Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 97.188 views

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
dragonzzzz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:43:
Hoe zit het met de handsfree headset? Als het een 3.5mm jack is, hoe kan je dan "handsfree" opnemen als je een normale sony headset gebruikt.
Ookal heb ik een Sennheiser headset en een bluetooth headset:P
Niet?

Je krijgt standaard een handsfree setje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Lees net een preview op smape.com (http://smape.com/en/revie...csson_XPERIA_X1-prev.html), en wat zie ik tot mn verbazing aan het eind van het lijstje... Ik mag hopen dat SE niet zo dom is en ze dit alsnog fixen.
+ Stylish design, original form factor
+ High quality of materials and assembly
+ Large high-definition screen
+ Long battery life
+ 3.5 mm audio jack
+ XPERIA panels firmware launcher
+ Powerful CPU, 256 Mb of RAM
+ Wi-Fi and GPS, as well as an FM tuner
- High price
- Challengeable keyboard ergonomics
- Non-canon screen resolution
- No TV-out
- No hardware 3D acceleration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39

RayNbow

Kirika <3

djjef85 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:28:
Lees net een preview op smape.com (http://smape.com/en/revie...csson_XPERIA_X1-prev.html), en wat zie ik tot mn verbazing aan het eind van het lijstje... Ik mag hopen dat SE niet zo dom is en ze dit alsnog fixen.
[...]
Als je zoekt op "3d hardware" in dit topic zie je dat we het er al over gehad hebben. De toenmalige conclusie was dat het niet logisch zou zijn als de X1 geen 3D acceleratie zou hebben en tevens dat de white paper wel spreekt over 3D acceleratie.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:00
daar is men eerder op terug gekomen maar meende dat het er wel definitief in zit. maar weet niet meer precies hoe dat zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Dat is wel mooi ja. Vind het zelf prachtig hoe Opera omgaat met tekst als je inzoomt. Dan maakt hij die tekst zo breed als je scherm zodat je niet opzij hoeft te scrollen. Dat werkt behoorlijk mooi op de HTC Touch Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Jup Opera werkt op alle telefoons erg lekker. Kun je gewoon normaal nu.nl lezen en hoef je alleen maar naar beneden te scrollen.
Als het er niet standaard op zat had ik het zelf wel gelijk geïnstalleerd, maar op deze manier wordt het waarschijnlijk wel beter geïntegreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Benieuwd wanneer de grote nederlandse webshops de buitenlandse versie opnemen op hun website. Half september is niet meer zo ver weg, een pre-order is nu niet meer zo vreemd.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renshetmens
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:25
Wat ik tot nu toe zie van het toestel vind ik allemaal geweldig !
ik hoop alleen dat ze op het volgende letten
- echt goede compatibiliteit voor 3th party apps
-dat de accu het goed lang uit gaat houden
-Dat het hele zooitje niet te zwaar word
-Dat het accuklepje er niet te makkelijk afvalt
-beeldschermpje kras-vast
-Snelheid verbeterd word
-en als laatste, dat ze een grote berg maken om alle kopers te kunnen voorzien vanaf het begin :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:39

RayNbow

Kirika <3

Renshetmens schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:45:
Wat ik tot nu toe zie van het toestel vind ik allemaal geweldig !
ik hoop alleen dat ze op het volgende letten
- echt goede compatibiliteit voor 3thrd party apps
Ontwikkelen voor Windows Mobile is nou niet echt rocket science. Hell, het is redelijk eenvoudig om bijv. een .NET applicatie te deployen gezien er .NET Compact Framework op zit.
-dat de accu het goed lang uit gaat houden
Accutijden staan vermeld in de topic start.
Idem.
-Dat het accuklepje er niet te makkelijk afvalt
Onbekend, maar zijn er uberhaupt telefoons waarbij dit een probleem is?
-beeldschermpje kras-vast
Gebruik een screen protector? ;)
-Snelheid verbeterd word
In de latere filmpjes was al te zien dat de panel interface al aardig verbeterd was.
-en als laatste, dat ze een grote berg maken om alle kopers te kunnen voorzien vanaf het begin :9
Het is geen iPhone die gehypet wordt en dat er lange wachtrijen zijn of zo? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renshetmens schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 22:45:
Reken maar van wel. Ik vond de Touch pro al redelijk zwaar en heeft de X1 ook nog eens een zware behuizing eromheen.
Maar het voordeel van een zwaardere telefoon is dat hij wel heerlijk in je handen ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Laatst online: 09-09 21:12
http://www.engadgetmobile...d-in-breathtaking-detail/

