Op het moment dat de X1 uit was geweest was het een beter alternatief geweest. WM heeft volgens mij dezelfde browser als windows: Internet Explorer. Ik denk wel dat het mogelijk is om naderhand opera of iets dergelijks te installeren.Monkeydancer schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 20:49:
Is de internetbrowser van windows mobile gelijk aan die van die van macosx mobile? (safari) en kan je gewoon opera op installeren? Ik ben namelijk op zoek naar een telefoon waarmee ik net zo lekker ermee kan internetten als een iphone.
De rede waarom ik niet voor een iphone meer ga is, omdat je er een wurgcontract voor moet afsluiten en veel geld ervoor moet neerleggen en de levertijd is bizzar lang. Dus is de xperia voor mij de ideale oplossing.
ik had geruchten gelezen dat er WM 6.5 zou opkomen, echter vermoed ik van niet aangezien toen WM6.1 effectief werd geintroduceerd waren er al tal van ROM's maandelang ervoor illegaal te vinden, idem over de nieuwsposten erover
Ik zat te twijfelen om de HP iPaq 910/914 te halen, maar deze ziet er ook echt heel mooi uit.
Ik krijg een beetje het Revo gevoel bij deze toestel, en laat dat nou een geweldige PDA zijn geweest voor zijn tijd.
De demo's die ik tot nu toe heb gezien waren niet echt soepel, ik neem aan dat als deze toestel uitkomt dat ie 100% soepel loopt (navigeren door menu's e.d.).
Wat mij enorm aantrekt met deze toestel:
- hoge resolutie
- gebogen ontwerp
Wat mij weerhoudt is de nog niet soepel demo filmpjes die ik heb gezien en aan het begin van deze topic werd deze link gegeven: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5217 (toetsenbord touch flo pro beter als X1...?) Ik hoop dat, dat meevalt...
wat een mooi (qua uiterlijk) toestel
edit: deze toestel kan aardig wat mooie foto's schieten zeg
(link is van startpost, en bevat enorm veel plaatjes...)
http://www.bengalboy.com/...ost_id=6588#forumpost6588 (scroll naar beneden)
En die opera browser werkt ook enorm goed zeg...!
Ook goed om te zien dat deze toestel boven een gewone 3,5 mm headphone aansluiting heeft!!
Ik krijg een beetje het Revo gevoel bij deze toestel, en laat dat nou een geweldige PDA zijn geweest voor zijn tijd.
De demo's die ik tot nu toe heb gezien waren niet echt soepel, ik neem aan dat als deze toestel uitkomt dat ie 100% soepel loopt (navigeren door menu's e.d.).
Wat mij enorm aantrekt met deze toestel:
- hoge resolutie
- gebogen ontwerp
Wat mij weerhoudt is de nog niet soepel demo filmpjes die ik heb gezien en aan het begin van deze topic werd deze link gegeven: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5217 (toetsenbord touch flo pro beter als X1...?) Ik hoop dat, dat meevalt...
wat een mooi (qua uiterlijk) toestel
edit: deze toestel kan aardig wat mooie foto's schieten zeg
(link is van startpost, en bevat enorm veel plaatjes...)
http://www.bengalboy.com/...ost_id=6588#forumpost6588 (scroll naar beneden)
En die opera browser werkt ook enorm goed zeg...!
Ook goed om te zien dat deze toestel boven een gewone 3,5 mm headphone aansluiting heeft!!
[ Voor 20% gewijzigd door guardian-spirit op 24-07-2008 02:18 ]
Verwijderd
Er mogen dan misschien twijfels zijn over het toetsenbord, ik heb altijd de ervaring om toetsenborden die doorgaans in reviews minder goed gevonden te worden, zelf goed te vinden en vice versa...
Het gaat allemaal meer op eigen gevoel. Ik denk zelf dat de toetsjes van de xperia voor mij handiger is. Ik heb al niet te dikke vingers en de toetsjes hebben meer tussenruimte bij de x1 dan bij de touch pro. Maar ik kan weer voorstellen dat iemand met hele grote vingers er meer moeite mee heeft. Kortom: allemaal een kwestie van gevoel en uittesten!
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Is het ook mogelijk om FireFox erop te zetten ?Benmen schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:09:
[...]
Op het moment dat de X1 uit was geweest was het een beter alternatief geweest. WM heeft volgens mij dezelfde browser als windows: Internet Explorer. Ik denk wel dat het mogelijk is om naderhand opera of iets dergelijks te installeren.
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met smartphones dus dit wordt men eerste.
Maar heb liever firefox als IE ><
Verwijderd
wat ik niet begrijp waarom SE er zo lang over doet om dit toestel op de markt te brengen
Samsung komt met de i900 en is nu al gelanceerd terwijl het een antwoord op de iphone 3g is
Samsung komt met de i900 en is nu al gelanceerd terwijl het een antwoord op de iphone 3g is
Verwijderd
In mijn ogen geeft SE ook wel een iets ander toestel af qua specs en kwaliteit. Ik heb bij wijze van spreken liever over een half jaar pas een X1 dan nu een Omnia.Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:42:
wat ik niet begrijp waarom SE er zo lang over doet om dit toestel op de markt te brengen
Het is WM, dus je kan er toch alles op zetten...tha_crazy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:25:
[...]
Is het ook mogelijk om FireFox erop te zetten ?
Ik heb zelf helemaal geen ervaring met smartphones dus dit wordt men eerste.
Maar heb liever firefox als IE ><
Maar volgens mij is Mozilla nog niet klaar met zijn mobiele versie van Firefox. Misschien dat je een beta kan proberen tegen die tijd oid.
En anders heb je nog altijd Opera
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hij is inderdaad niet klaar maar beta is te downloaden vanaf:GENETX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:34:
[...]
Het is WM, dus je kan er toch alles op zetten...
Maar volgens mij is Mozilla nog niet klaar met zijn mobiele versie van Firefox. Misschien dat je een beta kan proberen tegen die tijd oid.
http://www.mozilla.org/projects/minimo/
Al vind ik zelf Opera lekkerder werken...
Ow, topic om te volgen. Ik ga waarschijnlijk tegen het eind van het jaar (kerstmis
) een nieuwe telefoon kopen. Ik wil graag een smartphone omdat gps wel handig is en dan hoef ik niet steeds en een telefoon en een agenda mee te nemen
.
