Of zo'n setje dat je internet via het stopcontact kan laten gaan?
Weet niet hoe stabiel die dingen zijn?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
wifi bridge makenSander1991 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:34:
Heb net een xbox 360 elite met gta en halo besteld bij xboxhome.nl. Beetje gekeken bij tweakers voor ervaringen en het ziet er goed uit, dus zal allemaal wel goed verlopen.
Nou zou ik graag online gaan spelen met een gold account maar het probleem is dat mijn router boven staat, en mijn hdtv beneden. Nou dacht ik, dan koop ik een wifi adapter voor de 360 zodat ik met draadloos internet nog online kan. Maar dat ding is een stuk of 80 euro! Weet misschien iemand een goedkopere oplossing?
Ik zie niet in hoe het toevoegen van een 2e WLAN AP, om deze vervolgens te koppelen aan het oorspronkelijke AP, bijdraagt aan de oplossing. Enlighten me.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 23% gewijzigd door Lud0v1c op 04-07-2008 17:29 ]
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Volgens mij heeft Halo meer officiele maps dan welke andere FPS dan ookmobygo76 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:59:
Ik zie net dat Halo3 nog steed 2e staat in de xbox live lijst van meegespeeld online. Het verbaasd me wel. Ik was er vrij snel klaar mee, vooral door het beperkt aantal maps dat standaard werd meegeleverd. Inmiddels met Unreal(volgende week)Bf en COD4 verwacht ik ook niet meer dat ik de game ga oppicken. (Ik heb hem niet eens uitgespeeld op sp
Je koopt een 2de wireless router en die zet je bij de HDTV. Dan verbind je met een UTP kabel de xbox met de router en maak je tussen de routers een bridge.Arfman schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:53:
[...]
Ik zie niet in hoe het toevoegen van een 2e WLAN AP, om deze vervolgens te koppelen aan het oorspronkelijke AP, bijdraagt aan de oplossing. Enlighten me.
Ik ga denk ik maar eens meer info daar over zoeken, dat lijkt me wel wat, tenzij het natuurlijk niet zo stabiel is.Floris-K schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:19:
Of zo'n setje dat je internet via het stopcontact kan laten gaan?
Mjah ik game best veel op men laptop (CoD4+AoC+Fifa enzo) en heb nooit echt lag gehad.. meestal een ping van rond de 15/25. Misschien ligt dit ook nog aan dat ik een n-draft gebruik voor men laptop, maar heb in ieder geval best goede ervaringen met wifi tot nu toe.Lud0v1c schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:27:
Zowiezo raad ik je af om WIFI te gebruiken voor multiplayer games online en dan met name op grote afstand. Je krijgt ongetwijfeld lag en ook al is dat maar een paar millisecondes, dat kan veel schelen in games als COD4 en Halo3. Ik heb thuis ook een WiFi router, maar ik heb mn xbox360 gewoon met kabel verbonden aan de router. Better safe then sorry!
Jah dat kan, maar ik vind het een beetje omslachtig, en heb niet zo'n zin om allemaal poorten 2x open te zetten enzo.MochiGohan schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:58:
[...]
Je koopt een 2de wireless router en die zet je bij de HDTV. Dan verbind je met een UTP kabel de xbox met de router en maak je tussen de routers een bridge.
Is een stuk goedkoper dan dat wireless ding van MicroSoft.
Ah bedankt, ik zal eens kijken of ik er nog eentje op de kop kan tikken onder de 50 euro.yzf1kr schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:19:
[...]
Martkplaats.nl
Heb mijn adapter voor 4 tientjes 2e hands gekocht.
Tjah dan zit er weer zo'n draad langs de trappen (router staat op zolder) en dat is een beetje veel werk enzo, toch maar liever niet.
Een extra router verbruikt dus ook extra stroom. Op den duur dus duurder.MochiGohan schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:58:
[...]
Je koopt een 2de wireless router en die zet je bij de HDTV. Dan verbind je met een UTP kabel de xbox met de router en maak je tussen de routers een bridge.
Is een stuk goedkoper dan dat wireless ding van MicroSoft.
Scheelt dat echt zoveel dan met wireless ?Exorcist schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 01:59:
[...]
Een extra router verbruikt dus ook extra stroom. Op den duur dus duurder.
Maar anyway, wireless gamen...geen combinatie. Je hebt altijd een hogere latency. Als de magnetron aanspringt kun je zomaar gaan laggen, enz.
Via het stopcontact idem, een hogere latency dus.
Dan kun je beter een switchje kopen (een redelijke voor 20 Euro ofzo).Beakzz schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:06:
[...]
Scheelt dat echt zoveel dan met wireless ?
Ik zat er net over te denken om de xbox wireless an te sluiten omdat ik dat ding voor 22 euro kan scoren.
Maarja anders laat ik hem maar via de pc op het netwerk draaien. alleen dan moet de pc altijd aan staan.
idd heb ik hier ookExorcist schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Dan kun je beter een switchje kopen
Je PC hoeft dan niet aan te staan, je kunt meerdere apparaten voorzien van netwerk/Internet en het bespaart stroomkosten van je PC die anders aan zou staan.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| PC / / modem(bridge) ------- Server ---- Switch ------------------ X360 \ \ La Fonera Wifi \ \ Laptop (Fon intern) |
Dat kun je nu beter net NIET doen, investeer in je netwerk apparatuur en het betaald zich in de toekomst terug, geloof me(een redelijke voor 20 Euro ofzo).
[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-07-2008 13:32 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
MS als dusdanig noteren wordt hier niet op prijs gesteld...MaTr1x schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:24:
Aangezien dit het ervaringentopic is deel ik mijn ervaring met mijn Falcon Xbox360 gefabriceerd in november 2007 en gekocht in februari 2008:
Falcons zijn helaas dus toch niet feilloos. Zoals ik gisterenavond al schreef (MaTr1x in "Xbox 360 defecten topic Deel 2") begint mijn Falcon nu als een gek vast te lopen, vooral met GTA 4. Dus dat wordt M$ bellen vrees ik.
Dat ten eerste idd, en ten tweede, wat heeft het slecht lezen van je gta4 meteen te maken met het sterven van je x360 ? (Ooit gedacht aan slechte disc, kras, whatever ? )Exorcist schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:27:
[...]
MS als dusdanig noteren wordt hier niet op prijs gesteld...
[ Voor 21% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-07-2008 14:42 ]
AangepastExorcist schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:27:
MS als dusdanig noteren wordt hier niet op prijs gesteld...
Uiteraard had ik de disc gecontroleerd op vette vingers, vuil en krassen e.d. en de disc ziet er helemaal als nieuw uit. En zoals ik in me andere post aangaf is GTA4 niet de enige game waarop de Xbox nu vastloopt. Ik zal eerdaags nog wat andere games testen en zal t.z.t. mijn ervaringen posten.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:39:
Dat ten eerste idd, en ten tweede, wat heeft het slecht lezen van je gta4 meteen te maken met het sterven van je x360 ? (Ooit gedacht aan slechte disc, kras, whatever ? )
Je bevestigd immers zelf in je gelinkte post dat andere spellen wel nog werk(t)en.
Die stelling is dus totaal ongefundeerd.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Echt vaag hoor, ik heb er gewoon nog nooit last van gehad, ok nu heb ik nu een nieuwe elite, maar bij me vorige 3 xbox360's nooit gehadamahusu schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:24:
ik heb dat af en toe ook met games, wat vrijwel altijd werkt hier is de xbox ff verzetten (dus verticaal/horizontaal)
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Same with COD4. :-) Maar dan krijg je bobbeltjes op de zijkant van de DVD waardoor de kans op het bewegen van de DVD in de 360 groter wordt.kazuka schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:13:
Er schijnt een serie minder goed geperste GTA4 schijfjes in omloop te zijn. Ik had GTA4 gekocht, deed het perfect in mijn 360. Leen hem uit aan een maat, continue disc read errors. Al zijn andere spellen doen het perfect. Hij koopt een nieuwe GTA4 in de winkel, probleem doet zich niet meer voor. Heb het idee dat het ene merk dvd-speler een sterkere lens o.i.d. heeft dan een ander merk...