Een preview van de sony ericsson xperia staat op de smape website, via onderstaande link kan je er komen, de website wordt momenteel onderhouden, dus heb ik bovenstaande link er ook maar ff neergeplompt:

http://smape.com/en/revie...csson_XPERIA_X1-prev.html

Ik ben wel heel benieuwd naar het toetsenbord, er wordt gezegd dat die crap aanvoelt, hopelijk wordt dat in de final beter, ben ook heel benieuwd hoe de mobiel zich houd als alle panels in gebruik zijn, als al die programma's dus in het geheugen zitten.

Ben trouwens benieuwd of er een tomtom versie meegeleverd wordt bij het mobiel, de touch pro kan nl gebundeld worden met tomtom navigator

edit: een iets zwaardere telefoon vind ik ook niet zo heel erg, dan heb je tenminste ook eerder door als je de tel vergeet.

[ Voor 7% gewijzigd door Nixweerd op 25-08-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nixweerd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:26:
http://www.engadgetmobile...d-in-breathtaking-detail/

Een preview van de sony ericsson xperia staat op de smape website, via onderstaande link kan je er komen, de website wordt momenteel onderhouden, dus heb ik bovenstaande link er ook maar ff neergeplompt:

http://smape.com/en/revie...csson_XPERIA_X1-prev.html

Ik ben wel heel benieuwd naar het toetsenbord, er wordt gezegd dat die crap aanvoelt, hopelijk wordt dat in de final beter, ben ook heel benieuwd hoe de mobiel zich houd als alle panels in gebruik zijn, als al die programma's dus in het geheugen zitten.

Ben trouwens benieuwd of er een tomtom versie meegeleverd wordt bij het mobiel, de touch pro kan nl gebundeld worden met tomtom navigator

edit: een iets zwaardere telefoon vind ik ook niet zo heel erg, dan heb je tenminste ook eerder door als je de tel vergeet.
Deze review was al eerder gepost in deze topic > zie quote hieronder
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:41:
Mooie preview op SMAPE.com. :)

Wordt de X1 ook vergeleken met de Touch Pro en Diamond.
edit: Standaard zit er google maps op de X1(net als de Touch Pro). Maar het bundelen van Tomtom met Touch Pro is zeker zo'n webwinkel actie ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door dragonzzzz op 25-08-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben benieuwd naar de info van SE, prijs, exacte verkoopdatum e.d.
Als deze telefoon echt over 3 weken uitkom dan verwacht ik deze informatie ieder moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixweerd
  • Laatst online: 09-09 21:12
ohja, lol, niet goed opgelet dus....

bij het tomtom artikel van tweakers staat niks over dat het een webwinkel actie is: nieuws: Tomtom bundelt nieuwe Navigator met HTC Touch Pro
Niet heel erg duidelijk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Nixweerd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:05:
ohja, lol, niet goed opgelet dus....

bij het tomtom artikel van tweakers staat niks over dat het een webwinkel actie is: nieuws: Tomtom bundelt nieuwe Navigator met HTC Touch Pro
Niet heel erg duidelijk dus
Op newmobile staat bij X1 nog steeds Google Maps. Maar ik denk dat je de nieuwe Tomtom wel kan kopen en op je X1 kan zetten :) (of via andere manieren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De X1 is Windows Mobile 6.1 net als de HTC Touch (Pro) en daar draait TT7 op, dus ik zou niet in zien waarom TT7 niet op de X1 zou kunnen. Ik ga er in iedergeval van uit en wacht dus geduldig af tot ie beschikbaar is. :)
Can't wait!
Vorige week met zo'n Touch Pro in m'n handen gestaan, niks voor mij dat ding. Voelde 'iel' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:26
Ik vond dit ook heel mooi nieuws toen ik het net las op tweakers! Dat gaat dus mijn PIT vervanger worden zometeen!

nieuws: T-Mobile introduceert nieuwe abonnementen voor mobiel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

offtopic:
Foutje

Hij blijft aantrekkelijk, maar ik vind het wachten toch wel erg moeilijk. Ik vind de Nokia E71 ook erg aantrekkelijk... Tot nu toe gaat het goed :P

[ Voor 31% gewijzigd door WoBaDijk op 25-08-2008 20:12 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
WoBaDijk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:59:
Nieuwe review op Engadget mobile: http://www.engadgetmobile...d-in-breathtaking-detail/

Hij blijft aantrekkelijk, maar ik vind het wachten toch wel erg moeilijk. Ik vind de Nokia E71 ook erg aantrekkelijk... Tot nu toe gaat het goed :P
Staat 6 posts boven je ook al! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
WoBaDijk schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:59:
Nieuwe review op Engadget mobile: http://www.engadgetmobile...d-in-breathtaking-detail/

en nog eerder.. -_-
edit: eerst topic lezen voordat je post...

[ Voor 5% gewijzigd door dragonzzzz op 25-08-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spannende discussie over de X1!!! >:)

http://www.inxperia.com/forums/showthread.php?p=945#post945

LOL

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Oh noes! GoT found out... :+

Maar ff serieus, wat is er spannend aan het in de wereld helpen van een nieuw gerucht dat in mijn ogen vrij betrouwbaar is en achteraf ook klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 22:38

martjah

Appel

Veel mensen zijn het gewoon beu om 20verschillende releasedates te horen/lezen.
mij maakt het niet zoveel.
Ik kan vanaf 22 december gebruik maken van een nieuwe telefoon (sony ericsson x1) omdat dan mijn abonnement afloopt.
Net ff gebeld om op te zeggen, een nieuw abonnement was goedkoper dan verlengen (bij Hi!)
De htc touch diamond kreeg je gratis bij een bepaald abonnement en als ik deed verlengen moest ik 129,95 bij betalen, dan is de keus natuurlijk makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:18:
Veel mensen zijn het gewoon beu om 20verschillende releasedates te horen/lezen.
mij maakt het niet zoveel.
Ik kan vanaf 22 december gebruik maken van een nieuwe telefoon (sony ericsson x1) omdat dan mijn abonnement afloopt.
Net ff gebeld om op te zeggen, een nieuw abonnement was goedkoper dan verlengen (bij Hi!)
De htc touch diamond kreeg je gratis bij een bepaald abonnement en als ik deed verlengen moest ik 129,95 bij betalen, dan is de keus natuurlijk makkelijk.
Ik ben heel stout maar ga ook heel even offtopic. Ik heb namelijk nu een HI abbo. Dit wil ik dolgraag behouden en dan een X1 nemen, maar wat jij al zegt; Een nieuw abbo is goedkoper dan verlengen.
Ik heb geen zin om over te stappen naar vodafone ofzo. En een nieuw abbonement afsluiten in oktober zou betekenen dat ik van oktober tot februari 2 abbo's aan het betalen ben BEHALVE als ik over stap naar b.v. Vodafone. Dan betaal ik gewoon tot februari mijn huidige abbo af en vanaf februari gaat mijn nieuwe Vodafone abbo lopen.

Toen kwam ik erachter dat mijn huidige abbo niet op mijn naam staat (ik heb dit afgesloten toen ik nog geen 18 was)
Is het mogelijk om een nieuw abbo op mijn eigen naam af te sluiten (BIJ HI) dadelijk in oktober zonder dat ik dubbel betaal?
Iemand een idee of dit klopt?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 22:38

martjah

Appel

@joedy87

http://www.hi.nl/web/show/id=600657?search=overzetten

//ontopic
Hoeveel GB sd kaartje kan er nou in? mensen in dit topic hebben het erover dat ze er 8gb in willen duwen maar ik heb op een paar sites gelezen dat er maximaal 4gb in kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag toch hopen dat ie ook 16GB zal vreten... dat wil ik er namelijk in proppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aangezien het ding MicroSDHC ondersteund zou je toch verwachten dat hij dan ook alle groottes in die range pakt. Maximaal 4GB ondersteunen, bijvoorbeeld, vind ik nogal achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site van Sony geeft idd niks anders aan dan die SDHC ondersteuning.
Maar wat 't max is?
32GB zou ook fijn zijn natuurlijk. :P
Kun je lekker veel meeslepen.

