[PC][MMORPG] EVE-Online deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hydra schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:59:
Zo, toch maar een level 3 agent opgezocht, en het viel me kwa moeilijkheidsgraad enorm mee. Level 3s in m'n BC zijn tot nu toe niet moeilijker dan de level 2s in m'n cruiser. Viel meteen met m'n neus in de boter met , volgens mij wel totaal iets van 5M op verdiend, had zo'n 800m3 aan salvage zooi. Ga dus mooi verder met level 3's, tegen de tijd dat ik level 4's kan doen kan ik waarschijnlijk wel een BS inclusief equipment vliegen.
Ben me nu suf aan het ratten in 0.0 om isk bijeen te hebben voor een Brutix in Empire. Ik rat met een Myr in 0.0, maar zou een missie (gunnery) boot in Empire willen zodat ik enkel hoef te jumpclonen. Die opbrengst in lvl3 missies klinkt als muziek in de oren. Vond de opbrengst van lvl2-missies niet bijster groot.
Welke zijn dé standing- en rewardboostende social skills?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Hurtebise schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:41:
Ben me nu suf aan het ratten in 0.0 om isk bijeen te hebben voor een Brutix in Empire. Ik rat met een Myr in 0.0, maar zou een missie (gunnery) boot in Empire willen zodat ik enkel hoef te jumpclonen. Die opbrengst in lvl3 missies klinkt als muziek in de oren. Vond de opbrengst van lvl2-missies niet bijster groot.
Je moet er wel rekening mee houden dat "Gone Berzerk" een hele lange missie is (je bevecht golf na golf, ik raakte door m'n 2500 tungsten M heen), en je daarna een heleboel schepen te looten hebt. Ik was met m'n salvager 1 jetcan achter me aan aan het slepen omdat ik niet genoeg ruimte in m'n hold had :) De meeste L3's leveren geen 5 miljoen ofzo op hoor.
Welke zijn dé standing- en rewardboostende social skills?
Social natuurlijk, verder Connections, Negotiation,DED Connections
Daarnaast heb je skills als Bureaucratic Connections en Military Connections, die geven je meer LPs als je voor de bijbehorende divisies dingen doet. Dus het is het zeker waard die te trainen. Maargoed, als het je puur om de standing gaat zijn Social en Connections belangrijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Weet iemand waarom er op de Alliance Map om jita een zwarte vlek zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Calamor schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:28:
Weet iemand waarom er op de Alliance Map om jita een zwarte vlek zit?
dat is zogenaamd ''high sec'' dus daar is geen alliance mogelijk..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:38:
[...]

dat is zogenaamd ''high sec'' dus daar is geen alliance mogelijk..
mwa tis daar niet aleen highsec hoor.. tis aleen geen 0.0 dus je kunt geen sov claimen
http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/Verite/influence.png

over de andere map.. denk ik
zie je idd een "zwart" gat om jita heen.. dat is meer een soort van grapje denk ik
http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.png

omdat jita er nogal bekend om staat om een lag system te zijn..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

oftewel..... er kan geen sovereignty geclaimed worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik heb maar eens een trial aangemaakt in EVE. Na 2 daagjes rondvliegen meld ik mij hier.

Ik heb een tormenter (frigate) gekocht met 2 mining lasers, 3 cargo extenders en een beetje wezen minen. Nu wil ik graag een nieuwe frigate kopen waar ik wat leuke wapens op kan fitten. Alleen door het grote aanbod van wapens / ammo / crystals heb ik geen idee waar ik moet beginnen!

Ik zit nu op 2,3M isk en volgensmij kan ik daar wel wat leuks voor kopen. Iemand advies?
Momenteel rank 3 frigate aan het trainen, en daarna verder met gunnery etc.. Zit ik op het juiste spoor?

[ Voor 11% gewijzigd door Racemol op 10-08-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zo! Vandaag ff met m'n neus in de boter gevallen! Bij een level 3 missie ff de 'Pleasure Hub' opgeblazen, lag d'r een 6M ISK skillbook in! Hoppa! :D Samen met alle salvage enzo heeft die missie me z'n 10M opgebracht, niet slecht voor een uurtje werk :)
Racemol schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:57:
Ik heb maar eens een trial aangemaakt in EVE. Na 2 daagjes rondvliegen meld ik mij hier.

Ik heb een tormenter (frigate) gekocht met 2 mining lasers, 3 cargo extenders en een beetje wezen minen. Nu wil ik graag een nieuwe frigate kopen waar ik wat leuke wapens op kan fitten. Alleen door het grote aanbod van wapens / ammo / crystals heb ik geen idee waar ik moet beginnen!

Ik zit nu op 2,3M isk en volgensmij kan ik daar wel wat leuks voor kopen. Iemand advies?
Momenteel rank 3 frigate aan het trainen, en daarna verder met gunnery etc.. Zit ik op het juiste spoor?
Yup, de beste T1 Amarr combat frig is de Punisher voor zover ik weet, die kan 3 lasers fitten. Daarna is het doorstomen naar Destroyer en later een Cruiser. Het is zeker een goed idee om turrets omhoog te trainen.

Wat betreft wat je moet fitten: Amarr gebruiken over het algemeen lasers, daar stop je dan crystals in die een bepaalde damage/afstand ratio geven. Over het algemeen is het zo dat hoe meer close-range de ammo, hoe meer damage je doet, en vice versa. Ik heb de voorkeur voor op afstand blijven, maar als je meer een up-close-and-personal type bent; leef je uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hydra schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:25:
Zo! Vandaag ff met m'n neus in de boter gevallen! Bij een level 3 missie ff de 'Pleasure Hub' opgeblazen, lag d'r een 6M ISK skillbook in! Hoppa! :D Samen met alle salvage enzo heeft die missie me z'n 10M opgebracht, niet slecht voor een uurtje werk :)
Silence the Informant - lvl3
Altijd de tijd nemen om dat ding neer te halen. Er kunnen inderdaad behoorlijk kostbare skillbooks in liggen.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CoRrRan schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:38:
[...]
Silence the Informant - lvl3
Altijd de tijd nemen om dat ding neer te halen. Er kunnen inderdaad behoorlijk kostbare skillbooks in liggen.
Yup! Die! Erg relaxed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Dankje Hydra, ik ga mijn best doen om die punisher even netjes te fitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zo vandaag maar eens wat zieltjes zien te winnen voor de rollen van tacklers en ecm :)

gisteren een geslaagde avond gehad in rqh (oude plek voor velen van ons) en netjes 5 kills gemaakt en daarna toen scalar eindelijk na 2 uur een groot genoege gang hadden gemaakt om naar ons te komen netjes weer terug getrokken.

resultaat

5-0 voor ons :)

stats voor die avond :

http://mnds.all-rounder.n...a=kill_related&kll_id=163

probleem waar we nu mee zitten is dat we toch gewoon de aantallen missen om echt een groot offensief op te starten vandaar dat ik vandaag maar eens wat noobs ga recruiten om als ecm/tacklers te fungeren :)

mooiste gevecht gisteren was overgens onze inty pilot die achter de malediction aanging dankzij de gang mods kon hij hem bijhouden en ook nog neerhalen na een chase tot 114 km van de gate ging de inty pilot down en was het over

spijt van dat ik daar geen fraps van heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 02:37
Grappig dat er hier advertentie staat voor illigaal eve isk hahahaha

Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
RoyPieters schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:47:
Grappig dat er hier advertentie staat voor illigaal eve isk hahahaha
lang leve google adsense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Lang leve adblock, ik was uberhaupt helemaal vergeten dat GoT advertenties heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BakkerBolletje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 02:37
Angel maar no offence 16 vs 4 vind jij toffe fight?

Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
RoyPieters schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:49:
Angel maar no offence 16 vs 4 vind jij toffe fight?
localcount was 40 met 20 blue en 14 red en rest neutral is voor mij een fair fight

en het was niet eens 16 vs 4 meeste kwamen een voor een binnen

gate camp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

ben sinds een paar weekjes ook aan het spelen, caldari char heeft op het moment rond de 1.8 mil skillpoints

hier mijn Caracal setup; tips natuurlijk altijd welkom!

5x Malkuth assault missile lancher I (bloodclaw light missile)
3x Large Shield extender I
Shield recharger I
10MN Afterburner I
2x Power Diagnostics system I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Firestorm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 02:46:
ben sinds een paar weekjes ook aan het spelen, caldari char heeft op het moment rond de 1.8 mil skillpoints

hier mijn Caracal setup; tips natuurlijk altijd welkom!

5x Malkuth assault missile lancher I (bloodclaw light missile)
3x Large Shield extender I
Shield recharger I
10MN Afterburner I
2x Power Diagnostics system I
-PDS kan je vervangen door Ballistic Control Systems, dan die je een stuk meer schade
-Shield Recharger is minder goed dan een Shield Hardener voor de correcte soort schade

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

IJzerlijm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

-PDS kan je vervangen door Ballistic Control Systems, dan die je een stuk meer schade
-Shield Recharger is minder goed dan een Shield Hardener voor de correcte soort schade
ben je alleen wel je hoge shield recharge rate kwijt :)

kijk goed of je je tank vol kan houden als je een hardner aan hebt firestorm.

probeer iig electronics en engineering op 5 te krijgen. dan heb je namelijk meer grid en cpu om te fitten.
je kan dan ook weapon ugprades er bij pakken zodat je modules minder verbruiken.
met andere worden, je kan dan misschien heavy missiles gaan gebruiken :)

sowieso, de engineering en electronix secties zitten vol met skills die ERG fijn zijn om op 4 of 5 te hebben. (shield op. systems enzo )

ik speel niet zo veel meer, dus weet de precieze skills niet meer uit men hoofd, maar je ziet het vanzelf als je de beschikbare skills bekijkt.
koop ze, train ze 2 seconden zodat ze in je skills list staan en train door waar je mee bezig was :)
hoef je ook niet zooi skillbooks te vervoeren ;) (niet dat ze in het begin erg duur zijn though)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:30:
ben je alleen wel je hoge shield recharge rate kwijt :)
Hij heeft 3 shield extenders, dus ik ga er een beetje vanuit dat hij voor een semi-passive setup gaat. Kan hij beter voor betere resists gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

IJzerlijm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:19:
[...]

2x PDS vervangen door Type-d power core en BCS

Shield recharger vervangen door hardeners snap ik niet helemaal; recharger is mid slot terwijl de hardeners die ik kan vinden allemaal low slot zijn? (wie kan me helpen aan een naam/type?)
Ik gebruik EFT om te bepalen of ik er op vooruit ga, misschien heeft dat er iets mee te maken(zijn alle onderdelen hier wel in te vinden?)

Ik ben mij bewust van de engineering/mechanics skills, druk bezig met trainen!

Het idee achter deze setup is vooral passive tanken, active tanken werkte bij mijn vorige setup toch niet lekker. In die zin dat de gevechten soms langer duurden dan mijn cap t vol kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Firestorm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:04:
[...]

2x PDS vervangen door Type-d power core en BCS

Shield recharger vervangen door hardeners snap ik niet helemaal; recharger is mid slot terwijl de hardeners die ik kan vinden allemaal low slot zijn? (wie kan me helpen aan een naam/type?)
Ik gebruik EFT om te bepalen of ik er op vooruit ga, misschien heeft dat er iets mee te maken(zijn alle onderdelen hier wel in te vinden?)
Er zijn Armor Hardeners (low slot) en Shield Hardeners (mid slot) maar de schild dingen hebben nogal rare namen. Je wil de Photon Scattering Field (EM), Heat Dissipation Field (Thermal), Ballistic Deflection Field (Kinetic) of Explosion Dampening Field (Explosive) hebben. Dan is er ook het Invulnerability Field dat op alle 4 types een wat mindere bonus geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
IJzerlijm schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:25:
[...]

Er zijn Armor Hardeners (low slot) en Shield Hardeners (mid slot) maar de schild dingen hebben nogal rare namen. Je wil de Photon Scattering Field (EM), Heat Dissipation Field (Thermal), Ballistic Deflection Field (Kinetic) of Explosion Dampening Field (Explosive) hebben. Dan is er ook het Invulnerability Field dat op alle 4 types een wat mindere bonus geeft.
Ik vind het wel een stuk makkelijker bij shild dan armor. Bij armer heb je zo wat 6 of 7 (volgens mij) verschillende soorten van elke type. Nu weet ik wel welke ik moet bewaren maar in het begin was het best lastig. Ook met wapens. Ze hebben allemaal verschillende namen en het vervelende is dat je bij hydro de prototype de beste is van named en bij laser of proj waar het niet de beste named is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Calamor schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:36:
[...]

Ik vind het wel een stuk makkelijker bij shild dan armor. Bij armer heb je zo wat 6 of 7 (volgens mij) verschillende soorten van elke type. Nu weet ik wel welke ik moet bewaren maar in het begin was het best lastig. Ook met wapens. Ze hebben allemaal verschillende namen en het vervelende is dat je bij hydro de prototype de beste is van named en bij laser of proj waar het niet de beste named is.
Check de info voor het Meta Level. 1 is de slechtste, 4 de beste named.

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Calamor schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:36:
[...]

ik ben het eerder kwijt waarom er bij armour 2 passieve types zijn:
resistance plating
energized plating

voorbeeld:
reflective plating II heeft een EM dmg resistance bonus van 26,4 procent,
energized reflective plating II heeft een EM dmg res bonus van 37,5%

in welke gevallen (ooit) zou je de standaard versie kiezen?

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Omdat de gewone bijna geen fitting requirements hebben tegenover redelijk hoge voor de energized.

