Zaterdag ook lekker stukje gefietst in de Loonse en Drunense Duinen. Fietste er nu ook eentje mee die qua conditie toch net iets hoger ligt dan het gemiddelde in het standaard groepje. Maar ik dacht hem wel even bij te houden op een leuk stukje, resulteerde erin dat ik me helemaal kapot heb gereden

Stond bijna te kotsen tijdens de eerstvolgende rust.
Volgende keer dus maar weer even niet zo eigenwijs en gewoon net iets boven m'n eigen tempo gaan rijden ipv me echt kapot te rijden.
Maar verder lag het er heerlijk snel bij, heb me goed vermaakt. Voordeel is ook dat als het niet zo modderig is dat je niet je MTB uitgebreid hoeft schoon te maken, want daar heb ik soms echt geen zin in na zo'n modder-rit.
Zie nu dnhelle schrijven over het schoonmaken en dan met name achterderrie, vroeg me eigenlijk af hoe jullie de kabel schoon/soepel houden die langs het achterwiel naar de derrailleur loopt. Daar is de vorige keer namelijk veel vuil in gekomen waardoor hij helemaal niet meer soepel liep met als gevolg dat ik de achterderailleur nog maar in een paar versnellingen kon krijgen.
Bij de LBS hebben ze er toen een compleet nieuwe binnen- en buitenkabel op gezet, maar lijkt me niet dat dat elke keer nodig is.
[
Voor 3% gewijzigd door
Impry op 20-10-2008 08:47
]