Weet iemand trouwens of er een Windows Mobile GPS tracker bestaat? Zodat je met de X1 kan loggen waar je allemaal heen bent (op reis bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Standard SD card capacities range from 8 MB to 4 GB and for high capacity SDHC cards 4 GB to 32 GB as of 2008. (wikipedia)

En ja er is een GPS logger voor WM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe eens een linkje. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ik ben ook benieuwd. Werkt dan ongeveer zoals de Nokia Sportstracker?
Nokia Sports Tracker is a GPS-based activity tracker that runs on Nokia smartphones. Information such as speed, distance and time are automatically stored in your training diary, and on this site you can store and share your workouts and routes.
Dit gebruik ik altijd op de motor, ik kan dan achteraf zien waar ik ben geweest, mijn gemiddelde snelheid, hoogste snelheid, hoogste punt. En de route kan ik inlezen via Google Earth.

Dit zoek ik dus voor Windows Mobile voor straks op mijn X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

GPSGate bijvoorbeeld.
Daar moet je voor betalen, maar ik weet dat er ook een programma is dat gratis is. Ik weet alleen de naam hier niet meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:14:
....

Weet iemand trouwens of er een Windows Mobile GPS tracker bestaat? Zodat je met de X1 kan loggen waar je allemaal heen bent (op reis bijv.).
Ik gebruik op mijn PDA (Acer N311 WM5) iGo. Ziet er mooier uit dan TomTom en kan GPSloggen, welke je ook weer kan importeren in Google Earth oid.
Houd afstand, duur en gemiddelde snelheid bij. Max. snelheid dacht ik niet. Weet ook niet of het gaat werken op een X1, maar wie weet kan je er iets mee.

Kan me voorstellen dat een (simpele) gps-logger de voorkeur geniet. Als iemand daar info over heeft, wil ik dat ook wel weten (ik gebruik het niet op de motor maar op de fiets).

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Arie-Kanarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Kan me voorstellen dat een (simpele) gps-logger de voorkeur geniet. Als iemand daar info over heeft, wil ik dat ook wel weten (ik gebruik het niet op de motor maar op de fiets).
http://www.gpstuner.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Arie-Kanarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:17:
[...]

Ik gebruik op mijn PDA (Acer N311 WM5) iGo. Ziet er mooier uit dan TomTom en kan GPSloggen, welke je ook weer kan importeren in Google Earth oid.
Houd afstand, duur en gemiddelde snelheid bij. Max. snelheid dacht ik niet. Weet ook niet of het gaat werken op een X1, maar wie weet kan je er iets mee.

Thnx! _/-\o_ iGo, GPS-Gate en GPS-Tuner heb ik al wel op mijn PC staan. Ffies uitvogelen! Max snelheid is niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GENETX schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

Oh noes! GoT found out... :+

Maar ff serieus, wat is er spannend aan het in de wereld helpen van een nieuw gerucht dat in mijn ogen vrij betrouwbaar is en achteraf ook klopt?
Ik noemde het spanned,.. met een knipoog.
Grappig om een zelfde soort discussie te zien op een andere site.
Van dezelfde mensen :)
In prachtig engels hehe...
Gewoon leuk...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt wel onwaarschijnlijk goedkoop:

Prijzen Sony Ericsson XPERIA X1
De goedkoopste Sony Ericsson XPERIA X1 kost op dit moment (los) €286,90.

bron: http://www.portablegear.n...ny-Ericsson_XPERIA-X1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link naar die webwinkel werkt niet.
Lijkt mij niet dat ie voor zo weinig weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:29:

Ik zou daar maar niet op rekenen. Dat kun je natuurlijk zelf ook wel bedenken dat zulke prijzen niet realistisch zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:27
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:29:

Je mag je bronnen eerst wel even checken voordat je gaat posten. Er staat duidelijk dat het om een Sonim xp1bt gaat. Deze kost idd ca. 280 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Och, Sony, Sonim.. Whats the difference ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:34:
[...]

Je mag je bronnen eerst wel even checken voordat je gaat posten. Er staat duidelijk dat het om een Sonim xp1bt gaat. Deze kost idd ca. 280 euro!
Er staat toch echt:
In de Sony Ericsson XPERIA X1 prijzengids vind je de goedkoopste Sony Ericsson XPERIA X1 aanbiedingen. De goedkoopste Sony Ericsson XPERIA X1 kost € 286,90. Tip! vergelijk prijzen bij meerdere winkels voor een goede prijsvergelijking.
Maar dan nog lijkt het mij wel heel onwaarschijnlijk dat deze telefoon voor zo'n prijs de deur uitvliegt.

