[PC][MMORPG] EVE-Online deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 12:58
Iemand de nieuwe devblog over transport ships al gelezen? We mogen na de patch ook CovOp cloaks fitten :>

Dit nieuws komt er leuk omdat ik redelijk recent(een dag voor de dev blog) een zootje transport ships gekocht voor een van mijn alts :) .

Kan ik nu ook mijn blockade runner gebruiken om mee te scouten als ik ga plexen in 0.0 :D , scheelt weer een character in een covops.

link naar devblog:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=598

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

tudeLati schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:35:
Iemand de nieuwe devblog over transport ships al gelezen? We mogen na de patch ook CovOp cloaks fitten :>

Dit nieuws komt er leuk omdat ik redelijk recent(een dag voor de dev blog) een zootje transport ships gekocht voor een van mijn alts :) .

Kan ik nu ook mijn blockade runner gebruiken om mee te scouten als ik ga plexen in 0.0 :D , scheelt weer een character in een covops.

link naar devblog:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=598
blockade runner zonder +2 warp strength = fail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
+2 warp strenght hielp al geen bal meer met de HID's met hun oneindige warp scram str.

MWD + Cov Ops cloak = win
Darth Malak schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:31:
[...]15 seconden to 3 minuten module lag en dat noem jij speelbaar???? 8)7 |:( Ik hoop dat je cynisch was daar.
was bij mij 15 seconden :p, en nee was niet cynisch iedereen was goed geluimd na het gevecht zelfs al verloren we statistisch nogal, warpen/targetten/cyno alles zonder lag hadden alleen wat lag op het activaten van de guns/reps.

[ Voor 66% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dat hangt ervan af wat ze e.v.t. gaan veranderen aan de MWD / cloaks e.d. of het nog steeds zo gemakkelijk is om weg te burnen bij een gate en onmiddelijk je cloak aan te zetten... als het werkt zoals nu, ja dan heb je gelijk.

Maar volgens mij heeft een blockade runner niet eens genoeg fitting om een fatsoenlijk mwd te fitten...

[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
De blockade runner, in tegenstelling tot de T1 haulers, heeft de mogelijkheid om een MWD te fitten. Ze zijn er voor bedoeld zelfs :P.

En die +2 warp strength maakt echt niets uit, het is leuker nu die een covop cloak heeft.

Dat deep space transports nu die +2 bonus hebben gekregen is wel schattig, maar je zult alsnog een scout moeten gebruiken om door lowsec en 0.0 te gaan.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Deep space transports zijn nu juist goede high sec afk transports geworden. Warp core stab bonus + buffer tank bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Snap het niet echt wat de bedoeling hiervan is. Dat de transports wat herwerking nodig hadden snap ik wel, maar deze veranderingen lijken me wel vreemd.. CSM had voorgesteld om de blockade runner een covops cloak te geven en de deep space transport toegang te geven tot black ops jump portals... Nu blijken ze die beide op de blockade runner gezet te hebben en krijgt mijn leuke impel.... een bonus voor plates?? :S 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

furby-killer schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:21:
Deep space transports zijn nu juist goede high sec afk transports geworden. Warp core stab bonus + buffer tank bonus.
Dat zal de gankers er echt niet van weerhouden 1 BS meer te gebruiken om je waardevolle cargo te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:52
Wat zijn deep space transports precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:15

rapture

Zelfs daar netwerken?

Extra dikke badgers zoals bustard dat je tot 23k m³ kan expanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

rapture schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:40:
Extra dikke badgers zoals bustard dat je tot 23k m³ kan expanden.
Met een Itty V met de goeie skills kom je toch ook aardig in de buurt?

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:34
Tular schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:53:
[...]

Met een Itty V met de goeie skills kom je toch ook aardig in de buurt?
sterker nog, een itty V + skills + T2 expanders + rigs geeft meer cargo dan elke industrial (freighter uitgezonderd). Ik geloof iets van 38.3k m3

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:33:
[...]

Dat zal de gankers er echt niet van weerhouden 1 BS meer te gebruiken om je waardevolle cargo te bemachtigen.
Je kan ook de veldnaught suicide ganken. Het is alleen de vraag of het het waard is dat je een paar extra BS moet verliezen om hem te suicide ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 11:34
Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:33:
[...]

je realiseerd je wel dat om dit ding te ganken je met de huidige concord 10-15 bsses nodig hebt om een kans te hebben om hem te poppen..

zelfs met cheap as fits is dat het bijna nooit waard..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

GamemasterByte schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:59:
sterker nog, een itty V + skills + T2 expanders + rigs geeft meer cargo dan elke industrial (freighter uitgezonderd). Ik geloof iets van 38.3k m3
De overstap van een Badger II naar Iteron V (low slots :9~ ) is 21 dagen skill training, 5 dagen minder dan naar een Bustard. Het voordeel zit in de gigantische prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40
GamemasterByte schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:59:
Welke skills eigenlijk? Ik weet zo alleen Gallente Industrial die 5% per level geeft, maar dat is niet _extra_, want die moet je al op V hebben om een Iteron V te kunnen vliegen.

Trouwens, ik ga dus echt geen rigs op een Iteron van een miljoen met wat expanded cargobays van 40k per stuk zetten :P Die verhouding is me een beetje zoek :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Gebeurd vaak genoeg ik fuel posses altijd met een itty5 met 2t2 en 1t1 rig scheelt belachelijk veel tijd 41848m3 tegenover 25270m3 zonder rigs als je 12+ posses moet fuelen is het het wel waard.

Denk dat ik ondanks de traagheid overstap op een orca voor het fuelen, meer cargo space is goed en een freighter vlieg ik niet atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:16:
[...]

je realiseerd je wel dat om dit ding te ganken je met de huidige concord 10-15 bsses nodig hebt om een kans te hebben om hem te poppen..

zelfs met cheap as fits is dat het bijna nooit waard..
dacht het toch echt niet... laat maar eens 5 torp raven's een volley loslaten op dit ding... volgens mij zijn ze dan al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:46
Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:09:
[...]

dacht het toch echt niet... laat maar eens 5 torp raven's een volley loslaten op dit ding... volgens mij zijn ze dan al een heel eind.
5x 6 launchers x 750raw = 22500 raw damage x 40% (gem. ca 60% resist) = 9000 damage per volley. Veel meer volleys zullen ze niet doen omdat ze dan al popped zijn. Resist zal in werkelijkeheid wel meer richting 70% gaan. Kweet niet of het wel zo makkelijk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vanwege sig radius overleeft hij dat waarschijnlijk wel, en ik weet ook nog niet precies hoeveel EHP deepspace transports nu krijgen met goeie fitting.

En dat is nog wel wat anders dan een t1 industrial die door 1 raven wordt vernietigd, 4 ravens extra = 400 miljoen extra kosten, dus moet er 800 miljoen extra in de transport zitten dan in de industrial voordat het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een iteron V kan je gemakkelijk 14k eHP tanken en een volley van een junk fitted raven doet 4000 damage. Er zijn 4 ravens nodig, een junk fitted insured raven verliezen kost 12m ISK (amarr buy order prijzen) zodat een iteron V met meer dan 48m ISK aan lading rendabel is.

Als je voor gallente iteron's traint, dan kan je voor occator gaan. Dat valt tot 28k eHP te trainen en dat kost 7 ravens. Een lading vanaf 84m ISK wordt rendabel.

Eventjes na zien hoeveel target painters op zo'n raven moet staan. 4 voor een hauler, er komt nog stacking penalty erbij kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door rapture op 30-10-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:54:
[...]

Welke skills eigenlijk? Ik weet zo alleen Gallente Industrial die 5% per level geeft, maar dat is niet _extra_, want die moet je al op V hebben om een Iteron V te kunnen vliegen.

Trouwens, ik ga dus echt geen rigs op een Iteron van een miljoen met wat expanded cargobays van 40k per stuk zetten :P Die verhouding is me een beetje zoek :)
klopt, je hoeft idd alleen maar de skill zelf te hebben om hem te kunnen vliegen. Maar je hebt ook de skills nodig voor de T2 expanders & rigs enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
ja ok, maar die skills an sich vergroten je cargo capacity niet :) Ik dacht dat er bedoeld werd dat er nog een aparte skill (efficient loading of zo :P ) was die cargo capacity groter zou maken :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Eigenlijk wel, een Iteron5 heeft standaard 6000m3 maar omdat je Gal. Industrial 5 moet hebben om hem te vliegen begin je met 7500m3 base dus je skills vergroten de capacity wel :p

Dat je max skill dus max bonus hebt voordat je hem kan gebruiken doet daar niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je krijgt toch geen insurance meer na suicide ganken. Dan wordt het een heel stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:48:
Je krijgt toch geen insurance meer na suicide ganken. Dan wordt het een heel stukje duurder.
Waar wordt dat aangekondigd ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ik zou niet weten hoe het precies zit, maar insurance vangen nadat je geConcord bent lijkt me maar vreemd. In het echt staan verzekeringsmaatschappijen ook niet te springen om te betalen en pakken ze alles wat op moedwil lijkt aan om niet uit te keren :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-05 13:13

Elp

rapture schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:39:
Een iteron V kan je gemakkelijk 14k eHP tanken en een volley van een junk fitted raven doet 4000 damage. Er zijn 4 ravens nodig, een junk fitted insured raven verliezen kost 12m ISK (amarr buy order prijzen) zodat een iteron V met meer dan 48m ISK aan lading rendabel is.

Als je voor gallente iteron's traint, dan kan je voor occator gaan. Dat valt tot 28k eHP te trainen en dat kost 7 ravens. Een lading vanaf 84m ISK wordt rendabel.

Eventjes na zien hoeveel target painters op zo'n raven moet staan. 4 voor een hauler, er komt nog stacking penalty erbij kijken.
Volgens mij kan die occator wel wat meer aan dan 28k eHP. Ik kom zonder t2 rigs en zonder faction spul al op 77k eHP. En dan komt die boost er nog aan.

Je moet er ook rekening mee houden dat de kans niet 100% is dat de cargo dropped. Als gemiddeld 50% dropped, dan moet de potentiele loot al twee keer zoveel waard zijn als je verliezen per suicide run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Gooi een stab/DC2 op je T2 hauler en succes met dat ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Net m'n eerste battleship verloren met een blob fight tegen Tri en hydra :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

De_Bastaard schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:25:
Net m'n eerste battleship verloren met een blob fight tegen Tri en hydra :(
Lang leve insurance :D

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
lol goon gepawnd

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=909065

http://killboard.goonfleet.com/km/258831

http://4374gamma.org/1027.htm

I posted a little more info Here, in Crime and Punishment. I had planned on doing this since before I joined. As I explained to a couple other goons who I do consider "Cool", I had tried to get deep into ASCN a long time ago and try the same thing, but they literally collapsed and locked everything down before I could get into much. Then I got a bunch of stuff trapped down there when BoB Kicked us out. After a bit of a stall with some other alliances, I figured it was time to get my stuff out, and spent a good while getting into goonfleet.

I'll be selling most of the stuff on the list in or near jita in the coming days for up to 25% off, so if you're looking on a good deal wait for my thread in Sell forums.

All those offlined towers now have to be re-onlined and guns and JB's and Cynobeacons re-onlined. Goons, I hope you make DBRB, Davey and Iromei do it. Make them learn WHY GSOL was so ****ed about the Deathstar incident.

