was aan het raiden in wowangel00008 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 08:04:
[...]
mindstar technology
http://217.8.193.6/evewikka/wikka.php?wakka=HomePage
was er gister avond wel maar geen convo gezien
hehe ik heb ergens ook nog een wow account lvl 30 ofzo elke keer kom ik even terug maar dan ben ik weer alles vergeten
die site is trouwens redelijk up-to-date all gaat er de komende 2 maanden veel veranderen voor ons
voor de pill users is er ergens een lijst wanneer jou die dingen zou kunnen gebruiken zat er namenlijk aan te denken om te kijken of het het waard is om pills te gaan gebruiken in pvp.
die site is trouwens redelijk up-to-date all gaat er de komende 2 maanden veel veranderen voor ons
voor de pill users is er ergens een lijst wanneer jou die dingen zou kunnen gebruiken zat er namenlijk aan te denken om te kijken of het het waard is om pills te gaan gebruiken in pvp.
Verwijderd
weet trouwens iemand waarom black market skillbooken uit de game is gehaald?
heb deze skill wel ^^ maar ik vraag mij af waarom geen nieuwe mensen het kunnen leren.
heb deze skill wel ^^ maar ik vraag mij af waarom geen nieuwe mensen het kunnen leren.
er zijn wel meer skills (salvage drones bv) die uit het spel gehaald zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:56:
volgens mij komt het omdat er geen use voor deze skills zijn (mischien komen er ooit nog salvage drones
Oftewel foutje van ccp omdat ze het niet konden implementeren en daarom laten ze het erin zitten voor de mensen die hem all getraind hebben (anders ga je zeurpieten hebben die gemiste sp hebben)
http://www.eve-online.com...sters/booster/default.aspangel00008 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:24:voor de pill users is er ergens een lijst wanneer jou die dingen zou kunnen gebruiken zat er namenlijk aan te denken om te kijken of het het waard is om pills te gaan gebruiken in pvp.
Daar staat wat elke booster doet en daarvan kan je wel afleiden in welke situatie gok ik
[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 05-09-2008 11:10 ]
hehe ja net gevonden...
de nadelen zijn wel stukken groter als de voordelen als ik het zo zie
ik bedoel 30% meer boost maar 30% minder shields wat schiet je daar nu mee op ?
btw elantira zag dat je net op ons forum aangemeld hebt, hou er rekening mee dat alles hidden is op het public area na...

ik bedoel 30% meer boost maar 30% minder shields wat schiet je daar nu mee op ?
btw elantira zag dat je net op ons forum aangemeld hebt, hou er rekening mee dat alles hidden is op het public area na...
De side effects kan je beperken door bepaalde skills te trainen en je krijgt ook random side effects niet alles wat daar staat tegelijk.
Verwijderd
had ik al doorangel00008 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:13:
hehe ja net gevonden...
ik bedoel 30% meer boost maar 30% minder shields wat schiet je daar nu mee op ?![]()
ah ok dan valt het nog mee...Maranno schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:29:
De side effects kan je beperken door bepaalde skills te trainen en je krijgt ook random side effects niet alles wat daar staat tegelijk.
beetje leeg maar anders
[ Voor 24% gewijzigd door AjDuLion op 05-09-2008 12:24 ]
Fleet window, fleet leaven/joinen en opgelostDarth Malak schreef op donderdag 04 september 2008 @ 16:00:
Problemen die ik had waren o.a.: fleet window was compleet leeg na joinen andere fleetmember.. En dan bedoel ik echt leeg. Niet clickbaar.
Verder was de fleet window volledig onvindbaar. Verder heb ik meer problemen met het scrollen (middle mouse button) in de overview.. Sinds de patch werkt dit meestal niet en heel, heel soms wel?? Vaag.....
Ach, maar nog maar zeer kort on-line geweest sinds de patch dus we zullen zien.
Wat ik echt gruwelijk kut vindt is het continue flippen van windows over mekaar heen.
Vooral met station menuus. Bij mijn 2 mains heb ik de ene alles links en de andere alles rechts, dus cargo zit telkens onder/boven/voor/achter of zelfs in station menu die automatisch resized.
Echt bagger...
oh nice, was me nog niet opgevallen... heb er nog 1 denk ik, die andere al gebruikt op 1 char.Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:56:
Is fijn voor de prijs die mensen willen bieden, net zoals een of ander DED boekje (nog nooit gezien trouwens)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Weer lekker geluk gehad vandaag.
Eerst werd er een ratter aangevallen in ons home systeem door stel vijanden (was wel slecht dat ze zomaar langs konden komen en ons aanvallen zonder dat ze eerder werden opgemerkt en vernietigd). Hij in intel channel schreeuwen om hulp, warpte 1 of 2 naar hem toe maar ik had geen behoefte zolang hij niet vertelde door wat hij werd aangevallen, bleken 4 schepen te zijn die niet alleen hem vernietigden maar ook diegene die naar hem warpte. En dat terwijl hem meerdere keren was gevraagd door wat hij werd aangevallen
Maar goed er kwam een gang terug van een roam en die sloten de terugweg af, wat redelijk mislukte omdat de hostiles allemaal lekker aan het nano'en waren. Alleen de sleipnir van de hostiles probeerde het niet. Toen ging hun interceptor spelletjes spelen met onze (die van ons had geen kans hem te pakken, die van hun kon onze pakken maar dan zouden wij hem weer pakken). Allemaal dolle pret, totdat hun cerberus besloot de interceptor te gaan helpen, erg stomme fout want hij warpte direct in onze tragere schepen, waarnaar hij een hele hoop webs op zich kreeg. Resultaat kapotte cerb met polycarbs, dat compenseert al weer wat.
Ze vlogen nog wat rond en een arazu van hun ging richting de sleipnir, maar het was wel voorbij. Ik had niks te doen dus ging maar wat ratten in harbinger (genaamd 'lucky harbie' omdat ie de 2 aanvallen op hem beide met 20% hull had overleefd). Totdat die arazu undockte, mij vond en mij tackelde. Nog geen probleem, arazu is nou niet iets waar ik me druk om maak, gewoon bij rats vandaan mwd'en en dan eens kijken wat we met arazu gaan doen. Eerst zijn drones aanvallen om te vertellen dat die niet gewenst zijn. Ik in intel channel ook om hulp vragen, met vermelding van ship type, en ik was in ts nog in juiste kanaal dus daar ook om hulp vragen.
Zegt er ineens iemand in ts ofdat ze wisten waar die curse naartoe was gegaan, en precies op dat moment zie ik een curse uit warp komen naast mij. Toen was ik wel genaaid want curse verneukt redelijk de dag van een harbinger.
Ik kon niet schiete nzonder cap, dus maar vooral mijn drones die van hun laten aanvallen (arazu dampte me dus kon ze geen andere targets geven). Repper is ook caploos, en mijn armor gaat redelijk snel achteruit. Toen warpte er een vagabond in om te helpen, die maar meteen de arazu aanviel. Ik allignen naar een station en gelukkig warpte er meer support in net toen de vaga de arazu had vernietigd. De curse had geen disruptor op mij dus toen arazu kapot ging kon ik wegwarpen met 40% hull remaining.
Curse kon jammer genoeg wel ontsnappen, maar arazu vernietigd is altijd mooi meegenomen, en mijn harbinger had de derde aanval op hem overleefd. (wel drones kwijt maar dat is niet echt belangrijk).
Ik denk dat ik dat ideetje om damagecontrol te vervangen door derde heatsink toch maar niet doe. Zonder damagecontrol was ik in mijn pod geweest.
Eerst werd er een ratter aangevallen in ons home systeem door stel vijanden (was wel slecht dat ze zomaar langs konden komen en ons aanvallen zonder dat ze eerder werden opgemerkt en vernietigd). Hij in intel channel schreeuwen om hulp, warpte 1 of 2 naar hem toe maar ik had geen behoefte zolang hij niet vertelde door wat hij werd aangevallen, bleken 4 schepen te zijn die niet alleen hem vernietigden maar ook diegene die naar hem warpte. En dat terwijl hem meerdere keren was gevraagd door wat hij werd aangevallen

Maar goed er kwam een gang terug van een roam en die sloten de terugweg af, wat redelijk mislukte omdat de hostiles allemaal lekker aan het nano'en waren. Alleen de sleipnir van de hostiles probeerde het niet. Toen ging hun interceptor spelletjes spelen met onze (die van ons had geen kans hem te pakken, die van hun kon onze pakken maar dan zouden wij hem weer pakken). Allemaal dolle pret, totdat hun cerberus besloot de interceptor te gaan helpen, erg stomme fout want hij warpte direct in onze tragere schepen, waarnaar hij een hele hoop webs op zich kreeg. Resultaat kapotte cerb met polycarbs, dat compenseert al weer wat.
Ze vlogen nog wat rond en een arazu van hun ging richting de sleipnir, maar het was wel voorbij. Ik had niks te doen dus ging maar wat ratten in harbinger (genaamd 'lucky harbie' omdat ie de 2 aanvallen op hem beide met 20% hull had overleefd). Totdat die arazu undockte, mij vond en mij tackelde. Nog geen probleem, arazu is nou niet iets waar ik me druk om maak, gewoon bij rats vandaan mwd'en en dan eens kijken wat we met arazu gaan doen. Eerst zijn drones aanvallen om te vertellen dat die niet gewenst zijn. Ik in intel channel ook om hulp vragen, met vermelding van ship type, en ik was in ts nog in juiste kanaal dus daar ook om hulp vragen.
Zegt er ineens iemand in ts ofdat ze wisten waar die curse naartoe was gegaan, en precies op dat moment zie ik een curse uit warp komen naast mij. Toen was ik wel genaaid want curse verneukt redelijk de dag van een harbinger.
Ik kon niet schiete nzonder cap, dus maar vooral mijn drones die van hun laten aanvallen (arazu dampte me dus kon ze geen andere targets geven). Repper is ook caploos, en mijn armor gaat redelijk snel achteruit. Toen warpte er een vagabond in om te helpen, die maar meteen de arazu aanviel. Ik allignen naar een station en gelukkig warpte er meer support in net toen de vaga de arazu had vernietigd. De curse had geen disruptor op mij dus toen arazu kapot ging kon ik wegwarpen met 40% hull remaining.
Curse kon jammer genoeg wel ontsnappen, maar arazu vernietigd is altijd mooi meegenomen, en mijn harbinger had de derde aanval op hem overleefd. (wel drones kwijt maar dat is niet echt belangrijk).
Ik denk dat ik dat ideetje om damagecontrol te vervangen door derde heatsink toch maar niet doe. Zonder damagecontrol was ik in mijn pod geweest.
Netjes
3 keer is scheepsrecht,
Wij waren gevraagd om vanochtend een pos te komen defenden in domain van een corp die pas uit Axe is gestapt om FW te proberen, de pos was reinforced door Mass en X13, nu is X13 blue met Axe aangezien we beiden lid zijn van de GBC, spy in local vertelde ons dat er 1 mass carrier bij de pos was en die maakte cyno, +/- 7 X13 dreads cynode in maar geen Mass (opdracht die wij kregen was alleen Mass te schieten en niet X13 ..) disappointed dus maar paar minuten later undocken er 3 Mass dreads en een carrier en die warpen naar de pos. Onze recon vliegt naar een planet en popt Cyno, +/- 50Axe Caps cyno'en in en warpen naar de pos, support locked alle Mass schepen maar laat de X13 hun gang gaan zonder ze aan te raken, Thanatos op 33% armor en we krijgen een "Cease Fire" call, x13 heeft een truce geregeld en betaald de damages done aan onze posses en onze jumpfuel ^^
Geen kills jammergenoeg maar wel compensatie voor de damage, volgende keer beter.
Wij waren gevraagd om vanochtend een pos te komen defenden in domain van een corp die pas uit Axe is gestapt om FW te proberen, de pos was reinforced door Mass en X13, nu is X13 blue met Axe aangezien we beiden lid zijn van de GBC, spy in local vertelde ons dat er 1 mass carrier bij de pos was en die maakte cyno, +/- 7 X13 dreads cynode in maar geen Mass (opdracht die wij kregen was alleen Mass te schieten en niet X13 ..) disappointed dus maar paar minuten later undocken er 3 Mass dreads en een carrier en die warpen naar de pos. Onze recon vliegt naar een planet en popt Cyno, +/- 50Axe Caps cyno'en in en warpen naar de pos, support locked alle Mass schepen maar laat de X13 hun gang gaan zonder ze aan te raken, Thanatos op 33% armor en we krijgen een "Cease Fire" call, x13 heeft een truce geregeld en betaald de damages done aan onze posses en onze jumpfuel ^^
Geen kills jammergenoeg maar wel compensatie voor de damage, volgende keer beter.
ah jij bent lid van de gbc ?Maranno schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:10:
Netjes3 keer is scheepsrecht,
denk dat ik jou binnenkort dan wel ga zien
Hehe, Axiom op dit moment, maare wat is jullie planning dan?, KANO was NC dus ga we op elkaar schieten of met elkaar
Wat is er waar van het verhaal dat normale gbc corps geen toegang hebben tot BOB space, zeker niet om te ratten en dat gbc corps slechts enkele systemen beheren? En dit dan nog de slechte systemen zijn ook.
Hangt ervanaf hoe je het bekijkt, we hebben overal toegang en kunnen overal onze gang gaan behalve dat er in een bepaald gebied geen posses gezet mogen worden, en dat BoB members in hun home constellations prio op belts hebben, niets dat lijkt op wat NC/RSF doen met off limits gebieden.
Met een beetje mazzel zie je mn alterego GoTspeed vandaag nog in alliance channel Maranno. Mn corp joined Axiom
Hehe wist ik al ja, ik heb e.e.a. geregeld met Obi
In Eve ben ik Ashrah Kitano of Aleksejev of een paar anderen
(4 accounts), ik ken RNAL al een tijdje
In Eve ben ik Ashrah Kitano of Aleksejev of een paar anderen
Mijn geluk voor deze week wordt steeds meer. FC deed het niet helemaal lekker en we kwamen met nano gang tussen twee vijandelijke fleets met voldoende tackle om ons te pakken. Wij waren met 20 man, zei met 60 man.
Toen ze kwamen en we net begonnen te schieten besloot FC ons toch maar te vertellen ervandoor te gaan. Jumpen door gate kon niet door agro timer, dus ik in mijn redelijk trage ranis maar mwd aan zetten, uit bubble komen en naar random location warpen. Uit bubble komen ging prima, maar toen had iemand point + web op mij.
Shield en armor down in een paar seconde, maar ik ben tenminste buiten de bubble dus blijf warp to klikken ergens naartoe om pod veilig te stellen.
En dat lukte beter dan verwacht, met 10% armor zat mijn taranis in warp. Ik begrijp nog steeds niet wat er nou is gebeurd. Ik had zowel web als disruptor op mij, dus lijkt mij niet dat ie buiten disruptor range kwam aangezien web dan allang uit moest zijn gegaan. Het was geen t1 frig met scram ipv disruptor want ik ging veel te snel en was te ver weg van de gate toen ik gepakt was voor een t1 frig.
Toen ze kwamen en we net begonnen te schieten besloot FC ons toch maar te vertellen ervandoor te gaan. Jumpen door gate kon niet door agro timer, dus ik in mijn redelijk trage ranis maar mwd aan zetten, uit bubble komen en naar random location warpen. Uit bubble komen ging prima, maar toen had iemand point + web op mij.
Shield en armor down in een paar seconde, maar ik ben tenminste buiten de bubble dus blijf warp to klikken ergens naartoe om pod veilig te stellen.
En dat lukte beter dan verwacht, met 10% armor zat mijn taranis in warp. Ik begrijp nog steeds niet wat er nou is gebeurd. Ik had zowel web als disruptor op mij, dus lijkt mij niet dat ie buiten disruptor range kwam aangezien web dan allang uit moest zijn gegaan. Het was geen t1 frig met scram ipv disruptor want ik ging veel te snel en was te ver weg van de gate toen ik gepakt was voor een t1 frig.
Verwijderd
Volgens mij zaten we in dezelfde gang furby.
Jammer van m'n lachesis die ik voor een spotprijsje had kunnen kopen.
Die FC heeft iig geen goede indruk achtergelaten.
Grappig was dat een paar vijanden ex-corpies waren dus het was wel 'gezellig'.
Jammer van m'n lachesis die ik voor een spotprijsje had kunnen kopen.
Die FC heeft iig geen goede indruk achtergelaten.
Grappig was dat een paar vijanden ex-corpies waren dus het was wel 'gezellig'.
Verwijderd
Ik ben deze week voor de tweede keer aan een trial begonnen ( de eerste heb ik 1 dag volgehouden, zo'n 2 jaar terug). Deze keer ben ik er meer voor gaan zitten, en dat is ook wel nodig want....omg...ik heb veel mmorpg's gespeeld (EQ2-Vanguard-Lotro-AoC), maar ik voel me in Eve echt breindood.
Ben Caldari, en vlieg momenteel in een Merlin rond, waarschijnlijk niet de ideale fitting maar whatever
. Ik heb veel rondgekeken op internet, maar de meeste fittings die worden aangeraden, hebben een zooi skills nodig die ik nog niet heb, dus das dan jammer.
Heb in ieder geval 2 standaard missle launchers, 1 met Sabretooth en 1 met bloodclaw missiles geladen. En 2 125mm carbine sumthing sumthing (zit op werk dus weet exacte naam niet meer). Voor de medium slots ben ik wat skills aan het trainen, dus dat komt wel goed
(denk ik).
Wat mij wel stoorde was dat Jita niet speelbaar is, heb het diverse keren geprobeerd dit weekend, maar het duurt zo'n 2 minuten voor een commando door de server is verwerkt, en dat kan echt niet. En ik was zeker niet de enige met dit probleem
Geprobeerd ergens anders missies te doen, maar die waren allemaal veel te moeilijk. Ik had ook geen idee waar ik heen moet als beginner
.
Hoe kan ik trouwens zien welke moeilijkheidsgraad een missie heeft ? Behalve dat een agent level 1 is.
Tips uiteraard altijd welkom
.
Ben Caldari, en vlieg momenteel in een Merlin rond, waarschijnlijk niet de ideale fitting maar whatever
Heb in ieder geval 2 standaard missle launchers, 1 met Sabretooth en 1 met bloodclaw missiles geladen. En 2 125mm carbine sumthing sumthing (zit op werk dus weet exacte naam niet meer). Voor de medium slots ben ik wat skills aan het trainen, dus dat komt wel goed
Wat mij wel stoorde was dat Jita niet speelbaar is, heb het diverse keren geprobeerd dit weekend, maar het duurt zo'n 2 minuten voor een commando door de server is verwerkt, en dat kan echt niet. En ik was zeker niet de enige met dit probleem

Hoe kan ik trouwens zien welke moeilijkheidsgraad een missie heeft ? Behalve dat een agent level 1 is.
Tips uiteraard altijd welkom
Jita kun je het beste zo veel mogelijk proberen te vermijden.