Ik wilde eerst een iPhone gaan halen, maar nu ik een mailtje kreeg met deze telefoon er in, ga ik deze halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Wat denk je nu zelf dat zo'n telefoon zou kunnen gaan kosten. Als je eens bekijkt wat er allemaal in zit kun je zelf wel aanvoelen dat een prijs beneden de €300 niet mogelijk is. Zou betekenen die die meer dan de helft goedkoper is dan de HTC Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 11:45:

Ik wilde eerst een iPhone gaan halen, maar nu ik een mailtje kreeg met deze telefoon er in, ga ik deze halen :).
Mag ik vragen om wat voor "mailtje" dat ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 12:08:
[...]

Mag ik vragen om wat voor "mailtje" dat ging?
Soort van nieuwsbrief van Sony Ericsson. Stond in: 'tijd voor een opvolger?' en lieten ze me een aantal keuzes zien. Toen ging ik naar de site van Sony en daar stond dan die X1. Dus via via ben ik er gekomen eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2008 00:11 ]

• Xof

Xof

Haha ja dat mailtje kreeg ik ook al.. terwijl ik die telefoon die ze aangaven al niet eens meer gebruik :P
Wel vreemd dat ze in het mailtje zelf de X1 niet vermelden.

Verwijderd

Wat een rust hier, tijd voor actie SE :P

• Xof

Xof

Stilte voor de storm ;)
Valt ook weinig te melden, telefoon komt op zijn vroegst eind september. En er valt niet veel meer te bespreken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verschrikkelijk stil inderdaad...

[/Spam] :+

[ Voor 17% gewijzigd door GENETX op 29-08-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Laatst online: 14-06 10:24
dat scherm lijkt wel een spiegel :p dat wordt nog leuk wanneer je dat ding in het zonlicht wilt gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De laatste SE die ik gehad heb (W950i) werkte super goed in de zon, ben idd wel benieuwd hoe deze telefoon het gaat doen. Neem aan dat SE wel een beetje rekening mee heeft gehouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik zie hoe goed het op mn p1i werkt, heb je grote kans (ze weten immers hoe het moet) dat deze ook wel aardig goed in het zonnetje zal werken....

(Beter dan mn PSP... sjeees)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 07:32
Ik kan ook beamen dat SE's juist heel goed werken in de zon tov andere toestellen. K800i/k850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felke
  • Laatst online: 14-06 10:24
ik vind mijn w960i anders behoorlijk belabberd in de zon.. en dan hebben we het nog niet eens over de vette vingers die achterblijven op het touchscreen :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:16:
als ik zie hoe goed het op mn p1i werkt, heb je grote kans (ze weten immers hoe het moet) dat deze ook wel aardig goed in het zonnetje zal werken....

(Beter dan mn PSP... sjeees)
Hmzz, dat is toch hetzelfde scherm als van de M600i. Daarvan vind ik juist dat het behoorlijk matig is in fel zonlicht. Schone taak van SE om dit bij de SE X1 te verbeteren!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoor net dat de X1 vertraagd is tot begin volgend jaar. Een SE medewerker heeft dat gezegd op de IFA beurs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
!@#$%!@!

Dat zou niet relax zijn. Moet dan wel heel lang wachten. Weet niet of mijn N73 het tot die tijd nog volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaMaaT schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:59:
!@#$%!@!

Dat zou niet relax zijn. Moet dan wel heel lang wachten. Weet niet of mijn N73 het tot die tijd nog volhoudt.
:( idd!
Zit ook met een N73 die eigenlijk wel toe is aan vervanging. Althans, ik ben em behoorlijk zat...
Als 't echt zo is dat ie enorm vertraagd is dan wordt het denk ik toch maar de HTC Touch Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arggggg!!! Ik dacht dat het wel goed zat. Heb tot 25 nov om te verlengen.... snik snik
.... kan altijd nog verlengen met een van de pre-order sites... en wachten tot ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit op de FP: nieuws: Sony Ericsson stelt release Xperia X1 tot volgend jaar uit - update

Is dat niet al een wat ouder bericht dat nu weer in ene opwaait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
onderaan datzelfde nieuwsbericht van vandaag:
Re: Sony Ericsson Xperia X1 vertraagd tot begin volgend jaar
door Erick op 29 aug 2008, 15:49

Sony Ericsson, bij monde van Harold de Kort, ontkent dat het zo is. Launch is zoals verwacht half oktober.Erick
Wat kunnen we hiermee :?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:34:
arggggg!!! Ik dacht dat het wel goed zat. Heb tot 25 nov om te verlengen.... snik snik
.... kan altijd nog verlengen met een van de pre-order sites... en wachten tot ie er is.
Verlengen mag altijd.. ook nadat je contractperiode is verstreken.
Heb ik al zovaak gedaan.

