[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.269 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-10 08:56

mace

Sapere Aude

Yonni schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:27:
Ben vanmiddag tegen mijn principes in eens op een achievements server ingelogd, wat een dolle pret is dat zeg. Alleen maar knallen en nog meer dood gaan, pyro en heavy spamming, haha. Alle achievements halen lijkt me moeilijk op zo'n server met al die chaos.. Ik ben er in ieder geval niet meer tegen :+ .
Mja, meestal zitten er bots in, en die moet je dan doden om je achievements te behalen, echter heb je van die sukkels die bij de bots in gaan zitten en iedereen gaan killen en zodoende de boel verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Was met een paar gotters op een server, crazy en flappie geloof ik. Was hartstikke leuk als medic; ben ik overigens altijd :) . Heb nu heal record op 12600.

Ik ben TenSun trouwens via Steam.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:28:
[...]

Nah, ik wil op zijn minst een houten honkbalknuppel die kan breken :P maar ik ben helemaal voor een scout update, vooral voor een vervanger van het pistooltje
Dat lijkt me wel iets voor de scout. Een honkbalknuppel die je maar 1x kan gebruiken maar wel ontiegelijk veel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Cassius schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:16:
Was met een paar gotters op een server, crazy en flappie geloof ik. Was hartstikke leuk als medic; ben ik overigens altijd :) . Heb nu heal record op 12600.

Ik ben TenSun trouwens via Steam.
Oh dus dat was jij :) . Lieve medic die de hele tijd in de buurt liep. Speelt zo veel lekkerder altijd. :) Speel zelf veel medic, mijn totale speeltijd als medic is dan ook 4 keer meer dan de volgende class, de heavy. Mijn heal record staat op 8500, dat was in een prachtpotje van dustbowl. Had de 10.000 wel kunnen halen als de tijd niet op was :(

Ligt het aan mij trouwens of is de heavy update een stuk minder populair dan de pyro update? Ik geloof dat ik na een week spelen bij de pyro update nog steeds teams van 4, 5 of 6 pyro's tegenkwam, terwijl nu, na de heavy update de teams alweer redelijk normaal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nah, ik wil op zijn minst een houten honkbalknuppel die kan breken :P maar ik ben helemaal voor een scout update, vooral voor een vervanger van het pistooltje
hellemaal mee eens.
krijg straks nog rsi van fast clicken ;>
Dutchmega schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:54:
[...]

Dat lijkt me wel iets voor de scout. Een honkbalknuppel die je maar 1x kan gebruiken maar wel ontiegelijk veel damage doet.
echt ook wapen voor mij ;p.
was iemand vergeten hoe veel bat kills ik al maakte behoorlijk lange tijd geleden.
met zo iets zou ik er in gaan weg gaan met 1 kill respawn area nieuwe knuppel en repeat ;>.
Fl4pp13 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:57:
[...]

Oh dus dat was jij :) . Lieve medic die de hele tijd in de buurt liep. Speelt zo veel lekkerder altijd. :) Speel zelf veel medic, mijn totale speeltijd als medic is dan ook 4 keer meer dan de volgende class, de heavy. Mijn heal record staat op 8500, dat was in een prachtpotje van dustbowl. Had de 10.000 wel kunnen halen als de tijd niet op was :(

Ligt het aan mij trouwens of is de heavy update een stuk minder populair dan de pyro update? Ik geloof dat ik na een week spelen bij de pyro update nog steeds teams van 4, 5 of 6 pyro's tegenkwam, terwijl nu, na de heavy update de teams alweer redelijk normaal zijn...
komt maybe omdat we altijd zelfde spelers hebben.
en heavy niet zo populair is op got server ;>.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

vroeger veel TF1 gespeeld, nu jaren later op een verveelde middag toch maar team fortress gekocht nadat ik erop gewezen werd door een nieuwsbericht.

man ik heb de hele middag ongeloofelijk leuk gespeeld..... ! kan niet wachten tot morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

Jabba schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:12:
vroeger veel TF1 gespeeld, nu jaren later op een verveelde middag toch maar team fortress gekocht nadat ik erop gewezen werd door een nieuwsbericht.

man ik heb de hele middag ongeloofelijk leuk gespeeld..... ! kan niet wachten tot morgen :D
Gelukkig voor jou is het dan ook al 12 minuten morgen :D

Maar het is waar. TF2 is zwaar verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

oe oe GOT servers... nog niet eens gezien! die gaan we morgen joinen! :) ehm... straks dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Net 2fort gespeeld, leuk om als engineer een sentry te bouwen bij de intelligence en dan er op uit te gaan, als de sentry word aangevallen heb je meestal nog wel tijd om hem weer te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik wil een lasso waarmee ik heavies kan vangen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-10 22:27
DeX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:02:
[...]

Spy is ffies lekker nu met al die dikzakken. *prik prik!
Ha! Ja daar weet ik alles van, gisteren op dustbowl laatste stage als defend in 1keer 12backstabs al die heavies, heerlijk!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:51

Side-Kick

Timmy!

