*Topic staat bij favorieten, zegt genoeg.
Zelf woon ik alleen in een vrij groot appartament van 93 vierkante meter met een woonkamer van 40 vierkante meter.
Ik heb onlangs de meterstanden door moeten geven en:
Electra: 2486 kWh
Gas: 515 kuub
Kosten 85 euro per maand en ik zal iets moeten bijbetalen en heb 3 jaar vast bij RWE, eerste jaar gehad.
Ik heb dus LED is huis en 2 LED lantaarns. De ene zit aan mijn sleutelhanger en de andere is een echte lantaarn die op 10 cm afstand de intensiteit van daglicht in hoogzomer bereikt. In de nacht verlicht ik er de hele kamer mee. Er zitten 6 vrij kleine leds in en het komt uit Hongarije. De multitool is hier nog niet gevonden.
Ik ben wel bang dat het hier om de zogenaamde opvoerleds gaat die maar 100 uur branden en dan dood zijn. Zo duur was hij niet (1344 Forint) = 6 a 7 euro, maar erg handig ding en zeer fijne grip.
Het lampje aan mijn sleutelbos is enkel, maar ook eenvenijnig lampje. Makkelijk bij het echte priegelwerk zonder meteen half blind te zijn.
Ik wil thuis deze winter gaan werken met colorized leds en dat is een lamp die allemaal kleuren laat zien. Dat lijkt me pas gaaf als je aan het gamen bent of als je erg rustig bent. Schijnt echt zuinig te zijn, maar ik gebruik al jaren spaarlampen.
Nu wil ik nog leds in mijn elektrische scooter, dat is pas mooi

en als ik aan de onderkant rode leds bevestig lijkt het in de nacht net een zweefvoertuig (maakt ook bijna geen geluid, een elektrische bromscooter).
*Rogresalor ziet het helemaal zitten met leds

Met ledjes kun je de meest 'schitterende' dingen doen
PS: De electrische scooter, airco en droger zijn grootafnemers. Ik ga de droger denk ik maar eens heel wat minder gebruiken. Heb zat ruimte in huis om de boel op te hangen

Minpuntje Rogresalor, maar ik heb wel het idee dat ik heel milieubewust bezig ben.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 27-09-2008 20:40
]