Xof schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 10:31:
[...]
Ik heb hetzelfde, ik twijfel alleen of ik hem gelijk ga kopen.. ik heb de laatste 4 jaar altijd nog een telefoon precies op de release date gekocht en altijd zie je de prijs 2 weken later toch soms met 100 euro dalen. Dus kan zijn dat ik eerst nog 2 weken wacht, voor de reviews ben ik sowieso niet bang.
Ervan uitgaande dat hij meteen goed leverbaar is... anders blijft de prijs na 2 weken kunstmatig hoog en sta je ergens op plekje 20 bij de reserveringen....
Mijn P1i is na aanschaf zelfs duurder geworden door het aflopen van enkele acties!
Dus wat dat betreft moet je gewoon een beetje geluk hebben opt moment van aanschaffen.
Bovendien, als je hem bij Belcompany haalt, kun je binnen 2 weken ruilen, toestel-tevredenheids garantie noemen ze dat. (Mag wel maar max 3x, maar een toestel daalt in 2 weken toch niet meer dan 3x....

)
Als je toestel dus binnen 2 weken flink in prijs daalt... krijg je de prijsdaling gewoon terug hoor! En als ze moeilijk doen, gewoon 'ruilen', geld terugkrijgen, en meteen opnieuw kopen... klaar!
Edit:
Dat laatste nieuwe filmpje is inderdaad érg mooi en snel!

Al moet ik nog steeds zeggen dat mijn voorkeur nog uitgaat naar de compleet zwarte uitvoering. Mede doordat ik nu een P1i heb, en die ook al zwart met zilver afgezet is.
Maar de snelheid is érg goed te pruimen! Nu maar hopen dat de productie versie dat kan evenaren!
[
Voor 12% gewijzigd door
F-Tim op 02-09-2008 10:48
]