Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Super Sunday of SupperSundays?LongJoy1980 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 20:33:
Komend weekend zowieso naar Super Sunday...
Ik hoop op mooi weer, tijdens de eerste editie van SupperSundays deze geschoten;

Verwijderd
ik heb er nooit veel problemen mee gehad , enige is dat je echt moet wennen dat de flitser ook optisch contact heeft met de st-e2. anders kan je die van mij wel een keer lenen om te kijken of het iets isJ3roen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:34:
@hos: Jij hebt een tijdje de ST-E2 op je Canon gehad, werkt dat een beetje in een club? Ik overweeg om er een aan te schaffen om wat creatief te kunnen flitsen in clubs. Een canon OC-E3 verlengkabel werkt gewoon niet goed omdat je geen assistbeam hebt.
Verwijderd
afegelopen weekend was ik nog op een leuk tunnelfeesieJ3roen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:01:
@hos: dat zou cool zijn; moeten we ff een keer afspreken als je ergens fotografeert ofzo.
I know; ik heb je daar gesproken rememberVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:22:
[...]
afegelopen weekend was ik nog op een leuk tunnelfeesie

[ Voor 15% gewijzigd door J3roen op 24-09-2008 16:56 ]
Verwijderd
voortaan niet alleen mijn tekst lezen maar ook de smiley erachter juist kunnen intrepeterenJ3roen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:55:
[...]
I know; ik heb je daar gesproken remember
[afbeelding]

Verwijderd
niks hoor, was helemaal broodje nuchterJ3roen schreef op woensdag 24 september 2008 @ 17:04:
lol, ja ik zat al te twijfelen of je het nou meende of niet. Ik weet niet hoeveel whiskey je op had

Hier toch maar wat pics van Burlesque, club 8 vrijdag. Hele set hier op mijn vernieuwde site \o/
#1 & #2

Vanmiddag maar even verder spelen met mijn nieuwe toy, die mijn D40 tot backup camera heeft benoemd. Wegens beperkt budget schiet ik voorlopig met een D80.
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Dadelijk maar eens vrij regelen
En ik heb onwijze zin om nieuwe gear te kopen!
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Zaterdag ga ik naar de photokina. Ik denk dat ik daarna dat gevoel ook deel.allstarted1 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:03:En ik heb onwijze zin om nieuwe gear te kopen!
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Verwijderd
Verder al mensen plannen voor ADE? Ik ga iig naar Stealth in de Jimmy Woo, David Guetta in de HMH en Sander Kleinenberg in de Melkweg

Vind hem best rap laden, de opmerking dat je pagina langzaam kan laden zou ik nog schrappensamo schreef op donderdag 25 september 2008 @ 08:39:
@J3roen: die foto had je al eens gepost.
Hier toch maar wat pics van Burlesque, club 8 vrijdag. Hele set hier op mijn vernieuwde site \o/
Woei, feli!Vanmiddag maar even verder spelen met mijn nieuwe toy, die mijn D40 tot backup camera heeft benoemd. Wegens beperkt budget schiet ik voorlopig met een D80.
Tijdens de ADE zit ik in Griekenland, nog even een extra vakantie vieren. Anders had het zeker wel op de planning gestaan dit jaar. Volgend jaar maar weer een nieuwe poging wagenVerwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 09:58:
Verder al mensen plannen voor ADE? Ik ga iig naar Stealth in de Jimmy Woo, David Guetta in de HMH en Sander Kleinenberg in de Melkweg
Dat is zo voor gecachete sets. Maar ongecachte sets duren soms bijna een minuut. In versie 2.3.zoveel fix ik dat wel door de sets lokaal te cachen bij invoeren, en updaten een handmatige actie te maken. Sets veranderen toch niet zo snel van inhoud bij mij.jules schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:11:
[...]
Vind hem best rap laden, de opmerking dat je pagina langzaam kan laden zou ik nog schrappen
Maar vanwege die tijd (en uit shouldersurfen ervaren) houdt ik de waarschuwing nog even. Misschien dat ik de tekst kan weghalen bij onLoad...
Ik zit voor Dave Clark in de melkweg... doe nog wat dingen voor Extrema gedurende het weekend. En verder heb ik een hoop afspraken staan maar niet om te fotograferen maar wel om te praten over fotografie. Dat is het wel zo een beetje denk ik[b]
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ja theoretisch gezien binnen een paar wekenthalyric schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:56:
mydog ... nice ... gaat zekerz goede kant op, en dat binnen paar weken? nice
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
mooi zo .. lekker eager ;-)mydogisgone schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:48:
[...]
Ja theoretisch gezien binnen een paar wekenHeb iig 3 okt weer een avondje foto's maken! Op een besloten feestje in Skopje!
Nu al zin in!
Verwijderd
http://blog.vincentlafore...hout-further-ado-reverie/
ps wat zijn dit voor suffe forum changes, zit er geen reageer button onderaan de pagina