Als je informatie over missions wilt hebben kun je met je ingame browser gaan naar eve-survival.org
Over caldari fittings kan ik je helaas niet helpen. Mijn missioner is amarr en miner is gallente.
Misschien kun je eens op battleclinics zoeken naar fittings.
ps. Handige tooltjes voor je skills en fittings zijn respectievelijk EvEMon en EFT.
Succes en veel plezier.
Als je informatie over missions wilt hebben kun je met je ingame browser gaan naar eve-survival.org
Over caldari fittings kan ik je helaas niet helpen. Mijn missioner is amarr en miner is gallente.
Misschien kun je eens op battleclinics zoeken naar fittings.
ps. Handige tooltjes voor je skills en fittings zijn respectievelijk EvEMon en EFT.
Succes en veel plezier.
May you live in interesting times!
Voor Caldari z.s.m. naar Juunigaishi gaan bijvoorbeeld. In die regio zul je geen missies krijgen die je door Jita leiden, maar er zijn wel genoeg missies.
Die tip kreeg ik in het begin van m'n corp. Dat was een hele verbetering, want Jita is een hel. Niet alleen gisteren en vandaag, maar dat was het 2 jaar terug ook en dat zal het over 2 jaar nog steeds zijn.
Die tip kreeg ik in het begin van m'n corp. Dat was een hele verbetering, want Jita is een hel. Niet alleen gisteren en vandaag, maar dat was het 2 jaar terug ook en dat zal het over 2 jaar nog steeds zijn.

mja zolang je niet in The Forge zit, maar in The Citadel of in Lonetrek, dan is er vrij weinig aan de hand.
Ik snap ook niet dat CCP nog steeds agents in Jita heeft zitten, echt debiel gasten daar missies laten doen....
Wat zou een office in Jita nu kosten?
Duurste office rent in Empire die ik ben tegengekomen was 12 miljoen per maand.
Duurste office rent die we zelf hebben is geloof ik 1x 2.5 miljoen vanwege de aanwezigheid van Ice belt.

Duurste office rent die we zelf hebben is geloof ik 1x 2.5 miljoen vanwege de aanwezigheid van Ice belt.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Wat kun je eigenlijk met die Italics en Bold die er sinds de patch bij zijn gekomen? In chat heb ik het iig nog niet langs zien komen.
Netto effect is dus dat ik een van mijn vaker gebruikte shortcuts kwijt ben omdat die gelocked is...
Netto effect is dus dat ik een van mijn vaker gebruikte shortcuts kwijt ben omdat die gelocked is...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Ahhh bedankt, dat zijn handige tips, ben het weekend een paar keer uitgelogd omdat het gewoon niet te doen was qua lag in Jita, terwijl ik wel wilde spelen. Ga zeker Juunigaishi proberen te vinden, lol.
Italic en bold kunnen altijd al in chat gebruikt worden voor zover ik weet.
Jij zit dan ook in veritas wouter? Ik zit in TFG, welk corp zit jij? (Niet in TFG want enige andere van TFG in gang had het ook overleefd).
Jij zit dan ook in veritas wouter? Ik zit in TFG, welk corp zit jij? (Niet in TFG want enige andere van TFG in gang had het ook overleefd).
Hmm, ik weet 100% zeker dat ik voor de update Ctrl-I in gebruik had om mijn cargo hold te openen, dus dan hebben ze met die patch de shortcuts afgedwongen of zo 
Edit: Uit de patch-notes:
Wijs even 3/26e van de makkelijkste groep aan compleet nutteloze dingen toe...

Edit: Uit de patch-notes:
WhyText formatting shortcuts can no longer be used to assign commands. CTRL + u is used for underline, CTRL + b is used for bold and CTRL + I is used for italics
[ Voor 46% gewijzigd door Paul op 08-09-2008 17:29 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Wat me trouwens wel opvalt is dat de rookie help echt nut heeft. Waar je in sommige games bij een vraag meteen noob-newb etc etc naar je hoofd gesmeten krijgt, wordt er hier echt geprobeerd antwoord te geven op de vragen die gesteld worden. En er worden heel wat vragen gesteld ! Wat mij totaal niet verbaasd
.
( alleen ff af en toe de goldspammers blocken, maar dat valt mee te leven ).

Verwijderd
Hehe, in m'n vorige corp hadden we een paar keer een rent van 300m en dat was niet in Jita maar in een low-sec staging place waar veel man gebruik van maakteyared schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:38:
Ik snap ook niet dat CCP nog steeds agents in Jita heeft zitten, echt debiel gasten daar missies laten doen....![]()
Rookie help nuttig? Rookie help is eng. Voor goede hulp kan je over het algemeen beter het normale help channel hebben (f12 -> join help channel), oké soms zijn we totaal offtopic aan het lullen, maar meestal worden mensen snel geholpen.
IK ben blij dat het kan in EVE.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:30:
Speel ook ROSE online en ik mis het echt om die mensen te blokken.
Heb nog geen goldspam add gezien sinds ik eve ging spelen
(heb dan ook nooit in de rooky/normale help channels gezeten).
Jita is weer echt F*cked deze week gisteravond wou ik proberen mijn hauler daat weg te halen met fitting voor een paar fleet Ravens maar alleen al inloggen duurde ruim > 30 minuten en na 3 DC's ben ik gelukkig wel weggekomen niet dat ik alles al had wat ik moest hebben maar het was gewoon echt te veel, jammer dat er niks aan te doen is behalve een hardlock op het aantal concurrent users zetten (echter zou dit het probleem niet oplossen maar verplaatsen, daar mensen dan andere systemen gaan gebruiken).
Jita is weer echt F*cked deze week gisteravond wou ik proberen mijn hauler daat weg te halen met fitting voor een paar fleet Ravens maar alleen al inloggen duurde ruim > 30 minuten en na 3 DC's ben ik gelukkig wel weggekomen niet dat ik alles al had wat ik moest hebben maar het was gewoon echt te veel, jammer dat er niks aan te doen is behalve een hardlock op het aantal concurrent users zetten (echter zou dit het probleem niet oplossen maar verplaatsen, daar mensen dan andere systemen gaan gebruiken).
ik had gisteren in jita continue als ik iets probeerde te kopen... the broker didn't find... blablabla... terwijl er voor en na deze handeling toch echt nog evenveel items waren... een keer of 30 deze foutmelding gekregen... Voor het eerst dit gezien na de patch.
Same en uiteindelijk had ik 6 XL shield boosters ipv de 2 die ik wou etc ... was weer geweldig
Is mij ook opgevallen wilde laatst een zooitje drones kopen en opeens kon het niet meer omdat de order weg was.Darth Malak schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:16:
ik had gisteren in jita continue als ik iets probeerde te kopen... the broker didn't find... blablabla... terwijl er voor en na deze handeling toch echt nog evenveel items waren... een keer of 30 deze foutmelding gekregen... Voor het eerst dit gezien na de patch.
na het opnieuw proberen (zelfde aantal) kon dit opeens wel...
vage shizzle
edit : hadden meer mensen last van lag gisteren trouwens ?
zat gisteren in pb area een exploration mission te doen en mn ishtar was bijna *poef* gegaan nadat ik door lag geforceerd werd mn reppers/cap booster te permarunnen terwijl ik uit alle macht de scram drones neer probeerde te halen (daarna met wat nieuwe members in de training corp maar opnieuw geprobeert wat kunnen frigs toch een mooi gezicht zijn en mass
overgens weet ik nu weer waarom ik nu van buffertanks hou.. die van de ishtar lijkt net een yoyo
[ Voor 34% gewijzigd door AjDuLion op 09-09-2008 11:01 ]
Verwijderd
ik heb in eve eigelijk nog nooit lag gehad, zelfs al een paar keer in jita geweest en behalve dat die er soms 0.5sec langer over doet om iets te doen geen last van gehad.
en angel00008 moete we eens vaker doen : o )
had je geen last van giteren in die plex dan ?Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:34:
ik heb in eve eigelijk nog nooit lag gehad, zelfs al een paar keer in jita geweest en behalve dat die er soms 0.5sec langer over doet om iets te doen geen last van gehad.
het viel toen we erin zaten wel mee maar was wel heel erg toen ik er solo inging.
Gisteren zat ik meerdere seconden te laggen in Osmon. Zelfs het refitten van een Raven lukt niet goed. De tanks zijn ook meer op permarunning berekend. Na een vuurdoop in the assault (lvl4) en damsel in distress (lvl4) is de Raven nu in dienst.
Nub!!!
Lol.. en klopt bij de ishtar... maar buffer tank op ishtar = fail... alhoewel ik er wel een 800mm plaat op heb. Althans voor ratting ishtar...
Lol.. en klopt bij de ishtar... maar buffer tank op ishtar = fail... alhoewel ik er wel een 800mm plaat op heb. Althans voor ratting ishtar...
angel00008 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:35:
[...]
edit : hadden meer mensen last van lag gisteren trouwens ?
zat gisteren in pb area een exploration mission te doen en mn ishtar was bijna *poef* gegaan nadat ik door lag geforceerd werd mn reppers/cap booster te permarunnen terwijl ik uit alle macht de scram drones neer probeerde te halen (daarna met wat nieuwe members in de training corp maar opnieuw geprobeert wat kunnen frigs toch een mooi gezicht zijn en mass) gelukkig was de lag op dat moment een stuk minder en kon ik mn tank mooi afstellen.
overgens weet ik nu weer waarom ik nu van buffertanks hou.. die van de ishtar lijkt net een yoyo
[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 09-09-2008 13:26 ]
Verwijderd
nope, zelfs even naar jita gevlogen en totaal geen lag (ik begrijp ech niet hoe zoveel mensen daarover kunne klagenangel00008 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:25:
had je geen last van giteren in die plex dan ?
het viel toen we erin zaten wel mee maar was wel heel erg toen ik er solo inging.
