vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Verwijderd
Tot die tijd: de laagste prijzen heb ik tot nu toe gevonden bij bestelmaar.nl. Aanbiedingen zijn geldig tot 24 sept en wat ik me dus afvraag: zouden de prijzen nog zakken in oktober? Ik heb de neiging om er eentje te bestellen bij die gasten (of dames) omdat ik bang ben dat de prijzen volgende maand hoger zullen liggen. Even ter vergelijking: gsmeasy vraagt 744 Euro voor een los toestel, gsm.nl 726 euro en bestelmaar 622 euro! Klinkt bijna te mooi om waar te zijn toch? Ook met abo zijn de prijzen redelijk denk ik.
Iemand met verstand van zaken?
Daar is al ooit een uitspraak over gedaan door een paar mods, met als voorlopig dieptepunt het sluiten van deel 2 van dit topic.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:14:
Ik weet niet of het de bedoeling is dat we hier abo'tjes en webwinkels gaan bespreken, misschien dat er van hogerhand iemand is die daar uitspraak over kan doen?
Het komt er op neer dat dat formeel niet mag, maar dat het volgens mij oogluikend wordt toegestaan mits het nog enigszins on-topic blijft. Ik denk dat jij nu op het spreekwoordelijke randje balanceert!
€ 622,- klinkt in ieder geval al wat prettiger!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
als ik kijk bij de waarschuwingen boven het tekstvak waar je je bericht typt, dan staat daar het volgende, bij punt 4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:14:
Ik weet niet of het de bedoeling is dat we hier abo'tjes en webwinkels gaan bespreken, misschien dat er van hogerhand iemand is die daar uitspraak over kan doen?
dus lijkt me niet de bedoeling.
als antwoord op je vraag, ik zou gewoon wachten tot ie er is.
Ik weet niet, er is al een flash player voor PocketPC sinds WM2K3, dus zou niet weten waarom het niet zou werken.bamoah schreef op woensdag 10 september 2008 @ 11:24:
[...]
JA dat is de custom oplossing dat beschikbaar is op xda-developers, da's geen officiele fix van opera, SE of MS vandaar, dat het werkt in de bovenstaande screenshots zie ik ook wel.
En bestelmaar heeft niet bepaald een goede shop survey...
[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 10-09-2008 13:26 ]
Verwijderd
Hmmm, aan welke voorwaarden moet een post voldoen om nog een klein beetje bij het randje uit de buurt te blijven?ppaddo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:22:
[...]
Daar is al ooit een uitspraak over gedaan door een paar mods, met als voorlopig dieptepunt het sluiten van deel 2 van dit topic.
Het komt er op neer dat dat formeel niet mag, maar dat het volgens mij oogluikend wordt toegestaan mits het nog enigszins on-topic blijft. Ik denk dat jij nu op het spreekwoordelijke randje balanceert!
€ 622,- klinkt in ieder geval al wat prettiger!
Verwijderd
lijkt me heel simpel. je mag alleen over het apparaat zelf praten en over zijn functies. niet over aanbiedingen, levertijden en dergelijke. althans, dat is wat ik er van begrijp, maar ik ben geen moderator...Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:26:
[...]
Hmmm, aan welke voorwaarden moet een post voldoen om nog een klein beetje bij het randje uit de buurt te blijven?
gewoon hier een linkje in de startpost plaatsen en alles kan gesplitst worden..
Verwijderd
Briljant!martjah schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:37:
waarom maken we dan niet gewoon een x1 abonnemententopic ?
gewoon hier een linkje in de startpost plaatsen en alles kan gesplitst worden..
Verwijderd
322 voor 1 jaar is nog te doen.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 15:40 ]
Verwijderd
Denk dat ik met je meegaVerwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:36:
Ik ga voor een 1 jarig abo.. denk ik..
322 voor 1 jaar is nog te doen.
Pffffff,Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:51:
[...]
Xperia is iets minder dik en minder zwaar, wat me vooral aan de TP opviel (in negatieve zin) is de dikte. Daar staat tegenover dat de X1 weer iets langer en breder is...
weet je zeker dat je ze goed vergeleken hebt? Het verschil in dikte tussen die 2 is minimaal.. Dat is niet te voelen, en alleen als je ze naast elkaar neerlegt en op de zelfde hoogte er tegenaan kijkt..
Verwijderd
Verwijderd
Pffffffsshhhhttt,Gamepie56 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:24:
[...]
Pffffff,
weet je zeker dat je ze goed vergeleken hebt? Het verschil in dikte tussen die 2 is minimaal.. Dat is niet te voelen, en alleen als je ze naast elkaar neerlegt en op de zelfde hoogte er tegenaan kijkt..
Volgens de gegevens is de xperia net zo dik als de p1i die ik nu bezit. Ik heb de touch pro meerdere malen in handen gehad en hij voelt veel dikker aan en ziet er ook veel dikker uit. Nu kan dat inderdaad optisch bedrog zijn, het is echter maar een mening...
Sony pakt het wel groots aan. Iedere week episodes van Johnny X, een global presentation op de Londen Fashion/Design Week.. Het mag allemaal wat kosten!
[ Voor 38% gewijzigd door PaT op 10-09-2008 22:31 ]
Verwijderd
Als wij daar uiteindelijk maar niet voor opdraaienppaddo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:58:
Sony pakt het wel groots aan. Iedere week episodes van Johnny X, een global presentation op de Londen Fashion/Design Week.. Het mag allemaal wat kosten!
Er zijn tenslotte nog geen exacte prijzen vrijgegeven...
Kan optisch bedrog zijn.. Weet ik eigenlijk wel zeker, want de specs zeggen toch echt maar dat het een minimaal verschil is.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:58:
[...]
Pffffffsshhhhttt,
Volgens de gegevens is de xperia net zo dik als de p1i die ik nu bezit. Ik heb de touch pro meerdere malen in handen gehad en hij voelt veel dikker aan en ziet er ook veel dikker uit. Nu kan dat inderdaad optisch bedrog zijn, het is echter maar een mening...
Zolang jij de Xperia niet in handen hebt gehad, kun je niet zeggen dat de xperia er dunner uit ziet.. Het is niet te vergelijken met je P1i namelijk.. Ik denk namelijk dat een zwarte xperia er dikker uit zal zien als een witte.. (om maar even een voorbeeld te noemen). Tevens is de Xperia wat langer en breder, waardoor hij weer minder dik lijkt.. optisch bedrog zoals je zelf zegt.
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2339616&WT.mc_id=nb
Waaronder eind deze maand leverbaar....
[ Voor 20% gewijzigd door BlackiE1982 op 11-09-2008 13:11 ]
Leeg
Wat ik me nog wel afvroeg is of de SEX1 nu wel, of niet de touchfocus heeft wat in het begin gemeld was, maar waar ik nu al een tijdje niks meer van gehoord heb, terwijl het me wel een verkoopargument lijkt. Iemand enig idee?
Verwijderd
moet je teleurstellen:BlackiE1982 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:09:
Weer een beetje nieuws over de X1
http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2339616&WT.mc_id=nb
Waaronder eind deze maand leverbaar....
11-09-2008 | Uiteindelijk zijn de lanceringdata van de nieuwe Sony Ericsson Xperia X1 bekend. 30 September is dé dag waarop één van de belangrijkste mobieltjes van dit najaar officieel de winkels bereikt. Helaas zit daar Nederland nog niet bij en hebben Engeland, Duitsland en Zweden de primeur. Nederland volgt later dit jaar.
Bron: jouwmobiel.nl
[edit]
^^ niet dus. Nu ja, de meeste webshops bieden ook UK modellen aan toch? Ik geef niets om Nederlandse menu's en panels.
[ Voor 39% gewijzigd door The Legend op 11-09-2008 13:22 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Wat betreft de Nederlandse release: de geruchten gaan dat hij in Nederland twee weken na de eerste release (UK, Zweden en Duitsland) zal verschijnen.
Verwijderd
Met het gevolg dat je mogelijk wel een QWERTZ (Duits) toetsenbord hebtXof schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:46:
Ik ga er vanuit dat de internationale release wel gewoon op 30 september in Nederland zal zijn. Veel webshops importeren de telefoon ook uit Duitsland, dus 30 september moet lukken
Dat lijkt me zeer onlogisch. Dan zouden ze speciaal voor Duitsland een andere versie van het toestel moeten maken. Dan zou het voor SE makkelijker en goedkoper zijn om de SEX1 in een ander land uit te brengen.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:01:
[...]
Met het gevolg dat je mogelijk wel een QWERTZ (Duits) toetsenbord hebt
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
dat kan best wel hoor de Touch Pro is ook in een versie met duits TB dus waarom niet bij de SE X1WoBaDijk schreef op donderdag 11 september 2008 @ 16:46:
[...]
Dat lijkt me zeer onlogisch. Dan zouden ze speciaal voor Duitsland een andere versie van het toestel moeten maken. Dan zou het voor SE makkelijker en goedkoper zijn om de SEX1 in een ander land uit te brengen.
Verwijderd
En....is dit dan al gelijk de nederlandse versie of is dit de internationale versie?
Het is me ook nog niet geheel duidelijk of je later de nederlandse versie erop kan droppen als je de internationale versie aanschaf?!
Verwijderd
Hier (onderaan het bericht)Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:50:
Waar staat eigenlijk dat hij 2 weken later in Nederland uitkomt, heeft iemand een bron?
Hierbij de link: SE Xperia X1 abonnementen, geheugenkaartjes en accessoires
Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zwarte X1 in handen heb
Verwijderd
Boontjes schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:11:
Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zilvere X1 in handen heb
Verwijderd
Ik het promo filmpjes van SE zie ik de zilveren, dus waarschijnlijk komen ze gewoon tegelijk uit. Zou wel raar zijn als ze eerst maar 1 kleur introduceren.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:37:
Is dan al duidelijk dat de zilveren versie ook naar Nederland komt? Op de sony-ericsson site staat alleen de zwarte kleur als kleuroptie. Misschien dat de zilveren wel later komt, maar hij staat er nu nog niet op op de nederlandse site.
Ik ken het probleem, maar ik vermoed toch ook wel dat de zwarte er het eerst zal zijn.Benmen schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:53:
Ik zit erg te twijfelen tussen zilver en zwart ik denk dat je ze eerst in het echt moet zien om een goed oordeel te kunnen vellen van welk nou mooier is.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Western Europe Spain, France, Italy, Switzerland, Netherlands, Austria, Norway,Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:11:
Weet er iemand of de X1 ook in Belgie eind sept. of begin okt. verkrijgbaar is?
Denmark, Belgium, Portugal
Waarschijnlijk dus half oktober
Verwijderd
Nou dat was een van de kortste topics tot nu toe...Boontjes schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:11:
Omdat de releasedatum in zicht komt en ik volgens mij niet de enige ben die graag andermans mening wil over af te sluiten abonnementen, geheugenkaartjes en overige accessoires heb ik dit topic geopend. Ik heb de wens om een dergelijk topic wel voorbij zien komen, maar het topic zelf bleef uit.
Hierbij de link: SE Xperia X1 abonnementen, geheugenkaartjes en accessoires
Kan trouwens niet wachten tot ik mijn zwarte X1 in handen heb
Ik gebruik zelf de ds205 maar die heeft echt geen display waar je tekst of telefoonnummer op kunt aflezen hoor! is verder wel een mooi dingetje en gaat heel lang mee na opladenJaMaaT schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:18:
[...]
Ok thanks!
Ik ga dan zelf liever voor de HBH-DS205. Hier kan ik dan mijn eigen hoofdtelefoon/earbuds op aansluiten. Maar wel gewoon als handsfree gebruiken, en ik kan zien welk nummer ik beluister / door wie ik gebeld word. De standby-tijd is niet echt lang, maar daar kan ik 3 dagen mee heen en weer reizen.
[afbeelding]
[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 13-09-2008 10:05 ]
Ziet er niet uit dat ie een toetsenbord gaat hebben, dus neuh, niet echtThe Legend schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:14:
Iemand al aan het twijfelen gebracht door de HTC Touch HD?
Niet? Shit... dan heb ik me verkeerd laten informeren! Wat geeft ie wel weer op het display dan? En waarom zou ik dan de DS205 kiezen, volgens mij is dat de duurste eraf. Dan kies ik wel de goedkopere variant.niekie67 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:50:
[...]
Ik gebruik zelf de ds205 maar die heeft echt geen display waar je tekst of telefoonnummer op kunt aflezen hoor! is verder wel een mooi dingetje en gaat heel lang mee na opladen
Verwijderd
Tenzij ze een maand later met een Pro komen. Dan ben je toch mooi de SjaakTsunami schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:20:
[...]
Ziet er niet uit dat ie een toetsenbord gaat hebben, dus neuh, niet echt
Ik zie het probleem van het bestaan van een dergelijk topic niet, maar had het vermoeden dat dit zou gebeuren. Gelukkig is er in ieder geval 1 iemand blij mee dat ie gesloten is..ppaddo schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 22:26:
[...]
Nou dat was een van de kortste topics tot nu toe...
Normaal ben ik niet zo van het wachten, maar de update is enorm en het tijdsbestek lijkt klein te zijn.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nee, de camera van de Touch HD is bijvoorbeeld 5MP ipv 3.2.The Legend schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 11:07:
De hardware van de X1 en de Touch HD zijn identiek dacht ik. WM7 zou dus ook prima op de X1 kunnen draaien toch
Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft. WM6 doet hier niks mee, maar WM7 heeft hiervoor natuurlijk uitgebreide ondersteuning. Ik kan me voorstellen dat HTC en SE de X1 hierop volledig hebben voorbereid en dat deze functie enkel en alleen voor WM7 aanwezig is. Ik verwacht ook wel dat de X1 WM7 gaat ondersteunen, maar zou graag iets meer zekerheid willen hebben.
Ik moet wel even een disclaimer bij mijn voorzichtigheid plaatsen. Ik kan me namelijk 0,0 beheersen als ik de mogelijkheid heb om zo'n door mij gewild apparaatje te kopen, no matter what.
[ Voor 3% gewijzigd door ErectionJackson op 13-09-2008 12:21 . Reden: vergeten te reageren op quote 8) ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Wat bedoel je precies met een motion sensor? Volgens mij hebben zowel de SE X1 als de Touch Diamond en Touch Pro ook al een motion sensor. Je hebt het er verder over dat WM7 daar 'natuurlijk uitgebreide ondersteuning voor heeft', maar het draaien van een Touch Diamond/Pro heeft ook als effect dat de UI automatisch meegedraaid wordt...ErectionJackson schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:19:
[...]
Nee, de camera van de Touch HD is bijvoorbeeld 5MP ipv 3.2.
Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft. WM6 doet hier niks mee, maar WM7 heeft hiervoor natuurlijk uitgebreide ondersteuning. Ik kan me voorstellen dat HTC en SE de X1 hierop volledig hebben voorbereid en dat deze functie enkel en alleen voor WM7 aanwezig is. Ik verwacht ook wel dat de X1 WM7 gaat ondersteunen, maar zou graag iets meer zekerheid willen hebben.
Ik moet wel even een disclaimer bij mijn voorzichtigheid plaatsen. Ik kan me namelijk 0,0 beheersen als ik de mogelijkheid heb om zo'n door mij gewild apparaatje te kopen, no matter what.
Verder is WM7 niet echt heel verschillend van WM6, een nieuwe Internet Explorer, wat andere kleine verbeteringen, maar pas in WM8 komen er echt veranderingen in het OS zelf en dat zal dus nog wel even duren. Het lijkt me dan ook voor de hand liggend dat er sowieso via xda-developers een versie van WM7 voor de X1 komt en misschien zelfs wel een officiele versie.
Dit laatste is overigens puur gebaseerd op wat ik op verschillende nieuwssites heb gelezen en wat ik daar van denk, dus niet op feiten ofzo. Ik vergelijk de situatie alleen met mijn oude HTC Tornado die ik met WM5 kocht en prima kon upgraden naar WM6.1 tot nu toe.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Boontjes op 14-09-2008 00:14 ]
Verwijderd
Helaas is dit niet zo, er zit een hardware-knop op om het scherm naar landscape-modus te doen.ErectionJackson schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:19:
[...]
Ik hoorde dat de X1 ook een motion sensor aan boord heeft.
Dus geen accelerometer.....
Ik ga definitely voor de zilvere btw, ik denk dat het een engelse versie wordt...;)
Size 800 x 480 pixels, 3.0 inches
- Full QWERTY keyboard
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Optical joystick navigation
bron : GSM arena
en anders laat dit filmpje op youtube het duidelijk zien
http://nl.youtube.com/watch?v=ezAfe3sAGOc&NR=1
[ Voor 27% gewijzigd door marcellux op 14-09-2008 16:12 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Verwijderd
Wat overigens veel relaxter is, zo'n knop om het scherm te kantelen is veel handiger dan maar gokken wanneer je hem voldoende hebt gekanteld...
EDIT:
http://nl.youtube.com/watch?v=ks1PfLoWU8Y
Bij ongeveer 2:09 min....;) En bij 6:06 hoor je dat ze nu niks hadden gevonden, maar er is wel een applicatie met motionfunction dus hopen dat er wel wat gedaan wordt:*)!!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 16:18 ]
Dat filmpje laat het niet zien. Het beeldscherm draait als het toetsenboard opengaatmarcellux schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:56:
Display Type TFT touchscreen, 65K colors
Size 800 x 480 pixels, 3.0 inches
- Full QWERTY keyboard
- Accelerometer sensor for auto-rotate
- Optical joystick navigation
bron : GSM arena
en anders laat dit filmpje op youtube het duidelijk zien
http://nl.youtube.com/watch?v=ezAfe3sAGOc&NR=1
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Verwijderd
http://semcblog.com/2008/09/14/x1-advertisments/
*Every one is a limited edition*
Ik heb al een maand of zo de bestelling bij hun staan en zag in jouw reactie dat de prijs al gedaald was. Heb hen toen gemaild dat ik dat gezien had en gevraagd of mijn bij te betalen prijs ook zou worden aangepast; 2 uur later (notabene 's avond) kreeg ik een mail terug dat ze de prijs hadden bijgesteld. Is toch zeer netjes van hun, niet?Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:14:
Tot die tijd: de laagste prijzen heb ik tot nu toe gevonden bij bestelmaar.nl. Aanbiedingen zijn geldig tot 24 sept en wat ik me dus afvraag: zouden de prijzen nog zakken in oktober? Ik heb de neiging om er eentje te bestellen bij die gasten (of dames) omdat ik bang ben dat de prijzen volgende maand hoger zullen liggen. Even ter vergelijking: gsmeasy vraagt 744 Euro voor een los toestel, gsm.nl 726 euro en bestelmaar 622 euro! Klinkt bijna te mooi om waar te zijn toch? Ook met abo zijn de prijzen redelijk denk ik.
Iemand met verstand van zaken?
Nee, dat is niet de bedoeling. Zie ook de topic-waarschuwing.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 13:14:
In dit geval betreft het:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 15-09-2008 11:40 ]
Je kunt iig al wel je vraag stellen
--
Door het verzetten van je klok kun je alvast de pagina zien waar de webcast te zien is:
http://sonyericsson.streamuk.com/premiere/
Misschien kun je op deze manier alvast je plekje vooraanbemachtigen
[ Voor 12% gewijzigd door MrWimlex op 15-09-2008 11:54 ]
Dus ik dacht ff naar de webcast kijken... Grrr kan dat dus niet op mijn werk

Yay, geluid.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 15-09-2008 12:36 ]
edit: ze spelen er nog mee lijkt het. Valt soms kort weg.
[ Voor 54% gewijzigd door Lizard op 15-09-2008 12:37 ]
Tsunami schreef op maandag 15 september 2008 @ 12:32:
er is al beeld
Nu nog geluid.. Maar ben wel aan het proberen om het op te nemen, moet even de goeie software ervoor zoeken.
Met VLC of Mplayer kun je streams dumpen
Sorry voor de onnodig ingenomen ruimte!
mag van de baas mijn klok niet wijzigen, moet dus nog even braaf wachten!
[ Voor 136% gewijzigd door PaT op 15-09-2008 13:35 ]
[edit]
Ok ligt dus niet aan mij, ff afwachten dus.
[edit2]
Dit is wel een blamage voor SE hoor. Een webcast uitzenden is leuk, maar je weet dat daar dingen bij mis kunnen gaan. Je doet dat dus alleen als je zeker weet dat het goed geregeld is. Hier blijf je dan voor thuis

[ Voor 49% gewijzigd door The Legend op 15-09-2008 13:11 ]
Verwijderd

[/quote]
Inderdaad, daar fiets je je dan half dood voor
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2008 13:18 ]
Verwijderd
Alleen al als zoiets als nu veel voorkomt krijg ik al een hekel aan de x1
Als de presentatie voorbij is, is er vast iemand die hier een verslagje post.
En het onderstaande is het laatste wat ik erover wil zien. Omdat dat bericht nuttige informatie bevat, laat ik het staan.
[ Voor 18% gewijzigd door pven op 15-09-2008 13:23 ]
maar het is dus om 13.00u BST (=14.00 GMT+1)
Verwijderd
en toch betwijfel ik of die panels nou echt hun werk goed doen...
Volgens maak ik zelf 1 panel waar ongeveer alles opstaat aan links ipv al die panels....
Ik bedoel, met mn eigen telefoon nu staat er een aantal links op de startpagina van mn p1i en voor de rest kom ik zelden in het hoofd menu
lijkt me beetje zoals de panels.. sommige gebruik je 1x per maand en sommige 23 uur per dag
Hij is wel duidelijk sneller geworden (zoals verwacht natuurlijk)
Dit is echt kwijlen met een teiltje eronder! Die interface is echt een heel stuk sneller geworden t.o.v. de eerste versies! Pfew, komt het toch nog goed met dit toestel!L_Edje schreef op maandag 15 september 2008 @ 13:34:
En terwijl we wachten :
http://www.theunwired.net...-s-latest-xperia-x1-built
Verwijderd
Om nog heel even 1 x stout te zijn en terug te komen op die webcast
Zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.
Dit topic is gesloten.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.