List of systems I offlined all LWTAX towers in:
p-e9
hjo-
4d9-
q-tbh
9p4o
1S-S
LEM-I1
28Y9-
kzfv
ryc-
x2-za

I got stopped in 1V- literally seconds before I was about to offline the JB there. Most of the towers are back online now, but their modules are all offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117866

Hoi mede-tweakers!

Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management). Voor degene die het nog niet weten wat dat is, de CSM luistert naar de suggesties en wensen van spelers en draagt die issues dan voor aan CCP. Na wat discussie krijgen wij dan te horen of ze wijzigingen gaan doorvoeren in het spel en hoe CCP dat denkt aan te pakken.

Ik ben het afgelopen half jaar verkozen, en druk voor jullie bezig geweest. Suicide Ganking, wat jullie nu aan het discussieren zijn, was een van mijn campagnepunten, en zoals jullie vast al weten word deze misdaad sinds een aantal patches strenger aangepakt, CONCORD reageert sneller en de security hit is groter. Verder heb ik mij hard gemaakt voor wijzigingen in Factional Warfare, wat terug te zien is in het feit dat alliances straks ook kunnen deelnemen, en de FW missies nu minder moeilijk zijn. Een aantal andere punten word nog aan gewerkt.

Dit weekend discussieer ik met CCP onder meer over Standings (vooral dat je na verloop van tijd bepaalde piratenfacties nooit meer positief kan krijgen), de Skillqueue, nieuwe content naast Exploration en Mission-Running, Factional Warfare Complex Spawning Issues, en een ambitieus project om planetaire interactie toe te staan. Verder ben ik van de partij op het Fanfest en heb ik het daar onder andere over de toekomst van 0.0 sovereignty en low-sec.

Nu komen de verkiezingen er weer aan, en net zoals vorige keer, is er weer een filmpje gemaakt!

Je kunt hem nu hier bekijken! Veel plezier met Eve Online allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Well, je had bij de eerste ronde mijn stem ook op inhoud te pakken en deze keer zal dat waarschijnlijk niet anders zijn :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sorry mijn stem gaat naar Serenity Steele/Cell Satimo, wel jammer dat je maar op 1 persoon mag stemmen, 6 voorkeurs kandidaten per stem zou wel een idee zijn.

[ Voor 77% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
FW heeft hulp nodig, en alliances toelaten is precies wat niet nodig is. Small gang pvp of in ieder geval pvp is nodig. Alliances zullen alleen binnen de alliance gangs hebben waardoor de rest van militia er niks mee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257524

Ik heb in totaal 6 stemmen dus ik kan ze wat spreiden over de kandidaten die ik er graag bij wil :P

Shrike gisteren trouwens zijn 2e titan in 4 dagen kwijtgeraakt..

http://www.killboard.net/details/285743/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

leg es uit?
ik snap em niet helemaal

Goongast heeft SHITLOAD stuff gejat, heeft de pos's op attack everything gezet en lacht nu zen ass off?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Meh, lullig van die titan had nog geen kill op zijn naam staan ^^, Pandemic Legion had het pos wachtwoord (knap aangezien merendeel van ons het ook niet meer wist na change), en bumpte Shrike uit de pos nadat ie mensen naar E-O gebridged had, 80+ dreads kan je gewoon niet tanken dus hij ging "poof" in een paar tellen.

Komt wel weer nieuwe, geen idee of er nog in reserve zijn, en zowiezo nu kan hij weer ff mee met Bship groups, verschil is het is maar een schip, geen symbool (voor ons dan :p), Lord 2 Evil's loss brak de spirit van Iron, MM/Razor durven hun titans niet buiten Cyno jammed systemen te laten komen (behalve 2 minuten voor DT om een gatecamp te busten lol) zodat we ze niet kunnen pakken :p zo is het spelletje.

[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:31:
FW heeft hulp nodig, en alliances toelaten is precies wat niet nodig is. Small gang pvp of in ieder geval pvp is nodig. Alliances zullen alleen binnen de alliance gangs hebben waardoor de rest van militia er niks mee opschiet.
Zeker, en een van de problemen nu is dat er geen directe beloning voor het capturen van die complexes is, waardoor er vaak alleen maar blobs rond de gates en stations blijven hangen in plaats van dat men erop uit trekt om plexes te veroveren. Dit is zeker iets waar de nadruk op gelegd moet worden. Bovendien zijn alleen complexes en een beetje missies vrij saai en zou het fijn zijn als er meer diversiteit in objectives is en interactie tussen de factions gameplaytechnisch bevorderd wordt.

De reden dat ik wel vind dat alliances toegelaten moeten worden is vanwege het roleplaying aspect. Er komt een heftige standing-requirement voordat een alliance kan toetreden, waardoor zeker niet iedere alliance daar eventjes huis kan houden. Dat alliances enkel met andere alliances samenwerken kan een zorg zijn maar hoeft zeker niet waar te zijn, toen ik bij de Amarr zat had PIE ook geen problemen om mij erbij te laten, na de nodige roleplay uiteraard. Bij de Gallente word ik ook gewoon uitgenodigd door de corps die er nu aan mee doen zoals bijvoorbeeld The Aduro Protocol en dat was niet omdat ik toevallig herkend werd als CSM maar gewoon vanwege mijn inzet in FW. Ik denk dat het, zeker met roleplaying alliances, niet veel anders zou gaan. Tevens bied het een optie voor spelers uit de NPC militia om in contact te komen met (0.0) alliances in ik zie daar niets negatiefs in.
Maranno schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:07:
Sorry mijn stem gaat naar Serenity Steele/Cell Satimo, wel jammer dat je maar op 1 persoon mag stemmen, 6 voorkeurs kandidaten per stem zou wel een idee zijn.
Serenity doet helaas niet mee deze keer. Naar alle waarschijnlijkheid kan je hem straks in m'n focus groups terug vinden. Bij de CSM hierna zien we hem hopenlijk weer terug als volwaardige kandidaat.