oh en ik ga met ADE natuurlijk naar allisone in de westerliefde

Natuurlijk wil ik dan naar de opening van Dr. Lektroluv in ik geloof de Paradiso of de Melkweg.

Hier op Free Your Mind Festival 2008. Wat draaide hij toen geniaal zeg!
[ Voor 15% gewijzigd door allstarted1 op 26-09-2008 12:45 ]
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Dan heb jij geluk, de mijne is volgende week 2 maanden bij etbass stof aan het happen... wegens te grote drukte hebben alle 30D en 40D toestellen, grote vertraging...Josh schreef op maandag 22 september 2008 @ 23:04:
[...]
Een ERR99 is helemaal niet zo simpel als je denkt. Het is 'overige' error met betrekking tot externe onderdelen. Het betekend dat er op een of andere manier niet met externe onderdelen gecommuniceerd wordt. Onder externe onderdelen vallen ook je popupflitser, sluiter of zelfs je sensor.
Mijn 40D moest er 3 weken voor naar ETB
Maar je hebt wel gelijk dat het vaak neerkomt op vieze contacten.
GrmblVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:18:
hela iets voor de mdkII bezitters
http://blog.vincentlafore...hout-further-ado-reverie/

Youtube! http://www.youtube.com/watch?v=aHsJ7fOgmI8
Moet zeggen, erg vet gedaan!
Vergeet ook vooral deze niet; http://vincentlaforet.smu...7/1/#378608891_Jd2CT-A-LB
Damn, dit gaat echt wel de nieuwe toekomst worden zeg! Filmen met je dSLR op HD formaat en met je eigen glasbak erop. Hoef je nog maar 1 verzameling te hebben. Alleen beetje jammer dat de geheugenkaartjes dan nóg harder gaan
OMG! * jules aait NPS nog eens. Of ja, heb het nog niet nodig gehad...ShaneV schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:44:
[...]
Dan heb jij geluk, de mijne is volgende week 2 maanden bij etbass stof aan het happen... wegens te grote drukte hebben alle 30D en 40D toestellen, grote vertraging...
[ Voor 58% gewijzigd door jules op 26-09-2008 20:42 ]
Inderdaad interessante ontwikkelingenjules schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:34:
[...]
GrmblQuicktime
Youtube! http://www.youtube.com/watch?v=aHsJ7fOgmI8
Moet zeggen, erg vet gedaan!
Vergeet ook vooral deze niet; http://vincentlaforet.smu...7/1/#378608891_Jd2CT-A-LB
Damn, dit gaat echt wel de nieuwe toekomst worden zeg! Filmen met je dSLR op HD formaat en met je eigen glasbak erop. Hoef je nog maar 1 verzameling te hebben. Alleen beetje jammer dat de geheugenkaartjes dan nóg harder gaan
Enne, op de Photokina hadden ze al CF kaartjes van 100GB, dus opzich
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
ik hoop dat die NPS echt bakken sneller is dan de gewone nikon service, want mijn ex-D70s is al anderhalve maand weg om een bestek op te maken en nog niks gehoord... (Nieuwe eigenaar had em al na 2 weken kapotgekregen door em ff uit te lenen en aangezien de cam nog verzekerd was op mijn naam heb ik em maar binnengestoken)jules schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:34:
OMG! * jules aait NPS nog eens. Of ja, heb het nog niet nodig gehad...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Verwijderd
thanks, als je het tenminste over mijn foto hadJoepv schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:32:
vetter dan Croma!
hier nog wat grotere versie
http://thehospages.com/pi...6-pacificparc/image19.jpg
en hier nog 1 van burlesque freakout

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 12:37 ]
In allerhaast had ik twee half lege batterijen bij me, een flitser waarvan ik niet wist hoeveel batterijkracht er nog in zet en pas na een foto of 10 kwam ik erachter dat m’n pola nog op mn 18-70 zat. Heel de avond zonder filter geschoten dan maar. Na inspectie deze morgen is m’n glaswerk gelukkig nog helemaal heel.
1.

