wow eeerik dat begint er nu echt op te lijken, bij deze krijg je de hos trofee van 2008 voor meest vage en ultieme foto

oftewel zo wil ik ze meer zien hier
(alleen hij is wel ietsje te scherp voor een wazige foto

)
aan de hand van bezoekersreacties kon ik toch wel opmaken dat mijn strobofoto toch het meest in de smaak viel

voor degene die hem niet kennen
http://thehospages.com/pi...26-artofnoize/image73.jpg
en jules toen ik deze expositie begon had ik niet de intentie of idee dat ik er ooit mee uit de kosten zou komen, het was gewoon iets wat ik graag wou neerzetten. de ene koopt een nieuwe auto de andere een boot de andere weer iets anders wat een paar duizend pleuro kost en ik zet gewoon een expositie op

. net zoals dat er ook zat fotografen zijn die duizenden euros investeren om een of ander kikkertje vast te kunnen leggen of libelle en daar ook nooit mee uit de kosten gaan komen omdat ze daar ook geen factuurtje voor kunnen sturen naar famillie boomkikker. dat doen ze ook gewoon uit passie. enige reden dat ik mezelf nu ook als freelancer profileer is om meer duidelijkheid te verschaffen waaronder ik gratis fotografeer, oftewel afspraken zijn dan niet mogelijk om met mij te maken en bij inhuren wel
en marty heeft vanmiddag mijn collectie gezien en kan denk ik ook beamen dat er heel weinig fotos zijn waarop mensen direct herkenbaar zijn
het was in ieder geval een geslaagde dag en ondanks de regen hebben toch nog een aantal luitjes de moeite genomen om naar een afgelegen industrieterrein te komen. was zelfs nog een serveerster die ik ken van pacificparc die compleet doorregend aankwam en die ook nog zo aardig was om me mee te helpen met afbouwen. met zijn 2en was alles binnen 3 kwartier weer ingepakt en gedemonteerd en klaar voor vervoer
zo en hier de ruimte weer leeg opgeleverd
[
Voor 74% gewijzigd door
Verwijderd op 05-10-2008 22:52
]