Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:59:
[...]
Toevallig wel ja en ik heb er geen enkel probleem mee om mensen aan te geven die zich niet aan de regels houden. Het is maar een spel en als je dan geeneens aan de regels kan houden dan kan je niet zo goed WoW gaan spelen of zo.
Mijn vrouw vindt het weleens geinig om een beetje minen, laat haar lekker.
Mijn dochter zit weleens op de bank te lezen naast de laptop en vindt het samen met haar broertje leuk om mijn cans bij te houden, laat ze
Mijn buurman vindt het grappig om rond te kjiken, beetje te utteren en heeft op mijn 3e account een altje, laat 'm.
Effectief zit er 1 uur per week iemand anders op mijn account, so sue me, I'm account sharing.
Maar als ik dat niet meer mag, verliest CCP wel de manier om nieuwe spelers over de streep te trekken en het spel te proeven.
Natuurlijk is dit niet een volle account share, maar ook daar heb ik geen problemen mee.
Samen met een corpie een account betalen van iemand die een tijd niet kan spelen (broer) ipv de betaalde speeltijd to waste te laten gaan, laat ons lekker joh.
Even los van de flame in relatie tot WoW, is het eenieder zijn eigen keuze om een account al dan niet te delen en schijnheilig om te zeggen; dat mag niet stouterd.
Zeker gezien de stijgende kosten om meerdere accounts in leven te houden heb ik er meer en meer geen bezwaar tegen om mensen hun accounts te laten delen.
Je betaald toch voor de volle 24 uur van de dag, waarom zou je die niet spelen.
En hoe meer mensen in EVE hoe meer targets/slachtoffers je hebt commercieel/battle-wise
Ik kan het alleen maar toejuichen.
En gaat het een keer fout hebben we weer een mooie soap om te lezen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!