fixxed
Ja, maak vooral je signature radius nog groter met Inertia Stabsangel00008 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 11:34:
en inty fit geeen web's![]()
mids : 1mn mwd/sensor booster/ t2 warp disruptor
lows nano fit (inertia stab/fibers
highs : afgaand van je inty salvager + missile (geladen met defenders!) en dan nog een rail in het geval je een ares hebt of nog een launcher in een crow
Ik prefereer OverDrives met Polycarb rigs
Mijn crow op dit moment
highs: Meh (Kheb er nu 3 missile launchers in hangen. Dit ding vlieg je niet voor de DPS en tot dusverre te snel voor alle missiles geweest en heb nooit lekker met defenders overweg gekunt)
mids: MWD T2, Distruptor T2 (1point), Cap Recharger T2
Lows: 3x OD T2
Rigs: 2x Polycarb T1
Misschien idd eens naar een salvager gaan kijken
EDIT:
Dammit, ik "moet" een JC hebben voor mijn alt zodat zij netjes kan gaan scouten in 0.0
[ Voor 5% gewijzigd door MazeMouse op 27-10-2008 12:34 ]
sudo apt-get rekt
Anoniem: 257524
hmm vant weekend mijn macha gekocht
tacklen, is dat 1 web + warp disruptor?
No offence, maar wtf ga je met een macha aanvangen als je nog niet eens zeker weet wat tacklen is? Schip kost 850-900 miljoen zonder fittings... Het is jou isk natuurlijk, ik geef er ook graag af en toe wat uit, maar na 4 jaar besef ik toch wel dat je beter niks vliegt wat je niet deftig kan vliegen. Heb je een in-eve linkje naar je skills? Ben wel eens benieuwd
Anoniem: 189932
ik weet wat tacklen is ... alleen wist ik niet zeker of er een web aan te pas kwam.Anoniem: 257524 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:11:
[...]
[...]
![]()
No offence, maar wtf ga je met een macha aanvangen als je nog niet eens zeker weet wat tacklen is? Schip kost 850-900 miljoen zonder fittings... Het is jou isk natuurlijk, ik geef er ook graag af en toe wat uit, maar na 4 jaar besef ik toch wel dat je beter niks vliegt wat je niet deftig kan vliegen. Heb je een in-eve linkje naar je skills? Ben wel eens benieuwd
3mil bna 4 mil sp, me 1 mil in learning skills, zegt genoeg niet?
en wat dan nog als ik daarin ga vliegen? mijn probleem toch als ik vuurwerk word (ooooh fireworks!)
ik denk dat zowat iedereen in mn corps mij al 700x heeft gewaarschuwd (een gewaarschuwd man is er 2 waard, hoeveel ikke nu ?
4mil SP waarvan 1 in learning?Anoniem: 189932 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:19:
[...]
ik weet wat tacklen is ... alleen wist ik niet zeker of er een web aan te pas kwam.
en wat dan nog als ik daarin ga vliegen? mijn probleem toch als ik vuurwerk word (ooooh fireworks!)
ik denk dat zowat iedereen in mn corps mij al 700x heeft gewaarschuwd (een gewaarschuwd man is er 2 waard, hoeveel ikke nu ?) en toch vlieg ik het
Damn!! Dat is echt waardeloos weinig. Je zou je moeten focussen op elite frigates voor pvp of battlecruisers voor missions! Niet meer en niet minder.
Ik kan me niet indenken dat je uberhaupt T2 kunt fitten op dat ding. BS moet je toch minimaal een T2 tank fitting kunnen geven.
En als je al "niet zeker" wist dat webben ook tacklen is laat ook alweer zien dat je redelijk onervaren bent.
Ik zou in dit geval naar je corpmates luisteren... Je wilt dus zeggen dat je bijna 3mil SP in andere gebiden hebt? Dan zou ik nog niet eens proberen om een bc te gaan vliegen, misschien eens gaan kijken naar welke skills er nodig voor zijn. Je zou op dit moment een cruiser redelijk goed moeten kunnen vliegen, afhankelijk van wat je doet in eve natuurlijk. Maar een mach? Ik zou zeggen, verkoop dat ding, kun je een heleboel cruisers voor kopen. Leer je veel meer van in pvp/missions dan van een mach. Bovendien, je gaat hem vroeger of later verliezen. Wat als dat gebeurt? Ik kan me niet voorstellen dat als je pas 4mil SP hebt, je al flink veel isk hebt verdient. De isk voor dat schip heb je dus wss door GTC sales of cadeaus van mensen gekregen. Ga je het dan nog een keer proberen om dat te doen, zodat je een nieuwe kunt kopen?Anoniem: 189932 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 13:19:
[...]
ik weet wat tacklen is ... alleen wist ik niet zeker of er een web aan te pas kwam.
ik denk dat zowat iedereen in mn corps mij al 700x heeft gewaarschuwd (een gewaarschuwd man is er 2 waard, hoeveel ikke nu ?) en toch vlieg ik het
Moraal: Never fly a ship you can't afford to lose
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Ik heb net de 20mil grens gepasseerd en kan nog geen mach vliegen 
Maar fuck it weet je, als hij gelukkig wordt van een machariel dan vliegt hij een machariel
Ik fladderde ook al relatief vroeg rond in een CNR terwijl ik nog altijd geen T2 cruises kan gebruiken (en zelfs pas net over de 0,5mil SP in missiles heb.
EDIT:
Tegenwoordig ga ik EERST voor de fitting en dan pas voor het schip
Maar fuck it weet je, als hij gelukkig wordt van een machariel dan vliegt hij een machariel
Ik fladderde ook al relatief vroeg rond in een CNR terwijl ik nog altijd geen T2 cruises kan gebruiken (en zelfs pas net over de 0,5mil SP in missiles heb.
EDIT:
Tegenwoordig ga ik EERST voor de fitting en dan pas voor het schip
[ Voor 11% gewijzigd door MazeMouse op 27-10-2008 14:56 ]
sudo apt-get rekt
Met 8,5 miljoen SP kan ik wat vliegen met drakes, tackling merlins en dps caracals. Om de drakes beter te beheersen en een tackling raptor te kunnen vliegen ga ik aan mijn half jaar oude account, nog een half jaar skill training mogen toevoegen.
waarom verkopen? heb nog 800mil op overschot ...GamemasterByte schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 14:26:
[...]
Ik zou in dit geval naar je corpmates luisteren... Je wilt dus zeggen dat je bijna 3mil SP in andere gebiden hebt? Dan zou ik nog niet eens proberen om een bc te gaan vliegen, misschien eens gaan kijken naar welke skills er nodig voor zijn. Je zou op dit moment een cruiser redelijk goed moeten kunnen vliegen, afhankelijk van wat je doet in eve natuurlijk. Maar een mach? Ik zou zeggen, verkoop dat ding, kun je een heleboel cruisers voor kopen. Leer je veel meer van in pvp/missions dan van een mach. Bovendien, je gaat hem vroeger of later verliezen. Wat als dat gebeurt? Ik kan me niet voorstellen dat als je pas 4mil SP hebt, je al flink veel isk hebt verdient. De isk voor dat schip heb je dus wss door GTC sales of cadeaus van mensen gekregen. Ga je het dan nog een keer proberen om dat te doen, zodat je een nieuwe kunt kopen?
