[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 99.718 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Weet iemand al wanneer @home abonnees worden overgezet naar Ziggo?
En wanneer dus mensen die hun abonnement hebben laten omzetten (12->16Mbit) iets merken?

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:04
Wij zitten hier met @home(dus ziggo) en wilde gaan bellen via de kabel, daarbij "kregen" we dus ook een decoder en smartcard voor digitale TV.

Nou werkt dit allemaal op zich goed we hebben een Samsung DCB-B270R.

Nu hebben onze buren(die de voorganger van deze decoder hebben) ons tijdens het EK erop gewezen dat er ondertiteling ed door het beeld lopen, dit was mij niet eerder opgevallen ondanks dat ze het zeiden.

Vandaag (tijdens het kijken van het olympysch elftal) viel het me ineens op. Ondertiteling(op 1/3e of 2/3e) door het beeld heen. Ook komt deze niet overeen met de zender.

Het kan niet zo zijn dat niemand het is opgevallen. Het is iig uiterst irritant als je het eenmaal ziet. Is dit bekend(ik kan het namelijk nergens vinden).

Anders mail ik @home eens, want ik vind dat dit sowieso niet kan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:33
Kevinp schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:32:
Wij zitten hier met @home(dus ziggo) en wilde gaan bellen via de kabel, daarbij "kregen" we dus ook een decoder en smartcard voor digitale TV.

Nou werkt dit allemaal op zich goed we hebben een Samsung DCB-B270R.

Nu hebben onze buren(die de voorganger van deze decoder hebben) ons tijdens het EK erop gewezen dat er ondertiteling ed door het beeld lopen, dit was mij niet eerder opgevallen ondanks dat ze het zeiden.

Vandaag (tijdens het kijken van het olympysch elftal) viel het me ineens op. Ondertiteling(op 1/3e of 2/3e) door het beeld heen. Ook komt deze niet overeen met de zender.

Het kan niet zo zijn dat niemand het is opgevallen. Het is iig uiterst irritant als je het eenmaal ziet. Is dit bekend(ik kan het namelijk nergens vinden).

Anders mail ik @home eens, want ik vind dat dit sowieso niet kan.
Waarschijnlijk komt dit door de gare scartkabel die erbij zit. Deze is niet goed afgschermd waardoor je video-out van je tv gaat storen met de video-out van je decoder. Hierdoor zie je licht het beeld van de tuner van je tv er doorheen.

Dus moet je een fatsoenlijke scartkabel kopen. Ik had dit probleem ook en daarna was het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 11:04
Octopuz908 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:51:
[...]

Waarschijnlijk komt dit door de gare scartkabel die erbij zit. Deze is niet goed afgschermd waardoor je video-out van je tv gaat storen met de video-out van je decoder. Hierdoor zie je licht het beeld van de tuner van je tv er doorheen.

Dus moet je een fatsoenlijke scartkabel kopen. Ik had dit probleem ook en daarna was het opgelost :)
ow ja, ik een nieuwe scartkabel kopen terwijl @home mij (nog geen half jaar geleden) een brakke kabel heeft gegeven. Ik zal toch eerst eens van de domme spelen en kijken wat ik bij @home klaar krijg.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je klaar krijgt is dat je gewoon een nieuwe scartkabel krijgt, en dat die vervolgens net zo slecht is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38

The Third Man

The Third Jellyfish

Zover ik weet komt dit verschijnsel alleen voor bij tv's die geen RGB via SCART aankunnen en dus het signaal over Y/C (S-VHS) of CVBS (composite) ontvangen, wat stukken gevoeliger is voor storingen.

Ik zou niet eens de moeite ervoor doen trouwens, maar gewoon een degelijke SCART kabel kopen (hoeft niet duur te zijn trouwens, kijk eens bij Elektronica Online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:43
Lister_Storm schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:06:
Weet iemand al wanneer @home abonnees worden overgezet naar Ziggo?
En wanneer dus mensen die hun abonnement hebben laten omzetten (12->16Mbit) iets merken?
Per september zijn de laatste berichten volgens de helpdesk. Tot die tijd betaal je dus teveel voor niet gekregen snelheid. Er werd mij ook aangeraden om via email een klacht in te dienen en te vragen om gedeeltelijke restitutie. Tot op dit moment is er nog geen beleid daarover bij Ziggo. Als er maar genoeg mensen klagen komt dat er waarschijnlijk wel.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Harem.nl schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:10:
Ik heb op dit moment al 2 weken geen telefoon. Al verscheidene keren bij ziggo aan de lijn gehangen maar ze weten niet hoe lang het probleem nog kan gaan duren. Internet en digitale tv werken perfect maar op het moment dat de telefoon bij kpn geen kiestoon meer had en we over gingen naar multikabel kunnen we niet meer bellen en gebeld worden, terwijl we wel gebeld moesten kunnen worden of zelf moesten kunnen bellen (welke van de 2 weet ik niet meer). Ik begin het nu toch wel een beetje zat te worden.

Iemand die dit probleem misschien ook gehad heeft en er een oplossing voor gevonden heeft?
Er waren inderdaad problemen met telefonie, dat de mensen wel zijn overgeschakeld van een andere provider maar dat de telefoon bij Ziggo nog niet werkt. Het is wel bekend, maar of het al opgelost is en dat je eerders telefoon heb weet ik niet. Anders zou je even moeten bellen, kunnen ze het zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
StephanL schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:28:
[...]

Er waren inderdaad problemen met telefonie, dat de mensen wel zijn overgeschakeld van een andere provider maar dat de telefoon bij Ziggo nog niet werkt. Het is wel bekend, maar of het al opgelost is en dat je eerders telefoon heb weet ik niet. Anders zou je even moeten bellen, kunnen ze het zo zien.
Ik heb al verscheidene keren gebeld maar ze durfen niet te zeggen hoe lang het gaat duren. Dus bellen heeft niet zoveel zin. :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer word mijn @home internet omgezet naar ziggo? Als ik bij Host of my IP kijk staat er nog zwoll1.ov.home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Kijk 2 posts boven je. Ik gok ook dat die netwerkinfrastructuur nog lang de oude namen blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Laatst online: 10:57
ik krijg volgens de factuur ook geld terug.

Vooral deze regel is leuk.
* Gratis installatiepakket Digitale Televisie 01-07-2008 tot 01-07-2008 -99,00

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

DikkieDik schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:33:
[...]

Per september zijn de laatste berichten volgens de helpdesk. Tot die tijd betaal je dus teveel voor niet gekregen snelheid. Er werd mij ook aangeraden om via email een klacht in te dienen en te vragen om gedeeltelijke restitutie. Tot op dit moment is er nog geen beleid daarover bij Ziggo. Als er maar genoeg mensen klagen komt dat er waarschijnlijk wel.
Ik kan wel alvast mededelen dat een restitutieverzoek nooit via e-mail behandeld wordt, dit dient schriftelijk aangevraagd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:32
Blaze85 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:15:
[...]

Thanks.

Bij Ziggo hadden ze iets raars gedaan. Ik had in mei bij Casema een 3-1 pakket aangevraagd. Vervolgens maakte Ziggo er in de facturering dit ervan (Casema had nog nooit iets gefactureerd, behalve kabeltv-abo):

Internet Z3 (wat helemaal geen Z3 was, omdat het geen 16 maar 12 mbit was en de upload was maar 1.5 mbit ipv 3 mbit): 47.95
Kabeltv-abo: 15.90
Belabo "gratis", maar wel Bellen Altijd: 10.00

= 73.85 euro

Dus ik het er maar dit van gemaakt:

3-1 pakket: Belabo, kabeltv-abo, internet 8mbit/1.5mbit: 49.95
Bellen Altijd: 10.00

= 59.95 euro

Lijkt me iets schappelijker.
Ik heb eind vorige week hetzelfde gedaan. Nu heb ik dus naast de gratis HD recorder die ik begin dit jaar kreeg bij het afsluiten van het abbo ook een extra dig.tv ontvanger grekregen omdat ik "upgrade" 8)7 . In het begin dacht ik wat moet ik met dat ding, maar er zit een smartcard bij die dus linea recta mijn nieuwe sony tv met Alphacrypt in gaat. Het komt dus neer op geen jaar abbo meer, 15 euro per maand minder en een extra ontvanger met smartcard. Dat zijn nog eens leuke telefoontjes

NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
Lekkere Kwal schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 01:28:
[...]
Ik kan wel alvast mededelen dat een restitutieverzoek nooit via e-mail behandeld wordt, dit dient schriftelijk aangevraagd te worden.
Tja, ik wacht de reactie op de email wel af. En anders storneer ik de boel. Ze zorgen er eerst maar eens voor dat hun administratie op orde komt.

I think I've got the hang of it now... :w :q :wq :wq! ^d X exit X Q :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz ^[ZZ ZZZZ ^H ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d ^C ^c helpexit ?Quit ?q ^Kx /QY sync halt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Lekker irritant dat de @home website amper in de lucht is.

Leuk als je nog @home abonnee bent en je factuur wilt bekijken.. :Z |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Hoyden op 25-07-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt als het goed is een mail , met daarin een link , anders deze klink in je browser kopieren

http://www.home.nl/klantenservice/factuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:32:
je krijgt als het goed is een mail , met daarin een link , anders deze klink in je browser kopieren

http://www.home.nl/klantenservice/factuur
Die werkte vanmorgen ook niet, maar is inmiddels weer in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel01
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 16:12
E-mail problemen.

Sinds de vanavond kan ik mijn quicknet mail niet meer ophalen. Krijg elke keer een melding van foute naam/password zijn er al meer met dit probleem. Heb al een klacht bij ziggo ingedient zal me benieuwe hoelang het duurt voor je antwoord en een oplossing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
eatme schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:11:
[...]

Ik heb eind vorige week hetzelfde gedaan. Nu heb ik dus naast de gratis HD recorder die ik begin dit jaar kreeg bij het afsluiten van het abbo ook een extra dig.tv ontvanger grekregen omdat ik "upgrade" 8)7 . In het begin dacht ik wat moet ik met dat ding, maar er zit een smartcard bij die dus linea recta mijn nieuwe sony tv met Alphacrypt in gaat. Het komt dus neer op geen jaar abbo meer, 15 euro per maand minder en een extra ontvanger met smartcard. Dat zijn nog eens leuke telefoontjes
Ze lopen flink te sjoemelen met de administratie. Erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:04
karel01 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:59:
E-mail problemen.

Sinds de vanavond kan ik mijn quicknet mail niet meer ophalen. Krijg elke keer een melding van foute naam/password zijn er al meer met dit probleem. Heb al een klacht bij ziggo ingedient zal me benieuwe hoelang het duurt voor je antwoord en een oplossing krijgt.
Hier geen problemen met quicknet maar wel al 2 weken met de telefoon ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:02
E-mail problemen.

Hier ook probleem met de mail soms werkt het wel en soms werkt het niet. Op dit moment lijkt het te werken alleen wel vrij traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben hier al sinds de overname last van flinke storingen.
Vooral met Digitale TV , "s avonds is het zo erg dat je gewoon niet meer kan kijken, allemaal strepen enzo door het beeld. Ook het internet is steeds down.
Inmiddels al 5 monteurs langsgeweest, en ze zijn ook al met een kraan bezig geweest.
Als ik vraag of er iets vergoed kan worden, hangen ze op.
Ik zit er momenteel aan te denken het abbo op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Ok, ik heb ziggo internet maar opgegeven. Na 7 weken is er geen enkele order doorgekomen. Wat blijkt. Als je een alles in 1 pakket aanvraagt, gaat ziggo ervanuit dat je al tv basis hebt (ja, alles in 1 klopt niet zo). Na tig aanvragne kwamen ze met de opmerking, oh je hebt geen tv basis.....Ja, dan moet je eerst tv basis aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een update voor alle @home mensen....

@home is eindelijk bezig met een netwerk upgrade in de @home gebieden...
Het netwerk wordt dus klaar gemaakt voor eurodocsis 2.0 en 3.0..
Een gedeelte van het @home netwerk was namelijk al flink verouderd.

Dit moet rond halverwege augustus klaar zijn.
Ze zijn ook al bezig met klantgegevens over te zetten maar dat schijnt nogal een ingewikkeld verhaal te zijn.

Vanaf 1-sept zouden bij de @home klanten die all-in-one hebben besteld de abonnemten worden omgezet en de snelheid worden verhoogd.

Dus eind augustus zou alles klaar moeten zijn.. zodat we vanaf september eindelijk met z'n alle bij ziggo zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Octopuz908 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:51:
[...]

Waarschijnlijk komt dit door de gare scartkabel die erbij zit. Deze is niet goed afgeschermd waardoor je video-out van je tv gaat storen met de video-out van je decoder. Hierdoor zie je licht het beeld van de tuner van je tv er doorheen.

Kennelijk loopt er nu een scartkabel en een coaxkabel van de decoder naar de TV, die op elkaar storen.
Je kunt dan ook de coaxkabel (loopkabel) er tussenuit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:00

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb een probleem. |:(

We leven in 2008; glasvezel is bijna een begrip geworden. Alleen @Home's basis-abbonement van 19,95 is gewoon te sloom. :?

200KB/down en 45 KB/up.

We zitten hier met 6 apparaten; 3 laptops, een pc, XBOX360, Playstation2 en een PSP.

Wanneer denkt @home de brandbreedte weer te verhogen? Vroeger deden ze dat regelmatig. Is al lang niet meer gebeurt. Ik ben bang dat ze daarom ook mij verliezen als klant. (Telfort?)

Wanneer ik iets download, laggt XboX Live etc. Zal dat met een 20MBit-lijn verholpen zijn?

:/

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:14

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

salimrmaf schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:55:

We leven in 2008; glasvezel is bijna een begrip geworden. Alleen @Home's basis-abbonement van 19,95 is gewoon te sloom. :?

200KB/down en 45 KB/up.

We zitten hier met 6 apparaten; 3 laptops, een pc, XBOX360, Playstation2 en een PSP.

Wanneer denkt @home de brandbreedte weer te verhogen? Vroeger deden ze dat regelmatig. Is al lang niet meer gebeurt. Ik ben bang dat ze daarom ook mij verliezen als klant. (Telfort?)

Wanneer ik iets download, laggt XboX Live etc. Zal dat met een 20MBit-lijn verholpen zijn?

Wat dacht je ervan een hoger abonnement te nemen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Alles-in-1-pakket 3i aangevraagd. 1ste aanvraag is verdwenen in een zwart gat; 2e aanvraag wel binnen een paar dagen bevestigd. Pakket 2 weken later binnen, digitale TV aangesloten; werkt perfect in 1x.

Tot 2 weken later; storing in m'n gebied, maar ik kreeg een E19 melding. Volgende dag nog steeds storing, maar volgens de website is het verholpen. Volgens storingsnummer niet. Volgende dag ... zelfde verhaal, dag daarna, zelfde verhaal. Een paar dagen later meldt de storingspagina "spontaan" wel dat er 5 dagen lang storing was. Ook stonder op de storingspagina incorrecte frequentie-info voor de regio (374 + 5555, moet zijn 514 + 8888 - of net omgedraaid, ff niet relevant)

Heb Ziggo elke dag minimaal 2x geprobeerd te bellen; 4 menu's, 2x postcode invoeren en 2 minuten verder "de wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten ..." en weg verbinding. Dat heb ik 8 (!!!!) dagen geprobeerd, voordat ik eindelijk iemand aan de lijn kreeg. Waarom melden die eikels dat niet eerder, of nemen ze een apart storingsnummer; super irritant !

Had ook de 1ste vrijdag meteen een storingsformulier ingevuld met alle details. Kreeg daar dinsdag een standaardmailtje mbt. de storing over terug. Te laat en niet relevant, m'n vragen werden niet beantwoord, noch is er ook maar 1 seconde naar m'n probleem gekeken.

Wat blijkt nu eindelijk na 8 dagen: m'n digitale TV "provisioning" stond op halt (dus na 2 weken zwart beeld) omdat ik het "KPN nummerbehoud" formulier nog niet had teruggestuurd. Dat had ik express nog niet gedaan, ik wilde eerst controleren of bellen 100% goed ging, voordat ik KPN 't nummer laat overdragen. Maar wat heeft digitale tv met m'n KPN telefoonnummer te maken ??? 7(8)7

Volgens de medewerker kwam het door het automatische proces en kon het niet anders ... dan denk ik: slechte procedure, slecht ontwerp en slecht geimplementeerd.

Erg jammer dat ik 8 dagen lang geprobeerd heb om contact op te nemen om vervolgens te horen dat het pas dinsdag opgelost kan worden. Dat is dus 12 dagen ... enige pluspuntje was dat de tel. medewerker me daadwerkelijk hielp, ipv. domme dingen als "decoder herstarten" te melden. Nu maar eerst zien dat het weer werkt ... * ZUCHT * Als Ziggo zo genaamd zo goed naar me wil luisteren, moeten ze wel bereikbaar zijn ... |:(

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
salimrmaf schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:55:

200KB/down en 45 KB/up.

Daarom kun je bij @Home/Ziggo ook voor zwaardere abo's kiezen :). Voor niets gaat de zon op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Maar dan betaal ik weer meer.. Wat ik niet wil want; bij Wannadoo heb je voor 25 euro al een supersnelle verbinding, net als Telfort's 20MBit-aansluiting voor 19,95!

@Home moet de concurrentie aangaan..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
wie houdt je tegen om over te stappen??

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:16:
Maar dan betaal ik weer meer.. Wat ik niet wil want; bij Wannadoo heb je voor 25 euro al een supersnelle verbinding, net als Telfort's 20MBit-aansluiting voor 19,95!

tot je erachter komt dat je 2 kilometer van de centrale zit, hou je lekker 3mbit over , veel succes met zoeken naar 20mbit voor 19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Klopt, ik zit niet te ver van een centrale; 10-12 MBit zal ik strakjes hebben.

Ik wil eigenlijk niet overstappen, door de meoite die ik moet doen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dat heel zeker weet is het mooi natuurlijk , maar ik zal je mijn ervaring vertellen met orange ,

via de website gekeken wat minimaal haalbaar was , afijn 8mbit , mooi meteen besteld , kreeg ik een brief voor 2mbit? gebeld , ja meneer u zit 2 kilometer van de centrale , meer kunnen wij niet garanderen , nou mooi kon ik wer alles opzeggen , weer aanmelden ectr, (rompslomp allemaal) dus een advies als je toch wilt overstappen naar adsl , dan raad ik je aan om eerst met de klantenservice te bellen , voor je besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Via Telfort.nl > Postcodecheck kom ik uit op 11 MB/sec

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

SKiLLa schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Wat blijkt nu eindelijk na 8 dagen: m'n digitale TV "provisioning" stond op halt (dus na 2 weken zwart beeld) omdat ik het "KPN nummerbehoud" formulier nog niet had teruggestuurd. Dat had ik express nog niet gedaan, ik wilde eerst controleren of bellen 100% goed ging, voordat ik KPN 't nummer laat overdragen. Maar wat heeft digitale tv met m'n KPN telefoonnummer te maken ??? 7(8)7

Volgens de medewerker kwam het door het automatische proces en kon het niet anders ... dan denk ik: slechte procedure, slecht ontwerp en slecht geimplementeerd.
Dat is zo omdat er maar één order tegelijk in het systeem actief mag zijn, anders gaan dingen door elkaar lopen. Dit houdt helaas ook in dat de order om een digitaal tv abo met jouw smartcardnummer in te voeren ook niet kan want de order met jouw nummerbehoud loopt nog.

Heb hier al meerdere gevallen van gezien trouwens, is inderdaad weinig aan te doen, dat is dus het nadeel van 'alles in 1' keer willen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:09

Bob Popcorn

Plop!

's Nachts sinds een weekje erg trage verbinding, zwaar kut. Regio Delft, misschien iemand anders hetzelfde probleem? :(

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ziggo gaat via de T.v kabel dus?
Mooi!

Alleen doet de site het niet om te bestellen krijg een stomme error.

No matching UI found for '2_kolom_product'.

Hoop dat ik morgen kan bestellen. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
E-mail problemen.

Soms heb ik ook van die problemen, maar dan retry ik een paar keer en dan "pakt" ie hem wel, ik maak er al 5? jaar gebruik van (of langer) en nog nooit problemen gehad met me quicknet email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:35:
Via Telfort.nl > Postcodecheck kom ik uit op 11 MB/sec
en ja daar hoef je dus niet vanuit te gaan, eerst even bellen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Sa1

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:26:
[...]

en ja daar hoef je dus niet vanuit te gaan, eerst even bellen dus :)
Buiten dat!!! het is 11Mb en niet 11MB!! dit is natuurlijk een enorm verschil. 11MB is ongeveer 100mbit verbinding, laat staan dat dit via ADSL niet haal baar is, zijn er nog niet echt consumenten verbindingen die dit aanbieden (op de verschillende glas verbindingen na). 11Mb is ongeveer zo'n 1MB/sec .. daar komt kabel met gemak overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul_K
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2021

Paul_K

su

W1ckeD schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:49:
Ziggo gaat via de T.v kabel dus?
Mooi!
...
Hoop dat ik morgen kan bestellen. :)
Op de site staat een optie om je terug te laten bellen. Heb ik ook gedaan, en dat werkt uitstekend. Kun je met een mens praten om iets te bestellen. Mijn lijn was in 5 dagen opgeleverd. Hulde. Nou enkel het telefoonnr nog over van Telfrot en dan ben ik helemaal okee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Sa1 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:16:
[...]
Buiten dat!!! het is 11Mb en niet 11MB!! dit is natuurlijk een enorm verschil. 11MB is ongeveer 100mbit verbinding, laat staan dat dit via ADSL niet haal baar is, zijn er nog niet echt consumenten verbindingen die dit aanbieden (op de verschillende glas verbindingen na). 11Mb is ongeveer zo'n 1MB/sec .. daar komt kabel met gemak overheen...
Hello mister obvious... 8)7
salimrmaf schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:16:

Als Ziggo straks rechtgetrokken is, 16/3 internet, (digitale) tv plus bellen voor 64 euro in totaal? Sure, tis duurder dan sommige concurrenten, maar tis wel die snelheid en niet 'tot' plus een dikkere upload... En met de gebruikte docsys schaalbaar tot 300mbit... Dus die upgrades komen d'r wel... Lekker dan dat 'tot' 20 mbit voor een prikkie...

[ Voor 15% gewijzigd door Rowdy.nl op 29-07-2008 13:47 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Niet online
Dienst Omschrijving Periode Bedrag Subtotaal
Aanvullende Diensten
digitale ontvanger 01-07-2008 tot 01-07-2008 99,00
Smartcard 01-07-2008 tot 01-07-2008 29,95
Totaal Aanvullende Diensten, inclusief 19% BTW (EUR 20,59) : 128,95
Oh, weekje later toch nog maar een extra factuur erbij gooien. Lekker geregeld jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Frank-NL schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:57:
[...]

Oh, weekje later toch nog maar een extra factuur erbij gooien. Lekker geregeld jongens.
Klopt (natuurlijk) niets van mijn factuur dus ga maar storneren want heb ondertussen al zolang aan de telefoon gehangen. En op mail wordt niet gereageerd als je een klacht hebt. Ik heb ze per mail laten weten dat ik dit ga doen, niet dat ze die lezen maar heb ik het igg kenbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Storneren, prima. Maar boek wel het bedrag naar ze over wat het volgens jou wel moet zijn. Anders heb je straks geen poot om op te staan.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
TFHfony schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:50:
Storneren, prima. Maar boek wel het bedrag naar ze over wat het volgens jou wel moet zijn. Anders heb je straks geen poot om op te staan.
Waarom, ik kan er niets aan doen dat het een zootje is bij hun. Ook heb ik totaal geen zin om weer 15 minuten in de wacht te staan op mijn eigen kosten en vervolgens nog een keer 15 minuten omdat ze het in eerste instantie niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

jongentje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:11:
[...]
Waarom, ik kan er niets aan doen dat het een zootje is bij hun. Ook heb ik totaal geen zin om weer 15 minuten in de wacht te staan op mijn eigen kosten en vervolgens nog een keer 15 minuten omdat ze het in eerste instantie niet snappen.
Als je het bedrag wat volgens jou terecht is betaald, heb je dadelijk een poot om op te staan. Als je alles storneert en daarna niets doet, moet je niet raar opkijken als je straks mag internetten via een inbel verbinding.
Jammer dat mensen tegenwoordig zo verschrikkelijk fel zijn: "Zij zijn fout, dus ze kunnen door de stront zakken." Lekkere instelling... Maar niet eentje waar je heel veel verder mee komt.
Je zal in ieder geval niet de eerste zijn die ze afsluiten. En als Ziggo de lijn van Casema daarin een beetje volgt, kan dat redelijk snel gebeuren.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Rowdy.nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:46:
[...]

Hello mister obvious... 8)7

[...]

Als Ziggo straks rechtgetrokken is, 16/3 internet, (digitale) tv plus bellen voor 64 euro in totaal? Sure, tis duurder dan sommige concurrenten, maar tis wel die snelheid en niet 'tot' plus een dikkere upload... En met de gebruikte docsys schaalbaar tot 300mbit... Dus die upgrades komen d'r wel... Lekker dan dat 'tot' 20 mbit voor een prikkie...
Ziggo is ook geen garantie. Kan ook niet. Ik heb jarenlang @ home gehad, nou dat was me toch een dikke ellende. En met m'n huidige ervaringen met Ziggo..Dat gaat niet veel beter worden. Als je echt garantie wil, neem glasvezel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
TFHfony schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:41:
[...]

Als je het bedrag wat volgens jou terecht is betaald, heb je dadelijk een poot om op te staan. Als je alles storneert en daarna niets doet, moet je niet raar opkijken als je straks mag internetten via een inbel verbinding.
Jammer dat mensen tegenwoordig zo verschrikkelijk fel zijn: "Zij zijn fout, dus ze kunnen door de stront zakken." Lekkere instelling... Maar niet eentje waar je heel veel verder mee komt.
Je zal in ieder geval niet de eerste zijn die ze afsluiten. En als Ziggo de lijn van Casema daarin een beetje volgt, kan dat redelijk snel gebeuren.
Dat mensen zo fel zijn tegenwoordig komt doordat ze het daar ook helemaal naar gemaakt hebben. Niet bereikbaar zijn, nergens op reageren, foute informatie verschaffen, storingen meer regel dan uitzondering... en dan wel verwachten dat je foute bedragen kan afschrijven van de rekeningen van je klanten? kom op zeg! Juist doordat we dit met ze allen pikken (Ziggo is hierin absoluut niet de enige) zal het niet veranderen ook. Ga vooral al die mensen afsluiten die tegengas bieden, uiteindelijk hou je geen klant meer over.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Demon_Eyez schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:00:
[...]
Dat mensen zo fel zijn tegenwoordig komt doordat ze het daar ook helemaal naar gemaakt hebben. Niet bereikbaar zijn, nergens op reageren, foute informatie verschaffen, storingen meer regel dan uitzondering... en dan wel verwachten dat je foute bedragen kan afschrijven van de rekeningen van je klanten? kom op zeg! Juist doordat we dit met ze allen pikken (Ziggo is hierin absoluut niet de enige) zal het niet veranderen ook. Ga vooral al die mensen afsluiten die tegengas bieden, uiteindelijk hou je geen klant meer over.
De waarheid ligt toch ergens in het midden, zoals altijd.

Consumenten leveren relatief weinig op voor bedrijven, een consumentenabonnementje kost misschien gemiddeld 30 Euro en een zakelijk abonnement zit al gauw op 600 Euro per maand.

De service in geval van problemen die je kunt verwachten zal dus naar verhouding zijn; dit zijn dingen die je bijvoorbeeld leert in een ITIL cursus.

Verder heb je bij consumenten ook nog eens veel onkunde. De slimmere consumenten zijn in dat kader de dupe van de dommere.

Natuurlijk "moet het goed zijn", maar alles naar commerciele redelijkheid. Zo zou ik er in ieder geval mee omgaan als ik een bedrijf zou runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Over het snel afgesloten worden bij @home kan ik meepraten.
Ik werd door iemand benaderd of ik diegene haar pc eens na wilde kijken want die werkte al een paar weken niet. Nadat ik deze gerepareerd had probeerde ik ook het draadloze gebeuren van @home weer aan te sluiten maar het modem kwam totaal niet online.
Een belletje met de klantenservice maakte duidelijk dat er een fout in de facturering had plaatsgevonden en dat ze daar al een aantal keren een mail over hadden gestuurd (die je ook echt kan lezen als je pc stuk is) en dat mevrouw ondertussen doodleuk afgesloten was en ook geen nieuwe diensten meer af kon sluiten.
Hoe dit alles precies heeft kunnen gebeuren is me nooit duidelijk geworden maar een zeer vreemde actie vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

4 weken te laat alsnog mijn digitale ontvanger gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Volkert schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:56:
[...]

De waarheid ligt toch ergens in het midden, zoals altijd.

Consumenten leveren relatief weinig op voor bedrijven, een consumentenabonnementje kost misschien gemiddeld 30 Euro en een zakelijk abonnement zit al gauw op 600 Euro per maand.
....
Dat valt wel mee:
Office Basis 2 (4.000/1.000 Kbit/s) & Telefonie (2 lijnen), Televisie Z1 € 52,05 p/mnd

Dan heb je zakelijke verbinding en een goede/snelle helpdesk. Scheelt dus echt bijna niets, krijgt er alleen t.o.v. een 3-1 pakket helft minder snelheid maar daar tegenover weer een 2e telefoonlijn.

[ Voor 10% gewijzigd door jongetje op 30-07-2008 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Adlermann schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Ziggo is ook geen garantie. Kan ook niet. Ik heb jarenlang @ home gehad, nou dat was me toch een dikke ellende. En met m'n huidige ervaringen met Ziggo..Dat gaat niet veel beter worden. Als je echt garantie wil, neem glasvezel :P
Hmz, als je eerst bij @Home zat, en nu betaald aan Ziggo maar geleverd krijgt via 't @Home netwerk, waar baseer je de 'internet ervaring' van Ziggo op? Of al helemaal de ervaring met glasvezel voor consumenten op jouw thuisadres? :')

Ik heb al sinds Essent kabelkom kabelinternet aanbood in Venlo internet bij hun, en ik heb in al die jaren twee storingen gehad, eentje van een paar uur (kapotte versterker in de wijkcentrale) en eentje van een paar dagen. (DHCP probleem een paar jaar terug)

Tussendoor van naam veranderd (-> @Home), telkens snelheidsverhogingen gehad (van 512/128kbit naar nu 12/1,5mbit) en niet enorm veel meer gaan betalen... Inmiddels verhuist, bij m'n ma opzeggen, geen probleem. In m'n eigen appartement aansluiten, geen probleem. Telefonie? Geen probleem. Nu met Ziggo nog steeds geen problemen.

Facturen? Boeie, dat zoeken ze zich maar uit, zolang het onder de streep klopt. Dan rommelen ze maar aan, of ze het nu de eerste, de laatste, middenin de maand of het bedrag in twee keer afschrijven, zal mij een zorg zijn. (tot nu toe alles goed gegaan, maar toch)

Moraal van het verhaal; ik ga eerst eens zien als het @Home netwerk definitief overgezet is naar Ziggo of het stabiel is. Is het dat níet, dan pas ga ik blaten dat het allemaal k*t is, omdat ik op dat moment pas weet waar ik over praat.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haraldinho|IA
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10-2008
Ik zit aan te denken om een all-in-1 abonnement af te sluiten. Nou heeft men de keuze tussen 16/3 of 20/2 down/up. Waar zou ik voor moeten gaan als online-gamer? Voor de hoogste download snelheid of juist de hogere uploadsnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister was het weer niet normaal , volgens mij wel 80% packet loss , gelukkig weer opgelost sinds vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:04

JME

zeg maar Jamie

The Dolf schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 16:51:
In mijn kabelmodem zit gewoon een router ingebouwd. Je moet er alleen een switch op aansluiten. En zeg nou zelf, vrijwel iedereen met meer dan 1 computer in huis heeft toch wel een switch liggen?
Sorry voor deze enorm late reactie.
Maar begrijp ik nou goed dat het misschien ook mogelijk is om achter mijn Motorola kabelmodem een eenvoudige switch te hangen en dan met meerdere pc's gebruik te maken van de internetverbinding? Hier is geen dure router voor nodig? Dat zou mij van bijzonder veel gedonder met mijn router afhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haraldinho|IA
Zou me iemand kunnen assisteren in de juiste keuze te maken? Zoals hierboven geschreven neig ik naar een Ziggo abo (nu heb ik kpn IPB met maximaal 3/1 - meer schijnt in onze wijk niet mogelijk te zijn). Ben dus nu op zoek naar "zo snel als mogelijk" voor (bijna) elke prijs. Mijn postcode is 2908XA. Ik heb diverse snelheidstests doorlopen. En kom dus bij Ziggo uit (16/3) als kabeloptie en bij .online als ADSL-optie (20/2)? Iemand die mijn keuze makkelijker kan maken met het oog op onlinegaming (hosting enz.)?

En ja. Hoe betrouwbaar zijn die postcodechecks eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Haraldinho|IA op 30-07-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
JME schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:14:
Maar begrijp ik nou goed dat het misschien ook mogelijk is om achter mijn Motorola kabelmodem een eenvoudige switch te hangen en dan met meerdere pc's gebruik te maken van de internetverbinding? Hier is geen dure router voor nodig? Dat zou mij van bijzonder veel gedonder met mijn router afhelpen!
Nee, dat kan niet. Je zult altijd een router ertussen moeten hebben om met meerdere pc's te kunnen internetten. Maar een router hoeft niet duur te zijn. Hangt hier een sweex router+wlan van 30 euro, en die doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Adlermann schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:48:
[...]

Betaal jij verhuiskosten? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb digitale tv (en radio) van Ziggo, maar vraag me af hoe het zit met het RDS signaal. Bij analoge radio krijg ik mooi RDS op het display van mn tuner, maar met digitale radio ontbreekt dat...
Iemand enig idee hoe dat zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Haraldinho schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:14:
Zou me iemand kunnen assisteren in de juiste keuze te maken? Zoals hierboven geschreven neig ik naar een Ziggo abo (nu heb ik kpn IPB met maximaal 3/1 - meer schijnt in onze wijk niet mogelijk te zijn). Ben dus nu op zoek naar "zo snel als mogelijk" voor (bijna) elke prijs. Mijn postcode is 2908XA. Ik heb diverse snelheidstests doorlopen. En kom dus bij Ziggo uit (16/3) als kabeloptie en bij .online als ADSL-optie (20/2)? Iemand die mijn keuze makkelijker kan maken met het oog op onlinegaming (hosting enz.)?

En ja. Hoe betrouwbaar zijn die postcodechecks eigenlijk?
Als je nu via KPN ADSL hebt, zal Online niet veel verbetering brengen I guess; dat is namelijk ook ADSL...

Als je games wilt hosten heb je ook baat bij een hogere upload denk ik? Dan is Ziggo beter voor je... (Denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:53:
Ik heb digitale tv (en radio) van Ziggo, maar vraag me af hoe het zit met het RDS signaal. Bij analoge radio krijg ik mooi RDS op het display van mn tuner, maar met digitale radio ontbreekt dat...
Iemand enig idee hoe dat zit ?
RDS (Radio Data System) zit in het FM-signaal. Bij digitale radio heb je een analoog of digitaal kabeltje naar je radio waar alleen audio overheen gaat. Waar zou je die RDS dan willen zien, op je tv?

Ik vind trouwens de standaard digitale radio zenders erg slecht van kwaliteit, net een casettebandje wat al 100 keer is afgespeeld. De Non-Stop zenders zijn wel van goede kwaliteit.

[ Voor 14% gewijzigd door jongetje op 30-07-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat moet ik hier nou weer mee? Kreeg ik net:
Belangrijke mededeling: inloggen met uw e-mailadres

Geachte heer/mevrouw,

Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Wij hebben gemerkt dat dit eenvoudiger kan. Waarom inloggen met een speciale gebruikersnaam als dit gewoon kan met uw eigen e-mailadres?

Daarom kunt u vanaf vandaag inloggen met ***@home.nl. Uw gebruikersnaam vervalt daarmee. Het liefst zouden we u hierover alleen informeren, maar helaas moet u zelf ook een aantal stappen doorlopen om de gewijzigde inlog te realiseren. Omdat we dit zo makkelijk mogelijk voor u willen maken, ontvangt u hierbij informatie waarmee u eenvoudig de instellingen van uw internetdiensten kunt wijzigen.

Het is belangrijk dat u de instellingen zo snel mogelijk aanpast. Zo weet u zeker dat u gebruik kunt blijven maken van uw internetdiensten zoals u dat gewend bent.
Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.
Ze vinden het eenvoudiger om het hele mailadres te gebruiken ipv alleen de gebruikersnaam, technisch voor hun misschien :P ? En de zin Tot vandaag gebruikte u uw gebruikersnaam om in te loggen op uw Ziggo internetdiensten. Welke ziggo diensten? lol, ik moet nog steeds gebruik maken van home.nl.

Maar goed, heb al twee maal een vraag gesteld via email (wel via home.nl) maar kreeg wel netjes binnen 5 werkdagen antwoord :)
Ook nog een paar week terug een boze mail gestuurd waarom het bij @home een kwestie van 5 min. was om een snelheidslimiet in te stellen (in mijn geval een verhoging) en een paar dagen later was het voorelkaar :)
Geen telefoonkosten aan verspilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jongentje schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:25:
[...]

RDS (Radio Data System) zit in het FM-signaal. Bij digitale radio heb je een analoog of digitaal kabeltje naar je radio waar alleen audio overheen gaat. Waar zou je die RDS dan willen zien, op je tv?

Ik vind trouwens de standaard digitale radio zenders erg slecht van kwaliteit, net een casettebandje wat al 100 keer is afgespeeld. De Non-Stop zenders zijn wel van goede kwaliteit.
Meeste radio's van tegenwoordig hebben een display ;)

Wel benieuwd hoe dat met digitale radio zit trouwens :?

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 30-07-2008 20:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haraldinho|IA
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:21:
Het modem is bridged, dus let op dat standaard alle poorten open staan als je de pc rechtstreeks met het modem verbindt.
Dat is dus anders dan bijvoorbeeld bij een Experia Box van kpn, juist? Als dat zo is spreekt het me juist aan. Kan ik wat makkelijker connecten met andere gamers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartV
Haraldinho schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 20:07:
Dat is dus anders dan bijvoorbeeld bij een Experia Box van kpn, juist? Als dat zo is spreekt het me juist aan. Kan ik wat makkelijker connecten met andere gamers...
De Experia Box is ook een router, dus dat is inderdaad heel wat anders. Van Ziggo krijg je echt alleen een modem. Hang je hier direct een pc aan dan zal dus alles gewoon open staan en zal je zelf op je pc je firewalling moeten doen als je dat nodig acht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Vandaag op kantoor telefonisch "Office basis pakket 2" proberen te bestellen. De medewerker aan de andere kant van de lijn begreep er niks van en had hier nog nooit van gehoord. Hij kon me ook niet verder helpen en adviseerde me om naar de klantenservice te bellen. Ik had 50% kans om geholpen te worden zei hij serieus. Ik heb 'm vriendelijk bedankt en opgehangen.. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Wat heb je gebeld? 0900-1884 (fout, namelijk particulier) of 0800-0620 (goed, namelijk zakelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DikkieDik schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:03:
[...]

De Experia Box is ook een router, dus dat is inderdaad heel wat anders. Van Ziggo krijg je echt alleen een modem. Hang je hier direct een pc aan dan zal dus alles gewoon open staan en zal je zelf op je pc je firewalling moeten doen als je dat nodig acht.
Bij de Experia Box staat ook alles open. >:)

nieuws: KPN gaat oud lek in Speedtouch-routers te lijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:38
Wij hebben het Internet Z3i abonnement (@home Meerssen (Maastricht)), echter zit ik met een aantal "probleempjes"
~De laatste tijd dropt de verbinding naar 3-8mbit en daar blijft ie dan een kwartier-half uur en springt dan weer terug naar de normale 20mbit
~Eigenlijk hebben we altijd 19/1.9 gehad (19mbit down, 1.9mb upload), hoort dit zo? Die 1mbit scheelt toch aardig wat als je veel via een nieuwsserver download. :X
~Als we digitale televisie kijken, krijgen we heel vaak blokjes of hangt het beeld zelfs om de 3 seconden voor 1 seconde (of langer) vast. Wat dus erg storend is en daarvoor kijken we hier nu al maanden naar de normale televisie terwijl digitaal wel nog betaald word. :|

Welke van deze punten zijn normaal/bekend of zou ik eigenlijk voor ze allemaal maar moeten bellen? }:O

(PS: Hopelijk komt er eens een snelheidsverhoging op de dure pakketen O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 31-07-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:05

Shunt

Boe

Paprika schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:01:
Wij hebben het Internet Z3i abonnement (@home Meerssen (Maastricht)), echter zit ik met een aantal "probleempjes"
~De laatste tijd dropt de verbinding naar 3-8mbit en daar blijft ie dan een kwartier-half uur en springt dan weer terug naar de normale 20mbit
~Eigenlijk hebben we altijd 19/1.9 gehad (19mbit down, 1.9mb upload), hoort dit zo? Die 1mbit scheelt toch aardig wat als je veel via een nieuwsserver download. :X
~Als we digitale televisie kijken, krijgen we heel vaak blokjes of hangt het beeld zelfs om de 3 seconden voor 1 seconde (of langer) vast. Wat dus erg storend is en daarvoor kijken we hier nu al maanden naar de normale televisie terwijl digitaal wel nog betaald word. :|

Welke van deze punten zijn normaal/bekend of zou ik eigenlijk voor ze allemaal maar moeten bellen? }:O

(PS: Hopelijk komt er eens een snelheidsverhoging op de dure pakketen O-) )
geen van die problemen zijn normaal behalve die 19/1.9 stukje overhead enzo. Gewoon bellen met ziggo daar is de service desk voor.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Raven schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 18:33:
[...]

Meeste radio's van tegenwoordig hebben een display ;)

Wel benieuwd hoe dat met digitale radio zit trouwens :?
Ik snap wel dat jou radio een display heeft, maar hoe moet die weten wat voro RDS data er verstuurd wordt? Er komt alleen (digitale) audio binnen en je zet je receiver/versterker op een ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Paprika schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:01:
Storingsformulier invullen, lezen je je modem uit en kijken ze in logs of ze iets terug kunnen vinden. Het zou handig zijn als je kan opgeven wanneer het precies gebeurt zodat gekeken kan worden of dit met onderhoud of andere activiteiten op het netwerk te maken heeft. Vermeld ook hoe je de snelheid gemeten hebt.
Eigenlijk hebben we altijd 19/1.9 gehad (19mbit down, 1.9mb upload), hoort dit zo? Die 1mbit scheelt toch aardig wat als je veel via een nieuwsserver download. :X
Dat hangt maar net af van hoe je het meet, want meten via UDP verkeer kan andere getallen geven dan via TCP. Daarnaast wordt niet gegarandeerd dat je exact 20 Mbit haalt. Aangezien je er wel erg dicht bij zit zou ik zeggen: 'wat maakt het uit?'.
Als we digitale televisie kijken, krijgen we heel vaak blokjes of hangt het beeld zelfs om de 3 seconden voor 1 seconde (of langer) vast. Wat dus erg storend is en daarvoor kijken we hier nu al maanden naar de normale televisie terwijl digitaal wel nog betaald word. :|
Dat is de meest voorkomende DTV klacht, waar je tweede zin trouwens mooi bij hoort. Als je voor een dienst betaalt ga je niet pas na maanden klagen en vervolgens erbij zetten dat je er al maanden voor betaalt, daar kies jij voor. Over het probleem: kijk of er een update is voor je decoder, zo ja: installeer die, laad daarna de fabrieksinstellingen en stel de decoder opnieuw in. Daarna sluit je met een korte goede kabel (niet met zelf gemonteerde stekkers) de decoder op het hoofdaansluitpunt aan van je woning. Komt het probleem dan nog steeds voor, ga dan naar de klantenservice bellen, waar je duidelijk verteld wat je al geprobeerd hebt.

EDIT
Shunt schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:22:
[...]

geen van die problemen zijn normaal behalve die 19/1.9 stukje overhead enzo. Gewoon bellen met ziggo daar is de service desk voor.
Het probleem op dit moment is dat veel mensen zo denken en vervolgens voor de kleinste wissewasjes de wachtrijen vol maken, waardoor mensen met echte problemen die al tig oplossingen geprobeerd hebben onnodig lang moeten wachten. Daarom is er een storingsformulier, als je met de oplossingen die daaruit voortkomen het niet op kan lossen ga je pas bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door The Third Man op 31-07-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jongentje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:12:
[...]

Ik snap wel dat jou radio een display heeft, maar hoe moet die weten wat voro RDS data er verstuurd wordt? Er komt alleen (digitale) audio binnen en je zet je receiver/versterker op een ingang.
Heuh... :?
Er komt dus niet zoals bij analoge radio een apart RDS signaal mee?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:10
Raven schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:32:
[...]

Heuh... :?
Er komt dus niet zoals bij analoge radio een apart RDS signaal mee?
Euh sorry ik kan dit niet aanzien. Even voor de duidelijkheid: als je analoge radio op je HiFi set aansluit dan gaat dat via de RF-ingang (radiokabel). Er wordt dan idd normaalgesproken RDS weergegeven.
Als je digitale radio aansluit dan helpt het geen zier om dat op de RF-ingang aan te sluiten omdat het eerst door een decoder (en smartcard) moet. De output van je digitale radio signaal komt dus als een auxilair signaal uit.. net als de verbinding tussen een CD-speler en je versterker input. Op dat moment heb je dus puur alleen audio en geen data (RDS) gegevens. Het kan dus nooit zo zijn dat je ná de decoder alsnog RDS output naar een FM-receiver kunt sturen. De enige manier om alsnog digitale info te krijgen zou zijn om een een Radio-receiver te bouwen die digitaal signaal kan decoderen en plek heeft voor een smartcard (nadeel van Ziggo is dan echter wel dat je een extra abo moet hebben).

Ik hoop niet dat je bedoelt dat je de RF-output van de receiver hebt aangesloten op de RF-input van een radio. Dan heb je namelijk helemaal geen digitaal signaal maar gewoon nog steeds analoog.

[ Voor 19% gewijzigd door ScuL op 31-07-2008 16:43 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb geen digitale radio btw ;)

Hmm, snap 'm.

Maar zit er überhaupt een RDS signaal bij digitale radio?
Hoe weer te geven even ter zijde...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 14:10
Hangt er vanaf hoe het geëncodeerd wordt, zelfde als met teletekst. Het is vaak een layer in de stream dus het ontvangende apparaat moet dat kunnen ontcijferen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Na weken niks gehoord te hebben van Ziggo (@home gebied) over de aanvraag van m'n alle-in-1 pakket gister maar eens gebeld en kreeg te horen dat de wachttijden te lang waren en dat ik ook kon mailen. Dus dat maar gedaan. Krijg ik vandaag een mail terug dat ik voor de orderstatus beter kan bellen met de klantenservice en dat ze hopen me zo voldoende geïnformeerd te hebben. 8)7 |:(
Straks nog maar een keer proberen te bellen maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik weer de bestelprocedure ga doorlopen. :z Ik wil nu zo langzamerhand die extra decoder en bevestigingsbrief wel een keer in de bus hebben. :(

Edit:
Zonet gebeld en gelijk iemand aan de lijn gekregen. De status van mijn order staat op verzenden en ik zou komende week alles in huis moeten krijgen. De status is net van de week veranderd.
Maar weer afwachten dus. :z

[ Voor 23% gewijzigd door Ryudo op 31-07-2008 18:24 . Reden: Extra toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Raven schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 16:50:
Heb geen digitale radio btw ;)

Hmm, snap 'm.

Maar zit er überhaupt een RDS signaal bij digitale radio?
Hoe weer te geven even ter zijde...
RDS is een pure analoge vorm van tekst via radio. Digitale radio (DAB) gebruikt radiotext. Ik weet alleen niet of de huidige radiostations die ook gebruiken. Sowieso niet zo belangrijk want het 'kanaal' heeft al de naam van de zender dus daar heb je het al niet voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lekkere Kwal schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:25:
[...]
RDS is een pure analoge vorm van tekst via radio. Digitale radio (DAB) gebruikt radiotext. Ik weet alleen niet of de huidige radiostations die ook gebruiken. Sowieso niet zo belangrijk want het 'kanaal' heeft al de naam van de zender dus daar heb je het al niet voor nodig.
Naam artiest/titel van het draaiende nummer? Vind ik wel handig ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik had het al eerder gevraagd hier, maar geen antwoord gezien.
Ik hoor op radioreclames dat het bellen tussen Ziggo abonnees gratis is? Das toch nieuw dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 18:56

timovd

Voorsprong door techniek

Zijn er mensen die EPG gebruiken op een DVD recorder? Ik heb nl. een Sony DVD recorder waar ook een EPG in zit. Ik krijg 'm alleen niet aan de praat. De recorder staat soms wel een hele tijd te blazen met "EPG" op het display, maar er wordt niks ingelezen. Het is toch niet zo dat de decoder (Humax) dit blokkeert naar externe apparaten?
Zou de EPG ook werken zonder de decoder er tussen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45

Onbekend

...

UltraSub schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:45:
Ik had het al eerder gevraagd hier, maar geen antwoord gezien.
Ik hoor op radioreclames dat het bellen tussen Ziggo abonnees gratis is? Das toch nieuw dan!?
Bij Multikabel was toen ook al zo. Onderling bellen was gewoon gratis.
Ziggo heeft gewoon dit doorgevoerd over hun gehele dekkingsgebied.
(Voor Ziggo zelf kost het ook nauwelijks iets omdat het internetverkeer veel meer bandbreedte in beslag neemt.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Onbekend schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:02:
[...]

Nice!
(Voor Ziggo zelf kost het ook nauwelijks iets omdat het internetverkeer veel meer bandbreedte in beslag neemt.)
I know, ik vond het altijd al uitmelkerij om mensen daar voor te laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:54:
Zijn er mensen die EPG gebruiken op een DVD recorder? Ik heb nl. een Sony DVD recorder waar ook een EPG in zit. Ik krijg 'm alleen niet aan de praat. De recorder staat soms wel een hele tijd te blazen met "EPG" op het display, maar er wordt niks ingelezen. Het is toch niet zo dat de decoder (Humax) dit blokkeert naar externe apparaten?
Bedoel je niet Guide Plus i.p.v. EPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Raven schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:45:
[...]

Naam artiest/titel van het draaiende nummer? Vind ik wel handig ;)
Helaas zie ik dat maar weinig in de praktijk, wellicht ook om het bootleggen van uitzendingen te voorkomen. Een goed opnameprogramma kan dan eenvoudig liedjes apart opslaan en een naam geven :P
timow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:54:
EPG is een service van digitale tv, wat zou moeten werken als je dvd recorder ook digitale tv kan ontvangen. Heb je een dvd recorder voor analoge tv, dan moet je Guide Plus gebruiken en dat wordt doorgegeven via het Eurosport kanaal. (edit: voor de volledigheid, in dat geval neem ik aan dat je de dvd recorder via de loop of doorlusuitgang van de decoder hebt aangesloten, die zit via een splitter direct doorgelust, dus zonder dat de decoder daar iets op kan uitrichten)

[ Voor 9% gewijzigd door The Third Man op 01-08-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:11
Onbekend schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:02:
[...]

Dat gratis onderling bellen geldt overigens alleen als je een bundel hebt, niet als je alleen los telefonie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Ik had net weer iets op me factuur gezien wat ik niet echt snap,

Bij mij hebben ze de decoder en smartcard in rekening gebracht :?

Op de website staat het volgende:

"Gratis digitale ontvanger en smartcard
Bij Alles-in-1 Extra kijk je zonder kosten digitale televisie. Je krijgt de standaard digitale ontvanger en het startpakket Digitale Televisie namelijk gratis. Ook kun je kiezen voor € 128,95 korting op de digitale televisie harddisk recorder of HD ontvanger. Bovendien ontvang je na het terugsturen van de antwoordkaart het Digitaal Totaal pakket twee maanden gratis."

Ik ben overgestapt van Casema Multi naar Ziggo alles in 1.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

MdO82 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:30:

Bij Alles-in-1 Extra kijk je zonder kosten digitale televisie. Je krijgt de standaard digitale ontvanger en het startpakket Digitale Televisie namelijk gratis. Ook kun je kiezen voor € 128,95 korting op de digitale televisie harddisk recorder of HD ontvanger. Bovendien ontvang je na het terugsturen van de antwoordkaart het Digitaal Totaal pakket twee maanden gratis."

heb ik ook gehad... hoe gaan we dit nu weer oplossen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
MdO82 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 23:30:

Als het goed ik hebben ze bij een vorige factuur het bedrag van de decoder en smartcard eraf gehaald. Zoniet, dan zal het waarschijnlijk bij je volgende factuur gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Plisson schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 03:54:
[...]

Als het goed ik hebben ze bij een vorige factuur het bedrag van de decoder en smartcard eraf gehaald. Zoniet, dan zal het waarschijnlijk bij je volgende factuur gebeuren.
Hoe dan? ik heb toch nooit een abonnement die hoger is dan 128 euro. krijg ik dan geld terug ofzo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ikzelf ben nogsteeds lid bij @home.

Is het al verstandig de 'overstap' te maken naar Ziggo? (Alles in 1)

Aangezien ik hier veel klachten enzo zie.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:53:
[...]
KNIP
[...]
Dat hangt maar net af van hoe je het meet, want meten via UDP verkeer kan andere getallen geven dan via TCP. Daarnaast wordt niet gegarandeerd dat je exact 20 Mbit haalt. Aangezien je er wel erg dicht bij zit zou ik zeggen: 'wat maakt het uit?'.
[...]
KNIP
Hier wil ik toch ff op reageren... Ziggo adverteert namelijk met:
Ziggo Zegt
code:
1
2
3
4
5
E-mail: 10 e-mailadressen
(250 MB per adres)
Ruimte voor homepage:   500 MB
Downloadsnelheid:   20.000 kilobit per seconde
Uploadsnelheid: 2.000 kilobit per seconde
Afbeeldingslocatie: http://www.fileden.com/files/2007/7/5/1241926/ziggo.JPG

Dat staat hier: http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3i

Dus dan garanderen ze wel exact 20mbit. Of nja, 20.000 kilobit, wat zou neerkomen op 19,456mbit als je 1024kilobit voor een mbit aanhoudt. En dan moet je dat ook halen, en geen 19. Als ze dan geen 20 waar kunnen maken door overhead dan cappen ze je maar op 22 om alsnog die belofte waar te maken.

Ik heb zelf trouwens geen klachten, download altijd met 2555KB/sec van de nieuws-groepen wat 5kbyte/sec minder is dan exact 20, dus zeg maar 19.9 ongeveer. Maar ik wil je er toch even op wijzen dat ze wel degelijk 20mbit garanderen.

Alleen bij Internet Z1 adverteren ze niet met altijd de beloofde snelheid.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
Royz schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:45:
[...]

Hoe dan? ik heb toch nooit een abonnement die hoger is dan 128 euro. krijg ik dan geld terug ofzo?
Ligt eraan hoe hoog je factuur toen was. Bij mij hebben ze bij mn laatste factuur 3 maanden berekend + telefonie en daar hebben ze dan korting gegeven i.v.m. decoder+smartcard. Daardoor was mijn factuur maar 5 euro.

Vandaag heb ik trouwens een brief van Ziggo gekregen waarin ze zeggen dat ze de kortingen niet mochten geven en daarvoor een factuur sturen voor de decoder+smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 10:05
Hier wellicht een tip voor anderen, ik had er in ieder geval last van.
De afgelopen dagen had ik constant last van wegvallende verbindingen, terwijl m'n Belkin pre-n router en motorola het allebei wel goed deden.
In de log van de motorola stond elke keer een multicast IGMP error en na wat rondneuzen bleek dat ik in m'n belkin router block icpm (ene is multicast en andere unicast) aan kon zetten. Dit gedaan en beide apparaten vinden elkaar weer leuk. Standaard staat block icmp uit.
Overigens hier ook geen problemen met de snelheid: alles in 1 extra: download 15500 kbps en upload 2900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Vandaag in postcodegebied 1261 weer idioot hoge pingtijden. Het schijnt dat dit de hele week al gaande is... Meer mensen ervanring hiermee? En dan dat telefonie gebeuren van Ziggo... Doodmoe worden we er hier van. Altijd de andere kant die je niet kan verstaan. Heeft waarschijnlijk alles te maken met die hoge pingtijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb nu ongeveer een half jaar een combi- abonnement, bij Casema afgesloten. Dit was bij Casema het Casema Combi Basis pakket; 240 kbit/s (30 kbyte/s dus, erg langzaam) ADSL internet, digitale tv (decoder enz gratis) en telefonie. Nu vind ik dit internet toch wel erg langzaam en wil dit dus veranderen. Het liefst naar minimaal 8000 kbit/s en ik wil tevens graag bij Ziggo blijven, want de spullen daarvan heb ik nu toch al en het bevalt me prima. Kan ik nu gewoon, zonder iets op te zeggen, het Alles in 1 pakket van Ziggo bestellen (49,95 / maand)? Of zijn er andere opties, ik wil dus dat alles hetzelfde blijft behalve de internetsnelheid. Alvast bedant.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 19:22 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.

Hou het ontopic AUB.