Welk tijdstip probeerde je Jita in te komen dan want ik heb er zo'n 100 man over horen klagen, 700+ in local cluster kon het gewoon niet aan (+/- 19.00 tot 22.30 onze tijd)
Weet niet hoeveel er in jita rondhingen, kijk ik niet meer na. Maar het zal tussen 20:00 - 21:00 ofzo geweest zijn, of iets later.... Het was in ieder geval voor het eerst dat ik deze meldingen kreeg.. En dan zo'n 30x bij diverse mods.
@elantira: wacht maar 's totdat je straks met ons in massive fleet blobs terecht komt!
@elantira: wacht maar 's totdat je straks met ons in massive fleet blobs terecht komt!
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 09-09-2008 15:23 ]
klopt daarom heb ik ook geen buffer tank alleen met lag een plex doen was niet fijnDarth Malak schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:24:
Nub!!!![]()
[...]
jou tijd komt nog wel kleine padawanVerwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:32:
[...]
nope, zelfs even naar jita gevlogen en totaal geen lag (ik begrijp ech niet hoe zoveel mensen daarover kunne klagen)
ook wij hadden veel mensen in corp klagen van lag op de meest vreemde plekken..Maranno schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:55:
Welk tijdstip probeerde je Jita in te komen dan want ik heb er zo'n 100 man over horen klagen, 700+ in local cluster kon het gewoon niet aan (+/- 19.00 tot 22.30 onze tijd)
Gisterenavond vloog ik zonder problemen door Jita heen. Op dat moment waren er ~475 man in local.
Ik ben redelijk nieuw in eve, maar ik vroeg me af wat nu de beste upgrade is voor een beginner, kan morgen oid overstappen naar een cruiser (amarr rank1 slechts maar dan nog) en ik vroeg me af wat nu de beste all around (voornamelijk pve/npc) beginners cruiser is?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik denk dat ie een amarr cruiser wil hebben 
Voor amarr zijn maller en omen meest allround. Ik zou een omen gebruiken.
Voor amarr zijn maller en omen meest allround. Ik zou een omen gebruiken.
475 in local Jita is weinig idd dan zal je ook weinig problemen hebbenTular schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 16:21:
Gisterenavond vloog ik zonder problemen door Jita heen. Op dat moment waren er ~475 man in local.
Had trouwens gisteren ook corpgenoot in jita die geen problemen had met 700 in local.
Zorg dat je eerst de alround skills een beetje traint voordat je cruiser gaat vliegen.. Beetje lullig een cruiser met small lasers
Mja, mijn Vexor (cruiser) heeft ook maar small hybrid turrets, mijn drones doen het goed genoeg 
Maar ik speel alleen PvE, duurste rats die ik tegenkom zijn 80k, en dat maar zelden. Ben richting Dominix aan het trainen, met dezelfde fitting (maar niet skills
maar ja, hij is al een jaar bezig) als een vriend van me, waar hij solo level 4 missies mee doet.
Maar daarna inderdaad mijn wapen-skills maar upgraden, echt veel dps doen mijn turrets nu niet
Maar ik speel alleen PvE, duurste rats die ik tegenkom zijn 80k, en dat maar zelden. Ben richting Dominix aan het trainen, met dezelfde fitting (maar niet skills
Maar daarna inderdaad mijn wapen-skills maar upgraden, echt veel dps doen mijn turrets nu niet
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik ben in beta gestart, en heb anderhalf jaar gespeeld (pve mining in PRI/ASCI) daarna off and on een paar maand gespeeld. De laatste keer genoeg lvl3 missions om een domi te kopen.. Die ik binnen een dag verloor toen ik wat modules aan het ophalen was en door de verkeerde gate ging.
Dus even geen Eve voor mij meer, maar ik zal het vast nog wel weer eens proberen.
Dus even geen Eve voor mij meer, maar ik zal het vast nog wel weer eens proberen.
Ik vrees dat t maar ff moet, small lasers ftwZorg dat je eerst de alround skills een beetje traint voordat je cruiser gaat vliegen.. Beetje lullig een cruiser met small lasers
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
'k Speel nu een paar weken. Heb 2.7 mil SP. Normaal gezien doe ik vrijwel alleen PvE en een beetje minen (in een Badger Mark II
). Nu hebben 2 corps echter de oorlog aan ons verklaard en moeten we laten zien dat we ons mannetje kunnen staan.
Ik kan in frigates, cruisers en een Ferox vliegen. Ben Caldari, maar aangezien ik liever met missiles vecht, valt de Ferox vooralsnog af.
Daarom ben ik nu bezig met het refitten van m'n PvE Caracal naar een PVP variant. Daar heb ik echter wat hulp bij nodig.
Dit zijn de mogelijke setups wat mij betreft:
http://www.spekendorf.nl/download/caracal_pvp_setup_1.jpg (92 dps, 9072 shield)
http://www.spekendorf.nl/download/caracal_pvp_setup_2.jpg (105 dps, 7212 shield)
http://www.spekendorf.nl/download/caracal_pvp_setup_3.jpg (75 dps, 16102 shield)
Ze houden het allemaal iets langer dan een minuut uit qua cap. Het grote verschil zit in dps en in effective shield. Daarom staat dat tussen haakjes erachter.
Suggestions?

Ik kan in frigates, cruisers en een Ferox vliegen. Ben Caldari, maar aangezien ik liever met missiles vecht, valt de Ferox vooralsnog af.
Daarom ben ik nu bezig met het refitten van m'n PvE Caracal naar een PVP variant. Daar heb ik echter wat hulp bij nodig.
http://www.spekendorf.nl/download/caracal_pvp_setup_2.jpg (105 dps, 7212 shield)
http://www.spekendorf.nl/download/caracal_pvp_setup_3.jpg (75 dps, 16102 shield)
Ze houden het allemaal iets langer dan een minuut uit qua cap. Het grote verschil zit in dps en in effective shield. Daarom staat dat tussen haakjes erachter.
Suggestions?
Setup 1
Het verschil is dps met Setup 2 is vrijwel nihil terwijl je er best een bult shield voor terug krijgt en je tankeddamage iets hoger is.
Setup3 mag je vergeten. Uberhaupt met cruisers niet teveel op je tank richten want als ze je primary callen ben je er toch wel geweest, dan kun je beter gaan in een "blaze of glory"
*denkt terug aan zijn Thorax en zijn 12 seconds of glory*
Het verschil is dps met Setup 2 is vrijwel nihil terwijl je er best een bult shield voor terug krijgt en je tankeddamage iets hoger is.
Setup3 mag je vergeten. Uberhaupt met cruisers niet teveel op je tank richten want als ze je primary callen ben je er toch wel geweest, dan kun je beter gaan in een "blaze of glory"
sudo apt-get rekt
omg, nog dik 3 dagen voor heavy missiles V.... pfff

Ok thanks.MazeMouse schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:54:
Setup 1
Het enige dat ik bij setup #1 niet heb, is een webifier. Volgens mij kan dat wel jammerlijk zijn. Maar dat is vrij gemakkelijk op te lossen door zelf een tackler te maken, dat moet wel lukken. Dan kan ik naar gelang de situatie een schip erbij halen.
Tegen een frigate met een AB of een cruiser met een MWD heb ik volgens mij weinig kans.
Zal vanavond nog even checken wat het verschil in shield/cap is als ik die med shield booster vervang voor een invul field I of II.
Ik moet nog dik 8 dagen tot Standard Missiles V, dus jij bent al een stuk verderDe_Bastaard schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:13:
omg, nog dik 3 dagen voor heavy missiles V.... pfff
Prom, wat is je fleetrole?
Elke setup die je toont maakt in principe niks uit tegen een ervaren pvp'r waarvan ik aanneem dat de wd's (wardecs) dat zijn.
Wat wij nieuwe spelers altijd adviseren is altijd al vanaf het begin ongeacht welke kant ze later op willen gaan, om een support role skill te blijven doortrainen tot level 5 en indien mogelijk ook de side- en advanced skills van deze support role.
Zo kan het gebeuren dat tijdens een wd een ervaren corpie extra slots vrijheeft voor dmg omdat een relatief nieuwe speler 'a hell of a tackler' is bij wijze van spreken.
In pvp wint altijd ervaring het boven skills trouwens, but it sure helps.
En als niks helpt, smartbombs suicide wooohoooo
Gisteren voor het eerst in maanden een ot (orethief) gezien.
Kwam in een hauler (char in ene corp) en scout (in andere corp).
Had 16 cans buiten liggen, jaja ik weet het, gekkenhuis maar zat pas voor de tweede keer met 4 accounts tegelijk te minen en kon gewoon niet stoppen en aangezien je 20+ cans per uur doet in een goede belt was ik plat gezegd "net begonnen"
1 opmerking in V3SPA channel en voila, 4 bootjes binnen paar mins naar belt.
Lag er al met een commandship en die had al lock erop.
Ergens toch wel jammer dat we zo vlot reageren uit ervaring... had weleens willen weten wat 19 VESPA II drones aan dmg kunnen doen en paar miljoen sp in engineering (shield/shiel res) waard was.
Aan de andere kant, pfft.. tis me alle moeite niet meer waard hoor op me indy.
Hebben we pvp chars en corps voor
Elke setup die je toont maakt in principe niks uit tegen een ervaren pvp'r waarvan ik aanneem dat de wd's (wardecs) dat zijn.
