Nummer 2 meldt zich!
Gelukkig nieuwjaar en veel PFG geweld ( in fotografische zin ) voor 2009 toegewenst!
[rantmodus aan]Enniehoe, gister platen geschoten op Extrema NYE. Erg matig feest: het was niet vol, het ging niet los, je mocht als fotograaf het podium niet op ( je werd via de organisatie als PERS uitgenodigd en kreeg een VIP-bandje, beetje vreemd

) De mainzaal was slecht uitgelicht ( 4 witte spots naar binnen en een stel rode constante lampen naar buiten....er hing verlichting genoeg op zich maar het werd sporadisch gebruikt....de kleinere zalen werden wel redelijk tot goed van licht voorzien.
Verder leek het of al de vuurwerkmist uit Eindhoven naar het Klokgebouw kwam, op gegeven moment gewoon last van prikkende ogen van die meuk en mensen op een meter afstand flitste je erdoor plat, als ze nog te zien waren.

Ook had er meer zorg aan de aankleding en evt. entertainment aan het event kunnen worden toegevoegd. Er was immers een soort catwalk aangelegd op de mainstage, maar de enige mensen die ik daarop gezien heb waren twee gasten, die binnen anderhalve minuut er vanaf getrokken werden door de beveiliging.
De cam heb ik om half 3 weggelegd omdat het publiek vervelender en vervelender werd. Grapjassen die op het moment van klokslag 0.00uur het leuk vinden om telkens hun handen voor je lens te houden waardoor je het moment mist

Verder begonnen mensen ook nog eens te schoppen om op de foto te kunnen., dus ik was er klaar mee [/rantmodus uit]
Ik had meer van Extrema verwacht en heb de rest van de nacht tot 6.30 met champagne en Red Bull doorgebracht.
Lichtpuntjes van de avond: Technasia! Wat kan die vent draaien zeg!

Verder draaide Dr. Lektroluv wel weer een lekkere set het eerste half uur
Lasert
Grappig volk
Dr. Lektroluv in de techno!
Vriendinnetje die ik al een tijd niet gezien had rechts
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |