[PC][MMORPG] EVE-Online deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra jij je mission afrond bij je agent verdwijnt je deadspace complex
wat je hier tegen kunt doen is 2 dingen..
1. salvage voordat je de mission afmaakt "je verliest dan mischien je bonus"
2. bookmark een wrak in elke pocket "dus elke keer als je een nieuwe warpgate neemt een nieuwe bookmark maken"

dan kun je namelijk altijd terug naar je bookmarks en je wrecks blijven ongeveer een uur of 2 in space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:35:
[...]

Ah, right.

Nog een vraagje; stel ik doe een mission waarbij ik 12 frigs moet killen. Kan ik die mission completen met m'n cruiser, terugvliegen, en dan met m'n salvager de spullen salvagen? Of is die 'instance' dan gewoon weg?
Een van de wrecks bookmarken en met je salvage ship terugkomen.

[ Voor 0% gewijzigd door CoRrRan op 23-07-2008 12:58 . Reden: Spuit 11 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:46:die fleet stabber/scorpion waren toch mooi wel in de zelfde corp met 2x pre2005 players die een baithulk opgezet hadden.. als dat geen pirates zijn dan ben ik sinterklaas
Dag sinterklaas dan..

Baiters jagen juist op fail-pirates die in highsec blijven, heeft niks met piraterij te maken maar met het minder aantrekkelijk maken van canflippen.

En nu hoef je niet terug af te komen met carebear dit carebear dat. Main is van early 2004 en heb 900+ solo-kill corpses in hangar, waarvan welgeteld 2 wartargets uitgeschakeld in highsec en een stuk of 10-15 in 0.0 space. Ik weet heus wel het verschil tussen iemand die een fair gevecht wil en eentje die er zorgvuldig de easy targets uitkiest. Nu mag je 2x raden in welke categorie jij valt :)

Maar genoeg hierover.. laatste reactie van mij op dit onderwerp want heeft toch geen enkele zin. De eerste highsec fail-pirate die toegeeft dat ie easy targets kiest moet nog geboren worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:14:
[...]

Baiters jagen juist op fail-pirates die in highsec blijven, heeft niks met piraterij te maken maar met het minder aantrekkelijk maken van canflippen.
en jij concludeerd dit uit ?

A pirate is one who robs or plunders at sea without a commission from
a recognised sovereign nation. Pirates usually target other ships, but
have also attacked targets on shore. These acts are known as piracy.

wikipedia

In Eve, one may swap the words 'at sea' for 'in space'. Pirates are, under this definition, pilots who attack other ships without political motive nor under the command of a non-pirate organisation, rather for financial gain or pleasure.
eve wiki

nu.. wat is logischer.. hij bait canflippers omdat hij wraak wilt of hij bait het voor zn lol.
imo ga ik voor de laatste.

dus dan ga ik baiten en dan ben ik volgens jouw theorie geen pirate meer.. goed man beetje ore in een can en hoppa..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
CoRrRan schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 12:57:
Een van de wrecks bookmarken en met je salvage ship terugkomen.
Ah, neat. Ik ga dan geen salvager op m'n cruiser zetten maar een aparte salvager maken (exequeror ofzo, moet zo'n 1600m3 haalbaar zijn, of anders een indy), want m'n Thorax heeft geen AB en geen ruimte voor een tractor beam. Wat gebruiken jullie als salvager?
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:33:
dus dan ga ik baiten en dan ben ik volgens jouw theorie geen pirate meer.. goed man beetje ore in een can en hoppa..
Dat is dus compleet wat anders dan canflippen. Als iemand stom genoeg is om een can te pakken die niet van hem is, is 't z'n eigen schuld. Canflippen is op z'n minst een beetje simpel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 21:59
Tsja, noem het wat je wil maar canflippen is gewoon lame en niks anders dan diefstal.

In wezen breek je in in iemands auto en jat zijn radio. Dan bouw je die in in je eigen auto en zet die naast die van hem en hoop je dat hij hem terug steelt. Doet ie dat dan ros je hem in elkaar doet ie het niet dan heb je iig een radio.

Het is (helaas) zo legaal als wat in eve netzoals highsec ganking. Er is wel wat tegen te doen cq te voorkomen maar dan is mining een stuk minder efficient of je moet 2 accounts hebben.
Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:45: Wat gebruiken jullie als salvager?
Destroyers werken hier wel leuk voor (3 tractorbeams, 4a5 salvagers) en tenzij je lvl 4 missies runt heb je echt geen 1600m3 nodig ;). Een hauler is echt nauwelijks een optie met zijn highslots, salvaging/looting moet je echt op speed doen om het rendable te houden.

[ Voor 28% gewijzigd door FreeMen op 23-07-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Vergeet niet op je salvageship één of meerdere tractor beams te plaatsen naast je salvagers.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:45:
[...]

Ah, neat. Ik ga dan geen salvager op m'n cruiser zetten maar een aparte salvager maken (exequeror ofzo, moet zo'n 1600m3 haalbaar zijn, of anders een indy), want m'n Thorax heeft geen AB en geen ruimte voor een tractor beam. Wat gebruiken jullie als salvager?
Zie deze post voor wat ik gebruikte voor salvaging:
CoRrRan in "[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12"

Aangezien ik tegenwoordig met 0.0 ratting m'n ISKjes verdien is mijn salvager momenteel een beetje out of commission. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Wilde gisteren weer eens gaan beginnen en dacht even snel een GTC code te kunnen kopen op EVE bazaar blijkt alleen dat ik niks kan posten.

Iemand hier die een GTC wil verkopen aan mij voor ISK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeMen schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:
Tsja, noem het wat je wil maar canflippen is gewoon lame en niks anders dan diefstal.

In wezen breek je in in iemands auto en jat zijn radio. Dan bouw je die in in je eigen auto en zet die naast die van hem en hoop je dat hij hem terug steelt. Doet ie dat dan ros je hem in elkaar doet ie het niet dan heb je iig een radio.

Het is (helaas) zo legaal als wat in eve netzoals highsec ganking. Er is wel wat tegen te doen cq te voorkomen maar dan is mining een stuk minder efficient of je moet 2 accounts hebben.

[...]
ik pop die cans altijd als ze niet bijten iig..
mij teveel moiete om het te looten
" en als je zelf zo dom bent om 4 volle jetcans naast je miner te hebben dan verdien je het vaak gewoon om bestolen te worden"

hoezo helaas.. ik ben blij dat dit soort dingen er in zitten.. anders ga je toch lekker hello kitty online spelen ofzo als je het niet kan uitstaan? http://www.hellokittyonline.com/us/

je mag van mij vinden wat je vind, maar omdat ik een ander speel element in eve gebruik ben ik nog geen loser/noob

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:18
[...]
Neem nooit een indy voor salv. Het duurt erg lang om te locken en salv neemt heel erg weinig ruimte in.
En als je bv een destroyer neemt ben je er zo en heb je het al gesalv voor dat je met een indy gelockt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
[...]