En ik geloof niks van die berichten :)
Ding komt gewoon eind sept/half oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
http://www.se-store.co.uk...005-8DAD-19B78C0E964DF956

Deze geeft nu ook oktober aan waar we voorheen januari zagen. Het lijkt me niet logisch om eerst TBA te hebben, dan January, dan October en hem zo weer op January te zetten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
DaannO schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:47:
Hoor net dat de X1 vertraagd is tot begin volgend jaar. Een SE medewerker heeft dat gezegd op de IFA beurs :X
Hier is dat bericht... Engadget.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfffffffff hoe maak je je X1 fans gek

ben allang blij dat de i900 omnia morgen eindelijk in de winkel ligt heeft mij lang genoeg geduurd

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:42:
Ik vond dit op de FP: nieuws: Sony Ericsson stelt release Xperia X1 tot volgend jaar uit - update

Is dat niet al een wat ouder bericht dat nu weer in ene opwaait?
Pff als het echt zo is :S

Ook dat het ding nog rare kuren heeft baart me zorgen. Volgens mij wordt het een toestel met veel problemen. Misschien dat het toch de Touch pro wordt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, liever uitstel dan dat je een toestel vol bugs hebt, dat is ook killing voor sony's image en de reputatie van de X1.
Maar goed... als eerst de datum 24 sept zou zijn, lijkt mij dat het toch allang in productie zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel zal ongetwijfeld al van de lopende band afrollen alleen dan zonder WM 6.1 denk ik en zullen ze dit er later na de laatste test opzetten anders hebben ze echt een leverings probleem en wordt het idd ergens begin volgend jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:10:
[...]

Verlengen mag altijd.. ook nadat je contractperiode is verstreken.
Heb ik al zovaak gedaan.
uh? hoe werkt dat dan? kan dat gewoon via een webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

offtopic:
Maakt niet uit waar, zelfs rechtstreeks via je provider.

Voorwaarden T-mobile: 10.3 De Overeenkomst wordt na het verstrijken van de minimale contractperiode
stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd.

Voorwaarden Vodafone: 1 Elk Abonnement wordt door Contractant aangegaan voor een bij
het desbetreffende type Abonnement behorende minimumduur.
De minimumduur bedraagt ten minste twaalf maanden. Na de initiële
duur van het Abonnement wordt dit Abonnement voortgezet voor
onbepaalde tijd.

En alle andere providers hebben dezelfde voorwaarden, je sluit een abo af met een minimumduur. Dus daarna loopt het gewoon door en kun je daarna gewoon gaan verlengen wanneer je wil.

[ Voor 80% gewijzigd door Xof op 29-08-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Bengalboy had het gister nog over een AT&T release voor Jan 2009, en dat doet hij al tijden. Dus ik verwacht eerlijk gezegd dat 2009 voor USA is en dat ze nog wat voor de USA moeten testen om ze te mogen verkopen. Ik hou het lekker op october, als het october is dan krijgen we eind september wel wat nieuws. In de reviews is dat ding prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand inmiddels al uit andere bronnen vernomen dat het vetragingsverhaal klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vertragingsverhaal??? waarom niet gewoon de se store geloven?? daar staat nu voor het eerst oktober op.
eerst stond daar januari en als je vervolgens op 'more' klikte stond daar 'tba', nu staat ook daar oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:43:
vertragingsverhaal??? waarom niet gewoon de se store geloven?? daar staat nu voor het eerst oktober op.
eerst stond daar januari en als je vervolgens op 'more' klikte stond daar 'tba', nu staat ook daar oktober
Dat is wel waar

Maar wat is dit dan?
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/8033

Wel vreemd vind ik dat ze hier vermelden dat de de officiele ericsson website dit aangeeft, terwijl als je naar de url kijkt die dus geen rechtstreekse link is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
http://www.se-store.co.uk...005-8DAD-19B78C0E964DF956

Daar staat nog steeds "October". Ik neem aan dat de screenshot een ouder plaatje is uit het archief. Het nieuwsbericht waar naar wordt gelinkt is van 2 maart...