Moraal: Never fly a ship you can't afford to lose
en ja gtc, lvl 1 missies zijn saaaaaaaaaaai
en pvp is in frig ofzo
Zoiets dacht ik al ja. Heb je al eens gekeken naar pvp in een stabber of rupture ofzo? Die kun je wss VEEL effectiever vliegen qua tank en dmg... Bovendien, wil je met die mach gaan pvp'en? Want je zult toch echt wat lvl 1 missies moeten doen om tot lvl 2/3/4 missies te komen, ongeacht welk schip je hebt.Anoniem: 189932 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:14:
[...]
waarom verkopen? heb nog 800mil op overschot ...
en ja gtc, lvl 1 missies zijn saaaaaaaaaaai
en pvp is in frig ofzolaatste keer in frig daarvoor in cane
Mag ik vragen wat voor fitting je hebt op je mach of van plan bent om te kopen?
mach is voor missies, en standing kan ik wel krijge door lvl3/4 met een corp member te doen,GamemasterByte schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:26:
[...]
Zoiets dacht ik al ja. Heb je al eens gekeken naar pvp in een stabber of rupture ofzo? Die kun je wss VEEL effectiever vliegen qua tank en dmg... Bovendien, wil je met die mach gaan pvp'en? Want je zult toch echt wat lvl 1 missies moeten doen om tot lvl 2/3/4 missies te komen, ongeacht welk schip je hebt.
Mag ik vragen wat voor fitting je hebt op je mach of van plan bent om te kopen?
fitting had ik een passive shield tank sniper gevonden, maar corp member zegt dat het beter is om mid range, met active tank te gaan. weet nog niet op het moment
pvp is max in mn cane, later als ik de skills ervoor heb in een mael.
persoonlijk zou ik nooit een mach gebruiken voor missies, aangezien het schip gewoon teveel kost. Ik zou gewoon trainen voor een domi + T2 tank, werkt vele malen beter. Met een beetje normale skills kun je makkelijk 450dps permatanken + 470dps doen met een T2 domi. Je kunt zelfs de highs gebruiken voor tractor beams/salvagers als je wiltAnoniem: 189932 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:36:
[...]
mach is voor missies, en standing kan ik wel krijge door lvl3/4 met een corp member te doen,
fitting had ik een passive shield tank sniper gevonden, maar corp member zegt dat het beter is om mid range, met active tank te gaan. weet nog niet op het momenttank die ik in eft had gemaakt ging tot 837 dps, maar amper dps. zal nog wel zien wanneer ik de skills heb en echt moet gaan tanken.
pvp is max in mn cane, later als ik de skills ervoor heb in een mael.
Veel plezier met je mach
Tja als je het kan hebben om hem te verliezen zie ik het probleem ervan in. Ik vlieg nu een CNR met 400k SP in missile launchers en nauwlijks SP in shield tank (goedkope faction shield booster die alleen een lvl 1 skill nodig heeft, lvl 4 een skill getrained voor t2 hardeners en nog een skill op lvl 1 voor shield boost amp). Caldari BS op lvl 4 dus dat is nou ook niet echt indrukwekkend.
Ik heb dan wel redelijke drone skills (de belangrijkste imo voor lvl 4 als je ze wil solo'en, zolang je scrambling frigs vernietigd kan je weinig gebeuren), maar voor de rest zijn de skills bagger en ik tank een hoop minder dan 800 dps. Zit nu geloof ik ergens op 500 dps tank die niet eens perma runt (400 ofzo perma). Maar mijn eigen ervaring is dat dat voldoende moet zijn.
Ik heb dan wel redelijke drone skills (de belangrijkste imo voor lvl 4 als je ze wil solo'en, zolang je scrambling frigs vernietigd kan je weinig gebeuren), maar voor de rest zijn de skills bagger en ik tank een hoop minder dan 800 dps. Zit nu geloof ik ergens op 500 dps tank die niet eens perma runt (400 ofzo perma). Maar mijn eigen ervaring is dat dat voldoende moet zijn.
Als er trouwens iemand nog een leuke NL corp in 0.0 zoekt... join het kanaal 'enrave public' maar
(Zonder de haakjes natuurlijk)
Heh, nu we het toch over machariels hebben een beetje, ik heb gisteren samen met iemand anders een 8/10 plex gedaan(eentje van de oude stapel) en daar een Machariel BPC voor gekregen
. Dat is ook weer leuk voor in de wallet.
Ben wel bang dat de prijs van Mach's misschien gaat dalen na de nano-nerf omdat die bootjes daar wel heel erg leuk voor waren.(persoonlijk vind ik de nano-domi veel leuker en handiger!). Ik zie niet echt hoe een machariel na de nano nerf nou beter is dan bijvoorbeeld de 4 keer zo goedkope Fleet Tempest die op het sexy zijn na gewoon evengoed(of slecht) is.
Ben wel bang dat de prijs van Mach's misschien gaat dalen na de nano-nerf omdat die bootjes daar wel heel erg leuk voor waren.(persoonlijk vind ik de nano-domi veel leuker en handiger!). Ik zie niet echt hoe een machariel na de nano nerf nou beter is dan bijvoorbeeld de 4 keer zo goedkope Fleet Tempest die op het sexy zijn na gewoon evengoed(of slecht) is.
When in doubt, Ctrl-Q
Bekijk een machariel en bekijk een tempest. Welke zou je liever in vliegen? Enorme machariel die er goed uitziet of lelijke pest?
Ja maar dat is dan ook direct het enigefurby-killer schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:48:
Bekijk een machariel en bekijk een tempest. Welke zou je liever in vliegen? Enorme machariel die er goed uitziet of lelijke pest?
Je kunt het ook anders zien. Wil je voor meer dan 600m extra kosten iets op je beeld hebben wat er leuk uitziet of slik je het gewoon op en bespaar je al die iskies
Nou zou ik eigenlijk even een beetje machariel promotie moeten doen omdat ik er nu een 1-run bpc voor heb die ik zo snel mogelijk wil verkopen..
De machariel is echt een geweldig schip, het krijgt een zeer handige extra bonus omdat het 2 racial BS skills gebruikt. Daardoor is hij wel wat meer skill-intensive om degelijk te kunnen gebruiken maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug.
Als je dit schip voor PvE gaat gebruiken kan ik aanraden om er 1200mm domination arties op te fitten(die heb ik ook liggen) en 2 domination Gyro's en een Domination shield tank(heb ik toevallig ook nog liggen).
Je hebt dan DE perfecte mission running boot die elke raven voorbij schiet! Letterlijk, hij is best wel snel met een domination 100mn AB er op(een 10mn AB kan ook want die heb ik op dit moment heel toevallig ook nog klaarliggen in de verkoopschappen).
Voor PvP zou ik er persoonlijk er ook een Domination shield tank op gooien(jaja, die heb ik liggen voor een schappelijk prijsje!) en een hoop van die enorm nutteloze domination nanofibers(ik raak die k-dingen voor geen normale prijs kwijt verdorie). Perfect!
Gooi maar een berichtje in me ingame mailbox als je er over denkt om zoon mooie combo van mij te kopen
Ingame main: Splash Whale
When in doubt, Ctrl-Q
Wat goed zeg, ik zou er bijna zelf een kopen!tudeLati schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:02:
[...]
Ja maar dat is dan ook direct het enige![]()
Je kunt het ook anders zien. Wil je voor meer dan 600m extra kosten iets op je beeld hebben wat er leuk uitziet of slik je het gewoon op en bespaar je al die iskies.
Nou zou ik eigenlijk even een beetje machariel promotie moeten doen omdat ik er nu een 1-run bpc voor heb die ik zo snel mogelijk wil verkopen..
De machariel is echt een geweldig schip, het krijgt een zeer handige extra bonus omdat het 2 racial BS skills gebruikt. Daardoor is hij wel wat meer skill-intensive om degelijk te kunnen gebruiken maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug.
Als je dit schip voor PvE gaat gebruiken kan ik aanraden om er 1200mm domination arties op te fitten(die heb ik ook liggen) en 2 domination Gyro's en een Domination shield tank(heb ik toevallig ook nog liggen).
