Tevredenheidsonderzoek Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Ik zat nog te aarzelen of ik dit topic in LA zou zetten of hier, maar aangezien ik het onderzoek op de fp voor mijn neus kreeg toch maar hier.

Een paar opmerkingen:
• Bij de vraag Hoe tevreden ben je over de kwaliteit van de onderstaande onderdelen van Tweakers.net? staat naast een aantal opties om de kwaliteit te beoordelen alleen de optie 'Ken ik niet'. Hier zou een optie 'Gebruik ik niet' niet misstaan. Ik ken ieder onderdeel, maar ik gebruik ze niet allemaal.
• Bij de vraag Welke van de onderstaande producten heb je? mis ik de de *nix-pc naast de windows-pc en apple-pc. Als het puur om de hardware gaat zou een andere aanduiding van de windows-pc ook een oplossing kunnen bieden. Overigens zou een thuisserver ook niet misstaan in dit rijtje.Nu maar windows-pc ingevuld aangezien dat het meest in de buurt komt.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 18:56

Thy King

Ruler Of Thy World

ik kan het onderzoek niet eens doen, zo traag is het.

Edit: Never mind...

[ Voor 17% gewijzigd door Thy King op 29-07-2008 12:00 ]

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40

TommyGun

Stik er maar in!

Eens met beide punten

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 08:25
Ben het ook eens met beide punten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:18
Ik heb ook wel een paar opmerkingen:

normaal is dat je een indicatie geeft van hoelang het duurt. Het bleek mee te vallen, maar ok.

Verder een omschrijving van WAT VOOR Tatung je kan winnen, is wel het minste wat je op een "wij willen alles tot op de bodem weten" site als Tweakers zou verwachten.

Wat ik wel goed vond is de mogelijkheid om vrij wat van je af te schrijven in de opmerkingencolumn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Sjah schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:04:
Ik heb ook wel een paar opmerkingen:

normaal is dat je een indicatie geeft van hoelang het duurt. Het bleek mee te vallen, maar ok.

Verder een omschrijving van WAT VOOR Tatung je kan winnen, is wel het minste wat je op een "wij willen alles tot op de bodem weten" site als Tweakers zou verwachten.

Wat ik wel goed vond is de mogelijkheid om vrij wat van je af te schrijven in de opmerkingencolumn.
Die indicatie is er: op het eerste scherm, 10 minuten. Verder is er ook een voortgangsbalk aanwezig, dus dat valt mee.

Het type scherm zou idd nog wel leuk wezen.

Verder, na het invullen blijft de vraag of je het onderzoek wil invullen gewoon bovenaan staan. Ik gebruik daarbij (nu) ie6, blokkeer geen cookies en gooi ze ook niet weg.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dirk schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:13:
[...]

Die indicatie is er: op het eerste scherm, 10 minuten. Verder is er ook een voortgangsbalk aanwezig, dus dat valt mee.
Je hebt gelijk , my bad (de voortgangsbalk vond ik niet echt duidelijk, hij stond aan het begin/midden toen ik bijna klaar bleek te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Dirk schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:13:
[...]
Verder, na het invullen blijft de vraag of je het onderzoek wil invullen gewoon bovenaan staan. Ik gebruik daarbij (nu) ie6, blokkeer geen cookies en gooi ze ook niet weg.
Er staat rechtsbovenaan een kruisje waarmee je de melding (en overigens ook andere meldingen die af en toe verschijnen, bijvoorbeeld m.b.t. downtime) weg kan klikken, als ik het me goed herinner.

Ik miste als abo zijnde de optie "Ik ben abonnee en zie dus geen advertenties" bij de vraag over de advertenties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

HyperioN. schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:28:
[...]
...
Ik miste als abo zijnde de optie "Ik ben abonnee en zie dus geen advertenties" bij de vraag over de advertenties ;)
Ik zat ook te bedenken wat ze precies bedoelde en heb hem gewoon beantwoord dat het 'niet' past bij mijn interesses. Toen ik nog geen abo had (en daarna crew) lette ik ook totaal niet op de advertenties. Ik ben er op een of andere manier blind voor :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
HyperioN. schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:28:
Er staat rechtsbovenaan een kruisje waarmee je de melding (en overigens ook andere meldingen die af en toe verschijnen, bijvoorbeeld m.b.t. downtime) weg kan klikken, als ik het me goed herinner.
Een tweaker verwacht dat dat ding automagisch verdwijnt na invullen :+ Dat kruisje ken ik ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13

