Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 97.185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik ga ervan uit dat het zo blijft, dus dat de headset je FM is. Maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd, want dit gaat dan niet werken als je een bluetooth headset hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Die 3.2 mp valt me dan nog ietsjes tegen als ik zo naar de specs kijk. Maar er zal natuurlijk wel een goeie Cybershot/Carl Zeiss-lens in zitten. Hopelijk dat ze die 3.2 mp nog naar 5.0 mp brengen, dan koop ik m zeker weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:27:
[...]

Nou vind de X1 toch echt wel veeeeeel mooier dan dit cheap-uitziende ding 8)7

Check hoe die openklapt hahaha, lachwekkend :X
Ik vind het wel vet als schermpjes zo openklappen :) Voor de rest natuurlijk een lachwekkend toestel :D
stephenophof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:40:
Die 3.2 mp valt me dan nog ietsjes tegen als ik zo naar de specs kijk. Maar er zal natuurlijk wel een goeie Cybershot/Carl Zeiss-lens in zitten. Hopelijk dat ze die 3.2 mp nog naar 5.0 mp brengen, dan koop ik m zeker weten :D
Als je deze review checkt, zie je dat de camera meer dan in orde is :) Kan ook zijn dat ik wat eerder tevreden ben, want in vergelijking met mijn Qtek s100 is een camera als heel snel "goed" :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Xof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:36:
Ik ga ervan uit dat het zo blijft, dus dat de headset je FM is. Maar eigenlijk is dat niet meer van deze tijd, want dit gaat dan niet werken als je een bluetooth headset hebt.
Ik denk het niet. Ik denk dat (net als bij de Creative Zen Vision:M) je 3,5mm jack plug je antenne is. Daarmee kun je al radio luisteren. Je ontvangst wordt nog beter als je er gewoon dopjes in hangt waardoor je antenne zeg maar groter wordt.

Ja ik weet het, het is nog steeds je headset maar toch iets anders. Je hebt hem niet nodig, alleen voro beter bereik. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij SE, maar voor FM op mn Nokia MOET ik mijn headset dus inpluggen. Dat zou hiermee dus niet nodig zijn en zal werken met alle dopjes.

Over de megapixels. Doe mij maar 3,2 MP. Dat is meer als genoeg voor zo'n kleine sensor. Veel tweakers laten zich verleiden door het MP geweld terwijl het niks zegt. Meer MP betekend minder oppervlakte waar licht op valt voor de foto (zie het als een raster, de hokjes zijn je pixels). Dat resulteerd in meer ruis en minder goede foto's. Daarnaast is een lens ook zo belangrijk.

Kortom, met een mobiel kun je toch amper goede foto's maken, zeker met dit soort mobieltjes. Pas als een mobiel echt een grotere sensor mee krijgt en een lens is het te doen. Deze foto's zijn leuk voor op je mobiel, maar niet om als camera te gebruiken IMO.

Ik durf te wedden dat een SE X1 in deze vorm met 5MP nog mindere foto's gaat schieten als een 3,2MP camera van 5 jaar geleden.

[ Voor 32% gewijzigd door GENETX op 07-07-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten gewoon precies dezelfde 2mp module gebruiken uit de w800/k750. Ik heb nog maar weinig telefoons gezien die betere foto's dan dat maakte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

GENETX schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Ik denk het niet. Ik denk dat (net als bij de Creative Zen Vision:M) je 3,5mm jack plug je antenne is. Daarmee kun je al radio luisteren. Je ontvangst wordt nog beter als je er gewoon dopjes in hangt waardoor je antenne zeg maar groter wordt.

Ja ik weet het, het is nog steeds je headset maar toch iets anders. Je hebt hem niet nodig, alleen voro beter bereik. Daarnaast weet ik niet hoe het zit bij SE, maar voor FM op mn Nokia MOET ik mijn headset dus inpluggen. Dat zou hiermee dus niet nodig zijn en zal werken met alle dopjes.
Ja bij SE kun je dus ook alle dopjes inpluggen, maar SE heeft nog nooit van hun standaard aansluiting afgeweken en daar moet je dus eerst de SE connector (met draad) aansluiten en daaraan kun je de oordopjes aansluiten. Alleen de connector aansluiten was al wel voldoende, maar dan nog had je er een irritante draad aanzitten.
Dus SE zou het nu om kunnen gooien nu ze met de 3,5mm werken. Ik ben benieuwd :)

Maar als de data abo's allemaal wat sneller worden kan er gewoon internetradio gebruikt worden en is FM al helemaal niet interessant meer.

Ow en over 5MP. Ik heb nu een LG met 5MP, maar dat zijn superbrakke foto's. De K serie met 3,2MP van SE doet dat toch stukken beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 07-07-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 14-08 16:10
patrick1988 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:59:
Wel nu hoor ik dan wel weer van een maat die heeft een HTC Touch Cruise dacht ik, dat ie wel dingen van de diamond kan gebruiken op zijn mobiel, allemaal gecrackte dingen. We zullen het wel merken als ie uit is!
Op mijn TyTN II staat ook de flipklok van die diamond. Als zoiets in trek komt zijn het de eerste dingen die nagemaakt zullen worden!

http://www.throttlelaunch...ases/66-091-beta-released

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al week 44 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:36:
...

Maar als de data abo's allemaal wat sneller worden kan er gewoon internetradio gebruikt worden en is FM al helemaal niet interessant meer.

...
Ik zelf heb HI onbeperkt online, en hierbij is streaming niet toegestaan.
Dan blijft de FM ontvanger dus nog steeds erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:42:
[...]

Ik zelf heb HI onbeperkt online, en hierbij is streaming niet toegestaan.
Dan blijft de FM ontvanger dus nog steeds erg fijn!
Dan is dat onbeperkt ook niet heel fijn..
Ik heb dan T-mobile met onbeperkt datalimiet en mag je dus wel streamen, maar is de snelheid net iets te langzaam.
Maar het kan toch niet heel lang meer duren voordat je gewoon normaal radio kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Als je weet dat het offtopic is, waarom postje het dan?

[ Voor 87% gewijzigd door pven op 08-07-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
Je mag het niet over abonnmenten hebben, discussie over de type geheugenkaartjes wordt niet gewaardeerd, het melden van levertijden is verboden, vergelijken met je huidige mobiel cq. een ander toestel is niet toegestaan en op het vermelden van de prijs staat de doodstraf... eigenlijk lijkt het erop dat de mods liever hebben dat je helemaal niets zegt!