Twijfel nog tussen deze of Touch Pro. Misschien dat er tegen die tijd nog wel meer alternatieven zijn
Twijfel nog tussen deze of Touch Pro. Misschien dat er tegen die tijd nog wel meer alternatieven zijn
Verwijderd
'Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 07:22:
Er mogen dan misschien twijfels zijn over het toetsenbord, ik heb altijd de ervaring om toetsenborden die doorgaans in reviews minder goed gevonden te worden, zelf goed te vinden en vice versa...
toetsenbord is goed,..
Verwijderd
hangt ervan af of je worstenpootjes als vingers hebt of normale vingerstoetsenbord is goed,..
Verwijderd
Ik heb nog niet veel ervaring met dit soort toestellen dus:
Tussen de X1 en de Touch pro; Welk toestel is beter geschikt voor welke soort vingers, gezien t qwerty-toetsenbord?
Tussen de X1 en de Touch pro; Welk toestel is beter geschikt voor welke soort vingers, gezien t qwerty-toetsenbord?
Dat is natuurlijk per persoon verschillend.. het is nu nog niet te zeggen/zelf uit te vinden aangezien beide telefoons nog niet uitzijn..Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:50:
Ik heb nog niet veel ervaring met dit soort toestellen dus:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Daarnaast denk ik dat het een kwestie van zelf uitproberen is. Ieders vingers zijn weer anders en iedereen heeft weer een andere mening over wat lekker aanvoelt.
Verwijderd
Pfff ik volg deze topic sinds februari,heb net pas geregistreerd bij tweakers, wilde het al eerder doen maar ja ze namen geen hotmail of gmail account aan en heb nu een stageplek wiens email ik kon gebruiken... mijn abbonement is sinds juni verlopen, en wil hem potverdrie vernieuwen met S.E.Xperia
sorry voor off topic maar moest even
on-topic:
Ik heb nu en de Xperia en de Touch Pro discussies gevolgd, maar omdat Xperia zo lang duurt, boeit het me geen ene PIEP meer welke ik neem, de 1e de beste die uitkomt daar ga ik voor, dus volgens mij wordt het dan Touch Pro, ik denk dat SE een grote slag verloren heeft, de gadgetfreaks zullen sowieso wel Xperia halen naast hun andere telefoons, maar mensen die twijfelen zijn al voor de iphone 3g gegaan (stom imho) of gaan voor Touch Pro omdat die eerder uitkomt.
Als ze tegelijk zouden komen Xperia en Touch Pro zou ik Xperia kiezen, meer omdat Xperia het vlaggenschip voorstelt van SE (hopelijk daarom de reden dat zo lang duurt sinds het bekend is) en verder dat je 3.5mm jack plug hebt, wil geen extra verloopstukje etc (raak ik toch kwijt)
Bij de HTC Touch Pro discussie loopt een lijst rond met specs van telefoons om te vergelijken, zie de link: Volgens mij klopt hij niet...
http://rs213.rapidshare.c...elefoon_vergelijking.xlsx
maar mij vraag is ondersteunt xperia flash?
sorry voor off topic maar moest even
on-topic:
Ik heb nu en de Xperia en de Touch Pro discussies gevolgd, maar omdat Xperia zo lang duurt, boeit het me geen ene PIEP meer welke ik neem, de 1e de beste die uitkomt daar ga ik voor, dus volgens mij wordt het dan Touch Pro, ik denk dat SE een grote slag verloren heeft, de gadgetfreaks zullen sowieso wel Xperia halen naast hun andere telefoons, maar mensen die twijfelen zijn al voor de iphone 3g gegaan (stom imho) of gaan voor Touch Pro omdat die eerder uitkomt.
Als ze tegelijk zouden komen Xperia en Touch Pro zou ik Xperia kiezen, meer omdat Xperia het vlaggenschip voorstelt van SE (hopelijk daarom de reden dat zo lang duurt sinds het bekend is) en verder dat je 3.5mm jack plug hebt, wil geen extra verloopstukje etc (raak ik toch kwijt)
Bij de HTC Touch Pro discussie loopt een lijst rond met specs van telefoons om te vergelijken, zie de link: Volgens mij klopt hij niet...
maar mij vraag is ondersteunt xperia flash?
Verwijderd
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=maar mij vraag is ondersteunt xperia flash?
Verwijderd
Kloppen idd een aantal dingen niet aan. XPERIA X1 heeft 256 MB RAM geheugen en video resolutie is 640x480 pixels.[b][message=30478131,noline]Bij de HTC Touch Pro discussie loopt een lijst rond met specs van telefoons om te vergelijken, zie de link: Volgens mij klopt hij niet...
En ik ga er toch vanuit dat de XPERIA flash ondersteund.
Verwijderd
Flash Lite 3 is schijnbaar aanwezig op de xperia.
Ik vroeger iets op mijn nokia 6800,.
Minute manager voor symbian. Die hield per periode je belminuten, data en sms bij.
Is zoiets ooit voor windows mobile gemaakt?
Dit gaat mijn eerst wm toestel worden. Ben benieuwd.
Ik vroeger iets op mijn nokia 6800,.
Minute manager voor symbian. Die hield per periode je belminuten, data en sms bij.
Is zoiets ooit voor windows mobile gemaakt?
Dit gaat mijn eerst wm toestel worden. Ben benieuwd.
Xperia heeft (althans, volgens de startpost en de website van SE) een resolutie van 800x480.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:27:
[...]
Kloppen idd een aantal dingen niet aan. XPERIA X1 heeft 256 MB RAM geheugen en video resolutie is 640x480 pixels.
Volgens de startpost en de website ondersteund de Xperia MicroSD kaartjes voor extra geheugen. Lijkt mij dus dat hij ook 'flash ondersteund'. Of je hebt het over Flash Lite? Die kan je ook zelf installeren. Al kan het op mijn 2 jaar oude WM apparaat, dan kan het zeker op de Xperia.En ik ga er toch vanuit dat de XPERIA flash ondersteund.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Euhm.. Heb het over de video opname resolutie. Niet over de resolutie van het display! 
Maar bedoel idd Flash Lite.
Maar bedoel idd Flash Lite.
Xperia X1 is weer een klant kwijt
duurt me te lang. Ga nu voor de Touch Pro
Nog altijd week 44 ?
Nog altijd week 44 ?
Same for me. Ik ga ook voor de Pro of Samsung i900. Jammer dat er niet meer duidelijkheid is over de echte release datum van de X1...DaYwaLkUr schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:02:
Xperia X1 is weer een klant kwijtduurt me te lang. Ga nu voor de Touch Pro
Nog altijd week 44 ?