Dat valt heel hard mee, vergeet niet dat je ook al met een wireless controller zit te spelen, en veel mensen ook nog eens op een tv met beeldverwerkers er in.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik sluit me bij deze post aan. Ik heb ook nooit problemen gehad.Frank1973 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:01:
Ik speel al wireless op de 360 vanaf het begin.. echter ik heb nooit problemen met lag, of een slechte ping.. Het werkt hoe het moet werken, gewoon goed. Alleen jammer dat ze niet een wireless hebben ingebouwd in de Elite.. 80 euro is idd veel geld, ook een goede optie is via het stopcontact.. kost ook ongeveer 80 euro.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat is de reden dat ik nu voor een pure HTPC gaat. Teveel gezeur met een Xbox360 of een PS3.Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:21:
Ik wordt een beetje gek van de xbox360 als media device, voor games perfect, maar films afspelen?
- je harde schijf moet als een mac schijf (HFS+) geformatteerd zijn wil je er normale grootte bestanden opkrijgen voor hd-tv (4gb +). NTFS (ontwikkeld door Microsoft) wordt niet ondersteund op een MICROSOFT xbox, maar een APPLE file systeem wel?
- gisteren probeerde ik een wmv (WINDOWS media file) af te spelen; deze deed het niet op mijn MICROSOFT xbox, maar wel op een SONY playstation 3... dan vraag ik je?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik gebruik liever twonky.KeN. schreef op maandag 07 juli 2008 @ 04:30:
Externe schijf @ NTFS hier, maar dan gewoon hangend aan mijn PC en streamend naar mijn xbox via het netwerk met Windows Media Connect. Meer dan prima te doen !
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hehe wat heb ik dan een luxe,mace schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:27:
Heeft iemand anders ervaring met de VGA kabel vs. de Component kabel?
Ik heb op mijn Samsung LE37A552 een VGA en een component aansluiting, en ik had mijn HDMI-loze 360 in de 1e instantie via VGA aangesloten, maar ik kreeg de kleuren niet goed, alles was een beetje vaal. Nu heb ik component aangesloten en de kleuren zijn veel mooier! Alleen heb ik nu iets onrustiger beeld. Ik moet eens kijken of zo'n monster kabel rustiger beeld geeft.
Iemand anders ervaringen hiermee? Ik denk dat het komt omdat component officieel niet geschikt is voor 1080p.
Wel fijn dat mijn TV 1080p over VGA en Component doet, dat doen niet veel merken, alleen samsung geloof ik.![]()
[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-07-2008 12:25 ]
Waarom niet gewoon naar wmv (wvc1) ?CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:31:
[...]
ik gebruik liever twonkywerkt perfect,
moet alleen me .mkv nog gaan omzetten naar mp4 zodat de xdoos ze kan lezen, iemand suggesties ?
Ik heb de 360 eerst via component aangesloten gehad (720p), maar toen ik de Wii kreeg, heb ik het veranderd van component naar VGA. In eerste instantie ook fletsere kleuren, maar met een beetje instellen krijg je dit weer net zo mooi als component standaard was. Voor zover ik weer kan component wel een 1080p signaal doorsturen. Mijn plasma is echter alleen HD-ready, dus daar kan ik je niet mee helpen.mace schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:27:
Heeft iemand anders ervaring met de VGA kabel vs. de Component kabel?
Ik heb op mijn Samsung LE37A552 een VGA en een component aansluiting, en ik had mijn HDMI-loze 360 in de 1e instantie via VGA aangesloten, maar ik kreeg de kleuren niet goed, alles was een beetje vaal. Nu heb ik component aangesloten en de kleuren zijn veel mooier! Alleen heb ik nu iets onrustiger beeld. Ik moet eens kijken of zo'n monster kabel rustiger beeld geeft.
Iemand anders ervaringen hiermee? Ik denk dat het komt omdat component officieel niet geschikt is voor 1080p.
Wel fijn dat mijn TV 1080p over VGA en Component doet, dat doen niet veel merken, alleen samsung geloof ik.![]()
jah mp4/wmv om het even, enige tips waarmee ik ze snel kan omzetten ?Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:29:
[...]
Waarom niet gewoon naar wmv (wvc1) ?
[...]
Ik heb de 360 eerst via component aangesloten gehad (720p), maar toen ik de Wii kreeg, heb ik het veranderd van component naar VGA. In eerste instantie ook fletsere kleuren, maar met een beetje instellen krijg je dit weer net zo mooi als component standaard was. Voor zover ik weer kan component wel een 1080p signaal doorsturen. Mijn plasma is echter alleen HD-ready, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik ben nu net zo tevreden over VGA als over component, alhoewel de 1e dus wel wat instellen vereist vanuit je TV.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
humm interresant, maaruh, ik gebruik eigenlijk geen subs, wat me vriendin niet leuk vind, hoe kan ik subs gebruiken op de xbox360 dan ? (En waar kan ik die eventueel vinden ?)Nitai schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:23:
Als je geen waarde hecht aan externe subs, dan moet je eens naar GotSent kijken.
\[PS3/360] GOTSent, MKV naar MP4 converter
Ik heb geen elite, ik heb een premium, en van voor de tijd dat er standaard HDMI op alle boxen zit.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:11:
Hehe wat heb ik dan een luxe,
Ik heb
1. Component kabel
2. HD VGA kabel
3. HDMI kabel
Maar aangezien ik een elite met HDMI heb , ga ik uiteraard via de hdmi
ps. is je TV dan 1080p ? (Of kun je ook je xdoos instellen op 1080P ook al is je tv maar 480?)
Kan geen kwaad.Bij mijn 360+samsung lcd kan het wel, maar ik weet niet of het goed voor de tv is etc. iemand die er iets over kan zeggen ?
Ik ook niet hoorPPS, ik heb gister 4 uur GTA4 gespeeld, en geen lag/stotteringen/disc read errors, dus ik snap niet echt waar al die berichten vanaf komen
Hmja, dan moet ik nog maar weer eventjes gaan klooien.Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:29:
Ik heb de 360 eerst via component aangesloten gehad (720p), maar toen ik de Wii kreeg, heb ik het veranderd van component naar VGA. In eerste instantie ook fletsere kleuren, maar met een beetje instellen krijg je dit weer net zo mooi als component standaard was. Voor zover ik weer kan component wel een 1080p signaal doorsturen. Mijn plasma is echter alleen HD-ready, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik ben nu net zo tevreden over VGA als over component, alhoewel de 1e dus wel wat instellen vereist vanuit je TV.
[ Voor 28% gewijzigd door mace op 07-07-2008 13:31 ]
Weet je dat zeker ? (heb je een bron voor me ? )
Bron is persoonlijke ervaring, met een wat oudere philips plasma TV, resolutie paneel: 1024x768CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:43:
[...]
Weet je dat zeker ? (heb je een bron voor me ? )
Ik help liever niet me tv naar de galemiezen
GRRR net MCE installed in een VM, blijkt het Vista MCE te zijn, en daar kan de extender niet mee
Als het goed is moet de Xbox 360 gewoon met Vista Media Center kunnen werken, op Xbox.com is er zelfs een handleiding voor beschikbaar.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:43:
GRRR net MCE installed in een VM, blijkt het Vista MCE te zijn, en daar kan de extender niet mee
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
shit dat meen je niet lol, heb ik net die install al ge rm-rf'edMetroidPrime schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:56:
[...]