Toch is dit nu het 3e deel... kan me niet voorstellen dat er nog veel "nieuws" is wat er niet in de vorige delen staat..

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waar ik nog geinteresseerd in ben is een releasedatum en nieuwe reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skaars schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:09:
Je mag het niet over abonnmenten hebben, discussie over de type geheugenkaartjes wordt niet gewaardeerd, het melden van levertijden is verboden, vergelijken met je huidige mobiel cq. een ander toestel is niet toegestaan en op het vermelden van de prijs staat de doodstraf... eigenlijk lijkt het erop dat de mods liever hebben dat je helemaal niets zegt!

Toch is dit nu het 3e deel... kan me niet voorstellen dat er nog veel "nieuws" is wat er niet in de vorige delen staat..
Helemaal me eens, volgens mij kan je hem (de Topic) beter dicht doen.
Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er nog nieuws komt dat dan al niet in de vorige delen staat vermeld, rest alleen de vragen die niet mogen volgens de mods. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:56:
[...]

Helemaal me eens, volgens mij kan je hem (de Topic) beter dicht doen.
Ik kan me namelijk haast niet voorstellen dat er nog nieuws komt dat dan al niet in de vorige delen staat vermeld, rest alleen de vragen die niet mogen volgens de mods. :O
Misschien is het beter om dit soort reacties in het feedback topic te plaatsen en daar om uitleg te vragen (heb ik ook gedaan).

On:

Ik ben toch heel erg benieuwd naar het keyboard. Heb gister even met een samsung met keyboard gespeeld maar ik had daar al snel last van de te dicht op elkaar geplaatste toetsen. (zaten zoals bij de touch pro). Ik hoop dus dat ik voor de telefoon goede vingers heb. Wat is de ervaring van die gebruiker die hem al heeft (ergens in het topic zwerft hij rond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skaars schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 14:09:

Klopt. Het is maar saai geworden hier vind ik, eerst was het best gezellig ;)
Maar zolang er niets meer te melden valt zal het hier dood blijven. Dus reken maar tot oktober zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het Windows Mobile levertijden topic is gesloten omdat het experiment in onze ogen helaas mislukt is. De grote topics worden nog steeds 'vervuild' met levertijd-vragen, blijkbaar is datgene wat wij graag hadden gezien (alle meldingen mbt levertijden in één topic) niet mogelijk in TCM.

We hebben besloten dat releasedata in de grote topics gemeld mogen worden, mits: het toestel nog niet uit is en het bericht is voorzien van een bronvermelding. Berichten over welke shops een bepaald toestel wanneer en voor welke prijs gaan leveren, willen we niet zien. Inhoudelijk voegt dat niets toe, daarnaast weet een beetje Tweaker deze informatie te vinden zonder hulp. Als dit soort berichten toch in de grote topics worden gepost, dan zullen we daar tegen optreden.

Voor de zekerheid nog de melding dat berichten zoals 'tsjemig, ik had gehoopt dat hij eerder kwam' niet wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er uberhaupt iets wat nog besproken mag worden?

Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

Doe het daar is en die laatste opmerking mag je laten :/

[ Voor 78% gewijzigd door DaannO op 09-07-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Top :)

Mij maakt de levertijd niet zoveel uit. Ik moet nog een klein jaar met dit abonnement doen.. Misschien is er tegen die tijd al een nieuwe smartphone beschikbaar die nog beter, nog mooier is.. Maar tot die tijd blijf ik erg gecharmeerd door de SEX1...

Enige wat ik graag zou willen zien is tomtom werkend op dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Reneger schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:04:
Top :)

Mij maakt de levertijd niet zoveel uit. Ik moet nog een klein jaar met dit abonnement doen.. Misschien is er tegen die tijd al een nieuwe smartphone beschikbaar die nog beter, nog mooier is.. Maar tot die tijd blijf ik erg gecharmeerd door de SEX1...

Enige wat ik graag zou willen zien is tomtom werkend op dat ding...
Tuurlijk werkt TomTom daarop, het heeft tenslotte in Windows Mobile OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Dat zegt niet alles. Mijn huidige telefoon, samsung I600, kon ik onder Windows Mobile 5 geen tomtom aan de praat krijgen. Onder Windows Mobile 6 weer wel.
Het hangt dus niet alleen van het OS af, er zijn nog een aantal randvoorwaarden.
En waar ik overigens ook op doel, er zit een interne GPS in, als het goed is. De vraag is of deze door TT ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Reneger schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:57:
Dat zegt niet alles. Mijn huidige telefoon, samsung I600, kon ik onder Windows Mobile 5 geen tomtom aan de praat krijgen. Onder Windows Mobile 6 weer wel.
Het hangt dus niet alleen van het OS af, er zijn nog een aantal randvoorwaarden.
En waar ik overigens ook op doel, er zit een interne GPS in, als het goed is. De vraag is of deze door TT ondersteund wordt.
Je kunt deze vraag misschien aan die bengalboy voorstellen? Die geeft namelijk ook antwoorden op vragen van gebruikers. Misschien kun je achterhalen wat voor gps chip erin zit. Dan weet je gelijk of tomtom erop draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Zit nu op mn werk... Nu dus even geen tijd. GOT wordt getolereerd, mede als software-ontwikkel-naslagwerk ;)

GPS chip maakt volgens mij niet zoveel uit, zolang het NMEA (zo uit mn kop) protocol maar gesproken wordt.
Persoonlijk zou ik natuurlijk het liefst een SiRFstar III chipset erin willen.. Sony staat wel onder fabrikanten die hem gebruikt.. Dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En waarom juist de SiRFStar III? De MTK chipset is bijv. veel zuiniger en dat is voor een telefoon erg belangrijk.
De MTK chipset is op vele fronten beter dan de SiRFStar III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

SiRFSTAR vanwege de goede snelle fixes en precisie. Maar idd, energiezuinigheid is natuurlijk voor een GSM wel van groot belang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Inderdaad, ik heb liever alles behalve een SiRFstar III in mn telefoon. Dat beestje mag dan wel zijn sporen verdiend hebben in het verleden maar inmiddels is hij gewoon te verouderd op het gebied van energie gebruik. Dan heb ik liever de MTK chipset of de SkyTraq Venus 5/6 chipset die daar een stuk vriendelijker mee omspringen. En aangezien de Xperia met A-GPS uitgerust wordt zou het mogelijk moeten zijn om de fix tijden drastisch te verlagen. In mijn losse ADAPT AD-350 GPS muis zit ook de SkyTraq Venus 5 chipset met A-GPS. waarbij je de A-GPS informatie op je PC of mbv een windows mobile telefoon kan updaten. Hierbij leest hij de gegevens van de satalieten in die ongeveer 7 dagen houdbaar zijn (4 dagen is in mijn ervaring een beetje de grens) waardoor je supersnel een fix hebt. Ik zou het heerlijk vinden als in de Xperia ditzelfde idee verwerkt zit. Automatisch de laatste A-GPS info binnenhalen in enkele seconden via gprs/umts/hsdpa en binnen de 10 seconden een fix en tegelijkertijd ook nog eens een stuk energiezuiniger dan de SiRFstar III.

