[Ervaringen] Partyfotografie deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 150.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167065

ShaneV schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:20:
[...]

Portret foto's trek ik op iso 800 en alles zonder flits op 1250. 1600 is echt teveel ruis en al helemaal in raw. Dat is niet aan te zien. Tenzij je de ruis vermindering volle bak zet (in ps)

Foto's van een fuif 2 weken geleden waar veel meer licht aanwezig was...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
de 1e is mooi
maar wat kijken de luitjes op 2 en 3 vreemd, alsof ze last hebben van chronische aambeien of zo :?
4 en 5 zijn leuk

en portretjes die ik flits zijn meestal ook op iso 800 maar dan meestal ook in combinatie met sluitertijden van een halve tot hele seconde als er te weinig licht is ;)

en ik zie net dat ik de 2500ste post heb gepost *O* *O* *O* , kan een modje nu deel 11 aanmaken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 167065 op 19-01-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 10:29
Anoniem: 167065 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 20:13:
[...]

de 1e is mooi
maar wat kijken de luitjes op 2 en 3 vreemd, alsof ze last hebben van chronische aambeien of zo :?
4 en 5 zijn leuk

en portretjes die ik flits zijn meestal ook op iso 800 maar dan meestal ook in combinatie met sluitertijden van een halve tot hele seconde als er te weinig licht is ;)

en ik zie net dat ik de 2500ste post heb gepost *O* *O* *O* , kan een modje nu deel 11 aanmaken :P
Dat hoeft een modje niette doen... claim de eer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167065

OK , kan er hier dan een slotje op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:33

ThunderNet

Flits!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Nieuw hier? Lees eerst de topicstart. Daar worden de belangrijkste punten aangestipt.
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's plaatst.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier geen open vragen over apparatuur of settings maar wees specifiek.
* Doe hier geen verzoeken om grote versies / wallpapers.