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 117866 op 31-10-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
TepelStreeltje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:44:
[...]

leg es uit?
ik snap em niet helemaal

Goongast heeft SHITLOAD stuff gejat, heeft de pos's op attack everything gezet en lacht nu zen ass off?
niet goon gast heeft goon geinfiltreerd trust gegenereerd en vervolgens goon geript door spullen van goon posses te jatten en attack everything/offlined

daarna goon verlaten en nu zn ass off an het lachen :)

goon is dus dik gepawnd.

balen van shrike zijn 2e titan maar zoiets is idd niet te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hehe, koel :)
knap gedaan, hoe lang is hij er mee bezig geweest?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
TepelStreeltje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:45:
hehe, koel :)
knap gedaan, hoe lang is hij er mee bezig geweest?
geen idee alle info staat in dat thread waar hij in gepost heeft..

hij heeft wel veel spullen (waaronder een jump freighter) gestolen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Iemand enig idee waarom je niet naar een bookmark kunt alignen? Niks houdt me tegen om naar planeet 2 maan 3 te alignen, en aangezien de POS daar bij hangt is het alsnog instawarp.

Iemand met een safespot in-system dat niet bij een planeet/maan/etc hangt heeft die optie niet, maar die kan beginnen met warpen en op tijd stoppen en bereikt nagenoeg hetzelfde.

Vanuit mijn point of view is het een GUI-optimalisatie :)

Idem eigenlijk met "View market details" in een info-schermpje van een object, waarom dat er niet in zit? Nu moet ik de naam overtypen in het zoekvenster, en ik kan me niet voorstellen dat ik er eerste ben die er over struikelt. Er moet (lijkt me) dus een reden achter zitten waarom het niet kan :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
Ik vind persoonlijk dat titans een beetje gebuffed moeten worden. Sinds de titan nerf worden ze nauwelijks meer gebruikt(op shrikes titan na, die gozer heeft gewoon balls).

Ze zouden titans een soort siege mod moeten geven waardoor ze gewoon echt een fuckload aan damage op korte termijn kunnen tanken.

Het punt is gewoon dat titans te makkelijk dood kunnen gaan, zoals we afgelopen week hebben gezien.
Het kan gewoon zijn dat de pilot het verklooit maar mensen durven gewoon geen titans te gebruiken omdat ze bang zijn vooor dia caphotdrop instagank.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Titans zijn te goed in cynojammed systeem en tegen battleships in het algemeen, te nutteloos tegen andere caps.

Hoe gaat het met gallente in FW? Had plannen on hun misschien weer te joinen, maar hoor niet veel goeds over de militia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Anoniem: 117866 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:11:
[...]Serenity doet helaas niet mee deze keer. Naar alle waarschijnlijkheid kan je hem straks in m'n focus groups terug vinden. Bij de CSM hierna zien we hem hopenlijk weer terug als volwaardige kandidaat.
Hmm dacht dat hij zei deze keer onder zijn main mee te doen .. zal me wel vergist hebben dan ^^
tudeLati schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:15:
Ik vind persoonlijk dat titans een beetje gebuffed moeten worden. Sinds de titan nerf worden ze nauwelijks meer gebruikt(op shrikes titan na, die gozer heeft gewoon balls).
Het is maar een schip net als alle anderen alleen wat duurder ^^ Er zit een titan change aan te komen als het goed is alleen hoe en wat precies geen idee.
furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:24:
Titans zijn te goed in cynojammed systeem en tegen battleships in het algemeen, te nutteloos tegen andere caps.
Titans zijn vooral logistiek erg goed, het zijn gewoon mobiele jumpbridges ideaal om snel een vloot te verplaatsen, DD is bijzaak maar kan in bepaalde gevallen "het tij keren"

[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117866 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:14:
Hoi mede-tweakers!

Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management).
Goed bezig Ankh!
En CSM mag CCP wel wat meer op de huid zitten want tot op heden hebben ze het wel een beetje af laten weten. Waarschijnlijk onderschat dat zij voor CSM ook tijd en mensen moesten vrijmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:09:
Goed bezig Ankh!
En CSM mag CCP wel wat meer op de huid zitten want tot op heden hebben ze het wel een beetje af laten weten. Waarschijnlijk onderschat dat zij voor CSM ook tijd en mensen moesten vrijmaken.
Thanks!

De communicatie verloopt niet erg soepel, en erger nog, we hebben gewoon geen tools om goed contact te onderhouden met de spelers - zelfs onze forum icoontjes zijn we kwijt en alle initiatief moet van ons uit gaan.

Momenteel ben ik bezig om een wiki op te zetten met alle issues die we behandeld hebben, want ik zie dat veel nieuwe CSM kandidaten issues in hun programma hebben staan die we al lang behandeld hebben en dat topics zich herhalen in de assembly hall. Met een wiki waarin alles overzichtelijk word gemaakt hebben we het voor onszelf op orde en kunnen de spelers ook zien waar we nou eigenlijk mee bezig zijn. Ook hebben we talk pages waar gericht feedback gegeven kan worden zodat we de issues nog aan kunnen passen.

Hopenlijk heb ik het dit weekend af, ik zit nu op ongeveer 40% van de issues die ingevoerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Wat ik wel klasse vond van de theft was het oog voor detail.