[ Voor 19% gewijzigd door bsmpower op 28-07-2008 22:15 ]
Verwijderd
Ik hoop hier op. Dan nog maar even niets. Als ik dadelijk de Touch Pro haal heb ik waarschijnlijk binnen 2 maanden al spijt.TimmieVelthuis schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 01:49:
Ik ben vandaag bij TforTelecom langsgeweest en een medewerker heeft even voor mij gebeld naar infocentrum wanneer zij hem binnenkregen en toen werd er volmondig week 37 gezegd.
Dan komt ie, niet eerder en niet later!
Ben heel benieuwd naar prijzen icm met abbo!
* GENETX blijft bij de SE XPERIA X1
Want: 3,5mm jack plug. Is voor mij best veel waard als ik echt mijn MP3 speler weg kan doen en geen verleng kabeltje nodig heb.
Want: 3,5mm jack plug. Is voor mij best veel waard als ik echt mijn MP3 speler weg kan doen en geen verleng kabeltje nodig heb.
Heb je ooit wel eens zo'n verlengkabeltje gebruikt? Ik gebruik nu al zo'n 4 jaar een gewone headset + kabeltje, en heb er echt nog nooit last van gehad, of me er zelfs ook maar aan geërgerd. Ik zou daar mijn keus in ieder geval niet vanaf laten hangen. Wat zijn je bezwaren er eigenlijk tegen?

Verwijderd
k heb zelf een SE K800i heb zon headset van SE met een een afkoppelbare headset en heb er zelf een sennheiser opgezet je hebt dan een iets langere kabel maar ja lekker boeiend liever te lang dan te kort
Ik ga niet weer de hele discussie voeren, die hebben we al gehad. Voor mij is het meer het gevoel dat een 3,5mm jack plug betere kwaliteit gaat leveren, daarnaast geeft SonyEricsson ook een beter gevoel als het om audio gaat. Zo'n 3,5mm jack is er voor gemaakt, een extUSB poort niet.sander-sp schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:42:
Heb je ooit wel eens zo'n verlengkabeltje gebruikt? Ik gebruik nu al zo'n 4 jaar een gewone headset + kabeltje, en heb er echt nog nooit last van gehad, of me er zelfs ook maar aan geërgerd. Ik zou daar mijn keus in ieder geval niet vanaf laten hangen. Wat zijn je bezwaren er eigenlijk tegen?
[afbeelding]
Ik ben wat dat betreft misschien wat kieskeurig, maar ik mag gewoon graag naar muziek luisteren en dan heb ik liever een directe aansluiting.
Verwijderd
het is inderdaad een beetje karigVerwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:01:
Zoo ben terug van mijn vakantie maar tot mijn verbazing is er nog steeds geen nieuws?
ik had zelf ook wel een artikel van gsmarena.com verwacht met een hands-on veslag ofzo maar helaas
Wat wil je dan nog meer weten? Er zijn zoveel video's uit, en BengalBoy's review beslaat volgens mij echt alles wat het ding te bieden heeft
(alhoewel die video's bij die review altijd na 1 seconde stoppen bij mij
)
[ Voor 20% gewijzigd door Tsunami op 29-07-2008 12:13 ]
Verwijderd
ff je drivers na kijkenTsunami schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:09:
alhoewel die video's bij die review altijd na 1 seconde stoppen bij mij)
Verwijderd
Ja definitieve levertijden e.d.Tsunami schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:09:
Wat wil je dan nog meer weten?
Daar zit zo'n beetje iedereen op te wachten.
Er is toch al regelmatig week 37 gezegd? splendes had het over een hands-on verslag, denk niet dat reviews je helpen te bepalen wanneer hij uitkomt 
* Tsunami zwaait naar DaannO
[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 29-07-2008 12:45 ]
Het helpt niet bepalen wanneer die uit komt maar wel of je er op wil wachten of niet. Als de previews/reviews heeeel positief zijn dan wachten mensen misschien ipv dat ze een andere gsm halen. Ik moet eind september verlengen. Als ik lees/zie dat de X1 een toptoestel is dan wil ik best nog een maandje wachten (en dan wel voluit betalen). Maar als er geen info komt binnenkort haal ik begin augustus een concurrerend toestel..Tsunami schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:45:
Er is toch al regelmatig week 37 gezegd? splendes had het over een hands-on verslag, denk niet dat reviews je helpen te bepalen wanneer hij uitkomt
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 29-07-2008 13:21 ]
Wat mij opvalt is de lange tijd die er zit tussen aankondiging en daadwerkelijke release van dit toestel, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Touch Diamond en Pro (voor beide ongeveer 1-2 maanden). Is dit normaal voor SonyEricsson? (of zijn mijn voorbeelden zo uitzonderlijk?)
Je kan verwachten dat iemand vraagt waarop je je keuze baseert als je vanuit het niets met zo'n statement komt.GENETX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Ik ga niet weer de hele discussie voeren, die hebben we al gehad. Voor mij is het meer het gevoel dat een 3,5mm jack plug betere kwaliteit gaat leveren, daarnaast geeft SonyEricsson ook een beter gevoel als het om audio gaat. Zo'n 3,5mm jack is er voor gemaakt, een extUSB poort niet.
Ik ben wat dat betreft misschien wat kieskeurig, maar ik mag gewoon graag naar muziek luisteren en dan heb ik liever een directe aansluiting.
Ik denk dat ik toch maar voor de Touch Pro ga. Vooral vanwege de levertijd, en waarschijnlijk vanwege het verschil in kosten alhoewel dat nog niet vast staan natuurlijk.
Dit is voor SE toch 1 van de eerste Windows Mobile mobielen. Ook is het zo dat ze goed in de markt willen staan tegenover de iPhone. Daarom zijn ze druk bezig met die panels en andere handige trucks.Upquark schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:40:
Wat mij opvalt is de lange tijd die er zit tussen aankondiging en daadwerkelijke release van dit toestel, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Touch Diamond en Pro (voor beide ongeveer 1-2 maanden). Is dit normaal voor SonyEricsson? (of zijn mijn voorbeelden zo uitzonderlijk?)
Ik denk dat ze gewoon lekker de tijd nemen, zodat ze zeker weten dat alles direct goed draait. There's no second chance for a first impression.
Verwijderd
Mijn bezwaar is dat als ik mijn koptelefoon niet gebruik, ik het verlengstukje ergens moet bewaren, en de kans is groot dat ik het kwijt raak, dan doe ik het in mijn jas of tas of broek, en moet ik in de ochtend mijn verlengstukje zoeken om muziek te kunnen luisteren in de trein. En aangezien ik vaak moet haasten sochtends (nope kan niet eerder opstaanGENETX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:20:
[...]
Ik ga niet weer de hele discussie voeren, die hebben we al gehad. Voor mij is het meer het gevoel dat een 3,5mm jack plug betere kwaliteit gaat leveren, daarnaast geeft SonyEricsson ook een beter gevoel als het om audio gaat. Zo'n 3,5mm jack is er voor gemaakt, een extUSB poort niet.

EN toch kies ik misschien voor de Touch Pro, meer vanwege het feit dat mijn huidige telefoon (LG Prada I know

Verwijderd
Volgens mobilecowboys gaat SE binnen 2 weken een aankondiging doen. Ik ben benieuwd wat ze daar over de X1 gaan zeggen. Ik hoop op een echte datum...
Damn...week 37 begint op 8 september, week 44 is eind oktober...
Geduld tonen kan wel heel erg moeilijk zijn als je iets heel graag wilt...
Ik kan momenteel geen enkel andere toestel vinden die:
- een hoge resolutie scherm heeft (Ik vind het heerlijk om een today scherm te hebben waarvan de meeste items in 1 oogopslag te zien zijn zonder te scrollen!)
- GPS en een Toetsenbord heeft (er "ontbreekt" wel 5e rij voor numerieke characters tov de touch pro)
- een goeie camera heeft (zie link bengalboy in startpost... behoorlijke mooi macro shots voor een GSM toestel...)
En de X1 heeft nog eens normale headphone-jack (3,5mm)
Het allerbelangrijkste wat nog moet blijken is de kwaliteit van de telefoonfuncties en snelheid/stabiliteit van de OS en ik ben verkocht ...
Geduld tonen kan wel heel erg moeilijk zijn als je iets heel graag wilt...
Ik kan momenteel geen enkel andere toestel vinden die:
- een hoge resolutie scherm heeft (Ik vind het heerlijk om een today scherm te hebben waarvan de meeste items in 1 oogopslag te zien zijn zonder te scrollen!)
- GPS en een Toetsenbord heeft (er "ontbreekt" wel 5e rij voor numerieke characters tov de touch pro)
- een goeie camera heeft (zie link bengalboy in startpost... behoorlijke mooi macro shots voor een GSM toestel...)
En de X1 heeft nog eens normale headphone-jack (3,5mm)
Het allerbelangrijkste wat nog moet blijken is de kwaliteit van de telefoonfuncties en snelheid/stabiliteit van de OS en ik ben verkocht ...
Het kabeltje is ongeveer 5 cm lang en zit bij mij gewoon altijd aan mijn koptelefoontje vast, zo vergeet je hem niet en raak je hem niet kwijt.Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:44:
[...]
Mijn bezwaar is dat als ik mijn koptelefoon niet gebruik, ik het verlengstukje ergens moet bewaren, en de kans is groot dat ik het kwijt raak, dan doe ik het in mijn jas of tas of broek, en moet ik in de ochtend mijn verlengstukje zoeken om muziek te kunnen luisteren in de trein. En aangezien ik vaak moet haasten sochtends (nope kan niet eerder opstaan) wil ik niet gaan stressen voor het kabeltje en zonder muziek begint mijn dag niet relaxed.
knip
Verwijderd
Is bij mij niet van toepassing, vergat erbij te vermelden dat ik mijn koptelefoon ook gebruik bij gamen en bij cd's draaien (draaitafel)... dus veel momenten waar ik het kabeltje moet verwijderen.sander-sp schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:04:
[...]
Het kabeltje is ongeveer 5 cm lang en zit bij mij gewoon altijd aan mijn koptelefoontje vast, zo vergeet je hem niet en raak je hem niet kwijt.
Verwijderd
De X1 komt in augustus, althans: zo is mij medegedeeld. Daarmee ligt natuurlijk wel in lijn dat het dan toch weer begin september wordt...
Van wie heb je dat gehoord? Want als dat zo is wacht ik nog even met bestellen van een andere gsm. Maar meeste verhalen zijn dat ie november ofzo een keer uitkomt...Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:47:
De X1 komt in augustus, althans: zo is mij medegedeeld. Daarmee ligt natuurlijk wel in lijn dat het dan toch weer begin september wordt...
Verwijderd
Niet om zeikerig over te komen, maar vermeld dan ook wie het jou heeft medegedeeld en als je het niet zeker weet, meld het dan niet...Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:47:
Bij bepaalde webshops zeggen ze augustus en weer andere websites zeggen september... maar allemaal onder voorbehoud... zoals ik ook zal zeggen ik heb gehoord dat hij morgen uitkomt (van een stemmetje in mijn hoofd)
Verwijderd
dr zijn verkopers bij de belcompany die van dat soort uitspraken doen ze zeggen dat er een vertegenwoordiger is langs geweest en die zei .......
kortom populair geouwehoer als ze bij deSE importeur nog niet eens weten wanneer ie komt hoe kan zo'n vertegenwoordiger het dan weten
kortom populair geouwehoer als ze bij deSE importeur nog niet eens weten wanneer ie komt hoe kan zo'n vertegenwoordiger het dan weten
Verwijderd
Ik ga natuurlijk geen namen geven, maar wel van iemand die het zou kunnen weten en ik heb van iemand die bij the Phonehouse werkt (VK, maar wel in de top) een bevestiging gekregen dat dit waarschijnlijk is.Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:53:
Niet om zeikerig over te komen, maar vermeld dan ook wie het jou heeft medegedeeld en als je het niet zeker weet, meld het dan niet...
Bij bepaalde webshops zeggen ze augustus en weer andere websites zeggen september... maar allemaal onder voorbehoud... zoals ik ook zal zeggen ik heb gehoord dat hij morgen uitkomt (van een stemmetje in mijn hoofd)
Van mij mag je verder geloven wat je wil, ik heb geen garanties gekregen en de definitieve datum hangt af van factoren: het is dus ALTIJD een streefdatum. Vandaar ook dat ik schreef: augustus (streefdatum), dus begin september (wat wk 37 is) zou goed kunnen kloppen.
Verwijderd
zelfs vodafone kon mij deze week al de i900 leveren (samsung) zeiden ze
toestel pas leverbaar week 34
prutsers
toestel pas leverbaar week 34
prutsers
Verwijderd
Nee, bij de BC gisteren zei men gewoon "weet niet". Die hebben dus echt geen idee (meer reden om september te verwachten).Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:00:
dr zijn verkopers bij de belcompany die van dat soort uitspraken doen ze zeggen dat er een vertegenwoordiger is langs geweest en die zei .......