Wat wij nieuwe spelers altijd adviseren is altijd al vanaf het begin ongeacht welke kant ze later op willen gaan, om een support role skill te blijven doortrainen tot level 5 en indien mogelijk ook de side- en advanced skills van deze support role.
Zo kan het gebeuren dat tijdens een wd een ervaren corpie extra slots vrijheeft voor dmg omdat een relatief nieuwe speler 'a hell of a tackler' is bij wijze van spreken.
Had 16 cans buiten liggen, jaja ik weet het, gekkenhuis maar zat pas voor de tweede keer met 4 accounts tegelijk te minen en kon gewoon niet stoppen en aangezien je 20+ cans per uur doet in een goede belt was ik plat gezegd "net begonnen"
Ergens toch wel jammer dat we zo vlot reageren uit ervaring... had weleens willen weten wat 19 VESPA II drones aan dmg kunnen doen en paar miljoen sp in engineering (shield/shiel res) waard was.
[ Voor 36% gewijzigd door yared op 11-09-2008 10:05 ]
caracel is eigenlijk een long range schip dus een tackle heb je niet echt nodig (daar heb je je corp mate's voor)
als ik jou was zou ik trouwens een blackbird gaan vliegen.
gooi er ecm op en je kan met geluk tot 4 targets jammen en je corp members tacklen/dps
gooi er nog eens 3 heavy's op en je kan ook nog wat damage zelf doen.
afgaand van hoe groot hun corps zijn kan je hiermee heel effectief een kleine gang (4-5 mensen) zo tegenaan gaan
maken wij vaak genoeg mee maar ook bij ons is het een kick op vent/channel geven en er zijn zo een paar pvp schepen bij om de ore thief in de smiezen te krijgen.
die daarna overgens gelijk overslaan op smack dat we met zo'n grote gang komen en dat het lame is enz enz.. dan heb ik zoiets van euh.. juist
gooi er ecm op en je kan met geluk tot 4 targets jammen en je corp members tacklen/dps
afgaand van hoe groot hun corps zijn kan je hiermee heel effectief een kleine gang (4-5 mensen) zo tegenaan gaan
wat er vaak gebeurd is dat je dan die indy neerhaalt en hij met een hac/cs terugkomt en jou hulks netjes afknaltyared schreef op donderdag 11 september 2008 @ 09:59:
Prom, wat is je fleetrole?
Had 16 cans buiten liggen, jaja ik weet het, gekkenhuis maar zat pas voor de tweede keer met 4 accounts tegelijk te minen en kon gewoon niet stoppen en aangezien je 20+ cans per uur doet in een goede belt was ik plat gezegd "net begonnen"![]()
maken wij vaak genoeg mee maar ook bij ons is het een kick op vent/channel geven en er zijn zo een paar pvp schepen bij om de ore thief in de smiezen te krijgen.
die daarna overgens gelijk overslaan op smack dat we met zo'n grote gang komen en dat het lame is enz enz.. dan heb ik zoiets van euh.. juist

[ Voor 69% gewijzigd door AjDuLion op 11-09-2008 10:09 ]
Inderdaad. Dat is gewoon het beschermen van je eigen corp members en hun bezittingen. Risico van het vak.
ps. Wat is de beste manier om een leuke corps te vinden? Het recruitment channel heb ik wel open staan maar daar vind ik dat het een stel schreeuwers zijn. Het topic op EO trekt me ook niet echt. Misschien dat ik van het weekend maar een post maak en kijk wie er reageert. Mijn amarr toon moet maar eens verhuizen. Solo missions vliegen is wel grappig maar het fleet gebeuren lijkt me toch leuker.
ps. Wat is de beste manier om een leuke corps te vinden? Het recruitment channel heb ik wel open staan maar daar vind ik dat het een stel schreeuwers zijn. Het topic op EO trekt me ook niet echt. Misschien dat ik van het weekend maar een post maak en kijk wie er reageert. Mijn amarr toon moet maar eens verhuizen. Solo missions vliegen is wel grappig maar het fleet gebeuren lijkt me toch leuker.
Hey Prom, leuk je te zien in EVE. Heb nog in wow bij jou in de guild gezeten met Kussol op bloodscalp afaik. Was daar Kze.
Anyway, ik vlieg hier rond als Herr Esiq.
Aha. Je bedoelt zoiets?angel00008 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:07:
caracel is eigenlijk een long range schip dus een tackle heb je niet echt nodig (daar heb je je corp mate's voor)
http://www.battleclinic.c...ex.php/topic,22592.0.html
Eventueel kan ik misschien een of meerdere smartbombs veranderen in heavy's (als de PG het toelaat) omdat dit schip juist gebrand is op range, daarom snap ik de smartbombs niet zo erg, aangezien dat ongeveer net zo closed range is als blasters.
Ja Kze klinkt bekend. Was erg casual weet ik nog wel, unlike Kuss0l. Jullie zijn/waren huisgenoten in Groningen toch? Voor de casual playstyle is EVE veel meer geschikt dan WoW is mijn ervaring, dus je bent nu in het goede honk.Esiq schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:55:
Hey Prom, leuk je te zien in EVE. Heb nog in wow bij jou in de guild gezeten met Kussol op bloodscalp afaik. Was daar Kze.
Met Kussol heb ik nog zo af en toe contact. Hij speelt poker enzo, dat doe ik ook af en toe.
Ik ben nog wel semi-hardcore, maar niet meer zo erg als vroeger met WoW hoor.
smart bombs zijn voor drones die erop komenPromWarMachine schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:28:
[...]
Aha. Je bedoelt zoiets?
http://www.battleclinic.c...ex.php/topic,22592.0.html
Eventueel kan ik misschien een of meerdere smartbombs veranderen in heavy's (als de PG het toelaat) omdat dit schip juist gebrand is op range, daarom snap ik de smartbombs niet zo erg, aangezien dat ongeveer net zo closed range is als blasters.
[...]
Ja Kze klinkt bekend. Was erg casual weet ik nog wel, unlike Kuss0l. Jullie zijn/waren huisgenoten in Groningen toch? Voor de casual playstyle is EVE veel meer geschikt dan WoW is mijn ervaring, dus je bent nu in het goede honk.
Met Kussol heb ik nog zo af en toe contact. Hij speelt poker enzo, dat doe ik ook af en toe.
Ik ben nog wel semi-hardcore, maar niet meer zo erg als vroeger met WoW hoor.
tja wij gaan binnenkort naar amarr space verhuizen..Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:27:
Inderdaad. Dat is gewoon het beschermen van je eigen corp members en hun bezittingen. Risico van het vak.
wat ik altijd all blijf zeggen het blijft zo dat hoe langer je in een corp blijft hangen hoe hechter de band word.
ik snap dan ook niet als ik soms bij mensen kijk met een corp history van 30-40 corpsen dat is slecht voor je inkomst en laat ook zien dat je geen blijver bent.
Vaak zijn die ladingen van corps in history, gewoon dezelfde groep mensen, die samengaat met ander corps of samen naar ander corps gaat.
Of ze gaan van main corps naar research/empire corps en later weer terug etc, of tijdelijk naar een training corps.
Of ze gaan van main corps naar research/empire corps en later weer terug etc, of tijdelijk naar een training corps.
geef ik je helemaal gelijk in zolang het ook dezelde corps zijn.bangkirai schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:18:
Vaak zijn die ladingen van corps in history, gewoon dezelfde groep mensen, die samengaat met ander corps of samen naar ander corps gaat.
vroeger gingen veel mensen corp hoppen om van een war dec af te komen.
als je maar tussen 2 corps hopt en dat niet elke week doet is er niets vreemd aan de hand (ik heb zelf 1 char die eens in het half jaar switched tussen main/training corp
mijn research chars heb ik gelijk in de research corp gegooid en zullen daar waarschijnlijk nooit uitkomen.
de rest zit in de main maar zullen afgaand de situatie gaan moven naar de high sec/training corp.
dit om de simpele reden dat er dan 3 chars afvallen van de member list en onze cta member deelname lager is als normaal (als je 100 man in corp hebt word er verwacht dat je bij een cta toch wel minstens 20 man komt brengen)
als je nu 30 echte spelers hebt en de rest zijn alts dan ga je toch met een probleem zitten..
gelukkig is ons active member base aardig hoog maar het gaat om het idee
Op dit moment zitten mijn beide chars nog in hun starter corps. Die van mijn miner vind ik leuker als die van de amarr. Van het weekend mijn coercer in elkaar gezet en met mijn maller nu lvl 2 missions gedaan in Youl. Helaas kwam ik erachter dat mijn maller geen 5x heavy pulse I's kan hebben. Niet in mijn huidige setup:angel00008 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:55:
tja wij gaan binnenkort naar amarr space verhuizen..
wat ik altijd all blijf zeggen het blijft zo dat hoe langer je in een corp blijft hangen hoe hechter de band word.
ik snap dan ook niet als ik soms bij mensen kijk met een corp history van 30-40 corpsen dat is slecht voor je inkomst en laat ook zien dat je geen blijver bent.
[high] 4x heavy pulse I (hier zaten een tractor beam en salvager bij)
[med] 1 10mn AB, 2x Cap Recharger II's
[low] MAR II, DCU 1, 4x armor plating (de resistance meuk, geen 1600mm bijv.)
Het corp-hoppen ben ik niet echt een voorstander van. Als corp heb je niets aan dat soort mensen aangezien je ze in mijn ogen niet kan vertrouwen. Het hoeft maar even tegen te zitten en weg zijn ze terwijl je juist een goede vertrouwensband wilt kweken zodat iedereen meer affiniteit, spontaniteit en bereidheid heeft om met elkaar te spelen en elkaar te helpen.
hehe jij bent ook zo'n typische member van ons.. meerdere chars waarvan 1 een miner isTular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:39:
[...]
Op dit moment zitten mijn beide chars nog in hun starter corps. Die van mijn miner vind ik leuker als die van de amarr. Van het weekend mijn coercer in elkaar gezet en met mijn maller nu lvl 2 missions gedaan in Youl. Helaas kwam ik erachter dat mijn maller geen 5x heavy pulse I's kan hebben. Niet in mijn huidige setup:
Het corp-hoppen ben ik niet echt een voorstander van. Als corp heb je niets aan dat soort mensen aangezien je ze in mijn ogen niet kan vertrouwen. Het hoeft maar even tegen te zitten en weg zijn ze terwijl je juist een goede vertrouwensband wilt kweken zodat iedereen meer affiniteit, spontaniteit en bereidheid heeft om met elkaar te spelen en elkaar te helpen.
train je weapon/advanced weapon upgrades maar eens op dan zou het moeten passen.
wat je over corp hoppen zegt is wat ik inderdaad wil zeggen ik speel nu all een hele lange tijd en ik heb 1 maatje in mn corp zitten die nog van mijn vorige corp was (was uit elkaar gevallen) en met mij meeging naar mn huidige corp.
je merkt gewoon dat het vertrouwen heel groot is en dat je voor zo iemand meer wilt riskeren als bv iemand die er net bijzit.
dit heeft overgens ook een groot nadeel.
zo heb je bij een grote corp merge toch even dat je iedereen moet leren kennen en alles weer moet aftasten zo gaat het bij ons prima in een fleet maar zo kan het in een andere fleet met de nieuwe spelers helemaal anders zijn.
nu zijn daar gelukkig wel regels over opgesteld en is de hierarchie prima bij ons maar het is en blijft aftasten.
gelukkig is dat meestal na 2 maanden wel weer helemaal rechtgebreid maar toch
Lievkoetje triggert ook bij de namen Kussol en KzeEsiq schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:55:
jaja, lol ligt altijd genuanceerder dan je het hier uit kunt schrijven maar na een aantal jaren EVE lig ik uit gewoonte altijd aligned te minen ongeacht waar ik zit.angel00008 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:07:
wat er vaak gebeurd is dat je dan die indy neerhaalt en hij met een hac/cs terugkomt en jou hulks netjes afknalt![]()
Is leuk hoor dat CCP het gefixed heeft dat je nu een explosie tot het einde toe kan bekijken, maar elke ervaren speler zit bij PvP dan allang in warp naar ss of station.
Denk trouwens dat de nieuwe regels mbt standing en 'instant-pop-a-concord-fleet' er wel voor zullen zorgen dat suicide en ot minder aantrekkelijk zal zijn.
En zoniet.. dan heb je Concord in je belt liggen op deze manier: http://www.valheru.nl/eveonline/concord.jpg
Hebben 1x meegemaakt dat een gast in ice bezig was een corpmine te verstoren wat ons afleerde op jumppoint met zijn allen te gaan liggen.. hij kwam na aantal keren met defense squad 'zacht in aanraking' te zijn geweest terug in BS met smartbombs.
Wist een Wolf plat te krijgen en denk nog een beginner minerbootje (retreiver ofzo?), maar alle hulken doorstonden het geweld en het vuurwerk was spectaculair.
Nadeel was wel de enorme lag toen Concord binnenjumpte
Tular, heeeeel bekend verhaalTular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:39:
[...]
Op dit moment zitten mijn beide chars nog in hun starter corps. Die van mijn miner vind ik leuker als die van de amarr. [...]
Ik baalde echt van het feit dat wanneer mensen je corp verlieten er altijd wrijving was. Hebben toen een 'Group' model opgericht waardoor ondanks het feit dat iedereen nu verdeeld is over verschillende corpsen met hun eigen taak (PvP, 2xFW, 2xIndy, aantal keren eigen altcorp) iedereen toch continue gezellig met elkaar in het group channel zitten.
Teveel om hier te tikken, lees publieke deel maar op forum
Aan recruiting doen we niet, dat doen de bezoekers zelf wel als ze het na een weekje in ons channel gezellig genoeg vinden.
Maar ben wel heel blij dat mijn vrienden nu van de ene naar andere corp binnen de groep kunnen zonder dat het contact verloren gaat. Je speelt tenslotte al erg lang met mekaar en je merkt hier ook hoe leuk het is als je elkaar weer tegenkomt.
dan zal het nog niet passen afaik... zelfs met al je skills op lvl 5 heb je een 5% pg implant nodig om bovenstaande fitting erop te krijgen. Het past wel makkelijk als je focused lasers ipv heavy lasers gaat gebruiken.angel00008 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:00:
[...]
train je weapon/advanced weapon upgrades maar eens op dan zou het moeten passen.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Je kunt ook downgraden naar kleinere wapens, heavy pulses nemen nogal wat grid in beslag. Het is ook handig om voor PvE een cap power relay in je lows te plaatsen, dat kun je de armor repper perma-runnen.Tular schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:39:
[...]
Op dit moment zitten mijn beide chars nog in hun starter corps. Die van mijn miner vind ik leuker als die van de amarr. Van het weekend mijn coercer in elkaar gezet en met mijn maller nu lvl 2 missions gedaan in Youl. Helaas kwam ik erachter dat mijn maller geen 5x heavy pulse I's kan hebben. Niet in mijn huidige setup:
Voor lvl2's zijn kleinere wapens sowieso handiger omdat die heavy pulses niet alles mooi kunnen tracken.
When in doubt, Ctrl-Q
GamemasterByte schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:10:
[...]
dan zal het nog niet passen afaik... zelfs met al je skills op lvl 5 heb je een 5% pg implant nodig om bovenstaande fitting erop te krijgen. Het past wel makkelijk als je focused lasers ipv heavy lasers gaat gebruiken.
Dat heb ik gemerkt ja. Meestal vlieg ik dan met mijn AB aan van de rats weg om ze alsnog neer te kunnen halen.tudeLati schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:11:
[...]
Je kunt ook downgraden naar kleinere wapens, heavy pulses nemen nogal wat grid in beslag. Het is ook handig om voor PvE een cap power relay in je lows te plaatsen, dat kun je de armor repper perma-runnen.
Voor lvl2's zijn kleinere wapens sowieso handiger omdat die heavy pulses niet alles mooi kunnen tracken.
Vanavond ga ik maar eens kijken of andere lasers beter werken. 2 high slots leeg laten is ook zo zonde. Daarbij ook maar eens uitzoeken wat de toegevoegde waarde is van zo'n cap power relay.
Prom als je lol wilt hebben met een Caracal 
[Caracal, 845]
Ballistic Control System II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II
X5 Prototype I Engine Enervator
Assault Missile Launcher II
Anti-EM Screen Reinforcer I
Anti-Kinetic Screen Reinforcer I
Anti-Thermal Screen Reinforcer I
145dps met faction Kin light missiles.
25k shield maar je resists zijn waardeloos.
Toch niemand verwacht zo'n setup op een caracal
http://kb.v3-alliance.com/?a=pilot_detail&plt_id=24
[Caracal, 845]
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Warp Disruptor II
X5 Prototype I Engine Enervator
Anti-EM Screen Reinforcer I
Anti-Kinetic Screen Reinforcer I
Anti-Thermal Screen Reinforcer I
145dps met faction Kin light missiles.
25k shield maar je resists zijn waardeloos.
Toch niemand verwacht zo'n setup op een caracal
http://kb.v3-alliance.com/?a=pilot_detail&plt_id=24
tuurlijk dat doen de meeste miners bij ons ook zodra er een bs inkomt is iedereen ook evac.yared schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:08:
[...]
Lievkoetje triggert ook bij de namen Kussol en Kze0/
[...]
jaja, lol ligt altijd genuanceerder dan je het hier uit kunt schrijven maar na een aantal jaren EVE lig ik uit gewoonte altijd aligned te minen ongeacht waar ik zit.
Is leuk hoor dat CCP het gefixed heeft dat je nu een explosie tot het einde toe kan bekijken, maar elke ervaren speler zit bij PvP dan allang in warp naar ss of station.
Denk trouwens dat de nieuwe regels mbt standing en 'instant-pop-a-concord-fleet' er wel voor zullen zorgen dat suicide en ot minder aantrekkelijk zal zijn.
En zoniet.. dan heb je Concord in je belt liggen op deze manier: http://www.valheru.nl/eveonline/concord.jpg
Hebben 1x meegemaakt dat een gast in ice bezig was een corpmine te verstoren wat ons afleerde op jumppoint met zijn allen te gaan liggen.. hij kwam na aantal keren met defense squad 'zacht in aanraking' te zijn geweest terug in BS met smartbombs.
Wist een Wolf plat te krijgen en denk nog een beginner minerbootje (retreiver ofzo?), maar alle hulken doorstonden het geweld en het vuurwerk was spectaculair.
Nadeel was wel de enorme lag toen Concord binnenjumpte![]()
[...]
Tular, heeeeel bekend verhaal
Ik baalde echt van het feit dat wanneer mensen je corp verlieten er altijd wrijving was. Hebben toen een 'Group' model opgericht waardoor ondanks het feit dat iedereen nu verdeeld is over verschillende corpsen met hun eigen taak (PvP, 2xFW, 2xIndy, aantal keren eigen altcorp) iedereen toch continue gezellig met elkaar in het group channel zitten.
Teveel om hier te tikken, lees publieke deel maar op forum
Aan recruiting doen we niet, dat doen de bezoekers zelf wel als ze het na een weekje in ons channel gezellig genoeg vinden.
Maar ben wel heel blij dat mijn vrienden nu van de ene naar andere corp binnen de groep kunnen zonder dat het contact verloren gaat. Je speelt tenslotte al erg lang met mekaar en je merkt hier ook hoe leuk het is als je elkaar weer tegenkomt.
trouwens is V3SPA nou een alliance of zijn het gewoon meerdere corps met verschillende takken van expertise?
Je hebt V3SPA Corp en V3SPA Group. Dus beide.. zie het linkje.
Prom tenzij je een pot of gold uh isk hebt gevonden zou ik geen pvp doen met die setup.
Ze zullen hem zeker niet verwachten van een char met 2.7 miljoen sp maar bij het looten je erg dankbaar zijn
Prom tenzij je een pot of gold uh isk hebt gevonden zou ik geen pvp doen met die setup.
Ze zullen hem zeker niet verwachten van een char met 2.7 miljoen sp maar bij het looten je erg dankbaar zijn
angel00008 spammed tegenwoordig het eve-o topic op tweakers i.p.v. onze corp forum!!
Inderdaad. Tech I items krijg ik gratisch van de corp, maar Tech II mag ik zelf betalen. Komt op zo'n 27 miljoen ISK.
Ik heb 'm in ieder geval in EFT gezet. Het is een leuke setup om naar uit te kijken, als ik het ooit kan betalen. Qua skills kan ik hem bijna vliegen. Denk dat ik de komende 2 á 3 weken m'n supportskills ga trainen, in plaats van rushen naar Battlecruisers / Battleships.
Ik heb 'm in ieder geval in EFT gezet. Het is een leuke setup om naar uit te kijken, als ik het ooit kan betalen. Qua skills kan ik hem bijna vliegen. Denk dat ik de komende 2 á 3 weken m'n supportskills ga trainen, in plaats van rushen naar Battlecruisers / Battleships.
BestNamed doet het ook best aardig en kan ook Caldari Navy ammo gebruiken.
Maar als je in een groep zit zijn er weinig mensen die eerst de Caracal opruimen dus gewoon Caldari Navy ammo gebruiken in die setups die je gepost hebt pompt al wat dps extra op
EDIT:
Maar support (vooral Ewar support) zijn alle FC's blij mee. Maar een blackbird kun je beter bigtarget noemen want je bent met ewar gewoon standaard primary
Maar als je in een groep zit zijn er weinig mensen die eerst de Caracal opruimen dus gewoon Caldari Navy ammo gebruiken in die setups die je gepost hebt pompt al wat dps extra op
EDIT:
Maar support (vooral Ewar support) zijn alle FC's blij mee. Maar een blackbird kun je beter bigtarget noemen want je bent met ewar gewoon standaard primary
[ Voor 79% gewijzigd door MazeMouse op 11-09-2008 16:29 ]
sudo apt-get rekt
Goed plan prom, supportskills zijn ze erg blij mee in een fleet.
BC is wel erg leuk hoor, maar ik zat met pvp zelf altijd in een cruiser of als niet anders kan in een frig te supporten.
Of in een cov-ops op de uitkijk, ook erg nuttig alleen wel saai.. maar ja, saai is pvp want als je echt goede fleetopsen wilt dan zijn er altijd een aantal mensen die zich in dienst van de fleet stellen zonder klagen en dat zijn vaak de geduldigste (en minst opgemerkte) baantjes die uiteindelijk ervoor zorgen dat je fc blij is.
BC is wel erg leuk hoor, maar ik zat met pvp zelf altijd in een cruiser of als niet anders kan in een frig te supporten.
Of in een cov-ops op de uitkijk, ook erg nuttig alleen wel saai.. maar ja, saai is pvp want als je echt goede fleetopsen wilt dan zijn er altijd een aantal mensen die zich in dienst van de fleet stellen zonder klagen en dat zijn vaak de geduldigste (en minst opgemerkte) baantjes die uiteindelijk ervoor zorgen dat je fc blij is.
Hoe werkt dat Cov. Ops. precies? Vlieg je naar naastgelegen systemen om (cloaked natuurlijk) te verkennen wie er zich daar allemaal ophouden?
De meeste veldslagen uit de geschiedenis zijn gewonnen doordat de winnaar het beste op de hoogte was van de ander zijn troepen en bewegingen.
De meeste veldslagen uit de geschiedenis zijn gewonnen doordat de winnaar het beste op de hoogte was van de ander zijn troepen en bewegingen.
Covert Ops is zoals het schip heet, de skill is 'cloaked', en met een covert ops schip (covops) kun je al cloaked (weg)warpen.
Een cloaking device op een Battleship werkt ook wel, is alleen een andere module, echter die kan niet cloaked warpen alleen subwarp vliegen.
En ja, je hebt gelijk over de veldslagen, dat bedoel ik met de taak van scout
Ze hangen vaak op x km van de gate een scout die bijhoudt wie er binnenkomt in de pipeline.
De pipeline is bijvoorbeeld een aantal systemen die met elkaar verbonden zijn maar waar je om in dat deel te komen minimaal door dat en dat systeem moet.
Als je je pipeline goed in de gaten houdt kun je in feite (theoretisch) een systeem redelijk veilig beheren.
Echter die personen die scouten moeten dus wel continue local in de gaten houden want je ZIET ze niet binnenkomen (tenzij je de flair van de stargate meetelt) en het meteen melden op de intel channels (speciale channels voor fleet informatie.
Een cloaking device op een Battleship werkt ook wel, is alleen een andere module, echter die kan niet cloaked warpen alleen subwarp vliegen.
En ja, je hebt gelijk over de veldslagen, dat bedoel ik met de taak van scout
Ze hangen vaak op x km van de gate een scout die bijhoudt wie er binnenkomt in de pipeline.
De pipeline is bijvoorbeeld een aantal systemen die met elkaar verbonden zijn maar waar je om in dat deel te komen minimaal door dat en dat systeem moet.
Als je je pipeline goed in de gaten houdt kun je in feite (theoretisch) een systeem redelijk veilig beheren.
Echter die personen die scouten moeten dus wel continue local in de gaten houden want je ZIET ze niet binnenkomen (tenzij je de flair van de stargate meetelt) en het meteen melden op de intel channels (speciale channels voor fleet informatie.
[ Voor 56% gewijzigd door yared op 11-09-2008 17:19 ]
Ach, een blackbird is 'n leuk ding hoor
Als het om een kleine battle gaat overleef je het meestal wel. Als het om fleet battles gaat waarbij de andere fleet uit meer mensen bestaat dan het aantal wat jij kan jammen ben je meestal de lul. Zelf speel ik sinds februari, en omdat ik na 2 maanden al in 0.0 zat en me toch nuttig wilde maken heb ik Ewar geskilled. Best leuk zo'n blackbird, hoeft ook niet duur te zijn! Maar houdt er wel rekening mee dat je vaak primary bent.
Energy Management trainen, EM4 heb je zo getrain imo, krijg je 20% meer cap en heb je nog zo'n skill met engergy management krijg je 20% "korting" op je recharge tijdPromWarMachine schreef op donderdag 11 september 2008 @ 08:13:
'k Speel nu een paar weken. Heb 2.7 mil SP. Normaal gezien doe ik vrijwel alleen PvE en een beetje minen (in een Badger Mark II). Nu hebben 2 corps echter de oorlog aan ons verklaard en moeten we laten zien dat we ons mannetje kunnen staan.
Suggestions?
Energy System Operation
sudo apt-get rekt
Die heb ik nu op level III. Dus ik krijg geen +20% maar +5%. 
Ik zou nog kunnen overwegen om 4 van m'n implants naar level 2 te brengen (+2 stats). De 5e stat is al op level 2.
Niet dat dat nou zo bijzonder veel helpt, maar dan kan ik wel sneller naar level 4 of zelfs 5.
Ik zou nog kunnen overwegen om 4 van m'n implants naar level 2 te brengen (+2 stats). De 5e stat is al op level 2.
Niet dat dat nou zo bijzonder veel helpt, maar dan kan ik wel sneller naar level 4 of zelfs 5.
5% per levelPromWarMachine schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:06:
Die heb ik nu op level III. Dus ik krijg geen +20% maar +5%.
Dus 15%
sudo apt-get rekt
Maar hij heeft het al op lvl 3, dus naar lvl 4 brengen levert hem maar 5% op
(minder eigenlijk)
Diminishing returns idd maar ik ben zo iemand die niet kijkt naar de tussenstappen maar naar de totale tijd investment.
Een 25% increase (totaal) vond ik persoonlijk de time-investment wel waard al is de laatste stap in verhouding eigenlijk geen flikker waard vanwege de diminishing returns
Een 25% increase (totaal) vond ik persoonlijk de time-investment wel waard al is de laatste stap in verhouding eigenlijk geen flikker waard vanwege de diminishing returns
sudo apt-get rekt
En natuurlijk moet je de cap skills ook naar 5 trainen uiteindelijk als je wilt dat veel ship setups gaan werken.
Voor capitals en voor veel nano-ships zijn cap skills op 5 feitelijk essentieel. Beter om ze eerder te trainen dan later, het verschil is echt enorm.
En over capitals nog, over 5 weekjes zit mijn main(Splash Whale) eindelijk in een Thanatos \o/. Mijn alt moet er nog een maandje of 4 over doen. Dit is ook nog eens inclusief alle support en drone skills naar 5 =D.
Nog eens anderhalve maand er bij en dan zitten ze allebij in Dreads =D.
Voor capitals en voor veel nano-ships zijn cap skills op 5 feitelijk essentieel. Beter om ze eerder te trainen dan later, het verschil is echt enorm.
En over capitals nog, over 5 weekjes zit mijn main(Splash Whale) eindelijk in een Thanatos \o/. Mijn alt moet er nog een maandje of 4 over doen. Dit is ook nog eens inclusief alle support en drone skills naar 5 =D.
Nog eens anderhalve maand er bij en dan zitten ze allebij in Dreads =D.
When in doubt, Ctrl-Q
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=868711
Zoek op Lord Fitz, daar begint het verhaal waar ik het hier over heb.
Nadeel is wel dat niet iedereen tijd heeft om te wachten tot de prijzen weer normaal zijn.
500 miljoen voor een GTC van 60 dagen is echt absurd.
Ik probeer zelf voor 4 accounts nu te kijken of ik het kan verdienen zonder echt mijzelf EVE-overkill aan te doen... het lukt niet echt, ondanks mijn skills en opgedane kennis in trade van de afgelopen twee jaar.
Als ik elke dag met 3 hulken 2 uur effectief bezig ben en in 1 uur per dag mijn marketorders + production doe, kom ik aan; 70 miljoen per dag x 30 dagen = 2.1 miljard x 2 maanden (60dg GTC) = 4 miljard *makkelijk afgerond*.
4 miljard terwijl mijn kosten nu al 2 miljard zijn en dat alleen wanneer ik 60 dagen lang effectief 3 uur per dag speel... no way!
De helft van die tijd effectief bezig zijn vinnik al veel en dan ben ik dus 100% bezig om mijn GTC's te betalen..
Gelukkig heb ik ook af en toe mazzel (low-grade delta implant van 90 miljoen in ratje van 3K vorige week
) ennog wat long term handel zoals bulk buy orders, shares, invention, bpc's, datacores uit research points... maar toch.. geld wat ik daaraan overhou is voor de lol, niet om de 'hypotheek' te betalen.
Ik hoop serieus dat prijzen weer zaken en de economie aantrekt binnen nu en 2 maanden.
De reactie(s) erop zijn zeer intressant.If you want to see something really interesting, go to eve-search.com and type in 'howard haines'.
Now look at the posts it finds, and the char's that are buying GTC's for him, and the other chars they're buying GTCs for, and so on, until you get a list of all the char's that are 'connected' through buying GTC's for each others, I tried this many months ago and came up with I think 500 differnt chars all from the same isk selling sweatshop.
Nadeel is wel dat niet iedereen tijd heeft om te wachten tot de prijzen weer normaal zijn.
Ik probeer zelf voor 4 accounts nu te kijken of ik het kan verdienen zonder echt mijzelf EVE-overkill aan te doen... het lukt niet echt, ondanks mijn skills en opgedane kennis in trade van de afgelopen twee jaar.
Als ik elke dag met 3 hulken 2 uur effectief bezig ben en in 1 uur per dag mijn marketorders + production doe, kom ik aan; 70 miljoen per dag x 30 dagen = 2.1 miljard x 2 maanden (60dg GTC) = 4 miljard *makkelijk afgerond*.
4 miljard terwijl mijn kosten nu al 2 miljard zijn en dat alleen wanneer ik 60 dagen lang effectief 3 uur per dag speel... no way!
De helft van die tijd effectief bezig zijn vinnik al veel en dan ben ik dus 100% bezig om mijn GTC's te betalen..
Gelukkig heb ik ook af en toe mazzel (low-grade delta implant van 90 miljoen in ratje van 3K vorige week
Ik hoop serieus dat prijzen weer zaken en de economie aantrekt binnen nu en 2 maanden.
ik heb me eigenlijk all sinds dat ik eve speel erbij neergelegd dat ik voor mijn 5 chars altijd zal moeten betalen.yared schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:13:
[...]
De reactie(s) erop zijn zeer intressant.
Gelukkig heb ik ook af en toe mazzel (low-grade delta implant van 90 miljoen in ratje van 3K vorige week) ennog wat long term handel zoals bulk buy orders, shares, invention, bpc's, datacores uit research points... maar toch.. geld wat ik daaraan overhou is voor de lol, niet om de 'hypotheek' te betalen.
eve moet je spelen voor de fun en niet minstens een week moeten ''werken'' om 3 weken te kunnen spelen.
Verwijderd
die gtc's kunnen die overall verkocht worden? (ie ga er een verkopen en adverteer dat hier (wrs wel niet toegelaten)) of moeten die via eve forum gaan?yared schreef op maandag 15 september 2008 @ 11:13:
[...]
De reactie(s) erop zijn zeer intressant.
Gelukkig heb ik ook af en toe mazzel (low-grade delta implant van 90 miljoen in ratje van 3K vorige week) ennog wat long term handel zoals bulk buy orders, shares, invention, bpc's, datacores uit research points... maar toch.. geld wat ik daaraan overhou is voor de lol, niet om de 'hypotheek' te betalen.
anders zou dat wel een mooi inkomstenbron voor mij betekenen xD
edit: en nog iets waar ik geen antwoord op kan vinden ... waar kun je die kopen? is dat gewoon zo een prepaid card? op eve forum vind ik er niks over
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 11:33 ]
elantria lees hier de sticky's: http://myeve.eve-online.c...=channel&channelID=544711
@angel008, weleens bij stilgestaan dat dat juist de charme van EVE kan zjin voor een hoop mensen?
shatteredcrystal.com die Furby hieronder noemt ken ik van corpies als een goede partij. Battleclinic ook. Dat zijn dus de verkopende partijen. Als je zelf wilt verkopen of kopen moet je de stickys lezen in de timecode bazaar
De dollar trekt nu weer aan, dus let daar wel op als je de wisselkoersen voor je neus krijgt.
Het was namelijk een tijdje terug erg intressant om ze in dollars te kopen.. kweenie of dat nu sinds de 60d GTC nog steeds zo is of dat prijzen zijn gelijkgetrokken.
@angel008, weleens bij stilgestaan dat dat juist de charme van EVE kan zjin voor een hoop mensen?
shatteredcrystal.com die Furby hieronder noemt ken ik van corpies als een goede partij. Battleclinic ook. Dat zijn dus de verkopende partijen. Als je zelf wilt verkopen of kopen moet je de stickys lezen in de timecode bazaar
De dollar trekt nu weer aan, dus let daar wel op als je de wisselkoersen voor je neus krijgt.
Het was namelijk een tijdje terug erg intressant om ze in dollars te kopen.. kweenie of dat nu sinds de 60d GTC nog steeds zo is of dat prijzen zijn gelijkgetrokken.
[ Voor 58% gewijzigd door yared op 15-09-2008 12:16 ]
Heb 1 account en betaal daar gewoon voor. Tweede account zou handig zijn bij veel dingen, maar ik ben niet van plan om meer te betalen in euros en wil ook niet 500 miljoen per twee maanden eraan uitgeven, dus ik doe gewoon met 1 account.
[ Voor 68% gewijzigd door Sissors op 15-09-2008 12:13 ]
@elantira: GTC's mogen allen verkocht worden via de officiele secure-only manier van CCP onder account management... Traden via forums, e-mail etc. is verboden. Kan resulteren in een ban.
En ik ben het helemaal met angel eens. Ik betaal voor 3 accounts die altijd actief zijn (in tegenstelling denk ik tot angel zijn 5 accounts maar goed). Als ik 3 van de 4 weken moet werken/grinden om mijn accounts te kunnen betalen dan zou de lol er al in een maand afzijn.. Het valt nu al zwaar om een paar missions te grinden... laat staan om dat continue "verplicht" te moeten doen om maar je accounts actief te houden.
Maar ja, het zal ongetwijfeld ook van je financiele positie afhangen.. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze zich eigenlijk geen 2e account kunnen veroorloven. Voor hen kan het dan zinvol zijn met ISK hun account te betalen.
@tudeLatia: Cap skills to 4 is veelal voldoende om mee te beginnen. JDC naar 4 minimaal. Jump fuel cons. naar 4... carrier/dread skill naar 5 is een enorme tijdsinvestering die je waarschijnlijk beter eerst kunt gebruiken om support skills op te krikken. Carrier/dread lvl 4 geeft je voldoende mogelijkheden in het begin. Mooie tijd om daarna triage/siege te trainen.
En ik ben het helemaal met angel eens. Ik betaal voor 3 accounts die altijd actief zijn (in tegenstelling denk ik tot angel zijn 5 accounts maar goed). Als ik 3 van de 4 weken moet werken/grinden om mijn accounts te kunnen betalen dan zou de lol er al in een maand afzijn.. Het valt nu al zwaar om een paar missions te grinden... laat staan om dat continue "verplicht" te moeten doen om maar je accounts actief te houden.
Maar ja, het zal ongetwijfeld ook van je financiele positie afhangen.. Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze zich eigenlijk geen 2e account kunnen veroorloven. Voor hen kan het dan zinvol zijn met ISK hun account te betalen.
@tudeLatia: Cap skills to 4 is veelal voldoende om mee te beginnen. JDC naar 4 minimaal. Jump fuel cons. naar 4... carrier/dread skill naar 5 is een enorme tijdsinvestering die je waarschijnlijk beter eerst kunt gebruiken om support skills op te krikken. Carrier/dread lvl 4 geeft je voldoende mogelijkheden in het begin. Mooie tijd om daarna triage/siege te trainen.
[ Voor 88% gewijzigd door Darth Malak op 15-09-2008 13:31 ]