Nou, vandaag een beginners cursus gehad van dnhelle, echt een super mooie tocht gemaakt en voor mijn doen ook vrij lang. Weet niet helemaal meer waar we naar toe zijn gegaan maar het was iig wel erg mooi, pittige klimmetjes en afdalingen gehad. Vooral dat laatste was erg leuk.

Ik heb dus een aantal tips gehad om beter en makkelijker te fietsen, en ook geleerd heuvels op (dat ging nog wel) en ook geleerd heuveltjes af te gaan. Dat laatste was wat lastig een van de eerste keren, dnhelle zei zo van pas op dit is een stijle en misschien is het beter dat je even omrijd en dan zo naar beneden gaat, ik dacht zo van ach, dat lukt me wel, nou niet dus...
Zo kwam de fiets tot stilstand (nee geen geintje):

En had dus zwaar gefaald met de afdaling, en toen rakelings tussen 2 bomen door gegaan (de middelste waar de fiets tegen ligt en de rechter.

Nu weet ik dus écht waarvoor je een helm nodig hebt.
En stomme ik had in mijn zak een telefoon, en in de andere zak sleutels, de sleutels zijn lekker in mijn been gegaan dus die is zo beurs en dik als wat. Andere kant is de spijkerbroek (ook erg slim) lekker gaan schuren en heb ik mijn knie half open tot ongeveer ter hoogte van mijn enkel...
Maar goed, hoop geleerd (bv het kletsen he sven

) en nog een paar dingen, afdalingen gaan nu stukken beter, en nu dus flink aan de conditie bouwen, aardig wat keren moeten stoppen omdat ik even geen lucht meer had.
En voor McPimp nog wat foto's van mijn dranghek en sven zijn pimpfiets samen, en oja, een mooi portret.
Zo, dat was mijn verhaal, nu jouw beurt sven.

Ik ga lekker in een heet bad liggen soppen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Joopieboy op 21-09-2008 17:32
]