Exequeror zuigt voor salvaging vanwege zn lage aantal highslots. Je kan beter iets van een Cyclone nemen, dan heb je dat aantal wel, bijna even veel cargo space, en veel meer robuustheid. Ik had met destroyers nogal eens dat ik ze ergens liet hangen bij rats en dat ie dan poef zei, dus die gebruik ik eigenlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
freezer schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:58:
Wilde gisteren weer eens gaan beginnen en dacht even snel een GTC code te kunnen kopen op EVE bazaar blijkt alleen dat ik niks kan posten.

Iemand hier die een GTC wil verkopen aan mij voor ISK.
Je kan beter naar de others chat gaan. Daar worden ze heel de tijd aangeboden.

edit. Ik bedoel de chat channel in EVE. Dacht dat het iets in de trent is van marked. Je heb daar schepen, BPC/BPO en nog 1 met overige. Daar worden ze aangeboden.

[ Voor 17% gewijzigd door Calamor op 23-07-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

erhmm others chat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:06:
[...]

Exequeror zuigt voor salvaging vanwege zn lage aantal highslots. Je kan beter iets van een Cyclone nemen, dan heb je dat aantal wel, bijna even veel cargo space, en veel meer robuustheid. Ik had met destroyers nogal eens dat ik ze ergens liet hangen bij rats en dat ie dan poef zei, dus die gebruik ik eigenlijk niet meer.
je moet ook geen salvager afk laten in een deadspace die je nog aan het cleanen bent..
Galente Destroyer is DE salvager in game vanwege zijn lowslots

http://eveonlineguide.blo.../01/guide-to-salvage.html

Gallente Destroyer
Catalyst
Fitting: 8 highs, 2 mids, 3 lows, 3 rig slots
Calibration: 400
Cargo: 400 m3’s
Speed: 225 m/s
Cpu: 170
Powergrid: 60

grote cargo en 3 lows.

ammar heeft 100m3 cargo minder en 4 slots wat je dus minder cargospace geeft
Analysis: Looking at it from the viewpoint that you want low slots to fit cargo expanders, and at least 1 mid slot to fit a cap re-charger, the Gallente destroyer Catalyst is the ship of choice for looting/salvaging. The Amarr destroyer has more low slots, but only 1 mid – so you’re stuck deciding if you want extra speed by fitting either a mwd or ab for a speed boost, or a cap re-charger. Also, it has the lowest cargo hold of all the destroyers at 300. Cargo expanders work on a percentage, so the more initial cargo you have, the bigger boost you’ll get from an expander – thus the Catalyst wins with 2 mids and 3 lows.
The Thrasher comes in second place due to its decent mids, but it only has 2 lows. I’d avoid the Caldari destroyer for use as a looter/salvager – but it does have the largest cargo hold of all the destroyers, a point made rather moot because of its 1 low slot. Another advantage it has is 4 mids, so you can easily fit an AB or MWD and still have room for cap re-chargers.
All the destroyers have a high number of calibration points, and the standard 3 slots – so you should be able to fit just about any rig you want on there. Again, the Catalyst destroyer wins here because you can fill your rig slots with salvager rig rather than cargo or capacitor rigs.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FreeMen schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:
Destroyers werken hier wel leuk voor (3 tractorbeams, 4a5 salvagers) en tenzij je lvl 4 missies runt heb je echt geen 1600m3 nodig ;). Een hauler is echt nauwelijks een optie met zijn highslots, salvaging/looting moet je echt op speed doen om het rendable te houden.
Hmm. Da's dan wel weer een reden om eerst even destroyers te trainen, en daarna verder te gaan met de T2 fittings voor m'n cruiser. Ik gooi nu geloof ik ook flink wat geld weg in m'n missies door niet alles te salvagen/looten.

Wordt dus:
[Exequror, Exequror Salvage]
Expanded Cargohold II x3

10MN MicroWarpdrive I
Cap Recharger II x3

Salvager I x2
Small Tractor Beam I x2

Of:
[Catalyst, Catalyst Salvage]
Expanded Cargohold II x3

Cap Recharger II
1MN MWD I

Small Tractor Beam I x3
Salvager I x4

Denk dat het de laatste wordt, maar moet dan wel ff destroyers trainen. Kost me niet veel tijd als het goed is.

Edit: Doh, ik zit 19min van Destroyer I af, dus ik kan in 19 min gewoon een destroyer vliegen. Dat wordt 'em dus.
Tular schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:49:
Vergeet niet op je salvageship één of meerdere tractor beams te plaatsen naast je salvagers.
Natuurlijk :)
ravenger schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:06:
Ik ben Gallente en schepen van andere rassen trainen is geen optie op dit moment :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 23-07-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

Shunt

Boe

Maranno schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:33:
He Shunt je kan natuurlijk ook van kant wisselen :p, wat is je ingame naam eigenlijk dan stuur ik je ff een mailtje.
aprok is het account dat nu nog niet deactivated is ;) stuur me maar een eve mail ik sta open voor alles.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer

freezer

er komt geen end 'an

Ik kan dus niet inloggen op EVE omdat mijn account expired is.

Kan wel inloggen op mijn account page om een GTC te accepteren. Alleen kan niet posten op :

http://myeve.eve-online.c...=channel&channelID=544711

om een GTC van 60 dagen rond de 400 Mil te kopen.

Als iemand me kan helpen door een reactie te plaatsen voor 1 GTC van 60 dagen voor rond de 400 M voor account : freezer_the_king
dan ben ik enorm geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Expanded Cargohold II x3

Cap Recharger II
1MN MWD I

Small Tractor Beam I x3
Salvager I x4
je kunt een mwd overigens niet in een deadspace gebruiken.. dus je kunt deze salvager aleen gebruiken waneer je mission afgerond is en het complex ge-despawned is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:41:
je kunt een mwd overigens niet in een deadspace gebruiken.. dus je kunt deze salvager aleen gebruiken waneer je mission afgerond is en het complex ge-despawned is
Dus; wreck bookmarken, terugvliegen en met agent kletsen, en dan met m'n salvager terug naar de bookmark? Want dan is het complex weg toch? Best gek dat alleen de wrecks dan nog rondhangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep of een general bookmark aanmaken via people and places

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:59:
[...]

ik pop die cans altijd als ze niet bijten iig..
mij teveel moiete om het te looten
" en als je zelf zo dom bent om 4 volle jetcans naast je miner te hebben dan verdien je het vaak gewoon om bestolen te worden"

hoezo helaas.. ik ben blij dat dit soort dingen er in zitten.. anders ga je toch lekker hello kitty online spelen ofzo als je het niet kan uitstaan? http://www.hellokittyonline.com/us/

je mag van mij vinden wat je vind, maar omdat ik een ander speel element in eve gebruik ben ik nog geen loser/noob
Wat kun jij zeiken zeg :')

Canflippen is voor mietjes. Tis nog stoerder om kleine meisjes op straat neer te slaan.

Dat je niet durft toe te geven dat je easy targets wilt killen spreekt ook boekdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:08:
[...]

je moet ook geen salvager afk laten in een deadspace die je nog aan het cleanen bent..
Galente Destroyer is DE salvager in game vanwege zijn lowslots
Ja ga jij me even vertellen wat ik wel en niet moet doen in de game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:49:
[...]