Ik wacht in ieder geval nog een dikke maand. Eind september moet er meer duidelijk zijn. Als dan de release nog steeds voor oktober staat en mogelijk de intl versie al uit is dan ga ik voor de X1, anders wordt het een Touch Pro. Ik vindt het zelf nog een behoorlijk gerucht. Het kan ook een niet goed geïnformeerde medewerker zijn die nog oude koeien van sloot haalt.

Zie overigens ook de "July" release van de eerste telefoon in het rijtje... |:( de bron haalt dus oude koeien uit de sloot. In het bericht staat dat ze dus hebben gekeken in de SE Store en dat vonden terwijl dat een oud screenshot is. Consumenten expres misleiden? :X

[ Voor 21% gewijzigd door GENETX op 30-08-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:43:
Dat is dan wel weer vreemd. Wat moet je geloven, een Duitse medewerker of de SE site zelf.
Dan weet ik het wel.
Zoals hierboven al gezegd werd als het oktober wordt dan neem ik ZEKER de X1, als het echt veel later word ga ik toch nog eens erover nadenken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja same here!
Ik wacht tot eind september voor meer info, als hij dan in oktober komt ga ik ook voor de x1.
Zoniet....dan ik neem een 1 jarig abbonement met de touch pro, bijbetaling zal dan ongeveer 200 euro zijn.
Ik schat dat ik dit al zal moeten betalen bij een 2 jarig abbo met de X1. (of meer)
Als het daadwerkelijk Januari wordt dan is dit voor veel mensen een goede optie en zullen er vele afhaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
MobileCowboys is een Amerikaanse website, toch? Dan is het logisch dat ze 2009 aangeven. Ook het linkje kan misschien wel andere data aangeven voor verschillende locaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Sunra schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:13:
MobileCowboys is een Amerikaanse website, toch? Dan is het logisch dat ze 2009 aangeven. Ook het linkje kan misschien wel andere data aangeven voor verschillende locaties...
Ze hebben wel een Engelstalige site, maar de redacteurs zijn gezien hun namen Nederlands ;). Daarnaast is het niet logisch om nog een telefoon met "July" op de site te hebben als het al eind augustus is nietwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:57:
Ja same here!
Ik wacht tot eind september voor meer info, als hij dan in oktober komt ga ik ook voor de x1.
Zoniet....dan ik neem een 1 jarig abbonement met de touch pro, bijbetaling zal dan ongeveer 200 euro zijn.
Ik schat dat ik dit al zal moeten betalen bij een 2 jarig abbo met de X1. (of meer)
Als het daadwerkelijk Januari wordt dan is dit voor veel mensen een goede optie en zullen er vele afhaken denk ik.
Forget it maar 200 euro.
De Touch pro staat op dit moment bij een vodafone 22.50 abbo op 280 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja en wie zegt dat hij maar voor 22,50 per maand belt :) (en de ene provider heeft ook nog weer meer kortingen dan de andere en ook nog weer eens per webshop verschillend)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Our client Sony Ericsson is hosting a live Xperia™ webcast on the 8th and we thought this might be something you’d be interested in.

The webcast will include a world premiere of Sony Ericsson’s alternative reality thriller and give the first live, in-depth, demonstration of the Xperia™ X1 prior to its global launch. The webcast will air at 1pm (GMT + 1 hour) 8 September 2008. The link to the website that will host the webcast will be emailed to you week commencing 1 September 2008.

To register your interest, please email your name and publication/site details to sonyericsson@bm.com

We will send you a reminder e-card a few days before the announcement on 8 September, with more details and the webcast link.

Many thanks,

Natalie

Natalie Smith
Account Executive, Wolfstar

Als ik dit lees, krijg ik het gevoel dat het geen maanden meer duurt voordat de X1 verschijnt. Het lijkt me sterk dat ze zoiets al maanden voor de release plannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Global release op 8 september dus? Of zou het dan nog weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:00
er is altijd een voorraad kwestie daarnaast, en dan ook nog de distributie over de provincies.
als ik bv bij dixons kom hoor ik wel eens dat bepaalde producten hier later komen (friesland) of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:50:
Global release op 8 september dus? Of zou het dan nog weken duren.
Het zal wel niet meer tot januari duren gok ik na dit bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Psyonara schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:01:
er is altijd een voorraad kwestie daarnaast, en dan ook nog de distributie over de provincies.
als ik bv bij dixons kom hoor ik wel eens dat bepaalde producten hier later komen (friesland) of helemaal niet.
Tsja, Dixons zegt wel meer... Zoals het aanraden van een 256MB integrated videokaart boven een 128MB dedicated, en dat nota bene voor mijn opa die geen spellen gaat spelen... :r Gelukkig was ik mee, heb de beste verkoper maar niet voor lul gezet in de winkel, maar had er wel zin in :P

Het lijkt me dat hij gewoon eind september uit zal komen en mogelijk begin oktober de NL versie. Je doet geen aankondiging/reclamepraat/promotiestunt/etc 3-4 maanden voor de echte launch :+

:w naar de andere kant van de grote plas water :w
USA is namelijk wel zo goed als zeker januari volgens mij.