2. Ludy, OCD, Dennis (organisator) en Eddy (iirc, niet vlnr

3. Mittnickje

4. Buiten hadden de rokers het koud

5. Love @ sunset?

6. DJ Willem @ Lowerdeck (Best of 80's & 90's)

Leuke ervaring. Veel gelurked hier in dit topic en wel wat tips gebruikt die hier langs zijn gekomen. Blijft moeilijk om met zo weinig licht nog mooie foto's te krijgen die en scherp zijn en de sfeer een beetje goed neerzetten.
Erg veel respect voor de mensen die in dit topic hun prachtige foto's laten zien.
Ik zou zeggen, lees de NPS voorwaarden maar eens door op nps.nikon.nl. En m'n (good old) D70 kan ik er dus weer niet voor opgevenppFreddy schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:37:
[...]
ik hoop dat die NPS echt bakken sneller is dan de gewone nikon service, want mijn ex-D70s is al anderhalve maand weg om een bestek op te maken en nog niks gehoord... (Nieuwe eigenaar had em al na 2 weken kapotgekregen door em ff uit te lenen en aangezien de cam nog verzekerd was op mijn naam heb ik em maar binnengestoken)

Whuh? hos?Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:53:
[...]
thanks, als je het tenminste over mijn foto had![]()
hier nog wat grotere versie
http://thehospages.com/pi...6-pacificparc/image19.jpg
en hier nog 1 van burlesque freakout
[afbeelding]
Verwijderd
ok dan is deze mededeling ook mede voor jou
http://thehospages.com/index.php?page=expositie2
volgende week ga ik mijn expositie weer eens opbouwen

en niky de 1e is heel aardig
en ik heb nog nooit een filter op mijn lens gehad , je moet gewoon je camera niet uit je handen laten vallen
en als ik kijk naar de schadegevalletjes van de afgelopen 442 feesies dan stamt de laatste van 4 jaar geleden toen ik nog een yashica FR1 had en daarmee een flinke smakker had gemaakt met de fiets (wie dan ook midden in de nacht die stoeprandjes laat oversteken

Bedankt! Ik krijg wel het idee dat de ISO performance van mijn D40 een kleine bottleneck kan zijn.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:52:
[...]
en niky de 1e is heel aardigalleen bij de rest kan je wel een leermomentje gebruiken
Ga me van de week maar eens even goed inlezen. Ben vooral benieuwd hoe je de voorgrond (een persoon) goed kan belichten terwijl je de lichtshows op de achtergrond ook nog mooi erop krijgt (wat dus niet echt gelukt is op mijn foto's).
Verwijderd
tip 1, kijk bij samo, die heeft ook een d40 (ok sinds 2 dagen een d80Niky schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:01:
[...]
Bedankt! Ik krijg wel het idee dat de ISO performance van mijn D40 een kleine bottleneck kan zijn.
Ga me van de week maar eens even goed inlezen. Ben vooral benieuwd hoe je de voorgrond (een persoon) goed kan belichten terwijl je de lichtshows op de achtergrond ook nog mooi erop krijgt (wat dus niet echt gelukt is op mijn foto's).
tip 2, M
@2: Zonder het topic teveel willen vervuilen, kan je dat wat toelichten of wat url's roepen waar ik er meer over kan lezen?Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:07:
[...]
tip 1, kijk bij samo, die heeft ook een d40 (ok sinds 2 dagen een d80)
tip 2, M
Verwijderd
zie de allereerste startpost waarbij er gerept wordt over dragging the shutterNiky schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:11:
[...]
@2: Zonder het topic teveel willen vervuilen, kan je dat wat toelichten of wat url's roepen waar ik er meer over kan lezen?
en mijn favo handleiding voor party fotografie staat bij digitalfrog
http://www.digitalfrog.nl/blog/?p=30#comment-7332
jup, had het over jouw fotoVerwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:53:
[...]
thanks, als je het tenminste over mijn foto had
De foto's die ik van het weekend heb geschoten zijn juist het uiterste tussen 'sfeer weergeven' en 'scherp en goed belicht onderwerp'. Met bovenstaande settings krijg je het beste van beide wereld...
Leerpunt voor volgende keer
Ze staan hier al.thalyric schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:16:
Niky ... show us the goods man ;-)
This footer is intentionally left blank
Inderdaad, en alle nabewerkte + aangeleverde foto's @ flickr.
"Pure" @ The Powerzone, 2008-09-26
#1 DJ Booth

#2 Lichtjes

#3 Male danser ... waren helaas geen danseressen

#4 En the crowd goes wild!!!!!

#5 Stretch uit! ... by Dj Orlando

#6 Even 2 meiskes

#7 eh .. ja .. vond gewoon mooi shot

Complete set @ Movison.com
greets
Konden ze lampjes van #5 en 6 op patronen laten lopen of zoiets? Ziet er iig wel vet uit
yup .. de lichten zeg maar achter de dj booth ... daar liep telkens de tekst "body music"... die op plafond doet random dingen.Pat-Skim schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:33:
#4 looks like a tasty Mojito
Konden ze lampjes van #5 en 6 op patronen laten lopen of zoiets? Ziet er iig wel vet uit
was goed feestje .. DJ's draaide echt super!
Verwijderd
eh misschien suffe vraag maar als de dj's super draaiden waar zijn dan de fotos van de luitjes die super uit hun dak gaan ?thalyric schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:42:
[...]
yup .. de lichten zeg maar achter de dj booth ... daar liep telkens de tekst "body music"... die op plafond doet random dingen.
was goed feestje .. DJ's draaide echt super!

Verwijderd
Je ziet toch dat die helemaal uit hun dak gaan op #7!!Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:24:
[...]
eh misschien suffe vraag maar als de dj's super draaiden waar zijn dan de fotos van de luitjes die super uit hun dak gaan ?
Nou de complete set moet nog online ;-) Zal ff nog wat crowdshots uppen .. zitten ook beetje hos like pics ;-)Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:24:
[...]
eh misschien suffe vraag maar als de dj's super draaiden waar zijn dan de fotos van de luitjes die super uit hun dak gaan ?
Verwijderd
nou en hier nog de rest van mijn fototjes van burlesque freakout, alleen show fotos dit keer. moest ook nog aan een date denken en zo die mee was
http://thehospages.com/pi...09-27-burlesque_freakout/
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 23:14 ]
Verwijderd

Bij nader inzien vind ik het zelf mss iets te veel, was een experimentje.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 11:05 ]
vind op zich wel mooiVerwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:59:
Lichte kleurtoning in partypics, kan dit?
[afbeelding]
[ Voor 56% gewijzigd door jules op 30-09-2008 12:48 ]
Verwijderd
deze even in lr bijgewerkt en wat onderbelicht gemaakt

en hier de rest van de impressie
http://thehospages.com/pi...chool_semente_da_senzala/
Ik heb dinsdag nog een feestje geschoten. De hele set staat hier. Hier in ieder geval een paar shots.
Het was ook in de Woo, wel even mijn best gedaan het kleurrijk te maken. En ook even oefenen met de D80!

#2 Een double exposure kan nu ook \o/

#3 DJ

#4 MC

#5 Andere MC

#6 En nog een DJ

Verwijderd
thanksVerwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:55:
Fantastic shot Hos !!!!