Dus; wreck bookmarken, terugvliegen en met agent kletsen, en dan met m'n salvager terug naar de bookmark? Want dan is het complex weg toch? Best gek dat alleen de wrecks dan nog rondhangen :)
Jep, en let er op: Sansha en Angels zijn de twee facties die je zeker moet salvagen. (Melted Capacitor Consoles en Alloyed Tritanium Bars resp.) Serpentis, Guristas en Blood Raiders hebben allemaal wat minder kostbare salvage materials, dus die zou je kunnen overslaan (zeker voor lvl2~3 missies). Pas bij lvl4 missies (en sommige lvl3 missies (The Blockade)) worden ook die facties interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Refragmental schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Wat kun jij zeiken zeg :')

Canflippen is voor mietjes. Tis nog stoerder om kleine meisjes op straat neer te slaan.

Dat je niet durft toe te geven dat je easy targets wilt killen spreekt ook boekdelen.
Heeft et iets met stoer zijn te maken dan? Canflippen is nog altijd een leuke bron van inkomsten wat minder snel verveelt dan missies runnen ;)

(trouwens, de fights met canflippen zijn niet altijd even eenzijdig)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

freezer schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:16:
Ik kan dus niet inloggen op EVE omdat mijn account expired is.

Kan wel inloggen op mijn account page om een GTC te accepteren. Alleen kan niet posten op :

http://myeve.eve-online.c...=channel&channelID=544711

om een GTC van 60 dagen rond de 400 Mil te kopen.

Als iemand me kan helpen door een reactie te plaatsen voor 1 GTC van 60 dagen voor rond de 400 M voor account : freezer_the_king
dan ben ik enorm geholpen. :)
http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=830081

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:43:
[...]

te laat :+

just kidding maar gister wel goed gesprek met shunt gehad.
kom eerst maar eens een keer on-line voordat je sollicitatiegesprekken gaat voeren!!! |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:25

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

trial gedownload maar vind het egt moeilijk man,..en die tuturial geen zin in ,..ze praat zo langzaam =p maarja tog maar ff doen denk ik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ja hoef nie jeweettog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ricmaniac schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:21:
trial gedownload maar vind het egt moeilijk man,..en die tuturial geen zin in ,..ze praat zo langzaam =p maarja tog maar ff doen denk ik
Als je daar al geen zin in hebt dan denk ik niet dat eve een game is voor jou. Als het iets is wat je nodig hebt is gedulde...... heeeeeeeelllllllllllllllllll veel geduld en "grinden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Darth Malak schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:20:
[...]

kom eerst maar eens een keer on-line voordat je sollicitatiegesprekken gaat voeren!!! |:( :+
wie is er nu niet on-line dan :P (en gisteren shunt gewoon in eve gesproken;))

fail~!! :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:06:
[...]

wie is er nu niet on-line dan :P (en gisteren shunt gewoon in eve gesproken;))

fail~!! :+
errrr...... O-) O-) O-) O-) Ik..... aangezien m'n internet verbinding 1 juli is opgezegd..... 8)7

Maar ben vanwege een onwetende,errr... ik bedoel meewerkende buurtbewoner toch nog best veel online geweest tot afgelopen vrijdag.......

Als het goed is heb ik vandaag weer internet.... maar nog geen sms gehad van tele2 dus.....

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 23-07-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik vind canflippen redelijk triest, maar als je het graag doet klaag ik er niet over. Zodra je echter stoer gaat posten dat je een noob hebt geganked nadat je hem hebt gecanflipped dan kan je echter wel commentaar verwachten.

En reacties dan van dat je ook weleens wordt aangevallen bewijzen het nog maar eens. Dat het noemenswaardig voor jouw is geworden dat iemand anders een keer bijna gepakt was... Geef dan gewoon toe dat je alleen easy targets wil.

En in low sec doe ik genoeg solo pvp. Die carrier kill was natuurlijk niet solo, heb ook nog een leuke absolution kill met backup van stel t1 cruisers. Maar heb ook hele reeks solo kills en losses (ja die horen erbij als je echt solo bezig bent in eerlijke gevechten). En nee ik heb geen intresse in jouw pirate corp erbij, als je dan al een keer een solo gevecht krijg warpen er binnen kortste keren nog een stel hacs/recons naar je.
Of optie 2 we krijgen nog meer carrier station camps, ook een redelijk triest iets. Dan kijken ze hoever ze hun carrier in het station kunnen vliegen alleen maar omdat ze als de dood zijn dat ze er vanaf gebumped worden en ze risico lopen.

Je bent trouwens wel een lolbroek. Denk je nou serieus dat als battleship gang een kans maakt om nano gang schade toe te brengen dat ook 1 battleship 1 nanoship iets kan doen? Een battleship gang kan zich verspreiden, en dan hopen dat een SLECHTE nano piloot gaat orbitten om een battleship waardoor hij in web range van een ander komt. Jammer genoeg kan een enkel slagschip zichzelf niet in stukke splitsen, dus zal jij nooit in web range komen.

btw: heb in low sec gebied waar ik zit als ik in low sec ben de laatste paar maanden welgeteld 1 remote repping BS gang gezien, dus dat valt wel mee. En vooral nu met FW durven de meeste piraten het niet aan te gaan gatecampen met BS, remote repping is niet voldoende tegen vuurkracht van veel grotere FW gangs.
Tijdje geleden hadden we piraten die gate naar lvl 2 FW plex aan het campen waren in 3 battleships. Wij waren op zich puur plexing fleet met groepje cruisers en veel frigs/destroyers. Maar wij vielen ze aan en vernietigden ze redelijk makkelijk. Leuke kwam toen ze terug kwamen in nieuwe battleships. We gingen ervan uit dat ze nu wel remote repped waren en waarschijnlijk ook nog smartbombs hadden. (al onze cruisers waren gallente en dus hadden ze allemaal veel drones mee). Dat was nog eens een lang gevecht voordat we ze alle 3 te pakken hadden waarbij wij ook een flinke hoeveelheid schepen verloren.

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 23-07-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hoppa! Heb m'n destroyer gekocht en een salvager samengesteld. Wat zijn die tractor beams belachelijk duur trouwens :( Morgen maar weer eens aan de slag met missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
iemand hier die het spel op de mac speelt btw? ik heb de test client geprobeerd (een aantal maanden terug) maar ik vond hem niet echt stabiel (niet fijn aangezien het 2x mn schip heeft gekost: crash & 1x verlies van muis/keyboard input).
Ik weet dat ze wine gebruiken alleen vraag ik me nu af of de laatste mac versies een beetje stabiel zijn?

[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 24-07-2008 03:17 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:59:
[...]

Lol, als je goed leest zeg niet dat je een loser of een noob bent alleen dat je een lame actie uit haalt. Je wilt scoren door miners te tricken. Ik weet zeker dat als iemand met een beetje pvp ship in een belt ligt rats te knallen en een can uit gooit dat je hem niet flipt. Je pakt alleen die targets die niks terug kunnen doen. En ga nu niet zitten verkondigen dat je het doet om een leuke battle....

