Hoi mede-tweakers!
Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management). Voor degene die het nog niet weten wat dat is, de CSM luistert naar de suggesties en wensen van spelers en draagt die issues dan voor aan CCP. Na wat discussie krijgen wij dan te horen of ze wijzigingen gaan doorvoeren in het spel en hoe CCP dat denkt aan te pakken.
Ik ben het afgelopen half jaar verkozen, en druk voor jullie bezig geweest. Suicide Ganking, wat jullie nu aan het discussieren zijn, was een van mijn campagnepunten, en zoals jullie vast al weten word deze misdaad sinds een aantal patches strenger aangepakt, CONCORD reageert sneller en de security hit is groter. Verder heb ik mij hard gemaakt voor wijzigingen in Factional Warfare, wat terug te zien is in het feit dat alliances straks ook kunnen deelnemen, en de FW missies nu minder moeilijk zijn. Een aantal andere punten word nog aan gewerkt.
Dit weekend discussieer ik met CCP onder meer over Standings (vooral dat je na verloop van tijd bepaalde piratenfacties nooit meer positief kan krijgen), de Skillqueue, nieuwe content naast Exploration en Mission-Running, Factional Warfare Complex Spawning Issues, en een ambitieus project om planetaire interactie toe te staan. Verder ben ik van de partij op het Fanfest en heb ik het daar onder andere over de toekomst van 0.0 sovereignty en low-sec.
Nu komen de verkiezingen er weer aan, en net zoals vorige keer, is er weer een filmpje gemaakt!
Je kunt hem nu
hier bekijken! Veel plezier met Eve Online allemaal!