Je hebt dan DE perfecte mission running boot die elke raven voorbij schiet! Letterlijk, hij is best wel snel met een domination 100mn AB er op(een 10mn AB kan ook want die heb ik op dit moment heel toevallig ook nog klaarliggen in de verkoopschappen).
Voor PvP zou ik er persoonlijk er ook een Domination shield tank op gooien(jaja, die heb ik liggen voor een schappelijk prijsje!) en een hoop van die enorm nutteloze domination nanofibers(ik raak die k-dingen voor geen normale prijs kwijt verdorie). Perfect!
Gooi maar een berichtje in me ingame mailbox als je er over denkt om zoon mooie combo van mij te kopen.
Ingame main: Splash Whale
When in doubt, Ctrl-Q
spijtig dat het maar 1 runs zijntudeLati schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:33:
Heh, nu we het toch over machariels hebben een beetje, ik heb gisteren samen met iemand anders een 8/10 plex gedaan(eentje van de oude stapel) en daar een Machariel BPC voor gekregen. Dat is ook weer leuk voor in de wallet.
FF een update:
Hi,
In order to explain our position in regard to losses in situations like you've experienced, I'd like to state the following as reason for the decision, I'm forced to take under the circumstances:
As a rule, we are not in a position to reimburse for any losses in fleet fights, because we quite honestly have no means to verify that one side suffered more losses than the other due to a lag or server issue on account of the load during the fight. Having no means to verify that this affected one side and not the other within the system/on the node, is close to impossible.
We are however in a better position to deduce from the information we do have, that this issue - just as lag occurrences, heavy node load or server issues in total - influenced both sides in an equally unexpected manner.
Regarding the rule, I referred to above, this was set to ensure a consequent decision in regard to such fights, as possible, while maintaining as fair and consistent an action in such cases as possible for all the participants alike. By that I mean, that reimbursing either of the fighting party's losses, we'd have to reimburse the other party as well, in order to avoid giving one side an unfair advantage in the results from such fights. This would not only undermine our credibility as an impartial support department for our players, one and all, it would also undermine the purpose of such fights, and in consequence - as controversially as this sounds - an important mainstay of EVE: The competitiveness of the player counteractions in case of war, and the solidarity of the player interactions within the player corporations and alliance.
Best regards,
Senior GM ------
EVE Online Customer Support
--------------------------------
lol welke fleetfight, i was aan het idlen in een pos voordat de node crashte en bij het inloggen na de crash ben ik x AU verwijderd van de nearest celestial, lol maar weer replyen.
Voel me toch vrij useless nu zonder caps, gisteren na veel vragen en zoeken een bship naar E-O gekregen en mijn pos gunning chars ook, mooie gevechten gisteravond, 500+ in system geen nodecrashes en zo speelbaar als het maar kan varierend van 15 seconden tot 3 minuten module lag maar het was heel speelbaar.
Als we meer battles zoals dit kunnen krijgen dan blijft Eve nog heel lang aantrekkelijk.
Hi,
In order to explain our position in regard to losses in situations like you've experienced, I'd like to state the following as reason for the decision, I'm forced to take under the circumstances:
As a rule, we are not in a position to reimburse for any losses in fleet fights, because we quite honestly have no means to verify that one side suffered more losses than the other due to a lag or server issue on account of the load during the fight. Having no means to verify that this affected one side and not the other within the system/on the node, is close to impossible.
We are however in a better position to deduce from the information we do have, that this issue - just as lag occurrences, heavy node load or server issues in total - influenced both sides in an equally unexpected manner.
Regarding the rule, I referred to above, this was set to ensure a consequent decision in regard to such fights, as possible, while maintaining as fair and consistent an action in such cases as possible for all the participants alike. By that I mean, that reimbursing either of the fighting party's losses, we'd have to reimburse the other party as well, in order to avoid giving one side an unfair advantage in the results from such fights. This would not only undermine our credibility as an impartial support department for our players, one and all, it would also undermine the purpose of such fights, and in consequence - as controversially as this sounds - an important mainstay of EVE: The competitiveness of the player counteractions in case of war, and the solidarity of the player interactions within the player corporations and alliance.
Best regards,
Senior GM ------
EVE Online Customer Support
--------------------------------
lol welke fleetfight, i was aan het idlen in een pos voordat de node crashte en bij het inloggen na de crash ben ik x AU verwijderd van de nearest celestial, lol maar weer replyen.
Voel me toch vrij useless nu zonder caps, gisteren na veel vragen en zoeken een bship naar E-O gekregen en mijn pos gunning chars ook, mooie gevechten gisteravond, 500+ in system geen nodecrashes en zo speelbaar als het maar kan varierend van 15 seconden tot 3 minuten module lag maar het was heel speelbaar.
Als we meer battles zoals dit kunnen krijgen dan blijft Eve nog heel lang aantrekkelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Ashrah op 28-10-2008 15:36 . Reden: gm naam verwijderd. ]
Anoniem: 30579
orca kan niet minen dus een orca fleet is totaal zinloos..yared schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 20:33:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=597
[afbeelding]
* yared dromt al van zijn Orca fleet
enige waar het goed voor is is high sec personal transport en high sec mining ops waarbij de orca een edel industrial transport is die mining links kan equipen en veel kan storen..
voor 0.0 is dat ding gewoon veels te sloom "tested op SiSi" en cap is ook gewoon zorgwekkend..
dus dat ding is een movable jetcan met bonusses voor fleet
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 28-10-2008 14:45 ]
Wel interesting tho, ik denk wel dat ik er voor ga skillen. Ik gebruik nu een astarte met links ed (ja, ik heb dus gewoon mining director 5Anoniem: 30579 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:43:
[...]
orca kan niet minen dus een orca fleet is totaal zinloos..
enige waar het goed voor is is high sec personal transport en high sec mining ops waarbij de orca een edel industrial transport is die mining links kan equipen en veel kan storen..
voor 0.0 is dat ding gewoon veels te sloom "tested op SiSi" en cap is ook gewoon zorgwekkend..
Dat was al bekend hoor dat je er niet mee kunt minenAnoniem: 30579 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:43:
[...]
orca kan niet minen dus een orca fleet is totaal zinloos..
Ik ga hem ook niet gebruiken voor haulen als er fleetbonus op zit want elke keer als hij dan docked zit de hele fleet zonder bonus.
Maar had wel een andere ideetje, kweet niet of het werkt
Kan het nu niet checken, maar hoe groot is een hauler?
Eens kijken hoeveel vet gepimpte versies daarvan in de bay passen en dan je hauler pilot telkens leave ship doen, en overstappen in de volgende hauler.
ship bay: 400.000m3 / 3.000 = 133 GSC's x 900m3 = 119.700m3 extra cargo space.
hmm wat is de corphangar ruimte? Kan ik toch ook gewoon GSC's in gooien?
corphangar: 30.000m3 / 3.000 = 100 GSC's x 900m3 = 90.000m3 extra cargo space
cargo bay: 90.000+ ship bay: 119.700 + corphangar: 90.000=299.700m3 totale cargo space
Jammer dat mijn freighter er niet in past... die is 1 miljoen m3 helaas... had leuk gevonden als die in de shipbay had gepast dan had mijn FC met fleetbonusses er zeker eentje gevlogen en continue buiten gehangen. Met zijn skills in shield/armor heb je ook behoorlijk wat suiciders nodig om hem stuk te krijgen (lees onmogelijk voordat Concord de node plat legt met 1000 scheepjes
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Je kan wel minen in de Orca, mining drones iemand?
was vanmiddag alDe_Bastaard schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 19:21:
Pfff 15minuten online, 4x disconnected.
