Dit topic gaat over abonnementskeuze, geheugenkaartjes en overige accessoires die niet besproken mogen worden in het Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3.
Verwijderd
Is hiet niet handiger om hier een centraal topic van te maken? Dus niet alleen van de SE X1 maar ook van andere telefoons? dan hou je de abbo/prijzen/accesoires crap uit het centrale toestel topic. Denk dat het een beetje mager is om een topic puur voor de X1 te maken?
Ik denk dat er voldoende behoefte is aan dergelijk topic voor de X1... het is tenslotte een toppertje of niet danVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 20:23:
Is hiet niet handiger om hier een centraal topic van te maken? Dus niet alleen van de SE X1 maar ook van andere telefoons? dan hou je de abbo/prijzen/accesoires crap uit het centrale toestel topic. Denk dat het een beetje mager is om een topic puur voor de X1 te maken?
Verwijderd
Ok, zullen we dan maar? Ik heb tot nu toe drie webwinkels gevonden die hem aanbieden: gsm.nl, gsmplaza.nl en bestelmaar.nl. De laatste is veruit de goedkoopste, +/- 250 euri voor een éénjarig vodaf. abonnement van ongeveer 30 euro en mobiel internet. Ik wil echt maar een éénjarig abonnement want wie weet wat voor lekkers er over een jaar op de markt is. Bestelmaar.nl biedt hem trouwens los aan voor 622 euri. Iemand anders andere bevindingen?
GSMWeb heeft hem nog niet online staan, maar die leveren vaak ook vrij goedkoop. Al leveren ze niet altijd even snel.
Ik verwacht zelf rond de 300 euro te moeten betalen bij T-mobile met Flex 25 (heb het natuurlijk over 1 jaar, 2 jaar geeft sowieso te weinig korting IMHO) en Internet Totaal (twijfel nog of ik 15 euro versie ga nemen, heb op dit moment de 10 euro versie).
Minder is altijd mooi meegenomen natuurlijk
Ik verwacht zelf rond de 300 euro te moeten betalen bij T-mobile met Flex 25 (heb het natuurlijk over 1 jaar, 2 jaar geeft sowieso te weinig korting IMHO) en Internet Totaal (twijfel nog of ik 15 euro versie ga nemen, heb op dit moment de 10 euro versie).
Minder is altijd mooi meegenomen natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Xof op 11-09-2008 21:31 ]
Verwijderd
T-mobile geeft byzonder weinig korting bij sommige webwinkels viel me op. Geen idee waarom...
Dat is al jaren zo, die webshops zijn het niet eens hoe de kortingen bij T-mobile geregeld worden. T-mobile stelt een aantal eisen hieraan, dus die webshops geven gewoon helemaal geen korting.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 21:35:
T-mobile geeft byzonder weinig korting bij sommige webwinkels viel me op. Geen idee waarom...
Sja als ze geen moeite willen doen voor T-mobile klanten moeten ze het zelf weten, daar gaat gewoon een gedeelte van hun omzet
Edit: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/23043
[ Voor 4% gewijzigd door Xof op 11-09-2008 21:44 ]
Ik heb zelf geen ervaring met aanschaf van een telefoon via een webwinkel, omdat ik een beetje huiverig ben voor afhandeling bij eventuele mankementen. Met T-Mobile heb ik op dat vlak goede ervaringen, maar wil absoluut geen branded X1 en gaat het matige bereik op sommige lokaties mij tegenstaan. Had bestelmaar.nl geen slechte shopsurvey trouwens?
Hun beoordeling staat hierBoontjes schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:02:
Had bestelmaar.nl geen slechte shopsurvey trouwens?
Die is inderdaad niet florissant, maar sommige onvoldoendes interessseren me niet zo erg. Oordeel echter zelf maar wat je er van vindt. Ze zijn inderdaad verreweg het goedkoopst, en dat is óók wat waard...
bestelmaar.nl is altijd het goedkoopste bij pre-orders.. als de telefoon uit is komen de goedkopere shops
Is er zelf nog verschil tussen X1 los kopen of samen met een abonnement te nemen? Zoals troep geinstalleerd op de telefoon enzo? Zit me af te vragen of ik het los zou kopen en zelf apart een mobiel abonnement ergens aanschaf, of het samen te kopen in een abonnement.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Er komen wel custom roms uitTrinsec schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:50:
Is er zelf nog verschil tussen X1 los kopen of samen met een abonnement te nemen? Zoals troep geinstalleerd op de telefoon enzo? Zit me af te vragen of ik het los zou kopen en zelf apart een mobiel abonnement ergens aanschaf, of het samen te kopen in een abonnement.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik ben van plan de X1 met een T-Mobile Relax 200 + Web 'n Walk Plus te bestellen. Even kijken hoe duur het wordt of het 1 of 2-jarig wordt..
Ik ben toch malle pietje niet!
Ik ga mijn abbo verlengen, Vodafone, €27,50p/m en internet erbij.
Ik denk gewoon weer voor 2 jaar. Ben benieuwd wat de Xperia dan kost, ik hoop rond de 100 euro (liefst nog wat minder
)
Een Touch Diamond krijg ik iig gratis bij die combo (site van Vodafone) een Touch Pro kost ongeveer 150 euro (Bestelmaar) maar dat is bij nieuwe abbo's.
Ik hoop dat er iets van verlengingskorting bij is.
van Bestelmaar.nl
Nieuw abbo:
ik heb even de pro genomen als voorbeeld (verwacht dat de Xperia in dezelfde prijsklasse zal liggen, maar die prijzen zijn nog niet bekend enzo
Xperia (onder voorbehoud)
Nieuw abbo:
Ik denk gewoon weer voor 2 jaar. Ben benieuwd wat de Xperia dan kost, ik hoop rond de 100 euro (liefst nog wat minder
Een Touch Diamond krijg ik iig gratis bij die combo (site van Vodafone) een Touch Pro kost ongeveer 150 euro (Bestelmaar) maar dat is bij nieuwe abbo's.
Ik hoop dat er iets van verlengingskorting bij is.
van Bestelmaar.nl
Nieuw abbo:
Verlenging:HTC Touch Pro Black + Vodafone € 27.50 2 jaar Lifetime actie € 22,00 p/mnd € 143.00
Ik ga wel naar de winkel, dan word ik niet opgelichtVodafone € 27.50 verlenging 2 jaar Nu altijd slechts € 22,00 + HTC Touch Pro Black € 198.00
ik heb even de pro genomen als voorbeeld (verwacht dat de Xperia in dezelfde prijsklasse zal liggen, maar die prijzen zijn nog niet bekend enzo
Xperia (onder voorbehoud)
Nieuw abbo:
En bij een verlengingSony-Ericsson Xperia X1 Black (verwacht: november) + Vodafone € 27.50 2 jaar Lifetime actie € 22,00 p/mnd € 183.00

Raarrrrr..verlengen is toch altijd goedkoper dan een nieuw (hetzelfde) abbo..?Vodafone € 27.50 verlenging 2 jaar Nu altijd slechts € 22,00 + Sony-Ericsson Xperia X1 Black (verwacht: november) € 238.00
[ Voor 58% gewijzigd door St@m op 12-09-2008 08:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
nope... bij vodafone krijgen nieuwe klanten een hogere korting dan bestaande klanten.
Raar maar waar.
anyway..
beyzacases.com
Raar maar waar.
anyway..

beyzacases.com
Dat is nog eens klantenbindingVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:14:
nope... bij vodafone krijgen nieuwe klanten een hogere korting dan bestaande klanten.
Raar maar waar.
anyway..[afbeelding]
beyzacases.com
Dan ga ik uit principe misschien wel wachten om ergens anders een abbo te nemen.
Ik krijg toch volgende week al een nieuwe telefoon omdat mijn QtekS200 kapot is (verzekering ftw!)
3 maanden met een Touch Cruise(oid) overleef ik ook nog wel.
Mijn andere plan is om die telefoon (die ik nieuw krijg) niet te gebruiken en nieuw in doos te verkopen..maar dat ligt er maar net even aan wat voor een toestel ik krijg van de verzekering. Sowieso een nieuwe want de S200 wordt niet meer gemaakt en Qtek bestaat niet meer.
Ik ga trouwens niet met zo'n case lopen, een krasje maak ik toch altijd wel, met of zonder case.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 12-09-2008 08:21 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Ik heb nooit krasjes.
Het is zeker aan te raden om je gsm netjes te houden.
Zo kun je m na 1 jaar goed verkopen. En lukt het makkelijker om ieder jaar een dure gsm te kopen voor betrekkelijk weinig.
Soms zelfs met winst
Dit lukt echt stukken minder goed als je gsm 2 jaar oud is.
Zo kun je m na 1 jaar goed verkopen. En lukt het makkelijker om ieder jaar een dure gsm te kopen voor betrekkelijk weinig.
Soms zelfs met winst
Ehm ja, dat neem ik me iedere keer weer voor, maar ik ben _nogal_ onhandig, en krasjes lijken bij mij vanzelf te komen. Mijn S200 heb ik altijd in zo'n riemtasje gehad, en toch krasjes.. maarja, dat maakt ook niet uit, heb niet de intensie om een telefoon 2e hands in de verkoop te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:29:
Ik heb nooit krasjes.
Soms zelfs met winst
Verwijderd
Is toch niet raar? Is overal hoorVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 08:14:
Raar maar waar.
Met een abbo van 2 jaar + de 4 maanden dat ik nog over heb bij Hi zal ik dus bijna 2.5 jaar met de X1 moeten doen.
Verder denk ik dat ik gewoon naar een winkel in de stad ga, webshops zullen vast goedkoper zijn maar je hebt totaal geen aanspreekpunt en als er wat aan de telefoon is moet je hem opsturen. Bovendien weet ik ook niet of je net als bij gewone winkels 110 euro korting krijgt op je toestel als je internet erbij pakt?
Ik dacht eventjes dat het een abonnement voor "iets anders" was, maar het is een telefoon.

We hebben het even aangekeken. Helaas is het niveau niet datgene wat we hier op GoT verwachten. Op dit forum verwachten we discussies die met name op de techniek gericht zijn. Berichten zoals als 'in winkel X hebben ze hem niet, in winkel Y ga ik deze middag kijken' voegen technisch gezien niets toe.
Omdat er toch behoefte is aan dit soort discussies, gaan we ons intern beraden hoe we hier het beste mee om kunnen gaan. Vooralsnog staan we dit soort discussies dus niet toe; als het beleid wijzigt, dan laten we dat uiteraard weten.
Indien je vragen of commentaar hebt mbt deze beslissing, dan staat het je vrij om daar op terug te komen in het feedback-topic.
Omdat er toch behoefte is aan dit soort discussies, gaan we ons intern beraden hoe we hier het beste mee om kunnen gaan. Vooralsnog staan we dit soort discussies dus niet toe; als het beleid wijzigt, dan laten we dat uiteraard weten.
Indien je vragen of commentaar hebt mbt deze beslissing, dan staat het je vrij om daar op terug te komen in het feedback-topic.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.