Ik vind canflippen redelijk triest, maar als je het graag doet klaag ik er niet over. Zodra je echter stoer gaat posten dat je een noob hebt geganked nadat je hem hebt gecanflipped dan kan je echter wel commentaar verwachten.
En reacties dan van dat je ook weleens wordt aangevallen bewijzen het nog maar eens. Dat het noemenswaardig voor jouw is geworden dat
iemand anders een keer
bijna gepakt was... Geef dan gewoon toe dat je alleen easy targets wil.
En in low sec doe ik genoeg solo pvp. Die carrier kill was natuurlijk niet solo, heb ook nog een leuke absolution kill met backup van stel t1 cruisers. Maar heb ook hele reeks solo kills en losses (ja die horen erbij als je echt solo bezig bent in eerlijke gevechten). En nee ik heb geen intresse in jouw pirate corp erbij, als je dan al een keer een solo gevecht krijg warpen er binnen kortste keren nog een stel hacs/recons naar je.
Of optie 2 we krijgen nog meer carrier station camps, ook een redelijk triest iets. Dan kijken ze hoever ze hun carrier in het station kunnen vliegen alleen maar omdat ze als de dood zijn dat ze er vanaf gebumped worden en ze risico lopen.
Je bent trouwens wel een lolbroek. Denk je nou serieus dat als battleship gang een kans maakt om nano gang schade toe te brengen dat ook 1 battleship 1 nanoship iets kan doen? Een battleship gang kan zich verspreiden, en dan hopen dat een SLECHTE nano piloot gaat orbitten om een battleship waardoor hij in web range van een ander komt. Jammer genoeg kan een enkel slagschip zichzelf niet in stukke splitsen, dus zal jij nooit in web range komen.
btw: heb in low sec gebied waar ik zit als ik in low sec ben de laatste paar maanden welgeteld 1 remote repping BS gang gezien, dus dat valt wel mee. En vooral nu met FW durven de meeste piraten het niet aan te gaan gatecampen met BS, remote repping is niet voldoende tegen vuurkracht van veel grotere FW gangs.
Tijdje geleden hadden we piraten die gate naar lvl 2 FW plex aan het campen waren in 3 battleships. Wij waren op zich puur plexing fleet met groepje cruisers en veel frigs/destroyers. Maar wij vielen ze aan en vernietigden ze redelijk makkelijk. Leuke kwam toen ze terug kwamen in nieuwe battleships. We gingen ervan uit dat ze nu wel remote repped waren en waarschijnlijk ook nog smartbombs hadden. (al onze cruisers waren gallente en dus hadden ze allemaal veel drones mee). Dat was nog eens een lang gevecht voordat we ze alle 3 te pakken hadden waarbij wij ook een flinke hoeveelheid schepen verloren.
[
Voor 22% gewijzigd door
Sissors op 23-07-2008 22:51
]