Oke tijd om de verplichte V3SPA koffiepauze te laten vervallen.
Tot nu toe deden we altijd elke dt is koffie, maar ik raak te snel door mijn voorraad heen.
Nog wel gelukt om op 2 chars skils te zetten woohoo
Tot nu toe deden we altijd elke dt is koffie, maar ik raak te snel door mijn voorraad heen.
Nog wel gelukt om op 2 chars skils te zetten woohoo
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
bah dacht ik dat ik gisteren met lvl2's kon beginnen ... zijn er toch geen kill mission agent beschikbaar voor mij
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189932 op 29-10-2008 10:25 ]
ach gisteren was toch al dramatisch qua netwerk dus ;-)Anoniem: 189932 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:25:
bah dacht ik dat ik gisteren met lvl2's kon beginnen ... zijn er toch geen kill mission agent beschikbaar voor mij
bleh, wil je constant die giant secures gaan vullen en legen!?yared schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:51:
[...]
Dat was al bekend hoor dat je er niet mee kunt minen
Ik ga hem ook niet gebruiken voor haulen als er fleetbonus op zit want elke keer als hij dan docked zit de hele fleet zonder bonus.
Eens kijken hoeveel vet gepimpte versies daarvan in de bay passen en dan je hauler pilot telkens leave ship doen, en overstappen in de volgende hauler.
cargo bay: 90.000+ ship bay: 119.700 + corphangar: 90.000=299.700m3 totale cargo space![]()
Jammer dat mijn freighter er niet in past... die is 1 miljoen m3 helaas... had leuk gevonden als die in de shipbay had gepast dan had mijn FC met fleetbonusses er zeker eentje gevlogen en continue buiten gehangen. Met zijn skills in shield/armor heb je ook behoorlijk wat suiciders nodig om hem stuk te krijgen (lees onmogelijk voordat Concord de node plat legt met 1000 scheepjes).
(of heb ik de afkorting verkeerd
dan vlieg ik wel keertje extra heen en weer, en drop ik paar normale cans
Battle.net Spud#2543
15 seconden to 3 minuten module lag en dat noem jij speelbaar????Maranno schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:39:
FF een update:

Zo pff nog 10 dagen en dan kan ik interceptors skillen
Crow here I come!
naja technisch gezien kun je wel minen als je maar mining drones gebruikt.. duurt aleen ff ^^yared schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:51:
[...]
Dat was al bekend hoor dat je er niet mee kunt minen
cargo bay: 90.000+ ship bay: 119.700 + corphangar: 90.000=299.700m3 totale cargo space![]()
Jammer dat mijn freighter er niet in past... die is 1 miljoen m3 helaas... had leuk gevonden als die in de shipbay had gepast dan had mijn FC met fleetbonusses er zeker eentje gevlogen en continue buiten gehangen. Met zijn skills in shield/armor heb je ook behoorlijk wat suiciders nodig om hem stuk te krijgen (lees onmogelijk voordat Concord de node plat legt met 1000 scheepjes).
ik had mzzl mn miner alt heeft alle skills al en genoeg wallet om er een te laten bouwen uit partsravenger schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:49:
[...]
Wel interesting tho, ik denk wel dat ik er voor ga skillen. Ik gebruik nu een astarte met links ed (ja, ik heb dus gewoon mining director 5) naast mn hulk maar met dit ding hoeft dat niet meer, en is ie nog van wat meer nut ook. Wel tegen een aardige prijs overigens
Tegen vrijdagnacht is AWU4 gedaan en de fitting mogelijkheden breidt verder uit. Dan richting ECM-drones gaan als handige ondersteuning voor mijn drake in fleet.
gaat de goeie kant op rapture..
ikzelf heb de laaste tijd bijna geen tijd meer voor eve.. veel gedoe op mn werk en prive zit nog wel op forums ed maar inloggen is meer alleen voor skillen..
bevalt het nog een beetje bij ons rapture/elantira gezien jullie relatief nieuwe spelers zijn van ons
rapture is all een paar keer met fleets meegeweest (elantira ook maar iets minder)
miss binnekort maar es kijken of ik jullie kan laten overhevelen naar mnds
ikzelf heb de laaste tijd bijna geen tijd meer voor eve.. veel gedoe op mn werk en prive zit nog wel op forums ed maar inloggen is meer alleen voor skillen..
bevalt het nog een beetje bij ons rapture/elantira gezien jullie relatief nieuwe spelers zijn van ons
rapture is all een paar keer met fleets meegeweest (elantira ook maar iets minder)
tja.. ik ben maar aan het longhaulen voor carrier/dread op mn main..
met die nano nerf is bs5 wel welkom
met die nano nerf is bs5 wel welkom
Nee je hebt de afkorting goed en idd ik ga geen tig GCS's openen. Het ging mij meer om de theorie.TepelStreeltje schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:03:
[...]
bleh, wil je constant die giant secures gaan vullen en legen!?
(of heb ik de afkorting verkeerd)
dan vlieg ik wel keertje extra heen en weer, en drop ik paar normale cans
Als ik de kans krijg om het in praktijk uit te proberen of iemand anders het wil proberen op Sisi, ik hoor graag of de 'theorie' klopt
toen ik nog veel speelde (pff, 5 jaar geleden?) was dat al een techniek om meer in een iteron5 te krijgen.yared schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:36:
[...]
Nee je hebt de afkorting goed en idd ik ga geen tig GCS's openen. Het ging mij meer om de theorie.
Als ik de kans krijg om het in praktijk uit te proberen of iemand anders het wil proberen op Sisi, ik hoor graag of de 'theorie' klopt
zal dus wel niet veranderd zijn
Battle.net Spud#2543
Ik vrees dat je die eerste 120k m³ extra cargospace mag vergeten.. Tenzij ze de werking ervan veranderen kan je daar enkel schepen instoppen met ammo/charges/scripts in de cargo. Geen GSC's in cargo van je haulers dus.. resultaat is al een heel pak minder aantrekkelijkyared schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:51:
[...]
cargo bay: 90.000+ ship bay: 119.700 + corphangar: 90.000=299.700m3 totale cargo space
Kan je trouwens met een freighter dingen uit een capital corp hangar halen in space? Nog nooit geprobeerd aangezien ik mijn freighter niet in lowsec stuur en ik geen highsec capital heb
Gewoon niet proberen zoveel games tegelijk te spelen!angel00008 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:27:
gaat de goeie kant op rapture..
bevalt het nog een beetje bij ons rapture/elantira gezien jullie relatief nieuwe spelers zijn van ons![]()
Hoeveel SP hebben rapture/elantira eigenlijk gezien het minimum nodig om overgeheveld te worden...
Ik ben met 8,5m SP al overgeheveld.
Zijn er hier nog Nederlandse corps die ook in Gallente space zitten en aan het recruiten zijn?
Ik ben momenteel corpless en ben sinds een maand weer actief.
Vlieg nu low level 4 missies memme Megathron (heb BS skill 3/5) en T2 medium drones.
Heb onlangs small hybrid T2 en over 8 dagen kan ik assault frigates vliegen.
Kan al verscheidene T2 equipment gebruiken.
Heavy attack drones en sentry drones zitten beide op 4/5...
Interesses zijn missies en later exploration/dungeons en uiteindelijk een beetje PvP...
Me piloot heet DingieSan
Vlieg nu low level 4 missies memme Megathron (heb BS skill 3/5) en T2 medium drones.
Interesses zijn missies en later exploration/dungeons en uiteindelijk een beetje PvP...
Me piloot heet DingieSan
4mil bena, maar ik denk dat ik voorlopig in brigade ga blijven
maakt toch niet zoveel uit
Je freighter kan niks doen zolang het in space hangt, en hij is te groot om te docken dus het antwoord hierop is (gok ik tot we het zelf hebben geprobeerd) helaas nee.Anoniem: 257524 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:39:
[...]
Ik vrees dat je die eerste 120k m³ extra cargospace mag vergeten.. Tenzij ze de werking ervan veranderen kan je daar enkel schepen instoppen met ammo/charges/scripts in de cargo. Geen GSC's in cargo van je haulers dus.. resultaat is al een heel pak minder aantrekkelijk![]()
Kan je trouwens met een freighter dingen uit een capital corp hangar halen in space? Nog nooit geprobeerd aangezien ik mijn freighter niet in lowsec stuur en ik geen highsec capital hebZou wel handig zijn, ben je meteen van die cargo-limiet af als je een of twee freighters kan meesturen in een mining-op. Ik weet dat je niks uit een jetcan kan halen, maar mss kan je wel spullen uit je Orca halen..
@Tepelstreeltje jup werkt nog steeds en soms laad ik 9 stuks in mijn mamoth.. maar alleen als het moet.
Toch is het niet zozeer langzaam alswel dat je niet weet in welke can wat zit plus levende goederen mogen er weer niet in (frozen goods zelfs niet

Freighters kunnen docken hoor, da's geen probleem.. zal het es moeten testen met freighter + orca
Wil je in 0.0 ?DingieM schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:44:
Zijn er hier nog Nederlandse corps die ook in Gallente space zitten en aan het recruiten zijn?
Me piloot heet DingieSan
Ja maar hij moet wel in de bay van een orca passen om daar te kunnen docken. Aangezien dat niet past verwacht ik niet dat het gaat werken.Anoniem: 257524 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:39:
Freighters kunnen docken hoor, da's geen probleem.. zal het es moeten testen met freighter + orca
[removed]
Iemand de nieuwe devblog over transport ships al gelezen? We mogen na de patch ook CovOp cloaks fitten
Dit nieuws komt er leuk omdat ik redelijk recent(een dag voor de dev blog) een zootje transport ships gekocht voor een van mijn alts
.
Kan ik nu ook mijn blockade runner gebruiken om mee te scouten als ik ga plexen in 0.0
, scheelt weer een character in een covops.
link naar devblog:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=598
Dit nieuws komt er leuk omdat ik redelijk recent(een dag voor de dev blog) een zootje transport ships gekocht voor een van mijn alts
Kan ik nu ook mijn blockade runner gebruiken om mee te scouten als ik ga plexen in 0.0
link naar devblog:
When in doubt, Ctrl-Q
blockade runner zonder +2 warp strength = fail...tudeLati schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:35:
Iemand de nieuwe devblog over transport ships al gelezen? We mogen na de patch ook CovOp cloaks fitten![]()
Dit nieuws komt er leuk omdat ik redelijk recent(een dag voor de dev blog) een zootje transport ships gekocht voor een van mijn alts.
Kan ik nu ook mijn blockade runner gebruiken om mee te scouten als ik ga plexen in 0.0, scheelt weer een character in een covops.
link naar devblog:
+2 warp strenght hielp al geen bal meer met de HID's met hun oneindige warp scram str.
MWD + Cov Ops cloak = win
, en nee was niet cynisch iedereen was goed geluimd na het gevecht zelfs al verloren we statistisch nogal, warpen/targetten/cyno alles zonder lag hadden alleen wat lag op het activaten van de guns/reps.
MWD + Cov Ops cloak = win
was bij mij 15 secondenDarth Malak schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:31:
[...]15 seconden to 3 minuten module lag en dat noem jij speelbaar????![]()
Ik hoop dat je cynisch was daar.
[ Voor 66% gewijzigd door Ashrah op 30-10-2008 11:52 ]
Dat hangt ervan af wat ze e.v.t. gaan veranderen aan de MWD / cloaks e.d. of het nog steeds zo gemakkelijk is om weg te burnen bij een gate en onmiddelijk je cloak aan te zetten... als het werkt zoals nu, ja dan heb je gelijk.
Maar volgens mij heeft een blockade runner niet eens genoeg fitting om een fatsoenlijk mwd te fitten...
Maar volgens mij heeft een blockade runner niet eens genoeg fitting om een fatsoenlijk mwd te fitten...
[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2008 11:56 ]
De blockade runner, in tegenstelling tot de T1 haulers, heeft de mogelijkheid om een MWD te fitten. Ze zijn er voor bedoeld zelfs
.
En die +2 warp strength maakt echt niets uit, het is leuker nu die een covop cloak heeft.
Dat deep space transports nu die +2 bonus hebben gekregen is wel schattig, maar je zult alsnog een scout moeten gebruiken om door lowsec en 0.0 te gaan.
En die +2 warp strength maakt echt niets uit, het is leuker nu die een covop cloak heeft.
Dat deep space transports nu die +2 bonus hebben gekregen is wel schattig, maar je zult alsnog een scout moeten gebruiken om door lowsec en 0.0 te gaan.
When in doubt, Ctrl-Q
Deep space transports zijn nu juist goede high sec afk transports geworden. Warp core stab bonus + buffer tank bonus.
Snap het niet echt wat de bedoeling hiervan is. Dat de transports wat herwerking nodig hadden snap ik wel, maar deze veranderingen lijken me wel vreemd.. CSM had voorgesteld om de blockade runner een covops cloak te geven en de deep space transport toegang te geven tot black ops jump portals... Nu blijken ze die beide op de blockade runner gezet te hebben en krijgt mijn leuke impel.... een bonus voor plates??

Dat zal de gankers er echt niet van weerhouden 1 BS meer te gebruiken om je waardevolle cargo te bemachtigen.furby-killer schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:21:
Deep space transports zijn nu juist goede high sec afk transports geworden. Warp core stab bonus + buffer tank bonus.
Wat zijn deep space transports precies als ik vragen mag?
Extra dikke badgers zoals bustard dat je tot 23k m³ kan expanden.
Met een Itty V met de goeie skills kom je toch ook aardig in de buurt?rapture schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:40:
Extra dikke badgers zoals bustard dat je tot 23k m³ kan expanden.
May you live in interesting times!
sterker nog, een itty V + skills + T2 expanders + rigs geeft meer cargo dan elke industrial (freighter uitgezonderd). Ik geloof iets van 38.3k m3Tular schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:53:
[...]
Met een Itty V met de goeie skills kom je toch ook aardig in de buurt?
Je kan ook de veldnaught suicide ganken. Het is alleen de vraag of het het waard is dat je een paar extra BS moet verliezen om hem te suicide ganken.Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:33:
[...]
Dat zal de gankers er echt niet van weerhouden 1 BS meer te gebruiken om je waardevolle cargo te bemachtigen.
je realiseerd je wel dat om dit ding te ganken je met de huidige concord 10-15 bsses nodig hebt om een kans te hebben om hem te poppen..Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:33:
[...]
Dat zal de gankers er echt niet van weerhouden 1 BS meer te gebruiken om je waardevolle cargo te bemachtigen.
zelfs met cheap as fits is dat het bijna nooit waard..
De overstap van een Badger II naar Iteron V (low slotsGamemasterByte schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:59:
sterker nog, een itty V + skills + T2 expanders + rigs geeft meer cargo dan elke industrial (freighter uitgezonderd). Ik geloof iets van 38.3k m3
Welke skills eigenlijk? Ik weet zo alleen Gallente Industrial die 5% per level geeft, maar dat is niet _extra_, want die moet je al op V hebben om een Iteron V te kunnen vliegen.GamemasterByte schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:59:
sterker nog, een itty V + skills + T2 expanders + rigs geeft meer cargo dan elke industrial (freighter uitgezonderd). Ik geloof iets van 38.3k m3
Trouwens, ik ga dus echt geen rigs op een Iteron van een miljoen met wat expanded cargobays van 40k per stuk zetten
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Gebeurd vaak genoeg ik fuel posses altijd met een itty5 met 2t2 en 1t1 rig scheelt belachelijk veel tijd 41848m3 tegenover 25270m3 zonder rigs als je 12+ posses moet fuelen is het het wel waard.
