Ik weet eigenlijk niet wat ik nou fijner vind: een US keyboard met een liggende enter of een NL keyboard met een staande. Zelf heb ik altijd gewerkt met zo'n grote enter knop in de vorm van een omgekeerde L. Dat is eigenlijk een liggende en staande ineen. Kan iemand mij een "enter" aanraden? 
Het uitbreiden van het geheugen (met 2GB DDR3) kost mij €129 (studentenkorting). Dat is in principe niet zo heel veel als je kijkt naar de prijzen van ander geheugen als je het er zelf bij wil prikken. Wel koop je dan natuurlijk 2 x 2GB en haal je het originele Apple geheugen er uit.
Kun je het originele Apple geheugen goed verkopen? (of kan je het aan de straatstenen niet kwijt)
Is een backlite keyboard een groot gemis?
Het uitbreiden van het geheugen (met 2GB DDR3) kost mij €129 (studentenkorting). Dat is in principe niet zo heel veel als je kijkt naar de prijzen van ander geheugen als je het er zelf bij wil prikken. Wel koop je dan natuurlijk 2 x 2GB en haal je het originele Apple geheugen er uit.
Kun je het originele Apple geheugen goed verkopen? (of kan je het aan de straatstenen niet kwijt)
Is een backlite keyboard een groot gemis?

[ Voor 3% gewijzigd door mrfunk op 15-10-2008 17:05 ]