Maar goed, ieder zijn fun

ps, in veel alliances/corps met van enig aanzien wordt je gekicked voor dergelijke herhaalde acties en rara waarom dat is.... ;)
Hydra schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:08:
[...]Of:
Expanded Cargohold II x3

Cap Recharger II
1MN MWD I

Small Tractor Beam I x3
Salvager I x4
[...]
Ik zou zeker voor deze setup gaan. Je zult merken dat sommige wrecks nog aardig wat salvage cycles nodig hebben dus hoe meer salvagers hoe beter. Mocht je in cap problemen komen (3x tractorbeam en 4x salvager constant online vreet cap) kun je de mwd evt vervangen voor een AB wat meestal prima is. 1 cargo expander vervangen door iets van een cap mod (weet naam even niet) zou ook nog intressant kunnen zijn want vlgs mij krijg je die cargo nooit vol.

Nog een tip: Doe 1, 2 of 3 missies en ga dan salvagen, scheelt toch weer wat tijd en je kunt het vaak allemaal wel kwijt tm lvl 3.

[ Voor 29% gewijzigd door FreeMen op 24-07-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
FreeMen schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Lol, als je goed leest zeg niet dat je een loser of een noob bent alleen dat je een lame actie uit haalt. Je wilt scoren door miners te tricken. Ik weet zeker dat als iemand met een beetje pvp ship in een belt ligt rats te knallen en een can uit gooit dat je hem niet flipt. Je pakt alleen die targets die niks terug kunnen doen. En ga nu niet zitten verkondigen dat je het doet om een leuke battle....

Maar goed, ieder zijn fun

ps, in veel alliances/corps met van enig aanzien wordt je gekicked voor dergelijke herhaalde acties en rara waarom dat is.... ;)
Misschien kijken die corps/alliances ook niet zo lief naar mensen met lage sec status? O-)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:10:
[...]

errrr...... O-) O-) O-) O-) Ik..... aangezien m'n internet verbinding 1 juli is opgezegd..... 8)7

Maar ben vanwege een onwetende,errr... ik bedoel meewerkende buurtbewoner toch nog best veel online geweest tot afgelopen vrijdag.......

Als het goed is heb ik vandaag weer internet.... maar nog geen sms gehad van tele2 dus.....
rofl ik ken het :)

gister meeste van mn gear kunnen overkrijgen nu de laatste restjes nog en dan gaan we es ff kijken of ik een ishtar kan gaan kopen na de verkoop van 2 scorps en 1 domi in 0,0.. (blijkbaar zitten we daar niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
3CLipZ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Misschien kijken die corps/alliances ook niet zo lief naar mensen met lage sec status? O-)
Hehe, true. Meestal komt dat van pirating en de meeste alliances/corpsen in 0.0 houden daar niet zo van. Anderzijds, met canflipping krijg je geen sec. penalty aangezien de target agressed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FreeMen schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:52:
Ik zou zeker voor deze setup gaan. Je zult merken dat sommige wrecks nog aardig wat salvage cycles nodig hebben dus hoe meer salvagers hoe beter. Mocht je in cap problemen komen (3x tractorbeam en 4x salvager constant online vreet cap) kun je de mwd evt vervangen voor een AB wat meestal prima is. 1 cargo expander vervangen door iets van een cap mod (weet naam even niet) zou ook nog intressant kunnen zijn want vlgs mij krijg je die cargo nooit vol.

Nog een tip: Doe 1, 2 of 3 missies en ga dan salvagen, scheelt toch weer wat tijd en je kunt het vaak allemaal wel kwijt tm lvl 3.
Thanks. Ik heb gister de bovenstaande setup gemaakt, afgezien van de Expanders II want daar heb ik nu ff de ISK niet voor. Ga vanavond missies runnen en zal dan zien hoeveel ruimte ik nodig heb per missie.

Ik ben gestart met een 2e account (trial nu nog) die ik voor hauling ga trainen trouwens (om m'n high-sec mining meer efficient te maken), dus die kan ik eventueel later ook inschakelen. Neem aan dat je gang-leden ook je wrecks kunnen looten/salvagen?

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 24-07-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hydra schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:06:
[...]

Thanks. Ik heb gister de bovenstaande setup gemaakt, afgezien van de Expanders II want daar heb ik nu ff de ISK niet voor. Ga vanavond missies runnen en zal dan zien hoeveel ruimte ik nodig heb per missie.

Ik ben gestart met een 2e account (trial nu nog) die ik voor hauling ga trainen trouwens (om m'n high-sec mining meer efficient te maken), dus die kan ik eventueel later ook inschakelen. Neem aan dat je gang-leden ook je wrecks kunnen looten/salvagen?
kan prima en zelfs all zou hij niet in gang zijn zou je ook gewoon de loot/wrecks kunnen pakken.

(pas alleen op dat je dan niet je eigen char gaat aanvallen omdat ie dan rood begint te flikkeren :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Een handige truuk btw, als je de skills hebt, is om een 10mn afterburner te fitten.

Ik weet dat de thrasher het in ieder geval kan. met een 10mn haal je 1km/s en kun je zeer snel looten. Je schip heeft een draaicircel ter grootte van een planeet, maar met een beetje oefening heb je goedkoop een zeer grote snelheidsboost.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:03:
[...]

rofl ik ken het :)

gister meeste van mn gear kunnen overkrijgen nu de laatste restjes nog en dan gaan we es ff kijken of ik een ishtar kan gaan kopen na de verkoop van 2 scorps en 1 domi in 0,0.. (blijkbaar zitten we daar niet meer :+
LOL yep...... we zijn lekker aan het killen geslagen... onyx en ishtar voor mezelf... God, wat is een double SB II uitgevoerde Onyx toch een lekker beest! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja die onyxjes tanken wel goed lol

gister eentje in lowsec gepakt met bait..
5 ishtars en 25 fucking ogre II's op zn dak en hem maar naar 30% tank krijgen.. ik geloof echt dat die gast faction fit was ofzo, ik weet dat onyxjes goed tanken maar dat sloeg nergens op O.o
ik snap dat ze erg hoge thermal resist hebben maarja.. dan nog.. 25 ogre II's tanken .. aplausje waard

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Belgar schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:31:
Een handige truuk btw, als je de skills hebt, is om een 10mn afterburner te fitten.
1MN MWD levert me een hogere max speed op dan een 10MN afterburner, terwijl ik die laatste alleen kan fitten als ik een low-slot opgeef voor een aux power core ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:23:
[...]

1MN MWD levert me een hogere max speed op dan een 10MN afterburner, terwijl ik die laatste alleen kan fitten als ik een low-slot opgeef voor een aux power core ofzo.
mja maar een mwd werkt niet in een deadspace complex.. waar een 10mw ab wel weer werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:44:
[...]

mja maar een mwd werkt niet in een deadspace complex.. waar een 10mw ab wel weer werkt ;)
ik moet toch zeggen dat je het beste salvaged in een missie die all klaar is en closed is (en daarna dus gewoon naar je bookmark warpen)

scheelt je ook weer griefers die langskomen om je wrecks te looten :P

[ Voor 10% gewijzigd door AjDuLion op 24-07-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:15:
mja die onyxjes tanken wel goed lol

gister eentje in lowsec gepakt met bait..
5 ishtars en 25 fucking ogre II's op zn dak en hem maar naar 30% tank krijgen.. ik geloof echt dat die gast faction fit was ofzo, ik weet dat onyxjes goed tanken maar dat sloeg nergens op O.o
ik snap dat ze erg hoge thermal resist hebben maarja.. dan nog.. 25 ogre II's tanken .. aplausje waard
Als hij een beetje tanked dan komt hij wel over de 95% thermal resists. Als hij faction was dan kun je meer richting de 98 gaan denken. Afhankelijk van zijn verdere tank en skills kan het dan wel eens richting de 1000+ dps tanked gaan alleen op thermal ;)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:58:
[...]

ik moet toch zeggen dat je het beste salvaged in een missie die all klaar is en closed is (en daarna dus gewoon naar je bookmark warpen)

Correct me if i'm wrong.. maar is het niet moeilijker om dingen te scannen die in een deadspace-gebied zitten? Ik salvage meestal de ene room terwijl ik de andere aan het killen ben. Als ik bezoek krijg van griefers die alles komen salvagen dan knal ik gewoon op de wrecks.. na een large wreck of 10 te zien verdwijnen voor hun neus hebben ze er wel genoeg van en gaan ze (meestal) gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:12:
[...]

Correct me if i'm wrong.. maar is het niet moeilijker om dingen te scannen die in een deadspace-gebied zitten? Ik salvage meestal de ene room terwijl ik de andere aan het killen ben. Als ik bezoek krijg van griefers die alles komen salvagen dan knal ik gewoon op de wrecks.. na een large wreck of 10 te zien verdwijnen voor hun neus hebben ze er wel genoeg van en gaan ze (meestal) gewoon weg.
deadspace is makkelijker omdat je de deadspace scant

tegenwoordig kan je geen wrecks meer scannen.. alleen nog drones (en daar pakken ze je op)
scannen naar drones is het makkelijkst in eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:58:
[...]

die griefers scannen niet je missie maar je schip.. dus dat slaat nergens op :P
de reden dat ze niet komen als je salvaged is omdat je op dat moment bijvoorbeeld niet in een groot genoeg schip zit :)

ze proben je en warpen dan naar je toe
als je deadspace nog actief is komen ze dan bij de eerste warpgate uit.. maar salvage jij in een BS met een cleared mission.. dan warpen ze gewoon naast je hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:22:
[...]

die griefers scannen niet je missie maar je schip.. dus dat slaat nergens op :P
de reden dat ze niet komen als je salvaged is omdat je op dat moment bijvoorbeeld niet in een groot genoeg schip zit :)

ze proben je en warpen dan naar je toe
als je deadspace nog actief is komen ze dan bij de eerste warpgate uit.. maar salvage jij in een BS met een cleared mission.. dan warpen ze gewoon naast je hoor ;)
salvagen in een bs :) zeker in high sec niet de manier om het te doen :O

low sec wil ik nog wel begrijpen maar high sec gebruikt iedereen wel een destroyertje.

man ik moet maar weer eens gaan proben miss het !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:44:
Ik ga toch salvagen nadat ik de mission turnin gedaan heb, dus dat komt wel goed. Zal het in ieder geval als optie in m'n achterhoofd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ik salvaged overgens altijd met een inty en een hauler erachteraan :P max tractor beams en dan salvagen op de hauler

zo zoemde de inty alle wrecks bij elkaar en salvagde de dessy alle wrecks ging supersnel (ook had ik een 3x rigged met salvage tackle destroyer) was alleen zo stom om deze te repacken :X

was leuk maar heb all in zeker een half jaar geen missie meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Catalyst kan geen 10mn AB fitten. Thrasher inderdaad wel, en als ik salvage gebruik ik daarom een thrasher met 10mn AB. Thrasher heeft iets minder cargo dan catalyst voor salvagen, maar veel betere capacitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:46:[...]

zo zoemde de inty alle wrecks bij elkaar en salvagde de dessy alle wrecks ging supersnel (ook had ik een 3x rigged met salvage tackle destroyer) was alleen zo stom om deze te repacken :X
[...]
Ouch! :/

Da's nie handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Hey mensen, na een tijdje (mwah, tijdje is een beetje een understantement) WoW te hebben gespeeld ben ik toch maar voorgoed bij EvE neergestreken. Ben de WoW-grind dit keer echt zat en heb dus m'n 2006 Gallente combat char. maar weer opgepakt. Atm zit ik bij een random corp. die een beetje de nieuwere spelers wegwijs maakt maar ook serieuzere long-term players heeft, we hebben een indy afdeling en pvp afdeling, bij die laatste zit ik nu dus.

Misschien maakt de volgende statement mij niet erg geliefd maar ik wil uiteindelijk, met de juiste skills, de piraterij ingaan (the honorable kind ofc). Heeft iemand hier toevallig een corp. die aan die discriptie voldoet, laat maar wat van je horen. Mijn ingame name is Ardo Caldarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:26:
[...]

salvagen in een bs :) zeker in high sec niet de manier om het te doen :O

low sec wil ik nog wel begrijpen maar high sec gebruikt iedereen wel een destroyertje.

man ik moet maar weer eens gaan proben miss het !
dit was natuurlijk aleen maar een voorbeeld.. salven in een domi aan de andere kant kan weer wel, je hebt vaak toch wat highslots over etc.. en die large railguns tsja... dan gewoon tijdens de missie al je troep bij elkaar rapen kan een hoop tijd schelen

ik ga straks leuk naar fountain btw.. schijnt dat PL erg veel lol heeft daar

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heb er dus een lekker Eve avondje opzitten, en ik moet zeggen dat dat Salvagen wel erg veel ISK oplevert. Zelfs met level 2 missies. Ik viel ook redelijk met m'n neus in de boter met de eerste missie (Going Berzerk geloof ik) waarbij ik wave na wave aan frigates om zeep moest helpen, met aan het eind 3 cruisers. Met m'n destroyer zo'n 1.5M aan meuk opgehaald. Niet zo efficient als minen waarschijnlijk (haal met m'n retriever zo'n 2M aan ISK binnen met veldspar mining) maar wel stukken leuker. Met je destroyer 3 cans tegelijkertijd naar je toe trekken is gewoon cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

angel00008 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:46:
ik salvaged overgens altijd met een inty en een hauler erachteraan :P max tractor beams en dan salvagen op de hauler

was leuk maar heb all in zeker een half jaar geen missie meer aangeraakt.
log maar in op ons forum... dan zie je wat er deze week geplanned is! :) Kom je zeker aan je trekken... LOL...... ikke nie... nog steeds geen internet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Darth Malak schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:34:
[...]

log maar in op ons forum... dan zie je wat er deze week geplanned is! :) Kom je zeker aan je trekken... LOL...... ikke nie... nog steeds geen internet... :(
he mn move is eindelijk klaar ben alleen mn raven drake en inty's kwijt (gok dat die ergens heen gegaan zijn na de move van de pos alleen niemand weet waar)

wel nog met mn baby lopen klooien in high sec :) (faction fitted ishkur)

instapopped bijna cruisers :+

[ Voor 6% gewijzigd door AjDuLion op 25-07-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc0ut0r schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:36:
Hey mensen, na een tijdje (mwah, tijdje is een beetje een understantement) WoW te hebben gespeeld ben ik toch maar voorgoed bij EvE neergestreken. Ben de WoW-grind dit keer echt zat en heb dus m'n 2006 Gallente combat char. maar weer opgepakt. Atm zit ik bij een random corp. die een beetje de nieuwere spelers wegwijs maakt maar ook serieuzere long-term players heeft, we hebben een indy afdeling en pvp afdeling, bij die laatste zit ik nu dus.