De POS guns settings veranderen zodat die ene gast die nog een hauler ter beschikking had met het laatste beetje POS fuel wat ze in 5 systemen omtrek nog konden missen, afgemaakt werd door zijn eigen POS guns

gnagna.. humor :D

Voor de duidelijkheid, het blijft corptheft en het is grijs gebied want de ene keer als het zo goed uitgevoerd is als dit moet iedereen erom lachen, maar de andere keer loopt iedereen moord en brand te schreeuwen.

Punt is dat je gewoon niet de tools hebt van CCP om hier goed mee om te gaan en alles obv vertrouwen moet.
Dat vinnik echt minder.

[ Voor 37% gewijzigd door yared op 31-10-2008 14:42 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Ik blijf dit soort gedoe ronduit triest vinden. Of het nu gaat om dit gedoe met goons of de bob titan, het zou een stuk leuker spel zijn als het er niet zoveel om je corp genoten verraden draaide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:17:
Ik blijf dit soort gedoe ronduit triest vinden. Of het nu gaat om dit gedoe met goons of de bob titan, het zou een stuk leuker spel zijn als het er niet zoveel om je corp genoten verraden draaide.
Je zou het verlaten van je corp terwijl ze je hard nodig hebben ook als 'verraad' kunnen bestempelen.
Of als je corp een alliance verlaat die met moeite het hoofd boven kan houden.

Maar het staat ook op de orginele doos waar de CD in zat toen je het spel nog fysiek kon kopen. Je kan infiltreren. Dit komt overigens in RL ook veelvuldig voor. Bedrijfspionage is aan de orde van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 232786 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Wat gebeurt hier priecies? iemand die Control towers jat of zo?
Er zijn een flink aantal Control Towers offline gezet (5 seconden werk) die weer moeten worden hersteld (ca. 8 uur werk per stuk). In een aantal gevallen is de Tower online gebleven maar zo ingesteld dat die op alles schoot wat er in de buurt kwam, daarbij is een Jump Freighter gesneuveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Je zou het verlaten van je corp terwijl ze je hard nodig hebben ook als 'verraad' kunnen bestempelen.
Of als je corp een alliance verlaat die met moeite het hoofd boven kan houden.

Maar het staat ook op de orginele doos waar de CD in zat toen je het spel nog fysiek kon kopen. Je kan infiltreren. Dit komt overigens in RL ook veelvuldig voor. Bedrijfspionage is aan de orde van de dag.
Bedrijfspionage/intel doorgeven is wat anders dan titans uit een pos bumpen doordat je de pass kent en control towers offlinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:35:
[...]

Bedrijfspionage/intel doorgeven is wat anders dan titans uit een pos bumpen doordat je de pass kent en control towers offlinen.
Beiden zijn eenvoudig te voorkomen. Als je een veilige POS wil moet je dat password in 3frsvfre4rf4e4f veranderen en de eventuele allies maar hun eigen laten neergooien.

En voor dat andere, Goonswarm is uniek kwetsbaar doordat ze zo'n enorme corp zijn. Dat betekent dat je zaken als het bemannen van de guns en bijtanken van de towers in alle tijdzones heel veel mensen beschikbaar hebt maar ook dat je kwetsbaar bent voor zo'n geintje als nu is gebeurd. Je kan ook een kleine alt corp met 'betrouwbare' mensen maken die de POS-uit knop hebben om zo meer zekerheid te hebben, in ruil voor minder mensen online in geval van nood.

Speltechnisch waren voor allebei middelen beschikbaar om het te voorkomen die uit praktische overwegingen niet zijn gekozen. En voor allebei is het een koekje van eigen deeg, zeker voor BoB die totdat het als exploit werd bestempeld met 3 titans je uit een POS waar ze het password niet van hadden aan het bowlen waren. Iets waar helemaal geen verweer tegen was wat het veel vervelender maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

yared schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:41:
Wat ik wel klasse vond van de theft was het oog voor detail.

De POS guns settings veranderen zodat die ene gast die nog een hauler ter beschikking had met het laatste beetje POS fuel wat ze in 5 systemen omtrek nog konden missen, afgemaakt werd door zijn eigen POS guns

gnagna.. humor :D

Voor de duidelijkheid, het blijft corptheft en het is grijs gebied want de ene keer als het zo goed uitgevoerd is als dit moet iedereen erom lachen, maar de andere keer loopt iedereen moord en brand te schreeuwen.

Punt is dat je gewoon niet de tools hebt van CCP om hier goed mee om te gaan en alles obv vertrouwen moet.
Dat vinnik echt minder.
mjah, das ook juist de charme van eve!
de vrijheid enzo!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
ziet er goed uit :) En ik zie nu ook dat IRC en ED mee gaan doen tegen BoB, interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja hé ! Ik zit bij ED overigens! Verbaasde me gisteren ook over het feit dat wij opeens tegenover BoB stonden, maar goed dat kon er nog wel bij. Als Goon en RA nu nog meedoen heb je volgens mij alle grote alliances involved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
De_Bastaard schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 12:48:
Ja hé ! Ik zit bij ED overigens! Verbaasde me gisteren ook over het feit dat wij opeens tegenover BoB stonden, maar goed dat kon er nog wel bij. Als Goon en RA nu nog meedoen heb je volgens mij alle grote alliances involved.
haha, hebben jullie genoeg gehad van solar/legion? :P Kan ook niet zeggen dat ik echt fan van ze ben.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha nee hoor, maar dit is iets waar solar/legion niet bij betrokken is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Lol behalve RA/Solar en AAA is de hele coalition weer bij elkaar, toch jammer dat ze vinden alles en iedereen nodig te hebben om uberhaupt een kans te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
De_Bastaard schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:12:
Haha nee hoor, maar dit is iets waar solar/legion niet bij betrokken is :p
mag ik vragen wat ze dan wel van plan zijn? Lijkt me niet dat ze een beetje drone alloys gaan farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zou het t.b.h. echt niet weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Ik probeer op mijn account pagina te geraken in EVE (https). Maar het laden van die sites duurt extreem lang. Ligt het aan mij, of is het server-gerelateerd die snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Leuk linkje, zo ziet het alsof BoB echt helemaal afgemaakt is, true ze hebben niet gewonnen maar KIA had veel minder man dan de rest dus die link is zo scheef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
433 tegen 175 en dan nog zeggen ze dat KIA/TCF/PL etc alleen maar helpen om de nummers gelijk te maken ^^ de farce word steeds leuker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-03 20:24
Hurtebise schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:35:
Ik probeer op mijn account pagina te geraken in EVE (https). Maar het laden van die sites duurt extreem lang. Ligt het aan mij, of is het server-gerelateerd die snelheid?
http://myeve.eve-online.c...p?a=single&nid=2503&tid=1

Lag bij hun :)

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tsja,

Zulke verhoudingen zul je altijd zien. De laatste keer dat smashkill bij ons op bezoek was, waren wij ook dik outnumbered, dat krijg je toch als iemand jou space, of andersom wilt veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Iemand nog een tip waar ik puur soldaatje kan spelen met mijn 2e account?
Puur soldaatje als in de zin van; als ik pew pew zeg doe jij pew pew.

http://www.newforms.nl/eve/skills/Dim_Corby

Heb geen ambities in PVP behalve gewoon goed mee te doen met grote fleets mee te hupsen en desnoods halve avond aan gate te hangen voor scouting of supportship te vliegen.

Tips voor betere PVP skills zijn welkom.
Overheating skill werken we aan :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

yared schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:10:
Iemand nog een tip waar ik puur soldaatje kan spelen met mijn 2e account?
Puur soldaatje als in de zin van; als ik pew pew zeg doe jij pew pew.

http://www.newforms.nl/eve/skills/Dim_Corby

Heb geen ambities in PVP behalve gewoon goed mee te doen met grote fleets mee te hupsen en desnoods halve avond aan gate te hangen voor scouting of supportship te vliegen.

Tips voor betere PVP skills zijn welkom.
Overheating skill werken we aan :)
nice sheet!

ik zou hull upgrades ff omhoog gooien (5% meer hp op je armor ^^ )
voor de rest best netjes, paar support skills in gunnery zou ik zelf ook nog omhoog gooien.
en je gewoon focussen op 1 schip dat je wilt gaan vliegen en alle skills die je daar voor nodig hebt op 5 gooien.
shield/armor tank skills zien er goed uit.
maar goed, ben geen specialist :P

ps, kan ik ook zon sheet ergens vandaan toveren?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

jup, dezelfde site ;)

armor moet ik toch nog verbeteren hoor ik, omdat pvp is armor tanking (med slots is shield, pvp is med)

wat in gunnery zou je voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

yared schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:35:
jup, dezelfde site ;)

armor moet ik toch nog verbeteren hoor ik, omdat pvp is armor tanking (med slots is shield, pvp is med)

wat in gunnery zou je voorstellen?
naja, denk niet dat je echt wil gaan tanken in pvp...
gaat simpelweg om zo snel mogelijk zo veel mogelijk dmg doen, en krijg je dmg, dan warp je uit.
das iig hoe het in fleet battles gaat.

controlled bursts en trajectory analysis.
hoewel voor minnie controlled bursts niet zo veel uit maakt ^^

http://www.newforms.nl/eve/skills/Evil_Jeanious
kewl, kan ik beetje pimpen met mijn char :D
(naja, char van een vriend van me die niet meer (veel) speelt. En ja, hij had tijd teveel, vandaar learnings op 5 :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

36m sp, jij nub Chiel :> ben eindelijk over de 70 heen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maranno schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:07:
Eventjes wat definitief nieuws hieromtrent.

Serenity doet inderdaad niet mee maar steunt in plaats hiervan mijn kandidaatschap. Zodra ik verkozen ben blijf ik met hem in contact.

Zie hieronder.
http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=904427&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189932

TepelStreeltje schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:49:
[...]

naja, denk niet dat je echt wil gaan tanken in pvp...
gaat simpelweg om zo snel mogelijk zo veel mogelijk dmg doen, en krijg je dmg, dan warp je uit.
das iig hoe het in fleet battles gaat.

controlled bursts en trajectory analysis.
hoewel voor minnie controlled bursts niet zo veel uit maakt ^^

http://www.newforms.nl/eve/skills/Evil_Jeanious
kewl, kan ik beetje pimpen met mijn char :D
(naja, char van een vriend van me die niet meer (veel) speelt. En ja, hij had tijd teveel, vandaar learnings op 5 :P )
ik vraag mij eigelijk al even af, werkt controlled bursts voor t2 ammo? zou toch wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hmm goeie vraag heb er alleen geen antwoord op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 11:09
Anoniem: 189932 schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:28:
[...]

ik vraag mij eigelijk al even af, werkt controlled bursts voor t2 ammo? zou toch wel handig zijn :)
controlled burst is van toepassing op de gun (small,medium,large en capital), welke ammo je in de gun hebt maakt niet uit.
Als je een gun fit zonder ammo worden je skills ook al toegepast op je fitting.
Specialisatie skills die je nodig hebt voor tech2 ammo, die gelden alleen voor tech2 en niet voor tech1.
Maar als je tech2 skill book hebt bijvoorbeeld voor de missile launcher, dan krijg je wel de bonus van rate of fire ook al heb je tech1 missiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Controlled Bursts: Allows better control over the capacitor use of weapon turrets. 5% reduction in capacitor need of weapon turrets per skill level.

Deimos 5 Heavy Neutrons, CN AM ammo controlled bursts 0 - 36.5 / controlled bursts 5 34.6 = 1.9 verschil
Void M cb0 - 38.4 / cb5 36.1 = 2.3 verschil

Lijkt erop dat het wel werkt bij t2 ammo, sinds deze de cap use van je turret verhogen, en dus de CB bonus gewoon doorwerkt. De skill werkt dus op je turret ongeacht de ammo die je verbruikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Ashrah op 03-11-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Lol was ook al bezig het uit te zoeken, maar idd het werkt in praktijk zeker.

Zelf had ik het nog nooit daadwerkelijk uitgeprobeerd maar deed het precies om de redenen die Maranno schrijft, je hebt een verhoogde cap use en dat merk je echt bij 8x 1400/1200mm II :)

Maar goed dat mensen hier de praktijk ook testen, want CCP wil theorie (beschrijving in tekst) en de praktijk nog weleens anders laten verlopen dan je verwacht.

Nog <500.000 puntjes en ik kan Dim pimpen als een 40m+ SP char :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Daarom hoort T2 equipment eigenlijk bij T2 schepen...

Heb zelf al geprobeerd of ik een Incursus kon fitten vol met T2 small hybrids...en ja hoor.
Maar heb dan ook redelijk wat skills om mijn Capacitor te verhogen.

Dat advanced skills ook doorwerken op gerelateerde T1 equipment was ik me even niet van bewust.
Werkt dat ook bij drones? Nu ik T2 drones heb kijk ik niet meer terug naar T1 drones...

Trouwens wat zou een goede fit zijn voor een T2 Ishkur...voor PvP fleets?
Kan over een kleine week een Ishkur vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
yared schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:36:

Zelf had ik het nog nooit daadwerkelijk uitgeprobeerd maar deed het precies om de redenen die Maranno schrijft, je hebt een verhoogde cap use en dat merk je echt bij 8x 1400/1200mm II :)
hehe ja ik denk dat je wel van 0 cap met tech2 wel naar 0 cap use ga, dat verschil is vrij groot :P .
Vroeger grebruikte de minmatar guns wel cap, maar dat is een aantal add ons geleden veranderd om minmatar iets sterker te maken in combat.
controlled burst is nog wel makkelijk voor de hybrids en laser guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REDSD schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:05:
[...]

hehe ja ik denk dat je wel van 0 cap met tech2 wel naar 0 cap use ga, dat verschil is vrij groot :P .
Vroeger grebruikte de minmatar guns wel cap, maar dat is een aantal add ons geleden veranderd om minmatar iets sterker te maken in combat.
controlled burst is nog wel makkelijk voor de hybrids en laser guns.
t2 ammo gebruikt ook cap :p

van evemon:
The Hail is an attempt to combine the penetration of titanium sabot with the versatility of a depleted uranium shell. It consists of a fairly large titanium sabot shell with a payload of depleted uranium submunitions. It has tremendous damage potential but also has devastating recoil. This means that the ship's inertia stabilizers must be set much higher than normal, resulting in reduced ship velocity as well as consuming a considerable chunk of capacitor energy.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 189932 op 03-11-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
DingieM schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:04:
Daarom hoort T2 equipment eigenlijk bij T2 schepen...
Nee in principe niet, tech2 neemt alleen meer powergrid in en cpu tech2 schepen hebben van beide meer, dus het is makkelijker te fitten.
Tech2 in combinatie met tech1 schepen komt het meest voor bij battelcruisers en battleships bij deze schepen is het vrij makkelijk de modules te plaatsen.
Dat advanced skills ook doorwerken op gerelateerde T1 equipment was ik me even niet van bewust.
Werkt dat ook bij drones? Nu ik T2 drones heb kijk ik niet meer terug naar T1 drones...
Advanced skills werken niet op tech1 equipment, maar als jij een tech2 gun gebruikt in combinatie met tech1 ammo, dan werkt het wel. Je hoeft dus geen tech2 ammo te gebruiken om gebruik te maken van de bonussen.
Trouwens wat zou een goede fit zijn voor een T2 Ishkur...voor PvP fleets?
Kan over een kleine week een Ishkur vliegen...
op het moment zijn assualt ships zoals de ishkur niet echt praktisch en vrij slap in vergelijking met andere schepen. je kan beter voor een interceptor of destroyer of cruiser gaan.
Er komt binnenkort een patch die de assualt ships een nieuwe rol gaan geven waardoor ze ook een stuk beter gebruikt kunnen worden. Op dit moment zou ik voor een cruiser of interceptor gaan persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoorde al beetje geruchten over de patch...is er al officieel nieuws?
Kan nu niet kijken op het werk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Anoniem: 189932 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:13:
[...]

van evemon:

[...]
Nee, hail ammo geeft een penalty op je capacitor recharge.
Dit houdt dus in dat je cap langzamer oplaadt.
Controlled burst geeft alleen een bonus voor de cap die je gebruikt voor het schieten.

Voorbeeld:
een gun gebruikt 4 cap:
met controlled burst op level 5 wordt dat: 3 cap per schot.

Maar tech2 ammo geeft een penalty voor het gebruik er van.
De penalty van hail is 1.1 op je cap.
Dit houd in dat je cap er 10% langer over doet om volledig op te laden,
maar je cap verbruik van je gun is nog steeds 0 per schot.
Er is geen skill die de penalty verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 189932 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:13:
[...]

(Hail)

[...]
Dat is net iets anders, je maximum cap gaat omlaag per gun met die ammo. Vervolgens kan je schieten tot je een ons weegt, dat verbruikt geen energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
DingieM schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:22:
Hoorde al beetje geruchten over de patch...is er al officieel nieuws?
Kan nu niet kijken op het werk :-(
nee, een gedeelte kan je hier terug vinden: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=905941

De meeste veranderingen kan je zelf testen op de test server van eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REDSD schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:22:
[...]