en samo 2 en 3 zijn echt showcase material
Welke afstand gebruiken jullie het meest voor de feesten? ik heb namelijk eindelijk eens een DSLR(450d) gekocht en wil nu volgende maand een lens+flitser kopen en dan het liefst een prime. dan twijfel ik tussen de 50 F1.4 en de 85mm F1.8 van canon. Zijn deze een beetje bruikbaar of raad je een prime voor party af omdat je te veel variatie in het bereik nodig hebt? Portretjes vs dj shoots. bijvoorbeeld.
in het begin zullen het voornamelijk portretjes worden van vrienden op vage feestjes. maar ik wil toch ook wel redelijk snel eens proeven van de party fotografie.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Voor foto's van meer dan 1 persoon zit je met die 50mm op 1.6 crop ook al krap hoor, helemaal als het een beetje druk is op een feestjeMeulugar schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:26:
Even een vraag tussendoor, ik zit nu op mijn werk en heb hier geen exif viewer.
Welke afstand gebruiken jullie het meest voor de feesten? ik heb namelijk eindelijk eens een DSLR(450d) gekocht en wil nu volgende maand een lens+flitser kopen en dan het liefst een prime. dan twijfel ik tussen de 50 F1.4 en de 85mm F1.8 van canon. Zijn deze een beetje bruikbaar of raad je een prime voor party af omdat je te veel variatie in het bereik nodig hebt? Portretjes vs dj shoots. bijvoorbeeld.
in het begin zullen het voornamelijk portretjes worden van vrienden op vage feestjes. maar ik wil toch ook wel redelijk snel eens proeven van de party fotografie.
Alvast bedankt.
Ik zou als je per se een prime wil eerder voor een 24mm of 35mm gaan, of beter nog een zoomlens. Heb zelf heel lang met de 17-85 (f4.0-5.6) gewerkt, en met zo'n gelimiteerd diafragma leer je toch wat beter foto's maken. Groot diafragma is makkelijk, maar als je met f1.8 op een neus focust zijn de ogen bij wijze van spreken al onscherp.
De boy's waren er blij mee! Aangezien ik weet hoe de opdracht zat kan ik zeggen dat je die echt naadloos hebt Geclosed!
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Verwijderd
Wij zijn ook op dezelfde feestjes hethalyric schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 20:03:
Iemand vanavond in Paradiso aanwezig?
Tot zo!
Verwijderd
en Blerf, ik weet niet wat de opdracht was maar wat samo nu laat zien is echt moeilijk af te wijzen. echt we moeten gewoon een inzameling houden om die gast een d300 te geven en dan kunnen we helemaal gaan huiveren wat die ermee gaat maken. zo snel al een nieuwe body in control hebben is echt mega
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 01:04 ]
ik denk dat ik wel een kijkje kom nemen. ben wel benieuwd naar jouw kunsten op canvas.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 00:54:
en wie is er morgen of overmorgen nog op mijn expositie aanwazig ???
en Blerf, ik weet niet wat de opdracht was maar wat samo nu laat zien is echt moeilijk af te wijzen. echt we moeten gewoon een inzameling houden om die gast een d300 te geven en dan kunnen we helemaal gaan huiveren wat die ermee gaat maken. zo snel al een nieuwe body in control hebben is echt mega
Niet specifiek actief in de partyfotografie, maar als ik er dan toch ben met m'n camera, probeer ik altijd wel een zelfde soort stijltje aan te houden
gearwise: D300 met kit 18-70mm, sb-600flitsert, that's it voor de gear die ik gebruik op feestjes. Heb net een 10.5mm 2.8 Nikkor vis besteld dus ik kan niet wachten om die i.c.m. mijn gekke lichtstrepen te gebruiken
Anyway, hieronder dus 10 foto's uit de laatste maand ofzo, feestje met Sidney, partyen op Bali etc,
C&C, altijd welkom natuurlijk!

Mell Tierra

Nogmaals

Publiek in een te kleine club

Same + berg kleur

Same zonder kleur

Sidney!

Paddy's, Kuta, Bali! Lasers

Collega fotograafje op Bali

Dj

beetje gespeeld met color balance hier.. vinden jullie ervan?
Op die van Sidney en die laatste na zo goed als alles onbewerkt
Zodra ik m'n fisheye heb zullen jullie hier wel meer van mij zien! Tot die tijd blijf ik hier gewoon lekker lurken
Verwijderd
eh ik laat het plakken op aluminium en niet op canvasMeulugar schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 03:02:
[...]
ik denk dat ik wel een kijkje kom nemen. ben wel benieuwd naar jouw kunsten op canvas.

en white welkom, altijd leuk om nieuwe luitjes hier te zien

leuk weer een nieuwe stijl te zien.
en hier dan nogmaals wat spam voor mijn expotje vanmiddag en morgen
http://thehospages.com/index.php?page=expositie2
en waarom een 15mm ?? voor fish kan je toch beter een 10mm hebben
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 08:55 ]
Leuke shots, veel gezelligheid. Ik vind de kleurzweem soms wel erg veel, maar soms ook wel leuk. Wel mis ik nu en dan de scherpte. Maar goed bezig, en goed de spontaniteit vast.
[ Voor 78% gewijzigd door samo op 04-10-2008 12:53 ]
hmm mooie platen .. maar indeed .. soms een beetje te veel van de zweem dingen .. still ... blijft mooi om te zien ..White schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 04:30:
volg dit topic nu eigenlijk al tijden, en vond het wel eens tijd worden om zelf eens wat neer te gooien hier.
Niet specifiek actief in de partyfotografie, maar als ik er dan toch ben met m'n camera, probeer ik altijd wel een zelfde soort stijltje aan te houden, durf het bijna niet Hos-achtig te noemen, want daarvoor heb ik toch nog teveel ruwe randjes
.
gearwise: D300 met kit 18-70mm, sb-600flitsert, that's it voor de gear die ik gebruik op feestjes. Heb net een 15mm 2.8 Nikkor vis besteld dus ik kan niet wachten om die i.c.m. mijn gekke lichtstrepen te gebruiken![]()
Anyway, hieronder dus 10 foto's uit de laatste maand ofzo, feestje met Sidney, partyen op Bali etc,
C&C, altijd welkom natuurlijk!
[afbeelding]
Mell Tierra
[afbeelding]
Nogmaals
[afbeelding]
Publiek in een te kleine club![]()
[afbeelding]
Same + berg kleur
[afbeelding]
Same zonder kleur![]()
[afbeelding]
Sidney!
[afbeelding]
Paddy's, Kuta, Bali! Lasers![]()
[afbeelding]
Collega fotograafje op Bali
[afbeelding]
Dj
[afbeelding]
beetje gespeeld met color balance hier.. vinden jullie ervan?
Op die van Sidney en die laatste na zo goed als alles onbewerkt, alleen levels ietsje bijgetrokken en geresized.
Zodra ik m'n fisheye heb zullen jullie hier wel meer van mij zien! Tot die tijd blijf ik hier gewoon lekker lurken
nou ik ga mijnpics van paradiso ff chekken in LR ... ff kijken of ik sneller ben dan eeric .. (hij moet toch binnen 24 uur online zetten?)
Verwijderd

Ik gebruik voortaan LR niet meer, om een of andere reden wordt bij het exporten de tijd van de opname (maar niet de datum) niet in de metadata gezet

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 13:54 ]
Ben ik het helemaal mee eens. Je word verplicht om met een kleiner diafragma te klikken waardoor je andere ervaringen hebt. Als je daarna naar lichtsterker glas verhuist krijg je nog eens extra opties erbij. En dat weet je veel meer te combineren. Als je 2.8 glas hebt is de verleiding veel minder groot om het diafragma eens te knijpen...Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:43:
[...]
Heb zelf heel lang met de 17-85 (f4.0-5.6) gewerkt, en met zo'n gelimiteerd diafragma leer je toch wat beter foto's maken. Groot diafragma is makkelijk, maar als je met f1.8 op een neus focust zijn de ogen bij wijze van spreken al onscherp.
@hos
Heb een vol weekend, had graag ook op deze expositie willen rondhobbelen, maar helaas. Iedereen die wel gaat, veel kijkplezier gewenst! Ben wel benieuwd naar de piccies van de tentoonstelling zelf btw
Geen last van hier met LR2 iig.Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 13:53:
Vooruit, hier alvast eentje dan
Ik gebruik voortaan LR niet meer, om een of andere reden wordt bij het exporten de tijd van de opname (maar niet de datum) niet in de metadata gezetmeer mensen die daar last van hebben? Of mensen die dat juist niet hebben?
Ik dacht ergens een thread hiervan te zijn op GoT ...
#1 Mic

#2 Zangeres. (Ik wil nu de mic zijn ;-))

#3 Mittnick

#4 Digitaal Turntable

#5 The MC in the place 2 b

#6 Weer zangeres met grote ... lampen op de achtergrond ... oh ja en eeric ;-)

#7 She got moves ... trust me ;-)

#8 Wat lichtjes

#9 Rook kan soms handig zijn

#10 HANDJES!!!!!!!

Nah ga jullie niet verder spammen ermee hahaha
Heb wel nog meer .. maar staan op mijn Flickr. De complete set komt nog.
Was weer gezellig .. ook met eeric
[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 04-10-2008 22:06 ]
Verwijderd

Was zeker gezellig! Paradiso valt gelukkig best mee als je nuchter bent
[ Voor 25% gewijzigd door Nomad op 04-10-2008 22:06 ]
oh damn .. heb helaas de zoenende vrouwen gemist .... fyi die andere fotograaf was van tillate. Die laatste pic ... wie is die mooi boy hahahahaVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:02:
Hier ook nog een paar dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was zeker gezellig! Paradiso valt gelukkig best mee als je nuchter bent
wow ... deze had ik gemist ... vette shot!Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 13:34:
hier nog een leuke van woensdag avond. was toen bij de viering van het 5 jarige bestaan van een capoeira school in haarlem
deze even in lr bijgewerkt en wat onderbelicht gemaakt
[afbeelding]
en hier de rest van de impressie
http://thehospages.com/pi...chool_semente_da_senzala/

Verwijderd
hier alvast een paar piccies

hela nou hier dan ook 1 van antoinette labelle

en met op de achtergrond de foto waarop ze ook zelf staat

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 20:32 ]
Heb je het orgineel? (vast wel...).Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:59:
Lichte kleurtoning in partypics, kan dit?
[afbeelding]
Anyway, soms krijg je wel eens een veer in je achterste geport... Gisteren werd ik weer eens herinnerd aan het Chivasborrel tijdperk, de voorloper van de FRANK borrels in Rotterdam. Kwam een meid tegen die me vertelde dat ze super happy met me was. Ik had schijnbaar tijdens een Chivasborrel tegen een man/vrouw gezegd toen ik een foto van ze maakte dat ze elkaar romantisch moesten aankijken oid. Dat was schijnbaar hun eerste zoen. Later dat jaar, tijdens de laatste Chivasborrel werd onder andere die foto ook nog eens in't groot met een beamer achter de DJ geprojecteerd. Had ze een foto van gemaakt. En ze hebben nu dus nog steeds wat met elkaar, zo'n 2 jaar later
Dat soort anekdotes hoor ik graag
Flamingo Party:
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

hehe deze zijn hos-like:
13

14

Hele setje is hier te vinden:
http://www.flickr.com/pho...7/sets/72157607736577945/
[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 04-10-2008 22:05 ]
Verwijderd

dat is meer iets voor ralph lenzen draaien

en mydo je onderwerpen komen me allemaal vrij statisch over, zeg je soms 'niet bewegen' ofzoiets ?
en is nr 5 niet stiekem een toiletshot
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 21:52 ]
Ze bewegen wel hoorVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 21:45:
die laatste zijn niet echt hossig hoor, ik draai mijn lens nooit![]()
![]()
dat is meer iets voor ralph lenzen draaien![]()
en mydo je onderwerpen komen me allemaal vrij statisch over, zeg je soms 'niet bewegen' ofzoiets ?
en is nr 5 niet stiekem een toiletshot
nr5 is buiten
En over de draai foto's, dat was puur voor de lol. Was niet echt druk dus denk gaan we gewoon ff spelen met wat effecten.
Verwijderd
yep je draait dan de hele camera om zijn asJoepv schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 22:08:
Dat "lens draaien", is daar een techniek voor om een zo mooi mogelijke draai te maken? Ik neem aan dat je de hele camera om de as draait?

en spelen met effecten is altijd leuk, over het algemeen moet ik constateren dat er veels te weinig gespeeld wordt met partyfotos dus kan het alleen maar toejuichen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 22:12 ]
en Arne, ook jij gaat zeker de goede kant op! keep up the good work.
[ Voor 8% gewijzigd door Meulugar op 04-10-2008 23:25 ]
Verwijderd
thanksMeulugar schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 23:23:
ik ben vandaag ook even bij HOS langs geweest, mooie locatie, en mooie foto's! er zaten er echt een aantal tussen die wel mooi aan de muur zouden staan. (zeepbel, rock n roll circus, die vrouw met de "Cello?", robodock trommel) en dat is toch wel uniek voor party foto's. mooie techniek ook op het aluminium. Je hebt in 5 jaar een mooi portfolio weten op te bouwen. Petje af!
en Arne, ook jij gaat zeker de goede kant op! keep up the good work.
en yep na 5 jaar en zo'n 440 feesies begint het een aardige collectie te worden
zo en nu maar weer op naar de kring voro het volgende feesie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 23:39 ]
is ook een 10.5.. typfoutjeVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 08:49:
[...]
en waarom een 15mm ?? voor fish kan je toch beter een 10mm hebben
Verwijderd
btw Samo, ken jij Jelmer Visser?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 06:06 ]
Dit topic is gesloten.
* Nieuw hier? Lees eerst de topicstart. Daar worden de belangrijkste punten aangestipt.
* Gebruik de [check images] knop voordat je een bericht met foto's plaatst.
* Plaats band- en concertfoto's niet hier maar in dit topic.
* Stel hier geen open vragen over apparatuur of settings maar wees specifiek.
* Doe hier geen verzoeken om grote versies / wallpapers.