"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
dat zal aan je fit liggenyared schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:55:
[...]
lol Tasma, die twee zinnen zijn totaal in contradictie met elkaar.
Je bent kofferbakverkoper geweest in BoB space en zegt vervolgens 'ik ben echt niet uniek'![]()
Oke, EVE is divers, EVE is breed, EVE is all, mooi, past weer helemaal binnen dit topic
[...]
in Low-sec, of zelfs in hi-sec tot 0.7 (is mijn ervaring, auw...) kunnen er faction rats spawnen die van jouw afk in zeer korte tijd gehakt maakt. Geen killmail dan en (kleine) kans gemist op mooie faction loot![]()
De laatste keer ben ik een Mack kwijt geraakt in 0.6 aan zo'n rat. Dat gaat zo verdomd snel als je afk bent... auw.
Dus heb je geen killmail te posten (zie is geloven) dan ben je gekilled door een rat en had je voor je podje niks te vrezen.
Anders gewoon, ja je weet het al, maar het moet nu eenmaal gezegd worden (/me steekt zijn vingertje uit) dom!![]()
Wees gerust, ik ging een Mack gebruiken bij terugkeer uit Destiny space naar Empire, volgeladen met spullen, 20+ jumps gehaald, en vergat vervolgens toen ik weer in Empire zat om mijn 'vermijd low-sec' uit te zetten bij de auto-pilot. Die stond nog uit omdat ik niet elke keer die popup wilde in 0.0. Die Mack ging nog sneller kapot tegen een freaking frigate die me vastgepint had op 2j van hq!
edit: over level 4 missies (of level 3 als het om snel standing verkrijgen gaat) kan je prima aansluiten bij corpies. Dat is bij ons juist de snelste manier om mensen snel aan wat betere missies te helpen. Ze kiezen dan bij inleveren voor split standing/loot in my team (max 5) of een dergelijke text.
ik heb een perma active smal shield II + invulerability field II op mijn hulk/mack
die kunnen +- 2 a 3 bs-en aan
Mijn eerste solo BS kill. Als je niet pirate en je tegenstanders dus pvp fit hebben was ik er nooit erg happig op om een BS in een BC aan te vallen. Nu zit ik bij minmatar militia en was ik 1 jump in low sec. Ik warpte terug naar high sec gate om remote rep te vervangen door een heavy neut op mijn megathron omdat er een amarr nano gang aan kwam (die overigens nooit kwam opdagen, net als dat ik nooit mijn RR heb vervangen door de neut).
Op de gate aangekomen lag een amarr geddon. Ik naast hem blijven liggen, in fleet even overlegt of hij bait was of niet (nanos nog steeds dichtbij), en toen toch maar aangevallen en rest van fleet warpte naar mij. Had alleen een rifter bij me verder. Met neutron blasters and FN AM gaan zijn shields snel genoeg achteruit. Hij vuurde nog niet terug wat ik vreemd vond. Toen kwam armor, en die ging zo ongeveer net zo hard achteruit als zijn shields. Dat was het moment dat ik bedacht: Crap, alweer een smartbombing BS (houdt amarr militia van). En binnen een seconde was ik mijn drones kwijt, en ging de rifter er vandoor omdat ie in hull was en bijna gepod was met implants ter waarde van 100M.
Alleen jammer voor de geddon piloot dat ie pas toen ie zijn smartbombs liet onploffen hij ging allignen. Hij had 7 warp core stabs, dus hij kon warpen. Maar toen hij in hull kwam was hij nog niet gealligned, en zonder damage control is het dan erg snel voorbij.
zal nu niet snel meer gebeuren.
heb de laatste tijd veel zitten cargo-minen (o.a. ivm een net afgelopen wd) en moet eerlijk zeggen dat het wel bevalt.
Heb alle essentials op mijn grote scherm als een streepje in beeld staan, doe niks active en check om het uur, af en toe wat er allemaal geklept is in channels en voor de rest zit ik alleen maar film te kijken of boek te lezen.
Gisteren keek ik nog even mijn wallet door en zag de normale lijst van 10-30.000 isk bounty en daartussen opeens 185.000 als bounty. De tijd was nog niet zo lang geleden dus ik eens kijken in de belt... ja hoor wrecks lagen er nog. Ik de faction drone openen en voila, mijn 2e low-alpha hoeheetzo'ndinges implant van 80-100miljoen iskies in een maand tijd in Empire!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
hehe zo heb ik ooit eens een 800 mill faction frigate drop geloot van een afk miner.yared schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:41:
hm ja moet eerlijk toegeven dat er een miljoen minder sp in shield zat toendertijd.
zal nu niet snel meer gebeuren.
heb de laatste tijd veel zitten cargo-minen (o.a. ivm een net afgelopen wd) en moet eerlijk zeggen dat het wel bevalt.
Heb alle essentials op mijn grote scherm als een streepje in beeld staan, doe niks active en check om het uur, af en toe wat er allemaal geklept is in channels en voor de rest zit ik alleen maar film te kijken of boek te lezen.
Gisteren keek ik nog even mijn wallet door en zag de normale lijst van 10-30.000 isk bounty en daartussen opeens 185.000 als bounty. De tijd was nog niet zo lang geleden dus ik eens kijken in de belt... ja hoor wrecks lagen er nog. Ik de faction drone openen en voila, mijn 2e low-alpha hoeheetzo'ndinges implant van 80-100miljoen iskies in een maand tijd in Empire!
zag een faction spawn gepopt door een miner met nog tig andere wrecks eromheen ik dat ding openen Jackpot.
geloot en naar station gebracht verder nooit wat van gehoord dus kan best een macro geweest zijn.
wie heeft gisteren de live dev blog gehoord (als je het kon verstaan that is)
black opsen krijgen wat liefde met een fuel bay (Wat ze vanaf het begin af aan hadden moeten doen)
af's schijnen ook wat meer liefde te krijgen.
warp disruptors/mwd disruptors vind ik wel leuk maar ik denk dat de inty's hiermee wel in de problemen gaan komen.
nano nerf tja hij zat eraan te komen en vind het prima eindelijk weer terug naar het ''bring bsses tanked and pew pew'' niet meer snel heen en weer knallen maar gewoon oldskool pvp.
ps. De drones die ik bij had waren geen warrior I's maar hammerhead I's.
Gisterenavond heb ik een avondje aan mining besteed en voor ongeveer 24 mil aan trit binnengehaald. Met dit tempo heb ik dit weekend mijn hulk en kan ik de covetor terug geven aan de corp zodat een ander er gebruik van kan maken.
May you live in interesting times!
en tja een raven dat doet idd auw en all helemaal met torps.
kan gebeuren had het alleen graag bij mij gehad aangezien die dan wel het haasje had (torps hebben een max range van +- 25 km inty erbij en je kan hem op range afknallen.
Is een interdictor de enige waarmee je miners goed kan beschermen tegen pirates? Indien het weer voor zou komen, lijkt het me wel fun om de pirate te scamblen en webben totdat de support fleet er is en hem dan af te knallen.
tja heavy interdictor kan een schip scrammen onafhankelijk hoeveel warp core stabs hij heeft.Tular schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:40:
Met mijn 2de pilot ben ik nu nog aan het trainen voor gunnery en support skills. Zodra dat op niveau is ga ik hem richting cov/black ops focussen om op die manier als scout en guard te laten fungeren.
Is een interdictor de enige waarmee je miners goed kan beschermen tegen pirates? Indien het weer voor zou komen, lijkt het me wel fun om de pirate te scamblen en webben totdat de support fleet er is en hem dan af te knallen.
alleen in 0,0 kan je bubble gebruiken met interdictors en heavy dictors.
vergeet alleen niet dat als je dat zo doet dat je miner dan ook niet wegkan.
je kan die bubble van de hic toch focussen op 1 target?angel00008 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:43:
[...]
tja heavy interdictor kan een schip scrammen onafhankelijk hoeveel warp core stabs hij heeft.
alleen in 0,0 kan je bubble gebruiken met interdictors en heavy dictors.
vergeet alleen niet dat als je dat zo doet dat je miner dan ook niet wegkan.
klopt, maar dat zegt angel ook. Hij zegt dat je hem kan scrammen ongeacht hoeveel stabs hij heeft, maar je kunt de bubble van de HIC alleen gebruiken in 0.0.ravenger schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:45:
[...]
je kan die bubble van de hic toch focussen op 1 target?
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
klopt dat bedoel ik met dat je 1 target kan scramblen en vasthouden ongeacht hoeveel warp core stabs hij heeft gefit.ravenger schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:45:
[...]
de bubble zelf zoals je bij gates hebt kan weer niet in low sec dat gaat alleen in 0,0
Zoals al gezegd doe je dat door een script in the scram generator te mikken..ravenger schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:45:
[...]
Verwijderd
ook goed te gebruiken om haulers ed mee te vangen die fully stabbed zijn.
tevens heeft deze scram wel het nut van de transports teniet gedaan omdat die +2 warp stab points nu nutteloos zijn.
voor de mensen die het begrijpen wie heeft het forum gesloopt
Ze zijn ook handig om smart bombing BS te pakken in low sec. Die zijn ook volgeladen met stabs en anders heb je een hoop schepen nodig.
mwa blockade runners worden ook met de hic's neergehaald maar verder halen ze het inderdaad bij 95% van de camps wel.furby-killer schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:12:
Transports waren al nutteloos, blockade runners zijn er wat minder nuttig door, maar gaan nog steeds dwars door 95% van low sec gate camps.
Ze zijn ook handig om smart bombing BS te pakken in low sec. Die zijn ook volgeladen met stabs en anders heb je een hoop schepen nodig.
toch appart dat de prijs nog steeds zo hoog is voor die dingen
Battle.net Spud#2543
Nu weet ik de potenties van deze game, en wil het eigelijk heel graag weer actief gaan spelen maar ben bang om in de zelfde spiraal als voorheen te komen (alleen maar missies runnen)... mijn vraag is ook; is hier een iemand die een corp runt of in een corp zit die mij als noob zou willen hebben/trainen/helpen/lol trappen?
Pirating is een + maar hoeft zozeer niet, ik ben eigelijk wel in voor alles alhoewel mijn voorkeur gaat naar PvP...
cheers!
We hadden net een fleet battle in minnie militia waar ik sinds kort bij zit tegen een groep amarr. Amarr hadden 24 schepen, veel BS en ook nog 2 guardians, wij hadden maar een paar BS. Dus dan is het te begrijpen dat er gewacht wordt tot we wat meer hebben. Om precies te zijn 55, dus meer dan twee keer zoveel.
Vervolgens worden al onze schepen uitgerust met correcte racial ECM en tracking disruptors.
Nog steeds wil FC voordeel van niet naar de amarr jumpen (grid loading) maar amarr naar ons laten jumpen opgeven.
Om 1 of andere reden jumpen amarr nog ook. Maar stel je nou eens voor dat je je internet ruimteschip verliet. Dus had FC al verteld dat iedereen drones uit moest doen om lag te genereren voor de amarr die grid moeten loaden. Nou ja, van drones kan je nog zeggen dat ze nut hebben.
Echter wat fc ook nog zei en sommige ook nog deden was jetcans uitwerpen om extra lag te krijgen. Denk dat ik nog wat beperkt hebt gehouden door duidelijk te maken dat ccp dat als een exploit ziet.
Maar komop, je hebt meer dan 2x zoveel schepen als je tegenstanders, je hebt een vloot specifiek die hun vloot countered, je hebt grid loading advantage en dan moet je nog steeds exploits gebruiken omdat je bang bent je internet ruimteschip te verliezen

Ik denk dat ik maar een tijdje ga carebearen, als militia op deze manier moet winnen heb ik er geen zin in. Levert een research pos tegenwoordig nog wat op? En iemand enig idee wat zou gebeuren als ik een pos heb in gallente space en later caldari militia join?
Editje, killboard link:
http://www.minmatar-milit...=kill_related&kll_id=7433
join andere faction ofzo
nah, echt lame om zo te moeten winnen. had je niet gewoon de fleet kunnen verlaten?
dikke lul voor die FC dan, stakkertje
[ Voor 82% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-10-2008 10:34 ]
Battle.net Spud#2543
Nee je krijgt alleen insurance voor het schip waar je in vliegt.Hurtebise schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:00:
Vraagje: je vliegt een industrial met in de cargo een ander ship. Beide schepen zijn insured. Als je industrial eruit wordt geknald, krijg je dan ook verzekering uitbetaald voor het ship in cargo?
nu StacklessIO en EVE64 op de servers wordt geimplementeerd gaat ook dat verhaaltje niet meer opfurby-killer schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:37:
Vraag me af wat ik zal gaan doen in eve.
We hadden net een fleet battle in minnie militia waar ik sinds kort bij zit tegen een groep amarr. Amarr hadden 24 schepen, veel BS en ook nog 2 guardians, wij hadden maar een paar BS. Dus dan is het te begrijpen dat er gewacht wordt tot we wat meer hebben. Om precies te zijn 55, dus meer dan twee keer zoveel.
Vervolgens worden al onze schepen uitgerust met correcte racial ECM en tracking disruptors.
Nog steeds wil FC voordeel van niet naar de amarr jumpen (grid loading) maar amarr naar ons laten jumpen opgeven.
Om 1 of andere reden jumpen amarr nog ook. Maar stel je nou eens voor dat je je internet ruimteschip verliet. Dus had FC al verteld dat iedereen drones uit moest doen om lag te genereren voor de amarr die grid moeten loaden. Nou ja, van drones kan je nog zeggen dat ze nut hebben.
Echter wat fc ook nog zei en sommige ook nog deden was jetcans uitwerpen om extra lag te krijgen. Denk dat ik nog wat beperkt hebt gehouden door duidelijk te maken dat ccp dat als een exploit ziet.
Maar komop, je hebt meer dan 2x zoveel schepen als je tegenstanders, je hebt een vloot specifiek die hun vloot countered, je hebt grid loading advantage en dan moet je nog steeds exploits gebruiken omdat je bang bent je internet ruimteschip te verliezen. Hoe diep kan je zinken.
Ik denk dat ik maar een tijdje ga carebearen, als militia op deze manier moet winnen heb ik er geen zin in. Levert een research pos tegenwoordig nog wat op? En iemand enig idee wat zou gebeuren als ik een pos heb in gallente space en later caldari militia join?
Editje, killboard link:
Het was waarschijnlijk een redelijk nieuwe FC die niet op zijn eerste tour al iets wou gaan verliezen. Hij deed waarschijnlijk gewoon alles dat hij dacht wat goed was.furby-killer schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 21:37:
Vraag me af wat ik zal gaan doen in eve.
Maar komop, je hebt meer dan 2x zoveel schepen als je tegenstanders, je hebt een vloot specifiek die hun vloot countered, je hebt grid loading advantage en dan moet je nog steeds exploits gebruiken omdat je bang bent je internet ruimteschip te verliezen. Hoe diep kan je zinken.
Editje, killboard link:
Het is redelijk normaal om dit soort dingen tegen te komen, is mij persoonlijk vaak genoeg gebeurd. Als je gewoon rustig tegen ze zegt dat het niet nodig is om zulke dingen te doen(waarschijnlijk uit paniek) zal hij het ook niet meer doen in de toekomst. En dat helpt iedereen om weer verder te komen.
Mijn eerste FC poging ging ook niet heel erg soepel en ik deed ongeveer iets in de zelfde richting als die FC deed.
Als die FC al een langere tijd actief is moet hij gewoon gekickt worden hoor, want dit zijn meestal de dingen die je in je eerste week doet. Als die gozer al maanded FC'd of zo is het gewoon een sukkeltje en moet je zorgen dat hij word verweidert
When in doubt, Ctrl-Q
Leuk topic over wat nieuwe dingen op sisi:
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=895391
[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 12-10-2008 22:07 ]
2 gangs, op een gate, ongeveer gelijk in kracht...
Niemand die het eerste schot wilde lossen vanwege de gateguns (waarschijnlijk zouden die namelijk het verschil maken tussen winnen of verliezen)
Dat waren toch wel enkele zenuwachtige minuten toen ik door een Astarte en een Megathron gelocked werd in mijn scorp.
Uiteindelijk jumpte zij weer terug en zochten wij maar een safespot op
sudo apt-get rekt
Verwijderd
idd, in mn bc gelocked door die asarte, toch wel even de bibbers gehadMazeMouse schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:20:
Gisteravond leuke semi-spannende stand-off gehad.
2 gangs, op een gate, ongeveer gelijk in kracht...
Niemand die het eerste schot wilde lossen vanwege de gateguns (waarschijnlijk zouden die namelijk het verschil maken tussen winnen of verliezen)
Dat waren toch wel enkele zenuwachtige minuten toen ik door een Astarte en een Megathron gelocked werd in mijn scorp.
Uiteindelijk jumpte zij weer terug en zochten wij maar een safespot op
maarja mijn 3 jaar oude trail char heeft hun angst aangejaagd xD, alhoewel dak ik niet al te veel kan fitten
zoals ik all zei tegen je in de convo ''this is eve''Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:42:
[...]
idd, in mn bc gelocked door die asarte, toch wel even de bibbers gehad
maarja mijn 3 jaar oude trail char heeft hun angst aangejaagd xD, alhoewel dak ik niet al te veel kan fitten
ookal hadden we gisteren niet veel om daadwerkelijk neer te halen het was goed om weer eens met een goeie fleet een beetje te roamen.
jammer alleen dat toen ik wegging een half uur later met 14 man minder onze 7 man gang totaal overhoop werd geknald met 2 dps dealers op maar 2 jumps af was wel zonde..
ach het blijft een spelletje
oh en maze wat ik wel het mooiste vond is dat mijn scorp op 4 km van hun scorp zat (100 km van de gate) denk dat als ik mn scorp decloakde dat ie best wel even keek van WTF
all met all was het wel mooi om weer eens in een grotere fleet +-20 man te zitten zonder lag issues
standoff was inderdaad wel leuk alleen aangezien wij 3 scorps hadden (Waarvan zij er 2 zagen) denk ik niet dat zij met hun floot van spidertank domi's de gategun agro wilden hebben.
uiteindelijk gingen zij weg en wij gingen ook weer verder.
Dat was inderdaad klote om terug te lezen.Darth Malak schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:26:
Erg jammer van wat er later gebeurde inderdaad. Zojuist pas gezien.. 3 tegen 7... 7 losses, 0 kills... Niet goed...Ik denk dat ze nog well hun deccie ff een paar keer gaan verlengen.
Zeker als je bedenkt dat met slechts 1 Scorp de hele boel al omgegooid had geweest
[ Voor 13% gewijzigd door MazeMouse op 13-10-2008 17:48 ]
sudo apt-get rekt
Linkje: http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=896003
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Ach kolere, net als ik volgende week mijn account voor een maand wilde freezen ... ahh well, dan maar geen EvE meer.TWBMS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:22:
CCP gaat Ghost training van expired/inactive accounts weg halen aanstaande woensdag. ( 15 okt. )
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Met al die economische ellende in IJsland wil CCP denk ik wel wat snoeien in al die inactieve accounts om zo een beter beeld van de werkelijke aantallen subscribers te krijgen. Al die mensen die op EVE-O forums zeuren dat ze nu niet hun 12 accounts kunnen blijven trainen met de kosten van 4 hebben het er zelf naar gemaakt.furby-killer schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:15:
Goed idee imo, lijkt mij redelijk logisch dat je niet door traint als je niet door betaald.
And to think they once said that computers would take away jobs.
En bij zulk soort dingen is het altijd een soort van veiling op de forums wie de meeste accounts gaat closen (+alle accounts van hun corp members en vrienden die ook stoppen). Maar uiteindelijk kunnen ze niet zonder hun alts en zullen ze nog steeds betalen.
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
denk dat dit nog wel eens kan backfiren voor ccp veel mensen hoor ik all zeggen dat ze hun char nu definitief gaan cancelen.
En de helft van de forum populatie dreigt al met het sluiten van accounts als downtime 1 minuut te lang duurt.
Zou het alleen wel prettig vinden als er nu een vorm van SkillQue voor in de plaats komt. (aangezien je nu toch alleen maar kunt trainen als je betaald...)
sudo apt-get rekt
Verwijderd
Wel niet zo proper van hun om eerst met die "power of 2" actie te zwaaien en dan een groot deel van die accounts op de kop meppen met de nerfbat :-)
Misschien dat je kunt vertellen wat je voor speltype zoekt.Tyoi schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:30:
hey dudes. Ik ben een terugkerende piloot op zoek naar een active ned/belg corp. Iemand een ideetje?
Zitten nogal veel verschillende corpsen hier binnen EVE
En waarom ben je eik weggegaan
Mbt ghosttraining, wat doet het met de servers, resources, etc.. ik mis de onderbouwing en beargumentatie van CCP (en de 40 pagina's schreeuwers erna ga ik niet doorspitten op een paar zinnige reacties).
[ Voor 22% gewijzigd door yared op 14-10-2008 08:58 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
18 vs 18 schepen 3 losses 8 kills
eerste keer dat ik fc was en op een paar foutjes na ben ik er goed tevreden mee.
wel mooi om te zien dat hun tank (de hype) als eerste injumpte en letterlijk als laatste down ging.
meerendeel van hun group was low sec status dus ik heb zoveel mogelijk geprobeert om die eerst neer te halen om zo de gateguns voor ons te laten werken op de rest.
duurde een minuut voordat onze 3 scorps de jamming onder controle hadden (vanwege cloak enz) en daarna kan je ook goed zien dat de participatie van de damagers heel erg gedropt word.
http://killboards.eve-web...=kill_related&kll_id=1158
report van de tegenpartij all met all blij met de stats
end score
lost / killed
bs 3 3
cruisers 0 1
battlecruiser 0 4
wel jammer dat de andere scorp en mega ontsnapt waren beide waren all in armor voor ze vluchten.
Ik ben op het moment aan het "ghosten" met mn main (enige account) tot de 26e. Soms heb ik gewoon geen zin meer in EVE en zet ik een lange skill. Mocht ik na die maand nog steeds geen zin hebben in EVE, dan re-newde ik mn account alsnog omdat je anders training time kwijtraakt.TWBMS schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:22:
CCP gaat Ghost training van expired/inactive accounts weg halen aanstaande woensdag. ( 15 okt. )
Ik was dus van plan om de 26e weer te renewen, maar nu heb ik zoiets van... waarom zou ik?
Als CCP denkt dat ik maar elke maand blijf betalen zodat ik geen skill time verlies terwijl ik geen zin of tijd heb om het te spelen die maand, dan hebben ze het heel erg mis.
Het verschilt natuurlijk per speler, maar door deze actie zal CCP op jaarbasis minder geld van mij krijgen.
het was een bug..
terwijl in de guide staat dat het een feature is..
dan praat je jezelf toch tegen ?
heb het idee dat ccp hier alleen maar puur om het geld zit te vragen om all je chars on-line to gooien omdat ze geld vast hebben zitten bij de banken.
nog even en ccp valt om let maar op..slechte zaak van hun gaat veel subscribers kosten, in iedergeval veel alts en dan zijn de inkomsten alleen maar lager. (ik hoop het niet maarja..)
Degenen die wel meer kunnen betalen, gebruiken ghost training om meerdere accounts te runnen. Om nu de kosten ineens op te trekken?
Ik denk niet dat een database zoveel meer belast wordt door accounts die niks aan het doen zijn. Zoveel schijfruimte neemt dat toch niet in?
Door kredietcrisis kunnen de spelers in de VS minder permitteren zodat CCP merkbaar meer ghosttrainers zien. Amerikanen proberen een maandje GTC-aankopen uit te stellen, dan zien ze wel of ze naast eten en hypotheek nog GTC-geld op overschot hebben.
Prijsverhoging van 50% lijkt voor CCP leuk, maar welk percentage van accounts/alts zullen wegvallen?
Voor de rest tja, tis een bedrijf wat had je anders verwacht dat ze zouden doen.
Het aantal spelers wil al maanden niet meer groeien en boven de 40K is het pas een keer of 2 geweest.
Het leuke nieuws is de certificates. Hier hoop ik straks en ook op termijn veel nut van te zien.
Vanavond groupmine, heb er zin in... eens kijken hoeveel belts er weg mogen/kunnen
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 14-10-2008 10:43 ]
maar nogmaals ik hoop dat dit niet de strop word voor eve want met de crisis op het moment is zoiets natuurlijk nooit goed.
die alts die trainen gaan altijd weer terug online als die naar een main account worden getrokken is dat toch een heel groot stuk wat ze missen.
ik heb zelf 4 accounts waarvan ik er regelmatig 3 ghost train nu zit ik te twijfelen om of 2/3 chars te verkopen voor isk of deze in mn 2 andere accounts te mergen.
dat is toch elke 2 maanden 40 euro minder voor ccp (klinkt niet veel maar doe dat bedrag nu eens x 1/2000
waar ga je heen komen wij ook wel even langsyared schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:42:
De WTB's op EVE-O forum zijn sky-high gegaan da's het enige wat ik er jammer aan vindt.
Voor de rest tja, tis een bedrijf wat had je anders verwacht dat ze zouden doen.
Het aantal spelers wil al maanden niet meer groeien en boven de 40K is het pas een keer of 2 geweest.
Het leuke nieuws is de certificates. Hier hoop ik straks en ook op termijn veel nut van te zien.
Vanavond groupmine, heb er zin in... eens kijken hoeveel belts er weg mogen/kunnen
die certificates wil ik idd ook wel eens zien.
helaas kom ik alleen op de multi test server en niet de andere (waar de volgende patch inzit en niet hotfixes)
iemand enig idee hoe ik daarin kom ?
[ Voor 37% gewijzigd door AjDuLion op 14-10-2008 10:51 ]
en die tweede niet geschikt voor Minmatar
http://dl.eve-files.com/media/0810/Untitled%5B1%5D.jpg
Hele, heeele lange lijst
http://dl.eve-files.com/m...tes_list_with_samples.jpg
voorbeeldje van een speler met certificates
http://dl.eve-files.com/m...ns_certifications_tab.jpg
Wat me wel steeds meer gaat irriteren is de manier waarop CCP de PR voert, ik heb soms echt het idee dat ze denken dat we allemaal geen flauw idee hebben hoe het spel werkt. Constant al het slechte nieuws maar blijven aankondigen met smoezen etc.
het is/was een van de grote selling points van eve en dat ze dit nu zomaar met minder dan 3 dagen vooraangekondigd gaan invoeren betekent gewoon dat zij geld willen.
het zou mij niets verbazen dat over 2 maanden als alle chars gereactiveerd zijn dat ze het er weer uithalen en zij toch even 2 maanden subscription geforceerd hebben om even het hoofd boven water te halen.
als dat zo is blijf ik bij een van de reacties op het forum : geef gewoon toe dat ccp even in de rats zit en geld nodig heeft ik durf te wedden dat de mensen dan heel anders gaan reageren en veel mensen heus wel even hun sleeper alts gaan activeren om een boost te geven.
sudo apt-get rekt
1 van de selling points van eve dat je kan skillen zonder te betalen? Dacht het niet.
Als je het niet kan betalen om zonder ghost training je alts te hebben, dan zou je het misschien gewoon op 1 account moeten houden als je zo weinig geld hebt. Geloof het of niet, maar zonder alts kan je ook spelen.
En tuurlijk iedereen gaat hun account opzeggen omdat ze moeten betalen ervoor (is dat nou zo vreemd?), en dan hebben ze geen alts meer. Dus niet trainen voor nieuwe falcon alts, capital alts, production alts, etc. Geloof je het zelf dat de mensen die nu niet zonder hun alts kunnen het wel ineens kunnen als ze moeten betalen voor hun accounts?
Degene die een tijdje stoppen met main en door laten trainen om later terug te komen en dat nu niet meer doen, want waarom zou je als je geen nieuwe skill hebt getrained, dat zijn zeker dezelfde die tegen nieuwe spelers zeggen dat je prima kan spelen met wat minder SP. Maar zelf spelen met wat minder SP is niet mogelijk
Verwijderd
vind ik net leukyared schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:42:
De WTB's op EVE-O forum zijn sky-high gegaan da's het enige wat ik er jammer aan vindt.
denk dat ik vanavond nog een paar timecodes ga verkopen xD
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 13:13 ]
As many of you know by now, on Wednesday, Oct 15th, CCP will put out a server update disabling "ghost training". Ghost Training was an unintended feature where unpaid accounts of EVE Online were able to continue training skills. While this allowed players to run multiple characters on a shoestring budget, in all effect, this was a bug.
It should be noted that we're not changing offline skill training for active subscribers in any way. This change only affects those who do not have an active subscription.
Does that mean that CCP is a greedy money chewing monster that just loves nerfing things? Of course not. We're a company like everyone else, we make a game, that we happen to love making and for most of us is the passion of our lives. But it's also a company. We make a product, sell it, get salaries and then continue maintaining the product and making it better.
Now I'm not saying that if me personally would be at the other end of this Dev Blog I wouldn't be annoyed by CCP's actions. We are gamers. We game the system. We figure out how to maximize our returns. There's no surprise that people have done this for the simple fact that it wasn't banned per se and also for the fact that it was possible. But recently we have seen a surge in this behavior in a way that we were essentially supporting and maintaining a large number of customers that weren't paying us regular subscriptions. That's not fair towards CCP as a service provider and it's not fair towards other players that pay a subscription but don't make use of this bug.
Now a single customer that doesn't log into the servers may not weigh heavily on our database infrastructure, just as a single snowflake isn't that heavy, hardly a measurable quantity. But it's hard not to notice an avalanche if it hits you. And that's what was starting to happen in our database.
We can look at this from a variety of angles, but it all comes down to:
1. There was a way to progress a character in EVE without an active subscription
2. CCP noticed a surge in the trend and decided to fix the leak
3. Players now have to pay a subscription for characters to have them progress
We truly hope that the community will understand our actions and continue to enjoy playing EVE as much as we enjoy making it.
Torfi Frans Olafsson
Senior Producer of EVE Online
http://www.eve-online.com/guide/en/g615.asp
hoe leg je mij dat dan uit ?Skills continue training even if you are logged off or if your account is inactive (in the second scenario you can't change skill training, though)
ze moeten gewoon chars die mensen lang niet meer gebruiken (zeg bv 2 maanden) en niet skilltrainen verwijderen dat schoont je database op.
want die ''avalanche'' is er nu toch all of mensen nu wel of niet skillen die accounts blijven bij mijn weten tot eve weg is bestaan.
ook mij valt het op dat er allang geen 40k players meer op eve zitten terwijl vroegeer 36-40 heel gewoon was.
je merkt dat eve over zijn toppunt heengaat en met deze ccp acties kan het niets goeds zijn.
[ Voor 44% gewijzigd door AjDuLion op 14-10-2008 14:31 ]
Great minds think in parallel gutters.
Ze hebben gewoon de guide nog niet aangepast. Het mooie aan EVE is dat wanneer je een jaar was gestopt je altijd met je originele account verder kunt gaan. Dat is iets dat ze natuurlijk nooit willen veranderen, en dat hoeft ook niet. Omdat je niet van een paar honderd duizend inactives de skills hoeft te checken en updaten gaat alles vanzelfsprekend een stuk sneller. Dingen die ze bijvoorbeeld tegengaan zijn bijvoorbeeld characters alleen maar gecreate worden om een half jaar later te worden verkocht voor ISK. Iets wat eigenlijk niet moet kunnen imo, en ook terecht nu word generfed.angel00008 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:22:
revenger leuk en aardig wat je post en dat ze zeggen dat het een bug is _maar_
http://www.eve-online.com/guide/en/g615.asp
[...]
hoe leg je mij dat dan uit ?
ze moeten gewoon chars die mensen lang niet meer gebruiken (zeg bv 2 maanden) en niet skilltrainen verwijderen dat schoont je database op.
want die ''avalanche'' is er nu toch all of mensen nu wel of niet skillen die accounts blijven bij mijn weten tot eve weg is bestaan.
ook mij valt het op dat er allang geen 40k players meer op eve zitten terwijl vroegeer 36-40 heel gewoon was.
je merkt dat eve over zijn toppunt heengaat en met deze ccp acties kan het niets goeds zijn.
(Overigens, twee maanden is dan ook lachwekkend weinig. Als je nu twee jaar had gezegd, had ik je misschien nog in je punt serieus genomen
Jij merkt dat eve over zijn toppunt heen is?
Wat ik voornamelijk hoor bij iedereen is de teleurstelling..
Maar denk eens hieraan; normaal als mensen klagen roepen ze er meteen achteraan; Maar daar betaal ik goddomme toch voor..
Nu hoor je niemand het roepen en zodra de teleurstelling weg is zul je merken dat men het ook wel realiseert dat je er niet voor betaald en toch progressie krijgt
Het blijft een verdomd leuk spelletje mensen
Eerst zeggen ze dat het een balancing issue is, na een hot topic van 49 pagina's word deze gelocked en komt er een blog waarin staat dat het een bug is, dat het veel load voor de server produceerd en dat het niet eerlijk is tegenover CCP dat mensen wel doortrainen maar geen geld betalen voor hun product. Dat laatste kan ik op zich wel begrijpen ware het niet dat het ghost trainen jaren lang als selling point is gebruikt door CCP. Zowel in de new player guide als op de features page staat zeer duidelijk aangemerkt dat je skill gewoon door trained als je inactive bent maar dat je als "straf" hiervoor maar 1 account tegelijkertijd kunt trainen. Ook is er voor zover ik weet zeer vele malen op gewezen door dev's op de forums. Het ronduit gewoon redenen verzinnen om maar zo goed mogelijk uit de bus komen is veel mensen in het verkeerde keelgat geschoten. Op pagina 61 staat een redelijk goede post betreffende de load die zoiets op de server kan veroorzaken (zeer weinig dus als die persoon ook daadwerkelijk verstand heeft van zaken)
Het domweg schrappen van een welgedocumenteerde feature en het dan op proberen te fleuren om het zo nobel mogelijk te laten lijken is gewoon diep triest. Zeg gewoon dat het om geld gaat en dat CCP steeds meer een buissness model aan moet houden (hou er rekening mee dat er een aantal dev's van de oude garde zijn verkast/weg zijn gegaan en dat CCP aanzienelijk is gegroeid.) en dat de huidige financiele situatie maatregelen vraagt. Dat sommige mensen dan ook daadwerkelijk te dom zijn om de ghost accounts met de huidige financiele situatie te linken is ook gewoon onbegrijpelijk. Houd er daarnaast ook rekening mee dat een deel van de 40-45k online een tijdje terug ook nieuwe mensen waren die FW wilden zien en meemaken. Nu dat dat zijn nieuwigheid heeft verloren gaan een goed aantal van die accounts ook op inactive (omdat het toch niets was voor ze) en daar staan misschien ook nog wel een zooi skills op aan.
Nogmaals ik heb maar 1 account dus mij treft het niet.
Verwijderd
Het ghost trainen was een gunst van CCP dat je nog kan doortrainen als je niet betaald hebt. Maar sinds wanneer krijg je 'tijd' gratis van een bedrijf? Punt is niet dat spelers hier af en toe gebruik van maken maar het verloop van spelers is groter geworden en er wordt meer gebruik van gemaakt. Lijkt me ook niet onlogisch dat er zat character farmers zijn die dit gebruiken om geld uit te sparen en toch hun prepped toons kunnen verkopen.
Neemt nog niet weg dat de PR van CCP zichzelf weer eens gigantisch in hun voet schieten. Ze lopen al veel langer te stunten en dan is het maar de vraag hoe lang de mensen dit pikken. Neemt overigens niet weg dat het maar een spelletje is. Maar dat hebben die jongen gassies niet door.
Tbh ik heb in de afgelopen 3 jaar eerst 2 daarna 4 accounts online gehad zonder break en ik vind deze actie niet meer dan normaal, ja het stond gemerkt als een feature maar eentje die niet logish is/was imo.
Eerst een balance issue, dan een feature die eigenlijk toch maar een bug is (na 5 jaar...). Ontkennen dat het om geld gaat, terwijl alle andere dingen zoals 'ghosting' Market Orders/Office rental/Lab slot occupation/ontvangen van dividends/etc... wel allemaal lijkt door te gaan, terwijl die net zo slecht zijn voor 'balans' als skillpoints verzamelen.
Ik vind het enigszins vreemd.
-- == Alta Alatis Patent == --
Voorlopig zit ik weer tot en met half januari gebakken en wederom bijna 200 euries uitgespaard.. aka ik speel gratis en dat nu voor totaal bijna alweer 1.5 jaar. Reken maar uit...
Terzijde wat doen die Google Ads toch hun best te targetten op de doelgroep hier: :
Beleggen in Vlootfonds?
Beleggen in een veelzijdig schip. Hoog totaalrendement van 12,7%*! www.hanzevastcapital nl/Vlootfonds

Het aantal klachten op eve forums geeft wel één ding weer, CCP had gelijk, het wordt belachelijk veel gedaan tegenwoordig (en ik heb zon gevoel caldari cruiser V is een populaire skill tijdens ghost trainen).
Verwijderd
Natuurlijk zie je even veel players online. Het idee is dat de spelers (accounts) die je niet ziet vertrekken. Dus waar ze eeerst 40k online 200k offline hadden, hebben ze dadelijk 40k online en 50k offline.Maranno schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:05:
Afgelopen Vrijdag/Zondag zaten we ook nog op 40k online spelers en weekend daarvoor hetzelfde etc etc, elk spel is altijd over zijn top heen zodra mensen het ergens niet mee eens zijn, ze dreigen te stoppen en zeggen dat de game zijn beste tijd gehad heeft ....
(De offline nummers zuig ik uit mijn duim, puur voor de illustratie).
Ik denk dat CCP zich in de eigen voet schiet.
Nogalfurby-killer schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:29:
Je hebt je 200 euro wel redelijk omhoog afgerond

105 USD (77 euro volgens Google) voor 3 GTCs
Edit: Lijst met GTC sellers @ officiële website
[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 15-10-2008 10:30 ]
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
dat is dus voor 3 accountsGisteren welgeteld 1.54 miljard neergeteld voor 3 GTC's
eerlijk gezegd is het wel continue voor 2 accounts geweest, die 3e doe ik er los/vast bij.
Denk dat ik er met 200 euries mss zelfs aardig eind onder zit
Ik snap niet wat je wilt zeggen maar goed... Voor 3 60-dagen GTC's ben je dus rond de 80 euri kwijt geloof ik. Begrijp dus niet wat je continue wil zeggen met die 200 euro.yared schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:52:
uhm ik weet niet hoeveel men tegenwoordig maandelijks betaald gezien het feit dat ik dat al een jaar niet meer doe... maar uhm
[...]
dat is dus voor 3 accounts
eerlijk gezegd is het wel continue voor 2 accounts geweest, die 3e doe ik er los/vast bij.
Denk dat ik er met 200 euries mss zelfs aardig eind onder zit
Verwijderd
Ik ben sind januari eve aan het spelen.
Vanwege verplichtingen in RL ben ik bewust niet bij een corp gegaan.
Nu ik hier GoT van alles lees krijg er toch wel zin in om totaal iets anders te doen dan missions.
Mijn ingame naam is ethemenaki heb rond de 10M SP.
Zijn er leuke corps waar ik in zou passen?
Ik kan niet uren wachten achter mijn PC voor een fleet battle helaas dus zo'n corp zoek ik niet.
Thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 15:15 ]
Verwijderd
ik denk at hij bedoeld in het totaal dat hij in dat jaar niet meer heeft moeten spenderen dankzij gtc'sDarth Malak schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:05:
[...]
Ik snap niet wat je wilt zeggen maar goed... Voor 3 60-dagen GTC's ben je dus rond de 80 euri kwijt geloof ik. Begrijp dus niet wat je continue wil zeggen met die 200 euro.
Caldari cruiser V?? Voor een beetje ghosttrainen zou ik toch echt BS 5 of Carrier 5 nemen...furby-killer schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:29:
Je hebt je 200 euro wel redelijk omhoog afgerond
Het aantal klachten op eve forums geeft wel één ding weer, CCP had gelijk, het wordt belachelijk veel gedaan tegenwoordig (en ik heb zon gevoel caldari cruiser V is een populaire skill tijdens ghost trainen).
Anyhow, ben benieuwd naar de skill reqs voor de Orca die nu echt is aangekondigd in Quantum Rice. Nee, geen typo.

Quotes van forum;
Quantum Ricse, is that the one with James Bond in it?
I hope they shape the Orca a bit like the Aston Martin
Waarschijnlijk. Ik ghoste mn main door Gallente BS lvl5 en nu caldari cruiser lvl 5 (ik ging voor de falcon iddfurby-killer schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:28:
Het zou mij niet verbazen als een flink gedeelte van de toename in ghost training komt door falcon alts. Al zijn er natuurlijk ook veel capital alts.
Kredietcrisis zal er ook mee te maken hebben, gaan mensen minder uitgeven aan niet essentiële uitgaven zoals EVE.
CCP doet wel hun best om het allemaal onder het tapijt te vegen. Nog steeds is het ghost thread onzichtbaar en plotseling vliegen de blogs om je oren. Zo hoor je 2 maanden niks, zo posten ze er 3 op 1 dag. Wat een toeval allemaal.
Helaas is dit gedrag inmiddels typisch voor CCP geworden, constant claimen dat ze naar de community luisteren maar aan de andere kant wel alles in de doofpot stoppen. Zelfde verhaal als met t20, wederom.
heb je veel isks dan koop je zeTular schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:15:
Voor mijn beide chars heb ik nieuwe +3 implants nodig. Nu twijfel ik over de manier om ze te bemachtigen: enerzijds contracts en anderzijds via missions. Wat is de beste manier?
heb je veel tijd in eve - mission runnen en via loyalty points.
maar de markt goed in de gaten houden - soms heeft iemand per abuis eentje gekocht en
moet er van af. je kan natuurlijk ook een contract met want to buy voor de +3's neerzetten of
hopen dat iemand hier bij tweakers ze aan je doneert ;-)
ps mijn ingame name is hepastoIII - als ik online bent kan je altijd wat vragen - vragen staat vrij ;-)
mijn hepastoIII char zit voornamelijk in empire en doet hier en daar wat missies. Grote voordeel hier is dat
ik gewoon af en toe een uurtje online ga en geen verplichtingen tot ops heb. erg lekker relaxed.
Is er een site waar te vinden is welke faction +3's verkoopt voor loyalty points? Beiden hebben ongeveer 1k lp's bij 2 verschillende factions dus dat schiet nog niet echt op.tazitiz schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:32:
[...]
heb je veel isks dan koop je ze
heb je veel tijd in eve - mission runnen en via loyalty points.
maar de markt goed in de gaten houden - soms heeft iemand per abuis eentje gekocht en
moet er van af. je kan natuurlijk ook een contract met want to buy voor de +3's neerzetten of
hopen dat iemand hier bij tweakers ze aan je doneert ;-)
ps mijn ingame name is hepastoIII - als ik online bent kan je altijd wat vragen - vragen staat vrij ;-)
mijn hepastoIII char zit voornamelijk in empire en doet hier en daar wat missies. Grote voordeel hier is dat
ik gewoon af en toe een uurtje online ga en geen verplichtingen tot ops heb. erg lekker relaxed.
Vanochtend zag ik in mijn eve-mail dat de alliance waar ik in zit een wardec heeft gekregen. Zolang die duurt is het toch ook in high-sec niet veilig als ik ze tegen kom?
En ja als war begonnen is mogen ze in high sec op je schieten.
Verwijderd
sudo apt-get rekt
Ik zou gewoon missies doen voor 1 npc / 1 faction en je krijgt vanzelf of het geld of de lp's en dan kun je alsnog beslissen.
90% dat je dan het geld kiest, want tegen die tijd heb je weer iets mooiers gezien in de lp store wat je wilt kopen.
Wanneer je (level3)level4 storyliners doet krijg je met relatief weinig moeite (vaak een cargo missietje) een implant kado. Soms heb je pech en dan krijg een 10-delige missie
Storyliners krijg je elke 15e missie die je voor dezelfde faction doet.
Verschillende factions tellen dus apart op.

De reden dat veel mensen ghost-trainen is omdat ze niet beseffen wat ze meestal met de alt kunnen doen die ze hebben gemaakt voordat die het schip van keus kan vliegen.
Ze kunnen het dus een stuk handiger aanpakken door gewoon een betere trainings route te kiezen in plaats van "hup evemon select ship klaar" plannen.
Ik heb zelf een paar alts en ik gebruik ze sinds ik ze heb aangemaakt. 2 daarvan zijn bestemd om capital alts te zijn en ik heb ze gewoon eerst voor een itty5 laten trainen(pos logistics, heel handig als je je main daarvoor niet hoeft te gebruiken) en Covops(altijd handig om een zootje piloten daarvoor te hebben).
Mijn ingame vrienden maken dan ook regelmatig gebruik van mijn alts (ja ik doe aan account sharing
Ik ben persoonlijk voor het idee van CCP dat ze ghosttraining verwijderen. Je hebt een account om mee te spelen en niet om te trainen zodat je volgend jaar van het leuke dingetje van het jaar ervoor gebruik kunt maken.
Wat mensen dus moeten doen: train je alt breedt, zorg dat die snel nuttig is en doe eigenlijk hetzelfde in de eerste 10m SP wat je main ook heeft gedaan. Je hebt werkelijk bijna niets aan een alt die maar 1 ding kan doen en een jaar later misschien nog een ander leuk dingetje.
When in doubt, Ctrl-Q
Verwijderd
ik blijf het gewoon jammer vinden dat ze het 142 pagina's tellende thread negeren en dat deze ''vreemd'' genoeg niet eens meer te vinden is in de search en forum alleen via de link die ccp geeft..
ook kan je nog wel rp/trade/contracts enz gewoon tijdens je inactiviteit laten lopen is dat ook een bug dan ?
Verwijderd
Wrangler heeft ook al lang aangegeven wat de reden was dat de thread niet meer te zien was. Voor moderators zit de delete knop naast de reply knop, daarop is gedrukt (omg conspiracy). Bij de forum software van CCP betekend het deleten van een topic alleen dat hij uit de topic lijst wordt gehaald. Geen probleem want dat kunnen ze zo weer ongedaan maken, jammer alleen dat dat niet werkte om onbekende reden, misschien omdat het een sticky was. Omdat ze geen flauw idee hadden hoe ze hem weer terug konden krijgen hebben ze toen een ander topic gemaakt met een link naar het lange topic.
Gisteren of eergisteren bedacht wrangler dat het verplaatsen van het topic en het weer terugzetten misschien zou helpen, en dat heeft gewerkt want hij staat nu weer netjes als sticky in de topic lijst.
Zowiezo is het nou niet echt bijster intresant hoe 10 man met elk 6 alts één topic volschijten, maar goed.
Komt trouwens hoop nieuw leuks voor de PVP'ers bij de winter expansion (of erna in patches), weapons linking en een UI die je veel meer kan customizen, voorbeeld:
http://dl.eve-files.com/media/0810/untitled.PNG
Ik zeg alleen, dat er bepaalde dingen zijn die spelers irriteren in EVE, waaronder de lag. Nu komt CCP steeds met allemaal "leuke" patches, etc. maar volgens mij wordt niemand er blij van. Speed nerf? Voor zover ik hoor staat niemand er om te springen. Ghosttraining stoppen? Niemand die daar blij van wordt.
Misschien is het tijd voor CCP om eens wat te doen om hun klanten te vriend te houden, aangezien ze zich zo graag als een normaal bedrijf willen voordoen.
Speed nerf liever gisteren dan vandaag, Ghost training interesseert me niet, de nieuwe hardware en die stackless IO lijken te werken hebben nu in tribute een aantal gevechten gehad die na de eerste node crash perfect te doen waren (tijdens crash is node overgezet naar andere hardware). Ze zijn met dingen bezig die zeker wel werken en jouw opmerking lijkt me dan ook een beetje over de top.De_Bastaard schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:46:
Ik zeg alleen, dat er bepaalde dingen zijn die spelers irriteren in EVE, waaronder de lag. Nu komt CCP steeds met allemaal "leuke" patches, etc. maar volgens mij wordt niemand er blij van. Speed nerf? Voor zover ik hoor staat niemand er om te springen. Ghosttraining stoppen? Niemand die daar blij van wordt.
Misschien is het tijd voor CCP om eens wat te doen om hun klanten te vriend te houden, aangezien ze zich zo graag als een normaal bedrijf willen voordoen.