Chakotay

Lick here to continue

34 punten inderdaad, deels ook al hierboven gemeld:

• windows-pc ipv iets algemeners ivm gebruik van een ander OS op dezelfde hardware
• geen mening-optie bij de reclame vraag, ivm het hebben van een full-abo heb ik namelijk geen idee wat er tegenwoordig aan ads langskomt
• waarom naar het emailadres van ingelogde mensen vragen? Die is al bekend.
• laat dat ding automatisch verdwijnen als het eenmaal ingevuld is

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 29-07-2008 13:34 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Chakotay schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:33:
...
Er zijn nogal wat mensen waarbij het emailadres toch opeens niet meer klopt of juist belangrijkere mail (winnen van een tv ;) )naar een ander adres willen laten gaan.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Kixtart schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Er zijn nogal wat mensen waarbij het emailadres toch opeens niet meer klopt of juist belangrijkere mail (winnen van een tv ;) )naar een ander adres willen laten gaan.
Goed punt, al zou ik bij dit soort dingen persoonlijk juist een spam-adres invullen ipv iets voor belangrijke mail ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Wilbert de Vries op 29-07-2008 13:43 . Reden: Verkeerde reactie bewerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur

Het onderzoek wordt niet door Tweakers.net gehost. Wij zouden dan je mailadres onder water moeten meesturen bij het openen van de url door deze als variabele mee te geven. Dat leek ons niet zo netjes :)

De rest van de punten is noted maar waarschijnlijk pas bruikbaar bij een eventueel vervolgonderzoek in de toekomst. Als we nu de opties en vragen gaan aanpassen, beïnvloeden we de resultaten en zouden we opnieuw moeten beginnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Wilbert de Vries op 29-07-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

• laat dat ding automatisch verdwijnen als het eenmaal ingevuld is
Hoe wil je dat doen voor een enquete die niet op het T.net domein staat? Je wil toch niet dat T.net je inloggegevens (die heb je nodig voor je mailadres!) en je sessie gaat doorgeven aan een andere site??

With stupid ^^

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 22:12

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Kixtart schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Onderzoek is op externe site... :) Liever invullen dan dat Tweakers m'n emailadres naar externe sites meestuurd... (en dat zal de redenatie hierachter ook wel zijn I guess)

Overigens draait apple software op (ongeveer) dezelfde hardware als windows/linux? Dus zou een splitsing naar hardware platform of gewoon OS beter zijn imho...

[ Voor 4% gewijzigd door Rowdy.nl op 29-07-2008 13:41 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02
Op verzoek van Rataplan:

NitroX infinity schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:55:
Over de vraag:
Wat vind je van de commerciële uitingen op Tweakers.net?
Ik als abonnee heb heb de mogelijkheid om dat uit te schakelen (of bedoelen jullie wat anders dan de advertorials en reclame?). Echter staat er geen geschikt antwoord hiervoor bij (vind ik dan).

Ik dacht ik laat het jullie maar ff weten ;)
Ik heb overigens maar voor nooit gekozen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

De bronnen als je iets nieuws wil hebben, klopt voor geen meter. Ik snap wel dat het je het wil weten, maar het ligt volkomen aan het product wáár ik ga kijken naar informatie. Bovendien is het alleen een lijst van Nederlandse bronnen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 20:25

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik ben het met Motrax eens. Ik snap dat VNU wil kijken naar de Nederlandse markt, maar voor mij is T.net de enige Nederlandstalige site die ik bekijk voor productinformatie. Meestal zoek ik toch op amerikaanse sites. Op zich positief dat voor mij T.net geen concurrentie heeft in Nederland.

btw: Tweakers.net zou Tweakers.net niet zijn als er geen commentaar was op het tevredenheidsonderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Het onderzoek wordt niet door Tweakers.net gehost. Wij zouden dan je mailadres onder water moeten meesturen bij het openen van de url door deze als variabele mee te geven. Dat leek ons niet zo netjes :)

De rest van de punten is noted maar waarschijnlijk pas bruikbaar bij een eventueel vervolgonderzoek in de toekomst. Als we nu de opties en vragen gaan aanpassen, beïnvloeden we de resultaten en zouden we opnieuw moeten beginnen.
Ah, goed punt, daar had ik even niet op gelet :)

Dat de vragen niet nu nog aangepast kunnen worden lijkt me natuurlijk logisch, maar er komt vast nog wel eens zo'n ding.

Heeft het niet automatisch laten verdwijnen van de mededeling-balk ook als reden dat het onderzoek niet bij t.net zelf draait, en het daardoor niet zichtbaar is wie hem al wel en niet heeft ingevuld?

edit: Goede hierboven over de andere nieuwssites inderdaad, ik kijk voor hardwarenieuws naast hier ook alleen maar op buitenlandse sites. Dit heb ik dan ook in het "anders, namelijk:"-veldje ingevoerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 29-07-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:41
Leuk onderzoekje, wat ik alleen een beetje miste was de vraag of iemand geregistreerd lid is. Dat lijkt me toch behoorlijk meewegen bij het soort antwoorden dat iemand geeft (hoewel ik geen verstand van enquêtes heb maar toch ;) )

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb vorige week deze enquete al ingevuld, maar vandaag heb ik ook al een paar keer die gele balk gezien. Kan dat ding niet onthouden dat ik 'm al heb ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

beetje jammer (maar logisch) dat je niet kan oordelen over de moderatie van reacties op artikels. Dat is nu echt iets waar ik op wil schieten want dit is echt verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
AtleX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:47:
Ik heb vorige week deze enquete al ingevuld, maar vandaag heb ik ook al een paar keer die gele balk gezien. Kan dat ding niet onthouden dat ik 'm al heb ingevuld?
Hoe dan? De site wordt extern gehost. Een klik op het kruisje en je ziet de balk niet weer.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Anoniem: 145259 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:56:
beetje jammer (maar logisch) dat je niet kan oordelen over de moderatie van reacties op artikels. Dat is nu echt iets waar ik op wil schieten want dit is echt verschrikkelijk.
Als je daar opmerkingen over hebt kun je natuurlijk altijd in Tweakers.net Moddereter Forum terecht :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Vorige week? Ik heb die survey aankondiging pas vandaag gezien? :o

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Er is laatst volgens mij een enquête geweest die onderandere daarover ging waar +/-3000 users aan mee konden doen. Verder zou je een topic kunnen maken in TMF voor verbeteringen, mits het beargumenteerd is.

Ik heb ook jouw posts even nagekeken en twee posts op 0 gemodereerd, omdat ik ze geen -1 waard vond. Als je het niet met een moderatie van jezelf of van iemand anders eens bent kan je ze melden in het Het kleine-mismoderatietopic deel IX en dan wordt ernaar gekeken of uitleg gegeven

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Je kan wel je mening ventileren in het kadertje waarin je nog overige opmerkingen kwijt kan.
Overigens ben ik het met je eens hoor, don't get me even started....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-04 11:18
Ik heb een Laptop, die volgens mij ook een Windows-pc is... maar wordt dit dan geregistreerd als 2 computers?

Beter een lijstje van hardware + lijstje van software dus denk ik.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTOLfreak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 21:15
"Nee, ik wil geen kans maken op de LCD TV"
Is die laatste een strikvraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47200

ik heb hem ook vorige week al ingevuld en krijg vandaag wederom de balk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Is dit dezelfde als die ik een tijdje terug kreeg via email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 16:02

Beugelfles

I love rusty spoons

VTOLfreak schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:26:
"Nee, ik wil geen kans maken op de LCD TV"
Is die laatste een strikvraag? :+
Je zou bijna denken van wel ;) Maar Tweakers heeft een te braaf karakter. Als ze de LCD TV aan iemand zouden gunnen die het vinkje heeft gezet bij "Nee, ik wil geen kans maken op de LCD TV". Dan zouden allen mensen die dat vinkje niet hadden gezet in opstand komen. Tweakers is echt wel zo democratisch/sociaal/eerlijk/braaf en lief dat het geen strikvraag is :>

Tweakers vind ik één van de netste (en beste en leukste) internet communities die er is _/-\o_

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Megaflix schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 20:53:
Is dit dezelfde als die ik een tijdje terug kreeg via email?
Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
AtleX schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 18:47:
Kan kloppen. De code voor de uitnodiging heeft per abuis al heel even online gestaan. Er wordt voor deze versie echter een nieuw koekje geplaatst, waardoor we niet kunnen zien of iemand de vorige al heeft gezien. De resultaten van de vorige enquête, die zeer kortstondig beschikbaar is geweest, tellen niet mee. Als je kans wil maken op de tv, zul je dus met deze versie mee moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 00:48

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien is het beter als tweakers.net zelf een standaard onderzoek codet en de vragen apart invoert en extern de resultaten laat onderdoeken. Scheelt met het steeds opnieuw invullen van het onderzoek ook al ben je ingelogd. :)

Heb ik de uitkomst van het 3.000 leden onderzoek gemist?

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 30-07-2008 09:56 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 08:19
Helaas crashed de enquete na de vraag waar T.net haar site kan verbeteren.
Ook F5-en helpt niet.

Ik heb een prachtige witte pagina.
Maak ik nu nog wel kans op de TV :P?

Edit: Nogmaals F5-en werkt.
Maaruhm waarom moet ik in godsnaam een postcode invullen?
Edit2: En waarom komt de balk nog eens terug op Tweakblogs maar wordt heel Tweakblogs niet besproken in de enquete? :?

[ Voor 38% gewijzigd door Alex op 30-07-2008 10:00 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
PcDealer schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:47:
Misschien is het beter als tweakers.net zelf een standaard onderzoek codet en de vragen apart invoert en extern de resultaten laat onderdoeken. Scheelt met het steeds opnieuw invullen van het onderzoek ook al ben je ingelogd. :)

Heb ik de uitkomst van het 3.000 leden onderzoek gemist?
Dergelijke tools hebben wel iets meer in zich dan het tonen van vragen op een site. Op achterliggend niveau kunnen meteen kruisverbanden worden gelegd, gegevens eenvoudig worden bekeken en is het bovenal mogelijk om op basis van gegeven antwoorden vervolgvragen te stellen. Ik zie geen reden waarom Tweakers.net het wiel opnieuw zou moeten uitvinden enkel en alleen om te weten of een bezoeker is ingelogd ;)

De resultaten van het eerdere onderzoek in samenwerking met de Erasmus Universiteit zullen nog wel even op zich laten wachten. Deze resultaten maken onderdeel uit van een grotere studie die pas eind dit jaar zal verschijnen. Ik neem aan dat ook dan voor ons de resultaten en vooral de interpretaties bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Alex schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:57:
- Maaruhm waarom moet ik in godsnaam een postcode invullen?
- En waarom komt de balk nog eens terug op Tweakblogs maar wordt heel Tweakblogs niet besproken in de enquete? :?
Dan weten we waar je huis woont :). Even serieus, dergelijke informatie is voor ons erg handig omdat we daarmee een goed beeld krijgen van de geografische verdeling van onze bezoekers. We zullen de gegevens nooit relateren aan een individu, maar op hoger niveau bekeken is de wetenschap dat er bijvoorbeeld veel gebruikers in de omgeving van Enschede of Delft wonen natuurlijk al interessant.

Tweakblogs wordt nog niet heel uitgebreid onder de aandacht gebracht. Waarom er met geen woord over wordt gerept is mij ook een raadsel. Na de vragenlijst drie keer te hebben nagekeken, is dat blijkbaar toch over het hoofd gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-04 08:19
Wilbert de Vries schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
[...]

Dan weten we waar je huis woont :). Even serieus, dergelijke informatie is voor ons erg handig omdat we daarmee een goed beeld krijgen van de geografische verdeling van onze bezoekers. We zullen de gegevens nooit relateren aan een individu, maar op hoger niveau bekeken is de wetenschap dat er bijvoorbeeld veel gebruikers in de omgeving van Enschede of Delft wonen natuurlijk al interessant.
Klassieke ecommerce fout vind ik dit wel.
Het probleem is dat je persoonlijke informatie af geeft maar er niets voor terug geeft. Behalve een lotje waar je toch niets mee wint(impressie van de gemiddelde bezoeker). Als je gaat kijken naar exit moment verwacht ik dat de psotcode pagina erg hoog scored.
In het verleden heb ik meegewerkt aan een onderzoek voor een grote partij in nederland. Zij vroegen mensen om alleen hun gegevens achter te laten om een gepersonaliseert profiel met spaaractie te krijgen. Je hebt dan drie smaken:
• Alleen mailadres en data voor profiel verrijking.
• Alle gegevens bij registratie. Inclusief postcode, etc.
• Mailadres en wat gegevens bij registratie. Later gelijdelijk aan meer info.
Wat bleek, in geval 1 werden er 100-en profielen aangemaakt maar vaak ook dupes. Geval 2 gebruikt 80% van de gebruikers het regsitratie form als website exit page. Geval 3 was het meest effectieve, echter men moest de users blijven belonen voor meer info(meer spaarpunten).
Website bezoekers willen iets terug voor hun info. En zeker als het persoonlijk is.

Slimmer is dus de volgende keer om een dergelijke vraag optioneel te laten, danwel te werken met plaatsen/gemeentes(voelt minder persoonlijk, postcode regio is namelijk erg dichtbij).
Tweakblogs wordt nog niet heel uitgebreid onder de aandacht gebracht. Waarom er met geen woord over wordt gerept is mij ook een raadsel. Na de vragenlijst drie keer te hebben nagekeken, is dat blijkbaar toch over het hoofd gezien.
Maar dat antwoord mijn vraga niet: Waarom wordt ik op tweakblogs nog eens genotificeerd?
Er zijn ook mensne die een blog bezoeken zonder ooit op T.Net te komen.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12:37

thommich

Belg

Wat ik mij afvroeg, ik heb bij "postcode" gewoon mijn Belgisch postcodenummer ingegeven. Maar hoe weet de enquête dan dat dit in België is en niet in Nederland?

offtopic:
(kwestie dat ze mijn LCD naar de juiste locatie opsturen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Volgens mij bestaan Belgische postcodes ook uit 4 cijfers, ze missen alleen de 2 letters die een Nederlandse Postcode wel heeft. Daarom zal het ook wel van belang geweest zijn om je emailadres in te vullen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alex schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:05:
Maar dat antwoord mijn vraga niet: Waarom wordt ik op tweakblogs nog eens genotificeerd?
Omdat je daar op een ander domein zit daar niet de cookies van tweakers.net kan en mag uitlezen.
thommich schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 11:11:
offtopic:
(kwestie dat ze mijn LCD naar de juiste locatie opsturen :+ )
Ik neem aan dat je daarover gemailed wordt, immers de rest van je adres heb je ook niet opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

[...]
...
Slimmer is dus de volgende keer om een dergelijke vraag optioneel te laten, danwel te werken met plaatsen/gemeentes(voelt minder persoonlijk, postcode regio is namelijk erg dichtbij).
[...]
Zit er in jouw gebied dan veel verschil tussen de plaats of alleen de cijfers van de postcode?
Hier in de buurt heb je toch aardig wat vierkante kilometers zonder de letters.

offtopic:
Als ze niet naar het land kijken dan zou ik ook in de provincie Namen kunnen wonen in België :+

[ Voor 17% gewijzigd door Kixtart op 30-07-2008 11:22 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Die had ik verkeerd begrepen dan, je hebt inmiddels al wel antwoord: Erkens in "Tevredenheidsonderzoek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:16

momania

iPhone 30! Bam!

Wilbert de Vries schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:07:
[...]

Weet je ook hoeveel mensen er in het buitenland wonen? ;)

Die optie is er niet en zonder postcode kan je het onderzoek niet afronden. Hoe meer buitenlandse mensen het onderzoek nu invullen (en dus waarschijnlijk maar iets willekeurigs invullen bij de postcode), hoe minder betrouwbaar deze geografische informatie is. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Motrax schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:43:
De bronnen als je iets nieuws wil hebben, klopt voor geen meter. Ik snap wel dat het je het wil weten, maar het ligt volkomen aan het product wáár ik ga kijken naar informatie. Bovendien is het alleen een lijst van Nederlandse bronnen.
Ik heb daar ook "Anders, nl: Google" ingevuld 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
.oisyn schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 16:02:
[...]

Ik heb daar ook "Anders, nl: Google" ingevuld 8)7
yup dat had ik ook. Great minds think alike, laten we 't daar maar op houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Sjips, kan je het onderzoek nog een keer doen, dan vul ik dat ook in :P

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
:P Er zullen er genoeg wezen die dat hebben ingevuld, ik ook... Een meer of minder maakt dan ook niet uit. Wel een compliment natuurlijk, dat betekend dus dat tweakers.net de enige site is waar je alles goed terug kunt vinden, voor andere sites vind je het alleen met een zoekmachine...

Pagina: 1