Klein schopje:
Dinsdag ben ik voor het eerst met mn eigen auto richting de ring geweest. Het was op de dag van de arbeid, dus ik had vooraf veel drukte verwacht. Dat viel echt reuze mee, voor het eerst niet in de file gestaan onderweg naar de Ring.
Enkele foto's voor een sfeerimpressie:
Onderweg bij een parkeerplaats
De parkeerplaats voor Adeneaur Frost, inclusief mijn fotogear

. Vanaf daar naar de bocht gelopen, is een best eind omhoog en flink steil, maar dat wist ik al van de vorige keer. Leuke auto's daar gezien, hier een paar die er uitsprongen:
Een rare Renault die ik nog nooit eerder gezien had.
Kever cabrio
Geen idee wat dit is, zag er wel leuk uit iig.
Daarna besloot een Nederlandse Xantia chauffeur dat het een goed idee was om de binnenkant van de kerb vol te raken met zijn band waardoor die klapte, met dit als gevolg:
Gelukkig stapten beide inzittenden ongedeerd uit, en werd er snel vrij gevlagd door passerende motorrijders. Hierna was het tijd voor wat eten (subway

) en daarna zelf een rondje gedaan (26 euro overigens, dafuq):
Mijn rondetijd was iets van 15 min, ik had moeite om de bergingsvrachtwagen in te halen

. Maar goed, het was ook mijn allereerste rondje op een circuit ooit

. Als iemand het leuk vind kan ik mijn onboard lap hier ook wel posten.
Daarna zijn we doorgereden naar Brunchen, en hebben we daar de auto geparkeerd. Vervolgens zijn we doorgelopen naar Hohe Acht, omdat het bij Brunchen wel erg druk was. Daar zijn we ook enkele leuke auto's tegengekomen:
Mijn persoonlijke favoriet, een Lancer Evo 9
Hierna zijn we doorgelopen naar de Caroussel, maar we kwamen onderweg al diverse Streckensiecherung auto's tegen, gevolgd door ambulance's en politie. Toen we bij de Caroussel aankwamen, kwam er nog één bergingsvrachtwagen langs en dat was het. Toen maar teruggelopen naar de auto (alweer vrij ver en steil, maar wel de moeite waard imho).
Toen ik hem hier parkeerde stond het vol met auto's, nu was het compleet uitgestorven. Daarna zijn we maar teruggereden naar huis, en weer stonden we niet in de file. Al met al was het een erg leuke dag, en ga ik zeker nog een keer een ronde doen

.