Iets teveel reacties om op ieder afzonderlijk te reageren.
@arnoudwokke
Zoals ik al eerder aangaf ben ik gek op humor en hoeven artikelen zeker niet zo stijf te zijn als een ...
plank.

Ik had eigenlijk verwacht dat het wel duidelijk was dat het deels met een knipoog was. Niettemin kaart ik het natuurlijk niet helemaal voor de lol aan.
In de vele discussies rondom reacties en moderaties is duidelijk naar voren gekomen dat humor bepaald niet objectief is en dat enige discretie daarbij gewenst is (zowel in de reacties als bij het modereren). Ik vind dat je dan als Tweakers ook het goede voorbeeld moet geven (met name op de FP) en zeker geen slapende honden wakker moet maken.
Ik lees niet ieder artikel hier op Tweakers maar dit is, in al die jaren, de eerste keer dat ik hier een dergelijke grap in een artikel tegenkom. Overal word je al doodgegooid met (dubbelzinnige) seksgrappen en het irriteert me lichtelijk dat ik dat op de FP van mijn favoriete website óók ineens om mijn oren krijg.
Ik vind teruggrijpen op seksgrappen, op de FP van een hoogwaardige website als Tweakers, echt een zwaktebod en bovendien is de vergelijking, mijns inziens, ook nog eens schromelijk overdreven (in het voordeel van de putdeksel welteverstaan

).
Maar zoals hopelijk wel is gebleken gaat het me niet alleen om mijn eigen ergernis maar ook om de reputatie van Tweakers (en haar auteurs) en de algehele kwaliteit van de website.
"Tweakers! Sekssite van het jaar 2019"
"Ietsjes" aangedikt uiteraard, maar goed. Doe ermee wat je wilt.
@iedereen die mij uitmaakt voor preuts, kerkelijk of aanverwanten:
Ik denk dat de meerderheid van jullie met zijn rode oortjes staat te klapperen als deze jongen "losgaat". Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je weet wanneer je je moet gedragen (en inhouden) en wanneer niet.
@iedereen die mij uitmaakt voor zuurpruim:
Lees jullie eigen reacties eens objectief terug. De pot verwijt de ketel ...
@Highland
Sterker nog: iedere keer als je nu over een putdeksel rijdt, denk je aan mij!
@Fish:
Zucht. Mijn opmerking was om te illustreren hoe de lekker-belangrijk-mentaliteit (in het algemeen) kan (en meestal zal) leiden tot een behoorlijke daling van het niveau en de inhoud. Maar als je het op de man wilt spelen ... Let's rock!
* Pakt emmer stront en dompelt Fish er tot zijn kraag in
Maar even serieus. Jij mag vinden wat je wilt, net als ik. Ik voeg, op mijn eigen manier, wat toe aan Tweakers. Zo plaats ik nog weleens informatieve reacties bij artikelen waar medelezers wijzer van kunnen worden (mijn gemiddelde reactiescore is iig hoger dan die van jou

), kaart ik tikfouten aan in het forum en modereer ik reacties als ik daar zin in (en tijd voor) heb. Hoe bescheiden die bijdrage ook moge zijn, het lijkt mij een tamelijk positieve die het niveau zeker omhoog tilt. En zo gebruik ik hierbij ook het GR-forum om iets aan te kaarten waarvan ik vind dat het niet zo gepast is. Daar is het forum toch voor?
Dat je mijn toegevoegde waarde (al dan niet ten opzichte van die van jou) weet te klassificeren aan de hand van deze ene post lijkt me een typisch gevalletje stierenpoep.
Wat betreft mijn schreeuwerige gebruikersnaam: Waar iemand zich zorgen over kan maken ...
Maar mocht het je interesseren: Mijn schreeuwerige gebruikersnaam heb ik ooit eens verzonnen nadat ik (samen met mijn maat) mijn Abit KA7-100 mobo had gefixt, een krat bier achterover had gegooid en het resultaat wilde delen met iedereen op Tweakers die tegen hetzelfde probleem was aangelopen. Dat was dus in een lamme opwelling en ik moet toegeven dat ik me er -zelf- ook weleens aan heb gestoord.
En alhoewel ik niet bepaald trots ben op het taalgebruik en de smiley-overdosis in die post was dat dus gelijk mijn eerste positieve bijdrage aan Tweakers.