Denk dat ik ondanks de traagheid overstap op een orca voor het fuelen, meer cargo space is goed en een freighter vlieg ik niet atm.
Denk dat ik ondanks de traagheid overstap op een orca voor het fuelen, meer cargo space is goed en een freighter vlieg ik niet atm.
dacht het toch echt niet... laat maar eens 5 torp raven's een volley loslaten op dit ding... volgens mij zijn ze dan al een heel eind.angel00008 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:16:
[...]
je realiseerd je wel dat om dit ding te ganken je met de huidige concord 10-15 bsses nodig hebt om een kans te hebben om hem te poppen..
zelfs met cheap as fits is dat het bijna nooit waard..
5x 6 launchers x 750raw = 22500 raw damage x 40% (gem. ca 60% resist) = 9000 damage per volley. Veel meer volleys zullen ze niet doen omdat ze dan al popped zijn. Resist zal in werkelijkeheid wel meer richting 70% gaan. Kweet niet of het wel zo makkelijk gaat.Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:09:
[...]
dacht het toch echt niet... laat maar eens 5 torp raven's een volley loslaten op dit ding... volgens mij zijn ze dan al een heel eind.
Vanwege sig radius overleeft hij dat waarschijnlijk wel, en ik weet ook nog niet precies hoeveel EHP deepspace transports nu krijgen met goeie fitting.
En dat is nog wel wat anders dan een t1 industrial die door 1 raven wordt vernietigd, 4 ravens extra = 400 miljoen extra kosten, dus moet er 800 miljoen extra in de transport zitten dan in de industrial voordat het het waard is.
En dat is nog wel wat anders dan een t1 industrial die door 1 raven wordt vernietigd, 4 ravens extra = 400 miljoen extra kosten, dus moet er 800 miljoen extra in de transport zitten dan in de industrial voordat het het waard is.
Een iteron V kan je gemakkelijk 14k eHP tanken en een volley van een junk fitted raven doet 4000 damage. Er zijn 4 ravens nodig, een junk fitted insured raven verliezen kost 12m ISK (amarr buy order prijzen) zodat een iteron V met meer dan 48m ISK aan lading rendabel is.
Als je voor gallente iteron's traint, dan kan je voor occator gaan. Dat valt tot 28k eHP te trainen en dat kost 7 ravens. Een lading vanaf 84m ISK wordt rendabel.
Eventjes na zien hoeveel target painters op zo'n raven moet staan. 4 voor een hauler, er komt nog stacking penalty erbij kijken.
Als je voor gallente iteron's traint, dan kan je voor occator gaan. Dat valt tot 28k eHP te trainen en dat kost 7 ravens. Een lading vanaf 84m ISK wordt rendabel.
Eventjes na zien hoeveel target painters op zo'n raven moet staan. 4 voor een hauler, er komt nog stacking penalty erbij kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door rapture op 30-10-2008 15:44 ]
klopt, je hoeft idd alleen maar de skill zelf te hebben om hem te kunnen vliegen. Maar je hebt ook de skills nodig voor de T2 expanders & rigs enzoPaul Nieuwkamp schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 14:54:
[...]
Welke skills eigenlijk? Ik weet zo alleen Gallente Industrial die 5% per level geeft, maar dat is niet _extra_, want die moet je al op V hebben om een Iteron V te kunnen vliegen.
Trouwens, ik ga dus echt geen rigs op een Iteron van een miljoen met wat expanded cargobays van 40k per stuk zettenDie verhouding is me een beetje zoek
ja ok, maar die skills an sich vergroten je cargo capacity niet
Ik dacht dat er bedoeld werd dat er nog een aparte skill (efficient loading of zo
) was die cargo capacity groter zou maken
Rhàshan - Aditu Sunlock
Eigenlijk wel, een Iteron5 heeft standaard 6000m3 maar omdat je Gal. Industrial 5 moet hebben om hem te vliegen begin je met 7500m3 base dus je skills vergroten de capacity wel
Dat je max skill dus max bonus hebt voordat je hem kan gebruiken doet daar niets aan af.
Dat je max skill dus max bonus hebt voordat je hem kan gebruiken doet daar niets aan af.
Je krijgt toch geen insurance meer na suicide ganken. Dan wordt het een heel stukje duurder.
Waar wordt dat aangekondigd ?furby-killer schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:48:
Je krijgt toch geen insurance meer na suicide ganken. Dan wordt het een heel stukje duurder.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ik zou niet weten hoe het precies zit, maar insurance vangen nadat je geConcord bent lijkt me maar vreemd. In het echt staan verzekeringsmaatschappijen ook niet te springen om te betalen en pakken ze alles wat op moedwil lijkt aan om niet uit te keren
Rhàshan - Aditu Sunlock
Volgens mij kan die occator wel wat meer aan dan 28k eHP. Ik kom zonder t2 rigs en zonder faction spul al op 77k eHP. En dan komt die boost er nog aan.rapture schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:39:
Een iteron V kan je gemakkelijk 14k eHP tanken en een volley van een junk fitted raven doet 4000 damage. Er zijn 4 ravens nodig, een junk fitted insured raven verliezen kost 12m ISK (amarr buy order prijzen) zodat een iteron V met meer dan 48m ISK aan lading rendabel is.
Je moet er ook rekening mee houden dat de kans niet 100% is dat de cargo dropped. Als gemiddeld 50% dropped, dan moet de potentiele loot al twee keer zoveel waard zijn als je verliezen per suicide run.
Net m'n eerste battleship verloren met een blob fight tegen Tri en hydra
Lang leve insuranceDe_Bastaard schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:25:
Net m'n eerste battleship verloren met een blob fight tegen Tri en hydra
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
lol goon gepawnd
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=909065
http://killboard.goonfleet.com/km/258831
http://4374gamma.org/1027.htm
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=909065
http://killboard.goonfleet.com/km/258831
http://4374gamma.org/1027.htm
I posted a little more info Here, in Crime and Punishment. I had planned on doing this since before I joined. As I explained to a couple other goons who I do consider "Cool", I had tried to get deep into ASCN a long time ago and try the same thing, but they literally collapsed and locked everything down before I could get into much. Then I got a bunch of stuff trapped down there when BoB Kicked us out. After a bit of a stall with some other alliances, I figured it was time to get my stuff out, and spent a good while getting into goonfleet.
I'll be selling most of the stuff on the list in or near jita in the coming days for up to 25% off, so if you're looking on a good deal wait for my thread in Sell forums.
All those offlined towers now have to be re-onlined and guns and JB's and Cynobeacons re-onlined. Goons, I hope you make DBRB, Davey and Iromei do it. Make them learn WHY GSOL was so ****ed about the Deathstar incident.
List of systems I offlined all LWTAX towers in:
p-e9
hjo-
4d9-
q-tbh
9p4o
1S-S
LEM-I1
28Y9-
kzfv
ryc-
x2-za
I got stopped in 1V- literally seconds before I was about to offline the JB there. Most of the towers are back online now, but their modules are all offline
Anoniem: 117866
Hoi mede-tweakers!
Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management). Voor degene die het nog niet weten wat dat is, de CSM luistert naar de suggesties en wensen van spelers en draagt die issues dan voor aan CCP. Na wat discussie krijgen wij dan te horen of ze wijzigingen gaan doorvoeren in het spel en hoe CCP dat denkt aan te pakken.
