Groepsaankoop organisatie (volg dit topic ook op zonstraal.net)
-Ik wil graag bij led it light nog een aankoop plaatsen voor 3*2 en/of 3*1 HPleds van CREE 2700K. (type fitting erbij vermelden)
www.leditlight.net //
http://www.hdcv.be //
www.ledverlichtingshop.nl
- Indien amaturen moeten worden bijbesteld wil ik dit gerust erbij nemen (denk wel dat je een amatuur + fitting moet kopen)
- transfo's nodig --> vraagstelling naar leditlight is gebeurd, misschien anderen die hiervoor goede ervaringen hebben van type etc. Die mogen hun commentaren ook hier posten.
-Hiervoor wil ik gerust een samenaankoop organiseren voor de leden binnen België en Nederland.
-
Even concreet, wie mee wil doen die meldt via pb het aantal lampen dat hij eventueel wil bestellen.
-Ik hou hier openbaar de deelnemers (nickname) bij met het aantal lampen dat hij eventueel wil bestellen.
==> Indien we dan een serieuze lijst hebben wil ik hierover met led it light gaan onderhandelen om zo de prijs te drukken.
==>Uiteraard wil ik wel dat het geld van de spots op voorhand wordt gestort op een nog nader te communiceren rekening.
==> Garantie : ik ben bereid om voor het storten een document aan ieder te bezorgen via mail, fax, briefwisseling dat de gelden die gestort worden zullen aangewend worden voor de aankoop van de spots + de verzendkosten die ten laste van de kopers zijn
==> Bij levering wordt een copij van het factuur bijgeleverd zodoende je kan zien dat er niet gesjoemeld is met de prijs. (verzendkosten kunnen variëren, afhalen kan mits afspraak ook)
Belangrijke Data om in het oog te houden..
Aanmelden kan tot 25 december
Betaling voor 10 januari
Plaatsen van bestelling op 15 januari.
Levering in periode van eind januari - midden februari. Af te spreken met leverancier
Garantie:
Onder het mom van een groepsaankoop moeten we er ook voor zorgen dat de garantie voor iedereen behouden blijft. Daarom zal de vraag ook gesteld worden aan LEDitLIGHT om als bijlage bij het algemene factuur een lijst met naam, adresgegevens + wat besteld is toetevoegen aan het factuur.
Wie ben ik..
Kurt Vermeiren een gewone particulier woonachtig te Brecht. Reden van deze aankoop is om electricteitsfactuur te doen dalen door kwaliteitsvolle alternatieven in mijn huis te installeren. Ik ben voorstander om LEDS te gebruiken. Met samenaankoop wil ik mijn en anderen hun kosten drukken. Het is niet de bedoeling om met deze groepsaankoop eigen winst te boeken, het is puur voor ieders belang. De moeite voor organisatie neem ik er graag bij. Het is een privaat initiatief en noch de moderators of zonstraal.net zijn hierin betrokken partij.
Belangrijke info : Bij een bestelling van 40 HPleds 3*2W Cree MR16 was de lever prijs 30€ incl. BTW of een besparing van 14% al. Bij een hoger aantal zouden we de prijs tot beneden de 28€ moeten kunnen laten zakken of een reductie van 20% en meer.
Lijst deelnemers...
kurtv 23 HPleds Cree 3*2W 2700K MR16 fitting 12V
tinnek 18 HPleds Cree 3*2W 2700K MR16 fitting 12V
LAATST GEWIJZIGD OP 24/11/08 OM AL MEER DUIDELIJKHEID TE SCHEPPEN OVER BIJKOMENDE VRAGEN DIE LEDEN GESTELD HEBBEN
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 25-11-2008 20:42
]