[ Voor 6% gewijzigd door GENETX op 01-09-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
Ik kan maar 1 ding zeggen. Gelukkig maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:46:
Hi

knip..
The webcast will include a world premiere of Sony Ericsson’s alternative reality thriller and give the first live, in-depth, demonstration of the Xperia™ X1 prior to its global launch. The webcast will air at 1pm (GMT + 1 hour) 8 September 2008. The link to the website that will host the webcast will be emailed to you week commencing 1 September 2008.

To register your interest, please email your name and publication/site details to sonyericsson@bm.com

knip...

Als ik dit lees, krijg ik het gevoel dat het geen maanden meer duurt voordat de X1 verschijnt. Het lijkt me sterk dat ze zoiets al maanden voor de release plannen...
Ik neem aan dat jij een linkje van de webcast hier gaat posten?? :D
Want dat kan je toch niet achter laten voor de andere X1 fans!! :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Wow, nice video man.. Ik denk dat X1 er bijna aankomt dan. Aangezien SE nu beetje voor beetje reclame gaat maken enz.
Ik kan niet wachten man!! Hopelijk komt hij deze maand!

Edit:
Hij zegt ook build-in GPS, ennuh die touch focus _/-\o_ .. niemand had dat eerder gezegd toch? of heb ik iets gemist!

[ Voor 15% gewijzigd door dragonzzzz op 01-09-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Leuk promo filmpje, word ook echt precies aangeprezen wat ik van deze telefoon verwacht. Zakelijke telefoon, maar toch ook entertainment :)
Kan niet wachten totdat die uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Cool. Filmpje lijkt een beetje gemaakt alsof de menu's gerendert zijn ipv echt ingedrukt en door de telefoon weer gegeven.

Maar die touch focus :D _/-\o_ Dat lijkt me echt super. En die build in GPS natuurlijk ook maar dat hebben meer phones al.

Het lijkt me echt de ideale phone van dit moment. Ook dat 800x480 scherm lijkt me een giga verbetering als je het hebt over mail lezen en websites bekijken.

Laat de engelse versie maar komen !

[ Voor 3% gewijzigd door Astennu op 01-09-2008 20:35 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dragonzzzz schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:32:
Edit:
Hij zegt ook build-in GPS, ennuh die touch focus _/-\o_ .. niemand had dat eerder gezegd toch? of heb ik iets gemist!
Dat heb je dan gemist ja, de mensen van SE hebben gewoon gezegd dat hij a-GPS en touch focus zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Jezus zeg na het zien van dat filmpje ga ik toch echt wel weer wachten. Wat een geweldig ding! En wat issie snel :D
Touch pro, who are you 8)7 8)7 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Behoorlijk indrukwekkend inderdaad dat filmpje!

Mike it's Amazing!

Wat ik me echt serieus afvraag is of de X1 m.b.t. de menu's nu werkelijk zo snel is geworden. Op alle video's tot nu toe ging dat een stuk trager! Uiteraard waren dat pre production models maar als Se het zo voor elkaar gekregen heeft als in het fimpje... kwijl kwijl

ik zat inmiddels een beetje rond te snuffelen voor wat anders dan de X1, maar nu ik dit gezien heb blijf ik toch maar even wachten

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat filmpje is uiteraard animatie, daar kan je niks qua snelheid uit afleiden. Gewoon wachten op nieuwe reviews van users.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Nadeel is, als iedereen wacht op reviews van users, dat niemand het toestel koopt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:51:

ik zat inmiddels een beetje rond te snuffelen voor wat anders dan de X1, maar nu ik dit gezien heb blijf ik toch maar even wachten
Haha precies.Ik was ook al voorzichtig aan het kijken voor eventuele alternatieven, maar hier kan gewoon niets tegenop! Wat een pracht telefoon!
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (Topic Report), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.