Ben ik trouwens de enige die een beetje moe wordt van allemaal dezelfde filmpjes met nagenoeg dezelfde prototype telefoons met mensen die allemaal hetzelfde laten zien? Ik ben wel weer een keer toe aan een nieuw filmpje van goede kwaliteit met een nieuwere firmware versie. De release kruipt dichterbij en ik zou dan ook graag zo langzamerhand wel een mooie uitgebreide (p)review willen zien van een toestel met nieuwere software. En een betrouwbare test van de batterij duur, want ik zou het toejuigen als er eens een PDA/telefoon combi uitkomt die ik niet om de nacht moet opladen en als ik hem druk gebruik iedere nacht.

Is er trouwens al iets meer duidelijkheid over de 3D hardware in het apparaat? In het begin werd bij een aantal demonstratie filmpjes op een van die telecombeursen gezegd dat de software meegeleverd zou worden itt wat bij HTC steeds het geval is. Maar verder heb ik daar niets meer van gehoord en wel erg benieuwd naar ben, want naast snellere prestaties zou dit ook voor een langere werkingsduur van de telefoon op dezelfde accu kunnen betekenen.

maw ik ben toe aan de in depth reviews van nieuwere versies :-P

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Gelijk heb je ik heb nog iets gevonden een foto review: http://www.theunwired.net/?itemid=4661

Ik vind persoonlijk de foto's tegen vallen van de X1, hoop dat er nog wat aan verbeterd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:16:
Gelijk heb je ik heb nog iets gevonden een foto review: http://www.theunwired.net/?itemid=4661

Ik vind persoonlijk de foto's tegen vallen van de X1, hoop dat er nog wat aan verbeterd word
Jezus zeg inderdaad! Zijn de slechtste foto's van allemaal :S Qua camera ga ik er dus absoluut mee achteruit, dit vind ik erg jammer omdat ik regelmatig foto's (en filmpjes op dancefeesten) schiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:22:
[...]

Jezus zeg inderdaad! Zijn de slechtste foto's van allemaal :S Qua camera ga ik er dus absoluut mee achteruit, dit vind ik erg jammer omdat ik regelmatig foto's (en filmpjes op dancefeesten) schiet!
Dat vind ik dus ook mijn K800i Schiet mooiere foto's met 3,2mp! Dan zou je toch zeggen dat hier de zelfde camara in moet zitten. Maar hij is nog niet uit dus alles kan nog veranderen ookal is dit wel teleurstellend.

[ Voor 6% gewijzigd door patrick1988 op 09-07-2008 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:02:
[...]

Dat vind ik dus ook mijn K800i Schiet mooiere foto's met 3,2mp! Dan zou je toch zeggen dat hier de zelfde camara in moet zitten. Maar hij is nog niet uit dus alles kan nog veranderen ookal is dit wel teleurstellend.
Idd.Ik heb ook de k800i die prachtige foto's schiet. Maar ik denk dat er geen cybershot in de X1 zit. Echt zwaar balen zeg zulke foto's. Aangezien ik iemand ben die vrij veel foto's maakt hecht ik wel waarde aan een behoorlijke camera (ik heb vorig jaar mijn digi verkocht omdat ik echt alles met mn k800 schiet!)

BTW; op bengalboy.com staan wel prachtige foto's die geschoten zijn met de X1. Dus ik wil het echt met eigen ogen zien!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:22:
[...]

LET EVEN OP JE WOORDEN AUB!

goed, ik ben het wel met je eens. Erg jammer van die fotokwaliteit. toch vraag ik me af hoe serieus we deze preview moeten nemen. ik ga er van uit dat er in de Diamond en de Touch Pro dezelfde camera zit, terwijl de Diamond scherpere foto's maakt. Dus dat lijkt me vrij onlogisch. Dus ik wil nog wel meer previews zien. en inderdaad, bij bengalboy is de kwaliteit van de foto's wel prima. (beetje jammer dat je zo'n mooie telefoon moet verpesten door er een paar goedkope dames bij te zetten, maar dat is bengalboy en dus offtopic;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:18:
[...]

LET EVEN OP JE WOORDEN AUB!

goed, ik ben het wel met je eens. Erg jammer van die fotokwaliteit. toch vraag ik me af hoe serieus we deze preview moeten nemen. ik ga er van uit dat er in de Diamond en de Touch Pro dezelfde camera zit, terwijl de Diamond scherpere foto's maakt. Dus dat lijkt me vrij onlogisch. Dus ik wil nog wel meer previews zien. en inderdaad, bij bengalboy is de kwaliteit van de foto's wel prima. (beetje jammer dat je zo'n mooie telefoon moet verpesten door er een paar goedkope dames bij te zetten, maar dat is bengalboy en dus offtopic;))
Let even op je woorden :? :?
Wat is er dan verkeerd aan dat bericht van mij 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:54:
[...]

Let even op je woorden :? :?
Wat is er dan verkeerd aan dat bericht van mij 8)7 ?
Ik denk dat het gaat om het gebruik van een bepaalde naam om iets uit te drukken die te maken heeft met een geloof.

Verder ben ik het wel eens dat de camera niet zulke mooi dingen doet, maar aan andere kant, de camera in me huidige telefoon gebruik ik ook amper.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:11:
[...]

Idd.Ik heb ook de k800i die prachtige foto's schiet. Maar ik denk dat er geen cybershot in de X1 zit. Echt zwaar balen zeg zulke foto's. Aangezien ik iemand ben die vrij veel foto's maakt hecht ik wel waarde aan een behoorlijke camera (ik heb vorig jaar mijn digi verkocht omdat ik echt alles met mn k800 schiet!)

BTW; op bengalboy.com staan wel prachtige foto's die geschoten zijn met de X1. Dus ik wil het echt met eigen ogen zien!
Staan er op bengalboy.com full res fotos dan? Zie daar alleen maar gecropte en verkleinde fotos namelijk en tja, als je fotos verkleint naar 640x480 zien ze er allemaal wel mooi uit...

Hoop dat er snel meer bekend is over release/prijs. Het wordt in ieder geval deze, de i900 Omnia of de Touch (pro/diamond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Die foto's zijn helemaal niet goed of zelfs met verkeerde instellingen geschoten. Kijk maar eens naar de lucht! Overbelicht oid want dit klopt nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja en er is een verschil tussen de Touch Pro en de Touch Diamond.. lijkt me toch dat hier dezelfde camera inzit. Beetje vreemd dus :)
Ik verwacht geen goede foto's, maar het moet toch wel een beetje kwaliteit hebben.. niet dat ik veel foto's maak maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Mijn ouders hadden ooit lang geleden een camera gekocht die t zelfde had, dus ik dacht, wat een bagger camera. Totdat bleek dat het na verloop van tijd erger werd en bleek dat het geen slechte camera was, maar dat hij gewoon defect was. Altijd hele fletse en overbelichte foto's 1 bepaalde kleur die af en toe overheerste. Dus omdat er zo'n verschil zit in alleen al de kleuren tussen die van bengalboy en die van die andere site vermoed ik dat er meer aan de hand is...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat op de SE site te kijke en daar zegt niemand iets over wifi en in de TS staat er ook niks over als ik het zo snel even goed gezien heb. ik neem aan dat dat er wel op zit toch?

edit: niet zo snel gezien, staat toch wel op SE site, sorry 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
GENETX schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:52:
Die foto's zijn helemaal niet goed of zelfs met verkeerde instellingen geschoten. Kijk maar eens naar de lucht! Overbelicht oid want dit klopt nooit!
Smaken verschillen ook nogal eens. Bovendien hebben niet alle reviewers overal evenveel verstand van. Ik heb ook beperkte kennis op fotografisch gebied. D.w.z. dat ik wel een review kan schrijven over een telefoon, maar specifieke onderdelen zoals bijvoorbeeld de camera zullen (door mij dan) meer gevoelsmatig beoordeeld worden.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:29:
ik zat op de SE site te kijke en daar zegt niemand iets over wifi en in de TS staat er ook niks over als ik het zo snel even goed gezien heb. ik neem aan dat dat er wel op zit toch?

edit: niet zo snel gezien, staat toch wel op SE site, sorry 8)7
In de TS staat het ook... Niet zo gehaast lezen, voorlopig istie er toch nog niet dus je hebt alle tijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een rij vannacht voor de iphone. Bahbah gehyped ding dat het is. Gelukkig zal het met de Xperia niet zo gaan (tenminste dat hoop ik toch) Ik wil een telefoon die bijna niemand heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:
Wat een rij vannacht voor de iphone. Bahbah gehyped ding dat het is. Gelukkig zal het met de Xperia niet zo gaan (tenminste dat hoop ik toch) Ik wil een telefoon die bijna niemand heeft :D
Ik zie sowieso vrij weinig mensen lopen met het dure segment van SE. Dus je hebt sowieso een telefoon die weinig mensen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
MistaDevine schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Smaken verschillen ook nogal eens. Bovendien hebben niet alle reviewers overal evenveel verstand van. Ik heb ook beperkte kennis op fotografisch gebied. D.w.z. dat ik wel een review kan schrijven over een telefoon, maar specifieke onderdelen zoals bijvoorbeeld de camera zullen (door mij dan) meer gevoelsmatig beoordeeld worden.
Dat klopt, maar ik denk dat iedereen die wel eens een foto heeft geschoten wel doorheeft dat daar iets goed mis is. De kleuren zijn niet goed en alles is veel te licht. Ik heb het op overbelichting. Heb zelf een DSLR waar ik eens met over/onderbelichting heb gespeeld. Dat was dan 's nachts, maar het effect bij overbelichting was min of meer hetzelfde.

Overigens heb ik ook medelijden met de mensen die uren hebben staan wachten voor een iPhone...

...er was niet eens ruimte om mee te lopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:
Ik heb eerlijk gezegd ook best wel interesse in de iPhone, maar ik wil niet beslissen welke ik neem voordat ik ze beide in het echt gezien heb :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Om even terug te komen of de SEXPERIA }) nu wel of niet kan zien in welke positie zij zich bevindt (ja, mooie dingen zijn bij mij al snel een "zij")

Ik kwam op Fan.tv dit filmpje (klik even op bekijk video) tegen.

Je kan duidelijk zien dat als het toestel kantelt, het beeld meekantelt. Het is dan wel een animatie, maar we mogen er toch vanuit gaan dat het definitieve toestel dit ook doet!

Mijn Canon Ixus doet dit ook en dat is toch verdomde handig!

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 11-07-2008 21:56 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee hoor, daar zou ik niet van uit gaan. Het is een reclame, dus natuurlijk laten ze alles mooier zien dan het is. Als je naar alle reviews kijkt zie je dat het beeld gewoon kantelt als je het toetsenbord uitschuift, wat logisch is, omdat je het scherm dan ook in portrait mode gebruikt. Verder zit er in Windows Mobile een optie om softwarematig het scherm te kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
ROM versie is atm @ 0.79 Beta. Daar staat overigens ook iets over "Rotation", maar waar dat echt op slaat, geen idee. Ook een aantal screenshots van het display btw.

http://www.inxperia.com/forums/showthread.php?t=118

@Hieronder: Scherp!

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 12-07-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een heel klein beetje offtopic, maar er viel mij iets op. als ik kijk naar de afbeelding waarbij de X1 rechtop staat met al die panels, is de middenste van de bovenste rij een kalender. en op welke dag staat ie? 24 september 2008. lijkt me een enorm strakke actie als SE dat gedaan heeft als soort van hint over wanneer ie ongeveer uit komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:31:
misschien een heel klein beetje offtopic, maar er viel mij iets op. als ik kijk naar de afbeelding waarbij de X1 rechtop staat met al die panels, is de middenste van de bovenste rij een kalender. en op welke dag staat ie? 24 september 2008. lijkt me een enorm strakke actie als SE dat gedaan heeft als soort van hint over wanneer ie ongeveer uit komt...
Eej goeie man! Ja die datum zal vast wel iets te betekenen hebben, anders hadden ze er ook gewoon de datum van toen in kunnen zetten :9

http://www.pocketpcmag.com/cms/files/Jun08/XperiaPanels.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Op dit moment ben ik Bengalboy wat aan het doorlezen, enkele opmerkelijke/verklarende stukje stukjes:

De foto's die hier zijn gepost zijn idd troep volgens hem. Hij maakt veel betere foto's met zijn X1. Volgens hem ligt dat vooral aan de Alpha firmware/ROM. Zelf denk ikw el dat dit klopt, het bepalen van de sluitertijd is daar niet goed gegaan. Verder zou de X1 dezelfde CMOS (camera) sensor hebben als de HTC TyTn II.
The camera is a HTC CMOS sensor and would be the same sensor from the TyTn II (Tilt) and Athena. I find the quality to be very, very good and comparable to the SE K790's 3 megapixel in quality. It would have been nice to have the K850i's 5 megapixel guts, however, that phone is actually thicker than the S.E.X1 so it may be a better compromise for form factor/features that it carries the digicam it does.
Verder:
There are already photos and comments about the handwriting recognition in the review and this thread. The S.E.X1 carries the standard Windows Mobile OS handwriting recognition at this time, no SE customizations for this feature currently. Hopefully I will have a commercial unit within the month.
Iets meer als een maand geleden gepost. :+

En helaas, iig voor de VS,
Release will be Q4-Q1 2009.... its going to At&t....
Dat laatste lijkt me op zich niet echt logisch. Er zou dus op dit moment zo ongeveer een "Final hardware" zijn met Beta ROM. September lijkt me toch logisch dan. Nog anderhalve maand Beta ROM. Dan nog wat bugs pletten in een RC voor september. Dan kan ie in massaproductie (je gaat nl niet telefoons uitrusten met een beta ROM, en die flash je achteraf ook niet 1 voor 1 :+ ) om midden september in de winkels te liggen. Lijkt me aannemelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door GENETX op 12-07-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

GENETX schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:54:

Dat laatste lijkt me op zich niet echt logisch. Er zou dus op dit moment zo ongeveer een "Final hardware" zijn met Beta ROM. September lijkt me toch logisch dan. Nog anderhalve maand Beta ROM. Dan nog wat bugs pletten in een RC voor september. Dan kan ie in massaproductie (je gaat nl niet telefoons uitrusten met een beta ROM, en die flash je achteraf ook niet 1 voor 1 :+ ) om midden september in de winkels te liggen. Lijkt me aannemelijk.
Vergis je niet. In tegenstelling tot een hoop andere dingen lopen we qua mobieltjes voor op Amerika!
Een latere release in de VS klinkt me dan ook helemaal niet vreemd in de oren. Toestellen die wij al lang hebben, komen nu pas uit in de VS, of komen er helemaal nooit. Ik heb het nooit helemaal goed begrepen, maar nieuwe toestellen moeten in de VS gekeurd worden door de FCC. Daar gaat waarschijnlijk ook aardig wat tijd over heen!

Om te reageren op de reply's hierboven. Het zou inderdaad wel een redelijk meesterlijke zet zijn als de 24e september de release datum wordt. De volgende vraag die dan gelijk bij mij op komt, wordt dat dan een global launch, een Aziatische launch of is het de launchdate vor Europa!

24 september is nog "maar" een goede twee maanden. Mijn M600i begint stukje bij beetje de geest te geven, dus die X1 kan wat mij betreft niet snel genoeg komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
SToRM666 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:22:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd ook best wel interesse in de iPhone, maar ik wil niet beslissen welke ik neem voordat ik ze beide in het echt gezien heb :)
Ik vind de keuze ook erg moeilijk. De Xperia is als telefoon exclusiever. Je kunt er van uit gaan dat je echt NIEMAND er mee ziet lopen in de praktijk. De iPhone daarentegen is een echt massa product. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Apple een erg goed merk, maar het 'think different' is een beetje onzin zodra Apple een beetje marktaandeel krijgt. Er zijn b.v. maar een paar varianten van iPods of Macintoshes, dus onder Apple fans heeft al gauw bijna iedereen dezelfde.

Qua specs heeft de Xperia een aantal grote voordelen zoals de VEEL hogere resolutie en het uitschuifbare keyboard. Tijdens typen heb je dus -en- sowieso al een grotere resolutie, maar deze resolutie is ook nog eens volledig beschikbaar voor je app; er wordt niets afgegeten voor je virtuele keyboard.

De iPhone heeft weer als voordeel dat het een vrij duidelijk en beheersbaar platform is. Ik krijg bij de iPhone een beetje een console gevoel waarbij een zeer groot aanbod van software optimaal en specifiek voor de iPhone geschreven kan worden.

De Xperia X1 is 'maar' een windows mobile ding. Hoewel WM natuurlijk ook duidelijk een platform is met een groot aanbod aan software, zorgt de enorme diversiteit aan apparaten en capaciteiten daarvan dat je dus weinig software zal hebben die het 800x480 scherm en eventueel andere features van de X1 optimaal kan benutten. Duidelijk geval van elk voordeel heeft z'n nadeel (en andersom).

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Is het nou al eens bekend wanneer die uitkomt en hoeveel die gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

SaN

Kijk even 2 posts boven je... Ik vind het argument "niemand heeft hem" nou niet bepaald een argument om hem te gaan kopen. Eigenlijk betekent het dat het gewoon een veel te duur toestel is wat in dagelijks gebruik voor veel mensen te lastig is.

Ik twijfel nog heel erg tussen de Xperia en de Touch Pro. Maar zoals het er nu naar uitziet zal ik voordat de Xperia uitkomt wel lang genoeg de kans hebben om de Touch Pro te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

sander-sp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:58:
Kijk even 2 posts boven je... Ik vind het argument "niemand heeft hem" nou niet bepaald een argument om hem te gaan kopen. Eigenlijk betekent het dat het gewoon een veel te duur toestel is wat in dagelijks gebruik voor veel mensen te lastig is.
Eigenlijk betekent het dat deze smartphone nog niet leverbaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
sander-sp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:58:
Kijk even 2 posts boven je... Ik vind het argument "niemand heeft hem" nou niet bepaald een argument om hem te gaan kopen.
Dat speelt wel degelijk mee hoor, bij sommige mensen sterker dan bij anderen. Mannen malen er misschien wat minder om, maar voor veel vrouwen is het verschrikkelijk om ergens te verschijnen in iets wat iemand anders ook draagt. Aangezien mobieltjes steeds meer als een mode accessoire wordt gezien is de gedachte gang wellicht niet eens zo raar ;)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander-sp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:58: Ik vind het argument "niemand heeft hem" nou niet bepaald een argument om hem te gaan kopen.
Dat zeker! Maar ik vind dat 'iedereen heeft hem' wel een argument kan zijn om een toestel NIET te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
flowerp schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:31:
[...]

Ik vind de keuze ook erg moeilijk. De Xperia is als telefoon exclusiever. Je kunt er van uit gaan dat je echt NIEMAND er mee ziet lopen in de praktijk. De iPhone daarentegen is een echt massa product. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Apple een erg goed merk, maar het 'think different' is een beetje onzin zodra Apple een beetje marktaandeel krijgt. Er zijn b.v. maar een paar varianten van iPods of Macintoshes, dus onder Apple fans heeft al gauw bijna iedereen dezelfde.
Ik vind het ook leuker om een toestel te hebben waar niet iedereen mee rondloopt, maar kwa uiterlijk vind ik het beide erg mooie toestellen. De X1 is wat zakelijker en strakker dan de iPhone.
Qua specs heeft de Xperia een aantal grote voordelen zoals de VEEL hogere resolutie en het uitschuifbare keyboard. Tijdens typen heb je dus -en- sowieso al een grotere resolutie, maar deze resolutie is ook nog eens volledig beschikbaar voor je app; er wordt niets afgegeten voor je virtuele keyboard.
Het blijft natuurlijk wel afwachten hoe goed het keyboard gaat zijn...Aan de ene kant heb ik nu al 3 verschillende SE toestellen achter elkaar gehad (T610, K750 en K800) en over de bouwkwaliteit heb ik eigenlijk nooit iets te klagen gehad, maar aangezien deze door HTC gemaakt wordt ben ik erg benieuwd of dit te merken gaat zijn in de kwaliteit van de X1.
De iPhone heeft weer als voordeel dat het een vrij duidelijk en beheersbaar platform is. Ik krijg bij de iPhone een beetje een console gevoel waarbij een zeer groot aanbod van software optimaal en specifiek voor de iPhone geschreven kan worden.

De Xperia X1 is 'maar' een windows mobile ding. Hoewel WM natuurlijk ook duidelijk een platform is met een groot aanbod aan software, zorgt de enorme diversiteit aan apparaten en capaciteiten daarvan dat je dus weinig software zal hebben die het 800x480 scherm en eventueel andere features van de X1 optimaal kan benutten. Duidelijk geval van elk voordeel heeft z'n nadeel (en andersom).
Ik ben ook erg benieuwd hoe de iPhone zich gaat ontwikkelen en dan met name het GPS gedeelte. Een groot nadeel van de iPhone vind ik dat de accuduur nogal erg kort schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die twijfelen tussen de Iphone & X1 :
Tegen de tijd dat de X1 uit is kost de Iphone al een stuk minder ;) Dus het scheelt je wel geld mocht dat een reden zijn waarom sommigen twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 21:24:
Voor de mensen die twijfelen tussen de Iphone & X1 :
Tegen de tijd dat de X1 uit is kost de Iphone al een stuk minder ;) Dus het scheelt je wel geld mocht dat een reden zijn waarom sommigen twijfelen!
Dat is een goeie reden ja :) En daarbij heb ik geen zin om nu verplicht een abo bij T-Mobile te moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Denk je nou echt dat je over 2-3 maanden minder betaald voor een iPhone? Tuurlijk niet. Apple heeft met T-Mobile een exclusief contract en dat gaan ze gewoon lekker uitmelken... Ze zouden gek zijn als ze het niet deden, als je die telefoon echt wil dan heb je het er gewoon voor over is het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:09:
Denk je nou echt dat je over 2-3 maanden minder betaald voor een iPhone? Tuurlijk niet. Apple heeft met T-Mobile een exclusief contract en dat gaan ze gewoon lekker uitmelken... Ze zouden gek zijn als ze het niet deden, als je die telefoon echt wil dan heb je het er gewoon voor over is het idee.
Iedere telefoon zakt in prijs, anders verkoop je hem niet meer. Degenen die hem echt wilden hebben hem nu binnen of zorgen dat ze hem komende tijd binnen hebben.
Dat die telefoon in prijs gaat zakken is duidelijk, maar wanneer dat is inderdaad een raadsel. Maar ik verwacht dat straks, tegen het einde van het jaar, als alle concurrenten hun tegenhangers uit hebben gebracht, dat ze bij T-mobile gewoon gaan stunten met prijzen. Zo gaat dat bij iedere telefoon, alleen bij de een wat later dan de ander.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hierbij vergeet je wel dat het Apple is.

Heb jij ooit Apple zien stunten met prijzen? Heb je hun ooit prijzen zien verlagen bij Apple zonder dat er nieuwe modellen werden geïntroduceerd? Ik niet, de iPhone is niet zomaar een telefoon. Er komt hooguit een stunt rond de kerst waarbij je een extra krijgt, maar IMO niet goedkoper. Er zijn MAAR 1500 modellen in Nederland uitgegeven bij de eerste batch. Er zijn wel een miljoen mensen die hem willen. Bedenk dat het ding nu ook over de hele wereld wordt verkocht waardoor de productiecapaciteit al helemaal tekort schiet.

Nee, voordat de vraag van de iPhone 3G zo laag is dat men ze echt drastisch gaat verlagen is de iPhone 3.0 al uit en gaat het oude model in de uitverkoop. Ik weet neit of je Economie hebt gehad, maar de iPhone niet prijselastisch. Dat betekend dat Apple zo ongeveer elke prijs kan vragen voor het toestel. Nee, reken er maar niet op dat dat ding in prijs daalt dit jaar.

*) Note, de prijsverlaging van de Macbook Air was vanwege de drastisch gedaalde SSD prijzen, alleen bij een dergelijke daling zal Apple ook wat van de prijs afhalen, eerder niet.

Echter zeg ik, back ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:16:

Heb jij ooit Apple zien stunten met prijzen? Heb je hun ooit prijzen zien verlagen bij Apple zonder dat er nieuwe modellen werden geïntroduceerd? Ik niet, de iPhone is niet zomaar een telefoon. Er komt hooguit een stunt rond de kerst waarbij je een extra krijgt, maar IMO niet goedkoper. Er zijn MAAR 1500 modellen in Nederland uitgegeven bij de eerste batch. Er zijn wel een miljoen mensen die hem willen. Bedenk dat het ding nu ook over de hele wereld wordt verkocht waardoor de productiecapaciteit al helemaal tekort schiet.

Nee, voordat de vraag van de iPhone 3G zo laag is dat men ze echt drastisch gaat verlagen is de iPhone 3.0 al uit en gaat het oude model in de uitverkoop. Ik weet neit of je Economie hebt gehad, maar de iPhone niet prijselastisch. Dat betekend dat Apple zo ongeveer elke prijs kan vragen voor het toestel. Nee, reken er maar niet op dat dat ding in prijs daalt dit jaar.

*) Note, de prijsverlaging van de Macbook Air was vanwege de drastisch gedaalde SSD prijzen, alleen bij een dergelijke daling zal Apple ook wat van de prijs afhalen, eerder niet.

Echter zeg ik, back ontopic!
Hmm ja we zullen zien. Voor mij maakt het trouwens toch niet uit, ik hoef dat ding niet te hebben ;)
Ik wacht gewoon lekker op de prachtige X1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Er zijn MAAR 1500 modellen in Nederland uitgegeven bij de eerste batch. Er zijn wel een miljoen mensen die hem willen.
Ehm wel iets meer(veel meer) aangezien (company x) al praktisch dat aantal had voor zijn fillialen!

[ Voor 61% gewijzigd door Frunnik op 13-07-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-09 20:05

Heb jij ooit Apple zien stunten met prijzen? Heb je hun ooit prijzen zien verlagen bij Apple zonder dat er nieuwe modellen werden geïntroduceerd?
[off-topic]Stunten is een groot woord, maar er zijn regelmatig prijsverlagingen geweest van diverse modellen zonder dat er nieuwe modellen werden geintroduceerd. Sterker nog veelal zijn juist opvolgende modellen tegen lagere prijzen in de markt gezet dan hun voorgangers.

Ook de 1e iPhone is eerder al $100 in prijs gezakt, ruimschoots voordat de 3G in zicht kwam.[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
Afbeeldingslocatie: http://www.pbase.com/bengalboy/image/98077238.jpg

Misschien offtopic, maar ik vind het hooguit vreemd bij deze foto van de Bengalboy-site.
Maar tussen zijn muziek zit "De Afrekening", dat is een belgische CD-compilatie uitgebracht door Studio Brussel. Ik weet niet vanwaar die man is maar ik vind het hooguit vreemd dat dit in zijn collectie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Laatst online: 24-07 22:33
Marcel schreef op zondag 13 juli 2008 @ 22:35:
[...]

[off-topic]Stunten is een groot woord, maar er zijn regelmatig prijsverlagingen geweest van diverse modellen zonder dat er nieuwe modellen werden geintroduceerd. Sterker nog veelal zijn juist opvolgende modellen tegen lagere prijzen in de markt gezet dan hun voorgangers.

Ook de 1e iPhone is eerder al $100 in prijs gezakt, ruimschoots voordat de 3G in zicht kwam.[/off-topic]
ja maar dat is ook gewoon de retail prijs die dan zakt...het nadeel bij t-mobile is dat je aan een reteduur abbo zit op het moment dat je een beetje bereikbaar wil zijn. Als je een iphone neem met 100 belminuten, 1000 smsjes en onbeperkt internet dan is je abbo al 40 euro per maand. dan betaal je voor het toestel nog 80 euro (de 8GB)...denk niet dat je ooit hetzelfde abbo krijgt waarbij de iphone gratis is hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Misschien is het hier al gemeld of gepost, maar kan je op de X1 ook "youtuben" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

bamoah schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:56:
Misschien is het hier al gemeld of gepost, maar kan je op de X1 ook "youtuben" ?
Net zo goed/slecht als dat dat op ieder andere Windows Mobile 6.1 toestel gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
For example, I can now say that "Touch Flo" is working on my S.E.X1 and is not merely a file in the system OS. So, that should answer one unknown about the S.E.X1 that hasn't been answered on other sites.
Says bengal boy!!

Lijkt me wel een mooie vooruitgang, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
De X1 XPERIA heeft iets van youtube support zag ik op de SE site. Wie weet krijgen ze ook wel de HTC app hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:58:
[...]

Says bengal boy!!

Lijkt me wel een mooie vooruitgang, toch?
Idd! :9

Er is in dat draadje al gevraagd of Bengal Boy een video wil plaatsen van TouchFlo 3D. Ben toch wel erg benieuwd of SE dat echt in de X1 laat plaatsen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
bamoah schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:56:
Coreplayer heeft hier nog speciale support voor ingebouwd dat het wel beter gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: is het, ondanks het gebrek aan tv-out, toch mogelijk om iets dergelijks te bewerkstelligen met bijvoobeeld een daarvoor gemaakt kabeltje o.i.d.? Of is het op geen manier mogelijk bijvoorbeeld een powerpoint op je tv te krijgen met de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:17:
Vraagje: is het, ondanks het gebrek aan tv-out, toch mogelijk om iets dergelijks te bewerkstelligen met bijvoobeeld een daarvoor gemaakt kabeltje o.i.d.? Of is het op geen manier mogelijk bijvoorbeeld een powerpoint op je tv te krijgen met de X1?
Ja, mensen op 't Bengal Boy-forum suggereren dat dit eventueel kan via de mini-USB connectie van de X1, aangezien vorige HTC's (dacht ik) en andere apparaten dit ook konden. BB heeft dit niet kunnen proberen omdat er (nog?) geen kabel beschikbaar is. Let's hope for the best... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
http://www.youtube.com/watch?v=SvGofpi5DEs

Bij 2:10 lijkt me wel een TouchFlo item of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:56

SaN

Dat zijn volgens mij helaas alleen de panels waar je op een Touch Flo achtige manier uit kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die al een wat concrete relase datum/week heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:51:
Iemand die al een wat concrete relase datum/week heeft?
31 September...

een zinvoller antwoord ga je niet krijgen omdat het nog niet bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:43:
[...]

31 September...

een zinvoller antwoord ga je niet krijgen omdat het nog niet bekend is
Ik doelde meer op een insider die meer weet dan de normale consument dan iemand met dit als antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Hij komt uit when it's done.

Wanneer iemand wat weet wordt dat wel gemeld, anders niet. Niemand weet een exacte datum, dus ga gewoon relaxed wachten zoals de rest tot ie komt...

Edit: @ Hieronder. Ja tuurlijk, ik kan ook niet wachten... Maar dat hoef je niet te uiten op een forum...

[ Voor 23% gewijzigd door GENETX op 21-07-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:08

tha_crazy

Mafketel

Nou ik kan er iig al niet op wachten.
Heb nu nog een W810I en ben er zeer over te spreken
Vind dat sony ericsson altijd al kwaliteits-toestellen maakt.
Ben er ook nooit vanaf gestapt
En toen ik deze langs zag komen was ik al verkocht omdat ik een telefoon met GPS wil hebben :)
en sony ericsson heeft goeie camera's erin zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zou ook het liefst weer voor een SE toestel gaan en ik moet zeggen dat de SE C905 toch ook wel een leuk alternatief is.
Ook een zeer uitgebreide telefoon met ondermeer een 8MP camera.
Op de 1 of andere manier ben ik toch nog niet helemaal overtuigd van WM...
Als de C905 ook TomTom gaat ondersteunen dan is de kans toch vrij groot dat ik die ga nemen, maar ik vrees dat dat niet het geval gaat zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 21-07-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
SToRM666 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:59:
Ik zou ook het liefst weer voor een SE toestel gaan en ik moet zeggen dat de SE C905 toch ook wel een leuk alternatief is.
Ook een zeer uitgebreide telefoon met ondermeer een 8MP camera.
Op de 1 of andere manier ben ik toch nog niet helemaal overtuigd van WM...
Als de C905 ook TomTom gaat ondersteunen dan is de kans toch vrij groot dat ik die ga nemen, maar ik vrees dat dat niet het geval gaat zijn.
Mwah, de enige 2 voordelen van de C905 die ik kan bedenken zijn de camera, en dat ie TV-out heeft.

De voordelen van de X1 tegenover de C905 zijn daarentegen Windows Mobile, Touch Screen, 3 inch scherm (en dat is enorm vergeleken met de 905), echt toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
PolluxDKB schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:35:
De voordelen van de X1 tegenover de C905 zijn daarentegen Windows Mobile, Touch Screen, 3 inch scherm (en dat is enorm vergeleken met de 905), echt toetsenbord.
Of dat WM een voordeel is valt nog maar af te wachten. Ik heb vanmiddag namelijk in de MM eens een HTC Touch kunnen testen en dat viel me echt tegen. Veel te trage interface en de iconen zijn ook veel te klein. Ik vrees dat dat WM toch niet echt iets voor mij gaat zijn of ze moeten het echt veel sneller kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Haha, na de SongLive X1 zijn er nu de:

X2: http://www.m8cool.com/mobile/1/1612/7060.html

en
X3: http://www.m8cool.com/mobile/1/1612/7064.html

Vind 't wel grappig eigenlijk, maar SE zal er niet zo blij meer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 19:29:
[...]

Of dat WM een voordeel is valt nog maar af te wachten. Ik heb vanmiddag namelijk in de MM eens een HTC Touch kunnen testen en dat viel me echt tegen. Veel te trage interface en de iconen zijn ook veel te klein. Ik vrees dat dat WM toch niet echt iets voor mij gaat zijn of ze moeten het echt veel sneller kunnen maken...
Ik denk dat je sowieso niet teveel op de telefoons in winkels af moet gaan. Zou mij niks verbazen als daar nog de 1e rom op staat. Ondertussen is die Touch al een stuk sneller geworden na een aantal nieuw roms. Zal bij de X1 ook wel zo zijn (al mag ik hopen dat ze gewoon een fatsoenlijk draaiend ding afleveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berichtje dat de X1 in oktober in engeland verkrijgbaar is.
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7835

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik lees toch echt november hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Mja, nieuws van een telco ipv SE zelf. Bij T-Mobile komt zo de rebranded HTC Diamond Touch ook een stuk later... Daarnaast wil je je klanten ook niet lekker maken met release dates en zou November wederom NA week 44 liggen wat volgens de Nederlandse telco's dus de datum is dat ie absoluut uit is.

* GENETX houdt het op september voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 11:48:
[...]

Ik lees toch echt november hoor... ;)
lag een beetje te slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 21:52
Ik ben vandaag bij TforTelecom langsgeweest en een medewerker heeft even voor mij gebeld naar infocentrum wanneer zij hem binnenkregen en toen werd er volmondig week 37 gezegd.

Dan komt ie, niet eerder en niet later!

Ben heel benieuwd naar prijzen icm met abbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:21

The Zep Man

🏴‍☠️

TimmieVelthuis schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 01:49:
Ik ben vandaag bij TforTelecom langsgeweest en een medewerker heeft even voor mij gebeld naar infocentrum wanneer zij hem binnenkregen en toen werd er volmondig week 37 gezegd.

Dan komt ie, niet eerder en niet later!
... voor T for Telecom...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:03
Dat ze maar opschieten :P de touch pro waarschijnlijk 4 Augustus.

Interface overigens al sneller geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik snap die post eigenlijk ook niet echt. Verklaar je nader Zep Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Hij bedoelt dat de X1 in week 37 bij T for Telecom binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 21:52
Misschien dat het ergens anders iets eerder komt, maar T for Telecom is over het algemeen erg snel!

Dat bedoelt hij waarschijnlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:55
Is de internetbrowser van windows mobile gelijk aan die van die van macosx mobile? (safari) en kan je gewoon opera op installeren? Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon waarmee ik net zo lekker ermee kan internetten als een iphone.

De rede waarom ik niet voor een iphone meer ga is, omdat je er een wurgcontract voor moet afsluiten en veel geld ervoor moet neerleggen en de levertijd is bizzar lang. Dus is de xperia voor mij de ideale oplossing.

[ Voor 114% gewijzigd door Monkeydancer op 23-07-2008 21:10 . Reden: leesbaarheid was onder de maat ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.