Nee, hail ammo geeft een penalty op je capacitor recharge.
Dit houdt dus in dat je cap langzamer oplaadt.
Controlled burst geeft alleen een bonus voor de cap die je gebruikt voor het schieten.

Voorbeeld:
een gun gebruikt 4 cap:
met controlled burst op level 5 wordt dat: 3 cap per schot.

Maar tech2 ammo geeft een penalty voor het gebruik er van.
De penalty van hail is 1.1 op je cap.
Dit houd in dat je cap er 10% langer over doet om volledig op te laden,
maar je cap verbruik van je gun is nog steeds 0 per schot.
Er is geen skill die de penalty verminderd.
op die manier dus... mogen ze dat wel duidelijker erin zetten :)
wel goed dat ik die skill maar op lvl 1 heb getrained dan :) niet te veel tijd verspilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Anoniem: 117866 schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:53:
[...]

Eventjes wat definitief nieuws hieromtrent.

Serenity doet inderdaad niet mee maar steunt in plaats hiervan mijn kandidaatschap. Zodra ik verkozen ben blijf ik met hem in contact.

Zie hieronder.
http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=904427&page=2
Ik heb vorige keer gestemd maar dit keer besteed ik er geen aandacht meer aan. CSM is één groot fiasco geworden. Ik heb liever dat de devs zelf weer wat actiever worden in community zoals vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-04 13:38
Maranno schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:49:
+2 warp strenght hielp al geen bal meer met de HID's met hun oneindige warp scram str.

MWD + Cov Ops cloak = win

[...]
Mmm, ik vind deze wijziging niet echt logisch. Waarom heb je een covops cloak nodig op een blockade runner? Imho heb je meer aan de +2 warp strength bonus.
Ik gebruik m'n blockade runner (viator overigens) regelmatig om wat beperkte hoeveelheden cargo te vervoeren in 0.0 of van empire naar 0.0.

Ik fit het ding altijd met een cloak (prototype/improved) + mwd. Wanneer je in een bubble komt align je naar een punt zet cloak aan en mwd aan. Op deze manier ben je niet te locken. Door de mwd burst vlieg je zo naar de buitenkant van de bubble. Zodra de mwd cycle afgelopen is decloak je en instawarped naar je punt waar je naar aligned bent. Je wordt zo in principe nooit getackled.

Enige probleem waar je tegenaan kunt lopen is dat iemand je decloaked voor je uit de bubble bent. In zo'n situatie kan de +2 strength je vaak redden. Namelijk zodra je decloaked wordt zet je je mwd weer aan en pakt zoveel mogelijk afstand. Mochten 1 of 2 snelle lockers je nu scramblen dan kan je als nog wegwarpen. HIC's die een bubble op hebben, zijn erg langzaam daar kan je normaal prima van weg mwd-en.

Door de verwijdering van de +2 strenght voor je kans op overleven imho minder. Het feit dat je cloaked kunt warpen helpt je in een bubble ook niet: je zal er alsnog uit moeten vliegen. Mocht je decloaked worden heb je minder kans om weg te komen. En wordt je niet decloaked, dan zit je weer in dezelfde situatie als met een tech1 cloak: je wordt dan toch niet gepakt.

Imho dus geen goede verbetering voor de blockade runners.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Anoniem: 189932 schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:24:
[...]

op die manier dus... mogen ze dat wel duidelijker erin zetten :)
wel goed dat ik die skill maar op lvl 1 heb getrained dan :) niet te veel tijd verspilt :)
je hebt het overgens wel nodig voor elk andere hybrid wapen (lasers/hybrids)

dus tenzij je full minny blijft heb je het uiteindelijk wel nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit topic is de 1000 posts grens wel zo'n beetje gepasseerd. Is er iemand die zin heeft om de topicstart te copypasten naar deel 14 en wat onderhoud te verrichten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Ik wil me eventueel wel beschikbaar stellen, hoewel ik niet veel heb gepost op GoT speel ik dit spel al wel 4,5 jaar.

Maar als er iemand is die iets meer thuis is op GoT lijkt die mij een betere kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
riotrick schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:36:
[...]Imho dus geen goede verbetering voor de blockade runners.
Ik vind het zelf een geweldige change, Cov Ops Cloak + MWD + gebruik covert jump portals, mooie nieuwe tool, de + 2 en de tank bonusses op de Deep Space transports zorgen ervoor dat een goed gefitte versie niet meer zomaar te ganken is / het het niet waard is om te ganken omdat je meer verliest dan het opleverd.
REDSD schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:07:
Ik wil me eventueel wel beschikbaar stellen, hoewel ik niet veel heb gepost op GoT speel ik dit spel al wel 4,5 jaar.

Maar als er iemand is die iets meer thuis is op GoT lijkt die mij een betere kandidaat.
Ga ervoor zou ik zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ashrah op 03-11-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Vorige deel zijn we tot pagina 93 doorgegaan, nu gaan we de 100 pagina's nooit halen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Met goedkeuring van de Moderator zou ik me dan graag willen melden voor deze taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
REDSD schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:00:
Met goedkeuring van de Moderator zou ik me dan graag willen melden voor deze taak.
ga ervoor redsd ;)

vorige keer dat er om een nieuw topic gevraagd werd gingen we nog tig pagina's door :P dus de sneller de beter :P

en hij mag idd best wel geupdate worde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
deeltje 14: [PC][MMORPG] EVE-Online deel 14

ik zal vandaag en morgen het topic updaten zodat er meer informatie in komt en meer updates die er aan komen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste