Nice! Overigens ook wel netjes dat die met CRI-90 er ook in warmwit zijn 
Ben wel benieuwd naar een foto van het geheel als het klaar is
Zelf ben ik een beetje Philips Hue spul in 'gerold'. We hadden al twee LivingColors lampen en een LivingWhites plug, beiden compatible met Hue. Dus een Hue Bridge stond op de verlanglijst. Ik heb deze op een gegeven moment aangeschaft in een startset met twee "Hue White" lampen. Inmiddels is daar ook een derde Hue White lamp bij gekomen (voor in de grote plafondlamp boven de zithoek, daar moeten namelijk 3 E27 lampen in).
Vorige week is daar ook de nieuwe "Hue Ambiance" bij gekomen, voorlopig 1 exemplaar om te testen. Toch wel een erg mooie lamp! Kan mooi traploos van "voluit" naar "nog net een lichte gloed" dimmen en heeft, voor zo ver ik het nu heb kunnen beoordelen, een mooi licht van 2200k tot 6500k.
Wel doen de Philips Hue White en Ambiance allebei aan PWM
. De kans is groot dat het net niet storend zal zijn. Het valt me eigenlijk ook alleen echt visueel op als ik ook heel erg op de kleur aan het letten ben. Dus het is iig wel op een hoge frequentie. Dat kan ik volgens mij ook op de camera zien. De zwarte 'banden' die je dan ziet lopen, die zijn heel smal en niet diepzwart en bewegen ook vrij snel.
De zithoek, zowel plafond als sfeerlampen, zijn nu dus helemaal Philips Hue
. Echt een gelijkmatig lichtbeeld qua kleur geeft het niet, vooral niet als de plafondlamp aan is (maa rdat gebeurt weinig, de Hue Whites zitten daar nu vooral in als test). Maar we vinden het wel 'gezellig'
Ben wel benieuwd naar een foto van het geheel als het klaar is
Zelf ben ik een beetje Philips Hue spul in 'gerold'. We hadden al twee LivingColors lampen en een LivingWhites plug, beiden compatible met Hue. Dus een Hue Bridge stond op de verlanglijst. Ik heb deze op een gegeven moment aangeschaft in een startset met twee "Hue White" lampen. Inmiddels is daar ook een derde Hue White lamp bij gekomen (voor in de grote plafondlamp boven de zithoek, daar moeten namelijk 3 E27 lampen in).
Vorige week is daar ook de nieuwe "Hue Ambiance" bij gekomen, voorlopig 1 exemplaar om te testen. Toch wel een erg mooie lamp! Kan mooi traploos van "voluit" naar "nog net een lichte gloed" dimmen en heeft, voor zo ver ik het nu heb kunnen beoordelen, een mooi licht van 2200k tot 6500k.
Wel doen de Philips Hue White en Ambiance allebei aan PWM

De zithoek, zowel plafond als sfeerlampen, zijn nu dus helemaal Philips Hue
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.