Ik ben het afgelopen half jaar verkozen, en druk voor jullie bezig geweest. Suicide Ganking, wat jullie nu aan het discussieren zijn, was een van mijn campagnepunten, en zoals jullie vast al weten word deze misdaad sinds een aantal patches strenger aangepakt, CONCORD reageert sneller en de security hit is groter. Verder heb ik mij hard gemaakt voor wijzigingen in Factional Warfare, wat terug te zien is in het feit dat alliances straks ook kunnen deelnemen, en de FW missies nu minder moeilijk zijn. Een aantal andere punten word nog aan gewerkt.
Dit weekend discussieer ik met CCP onder meer over Standings (vooral dat je na verloop van tijd bepaalde piratenfacties nooit meer positief kan krijgen), de Skillqueue, nieuwe content naast Exploration en Mission-Running, Factional Warfare Complex Spawning Issues, en een ambitieus project om planetaire interactie toe te staan. Verder ben ik van de partij op het Fanfest en heb ik het daar onder andere over de toekomst van 0.0 sovereignty en low-sec.
Nu komen de verkiezingen er weer aan, en net zoals vorige keer, is er weer een filmpje gemaakt!
Je kunt hem nu hier bekijken! Veel plezier met Eve Online allemaal!
Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management). Voor degene die het nog niet weten wat dat is, de CSM luistert naar de suggesties en wensen van spelers en draagt die issues dan voor aan CCP. Na wat discussie krijgen wij dan te horen of ze wijzigingen gaan doorvoeren in het spel en hoe CCP dat denkt aan te pakken.
Ik ben het afgelopen half jaar verkozen, en druk voor jullie bezig geweest. Suicide Ganking, wat jullie nu aan het discussieren zijn, was een van mijn campagnepunten, en zoals jullie vast al weten word deze misdaad sinds een aantal patches strenger aangepakt, CONCORD reageert sneller en de security hit is groter. Verder heb ik mij hard gemaakt voor wijzigingen in Factional Warfare, wat terug te zien is in het feit dat alliances straks ook kunnen deelnemen, en de FW missies nu minder moeilijk zijn. Een aantal andere punten word nog aan gewerkt.
Dit weekend discussieer ik met CCP onder meer over Standings (vooral dat je na verloop van tijd bepaalde piratenfacties nooit meer positief kan krijgen), de Skillqueue, nieuwe content naast Exploration en Mission-Running, Factional Warfare Complex Spawning Issues, en een ambitieus project om planetaire interactie toe te staan. Verder ben ik van de partij op het Fanfest en heb ik het daar onder andere over de toekomst van 0.0 sovereignty en low-sec.
Nu komen de verkiezingen er weer aan, en net zoals vorige keer, is er weer een filmpje gemaakt!
Je kunt hem nu hier bekijken! Veel plezier met Eve Online allemaal!
Well, je had bij de eerste ronde mijn stem ook op inhoud te pakken en deze keer zal dat waarschijnlijk niet anders zijn
sudo apt-get rekt
Sorry mijn stem gaat naar Serenity Steele/Cell Satimo, wel jammer dat je maar op 1 persoon mag stemmen, 6 voorkeurs kandidaten per stem zou wel een idee zijn.
[ Voor 77% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 09:18 ]
FW heeft hulp nodig, en alliances toelaten is precies wat niet nodig is. Small gang pvp of in ieder geval pvp is nodig. Alliances zullen alleen binnen de alliance gangs hebben waardoor de rest van militia er niks mee opschiet.
Ik heb in totaal 6 stemmen dus ik kan ze wat spreiden over de kandidaten die ik er graag bij wil
Shrike gisteren trouwens zijn 2e titan in 4 dagen kwijtgeraakt..
http://www.killboard.net/details/285743/
Shrike gisteren trouwens zijn 2e titan in 4 dagen kwijtgeraakt..
http://www.killboard.net/details/285743/
leg es uit?
ik snap em niet helemaal
Goongast heeft SHITLOAD stuff gejat, heeft de pos's op attack everything gezet en lacht nu zen ass off?
Battle.net Spud#2543
Meh, lullig van die titan had nog geen kill op zijn naam staan ^^, Pandemic Legion had het pos wachtwoord (knap aangezien merendeel van ons het ook niet meer wist na change), en bumpte Shrike uit de pos nadat ie mensen naar E-O gebridged had, 80+ dreads kan je gewoon niet tanken dus hij ging "poof" in een paar tellen.
Komt wel weer nieuwe, geen idee of er nog in reserve zijn, en zowiezo nu kan hij weer ff mee met Bship groups, verschil is het is maar een schip, geen symbool (voor ons dan
), Lord 2 Evil's loss brak de spirit van Iron, MM/Razor durven hun titans niet buiten Cyno jammed systemen te laten komen (behalve 2 minuten voor DT om een gatecamp te busten lol) zodat we ze niet kunnen pakken
zo is het spelletje.
Komt wel weer nieuwe, geen idee of er nog in reserve zijn, en zowiezo nu kan hij weer ff mee met Bship groups, verschil is het is maar een schip, geen symbool (voor ons dan
[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 10:04 ]
Zeker, en een van de problemen nu is dat er geen directe beloning voor het capturen van die complexes is, waardoor er vaak alleen maar blobs rond de gates en stations blijven hangen in plaats van dat men erop uit trekt om plexes te veroveren. Dit is zeker iets waar de nadruk op gelegd moet worden. Bovendien zijn alleen complexes en een beetje missies vrij saai en zou het fijn zijn als er meer diversiteit in objectives is en interactie tussen de factions gameplaytechnisch bevorderd wordt.furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:31:
FW heeft hulp nodig, en alliances toelaten is precies wat niet nodig is. Small gang pvp of in ieder geval pvp is nodig. Alliances zullen alleen binnen de alliance gangs hebben waardoor de rest van militia er niks mee opschiet.
De reden dat ik wel vind dat alliances toegelaten moeten worden is vanwege het roleplaying aspect. Er komt een heftige standing-requirement voordat een alliance kan toetreden, waardoor zeker niet iedere alliance daar eventjes huis kan houden. Dat alliances enkel met andere alliances samenwerken kan een zorg zijn maar hoeft zeker niet waar te zijn, toen ik bij de Amarr zat had PIE ook geen problemen om mij erbij te laten, na de nodige roleplay uiteraard. Bij de Gallente word ik ook gewoon uitgenodigd door de corps die er nu aan mee doen zoals bijvoorbeeld The Aduro Protocol en dat was niet omdat ik toevallig herkend werd als CSM maar gewoon vanwege mijn inzet in FW. Ik denk dat het, zeker met roleplaying alliances, niet veel anders zou gaan. Tevens bied het een optie voor spelers uit de NPC militia om in contact te komen met (0.0) alliances in ik zie daar niets negatiefs in.
Serenity doet helaas niet mee deze keer. Naar alle waarschijnlijkheid kan je hem straks in m'n focus groups terug vinden. Bij de CSM hierna zien we hem hopenlijk weer terug als volwaardige kandidaat.Maranno schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:07:
Sorry mijn stem gaat naar Serenity Steele/Cell Satimo, wel jammer dat je maar op 1 persoon mag stemmen, 6 voorkeurs kandidaten per stem zou wel een idee zijn.
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 117866 op 31-10-2008 10:12 ]
niet goon gast heeft goon geinfiltreerd trust gegenereerd en vervolgens goon geript door spullen van goon posses te jatten en attack everything/offlinedTepelStreeltje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:44:
[...]
leg es uit?
ik snap em niet helemaal
Goongast heeft SHITLOAD stuff gejat, heeft de pos's op attack everything gezet en lacht nu zen ass off?
daarna goon verlaten en nu zn ass off an het lachen
goon is dus dik gepawnd.
balen van shrike zijn 2e titan maar zoiets is idd niet te tanken.
hehe, koel 
knap gedaan, hoe lang is hij er mee bezig geweest?
Battle.net Spud#2543
geen idee alle info staat in dat thread waar hij in gepost heeft..TepelStreeltje schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:45:
hehe, koel
hij heeft wel veel spullen (waaronder een jump freighter) gestolen..
Iemand enig idee waarom je niet naar een bookmark kunt alignen? Niks houdt me tegen om naar planeet 2 maan 3 te alignen, en aangezien de POS daar bij hangt is het alsnog instawarp.
Iemand met een safespot in-system dat niet bij een planeet/maan/etc hangt heeft die optie niet, maar die kan beginnen met warpen en op tijd stoppen en bereikt nagenoeg hetzelfde.
Vanuit mijn point of view is het een GUI-optimalisatie
Idem eigenlijk met "View market details" in een info-schermpje van een object, waarom dat er niet in zit? Nu moet ik de naam overtypen in het zoekvenster, en ik kan me niet voorstellen dat ik er eerste ben die er over struikelt. Er moet (lijkt me) dus een reden achter zitten waarom het niet kan
Iemand met een safespot in-system dat niet bij een planeet/maan/etc hangt heeft die optie niet, maar die kan beginnen met warpen en op tijd stoppen en bereikt nagenoeg hetzelfde.
Vanuit mijn point of view is het een GUI-optimalisatie
Idem eigenlijk met "View market details" in een info-schermpje van een object, waarom dat er niet in zit? Nu moet ik de naam overtypen in het zoekvenster, en ik kan me niet voorstellen dat ik er eerste ben die er over struikelt. Er moet (lijkt me) dus een reden achter zitten waarom het niet kan
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik vind persoonlijk dat titans een beetje gebuffed moeten worden. Sinds de titan nerf worden ze nauwelijks meer gebruikt(op shrikes titan na, die gozer heeft gewoon balls).
Ze zouden titans een soort siege mod moeten geven waardoor ze gewoon echt een fuckload aan damage op korte termijn kunnen tanken.
Het punt is gewoon dat titans te makkelijk dood kunnen gaan, zoals we afgelopen week hebben gezien.
Het kan gewoon zijn dat de pilot het verklooit maar mensen durven gewoon geen titans te gebruiken omdat ze bang zijn vooor dia caphotdrop instagank.
Ze zouden titans een soort siege mod moeten geven waardoor ze gewoon echt een fuckload aan damage op korte termijn kunnen tanken.
Het punt is gewoon dat titans te makkelijk dood kunnen gaan, zoals we afgelopen week hebben gezien.
Het kan gewoon zijn dat de pilot het verklooit maar mensen durven gewoon geen titans te gebruiken omdat ze bang zijn vooor dia caphotdrop instagank.
When in doubt, Ctrl-Q
Titans zijn te goed in cynojammed systeem en tegen battleships in het algemeen, te nutteloos tegen andere caps.
Hoe gaat het met gallente in FW? Had plannen on hun misschien weer te joinen, maar hoor niet veel goeds over de militia.
Hoe gaat het met gallente in FW? Had plannen on hun misschien weer te joinen, maar hoor niet veel goeds over de militia.
Hmm dacht dat hij zei deze keer onder zijn main mee te doen .. zal me wel vergist hebben dan ^^Anoniem: 117866 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:11:
[...]Serenity doet helaas niet mee deze keer. Naar alle waarschijnlijkheid kan je hem straks in m'n focus groups terug vinden. Bij de CSM hierna zien we hem hopenlijk weer terug als volwaardige kandidaat.
Het is maar een schip net als alle anderen alleen wat duurder ^^ Er zit een titan change aan te komen als het goed is alleen hoe en wat precies geen idee.tudeLati schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:15:
Ik vind persoonlijk dat titans een beetje gebuffed moeten worden. Sinds de titan nerf worden ze nauwelijks meer gebruikt(op shrikes titan na, die gozer heeft gewoon balls).
Titans zijn vooral logistiek erg goed, het zijn gewoon mobiele jumpbridges ideaal om snel een vloot te verplaatsen, DD is bijzaak maar kan in bepaalde gevallen "het tij keren"furby-killer schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:24:
Titans zijn te goed in cynojammed systeem en tegen battleships in het algemeen, te nutteloos tegen andere caps.
[ Voor 53% gewijzigd door Ashrah op 31-10-2008 11:52 ]
Anoniem: 14038
Goed bezig Ankh!Anoniem: 117866 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:14:
Hoi mede-tweakers!
Eventjes voorstellen, in Eve ben ik Ankhesentapemkah, en zoals jullie vast al weten, was ik afgelopen jaar een van de CSM (Council of Stellar Management).
En CSM mag CCP wel wat meer op de huid zitten want tot op heden hebben ze het wel een beetje af laten weten. Waarschijnlijk onderschat dat zij voor CSM ook tijd en mensen moesten vrijmaken.
Thanks!Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:09:
Goed bezig Ankh!
En CSM mag CCP wel wat meer op de huid zitten want tot op heden hebben ze het wel een beetje af laten weten. Waarschijnlijk onderschat dat zij voor CSM ook tijd en mensen moesten vrijmaken.
De communicatie verloopt niet erg soepel, en erger nog, we hebben gewoon geen tools om goed contact te onderhouden met de spelers - zelfs onze forum icoontjes zijn we kwijt en alle initiatief moet van ons uit gaan.
Momenteel ben ik bezig om een wiki op te zetten met alle issues die we behandeld hebben, want ik zie dat veel nieuwe CSM kandidaten issues in hun programma hebben staan die we al lang behandeld hebben en dat topics zich herhalen in de assembly hall. Met een wiki waarin alles overzichtelijk word gemaakt hebben we het voor onszelf op orde en kunnen de spelers ook zien waar we nou eigenlijk mee bezig zijn. Ook hebben we talk pages waar gericht feedback gegeven kan worden zodat we de issues nog aan kunnen passen.
Hopenlijk heb ik het dit weekend af, ik zit nu op ongeveer 40% van de issues die ingevoerd zijn.
Wat ik wel klasse vond van de theft was het oog voor detail.
De POS guns settings veranderen zodat die ene gast die nog een hauler ter beschikking had met het laatste beetje POS fuel wat ze in 5 systemen omtrek nog konden missen, afgemaakt werd door zijn eigen POS guns
gnagna.. humor
Voor de duidelijkheid, het blijft corptheft en het is grijs gebied want de ene keer als het zo goed uitgevoerd is als dit moet iedereen erom lachen, maar de andere keer loopt iedereen moord en brand te schreeuwen.
Punt is dat je gewoon niet de tools hebt van CCP om hier goed mee om te gaan en alles obv vertrouwen moet.
Dat vinnik echt minder.
De POS guns settings veranderen zodat die ene gast die nog een hauler ter beschikking had met het laatste beetje POS fuel wat ze in 5 systemen omtrek nog konden missen, afgemaakt werd door zijn eigen POS guns
gnagna.. humor
Voor de duidelijkheid, het blijft corptheft en het is grijs gebied want de ene keer als het zo goed uitgevoerd is als dit moet iedereen erom lachen, maar de andere keer loopt iedereen moord en brand te schreeuwen.
Punt is dat je gewoon niet de tools hebt van CCP om hier goed mee om te gaan en alles obv vertrouwen moet.
Dat vinnik echt minder.
[ Voor 37% gewijzigd door yared op 31-10-2008 14:42 ]