Als je met SE belt zullen ze inderdaad zeggen dat ze niets weten. Maar je gelooft toch zelf niet dat de importeur helegaar geen idee heeft?kortom populair geouwehoer als ze bij deSE importeur nog niet eens weten wanneer ie komt hoe kan zo'n vertegenwoordiger het dan weten
Verwijderd
Nee ik hoefde ook geen namen, en jij probeert ons te helpen en daarom schreef je het... alleen als je net als ik de laatste 4 maanden deze forum leest en van links en rechts wordt bekogeld met hij komt waarschijnlijk dan uit, ow nee hij komt dan uit ow nee dan... tja dan kan je denk ik wel mijn reactie begrijpen als er iemand intikt ik hoor hij komt in augustus uit...Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:06:
[...]
Ik ga natuurlijk geen namen geven, maar wel van iemand die het zou kunnen weten en ik heb van iemand die bij the Phonehouse werkt (VK, maar wel in de top) een bevestiging gekregen dat dit waarschijnlijk is.
Van mij mag je verder geloven wat je wil, ik heb geen garanties gekregen en de definitieve datum hangt af van factoren: het is dus ALTIJD een streefdatum. Vandaar ook dat ik schreef: augustus (streefdatum), dus begin september (wat wk 37 is) zou goed kunnen kloppen.
Het enige waar ik op wacht en wil lezen is de officiele releasedatum OF dat ik hem ergens anders eerder kan krijgen
Verwijderd
Ik begrijp wel dat je er niet blind op wil varen. Ik maak ook niet voor niets een voorbehoud. Het is wel zo dat de release nadert. Uiteindelijk gaat het erom dat SE het vertrouwen heeft dat het toestel klaar is voor een introductie. Als dat gevoel er is dan gaat men produceren en liggen ze zo snel mogelijk in de winkel.
Kijk, volgende week verwacht ik het toestel niet in de winkel, want dan zou de markt meer moeten weten. Als het al augustus wordt zal het eind augustus zijn. September klinkt heel reëel. Begin november (wat hier ook wordt geopperd) is m.i. overdreven, want dat zou inhouden dat er toch weer een fikse fout in ofwel software, ofwel hardware zit. En dan komt er ook meestal weer iets naar buiten.
Kortom: naast wat ik verneem zijn er ook gewoon signalen die je kan beredeneren. We zitten in de normale stilte voor de storm (=release).
Op grond daarvan zou ik dus nog even geduld betrachten, want het is ook zo weer wat om met een toestel van een maand oud rond te lopen als het toestel dat je eigenlijk wil ineens in de vitrine ligt.
Kijk, volgende week verwacht ik het toestel niet in de winkel, want dan zou de markt meer moeten weten. Als het al augustus wordt zal het eind augustus zijn. September klinkt heel reëel. Begin november (wat hier ook wordt geopperd) is m.i. overdreven, want dat zou inhouden dat er toch weer een fikse fout in ofwel software, ofwel hardware zit. En dan komt er ook meestal weer iets naar buiten.
Kortom: naast wat ik verneem zijn er ook gewoon signalen die je kan beredeneren. We zitten in de normale stilte voor de storm (=release).
Op grond daarvan zou ik dus nog even geduld betrachten, want het is ook zo weer wat om met een toestel van een maand oud rond te lopen als het toestel dat je eigenlijk wil ineens in de vitrine ligt.
Via deze link (die iemand in de Omnia topic gaf) zag ik het volgende gevraagd werd mbt wat de reviewer liever wilde: Omnia / touch pro / X1
Wat bedoeld hij met 'bezel'? Hier lees ik het volgende:Posted by Arne Hess on 29.07.08 - 19:44:19
Hard to say why I like the HTC Touch Pro more. Hmmm... Well, it has an accelerometer and I'm less often in the U.S.! ;-) No, seriously - while the Xperia X1 will also features TouchFLO for finger friendly navigation, I don't like the fact that the screen has a bezel. For some reasons I prefer bezel-less displays more (Touch, Touch Dual, Touch Diamond, i900 Omnia, Touch Pro, you name it). Nevertheless, this is absolutely subjective.
I have absolutely 0 info when or if Vodafone D2 will release the Touch Pro or the Xperia X1. However, both should be available in Germany latest end of August/early September.
1. A slanting surface or bevel on the edge of a cutting tool, such as a chisel.
2. The upper, faceted portion of a cut gem, above the girdle and below the table.
3. A groove or flange designed to hold a beveled edge, as of a watch crystal or a gem.
Het scherm ligt dieper dan de rand eromheen. Bij de HTC toestellen ligt het even hoog als de rand eromheen.guardian-spirit schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:48:
Wat bedoeld ie met 'bezel'? Hier lees ik het volgende:
[...]
Ook niet allemaal, de HTC P3300 heeft het bijvoorbeeld niet. Het windows mobile "afsluit kruisje" rechtsboven in de hoek is daardoor met je vinger soms lastig te bedienen dus erg praktisch is zo'n randje dus niet.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:58:
[...]
Het scherm ligt dieper dan de rand eromheen. Bij de HTC toestellen ligt het even hoog als de rand eromheen.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
dat is dus wel weer verbeterd bij de i900 (samsung)The Legend schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Ook niet allemaal, de HTC P3300 heeft het bijvoorbeeld niet. Het windows mobile "afsluit kruisje" rechtsboven in de hoek is daardoor met je vinger soms lastig te bedienen dus erg praktisch is zo'n randje dus niet.
en de htc diamond
Niet allemaal inderdaad, maar dit is wat er in de genoemde tekst werd bedoeld.The Legend schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Ook niet allemaal, de HTC P3300 heeft het bijvoorbeeld niet. Het windows mobile "afsluit kruisje" rechtsboven in de hoek is daardoor met je vinger soms lastig te bedienen dus erg praktisch is zo'n randje dus niet.
Verwijderd
Het is wel minder handig i.v.m. screen-protectors. Deze blijven langer goed op een scherm waar er wel een verhoogd randje om het scherm zit.The Legend schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Even over het "bezel" van een scherm. Ik vind het voor/na-delen hebben. Ik heb zelf nu een P1 en zit ook op de X1 te wachten, maar ik vind het soms wel beter dat het scherm is lager ligt dan de cover zelf. Vooral voor de screenprotector, die bij mijn psp elke keer eraf pleurt.. lol
Maar als je linksboven op het menutje wilt drukken met je vingers.. dan is het best lastig. Maarja.. ieder zn eigen ding
Maar als je linksboven op het menutje wilt drukken met je vingers.. dan is het best lastig. Maarja.. ieder zn eigen ding
Nu is het idd duidelijker, een soort tegenovergestelde van 'bevel'.
Ik had er eerlijk gezegd nooit rekening mee gehouden, al mijn pda's / smartphones hadden allemaal een 'ge-bezeld' scherm wat idd goed uit kwam voor de screen protector.
Toch wel iets om rekening mee te houden, vooral ivm de screenprotector.
Ik had er eerlijk gezegd nooit rekening mee gehouden, al mijn pda's / smartphones hadden allemaal een 'ge-bezeld' scherm wat idd goed uit kwam voor de screen protector.
Toch wel iets om rekening mee te houden, vooral ivm de screenprotector.
hoewel je daar geen last van hebt als je een full cover koopt, dan is een bezel juist een nadeel..
Verwijderd
Kun je met deze telefoon ook verbinding maken met een mobile hdd?
Heb bijv, een image tank waarop ik mijn foto's tijdens de vakantie opsla.
Zou leuk zijn als ik die dan via de telefoon zou kunnen benaderen om terug te kijken.
Of om andere content op die HDD te zetten zodat ik die via de tel kan bekijken (films, muziek, etc).
Heb bijv, een image tank waarop ik mijn foto's tijdens de vakantie opsla.
Zou leuk zijn als ik die dan via de telefoon zou kunnen benaderen om terug te kijken.
Of om andere content op die HDD te zetten zodat ik die via de tel kan bekijken (films, muziek, etc).
Ik denk dat Derice via USB bedoeld.
Ik heb geen idee of er een HOST modus op de SeX1 zit... Kon zo snel ook niks op google vinden.
Ik heb geen idee of er een HOST modus op de SeX1 zit... Kon zo snel ook niks op google vinden.
Als je een goede screenprotector hebt maakt dat hele bezel verhaal niet uit hoor...Ik heb 8 maanden lang met een Brando screenprotector op mijn HTC Touch rondgelopen. En degene die het toestel kennen weten dat dat apparaat absoluut geen rand heeft
Toen ik hem eraf haalde moest ik zelfs moeite doen!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Waarom screenprotectors gebruiken???
Heb nu in al die jaren dat ik pda's gebruik nog nooit een screenprotector gebruikt, en ook nog nooit krassen oid in/op mn scherm gehad.
Dus dat het scherm 'gebezeld' is of niet... lekker belangrijk! laat dat toestel maar gewoon komen!
Heb nu in al die jaren dat ik pda's gebruik nog nooit een screenprotector gebruikt, en ook nog nooit krassen oid in/op mn scherm gehad.
Dus dat het scherm 'gebezeld' is of niet... lekker belangrijk! laat dat toestel maar gewoon komen!
Feit blijft dat zo'n scherm een kwetsbaar deel van het apparaat is. En je wilt er natuurlijk geen lelijke krassen op. Als je dan een screenprotector kunt gebruiken waarvan je nauwelijks merkt dat ie er op zit, dan zou ik daar toch wel voor gaan.richard_1st schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:18:
Waarom screenprotectors gebruiken???
Tenzij je van nature voorzichtig bent met je spul en juist zo snel mogelijk die bescherm folie er af haalt na aankoop. 
Mijn Nokia 6310i is na 2 jaar nog zgan
[ Voor 14% gewijzigd door GENETX op 31-07-2008 12:31 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk heb ik toch wel slecht nieuws wat betreft de release...
http://www.se-store.co.uk...005-8DAD-19B78C0E964DF956
pff het is inderdaad maar te hopen dat het alleen voor Engeland is.
Januari ga ik echt niet volhouden... Ik hoop echt dat er komende maand wat meer duidelijkheid komt over wanneer hij nu daadwerkelijk beschikbaar is.
Voor wat ik wil zijn er op dit moment niet echt alternatieven beschikbaar.
Met name het formaat en het gewicht van de X1 spreken me erg aan (en volgens de beschikbare gegevens kan de Touch pro hier niet aan tippen)
Januari ga ik echt niet volhouden... Ik hoop echt dat er komende maand wat meer duidelijkheid komt over wanneer hij nu daadwerkelijk beschikbaar is.
Voor wat ik wil zijn er op dit moment niet echt alternatieven beschikbaar.
Met name het formaat en het gewicht van de X1 spreken me erg aan (en volgens de beschikbare gegevens kan de Touch pro hier niet aan tippen)
Een ongeluk blijft in een klein hoekje zitten. Een keer per ongeluk over het scherm heen schaven en je hebt er een gigantische kras op zitten. Het zal wellicht niet gebeuren, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen geen enkel risico willen nemen met hun dure speeltje.GENETX schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:30:
Tenzij je van nature voorzichtig bent met je spul en juist zo snel mogelijk die bescherm folie er af haalt na aankoop.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:49:

Verwijderd
Ik heb geen ervaring met dit soort toestellen. Is het met dit soort toestellen mogelijk om grote bijlagen (ca 5-10 MB) per e-mail te verzenden? Dit is voor mij erg belangrijk.
Verwijderd
lijkt me wel alleen als je gaat uploaden via umts /gprs hou er dan wel rekening mee dat het ff kan duren eer je mail verstuurd is
Januari? Goede goden...
Nou komt mij niet slecht uit, kan ik meteen een nieuw abbo erbij afsluiten
Nou komt mij niet slecht uit, kan ik meteen een nieuw abbo erbij afsluiten
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Als het idd januari gaat worden gaat hier aan deze kant hetzelfde gebeuren. Ander toestel, abbo voor een jaar en dan weer verder zien.Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:25:
[...]
Als dat zo is haal ik de HTC Touch pro wel, contract voor een jaar, en over 8 maanden ga ik dan voor de Xperia 1 of misschien wel Xperia 2 mocht die er zijn tegen die tijd.
(Gezien het lange wachten op de X1, zal de X2 er ook wel niet zo snel zijn.
Wat betreft het screenprotector gebruik...naar mijn mening vind ik het nogal risicovol om geen screenprotector te hebben vooral als je ziet hoeveel die devices kosten...RoD schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:42:
[...]
Een ongeluk blijft in een klein hoekje zitten. Een keer per ongeluk over het scherm heen schaven en je hebt er een gigantische kras op zitten. Het zal wellicht niet gebeuren, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen geen enkel risico willen nemen met hun dure speeltje.
Daarnaast werken de meeste met een stylus, soweiso is het naar mijn mening het verstandigst om een screenprotector op te hebben, het scherm gaat op een gegeven moment hele lichte "krassen" krijgen door stylus gebruik en op een gegeven moment is het geen gezicht meer zodra je het gaat opmerken.
Steeds meer devices gaan nu over op touch interfaces...lijkt mij ook reden genoeg om een screenprotector te hebben op je device dit ivm met vinger afdrukken, "sleep" vlekken en natuurlijk maak je je scherm schoon met een special cloth...maar dan nog lijkt het mij ook ook weer verstandiger om een screenprotector te hebben die je naar hartelust kan schoonmaken.
Ook prettiger om te weten dat je een screenprotector op je device hebt zodra iemand die je vertrouwd ermee, even met je device wilt spelen/testen hoe die werkt en zo...
En als allerlaatste reden, mocht je je toestel in de verkoop doen, dan heeft het sowieso extra waarde dat je scherm in goede staat is. (moet natuurlijk de rest niet beschadigd zijn)
Wel k*t om te lezen dat op de .co.uk site de release ergens in januari gepland staat, dit is toch wel een van de meeste concrete aanduidingen die ik heb gezien wat betreft releases. Nu ga ik toch weer een beetje twijfelen tussend de HTC en toch ook weer de Omnia ondanks dat ie geen toetsenbord heeft...
Januari is wel erg laat, zelfs al wil ik wel even wachten op de X1 ivm 3,5mm jack.. Mocht er eind augustus niets veranderd zijn dan ga ik ook voor de Touch Pro en hou ik daarbij lekker een goede MP3 speler. Met in September nummerbehoud regelen met een nieuw contract, of anders een prepaid kaartje tijdelijk gebruiken. Maar oktober is wel het uiterste voor mij dat ik zou willen wachten.
[ Voor 30% gewijzigd door GENETX op 31-07-2008 16:43 ]
Verwijderd
Nou lekker dan. Volgens mij komt dat ding helemaal niet meerVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:49:
Ik zie wel wat ik doe dan, ik heb van eind oktober tot half februari de tijd om een nieuwe telefoon uit te zoeken...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2008 17:11 ]
In de startpost werd ook deze link gegeven: http://www.inxperia.com/
"het nieuws" is daar blijkbaar ook aangekomen...
Verwijderd
Hahaha grappig om te lezen, niemand wil dat ding nu nog. Beter laten ze hem voor november uitkomen anders hou je geen gedadigde voor die telefoon meer over! Ze zullen toch niet echt zo dom zijn bij SE?guardian-spirit schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 17:28:
In de startpost werd ook deze link gegeven: http://www.inxperia.com/
Of is dit soms een weg om de concurrentie op het verkeerde been te zetten?

Verwijderd
Ik zit nu ook wel te twijfelen. De X1 heeft wel aardig wat pluspunten vergeleken met de Touch Pro, maar als het tot volgend jaar moet duren...
Verwijderd
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat januari niet klopt. Alle andere data bij de andere telefoon kloppen wel... En die site van se-store hou ik al een tijdje in de gaten (sinds de w950i), het klopt eigenlijk altijd!
Hier nog een filmpje van Opera mobile op de Xperia.
http://www.theunwired.net...views&category=07-reviews
Ziet er prima uit!
Ziet er prima uit!
Draait wel soepeltjes inderdaad, maar niet spectaculair beter dan op m'n E-Ten X500+.PcFer schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:18:
Hier nog een filmpje van Opera mobile op de Xperia.
Ziet er prima uit!
Al zal de X1 hoop ik wel met bepaalde content beter om kunnen gaan aangezien deze meer intern geheugen heeft, en dit nogal beperkt is bij de X500+
Verwijderd
De site van central point zegt als verwachte datum 21 augustus. Precies dezelfde als GSMWEB in een mailtje voor mij zette.
http://pdas.centralpoint....ericsson-xperia-x1/?ref=2
http://pdas.centralpoint....ericsson-xperia-x1/?ref=2
Verwijderd
als alles klopt wat op die site staat, koop ik zeker te weten een andere telefoon! 1200 euro...
Als dit de daadwerkelijke prijs zal worden gaan er een boel overstag voor een ander toestel.
€1235,-- is toch absurt voor zo'n toestel.
Mag toch aannemen dat die prijs nog wel zal zakken anders verkopen ze er niet veel.
€1235,-- is toch absurt voor zo'n toestel.
Mag toch aannemen dat die prijs nog wel zal zakken anders verkopen ze er niet veel.
Op het Inexperia forum is er een iemand die contact heeft opgenomen met SE Nederland. Die zeiden nog H2 2008. Hij zou nu deze pagina mailen en vragen of die info klopt of fout is.
Het rare is dat bij al die andere telefoons bij "More" een exacte datum staat. Bij de SE XPERIA X1 staat "TBA". Maar blijkbaar weten ze wel dat het januari wordt
Ik krijg de indruk dat de release date niet vast staat maar de SE shop hem neer heeft gezet om mensen in te laten schrijven voor nieuwsupdates omtrent de telefoon. Daarbij zal het misschien niet mogelijk zijn binnen het systeem om een label "TBA" ipv een maand aan de telefoon toe te voegen en dat ze hem maar op januari hebben gezet.
nvm
http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=2&client=firefox-a
Google Cache van 24 juli, daar staat mooi TBA
Het rare is dat bij al die andere telefoons bij "More" een exacte datum staat. Bij de SE XPERIA X1 staat "TBA". Maar blijkbaar weten ze wel dat het januari wordt
Ik krijg de indruk dat de release date niet vast staat maar de SE shop hem neer heeft gezet om mensen in te laten schrijven voor nieuwsupdates omtrent de telefoon. Daarbij zal het misschien niet mogelijk zijn binnen het systeem om een label "TBA" ipv een maand aan de telefoon toe te voegen en dat ze hem maar op januari hebben gezet.
nvm
http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=2&client=firefox-a
Google Cache van 24 juli, daar staat mooi TBA
[ Voor 14% gewijzigd door GENETX op 31-07-2008 21:06 ]
Ik heb nu 2 jaar een M600i. In het begin heb ik hem heel braaf in een sleeve meegenomen en hij kwam no where near mijn sleutels in mijn broekzak. Na verloop van tijd werd ik die smerige sokjes zat en ben ik het toestel "naakt" in mijn broekzak gaan gebruiken. Zelfs met enige regelmaat met sleutels en al erbij. Het scherm heeft hier absoluut niet onder te lijden gehad. Touchscreens zijn anders dan normale schermpjes en kunnen volgens mijn ervaring gewoon veel meer hebben. Verder zit ik er meer met mijn vingers op dan met die stylus, maar ik heb maar beperkt last van vette vingers en "stylus krassen" vind ik wel heel ver gaan. Het is toch niet zo dat je een picasso na zit te tekenen op zo'n ding? De schermen zijn aanraakgevoelig, maar dit betekent niet dat je die stylus er door heen hoeft te drukken.guardian-spirit schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:28:
[...]
Wat betreft het screenprotector gebruik...naar mijn mening vind ik het nogal risicovol om geen screenprotector te hebben vooral als je ziet hoeveel die devices kosten...
Daarnaast werken de meeste met een stylus, soweiso is het naar mijn mening het verstandigst om een screenprotector op te hebben, het scherm gaat op een gegeven moment hele lichte "krassen" krijgen door stylus gebruik en op een gegeven moment is het geen gezicht meer zodra je het gaat opmerken.
En als allerlaatste reden, mocht je je toestel in de verkoop doen, dan heeft het sowieso extra waarde dat je scherm in goede staat is. (moet natuurlijk de rest niet beschadigd zijn)
De enige schade die ik in die twee jaar aan dat toestel heb is wat afgebladderde verf waar de stylus in het toestel opgeborgen wordt.
Ik zie dus absoluut geen noodzaak voor een screen protector!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Geachte heer/mevrouw,
Wij verwachten de S.E. Xperia pas in de eerste week van september 2008.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Hawal
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.
tel. 020-7766366/020-7766355
fax. 020-7771123/020-7771124
Mail van gsm-web
Ik hoop stiekem toch dat hij windows mobile 7 krijgt en pas later in 2009 uitkomt. Dan wordt de experia echt een leuk telefoon. Maar de kans is denk ik al wat kleiner geworden. Dan misschien wachten voor de experia 2. Meer info over windows mobile 7: http://www.engadget.com/2008/01/06/is-this-windows-mobile-7/
Wij verwachten de S.E. Xperia pas in de eerste week van september 2008.
Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Hawal
Klantenservice GSMWEB.NL Nederland B.V.
tel. 020-7766366/020-7766355
fax. 020-7771123/020-7771124
Mail van gsm-web
Ik hoop stiekem toch dat hij windows mobile 7 krijgt en pas later in 2009 uitkomt. Dan wordt de experia echt een leuk telefoon. Maar de kans is denk ik al wat kleiner geworden. Dan misschien wachten voor de experia 2. Meer info over windows mobile 7: http://www.engadget.com/2008/01/06/is-this-windows-mobile-7/
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
@ppaddo.
tja...het is makkelijk achteraf te zeggen dat je na een x aantal maanden of jaren niks vervelends hebt meegemaakt. Maar zou je net zo zeker zijn aan het begin van die 2 jaar waarin je je toestel mee zou nemen zonder protector. Ik zie een screenprotector als een laag boven je scherm dat extra bescherming kan geven tegen onvoorziene omstandigheden. Een stylus is gemaakt om contact te maken met je scherm, het lijkt mij logisch dat je dan direct met een screenprotector werkt...misschien ben jij ook wel de uitzondering op de regel maar dat bevestigd ook weer het andere een beetje...
@Monkeydancer
Begin september zou ik wel ok vinden, alleen is er inmiddels met zoveel datums gesmeten dat je niet meer weet waar je aan toe bent. Een aantal reacties hierboven zie je dat 2 verkopers het op 21 augustus houden. En een aantal reacties daarvoor zie je een link naar een "officiële" SE verkooppagina waar je een datum van 2009 januari staan (hoewel daar vraagtekens aan gekoppeld zijn). Het zou toch ook niet verstandig zijn om te wachten WM7? Er is nog weinig concreets te vinden wat WM7 releases betreft... het zou zomaar maart 2009 kunnen zijn of december 2009 voor een WM7 release... Ik heb best geduld maar dan zou ik graag concreet willen weten tot hoever ik geduld zou moeten hebben, ik heb nu het gevoel dat er constant een vis voor me neus wordt gehengeld en ik er als een idioot achteraan loop
tja...het is makkelijk achteraf te zeggen dat je na een x aantal maanden of jaren niks vervelends hebt meegemaakt. Maar zou je net zo zeker zijn aan het begin van die 2 jaar waarin je je toestel mee zou nemen zonder protector. Ik zie een screenprotector als een laag boven je scherm dat extra bescherming kan geven tegen onvoorziene omstandigheden. Een stylus is gemaakt om contact te maken met je scherm, het lijkt mij logisch dat je dan direct met een screenprotector werkt...misschien ben jij ook wel de uitzondering op de regel maar dat bevestigd ook weer het andere een beetje...
@Monkeydancer
Begin september zou ik wel ok vinden, alleen is er inmiddels met zoveel datums gesmeten dat je niet meer weet waar je aan toe bent. Een aantal reacties hierboven zie je dat 2 verkopers het op 21 augustus houden. En een aantal reacties daarvoor zie je een link naar een "officiële" SE verkooppagina waar je een datum van 2009 januari staan (hoewel daar vraagtekens aan gekoppeld zijn). Het zou toch ook niet verstandig zijn om te wachten WM7? Er is nog weinig concreets te vinden wat WM7 releases betreft... het zou zomaar maart 2009 kunnen zijn of december 2009 voor een WM7 release... Ik heb best geduld maar dan zou ik graag concreet willen weten tot hoever ik geduld zou moeten hebben, ik heb nu het gevoel dat er constant een vis voor me neus wordt gehengeld en ik er als een idioot achteraan loop

Dit topic is gesloten.
Let op:
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (
), linksboven elk topic.
6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.
1: Probeer zelf alvorens hier je vraag neer te dumpen!!
2: Kom je er niet uit, gebruik de search (juiste zoektermen bedenken)
3: Als je nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden, stel je vraag, maar vermeld duidelijk wat je zelf al geprobeerd heb!!
4: Dit topic gaat over de Xperia X1 en NIET, ik herhaal NIET over waar je je Xperia X1 € 2,- goedkoper kan krijgen dan je buurman.
5: Is er iemand is die iets van bovenstaande niet begrijpt, attendeer een mod erop middels de topic report (

6: Commentaar op acties van de mod is geen probleem (zelfs gewenst), maar NIET, ik herhaal NIET in het topic. Daarvoor is het Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic, de mail, DM, ICQ of MSN.