Misschien maakt de volgende statement mij niet erg geliefd maar ik wil uiteindelijk, met de juiste skills, de piraterij ingaan (the honorable kind ofc). Heeft iemand hier toevallig een corp. die aan die discriptie voldoet, laat maar wat van je horen. Mijn ingame name is Ardo Caldarian.
Comply or die - corp waar ik atm in zit.. bestaat uit ex triumvirate etc..
ik contact je wel zodra ik thuis ben rond een uur of 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Hydra schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:56:
Heb er dus een lekker Eve avondje opzitten, en ik moet zeggen dat dat Salvagen wel erg veel ISK oplevert. Zelfs met level 2 missies. Ik viel ook redelijk met m'n neus in de boter met de eerste missie (Going Berzerk geloof ik) waarbij ik wave na wave aan frigates om zeep moest helpen, met aan het eind 3 cruisers. Met m'n destroyer zo'n 1.5M aan meuk opgehaald. Niet zo efficient als minen waarschijnlijk (haal met m'n retriever zo'n 2M aan ISK binnen met veldspar mining) maar wel stukken leuker. Met je destroyer 3 cans tegelijkertijd naar je toe trekken is gewoon cool :D
W8 maar totdat je lvl 3 gaat doen, veel cruisers en bc. Salvagen duurt wat langer maar je haalt ook een vracht aan salvage binnen. Veld minen is nu misschien intressanter geworden door de prijsstijging maar zeg nu zelf, wat is meer fun ;). Overigens ben ik van mening dat lvl 3 q 20 missies meer opleveren dan lvl 4 q0 missies (q20 zou misschien net wat beter kunnen zijn). De missies duren relatief veeeeeel korter en je tikt veel sneller een important missie binnen.

[ Voor 17% gewijzigd door FreeMen op 25-07-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FreeMen schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:52:
W8 maar totdat je lvl 3 gaat doen, veel cruisers en bc. Salvagen duurt wat langer maar je haalt ook een vracht aan salvage binnen. Veld minen is nu misschien intressanter geworden door de prijsstijging maar zeg nu zelf, wat is meer fun ;)
Absoluut, het gaat alleen nog ff duren voordat ik level 3's kan doen. Level 2s kosten nu af en toe wel wat moeite (terwijl andere weer heel simpel zijn), moet eerst m'n skills ver genoeg trainen om alles T2 te kunnen fitten.

Nog een vraagje wat betreft production trouwens; ik heb wat berekeningen zitten maken, en zelfs met goeie manufacturing skills lijkt het er op dat er op T1 spullen gewoon geen winst te maken is. Lijkt er op dat minerals verkopen sowieso goedkoper is. Manufacturing heeft dus alleen nut voor T2 spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hell no.. met goede manufacturing skills kan je al mooie winst maken op T1 modules hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:58:
Hell no.. met goede manufacturing skills kan je al mooie winst maken op T1 modules hoor..
Hoe dan? Want als ik bereken wat ze kosten aan materials kan ik die raw materials vaak beter gewoon rechtsteeks op de markt verkopen, vooral met de hoge prijs van trit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon je locatie weten uit te kiezen om te verkopen en zorgen dat je een bron hebt om aan minerals te raken.. Zoek gewoon (via EO forum of zo) een miner die je wekelijks x-aantal minerals bezorgd aan een afgesproken prijs. M'n alt doet het vooral zo en ik maak ook contracts naar hem toe van ongewenste L4 loot die hij dan kan reprocessen in minerals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Als je in Jita probeert zal je volgens mij niet zo heel erg veel winst maken.
Ik koop daar (als ik er ben) veel spullen, refin ze en verkoop dat gelijk. Soms loop de winst zelf op tot 3k per item. En dan verkoop ik alleen vaak de tri.

Als je handels hups zoek kan je nu ook 2d map gebruiken. Daar zijn ze gemarkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 25-07-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speednerf incomiiiiiiiing

http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=574

Op eerste zicht lijkt het me voor beide partijen wel aanvaardbaar.. Al ga ik nu wel voor sommige schepen een ander doel moeten vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Laatst online: 10-08-2023
Interessant dev blog over nanoships: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=574

Ik denk persoonlijk niet dat dit een goede verandering is. Er zijn al zat manieren om nanoships te counteren en dit lijkt nogal een over the top nerf die er voor zorgt dat hit & run met HACs niet meer kan.

Ze zouden eerst rustig kunnen beginnen met alleen een snake nerf bijvoorbeeld.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Count schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:49:
Interessant dev blog over nanoships: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=574

Ik denk persoonlijk niet dat dit een goede verandering is. Er zijn al zat manieren om nanoships te counteren en dit lijkt nogal een over the top nerf die er voor zorgt dat hit & run met HACs niet meer kan.

Ze zouden eerst rustig kunnen beginnen met alleen een snake nerf bijvoorbeeld.
te weinig mensen gebruiken snakes

all moet ik zeggen dat zodra je warp scrambled dat je de mwd uitschakelt wel een erge overkill is.. (maak er dan een script voor ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Zodra je scrammed je MWD uit?
Hoezo we maken de interceptor compleet nutteloos...

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, vond dat die warpscram verandering nog behoorlijk logisch leek.. het is dan ook een microWARPdrive natuurlijk.. Ben niet echt positief of negatief, zal eerst nog wat afwachten wat van de veranderingen effectief ingevoerd wordt, wat de concrete impact is en hoe het het spelverloop zal veranderen. Kan wel interessante dingen opleveren, maar kan enkele enorme nadelen bedenken ook (byebye small gangs, hello blobs?).. afwachten dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben nu weer 2 weken bezig, na het heractiveren van een oud trialaccount. Het is erg leuk. Heb inmiddels een dedicated Salvager. Nu lees ik alleen in iedere salvageguide dat je kunt scannen naar wrecks van anderen die niet (nog) zijn gesalvaged.

Alleen lees ik nergens wat je daarvoor nodig hebt (qua skills & items) en hoe dat dan werkt. Ik weet dat er een scanner is, waarmee je van alles kunt zien, maar dan zie je niet de afstand en kun je er dus niet naartoe. Kan iemand me uitleggen hoe dit ongeveer werkt?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
angel00008 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:06:
[...]

te weinig mensen gebruiken snakes

all moet ik zeggen dat zodra je warp scrambled dat je de mwd uitschakelt wel een erge overkill is.. (maak er dan een script voor ofzo)
Een script zou nog niet eens een slecht idee zijn.

1tje om MWD uit te schakelen en het preventen van warp (op slechts 75% scramble range).
En zonder script doet ie gewoon normaal scramblen op 100% range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Voor duidelijkheid, het is alleen dat als je iemand warp scrambled zijn mwd uit gaat. Niet bij een warp disruptor. Range van warp scramblers krijgen ook kleine boost, maar je kan er van uitgaan dat het in principe redelijk binnen standaard 10km van webber blijft.

scrambler veranderingen heeft meer als doel om mwd niet meer verplicht te maken en te zorgen dat webs minder effectief kunnen, waardoor je met web op je als je AB hebt nog redelijke snelheid kan halen. Ze staan redelijk los van nano nerf, die ik overigens prima vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik vind de Nanonerf volledig terecht. Zo zie ik dat ze AF's gaan versnellen. Ik heb een lange tijd een AF in me hangar, maar ze zijn gewoon te traag om effectief te zijn.

Interceptors dienen gewoon het snelst te zijn met standaard equipment en zonder rigs. Daar behoort geen groter ship bovenuit te komen.

Ik wacht met smacht op deze nerf. Wel jammer dat ik pas recent minmatar getrained heb voor de vagabond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hmmm, AB interceptors worden dan eindelijk viable :)
En met wat snellere AF's wordt het eindelijk de moeite waard mijn Harpy meer te gaan gebruiken :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
AvanCade schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:22:
Ik vind de Nanonerf volledig terecht. Zo zie ik dat ze AF's gaan versnellen. Ik heb een lange tijd een AF in me hangar, maar ze zijn gewoon te traag om effectief te zijn.

Interceptors dienen gewoon het snelst te zijn met standaard equipment en zonder rigs. Daar behoort geen groter ship bovenuit te komen.

Ik wacht met smacht op deze nerf. Wel jammer dat ik pas recent minmatar getrained heb voor de vagabond.
Ach, je zal maar net een snake set gekocht hebben, of een machariel uitgerust met 3 poly rigs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
De mensen die dat zeggen laten precies zien wat het probleem is. Oké snake set voorbeeld kan ik nog mee leven, maar mach met 3x poly laat het precies zien, op het eve forum klaagde iemand over zijn nieuwe huginn met 2x poly.
Het zal nog minstens 2-3 maanden duren voordat changes worden doorgevoerd. Als je je schip actief gebruikt en in 2 tot 3 maanden tijd niet wordt vernietigd, dan is er serieus iets te sterk. Ik ben al blij als mijn pvp schip een week in leven blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

tru.dat
Als je niet bereid bent dat ding meteen al bij je eerste gevecht kwijt te raken dan moet je er niet mee gaan knokken.

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
CopyCatz schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Ach, je zal maar net een snake set gekocht hebben, of een machariel uitgerust met 3 poly rigs :).
De snake set zal altijd nog nuttig zijn. De machariel met de rigs ook. Wellicht niet zo goed als het was, maar dan nog. Ik zelf heb ook 350mil uitgegeven aan diverse items die na de nerf waardeloos gaan zijn (en nu al langzaam worden!).

Dan nog vind ik het een uitstekende nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat is een snake set?

Van 't weekend lekker een avond goed kunnen spelen. Nu ik een level 2 agent met Q18 heb komt er ook aardig wat meer geld binnen, en het salvagen levert ook erg veel op. Geloof dat level 2s runnen nu ongeveer even efficient wat isk/uur betreft is als minen in m'n retriever, maa rik wissel een beetje af tussen de twee, continue missions runnen wordt ook saai, en ik vind een beetje naar m'n cargohold starten terwijl ik zit te chatten ook erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Snake implants, die verhogen je stats en (veel belangrijker) je snelheid. Een maximale set kost je 2 tot 2,5 miljard.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
IJzerlijm schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:02:
Snake implants, die verhogen je stats en (veel belangrijker) je snelheid. Een maximale set kost je 2 tot 2,5 miljard.
Knap kut als je dan gepodt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:39
Ja ach, de mensen die zo'n set kunnen veroorloven kunnen meestal ook nog wel 'n tweede set kopen hoor. Zijn vaak toch de spelers die al langere tijd 10/10 complexes melken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pff, ik durf nog nieteens level 3 missies met m'n Thorax :)

Ik vind de mineral prices redelijk bizar trouwens. Ik heb een spreadsheet gemaakt met de verschillende ores en hun profit/m3, en dan staan voor alle high/mid sec ores Kernite en veldspar bovenaan. Kernite is in verhouding erg zeldzaam, dus is het voor mij gewoon 't meest efficient om Veldspar te minen. Wierd...

[ Voor 72% gewijzigd door Hydra op 28-07-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

De_Bastaard schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:30:
Ja ach, de mensen die zo'n set kunnen veroorloven kunnen meestal ook nog wel 'n tweede set kopen hoor. Zijn vaak toch de spelers die al langere tijd 10/10 complexes melken :p
nou over die complex runs - ik wil daar binnenkort met een maat mee gaan beginnen - om preciezer te zijn 6/10 plexen.
Hij is van mening als ik in een basilisk hem blijf reppen in zijn raven dat we daarmee een plex kunnen runnen. ik ben bang dat ik hem wel continue met 4 large 95a partial shield transporters en 5 small shield repair bots bij kan staan maar dat hij te weinig damage doet om te overleven.
ik ga wel met mijn alt in een typhoon meevliegen voor extra dmg maar de basilisk is vooral om de raven in leven te houden (want hij heeft te weinig energy om zijn schilden continue te reppen en ik kan mijn typhoon met 2 large armour repairers continue draaien.
Wie hier heeft plex ervaring (delve vooral) en heeft wat praktische tips om dit te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Typhoon kan toch gewoon een pasive shield draaien ? Volgens mij met NPC specific hardeners zou jij ruim meer dan 500 dps moeten kunnen tanken ? Ik weet niet precies hoeveel damage je voor je oren krijg in een 6/100 plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:57:
Een Typhoon kan toch gewoon een pasive shield draaien ? Volgens mij met NPC specific hardeners zou jij ruim meer dan 500 dps moeten kunnen tanken ? Ik weet niet precies hoeveel damage je voor je oren krijg in een 6/100 plex.
ik zat in een dark blood plex met em/thermal damage van de rats
mijn resists zijn 92/89 em/thermal en ik had 2 armour reppers med II en large draaien.
dat ging rustig aan naar beneden, ondertussen werd ik ge-nos-t en gewarpscrambled (lekker nederlandsch) en toen mijn cap leeg was was mijn typhoon down.
Volgens EFT zit je sustained defence efficiency boven de 1000 dmg/sec. Het probleem was vooral het gebrek aan cap door de NOS hier. er zaten iets van 10 BS-es en 15 frigs op mij te schieten, was best heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom had het ook over een passive shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:34:
Daarom had het ook over een passive shield
da's nog eens een goede tip! ;-)

maar een passive shield typhoon komen de resists onder de 60%
vooral omdat EM en Thermal bij shield standaard de lage zijn, is een
goede resist opbouwen erg moeilijk - vooral met 4 mid slots.
als ik met eft hier een passive tank probeer te bouwen ziet het er zelfs
met de best gerate passive tank loadout niet best uit -
let op wel met de weerstand - eft staat standaard op 25-25-25-25 em th ki ex dmg
ik heb em aangepast op 60em en 40 th voor de dark blood. Dan zie je dat je met een
passive shield typhoon moete met dark bloodjes krijgt denk ik.

Maar de tip is er wel - ik ga kijken hoe ik passive plates ipv active hardners kan
gebruiken. als ik dan out of cap ben ben ik niet meteen dood maar heb ik misschien
tijd om de scramblers te vernietigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zijn level 3 missions trouwens te doen met een T1 gefitte battlecruiser? Ik ben m'n T2 skills aan het trainen, maar op dit moment heb ik m'n eerste L3 agent geunlocked, maar ik ga die missions niet trekken met m'n T1 fitted Thorax. Deze volledig T2 fitten gaat een tijd duren (68 dagen), dus zit te overwegen eerst voor een Myrmidon te gaan en deze T1 te fitten en dan door te skillen naar T2 voor de fit.

Dus, ik zit te twijfelen tussen:

T2 Cruiser fit > Battleship of
T1 battlecruiser fit > T2 battlecruiser fit > battleship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:55:
Zijn level 3 missions trouwens te doen met een T1 gefitte battlecruiser?
Ik ga zelf met een gerust hart de lvl 3's in met mijn Drake.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:05:
[...]

ja maar daar zeg je ook gelijk wat :+

ach met een beetje skills in tank zou je met een brutix het wel moeten overleven.
gewoon voorzichtig proberen (en vergeet je schip niet te insuren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:05:
Ok, thanks. Scheelt dat ik in een Myrm tenminste rat-specific hardeners kan fitten. Denk dat ik dan voor de BC route ga, dan hoef ik tenminste geen 2 maanden te wachten voordat ik L3's aankan. Hoe heb jij 'em gefit trouwens? Je moet wel nagaan dat ik zo'n 3.7M SP's heb, en nog niet veel T2 spul kan fitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh mensen dit blijft een PROPOSED nerf... dit word eerst uitvoerig getest op sisi.. vervolgens bestaat er dus de kans dat hij nooit geimplement word..

overigens hebben veel mensen een verkeerde indruk van wat er generfed gaat worden.. er werd na veel vragen toe gegeven dat een hac nogsteeds nano blijft 3-4k genoeg om te speedtanken dus maar dat de mogelijkheid om belachelijke snelheden te halen "denk aan een snaked vaga. die tegen de 10k doet met boosters etc." verlaagd word

overigens heb ik een hard hoofd in het feit dat ze caldari weer willen buffen.. ze hebben al een 100% hitratio met missiles en als ze nu ook al 100% hitrate krijgen op nano's zijn ze imo wel erg overpowered..

een dronefix kan ik me enigsinds wel instellen.. ze hebben vaak de snelheid om het doelwit in te halen maar het blijft wel het probleem dat na de mwd speed de orbitspeed te laag is om daadwerkelijk voldoende schade te doen tegen een nano "warrior II = 8k mwd speed met een drone nav module en 1k orbit je je nu makkelijk voorstellen dat waneer je warriors zijn doel gehaald hebben en ze terugvallen naar 1k/sec orbit je doelwit dat 7-8k haalt vervolgens met 6-7k weg beweegt van diezelfde drones.

een lachesis of arazu een van de twee word met deze nerf trouwens wel ERG goed.
extra 100% warp scram range.. omdat web naar 50-60% word generfed word dit de nieuwe rapier dus..

over het algemeen zie ik deze nerf graag tegemoet.. maar ik vrees wel dat er veel schepen gaan lijden onder de neiuwe functie van warp scram.. denk aan bijvoorbeeld blaster boats/minma schepen

overigens vind ik het vrij belachelijk dat het idee binnen 5 uur tot stand kwam ik mag toch wel hopen dat ze wat meer nadenken over nerfs..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hydra schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Ok, thanks. Scheelt dat ik in een Myrm tenminste rat-specific hardeners kan fitten. Denk dat ik dan voor de BC route ga, dan hoef ik tenminste geen 2 maanden te wachten voordat ik L3's aankan. Hoe heb jij 'em gefit trouwens? Je moet wel nagaan dat ik zo'n 3.7M SP's heb, en nog niet veel T2 spul kan fitten.
Zorg ervoor dat je Cap Recharger t2, Medium(/Large) Armor Repairer t2, Active t2 Hardeners/Energized Adaptive Nano Membrane t2 kunt gebruiken en het liefst ook t2 medium drones (als je Drones oriented bent) of t2 medium railguns(/blasters) (als je Gunnery oriented bent). Dan moet je helemaal klaar zijn om zonder al te veel problemen lvl3 missies in een BC te kunnen doen. T2 Medium guns zijn niet noodzakelijk voor missies als je meer Drones oriented bent, je kunt daar ook prima de best 'named' versies gebruiken.

En vergeet niet om te proberen je Learning skills hoog te hebben (basic op +4/+5, advanced op +4), op langere termijn is dit echt onontbeerlijk.

Overmorgen kan ik eindelijk mijn Ogre t2's launchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
CoRrRan schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:13:
Zorg ervoor dat je Cap Recharger t2, Medium(/Large) Armor Repairer t2, Active t2 Hardeners/Energized Adaptive Nano Membrane t2 kunt gebruiken en het liefst ook t2 medium drones (als je Drones oriented bent) of t2 medium railguns(/blasters) (als je Gunnery oriented bent). Dan moet je helemaal klaar zijn om zonder al te veel problemen lvl3 missies in een BC te kunnen doen. T2 Medium guns zijn niet noodzakelijk voor missies als je meer Drones oriented bent, je kunt daar ook prima de best 'named' versies gebruiken.
Cap T2's heb ik, m'n hull/repairer spul zit ik dicht genoeg bij (tegen de tijd dat ik de ISK heb voor de Myrm heb ik die skills), alleen schiettuig/drones gaat nog ff iets langer duren. Ik heb 'maar' 37k SPs in Gunnery bijvoorbeeld, drones zijn niet veel beter met 47k.
En vergeet niet om te proberen je Learning skills hoog te hebben (basic op +4/+5, advanced op +4), op langere termijn is dit echt onontbeerlijk.
Heb al tijden al m'n learning skills op 4. Skills naar 5 learnen heeft alleen payoff als ik meer dan een jaar aan skills achter mekaar zet (EveMON rekent dat leuk voor je uit), dus daar ga ik nog ff niet aan beginnen. Die bewaar ik voor als ik gewoon ff niet weet wat ik verder moet trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hydra schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:55:
Zijn level 3 missions trouwens te doen met een T1 gefitte battlecruiser?
Ik heb een tijd lvl 3 met een Caracal en tech 1 fitting gedaan. Bepaalde missiles wordt voor een caracal redelijk zwaar. Met een drake is het lekker cruisen, bombarderen op goede afstand en passief tanken maar. Ik train de support skills voor mijn drake verder voordat ik aan een raven begin. Over een maand zal ik met een raven door lvl4 moeten vliegen om de inkomsten voor GTC met isk betalen in orde te krijgen.
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste