Ok, probeer ik het ook
Als ik een vraag stel dan verwacht ik antwoord, niet dat een topic op slot gaat, wordt ik pissig van zonder antwoord op de vraag himself.
Dit is een discussieforum geen helpdesk, als jij een vraag hebt mag je die hier best stellen maar dan onderbouwd etc. voor een vraag-vervolgvraag spelletje bel je maar naar een helpdesk. Die worden ervoor betaald wij niet. Dan zal ik nog niet eens beginnen over dat jij iets verwacht ( c.q. bijna eist ) van een stel vrijwilligers...
Als het topic in het verkeerde forum staat, kan, kleine moeite om me dan daar naar te verwijzen.
Nog kleinere moeite om eerst zelf wat vooronderzoek te doen en het dan gewoon in het juiste forum te zetten en afaik zijn ondertussen 90% van de slotjes betreffende een verkeerd forum onderbouwd met welk forum het moet zijn en wat voor extra info je nog moet aanleveren om daar een levensvatbaar topic te openen. Vroegah was dit wel anders...
Kan ook zijn dat mijn vragen niet begrepen worden, vraag het dan krijg je antwoord.
Kan ook zijn dat jij gewoon een slechte TS maakt waardoor er geen discussie mogelijkheid is maar alleen een vraag-wedervraag spelletje en wij zijn hier niet je persoonlijke helpdesk.
Maak een behoorlijke topicstart met alles wat je hebt uitgezocht en wat je conclusies waren en je topic heeft een goede levensvatbaarheid, maar tussentijdse opmerkingen als :
stja, daar heb ik dus niets aan, vroeg om een Phenom 9850!
Verpesten alle discussie mogelijkheid die er maar in het topic zat, het duidt op geen respect hebben voor alle vrijwilligers die al iets voor jou nagekeken hebben.
Kan ook zijn dan mijn vragen technisch te diepgravend zijn, kan, zeg het dan, ga ik verder zoeken.
Waarom niet in het begin verder zoeken en dan de uitkomsten meedelen?
Als ik me ergens aan erger is het denk ik mijn goed recht om dat te uiten, we leven in een vrij land, mis ik toch echt wel hier, zeker als ik naar de tot nu toe geplaatste reacties kijk.
NEE, ik luister best wel naar de omgeving doch ik mag een mening hebben en als ik dit zo lees hier mag dat dus zeer beslist niet.
Is in het verleden al vaker gezegd, GoT is geen democratie, het is een dictatuur. Het is ook geen vrij land, je hebt je aan de regels te houden of je topic wordt gesloten.
Dan wederom een nieuw topic openen om je te beklagen over het sluiten van het vorige topic geeft op zijn minst aan dat je de regels niet snapt...
Wat mij algemeen opvalt is dat elke kritiek hier onmiddelijk van de hand gewezen wordt, men vormt een gesloten front en dat is mij ook opgevallen in de postings in zijn algemeenheid, iemand die anders denkend is wordt niet geaccepteerd.
Hoezo ben jij anders denkend, je denkt dat je de enige bent die de regels niet gelezen heeft ofzo?
Jouw topics voldoen niet aan de regels van dit forum, dat heeft niets met anders denken te maken maar imho alleen maar met luiheid en te weinig vooronderzoek.
Zijn genoeg andersdenkenden op dit forum die rustig in de 1000'en posts lopen. Het verschil is dat zij wel de regels respecteren...
Als ik ergens zwaarwegend mee zit dan denk ik eerst er een paar dagen over na voordat ik ergens uiting aan geef, kan dit nu niet bepaald zeggen van de reacties, deze zijn onmiddelijk geplaatst dus gevoelsreacties en geen rationele, da's mijn conclusie.
Misschien dat het ook reacties zijn die al vele keren geplaatst zijn omdat je niet de enige bent die met zo'n topic komt.
Misschien een ander idee om eens over te denken : Stuur mij een email met je vraag, ik reken 50 euro voor het indienen van je vraag en daarna 300 euro per uur voor het uitzoeken, elke vervolg email van jouw kant kost 500 euro extra. Maar ik garandeer je dat 98% van je vragen binnen 48 gefactureerde uren beantwoord wordt.
Of je kan de regels volgen en hier gewoon onderbouwde topics starten, maarja dat zou ik je niet adviseren. KIES VOOR MIJ, KIES VOOR MIJ ( is beter voor mijn bankrekening, ik plaats de vraag alsnog op GoT en krijg dan wel een fatsoenlijk antwoord )