• Hydra
Ik ben gister deze mission tegengekomen:
http://www.battleclinic.c...Guristas%29_%28Level_3%29

Alleen dan niet met Guristas maar met Serpentis. Kennelijk is deze vernieuwd want de level 3 die daar staat met Serpentis klopt voor geen meter. Anyho, inderdaad iets van 6M in bounties ofzo, maar wat heb ik daar lang over gedaan zeg! D'r zaten wat cruisers tussen die echt enorm resistent waren tegen mijn damage (tja, railguns he), terwijl de battlecruisers stukken sneller neer gingen. Op zich kwa inkomen wel leuk, maar duurde echt te lang. En gek genoeg deden de NPCs gewoon GEEN damage, ik ben niet onder 70% shield gekomen terwijl ik gewoon een armortank op m'n Myrm heb. Snap d'r echt niks van :S

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

voorbeeld:
reflective plating II heeft een EM dmg resistance bonus van 26,4 procent,
energized reflective plating II heeft een EM dmg res bonus van 37,5%

in welke gevallen (ooit) zou je de standaard versie kiezen?
30 CPU versus 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 17:55:
Ik ben gister deze mission tegengekomen:
http://www.battleclinic.c...Guristas%29_%28Level_3%29

Alleen dan niet met Guristas maar met Serpentis. Kennelijk is deze vernieuwd want de level 3 die daar staat met Serpentis klopt voor geen meter. Anyho, inderdaad iets van 6M in bounties ofzo, maar wat heb ik daar lang over gedaan zeg! D'r zaten wat cruisers tussen die echt enorm resistent waren tegen mijn damage (tja, railguns he), terwijl de battlecruisers stukken sneller neer gingen. Op zich kwa inkomen wel leuk, maar duurde echt te lang. En gek genoeg deden de NPCs gewoon GEEN damage, ik ben niet onder 70% shield gekomen terwijl ik gewoon een armortank op m'n Myrm heb. Snap d'r echt niks van :S
Misschien beter deze site gebruiken: http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=Blockade3se

Die houden normaal alles goed bij en zal wel een betere omschrijving zijn dan een andere faction blockade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

Is het eigenlijk ook mogelijk om gewoon handmatig wat rond te vliegen?

Het enige (gister begonnen :P) wat ik tot nu toe gezien heb is een beetje autopilot/set desination... of als je ergens aangekomen bent "aproach" doen.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Spooksel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:02:
Is het eigenlijk ook mogelijk om gewoon handmatig wat rond te vliegen?
Volgens mij werd dat ook al in de tutorial uitgelegd... Anyway, dubbelklik gewoon ergens in de ruimte (niet op een planeet/station/oid) en je schip zal proberen met maximale snelheid in die richting te vliegen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 23:12

Spooksel

Spooksel!

ow ok, ik doelde eigenlijk meer op echte manual controle... pijltjestoetsen/wasd icm muis... dat soort spul :) maar dat is dus kennelijk niet mogelijk :D

hoe bepaal je eigenlijk hoever weg je gaat vliegen als je random ergens dubbelklikt?

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Spooksel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:
ow ok, ik doelde eigenlijk meer op echte manual controle... pijltjestoetsen/wasd icm muis... dat soort spul :) maar dat is dus kennelijk niet mogelijk :D

hoe bepaal je eigenlijk hoever weg je gaat vliegen als je random ergens dubbelklikt?
Je kan je schip stopzetten wanneer je maar wilt. Manual controls kan niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 14:16

Erikie

www.erikie.nl

in principe is het wel manual, ' t is maar hoe je het bekijkt (en niet dat het nut heeft tbh). Je kunt ook je speed nog aanpassen. naja + direction is toch aardig manual :).. je hebt alleen een beetje lag van 0.2 - 10000 seconden :) . Maargoed, met het bumpen van targets die al op velocity zijn moet je wel manual bewegen anders mis je m mooi met nano schip. (ohja, bijna verleden tijd hehe)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je kan dus vectorieel vliegen, je geeft de richting aan en stelt een snelheid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Nou ik ben eergisteren voor het eerst neergeschoten in mijn Badger mk 2. Drie schoten en mijn schip was weg en ik kon nog niet docken met mijn pod omdat ik net was undocked. Was waarschijnlijk toch wel te laat geweest gezien de vuurkracht die ik over me heen kreeg.

Gelukkig wel de nodig verzekering voor mijn scheepje en een clone (was iets te laag maargoed) dus de schade valt relatief nog mee.

Kan je op een of andere manier checken wie er in het system is alvorens je undocked oid, om dit soort tafrelen te voorkomen?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
sPENKMAN schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:24:
Nou ik ben eergisteren voor het eerst neergeschoten in mijn Badger mk 2. Drie schoten en mijn schip was weg en ik kon nog niet docken met mijn pod omdat ik net was undocked. Was waarschijnlijk toch wel te laat geweest gezien de vuurkracht die ik over me heen kreeg.

Gelukkig wel de nodig verzekering voor mijn scheepje en een clone (was iets te laag maargoed) dus de schade valt relatief nog mee.

Kan je op een of andere manier checken wie er in het system is alvorens je undocked oid, om dit soort tafrelen te voorkomen?
Je kan local checken. (chatroom)

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je undockt en er is iemand aan het station campen, onmiddelijk je schip stoppen na het undocken (ctrl+space of helemaal links van je snelheids indicator drukken). Dat telt niet als een actie, en ze kunnen je dan 30 seconde lang niet locken. De redock timer is ook 30 seconde. Dus zodra ze je kunnen locken kan jij docken en ben je veilig.

En met pod altijd wegwarpen als het mogelijk is. Bij stargates heb je meestal problemen met session change timers als je schip vernietigd is, dus dan kan je beter ergens naar warpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
TWBMS schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:43:
[...]

Je kan local checken. (chatroom)
Maar dan heb je niet de mogelijkheid in te schatten wat het risico is. Je kan immers in de chatroom toch niet zien of iemand een pirate (rood in je target lijstje) is?
furby-killer schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:34:
Als je undockt en er is iemand aan het station campen, onmiddelijk je schip stoppen na het undocken (ctrl+space of helemaal links van je snelheids indicator drukken). Dat telt niet als een actie, en ze kunnen je dan 30 seconde lang niet locken. De redock timer is ook 30 seconde. Dus zodra ze je kunnen locken kan jij docken en ben je veilig.

En met pod altijd wegwarpen als het mogelijk is. Bij stargates heb je meestal problemen met session change timers als je schip vernietigd is, dus dan kan je beter ergens naar warpen.
Kijk dat is wat is zocht, dat is erg handig om te weten, thnx! :D

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Kleine toevoeging: Dat werkt voor 95% van de stations, bij de andere 5% zal je ondanks dat je meteen stopt alsnog buiten docking range uitkomen en heb je een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier ook meer van wat er met Daisho aan de hand is?
Schijnt dat die boos is omdat er dingen van hem afgepakt zijn en hij is een rechtszaak begonnen tegen CCP om het terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Die rechtszaak is kansloos, CCP heeft heel duidelijk in al hun regels en de EULA staan dat alle data op de server van CCP is en je betaalt voor het recht die te gebruiken. Niks is van jou. Er staat ook in dat de rechtbank in Reykjavik de enige is waar je naartoe kan gaan in geval van een dispuut.

Het verhaal rammelt ook behoorlijk. Er is wel vaker een hoop stennis geschopt door iemand die opeens op -10 miljard staat en elke keer weer blijkt diegene zo schuldig als het maar kan. Zoals ik het nu lees:

-Een grote alliantie (niet genoemd) krijgt geld van isk farmers als huur voor territorium
-Daisho baas (en titan bezitter op dat character of alt) krijgt toegang tot de wallet van die alliantie en kaapt daar geld weg.
-CCP volgt het geldspoor en komt bij hem uit > ban

De betrokkene weigert consequent die alliantie in kwestie bij naam te noemen wat het onmogelijk maakt de claims te verefieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als je vind dat je gelijk hebt kan je beter door gaan met petitions en in forum om aandacht schreeuwen dat dat je een rechtzaak gaat beginnen waarbij je geen schijn van kans heb om hem te winnen.

Het blijft een vaag verhaal, maar het is in ieder geval duidelijk dat hij willens en wetens geld van isk farmers heeft gebruikt om een titan te financieren.

• rilla
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 08:15
Dit topic stond alweer op de 2e pagina?!!

Iig zou Ambulation nog uitkomen dit jaar? Wat zijn de kansen?

• Sissors
  • Niet online
Ik ga er wel vanuit dat in november ofzo ambulation uitkomt, misschien december.

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

November is traditioneel grote-release maand.

• AjDuLion
IJzerlijm schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:08:
November is traditioneel grote-release maand.
ik heb mn office space in jita alvast gereserveerd wil wel vollop genieten van all het gegank buiten het station :) :+

[ Voor 13% gewijzigd door AjDuLion op 21-08-2008 14:14 ]

Verwijderd

Volgens de fanfest pagina zou je op fanfest dus een working demo ding moeten kunnen proberen dus we zien wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Working demo?
Ze hadden laatst een filmpje van een presentatie in China en daar lieten ze niet zoveel zien dus ik denk dat November te optimistisch is. Juni volgend jaar lijkt me realistischer.
Ergens hoop ik dat ook wel want ze raffelen het wel af hoor. Nog steeds zijn er nog te veel bugs van Empyrean update. November komt er wellicht de graphics update van NPC spul enzo. En waarschijnlijk ook wat revisies van Faction Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
angel00008 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

ik heb mn office space in jita alvast gereserveerd wil wel vollop genieten van all het gegank buiten het station :) :+
Zonde van 't geld want je kunt niet naar buiten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
CopyCatz schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:58:
[...]

Zonde van 't geld want je kunt niet naar buiten kijken :)
dit was ook sarcastiesch bedoelt lol

office in jita is wel fail volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar heeft er iemand van CCP op Games Convention in Leipzig laten weten dat ambulation er aan komt in 2009 en dat er een showcase komt op fanfest. Ergens te vinden op EO forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Wat komt er dan in de expansion van november, dat zou altijd ambulation zijn.

Waar zal ik verder voor trainen:
t2 large hybrids voor gallente BS
t2 large lasers
amarr cruiser V
gallente cruiser V

Cruisers naar V openen een hoop mogelijkheden, maar battleships goed kunnen gebruiken heeft ook voordelen en die kan je insuren. En ik zie niet veel reden om voor gallente cruiser ipv amarr cruiser te gaan, maar voor de rest heb ik geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Laatst online: 23-06 15:15
furby-killer schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:39:
Wat komt er dan in de expansion van november, dat zou altijd ambulation zijn.

Waar zal ik verder voor trainen:
t2 large hybrids voor gallente BS
t2 large lasers
amarr cruiser V
gallente cruiser V

Cruisers naar V openen een hoop mogelijkheden, maar battleships goed kunnen gebruiken heeft ook voordelen en die kan je insuren. En ik zie niet veel reden om voor gallente cruiser ipv amarr cruiser te gaan, maar voor de rest heb ik geen flauw idee.
Ik weet niet wat je momenteel hebt... maar met t2 large hybrids kun je de gallente EN caldari BS's goed benutten. De Rokh is een mooie sniper bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Refragmental schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:48:
[...]

Ik weet niet wat je momenteel hebt... maar met t2 large hybrids kun je de gallente EN caldari BS's goed benutten. De Rokh is een mooie sniper bijvoorbeeld.
tja curse word/is hevig generft pilgrim is nog wel leuk

ishtar heeft nog steeds leuke drone dps
deimos met goeie gunnery skills blijft een gank boat met hig end dps en redlijke tank.

en wat hierboven gezegd word t2 large's is leuk voor caldari bs en gall bs sniperfits op de mega/rokh is gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Curse is wel nog bruikbaar.. pilgrim al wat minder.. mits wat support is curse echt een prachtig schip tegen interceptors. Kan van op ongeveer 70-75km een interceptor gewoon stilleggen door zijn cap te wissen.. Met wat deftige drone skills/mods gooi je er dan nog es wat behoorlijk snelle drones achter op die afstand en ze zijn echt pijnlijk voor een interceptor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:23:
Curse is wel nog bruikbaar.. pilgrim al wat minder.. mits wat support is curse echt een prachtig schip tegen interceptors. Kan van op ongeveer 70-75km een interceptor gewoon stilleggen door zijn cap te wissen.. Met wat deftige drone skills/mods gooi je er dan nog es wat behoorlijk snelle drones achter op die afstand en ze zijn echt pijnlijk voor een interceptor.
Curse die drain op 75 km ? Met faction neuts kom ik niet boven de 40 km, heb je soms een True Sansha Heavy Neutralizer met een hoop RCU's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope..

Highslots: improved cloaking device II, Heavy Unstable Power Fluctuator, 3x Drone Link Augmentor
Midslots: 4x Cap Recharger II , 10MN MWD II, Warp disruptor II
Lowslots: Reactor Control Unit II x 4
Rigs: 2x Ancillary Current Router

= win !

Amarr Cruiser V, Recon Ships IV

Bonus van de curse: "40% bonus to Energy Vampire and Energy Neutralizer range and 20% bonus to Energy Vampire and Energy Neutralizer transfer amount per level"

Met recon V raak ik aan 70km zonder faction mods, veel verder mét

Pic:
http://img360.imageshack.us/img360/7154/curseef3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

stomme vraag maar is bij iemand anders de www.eve-online.com website ook down ?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt EO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

en hier is "het internet" ?

gniffel - bij mij doet ie het ook hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Net geluk gehad.

Ik was met iteron 3 door syndicate aan het vliegen zonder scout. Iteron was leeg en er waren niet veel neutrals/vijanden in intel kanaal gemaakt. Één na laatste jump, ik jump door de gate en begin te allignen. En precies op dat moment komt er een interceptor naar gate gewarpt die mij net voor ik zou warpen scrambled.

Ik had geen tank gefit, alleen een 10MN AB kon mij nog wat helpen, dus ik maar koers zetten weer richting de gate. Gelukkig was hij aardig genoeg mij niet meteen te webbed waardoor ik flink wat snelheid kon opbouwen. Op 5-6km van de gate komen er 2 rapiers een een falcon bij die hem helpen.

Op 2.5km van de gate hebben ook de rapiers hun webs op mij en lig ik stil, en vragen ze 200M ransom, en was ik op 20% structure, en was ik precies in jump range. Dus overleefde ik het nog ook. Als die interceptor meteen web op mij had gezet hadden ze me probleemloos te pakken gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
furby-killer schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:04:
Net geluk gehad.

Ik was met iteron 3 door syndicate aan het vliegen zonder scout. Iteron was leeg en er waren niet veel neutrals/vijanden in intel kanaal gemaakt. Één na laatste jump, ik jump door de gate en begin te allignen. En precies op dat moment komt er een interceptor naar gate gewarpt die mij net voor ik zou warpen scrambled.

Ik had geen tank gefit, alleen een 10MN AB kon mij nog wat helpen, dus ik maar koers zetten weer richting de gate. Gelukkig was hij aardig genoeg mij niet meteen te webbed waardoor ik flink wat snelheid kon opbouwen. Op 5-6km van de gate komen er 2 rapiers een een falcon bij die hem helpen.

Op 2.5km van de gate hebben ook de rapiers hun webs op mij en lig ik stil, en vragen ze 200M ransom, en was ik op 20% structure, en was ik precies in jump range. Dus overleefde ik het nog ook. Als die interceptor meteen web op mij had gezet hadden ze me probleemloos te pakken gehad.
zou zeggen geef hem dat advies de volgende keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Beetje suf van die ene rapier dan.. Had zich beter afzijdig kunnen houden. Had ie in ieder geval achter je aan kunnen jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijlemans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik ben net begonnen in 0.0 en ik denk deze setup te gaan gebruiken voor mijn Thorax. Enige feedback?

PVP
[low-slots]
Damage Control II
800mm Reinforced Steel Plates I
Basic Magnetic Field Stabilizer
[mid-slots]
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
'Langour' Drive Disruptor I
Warp Scrambler I
[high-slots]
Heavy Electron Blaster I,Antimatter Charge M

[ Voor 3% gewijzigd door Bijlemans op 25-08-2008 15:38 ]

Untill you find something worth dying for, you're not really living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
Hhhmm paar opmerkingen.

Ten eerste: Waarom de basic magnetic field stabs? je cpu trekt 3x magnetic field stab I makkelijk.
Ten tweede: Een rolled tungsten 800mm plate kost 10-20k meer en geeft veel meer. Die is dus beter om te fitten.
Ten derde: Waarom geen warp disruptor? Veel hogere range, is enorm handig.
Ten vierde: Een Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive is enorm duur vergeleken met de rest, denk aan 2,5mil. een tech 1 versie kost daarintegen bijna niks.

Alles fit dan nogsteeds, uitgaande van electronics en weapon upgrades V (Toch wel must have skills)
Verder, meest belangrijke toch wel, veel plezier in 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:49:
Die rechtszaak is kansloos, CCP heeft heel duidelijk in al hun regels en de EULA staan dat alle data op de server van CCP is en je betaalt voor het recht die te gebruiken. Niks is van jou. Er staat ook in dat de rechtbank in Reykjavik de enige is waar je naartoe kan gaan in geval van een dispuut.

Het verhaal rammelt ook behoorlijk. Er is wel vaker een hoop stennis geschopt door iemand die opeens op -10 miljard staat en elke keer weer blijkt diegene zo schuldig als het maar kan. Zoals ik het nu lees:

-Een grote alliantie (niet genoemd) krijgt geld van isk farmers als huur voor territorium
-Daisho baas (en titan bezitter op dat character of alt) krijgt toegang tot de wallet van die alliantie en kaapt daar geld weg.
-CCP volgt het geldspoor en komt bij hem uit > ban

De betrokkene weigert consequent die alliantie in kwestie bij naam te noemen wat het onmogelijk maakt de claims te verefieren.
CCP heeft een statement in dat thread gemaakt:
http://myeve.eve-online.c...ic&threadID=849534&page=5
Hi everyone.

There has been a lot of speculation on this thread, some of it close to the truth, some of it not so.

I feel it is best at this point to clarify what happened, and why it happened, since the players involved have brought their version of events to the forum for public scrutiny.

The titan pilot had an alt on another account. That alt received 45 billion ISK - DIRECTLY - from many assorted ISK selling accounts. I am referring to those cut up streams of ISK donations, each totaling a few hundred million, with explanations that make very little sense. "Thx for your protection"..."Boy your ship"(sic)...etc.

All of this ISK was later transferred to the titan pilot directly by his alt and shortly thereafter the alt was deleted. The 45 billion ISK was used to fund the larger part of the titan that we later decided to remove from the game.

We discovered all of this during a routine investigation into an ISK selling operation that had been hacking accounts with key loggers and stealing ISK from players. We were not willing to overlook the fact that someone had just bought a Titan with ISK that came directly from account hacking ISK sellers. Blame us if you want.

Whether the ISK was "skimmed" off the top of some rent deal has yet to be proven and nothing we have seen so far points to that. We actually only heard that explanation after our lengthy talks with the titan pilot came to an end. He had every opportunity to explain the deal to us if indeed it is real, but chose not to for some reason. The explanations we got instead were insubstantial and not consistent with our logs.

Contrary to what has been stated on this thread, we did actually make some efforts to compensate other alliance members for their contributions to this project and as of now those efforts are still ongoing.

I can safely speak for every EVE GM when I say that none of us enjoys a mess like this one. We know that removing a titan, even one funded in this manner, causes distress for innocent alliance members, but the presence of ISK sellers causes such an amount of problems for our players that we have to take a firm stance.

The best way to avoid problems of this nature is to refrain from engaging in any sort of business with ISK sellers.

Best Regards,
Lead GM Guard
EVE Online Customer Support
Ik zie alleen nergens iets over een rechtzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rechtszaak is op SHC gemeld.
Maar het aangehaalde stukje geeft al aan dat die sukkel gewoon zit te liegen over wat hij gedaan heeft.
Dan moet je maar niet met isk sellers gaan inlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:09:
[...]
Ik zie alleen nergens iets over een rechtzaak?
Tsja, zonder verder al te veel af te weten van de personen in deze zaak, valt het mij wel vaker op dat mensen de grootst mogelijke mond opzetten over advocaten / in je recht staan / whatever. Ik moet de eerste nog tegenkomen die ook echt de 100-200 euri lapt die het kost om een advocaat één brief te laten sturen, laat staan om een hele procedure te financieren.

[edit]
@ Hierboven: Ah ok, toch wel rechtzaak dus? Interesting

[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 25-08-2008 17:26 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

schitterend, rellen om iets wat tegen de regels is verkregen.
best drama ever ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die isk sellers zijn (nog) niet aangepakt en da's het ergste.
Dat tuig moet gewoon opbokken naar WoW of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Tja, die titan gast had ook gewoon isk kunnen kopen bij ccp..... Das de grootste isk seller in spel.
Oh wacht, ik mag het niet zo direct noemen volgens sommige spelers. (het is natuurlijk ook indirect...)
Echter, het is 1 pot nat, enige verschil is waar het echte geld heen gaat: naar ccp of een isk seller.

Je koop tijdkaartjes van ccp en verkoopt deze voor isk, das allemaal legaal, staat ccp helemaal achter.
Heeft voor de markt en spel, precies hetzelfde effect, want al die spelertjes die zo heel onschuldig zitten te farmen voor een tijd kaartje, doen hetzelfde als de isk farmers, flink veel tijd besteden aan materialen te verzamelen die het spel produceert, inruilen tegen isk en de isk gaat richting degene die het tijdkaartje gekocht heeft met harde valuta.

Resultaat 1 pot nat.
CCP zit wel lekker te schermen, dat die isk sellers account hacken etc, zal ook best wel gebeuren, maar ach zelf vinden ze het prima, dat een zeer groot gedeelte van de markt, gecontroleerd wordt door tijdskaartjes.
Het interesseert CCP geen enkele moer, als mensen via tijdskaartjes allerlei items in spel kopen of niet, maar owee als je het via een andere isk seller doet.

Ach laten we maar zo denken, al die tijdkaart farmertjes zijn gewoon beetje extra interactie voor de betalende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

bangkirai schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:40:
Tja, die titan gast had ook gewoon isk kunnen kopen bij ccp..... Das de grootste isk seller in spel.
Oh wacht, ik mag het niet zo direct noemen volgens sommige spelers. (het is natuurlijk ook indirect...)
Echter, het is 1 pot nat, enige verschil is waar het echte geld heen gaat: naar ccp of een isk seller.

Je koop tijdkaartjes van ccp en verkoopt deze voor isk, das allemaal legaal, staat ccp helemaal achter.
Heeft voor de markt en spel, precies hetzelfde effect, want al die spelertjes die zo heel onschuldig zitten te farmen voor een tijd kaartje, doen hetzelfde als de isk farmers, flink veel tijd besteden aan materialen te verzamelen die het spel produceert, inruilen tegen isk en de isk gaat richting degene die het tijdkaartje gekocht heeft met harde valuta.

Resultaat 1 pot nat.
CCP zit wel lekker te schermen, dat die isk sellers account hacken etc, zal ook best wel gebeuren, maar ach zelf vinden ze het prima, dat een zeer groot gedeelte van de markt, gecontroleerd wordt door tijdskaartjes.
Het interesseert CCP geen enkele moer, als mensen via tijdskaartjes allerlei items in spel kopen of niet, maar owee als je het via een andere isk seller doet.

Ach laten we maar zo denken, al die tijdkaart farmertjes zijn gewoon beetje extra interactie voor de betalende mensen.
Opzich juist wel logisch aangezien met GTC-sellers het geld naar CCP gaat die dan EvE nog veel vetter kunnen maken terwijl ik het andere geval het geld naar een anonieme ISK-seller gaat wat in zo ongeveer alle MMO's niet de bedoeling is.

Dus je vergelijking gaat niet helemaal op :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
MazeMouse schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 07:56:
[...]

Opzich juist wel logisch aangezien met GTC-sellers het geld naar CCP gaat die dan EvE nog veel vetter kunnen maken terwijl ik het andere geval het geld naar een anonieme ISK-seller gaat wat in zo ongeveer alle MMO's niet de bedoeling is.

Dus je vergelijking gaat niet helemaal op :)
Het grootste probleem is niet dat er isk gekocht kan worden, het grote probleem is het geld verdienen aan isk. Op het moment dat dat kan gaan mensen macro's/exploits en alle andere manieren gebruiken om zoveel mogelijk isk te krijgen en daarmee geld te verdienen. Op het moment dat je dat geld verdienen kunt voorkomen ben je dus een hoop zooi kwijt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Er is wel degelijk een groot verschil. Als er gewoon voor geld verkocht gaat worden wordt er veel meer gefarmed, en inderdaad ook met macros en exploits. Maar er zal ook gewoon veel meer mineralen gemined worden enzo die de hele economie verneuken en vervolgens wordt alle verdiende isk dan voor echt geld verkocht.

Met timecards kan 1 account nooit meer dan zon 350M ISK per 2 maanden verkopen (ongeveer weet niet de exacte prijs op het moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat CCP het timecard systeem heeft gemaakt omdat het zag dat het toch niet kan vechten tegen de farmers. Dat zie je ook in hun tactieken. Ze pakken veel de kopers van farmers. Ze zullen heus wel de farmers zelf bannen, maar die kopen gewoon een nieuw account en gaan verder. Waarschijnlijk is hun winstmarge groot genoeg om dit oneindig vol te houden. Als CCP echter de kopers pakt creëren ze een schrikeffect. Een titan account bannen en de titan verwijderen is zo ongeveer het mooiste stukje PR tegen isk buyers.

Om toch de mensen tegemoet te komen die isk willen kopen hebben ze vervolgens het timecard systeem erin gezet, om mensen een legaal alternatief te bieden. Een heel slimme zet, want zo verdient CCP het geld dat eerst naar de farmers ging en men houdt klanten langer vast terwijl farmers een flinke klap op hun neus krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
zolang mensen nog steeds gamen zul je cheaters hebben.

als je alle mods wilt hebben en dergelijke ga dan gewoon lekker op sisi klooien kan je ook missies runnen met duurste implants/faction gear etc

[ Voor 10% gewijzigd door AjDuLion op 26-08-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel raar vind is waarom het 6 maanden heeft geduurt voordat CCP hier mee komt, ik neem aan dat het ook niet zo moeilijk is om 45bil terug te volgen naar een zooi accounts? (wist niet dat CCP LOGS had |:( )

Had nog met ketch gesproken op MSN en hij had het ook over die rechtzaak, maar CCP graaft toch hun eigen graf.

in de EULA heeft altijd gestaand dat je geen ingame ISK met voorwerpen buiten de game mocht ruilen. en CCP doet nu precies dat wat ze verboden hadden. Ik snap wel dat ze een comercieel bedrijf zijn en geld willen verdienen maar ze overtreden hun eigen regels (die ze natuurlijk zelf aangepast hebben) zodat het in hun straatje past.

het kopen van ISK is het trouwens niet eens waard aangezien je net zo goed GTC kan aanschaffen en er geen problemen mee krijgt, het verschil is maar paar € per bil isk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Als ik de spam van isk sellers mag gebruiken is het verschil wel groter volgens mij.

Waarom graaft CCP eigen graf? Het is gewoon simpel je mag alleen GTCs voor ISK ruilen via de officiele kanalen. Zij maken de regels en hebben al het recht erop.

Die rechtzaak is compleet kansloos en ik ga ervan uit dat het uiteindelijk niet meer is dan geblaat en dat de rechtzaak nooit gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ISK sellers zijn gewoon criminelen die als je ze de kans geeft een trojan laten installeren om zo je hele account leeg te trekken. Of ze laten een kudde chinezen voor een hongerloontje dagen van 12 uur maken om het zelf voor dikke winst te verkopen aan rijke verwende westerse speknekken.
Per maand gaan er al tienduizenden dollars/euros in om dus maakt het ook nog eens gevoelig voor corruptie op vele nivo's.

Het geval van ketch is maar het topje van de ijsberg.
RA is ook niet voor niets uit elkaar gevallen omdat ze ruzie hadden over geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, moet ie zelf maar weten.. Hij heeft een risico genomen door isk te kopen en is keihard vol op z'n bek gegaan en betrapt. Heb ik absoluut geen medelijden mee, hoeveel duizenden dollar hij er ook aan gespendeerd heeft. Ik heb ook bijna perfecte titan skills, maar ik heb gewoonweg geen iskies om er een te kopen. Pech voor mij! Ik heb nog geen halve seconde gedacht om isk te kopen met m'n zuurverdiende centen en al zeker niet via ongure websites. Is het me allemaal niet waard hoor, voor een hoopje "domme pixels". Ik doe ingame gewoon m'n ding wel en ik zie wel hoe ver ik raak. Misschien vind ik er ooit es eentje per ongeluk verdwaald in space ;-)

Ben blij dat ie z'n titan kwijt is, hoop dat hij er nog lang pijn van heeft. Mooi voorbeeld en mooie waarschuwing naar de rest toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:13:
Tja, moet ie zelf maar weten.. Hij heeft een risico genomen door isk te kopen en is keihard vol op z'n bek gegaan en betrapt. Heb ik absoluut geen medelijden mee, hoeveel duizenden dollar hij er ook aan gespendeerd heeft. Ik heb ook bijna perfecte titan skills, maar ik heb gewoonweg geen iskies om er een te kopen. Pech voor mij! Ik heb nog geen halve seconde gedacht om isk te kopen met m'n zuurverdiende centen en al zeker niet via ongure websites. Is het me allemaal niet waard hoor, voor een hoopje "domme pixels". Ik doe ingame gewoon m'n ding wel en ik zie wel hoe ver ik raak. Misschien vind ik er ooit es eentje per ongeluk verdwaald in space ;-)

Ben blij dat ie z'n titan kwijt is, hoop dat hij er nog lang pijn van heeft. Mooi voorbeeld en mooie waarschuwing naar de rest toe.
ik kan het niet meer eensch zijn met dan wat hier staat geschreven _/-\o_ Hij wist de risico's, hij is betrapt, laat hem de pijn maar voelen. Vind het zielig van hem dat hij er dan ook nog eens een rechtszaak voor moet aanspannen. Als die er ooit mocht komen, geef ik hem ongeveer 0.001% kans om te winnen.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Ik heb gisteren een trial account aangemaakt om EVE eens te proberen. Het verhaal erachter spreekt me wel aan en ook de uitgebreide mogelijkheden om je te ontwikkelen. Ook dat het concept van jezelf ontwikkelen behoorlijk anders is dan de 'standaard' MMORPG's zoals WoW spreekt me wel aan.

Het is (als WoW speler) wel behoorlijk wennen, zeg. Daar waar je in WoW meteen met een verhaallijn begint, wordt je in EVE na het doen van je tutorials min of meer aan je lot overgelaten (zo lijkt het). Bij het aanmaken van je character is het vooral erg moeilijk om in te schatten wat voor gevolgen de beslissingen die je neemt zullen gaan hebben in de rest van het spel.

Ook moet ik aan de user-interface wennen. Die is niet heel erg gemakkelijk te doorgronden. Al met al vind ik het wel een uitdaging om na de eerste stroeve kennismaking de charme van het spel te gaan zien, dus ik ga het nog wel de kans geven.

Wat ik wel kicken vond was dat je je beseft als je inlogt dat je samen met zo'n 25000 andere mensen op één server aan het spelen bent.

Kunnen jullie me wat advies geven hoe je het beste een beetje vertrouwd kunt raken met het spel, naast het doen van de tutorials?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Lees vooral de diverse subfora op Eve-online, er staat daar namelijk ook veel new player info e.d.
Daarnaast, doe je ding; run een paar missies voor de agent die in je station zit, ga een beetje minen of ga de asteroid belts in 0.8-0.5 (lager is iets moeilijker) eens lang om even een paar npc's op te jagen. Ga ook een keer lowsec (0.4-0.1) in met een goedkoop schip ,zonder fittings of met, en kijk hoe het er daar aan toe gaat en hoe lang het duurd voordat je gepopt word. Beter vroeg beginnen dan later niet durven ;)

Bedenk jezelf voor de rest wat jou echt aantrekt. Is dat industrie? Ga dan industriele skills trainen.
Wil je meer PvP? Ga dan wapens en zogenaamde supportskills trainen (zoals electronics, engeneering etc.) Zoek dan een corp op of via de recruitment channel ingame, via de forums of gewoon door iemand aan te spreken ingame (die je bijv tegen komt in een asteroid belt oid.) Let wel op: veel corps nemen geen trial accounts aan. Als je dan bij een corp binnen komt zullen er veel bereid zijn om je verder te helpen. Laatste advies; De meeste mensen zullen zeggen dat je meteen je learning skills moet trainen (versnelt de rest van de skilltraining) maar als je nog niet weet of dat je definitief een account aan maakt train dan gewoon eerst even een paar skills in de richting die je wilt doen. Zodra je een account hebt dan kun je je learning skills trainen.
Succes en veel plezier.

PS. lees eerst de new player guides op Eve-online voordat je veel tijd in skills gaat steken. Daar staat ook een beetje beschreven wat de beste keus is als je een character aan wilt maken zodra je weet welke kant je op wilt. Als je dat in een vroeg stadium weet dan helpt dat met een zo geoptimaliseerd mogelijke character aanmaken. Niets is daarintegen onmogelijk ook al zijn je attributes (perception, willpower etc.) wat meer naar industrie gericht als je PvP wilt doen. De skilltraining duurt dan alleen iets langer (weer op te vangen met learning skills) dan wanneer ze wel goed verdeeld zouden zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door ScytheNL op 27-08-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:13:
Tja, moet ie zelf maar weten.. Hij heeft een risico genomen door isk te kopen en is keihard vol op z'n bek gegaan en betrapt. Heb ik absoluut geen medelijden mee, hoeveel duizenden dollar hij er ook aan gespendeerd heeft.
Hij heeft geen ISK Gekocht of heb je daar bewijs voor? Hij heeft het van een renters account gehaald, waar vermoedelijkisk sellers geld op storten als rent.
Wat is dat nou weer voor opmerking?
25jaar en een opmerking van een 7jarige, speel zkr WoW ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:05:
[...]

Hij heeft geen ISK Gekocht of heb je daar bewijs voor? Hij heeft het van een renters account gehaald, waar vermoedelijkisk sellers geld op storten als rent.
Er is 45 miljard van isk farmers/sellers naar een alliance wallet gegaan en van daar naar een speler die er een Titan mee financiert. Of er daarvoor geld in cash of Paypal van eigenaar is gewisseld kan nooit bewezen of ontkracht worden. Het gedrag (plus deleten van het character via wie het geld ging) levert verdenking op en de tegenstrijdige verklaringen en ontwijkende antwoorden tegen CCP en in publiek zijn dan voldoende voor een ban. CCP hoeft niks te bewijzen, het enige waar je in een rechtszaak kan bereiken zou het terugbetalen van vooruit betaald abonnememt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de officiele uitleg staat dit:
The titan pilot had an alt on another account. That alt received 45 billion ISK - DIRECTLY - from many assorted ISK selling accounts. I am referring to those cut up streams of ISK donations, each totaling a few hundred million, with explanations that make very little sense. "Thx for your protection"..."Boy your ship"(sic)...etc.
Nu mag je eens raden wie ik geneigd ben te geloven... Iemand die luidop zit te roepen dat ie oneerlijk behandeld is, maar tot nu toch nog geen enkele stap ondernomen heeft om het tegendeel te bewijzen (klacht -> rechtbank -> die hebben namelijk wél het recht om te controleren of die nu echt isk gekocht heeft of niet) en op meerdere onwaarheden betrapt geweest is (dingen die niet kloppen met logs etc) OF iemand die nog op geen enkele leugen betrapt geweest is en zelf meegewerkt heeft aan het onderzoek naar de bron van isk.. Als er 45 bill in je wallet komt op zo'n manier, met zo'n omschrijvingen ga je niet gewoon zeggen van "oh, dat lijkt niet verdacht, ik stuur het wel door naar mijn main en koop er een titan mee". En een renters-account wordt niet gewist nadat je één keer je huur verstuurd hebt naar je main.

Denk je nu ECHT dat ccp titans gaat verwijderen als ze niet 100% zeker zijn? Ik heb geen enkele band met enige 0.0 alliance, dus je kan me alvast niet gaan verwijten dat ik het zeg omdat het me goed uitkomt dat die titan weg is. Ik vind gewoon dat het spel op een eerlijke manier gespeeld moet worden. Isk kopen hoort daar nu eenmaal niet bij. Jij kan wel mooi gaan rondlullen en beweren dat hij géén isk gekocht heeft, maar je kan het evenmin bewijzen als ik. Dat ie maar naar de rechtbank stapt.. ik ben er ten eerste absoluut zeker van dat hij het niet gaat doen en ten tweede gaat hij snel op z'n bek gaan in de rechtzaal als ze de rekeningafschriften zullen bovenhalen OF een serieuze schadevergoeding krijgen van CCP. We zien wel hoe het uitdraait.

En wat betreft die "opmerking van een 7 jarige" ( :/ ), ik denk dat het veel mensen met mee eens zijn als er iemand op zo'n laffe manier probeert een beetje internet-faam te bereiken en plat op z'n bek gaat, het hopelijk nog lang duurt voor die ook maar een poot terugzet in dat zelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
25jaar en een opmerking van een 7jarige, speel zkr WoW ofzo?
Imo is het zowiezo al diep triest hoe diep het superieuriteitsgevoel zit bij de gemiddelde eve player.

Ik speel WoW niet en vind het ook 3x niks, maar ga nou niet net doen alsof jij zoveel beter bent omdat je eve speelt. Gezien het aantal idioten in eve valt het ook wel mee hoe goed je moet zijn om eve te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrHuge schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:36:
Ik heb gisteren een trial account aangemaakt om EVE eens te proberen. Het verhaal erachter spreekt me wel aan en ook de uitgebreide mogelijkheden om je te ontwikkelen. Ook dat het concept van jezelf ontwikkelen behoorlijk anders is dan de 'standaard' MMORPG's zoals WoW spreekt me wel aan.

Het is (als WoW speler) wel behoorlijk wennen, zeg. Daar waar je in WoW meteen met een verhaallijn begint, wordt je in EVE na het doen van je tutorials min of meer aan je lot overgelaten (zo lijkt het). Bij het aanmaken van je character is het vooral erg moeilijk om in te schatten wat voor gevolgen de beslissingen die je neemt zullen gaan hebben in de rest van het spel.

Ook moet ik aan de user-interface wennen. Die is niet heel erg gemakkelijk te doorgronden. Al met al vind ik het wel een uitdaging om na de eerste stroeve kennismaking de charme van het spel te gaan zien, dus ik ga het nog wel de kans geven.

Wat ik wel kicken vond was dat je je beseft als je inlogt dat je samen met zo'n 25000 andere mensen op één server aan het spelen bent.

Kunnen jullie me wat advies geven hoe je het beste een beetje vertrouwd kunt raken met het spel, naast het doen van de tutorials?
Eve is inderdaad iets moeilijker.

Afbeeldingslocatie: http://upload.0x1011.org/files/LearningCurve.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Is de EVE-University channel nog wel actief? Heb deze toegevoegd als chattab, maar diverse avonden zag ik helemaal nada beweging of conversatie.

Zijn er goede trading guides te vinden? De meeste die ik gevonden zijn vrij basaal. Zou ook willen mijn sell posts willen uitbreiden, nu slechts max. van 5. Welke skills heb je nodig? En dat systeem van die sell range vergroten, vat ik niet helemaal.

Brengt een langere looptijd van je sell offer ook hogere fees of taxes met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Hurtebise schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:04:
Is de EVE-University channel nog wel actief? Heb deze toegevoegd als chattab, maar diverse avonden zag ik helemaal nada beweging of conversatie.

Zijn er goede trading guides te vinden? De meeste die ik gevonden zijn vrij basaal. Zou ook willen mijn sell posts willen uitbreiden, nu slechts max. van 5. Welke skills heb je nodig? En dat systeem van die sell range vergroten, vat ik niet helemaal.

Brengt een langere looptijd van je sell offer ook hogere fees of taxes met zich mee?
ik de groep trade heb je alle skills die met traden te maken hebben.

Voor sell range is voor als je spullen wilt verkopen in een andere station.(als ik het niet mis heb)
handig is wel dat je een hoge charm heb voor de skills te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:04:
Is de EVE-University channel nog wel actief? Heb deze toegevoegd als chattab, maar diverse avonden zag ik helemaal nada beweging of conversatie
Die hebben net een war achter de rug dus iedereen is druk bezig met die wallet opnieuw wat op te vullen. Heb die tab ook open staan, meestal is die wel heel actief. Leuke mensen daar :)

Edit: channel is wel "Eve University" en niet "Eve-University" he.. je weet nooit dat je een typo gemaakt hebt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
channel is wel "Eve University" en niet "Eve-University" he.. je weet nooit dat je een typo gemaakt hebt
Jip typo ingame dus 8)7

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Calamor schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:08:
[...]

ik de groep trade heb je alle skills die met traden te maken hebben.

Voor sell range is voor als je spullen wilt verkopen in een andere station.(als ik het niet mis heb)
handig is wel dat je een hoge charm heb voor de skills te leren.
Het is een beetje listig maar dit is zoals het volgens mij werkt:

-Geen skills: Je kan items die te koop staan kopen in de hele regio, je kan items te koop aanbieden die in het station liggen waar je gedocked bent en als je wil kan de die order in de hele regio zichtbaar maken.
-Marketing V: Je kan je items verkopen in elk station in de regio waar je wat hebt liggen.
-Procurement V: Je kan Buy Orders plaatsen op andere plaatsen in de hele regio dan waar je gedocked bent die gelden voor dat station. Buy Orders is wat anders dan dingen kopen die te koop staan, de Buy Order is er om latere Sell Orders te vervullen.
-Visibility V: Het bereik van de orders met Procurement wordt groter tot een volledige regio.

Met deze skills kan je vanuit een verlaten hoekje ergens in een vijandelijk regio al hun spullen op de markt kopen en voor meer weer verkopen. In Empire is het ook wel handig als je zonder heen en weer te vliegen zaken kan inkopen. Je kan bijvoorbeeld in 5 verschillende stations met een Factory order maken om mineralen te komen alleen in dat station. Zo heb je niet dat iedereen in de hele regio mineralen aan je verkoopt en dat je dan 80 jumps moet maken om alles bij elkaar te krijgen.

• Sissors
  • Niet online
-Geen skills: Je kan items die te koop staan kopen in de hele regio, je kan items te koop aanbieden die in het station liggen waar je gedocked bent en als je wil kan de die order in de hele regio zichtbaar maken.
1. Je kan overal in de regio iets dat te koop staat kopen.
2. Je kan alles wat je in je huidige station waar je gedockt ben verkopen/te koop zetten.
3. Je kan een buy order plaatsen die voor de hele regio (of een bepaald aantal jumps) geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Damn, ik ben nu bezig met Heavy Missiles V... nog 2 weken :( :( :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
De_Bastaard schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:09:
Damn, ik ben nu bezig met Heavy Missiles V... nog 2 weken :( :( :( !
tis het waard :)

je al maar jump fuel nogwattes aan het trainen zijn a 33 dagen :P (nog 23 over trouwens)

daarna heb ik alle jump skills op lvl 5 :D

en dan nog een een maand ofzo o alle armor resist skills op V te krijgen...

daarna capital reps naar iv triage mod naar iv gall bs naar v

capital naar v

en dan zijn we een jaar verder :P

ben ik ff blij dat het op een alt is :+

[ Voor 26% gewijzigd door AjDuLion op 29-08-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
16 dagen tot large hybrids V.
Dan nog small hybrid specs naar IV, medium hybrid specs naar IV, en large hybrid specs en ik heb mijn eerste t2 large guns.

Vervolgens crosstrainen naar laatste race, caldari, snelste weg nemen naar caldari BS lvl 4, shield skills trainen voor t2, en dan rokh vliegen :)
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste