Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 97.184 views

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

CyberJoe schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:43:
Q4 voor de rest van Europa. Ze kunnen dan i.i.g. zeggen dat de X1 in september uitgekomen is. Maar wanneer in NL is dus nog niet duidelijk? GSMeasy is volgens mij de enige die de X1 in de prijslijst heeft staan met een abbo. Ik heb eind v/d maand nieuw abbo nodig en wil de X1. Maar dan is het wel handig als 'ie dan ook uit is.

edit: zie net op de tweakers FP dat NL 2 weken later is
Je abbo loopt gewoon door, dus dan wacht je een maandje als het nodig is toch?
Ik kan vanaf 4 oktober verlengen, dus ik zit wel goed :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Bedankt voor je reactie ppaddo. Ik heb het ook tig keer gelezen, maar er stond telkens alleen A-GPS vermeld en dit zie ik nog steeds op de site van SE staan. Vandaar dat ik twijfelde of Xperia een GPS ontvanger heeft. Maar nogmaals bedankt voor je reactie. Nu ga ik nog meer twijfelen tussen TP en Xperia :)

Verwijderd

Ik weet niet of het de bedoeling is dat we hier abo'tjes en webwinkels gaan bespreken, misschien dat er van hogerhand iemand is die daar uitspraak over kan doen?

Tot die tijd: de laagste prijzen heb ik tot nu toe gevonden bij bestelmaar.nl. Aanbiedingen zijn geldig tot 24 sept en wat ik me dus afvraag: zouden de prijzen nog zakken in oktober? Ik heb de neiging om er eentje te bestellen bij die gasten (of dames) omdat ik bang ben dat de prijzen volgende maand hoger zullen liggen. Even ter vergelijking: gsmeasy vraagt 744 Euro voor een los toestel, gsm.nl 726 euro en bestelmaar 622 euro! Klinkt bijna te mooi om waar te zijn toch? Ook met abo zijn de prijzen redelijk denk ik.

Iemand met verstand van zaken?

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:14:
Ik weet niet of het de bedoeling is dat we hier abo'tjes en webwinkels gaan bespreken, misschien dat er van hogerhand iemand is die daar uitspraak over kan doen?
Daar is al ooit een uitspraak over gedaan door een paar mods, met als voorlopig dieptepunt het sluiten van deel 2 van dit topic.
Het komt er op neer dat dat formeel niet mag, maar dat het volgens mij oogluikend wordt toegestaan mits het nog enigszins on-topic blijft. Ik denk dat jij nu op het spreekwoordelijke randje balanceert!

€ 622,- klinkt in ieder geval al wat prettiger!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

als ik kijk bij de waarschuwingen boven het tekstvak waar je je bericht typt, dan staat daar het volgende, bij punt 4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.

dus lijkt me niet de bedoeling.
als antwoord op je vraag, ik zou gewoon wachten tot ie er is.

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
bamoah schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:24:
[...]

JA dat is de custom oplossing dat beschikbaar is op xda-developers, da's geen officiele fix van opera, SE of MS vandaar, dat het werkt in de bovenstaande screenshots zie ik ook wel.
Ik weet niet, er is al een flash player voor PocketPC sinds WM2K3, dus zou niet weten waarom het niet zou werken.

En bestelmaar heeft niet bepaald een goede shop survey...

[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 10-09-2008 13:26 ]

Verwijderd

ppaddo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:22:
[...]

Daar is al ooit een uitspraak over gedaan door een paar mods, met als voorlopig dieptepunt het sluiten van deel 2 van dit topic.
Het komt er op neer dat dat formeel niet mag, maar dat het volgens mij oogluikend wordt toegestaan mits het nog enigszins on-topic blijft. Ik denk dat jij nu op het spreekwoordelijke randje balanceert!

€ 622,- klinkt in ieder geval al wat prettiger!
Hmmm, aan welke voorwaarden moet een post voldoen om nog een klein beetje bij het randje uit de buurt te blijven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:26:
[...]

Hmmm, aan welke voorwaarden moet een post voldoen om nog een klein beetje bij het randje uit de buurt te blijven?
lijkt me heel simpel. je mag alleen over het apparaat zelf praten en over zijn functies. niet over aanbiedingen, levertijden en dergelijke. althans, dat is wat ik er van begrijp, maar ik ben geen moderator...

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:38

martjah

Appel

waarom maken we dan niet gewoon een x1 abonnemententopic ?
gewoon hier een linkje in de startpost plaatsen en alles kan gesplitst worden..

Verwijderd

martjah schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:37:
waarom maken we dan niet gewoon een x1 abonnemententopic ?
gewoon hier een linkje in de startpost plaatsen en alles kan gesplitst worden..
Briljant!

Verwijderd

Ik ga voor een 1 jarig abo.. denk ik..
322 voor 1 jaar is nog te doen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 15:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:36:
Ik ga voor een 1 jarig abo.. denk ik..
322 voor 1 jaar is nog te doen.
Denk dat ik met je meega ;)

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:51:
[...]

Xperia is iets minder dik en minder zwaar, wat me vooral aan de TP opviel (in negatieve zin) is de dikte. Daar staat tegenover dat de X1 weer iets langer en breder is...
Pffffff,
weet je zeker dat je ze goed vergeleken hebt? Het verschil in dikte tussen die 2 is minimaal.. Dat is niet te voelen, en alleen als je ze naast elkaar neerlegt en op de zelfde hoogte er tegenaan kijkt..

Verwijderd

ik denk dat de TP dikker lijkt, omdat de zijkant van de TP vlak is met weinig (volgens mij maar 1) onderbreking

Verwijderd

Gamepie56 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:24:
[...]

Pffffff,
weet je zeker dat je ze goed vergeleken hebt? Het verschil in dikte tussen die 2 is minimaal.. Dat is niet te voelen, en alleen als je ze naast elkaar neerlegt en op de zelfde hoogte er tegenaan kijkt..
Pffffffsshhhhttt,

Volgens de gegevens is de xperia net zo dik als de p1i die ik nu bezit. Ik heb de touch pro meerdere malen in handen gehad en hij voelt veel dikker aan en ziet er ook veel dikker uit. Nu kan dat inderdaad optisch bedrog zijn, het is echter maar een mening...

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

{stond een lulverhaal laat maar...) ;)

Sony pakt het wel groots aan. Iedere week episodes van Johnny X, een global presentation op de Londen Fashion/Design Week.. Het mag allemaal wat kosten!

[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 10-09-2008 22:31 ]

Verwijderd

ppaddo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:58:

Sony pakt het wel groots aan. Iedere week episodes van Johnny X, een global presentation op de Londen Fashion/Design Week.. Het mag allemaal wat kosten!
Als wij daar uiteindelijk maar niet voor opdraaien ;)
Er zijn tenslotte nog geen exacte prijzen vrijgegeven...

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:58:
[...]

Pffffffsshhhhttt,

Volgens de gegevens is de xperia net zo dik als de p1i die ik nu bezit. Ik heb de touch pro meerdere malen in handen gehad en hij voelt veel dikker aan en ziet er ook veel dikker uit. Nu kan dat inderdaad optisch bedrog zijn, het is echter maar een mening...
Kan optisch bedrog zijn.. Weet ik eigenlijk wel zeker, want de specs zeggen toch echt maar dat het een minimaal verschil is.

Zolang jij de Xperia niet in handen hebt gehad, kun je niet zeggen dat de xperia er dunner uit ziet.. Het is niet te vergelijken met je P1i namelijk.. Ik denk namelijk dat een zwarte xperia er dikker uit zal zien als een witte.. (om maar even een voorbeeld te noemen). Tevens is de Xperia wat langer en breder, waardoor hij weer minder dik lijkt.. optisch bedrog zoals je zelf zegt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad, je moet het ding in handen hebben gehad. Pics kunnen heel gemakkelijk bedriegen. Optisch bedrog inderdaad. Ik zou wachten met oordelen totdat je beide in je handen hebt gehad. Bepaalde vormen komen nu eenmaal dikker over dan anderen.

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Weer een beetje nieuws over de X1
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2339616&WT.mc_id=nb
Waaronder eind deze maand leverbaar.... :9~

[ Voor 20% gewijzigd door BlackiE1982 op 11-09-2008 13:11 ]

Leeg

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 21:12
Dat ziet er wel weer veelbelovend uit voor de SEX1 nu er enkele release dates bekend zijn!

Wat ik me nog wel afvroeg is of de SEX1 nu wel, of niet de touchfocus heeft wat in het begin gemeld was, maar waar ik nu al een tijdje niks meer van gehoord heb, terwijl het me wel een verkoopargument lijkt. Iemand enig idee?

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:09:
Weer een beetje nieuws over de X1
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2339616&WT.mc_id=nb
Waaronder eind deze maand leverbaar.... :9~
moet je teleurstellen:

11-09-2008 | Uiteindelijk zijn de lanceringdata van de nieuwe Sony Ericsson Xperia X1 bekend. 30 September is dé dag waarop één van de belangrijkste mobieltjes van dit najaar officieel de winkels bereikt. Helaas zit daar Nederland nog niet bij en hebben Engeland, Duitsland en Zweden de primeur. Nederland volgt later dit jaar.

Bron: jouwmobiel.nl

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:07

The Legend

*Plop*

Nederlandse release dus ook op 30 september? Dan mogen de webshops wel eens komen met aanbiedingen :)

[edit]

^^ niet dus. Nu ja, de meeste webshops bieden ook UK modellen aan toch? Ik geef niets om Nederlandse menu's en panels.

[ Voor 39% gewijzigd door The Legend op 11-09-2008 13:22 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Ik heb volgens mij ook nooit beweerd dat de x1 er dunner uitziet, alleen dat hij volgens de gegevens iets dunner is. We kunnen inderdaad pas oordelen als we ze beide in handen hebben gehad...

Wat betreft de Nederlandse release: de geruchten gaan dat hij in Nederland twee weken na de eerste release (UK, Zweden en Duitsland) zal verschijnen.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik ga er vanuit dat de internationale release wel gewoon op 30 september in Nederland zal zijn. Veel webshops importeren de telefoon ook uit Duitsland, dus 30 september moet lukken :)

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:46:
Ik ga er vanuit dat de internationale release wel gewoon op 30 september in Nederland zal zijn. Veel webshops importeren de telefoon ook uit Duitsland, dus 30 september moet lukken :)
Met het gevolg dat je mogelijk wel een QWERTZ (Duits) toetsenbord hebt

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:01:
[...]

Met het gevolg dat je mogelijk wel een QWERTZ (Duits) toetsenbord hebt
Dat lijkt me zeer onlogisch. Dan zouden ze speciaal voor Duitsland een andere versie van het toestel moeten maken. Dan zou het voor SE makkelijker en goedkoper zijn om de SEX1 in een ander land uit te brengen.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Verwijderd

WoBaDijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:46:
[...]

Dat lijkt me zeer onlogisch. Dan zouden ze speciaal voor Duitsland een andere versie van het toestel moeten maken. Dan zou het voor SE makkelijker en goedkoper zijn om de SEX1 in een ander land uit te brengen.
dat kan best wel hoor de Touch Pro is ook in een versie met duits TB dus waarom niet bij de SE X1

Verwijderd

Waar staat eigenlijk dat hij 2 weken later in Nederland uitkomt, heeft iemand een bron?
En....is dit dan al gelijk de nederlandse versie of is dit de internationale versie?
Het is me ook nog niet geheel duidelijk of je later de nederlandse versie erop kan droppen als je de internationale versie aanschaf?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:50:
Waar staat eigenlijk dat hij 2 weken later in Nederland uitkomt, heeft iemand een bron?
Hier (onderaan het bericht)

Verwijderd

Ach, als hij er voor 21 oktober maar is!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Omdat de releasedatum in zicht komt en ik volgens mij niet de enige ben die graag andermans mening wil over af te sluiten abonnementen, geheugenkaartjes en overige accessoires heb ik dit topic geopend. Ik heb de wens om een dergelijk topic wel voorbij zien komen, maar het topic zelf bleef uit.

Hierbij de link: SE Xperia X1 abonnementen, geheugenkaartjes en accessoires

Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zwarte X1 in handen heb ;)

Verwijderd

Boontjes schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:11:

Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zilvere X1 in handen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Ik zit erg te twijfelen tussen zilver en zwart ik denk dat je ze eerst in het echt moet zien om een goed oordeel te kunnen vellen van welk nou mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dan al duidelijk dat de zilveren versie ook naar Nederland komt? Op de sony-ericsson site staat alleen de zwarte kleur als kleuroptie. Misschien dat de zilveren wel later komt, maar hij staat er nu nog niet op op de nederlandse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:37:
Is dan al duidelijk dat de zilveren versie ook naar Nederland komt? Op de sony-ericsson site staat alleen de zwarte kleur als kleuroptie. Misschien dat de zilveren wel later komt, maar hij staat er nu nog niet op op de nederlandse site.
Ik het promo filmpjes van SE zie ik de zilveren, dus waarschijnlijk komen ze gewoon tegelijk uit. Zou wel raar zijn als ze eerst maar 1 kleur introduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Benmen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:53:
Ik zit erg te twijfelen tussen zilver en zwart ik denk dat je ze eerst in het echt moet zien om een goed oordeel te kunnen vellen van welk nou mooier is.
Ik ken het probleem, maar ik vermoed toch ook wel dat de zwarte er het eerst zal zijn.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft de zilveren ooit op site gestaan, maar is de optie er later weer afgehaald. Ik heb het idee dat de zilveren later komt, zodra de productie van de zwarte een beetje op gang is gekomen. Maar dat is slechts een gedachte, het is geen gerucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of de X1 ook in Belgie eind sept. of begin okt. verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:11:
Weet er iemand of de X1 ook in Belgie eind sept. of begin okt. verkrijgbaar is?
Western Europe Spain, France, Italy, Switzerland, Netherlands, Austria, Norway,
Denmark, Belgium, Portugal

Waarschijnlijk dus half oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Er zijn zat filmpjes waar de zilveren gewoon al gebouwd is en als demo-model gebruikt wordt, dus lijkt me sterk als hij dan niet uitkomt. Of ie ook in Nederland uitkomt? Time will tell. Ik vind het ook moeilijk om te kiezen, maar ga toch wel voor de zilveren als hij hier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga absoluut voor de zwarte, dan lijkt ie ook weer een stukje kleiner, en vind hem stijlvoller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Boontjes schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:11:
Omdat de releasedatum in zicht komt en ik volgens mij niet de enige ben die graag andermans mening wil over af te sluiten abonnementen, geheugenkaartjes en overige accessoires heb ik dit topic geopend. Ik heb de wens om een dergelijk topic wel voorbij zien komen, maar het topic zelf bleef uit.

Hierbij de link: SE Xperia X1 abonnementen, geheugenkaartjes en accessoires

Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zwarte X1 in handen heb ;)
Nou dat was een van de kortste topics tot nu toe... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
JaMaaT schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:18:
[...]

Ok thanks!

Ik ga dan zelf liever voor de HBH-DS205. Hier kan ik dan mijn eigen hoofdtelefoon/earbuds op aansluiten. Maar wel gewoon als handsfree gebruiken, en ik kan zien welk nummer ik beluister / door wie ik gebeld word. De standby-tijd is niet echt lang, maar daar kan ik 3 dagen mee heen en weer reizen.

[afbeelding]
Ik gebruik zelf de ds205 maar die heeft echt geen display waar je tekst of telefoonnummer op kunt aflezen hoor! is verder wel een mooi dingetje en gaat heel lang mee na opladen

• The Legend

The Legend

*Plop*

Iemand al aan het twijfelen gebracht door de HTC Touch HD? :P

• L_Edje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 19:25
Vast niet, GoT rulez namelijk 8)

[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 13-09-2008 10:05 ]

• Tsunami
  • Niet online
The Legend schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:14:
Iemand al aan het twijfelen gebracht door de HTC Touch HD? :P
Ziet er niet uit dat ie een toetsenbord gaat hebben, dus neuh, niet echt :)

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
niekie67 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:50:
[...]

Ik gebruik zelf de ds205 maar die heeft echt geen display waar je tekst of telefoonnummer op kunt aflezen hoor! is verder wel een mooi dingetje en gaat heel lang mee na opladen
Niet? Shit... dan heb ik me verkeerd laten informeren! Wat geeft ie wel weer op het display dan? En waarom zou ik dan de DS205 kiezen, volgens mij is dat de duurste eraf. Dan kies ik wel de goedkopere variant.

Verwijderd

Tsunami schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:20:
[...]

Ziet er niet uit dat ie een toetsenbord gaat hebben, dus neuh, niet echt :)
Tenzij ze een maand later met een Pro komen. Dan ben je toch mooi de Sjaak :')

• Tsunami
  • Niet online
Hehe. Nou dat zou ik wel overleven, de Xperia is nog steeds kleiner en ik vind hem mooier. Ik heb nu de HTC Universal, en als mobiel kan het niet lomper. Prima PDA, maar als mobiel wil ik toch echt iets kleiners, Ziet er niet uit dat een HD met toetsenbord veel kleiner zal zijn. Imo zou dat ook wel heel erg stom zijn, een paar maanden na de Diamond de HD uitbrengen, en een paar maanden na de Pro de HD Pro ofzo? Ik denk dat de mensen die een Diamond/Pro hebben gekocht zich dan eerder de sjaak voelen :P

• Boontjes
ppaddo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:26:
[...]

Nou dat was een van de kortste topics tot nu toe... ;)
Ik zie het probleem van het bestaan van een dergelijk topic niet, maar had het vermoeden dat dit zou gebeuren. Gelukkig is er in ieder geval 1 iemand blij mee dat ie gesloten is.. >:)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik ben erg enthousiast over de Xperia, maar ik word een beetje afgehouden door de berichten dat eind van het jaar een HTC geïntroduceerd zou worden met WM7. Aangezien de release van de Xperia pas half oktober is, zit daar niet zoveel tijd tussen. Ik zou de Xperia direct halen zodra ik zeker weet dat er een WM7 update aankomt (wat ik wel verwacht overigens).

Normaal ben ik niet zo van het wachten, maar de update is enorm en het tijdsbestek lijkt klein te zijn.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• The Legend

The Legend

*Plop*

De hardware van de X1 en de Touch HD zijn identiek dacht ik. WM7 zou dus ook prima op de X1 kunnen draaien toch :?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

The Legend schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:07:
De hardware van de X1 en de Touch HD zijn identiek dacht ik. WM7 zou dus ook prima op de X1 kunnen draaien toch :?
Nee, de camera van de Touch HD is bijvoorbeeld 5MP ipv 3.2.

Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft. WM6 doet hier niks mee, maar WM7 heeft hiervoor natuurlijk uitgebreide ondersteuning. Ik kan me voorstellen dat HTC en SE de X1 hierop volledig hebben voorbereid en dat deze functie enkel en alleen voor WM7 aanwezig is. Ik verwacht ook wel dat de X1 WM7 gaat ondersteunen, maar zou graag iets meer zekerheid willen hebben.

Ik moet wel even een disclaimer bij mijn voorzichtigheid plaatsen. Ik kan me namelijk 0,0 beheersen als ik de mogelijkheid heb om zo'n door mij gewild apparaatje te kopen, no matter what. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ErectionJackson op 13-09-2008 12:21 . Reden: vergeten te reageren op quote 8) ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:42
ErectionJackson schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:19:
[...]

Nee, de camera van de Touch HD is bijvoorbeeld 5MP ipv 3.2.

Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft. WM6 doet hier niks mee, maar WM7 heeft hiervoor natuurlijk uitgebreide ondersteuning. Ik kan me voorstellen dat HTC en SE de X1 hierop volledig hebben voorbereid en dat deze functie enkel en alleen voor WM7 aanwezig is. Ik verwacht ook wel dat de X1 WM7 gaat ondersteunen, maar zou graag iets meer zekerheid willen hebben.

Ik moet wel even een disclaimer bij mijn voorzichtigheid plaatsen. Ik kan me namelijk 0,0 beheersen als ik de mogelijkheid heb om zo'n door mij gewild apparaatje te kopen, no matter what. ;)
Wat bedoel je precies met een motion sensor? Volgens mij hebben zowel de SE X1 als de Touch Diamond en Touch Pro ook al een motion sensor. Je hebt het er verder over dat WM7 daar 'natuurlijk uitgebreide ondersteuning voor heeft', maar het draaien van een Touch Diamond/Pro heeft ook als effect dat de UI automatisch meegedraaid wordt...

Verder is WM7 niet echt heel verschillend van WM6, een nieuwe Internet Explorer, wat andere kleine verbeteringen, maar pas in WM8 komen er echt veranderingen in het OS zelf en dat zal dus nog wel even duren. Het lijkt me dan ook voor de hand liggend dat er sowieso via xda-developers een versie van WM7 voor de X1 komt en misschien zelfs wel een officiele versie.

Dit laatste is overigens puur gebaseerd op wat ik op verschillende nieuwssites heb gelezen en wat ik daar van denk, dus niet op feiten ofzo. Ik vergelijk de situatie alleen met mijn oude HTC Tornado die ik met WM5 kocht en prima kon upgraden naar WM6.1 tot nu toe.

Verwijderd

Ik ben naar alle waarschijnlijkheid niet in staat om maandag naar die introfilm van de X1 te kijken. Is er iemand die dit van plan is op te nemen? Ik zou hem graag willen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
Ik ga ervan uit dat iemand die into op youtube en een link in dit topic zet.Ik zou me geen zorgen maken hoor ;) !!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Boontjes op 14-09-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:19:
[...]

Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft.
Helaas is dit niet zo, er zit een hardware-knop op om het scherm naar landscape-modus te doen.
Dus geen accelerometer.....
Ik ga definitely voor de zilvere btw, ik denk dat het een engelse versie wordt...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Display Type TFT touchscreen, 65K colors
Size 800 x 480 pixels, 3.0 inches
- Full QWERTY keyboard
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Optical joystick navigation

bron : GSM arena

en anders laat dit filmpje op youtube het duidelijk zien

http://nl.youtube.com/watch?v=ezAfe3sAGOc&NR=1

[ Voor 27% gewijzigd door marcellux op 14-09-2008 16:12 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Komt dat uit de whitepaper of een willekeurige internet bron? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij newmobile staat ook aangegeven dat er een bewegingssensor aanwezig is, maar we zullen zien, ik wed erop dat ie er niet in zit..
Wat overigens veel relaxter is, zo'n knop om het scherm te kantelen is veel handiger dan maar gokken wanneer je hem voldoende hebt gekanteld...

EDIT:
http://nl.youtube.com/watch?v=ks1PfLoWU8Y
Bij ongeveer 2:09 min....;) En bij 6:06 hoor je dat ze nu niks hadden gevonden, maar er is wel een applicatie met motionfunction dus hopen dat er wel wat gedaan wordt:*)!!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

marcellux schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:56:
Display Type TFT touchscreen, 65K colors
Size 800 x 480 pixels, 3.0 inches
- Full QWERTY keyboard
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Optical joystick navigation

bron : GSM arena

en anders laat dit filmpje op youtube het duidelijk zien

http://nl.youtube.com/watch?v=ezAfe3sAGOc&NR=1
Dat filmpje laat het niet zien. Het beeldscherm draait als het toetsenboard opengaat ;)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hebben zowat alle uitschuifbare QWERTY-toestellen, dat als je hem uitschuift hij automatisch naar landscape modus gaat... Geeft dus niets van een motion sensor aan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd naar 'de film' morgen! Ik denk dat ze ook de prijs enzo bekend zullen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 20:03 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Hier een paar mooie X1 advertenties:
http://semcblog.com/2008/09/14/x1-advertisments/

:9~

*Every one is a limited edition* :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021

Tot die tijd: de laagste prijzen heb ik tot nu toe gevonden bij bestelmaar.nl. Aanbiedingen zijn geldig tot 24 sept en wat ik me dus afvraag: zouden de prijzen nog zakken in oktober? Ik heb de neiging om er eentje te bestellen bij die gasten (of dames) omdat ik bang ben dat de prijzen volgende maand hoger zullen liggen. Even ter vergelijking: gsmeasy vraagt 744 Euro voor een los toestel, gsm.nl 726 euro en bestelmaar 622 euro! Klinkt bijna te mooi om waar te zijn toch? Ook met abo zijn de prijzen redelijk denk ik.

Iemand met verstand van zaken?
Ik heb al een maand of zo de bestelling bij hun staan en zag in jouw reactie dat de prijs al gedaald was. Heb hen toen gemaild dat ik dat gezien had en gevraagd of mijn bij te betalen prijs ook zou worden aangepast; 2 uur later (notabene 's avond) kreeg ik een mail terug dat ze de prijs hadden bijgesteld. Is toch zeer netjes van hun, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, dat is niet de bedoeling. Zie ook de topic-waarschuwing.

In dit geval betreft het:
Modbreak:Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Een snelle blik in de bron code van http://www.sonyericsson.com/premiere/ levert trouwens op dat de echte URL voor de webcast http://sonyericsson.streamuk.com/premiere/ is ;) Nog 1 uur en 20 minuten :9

[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 15-09-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrWimlex
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-06 14:02
Tsunami was me voor ^ :+

Je kunt iig al wel je vraag stellen ;)
--
Door het verzetten van je klok kun je alvast de pagina zien waar de webcast te zien is:
http://sonyericsson.streamuk.com/premiere/

Misschien kun je op deze manier alvast je plekje vooraanbemachtigen :). Ik gok dat het druk gaat worden

[ Voor 12% gewijzigd door MrWimlex op 15-09-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
newbie hier... :D maar zit echt met smart te wachten op de X1 :D Ik vind iedere dag nog te lang duren..hehe.

Dus ik dacht ff naar de webcast kijken... Grrr kan dat dus niet op mijn werk 8)7 ... Hoop dat het ook snel op youtube staat! Iemand die daar voor gaat zorgen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
:o er is al beeld ;) Nu nog geluid.. Maar ben wel aan het proberen om het op te nemen, moet even de goeie software ervoor zoeken.

Yay, geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 15-09-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
En nu is er ook geluid :)

edit: ze spelen er nog mee lijkt het. Valt soms kort weg.

[ Voor 54% gewijzigd door Lizard op 15-09-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Niet online
Tsunami schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:32:
:o er is al beeld ;) Nu nog geluid.. Maar ben wel aan het proberen om het op te nemen, moet even de goeie software ervoor zoeken.
offtopic:
Met VLC of Mplayer kun je streams dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Wat zijn ze nu aan het doen? Lijkt wel of ze aan het oefenen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kunnen we het live-verslag van de presentatie aub achterwege laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die stream automatisch beeld moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Grr zie nu pas dat ik een flinke spuit elf reactie had....

Sorry voor de onnodig ingenomen ruimte!

mag van de baas mijn klok niet wijzigen, moet dus nog even braaf wachten!

[ Voor 136% gewijzigd door PaT op 15-09-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet ut hier ook nog niet
Jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Geen beeld ;( Of zijn ze gewoon te laat begonnen.. Ik weet dat een live-verslag niet de bedoeling is maar ik wil wel graag weten of het aan mij ligt of niet :)

[edit]

Ok ligt dus niet aan mij, ff afwachten dus.

[edit2]

Dit is wel een blamage voor SE hoor. Een webcast uitzenden is leuk, maar je weet dat daar dingen bij mis kunnen gaan. Je doet dat dus alleen als je zeker weet dat het goed geregeld is. Hier blijf je dan voor thuis :X

[ Voor 49% gewijzigd door The Legend op 15-09-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg m niet aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel een blamage voor SE hoor. Een webcast uitzenden is leuk, maar je weet dat daar dingen bij mis kunnen gaan. Je doet dat dus alleen als je zeker weet dat het goed geregeld is. Hier blijf je dan voor thuis :X
[/quote]

Inderdaad, daar fiets je je dan half dood voor :S Waardeloos!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hopen dat de X1 wel iets beter werkt dan de stream.
Alleen al als zoiets als nu veel voorkomt krijg ik al een hekel aan de x1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Aub stoppen over die livestream!

Of het is te druk of hij ligt er uit ... of ... of ... ; hoe dan ook: dit heeft niets met de technische aspecten van de X1 te maken.

Als de presentatie voorbij is, is er vast iemand die hier een verslagje post.

En het onderstaande is het laatste wat ik erover wil zien. Omdat dat bericht nuttige informatie bevat, laat ik het staan.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 15-09-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje
presentatie is dus om 14.00u ... schijnbaar is de aftelpagina gelinkt aan de locale tijd.

maar het is dus om 13.00u BST (=14.00 GMT+1) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Edje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:We hebben een-en-ander opgeschoond.

Als de modbreaks en de topicwaarschuwing weer worden genegeerd, zullen we andere maatregelen treffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@filmpje hierboven

en toch betwijfel ik of die panels nou echt hun werk goed doen...
Volgens maak ik zelf 1 panel waar ongeveer alles opstaat aan links ipv al die panels....

Ik bedoel, met mn eigen telefoon nu staat er een aantal links op de startpagina van mn p1i en voor de rest kom ik zelden in het hoofd menu
lijkt me beetje zoals de panels.. sommige gebruik je 1x per maand en sommige 23 uur per dag

Hij is wel duidelijk sneller geworden (zoals verwacht natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dit is echt kwijlen met een teiltje eronder! Die interface is echt een heel stuk sneller geworden t.o.v. de eerste versies! Pfew, komt het toch nog goed met dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er inderdaad heel overtuigend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:01:
Om nog heel even 1 x stout te zijn en terug te komen op die webcast :$ Ik heb hem nu echt erop ! En hij loopt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stream loopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
En dicht ...

Zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.