Afgelopen weekend heb ik meegedaan aan het play for free weekend (mooi concept overigens) en het spel is me ongeloofelijk bevallen. Daarom ben ik van plan om de Orange Box aan te gaan schaffen maar ik heb nog wel twee vraagjes

Zijn mijn stats bewaard gebleven? Dus als ik ga spelen met de full versie, zijn mijn achievements van vorig weekend bewaard gebleven.

Kan ik mijn key van de Orange Box invullen zodat ik de gedownloade versie gewoon weer kan activeren, of moet ik het spel gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik weet vrijwel zeker dat je alleen de key hoeft in te voeren en dat je gelijk weer kan spelen. Wat Stats & Achievements betreft: volgens mij zijn die aan je steam-account gekoppeld, dus blijven die bewaard zolang je je nieuwe Orange Box aan je bestaande Steam-account koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

LUH-3417 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:08:
Ik weet vrijwel zeker dat je alleen de key hoeft in te voeren en dat je gelijk weer kan spelen. Wat Stats & Achievements betreft: volgens mij zijn die aan je steam-account gekoppeld, dus blijven die bewaard zolang je je nieuwe Orange Box aan je bestaande Steam-account koppelt.
Dat lijkt me inderdaad het hele idee achter zo'n free play weekend. Als mensen het leuk vinden en gelijk verder willen spelen --> Betaal! Ik geloof dus ook dat de achievements er nog in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 13:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

er zit een achievement in voor pyro dat je 10 man moet neerknallen met je shotgun nadat je ze in de fik heb gezet. Hele weekend gedaan, maar mijn totaal blijft op 3 staan. doe ik nou iets fout?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:51

Side-Kick

Timmy!

ok, helder

Ik heb het spel voorgeladen en is daarom alleen te spelen vanuit Steam. Bied het installeren vanaf DVD nog voordelen tegenover de voorgeladen versie, opstart snelheid van het spel bijvoorbeeld, of een apart pictogram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nee, maakt geen verschil. Je speelt het spel ALTIJD vanuit Steam, maw Steam moet aanstaan wil je kunnen spelen, zoals je dat nu met de gepreloade versie hebt gedaan. Opstartsnelheid maakt niets uit, en een icoontje kan je vanuit Steam aanmaken op de volgende manier:

Rechtermuisklik op spel -> Create desktop shortcut, en voila, een TF2 icoontje op je bureaublad.

Btw, soms bevat een DVD met een spel van Valve alleen maar een installer voor Steam en een activatie code voor de spellen die je hebt gekocht. Vervolgens haal je alles over het internet binnen, tenminste, zo ging het met mijn Half-Life 2 Holiday Collection (eind 2006). Geen idee hoe het met de Orange Box zit, aangezien ik mijn TF2 via Paypal heb aangeschaft.

[ Voor 3% gewijzigd door Fl4pp13 op 26-08-2008 10:31 . Reden: Typfoutjes, herformulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Side-Kick schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:19:
ok, helder

Ik heb het spel voorgeladen en is daarom alleen te spelen vanuit Steam. Bied het installeren vanaf DVD nog voordelen tegenover de voorgeladen versie, opstart snelheid van het spel bijvoorbeeld, of een apart pictogram?
Nope. Voordeel is dat je het spel niet hoeft te downloaden, maar dat is jouw geval niet meer aan de orde. Voor de rest heeft het alleen nadelen, eigenlijk, omdat je na installatie vanaf de DVD alle updates nog moet binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die level 8 medic gun vind ik niet fijn, mede omdat de verwachting van iedereen is dat een uber ook invincibility met zich meebrengt :( . Maar die gun geeft alleen 100% crits op de bestraalde user, vooral lekker op demo guys bijvoorbeeld. Maar nee, ik heb liever de level 1 met invincible.

Wordt mijn playscore per wapen minder als ik met low level weapons speel :) ? Niet dat het me veel boeit. Jammer dat er geen beter wapen is met invincible, maar ach.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Cassius schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:58:
Die level 8 medic gun vind ik niet fijn, mede omdat de verwachting van iedereen is dat een uber ook invincibility met zich meebrengt :( . Maar die gun geeft alleen 100% crits op de bestraalde user, vooral lekker op demo guys bijvoorbeeld. Maar nee, ik heb liever de level 1 met invincible.

Wordt mijn playscore per wapen minder als ik met low level weapons speel :) ? Niet dat het me veel boeit. Jammer dat er geen beter wapen is met invincible, maar ach.
Ik vind de crituber uitermate geschikt voor arena modus, waar de ronde meestal al over is voordat een normale uber is opgeladen. Daarnaast is het voornamelijk in de verdediging wel fijn om te hebben, als je snel die scout met de intel wil neerhalen, of een paar crit raketjes op het punt wat je moet verdedigen.

Maar over het algemeen vind ik de normale uber ook beter ja.

En nee, je score wordt niet beïnvloed door welk wapen je gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door pica op 26-08-2008 12:03 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:58:

Ik had gisteren iemand die z'n mening terugnam over de kritzkrieg na een potje op granary ermee. Weet alleen niet meer wie (wel kusjes voor degene natuurlijk ;)). Was wel leuk als Solly iig }) .

Maar Kritz moet je vroeg aangooien, als je nog niet gezien bent het liefst. Anders krijg je een bak spam van hebbejemeedaarnou in je gezicht. Lastige is dus schatten van hoeveelheid tegenstanders en de eerste hit laten tellen. En daarna gewoon goed rockets en pipes ontwijjken. Kritz is echt iets wat degene die voorop loopt moet bepalen kwa timing (meestal dus niet de medic).

In een no-crit server is het echt superduperawesome, omdat je dan perfect kan inschatten hoeveel dmg je ongeveer nog kan hebben. Met crits aan op de server kan het zo afgelopen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Gisteren trouwens op GoT server met de map granary:

Een medic ubered een heavy, gaat die heavy een sandvich lopen eten :')

zo'n stom gezicht, ik had een screenshot moeten maken...

[ Voor 31% gewijzigd door falcon4ever op 26-08-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:51:

Ik vind die sandvich geniaal. Elke keer hoor ik weer nomnomnomnomnom, en dan weet ik precies waar tie staat. Would you like some pipebombs with that sandvich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet 1 of andere heavy achiev? Sandvich eten is namelijk ook een taunt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:19:
Is dat niet 1 of andere heavy achiev? Sandvich eten is namelijk ook een taunt.
Tis een unlock, geen taunt. Geeft je hitpoints terug, is in plaats van shotgun.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

JeanLucPicard schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:26:
[...]

Tis een unlock, geen taunt. Geeft je hitpoints terug, is in plaats van shotgun.
Heb liever een shotgun + goede medic met een heavy als die nomnom :P . Al moet ik iedere keer aan lolcats denken, das dan wel weer leuk =D !

Afbeeldingslocatie: http://ihasahotdog.files.wordpress.com/2008/03/funny-dog-pictures-kitten-dog-food.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Cassius op 26-08-2008 14:50 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Photostroika

Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting while invulnerable.

En als je een sandvich in je hand hebt en taunt knop indrukt dan ga je de sandvich eten dus het is wel een taunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46
Ik heb nooit begrepen hoe die achievs werken, moet er dan net een enemy ook op screenshot drukken? Of moet je die aktie gewoon doen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht bij de vorige achiev dat ik op F5 drukte maar kan me eigenlijk niet meer herinneren of dat echt moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MrAngry schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:01:
Ik heb nooit begrepen hoe die achievs werken, moet er dan net een enemy ook op screenshot drukken? Of moet je die aktie gewoon doen.
Als jij een enemy killed, meteen op taunt drukken. Zodra dan de enemy jou die taunt ziet doen, is het al goed. er hoeft niet op een screen button gedrukt te worden :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:56:
Photostroika

Provide an enemy with a freezecam shot of you taunting while invulnerable.

En als je een sandvich in je hand hebt en taunt knop indrukt dan ga je de sandvich eten dus het is wel een taunt.
Ahzo, dat wist ik niet, aangezien ik dat ding nog niet geunlocked hebt aangezien alle servers vol zitten met heavies en ik altijd degene ben die dan maar medic gaat (vind ik niet erg :P ).

Kan potentieel handig wezen in arena als je medic kantje boord is I guess ;P .

[ Voor 7% gewijzigd door pica op 26-08-2008 15:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:23:
[...]

Ik had gisteren iemand die z'n mening terugnam over de kritzkrieg na een potje op granary ermee. Weet alleen niet meer wie (wel kusjes voor degene natuurlijk ;)).
Dat was ik *; Het potje erna op Badwater bleek ook gelijk de beperking van de kritzkrieg: geen uber beschikbaar om een sentry te slopen. Dat is ook gelijk mijn voornaamste bezwaar tegen de kritzkrieg. Op granary heb je dat minder. Tenminste, in dit potje granary heb ik maar weinig sentries gezien.
falcon4ever schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:51:

Gisteren ook gezien in hetzelfde potje badwater. Gelukkig was er iemand in de buurt om de rest van m'n uber aan te geven. Beetje jammer. Volgens mij moet je voor die snapshot achievements (de heavy en medic hebben ze ook) wel op de ragdol gaan staan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was ook op server 3 btw waar crits uit staan.
mjah bij granary ja heb je kritzkrieg al ready voor je aankomt bij mid cp ;>.
en voor dat normale medic normale uber klaar heeft ;>

btw ;o
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/5741/scoutachur7.png

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-10 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:35:
dat was ook op server 3 btw waar crits uit staan.
mjah bij granary ja heb je kritzkrieg al ready voor je aankomt bij mid cp ;>.
en voor dat normale medic normale uber klaar heeft ;>

btw ;o
[afbeelding]
en wat is er met die plaatjes? Zijn gewoon bewerkte screenshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het lijken op plaatjes die bij een achievement voor de scout zouden horen. Gezien die er niet zijn nog, zou je kunnen denken dat de volgende update de scout word. Daar krijgt Zero een harde plasser van gezien hij scout geil is :+ en dan eindelijk stopt met zeuren over dat de scout under powerd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-10 14:27
Ik speel sinds een paar dagen ook op de GoT servers met de naam Motig, heb een paar mensen van hier al langs zien komen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 15:09
Die achievementplaatjes zijn van veeeel mindere kwaliteit dan de plaatjes die Valve normaliter vrijgeeft.
Slechte photoshops dus, Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:32:
Die achievementplaatjes zijn van veeeel mindere kwaliteit dan de plaatjes die Valve normaliter vrijgeeft.
Slechte photoshops dus, Zero.
wie zegt dat om echte gaat ? ;>
en ook bv weapon unlocks waren ook allemaal idee'n van community niet door valve bed8 offzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-10 11:56
Toch blijf ik het erg leuk vinden als sniper om medics die hun uber klaar hebben te headshotten :9

offtopic:
Zerokewl, hou eens op met die irritante smiley van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey,

ik heb nu meerdere delen gelezen van deze game en het klinkt allemaal veel belovend :D

Ik moet alleen nog wachten op mijn nieuwe laptop, mijn oude is defect, nu weer een pc met een onboard Geforce 2 MX400.

gaat denk ik niet lukken.

is deze game moeilijk om te leren?
of gewoon met behulp van enkele mensen hier de tips & tricks onder de knie krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Easy to learn, hard to master ;)

Soldier is bijv makkelijk te leren, alleen er goed mee omgaan is iets anders. Door te kijken naar anderen (youtube, sourceTV enz) kan je iig een hoop leren. Neem ook advies aan op servers als je ziet en weet dat een andere beter is in een bepaalde class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Liquidninja, gewoon proberen! Je hebt 9 verschillende klassen die allemaal een beetje anders spelen, dus in het begin kan je gewoon je draai proberen te vinden met één klasse. Kijken hoe de maps lopen en hoe battles gaan. Veel spelen is natuurlijk handig :). Misschien een handige tip is het lezen van het steampowered.com forum, bij Team Fortress 2 (onderaan) staan stickies met speeltips per klasse. De Medic is handig om te beginnen, dan blijf je in de achterhoede en heal je je teamleden terwijl je kijkt hoe zij spelen. Of vol d'r in met de Scout of Soldier..
Maar met een beetje FPS ervaring is het allemaal makkelijk te doen :) . Succes!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ervaring is er wel.

7 jaar de MoH serie gespeeld, paar jaar UT2k4, CoD, Serious Sam (hou wel van die oldskool games).

LAN party's gedaan, dus ja, kan zeggen dat ik wat ervaring heb in FPS games, speel ook niets anders op de PC.

gaat TF2 lopen op een Acer Aspire 5920G-5A3G25Mi

Intel Core 2 Duo T5550
3GB DDR2
GeForce 8600M GT (512 Dedicated, hou niet van shared vid geheugen)

Ben namelijk van plan deze laptop aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja, advies aannemen doe ik ook echt wel, ben zelf op MoH nu degene die het advies geeft ;)

hoop dan alleen een keer zo'n avond mee te kunnen/mogen draaien op een [GoT] server, hoor/lees wel dat daar de meeste skillz rondloopt (in alle classes wel).

kan nu nog niet zeggen welke class mij het mooist lijkt, ga ze denk ik toch allemaal uit proberen.

hoe en waar kan ik TF2 het beste aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:11:
en ja, advies aannemen doe ik ook echt wel, ben zelf op MoH nu degene die het advies geeft ;)

hoop dan alleen een keer zo'n avond mee te kunnen/mogen draaien op een [GoT] server, hoor/lees wel dat daar de meeste skillz rondloopt (in alle classes wel).

kan nu nog niet zeggen welke class mij het mooist lijkt, ga ze denk ik toch allemaal uit proberen.

hoe en waar kan ik TF2 het beste aanschaffen?
Ik zou steam downloaden en vervolgens via die store het kopen. Op die manier bespaar je aardig wat geld. De orange box is 40 dollar meen ik wat een 35 euro is. Dan krijg je HL 2, Episodes 1 en 2, Portal en dus TF 2.

heb je het ook meteen binnen en kan je de laatste versie downloaden via steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Kijk, bakken met ervaring dus, jij vind heel erg snel je draai in TF2 denk ik. Qua aankopen zou ik het gewoon lekker digitaal kopen via de SteamStore. PayPal of credit card is dan nodig en dan betaal je in dollars. Team Fortress 2 alleen kost 19,99 dollar, The Orange Box kost 39,99 maar dan krijg je er nog Half-Life 2 + episode 1 + episode 2 + lost coast en Portal bij :) .

Komt neer op zo'n 13,54 euro + wat extra kosten voor TF2 alleen of 27,08 euro + wat extra kosten voor vijf games :).

Of je kan natuurlijk de game los cq. de orange box in de winkel kopen. Dan zit TF2 alleen al rond de 30 euro. Dus tel uit je winst ;) .

:P

[ Voor 0% gewijzigd door Yonni op 27-08-2008 11:42 . Reden: Wehe, was je me net voor. STEAM ftw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die andere games mag ik niet zo.

gaat mij echt om TF2, uhm, ben geen fan van PayPal, dan maar credit card erbij pakken voor steam.

*n00b al3rt*
ff heel erg offtopic: hoe wijzig ik een berich?
*n00b al3rt*

back on topic, [GoT] server free to join?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

Shabbaman

Got love?

Portal is leuk, dat is het geld wel waard. En kijk eens naar de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif rechtsboven je post, dat is wat je zoekt.

En ja, GoT-servers zijn publiekelijk toegankelijk. GoT#1 zit 's avonds alleen altijd vol. Als je in GoT#3 gaat zitten komen er misschien wel mensen om je gezelschap te houden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit achter een proxy server nu, zie de normale lay-out van de website niet eens.

zit achter een proxy server nu :S

*edit*
Gevonden!
bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:02:
zit achter een proxy server nu, zie de normale lay-out van de website niet eens.

*edit*
Gevonden!
bedankt
ja kom eens gezellig langs ;)
soms als er een annimo voor is doen we nog leuk ook met zun alle 8)
zoals iedereen havy,pyro of engineer...
dat was laast ook heeft daar iemand nog screenshots van?
nouja tijdje geleden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:02:

*edit*
Gevonden!
bedankt
Als je een guestpass voor tf2 wil moet je het even melden, ga toch niets met dat ding doen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:30:
[...]

Als je een guestpass voor tf2 wil moet je het even melden, ga toch niets met dat ding doen.
Ja, dat zou wel handig zijn.
Ik regel eerst een nieuwe laptop, dan die game, dan de patches.

dan neem hoor je wel van mij.
denk dat ik het meest kan leren op een [GoT] server.

Mijn game motto is dan ook: "Play with the best, become like the best"

*edit*

kan iemand een paar SS naar mijn mail sturen?
ben benieuwd hoe die game eruit ziet (textures, skins etc)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Shabbaman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:59:
En ja, GoT-servers zijn publiekelijk toegankelijk. GoT#1 zit 's avonds alleen altijd vol. Als je in GoT#3 gaat zitten komen er misschien wel mensen om je gezelschap te houden.
Ik heb gisteravond voor het eerst sinds hele lang tijd moeite gehad om er in te komen. Beter gezegd, ik heb 15 minuten non-stop dom zitten klikken om er in te komen, toen maar de hoop opgegeven en mijn nerdyvriendje blij gemaakt door Star Wars IV te gaan kijken. Beetje zuur was dat op het moment dat ik geen poging meer ging wagen er een newbie wel weet te joinen op de server :(

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

*edit*

:/

Ga googlen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proxy server, kan geen afbeeldingen bekijken via een web browser, kan ze niet opslaan.

via de email lukt het op de een of andere manier wel, best wel vaag eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:46:
proxy server, kan geen afbeeldingen bekijken via een web browser, kan ze niet opslaan.

via de email lukt het op de een of andere manier wel, best wel vaag eigenlijk.
Je moet ook werken/leren als je achter een proxy server zit ;) dus ff wachten tot je thuis bent en dan de boel kopen via steam. Overigens is paypal een prima concept. Je kan het in nederland zelfs koppelen aan je bankrekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-10 21:09

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:34:
[...]

*edit*

Goh, de mijne is altijd "Play with the best, die like the rest" ^ ^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik denk dat dat ook wel het geval gaat worden in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:20:
ja, ik denk dat dat ook wel het geval gaat worden in het begin :)
Dat valt met TF2 juist wel een beetje mee. Als je maar goed sproeit met een pyro en heavy raak je altijd wel wat en de assists stromen binnen. Aantal deaths wordt toch nergens bij gehouden }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Bigbadkip schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

Dat valt met TF2 juist wel een beetje mee. Als je maar goed sproeit met een pyro en heavy raak je altijd wel wat en de assists stromen binnen. Aantal deaths wordt toch nergens bij gehouden }:O
Tuurlijk worden de deaths wel bijgehouden. Kill per death-ratio wordt niet voor niets berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bigbadkip schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

hoe noemen we HLStatsX dan? En als we op tab drukken zie ik toch echt gedetailleerd staan hoeveel ik er vermoord of hoeveel ik vermoord ben hoor......

Je bent zeker CSS gewend, dáár kon je sproeien idd. Als je dat bij TF 2 doet kom je van een koude kermis thuis :+. Maar van mij mag je als heavy gaan sproeien hoor, ik jaag wel een kogel door je kop >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit CSS gedaan, moet ik dan als ik een Steam account aanmaak, iets betalen?

Of is het alleen voor de games zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:14:

Alleen voor de games.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:14:

Steam is gratis te downloaden vanaf de site www.steamcommunity.com. Je betaalt dan alleen voor de games die je wilt.

Sproeien is inderdaad af te raden, zeker wanneer bepaalde snipers ingame zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha.

Snipers zoals?

Kan ik daar alvast rekening mee houden :)

(ben op UT en MoH tot nu toe alleen nog maar sniper geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:22:
haha.

Snipers zoals?

Kan ik daar alvast rekening mee houden :)

(ben op UT en MoH tot nu toe alleen nog maar sniper geweest)
Heb ook wel eens mijn strikes, maar ook mensen zoals Notna, Brian en MoonRoach (BananenBroodje, KeverVeter, Zonnebrood, altijd wel leuke namen die gozer). Fuelke moet je niet op letten :)

Oh, en als je gaat sproeien, vergeet niet om te draaien en iedereen neer te schieten, zelf je teammaten... Vervloekt spy's overal. Wel opletten dat je ammo niet op raakt :)

Oh, en ik heb ook nog wel een guest pass hier, die stof ligt te happen

[ Voor 47% gewijzigd door Shammah op 27-08-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juulie zijn te aardig O-)

You make me feel al warm and fuzzy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, ik wil mijn guest pass ook wel aan iemand geven, iedereen die ik ken heeft tf2 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:33:
Juulie zijn te aardig O-)

You make me feel al warm and fuzzy ;)
Dat zijn de pyro's die achter je aan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh, en ik er maar van overtuigd zijn dat het mijn gevoelens waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 22:11

User

S3

Hier nog een guest pass, ik doe er toch geen **** mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toen had ik er al 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
k heb met mijn questpass mijn overbuurjongen mooi blij gemaakt :p
naar 1 dag spelen heeft ie de orangebox ook maar gekocht.
maar wat ik mij affraag hoelang is zon pass geldig dan ?? k kan t nergens vinden

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Notna schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:09:
[...]

hoe noemen we HLStatsX dan? En als we op tab drukken zie ik toch echt gedetailleerd staan hoeveel ik er vermoord of hoeveel ik vermoord ben hoor......

Je bent zeker CSS gewend, dáár kon je sproeien idd. Als je dat bij TF 2 doet kom je van een koude kermis thuis :+. Maar van mij mag je als heavy gaan sproeien hoor, ik jaag wel een kogel door je kop >:)
Ik bedoel het staat niet op je steam profile page, dus niemand die het ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 22:11

User

S3

tooter schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:19:
k heb met mijn questpass mijn overbuurjongen mooi blij gemaakt :p
naar 1 dag spelen heeft ie de orangebox ook maar gekocht.
maar wat ik mij affraag hoelang is zon pass geldig dan ?? k kan t nergens vinden
De mijne tot 29-09-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je bij je games zien tot wanneer je guest pass geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
(Wat zijn guest passes???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 28-10 14:51
Mik! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Steam is gratis te downloaden vanaf de site www.steamcommunity.com. Je betaalt dan alleen voor de games die je wilt.

Sproeien is inderdaad af te raden, zeker wanneer bepaalde snipers ingame zijn ;)
nou sproeien kan je makkelijk doen in deze game. vooral in de dm servers.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Die kan je aan iemand kado doen en dan kunnen ze daarmee gratis een paar dagen TF2 uitproberen.
Als de pass verloopt dan werkt het spel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 26-10 11:56
Mik! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Zolang ze niet stil staan maken ze het nog een beetje moeilijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 15:51
ik ben zelf nieuw in het tf2 wereldje maar tog:

wat zat ik me een partijtje te ergeren zeg;
ik spel zelf graag als medic, aangezien vaak niemand anders het doet en een goed getimede uber een goed gevoel geeft.
maar dan krijg je van die ''noobs" die dan als je ze aan het healen bent (met de vooruitzicht dat te blijven doen tot je een uber bent) midden in het slagveld gaan roepen, en daarna zeiken dat je niet mee liep (nee duuh). of als je dan die uber hebt, ze vervolgens gewoon achter het muurtje blijven staan (ooooeee ik ben bluaw!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-10 21:37

Gorion3

ABC++

om eerlijk te zijn moet een medic wel meelopen.. hangt natuurlijk van het slagveld af, maar vind het altijd wel fijn als een medic met meeloopt, zolang je achter de heavy blijft en de heavy een beetje rekening met je houd dan is er niks aan het handje..

Zo heeft een ubercharge ook veel meer zin, omdat die meteen zinvol is (krijg af en toe een ubercharge op me als niemand in de buurt is :S, schiet niet echt op)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 28-10 14:51
nou ik ben al blij als er een medic is. echt ik erger mij kapot aan servers waar nooit medics zijn. niemand snapt dan ook dat er medics gewoon nodig zijn. je kan niet zonder als je dat niet besef dan kan je nooit echt winnen zonder een dosis geluk

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar gewoon op de GoT server spelen, kan je lekker achter mij aanhuppelen. Misschien moet je wel in de rij aansluiten *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Oh als iemand nog een guestpass wilt moet je maar een PM sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:22:
Kom maar gewoon op de GoT server spelen, kan je lekker achter mij aanhuppelen. Misschien moet je wel in de rij aansluiten *O* .
Wordt de nieuwe video van Valve 'Meet the Medic-pimp'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

stftweaker schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:08:
nou ik ben al blij als er een medic is. echt ik erger mij kapot aan servers waar nooit medics zijn. niemand snapt dan ook dat er medics gewoon nodig zijn. je kan niet zonder als je dat niet besef dan kan je nooit echt winnen zonder een dosis geluk
Helemaal mee eens. Juist daardoor ben ik heel veel medic gaan spelen en ben ik dat leuk gaan vinden... De tijd die ik als medic heb gespeeld is volgens mij hoger dan de tijd van de andere classes samen :) Maar ik wil ook wel weer eens met een andere class spelen, maar omdat er bijna niemand medic wil spelen ga ik dat vaak maar weer doen.

Vind het zo fijn dat je als medic eigenlijk alleen maar hoeft te ontwijken en op moet letten, je hoeft helemaal niet te richten om iemand neer te leggen... En soms zijn andere spelers ook erg dankbaar (hoewel er op de GoT server vaker gebitched wordt ;))

Wel vind ik het zwaar vervelend dat als ik medic ben en ik iemand heal deze persoon dan een sprintje trekt en ik vervolgens tussen 4 heavies blijf staan midden op het slagveld.... Dan kan je het als medic wel schudden :w

En als mensen dan eens medic zijn dan blijven ze steeds de zelfde persoon healen tot ze een uber hebben.. In plaats dat ze mensen healen die terug trekken van het veld om geholpen te worden.. Dan laadt de uber ook nog sneller op.

Ik ben uiteraard ook niet perfect... :P

Ik zit ook geregeld op de GoT servers met als nick: .Gertjan.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Als medic vind het vooral verdienstelijk als je na een tijdje spelen op een server/map "klantjes" krijgt. Je staat dan achter in de de formatie en telkens komen ze gewond terug, jij healt ze en daarna gaan ze weer naar voren. Dan weet je dat je een kracht bent in het team die veel bijdraagt aan het team. 8)

• Jabba

Jabba

Firkan

HOe lang ben je eingelijk bezig om met bv een pyro of heavy wat wapens te unlocken dmv de achievements als je gewoon speelt? ik wil niet zeggen dat ik goed ben ofzo maar kom toch aardig mee maar ik heb gewoon nog geen 1 achievement na een weekend spelen??

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 15:51
Gorion3 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:55:
om eerlijk te zijn moet een medic wel meelopen.. hangt natuurlijk van het slagveld af, maar vind het altijd wel fijn als een medic met meeloopt, zolang je achter de heavy blijft en de heavy een beetje rekening met je houd dan is er niks aan het handje..

Zo heeft een ubercharge ook veel meer zin, omdat die meteen zinvol is (krijg af en toe een ubercharge op me als niemand in de buurt is :S, schiet niet echt op)
ja ok, maar ik doelde op een situatie van dat je die 2 basses moet evernemen en ook op wat gertjan zegt:
op het begin staat een team vast in zijn spawn locatie en dan bedoel ik dat die heavy dan niet zomaar naar buiten moet lopen en verwachten dat ik achter hem aan huppel (hij kan bijv. wel zo gaan staan dat ik kan schuilen en dat hij naar buiten kan lopen)

• mace

mace

Sapere Aude

Jabba schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 00:29:
HOe lang ben je eingelijk bezig om met bv een pyro of heavy wat wapens te unlocken dmv de achievements als je gewoon speelt? ik wil niet zeggen dat ik goed ben ofzo maar kom toch aardig mee maar ik heb gewoon nog geen 1 achievement na een weekend spelen??
Soms moet je ook gewoon specifiek op bepaalde dingen uitgaan, zoals met de bijl mensen doodmaken. Als de dat 10x doet in 1 ronde, dan heb je er al 2. (geloof ik)

Verwijderd

Merk dat er weer nieuwe spelers op de server zitten. Zal gelijk even een tipje geven: 1 uber win je het niet mee. De rest van het team moet meekomen. Uber sloopt de sentry + veroorzaakt chaos. De rest zet het gebied richting de cap af met spam/stickies, en gaat dan cappen. Als je wacht tot de uber is afgelopen totdat je gaat cappen ben je te laat. Dit is vooral van belang op de 2de caps op alle stages van dustbowl. Maar ook op andere maps is het iets om in de gaten te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 01:26 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jaja, we konden er alles over horen in-game.

• Mik!
En er is dus blijkbaar een goede reden voor geweest. Ik speel altijd medic en ik ben dus vaak degene die met een uber en een buddy de eerste chaos zaait. Hoe vaak zie je wel niet dat het team niet meekomt. En dan is het zo zuur als je een deel van de cap al hebt, maar je team het vervolgens niet afmaakt.

Wat betreft de afstemming met buddies, gebruik een microfoon. Als medic is een microfoon noodzakelijk. Ubers timen al dan niet in samenwerking met een andere medic, afspraken maken met buddies, communiceren wanneer een uber afgelopen is, communiceren gedurende een uber als een pyro een hinderlaag achter je legt etc. Zorg dus dat wanneer je echt medic tot je vaste class gaat bombarderen dat je een microfoon hebt.

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Mik! schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:13:
En er is dus blijkbaar een goede reden voor geweest. Ik speel altijd medic en ik ben dus vaak degene die met een uber en een buddy de eerste chaos zaait. Hoe vaak zie je wel niet dat het team niet meekomt. En dan is het zo zuur als je een deel van de cap al hebt, maar je team het vervolgens niet afmaakt.

Wat betreft de afstemming met buddies, gebruik een microfoon. Als medic is een microfoon noodzakelijk. Ubers timen al dan niet in samenwerking met een andere medic, afspraken maken met buddies, communiceren wanneer een uber afgelopen is, communiceren gedurende een uber als een pyro een hinderlaag achter je legt etc. Zorg dus dat wanneer je echt medic tot je vaste class gaat bombarderen dat je een microfoon hebt.
Hoewel ik het met je eens ben dat je moet afstemmen met je team ben ik persoonlijk tegen het gebruik van een microfoon... Ik vind het maar raar om tegen mn computer te moeten praten (en vind het vervelend voor mijn vriendin die in de zelfde kamer tv zit te kijken). Komt ook bij dat ik een hekel heb om mezelf te horen praten... Ook vind ik dat je soms slecht kan horen wat er gezegd wordt en je niet altijd weet wie het gezegd heeft (dan is het "speak popupje" al weg...) als mensen die om uber vragen dan ook meteen ff de medic knop in rammen dan weet ik op zn minst WIE ik moet healen.

Maar soms ik het wel grappig, dan hoor je zon 11 jarig mannetje helemaal uit zn pan flippen omdat hij niet goed geuberd is :P

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Mik!
.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:42:
[...]

Hoewel ik het met je eens ben dat je moet afstemmen met je team ben ik persoonlijk tegen het gebruik van een microfoon... Ik vind het maar raar om tegen mn computer te moeten praten (en vind het vervelend voor mijn vriendin die in de zelfde kamer tv zit te kijken). Komt ook bij dat ik een hekel heb om mezelf te horen praten... Ook vind ik dat je soms slecht kan horen wat er gezegd wordt en je niet altijd weet wie het gezegd heeft (dan is het "speak popupje" al weg...) als mensen die om uber vragen dan ook meteen ff de medic knop in rammen dan weet ik op zn minst WIE ik moet healen.

Maar soms ik het wel grappig, dan hoor je zon 11 jarig mannetje helemaal uit zn pan flippen omdat hij niet goed geuberd is :P
Ik dacht tegen een microfoon te zijn, zeker gezien het feit dat er erg weinig vrouwen spelen. Toch merk je dat het heel veel bijdraagt, zowel aan het spelletje als aan de gezelligheid. Beetje meekletsen, afstemmen, ouwehoeren etc.
Maar ik blijf erbij dat het voor een medic ontzettend belangrijk is om met microfoon te spelen. Je hebt toch een belangrijke rol en met alleen je voicecommands werkt het niet. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 15:09
De achievements haal je vanzelf als je een class gewoon veel speelt.
Ik liep laatst als heavy richting ammospawn want ik was leeg toen ik tegen een cloaked spy aanliep. Ik sloeg 1x met fist, bleek clirt, en ik had er een achievement bij. Dat soort dingen overkomen je gewoon als je het vaker speelt.

Als je ze snelle rwilt moet je een paar achievements uit je hoofd leren en gebruik maken van situaties die zich voordoen. Ik wist dat ik als medic nog een capture moest blokken met een uber. Gister hard ik een uber rdy toen ik dichtbij het punt was toen hij gecaptured was, dus heb hem aangeslingerd en ben er heen gerent terwijl uber eigenlijkniet echt nodig was. Zo haal je ze ook, maar wel iets lamer :p
.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 08:42:
lol _/-\o_

Ík heb me gister goed zitten irriteren op #1. Op fastlane hadden we de eerste ronde in no-time verloren. Tweede ronde zaten we ook alweer in een paar minuten onze laatste cap te verdedigen. Ik medic gegaan en een ander kwam gelukkig ook tot inkeer dat een medic nodig was. Het tij kunnen keren en uiteindelijk stonden we bij hun laatste cap... met 3 scouts.. 2 engineers en een sniper. Toen maar demo gegaan want we hadden nauwelijks vuurkracht. Andere medic vind het ook goed geweest en wou wat anders. Niemand die dan vind "goh, nu zal ik even medic gaan". Dus uiteindelijk alsnog de ronde verloren.

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 28-08-2008 09:15 ]

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik moet zeggen medic zijn de langst durende pyro gaat redelijk snel in 2 uurtjes spelen toch wel 2 unlocks moet mogelijk zijn.

en de nieuwe heavy unlocks zijn een lachertje 1 uur spelen al 32 van de 38.

mocht het echt niet lukken zoek een achiefment server 1 uur daar je hebt alles wat niet lukt in andere servers.

• Notna

Notna

Where are you?®

Brian schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:41:
[...]

Zolang ze niet stil staan maken ze het nog een beetje moeilijk :Y)
Wat zijn ze toch schattig hé O+
stftweaker schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 18:34:
[...]

nou sproeien kan je makkelijk doen in deze game. vooral in de dm servers.
Goed, dan blijf je dat geloven. Ik zie je wel een keer ingame op de GoT server ofzo :') Het enige waar je mee zou KUNNEN sproeien, is een minigun. En hoe verder je daar vandaan staat, hoe in- accurater het wordt. Hoe vaak zie je wel niet een heavy naast een dispenser staan en gewoon luk raak schieten :'). En rockets en/of stickies doen te weinig splash om serieus pijn te doen (behalve een crit, die kan hard aankomen :P :9 )

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.