Als het goed is moet de Xbox 360 gewoon met Vista Media Center kunnen werken, op Xbox.com is er zelfs een handleiding voor beschikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-07-2008 13:59 ]
Werkt hier prima hoorCrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:57:
[...]
shit dat meen je niet lol, heb ik net die install al ge rm-rf'ed
Er staat niks over vista ? (en de extender meld echt dat het niet met vista MCE werkt)
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 07-07-2008 14:04 ]
Dan zou ik die pagina nog een paar keer goed lezen, er wordt tig keer Vista genoemd.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:57:
[...]
shit dat meen je niet lol, heb ik net die install al ge rm-rf'ed
Er staat niks over vista ? (en de extender meld echt dat het niet met vista MCE werkt)
Media Center-pc met Windows Vista bevat alle software om je Xbox 360 als Extender te gebruiken. Je hoeft geen extra software te downloaden.Ga als volgt te werk om de Xbox 360 aan te sluiten.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Jah dat staat er wel, maar de extender weigert toch keihard om te installen, en zegt dat vista MCE niet ondersteund wordMetroidPrime schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:04:
[...]
Dan zou ik die pagina nog een paar keer goed lezen, er wordt tig keer Vista genoemd.
[...]
Maja boeit niet, ik ben zowieso nu XP MCE aan het installeren (althans probeer ik)STAP 1 Verwijder bestaande verbinding
Als je de Xbox 360 hebt gebruikt met een Media Center-pc met Windows XP, voer je de volgende stappen uit om de verbinding van die pc te verwijderen. Ga anders verder naar stap 2.
Op de Media Center-pc met Windows XP
[ Voor 46% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-07-2008 14:08 ]
Dat lijkt mij vrij duidelijk als je de tekst leest. Er staat letterlijk in het stukje dat je quote dat je eerst een eventuele bestaande verbinding met een XP Media Center moet verwijderen voordat je een Vista Media Center kunt gebruiken.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:05:
Grappig is dat ze eerst XP noemen, en 2e stukje vista, dus wat is het nou ?
[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 07-07-2008 14:14 ]
jah leuk maar dat doet nog steeds niks af van het feit dat de Extender zelf meld dat hij NIET met mijn vista wiltMetroidPrime schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:09:
[...]
Dat lijkt mij vrij duidelijk als je de tekst leest. Er staat letterlijk in het stukje dat je quote dat je eerst een eventuele bestaande verbinding met een XP Media Center moet verwijderen voordat je een Vista Media Center kunt gebruiken.
Je roept wel steeds dat die pagina over XP gaat en niet over Vista en daar reageerde ik op.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:28:
[...]
jah leuk maar dat doet nog steeds niks af van het feit dat de Extender zelf meld dat hij NIET met mijn vista wilt(heb ik pas 4x gezegd ofzo
)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het is een geslipstreamde compleet up-to-date Vista MCE, hierin moet ik zoweiso een paar updates eerst weghalen (zoals ie meld)MetroidPrime schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:38:
[...]
Je roept wel steeds dat die pagina over XP gaat en niet over Vista en daar reageerde ik op.
Wanneer krijg je die melding dat hij niet samen werkt met Vista dan? Welke versie van Vista probeer je te gebruiken met welke versie van het Xbox 360 dashboard? Ik ben wel nieuwsgierig daar naar want mijn Xbox 360 werkte gewoon prima samen met Vista Ultimate RC2.
Maar heb je het nu over Vista Home Premium of Vista Ultimate? Van Vista bestaat er namelijk geen losse Media Center versie.CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 14:40:
[...]
Het is een geslipstreamde compleet up-to-date Vista MCE, hierin moet ik zoweiso een paar updates eerst weghalen (zoals ie meld)
[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 07-07-2008 14:46 ]
Hoe zet jij je films op een HFS+ systeem? Via XP/Vista omgeving of iets anders?Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:06:
Mwoh, ik kijk al tijden met enorm veel plezier HD-films via mijn xbox360. Tuurlijk, externe schijf moet geformatteerd zijn in HFS+ formaat, maar is dat nou zo'n probleem?
En ik heb tot nu toe nog geen enkele WMV-HD gehad welke niet afspeelde. Bij mij dus 0,0 gezeur. Het enige wat tegenvalt is de geluidsproductie, maar met films valt dat toch niet op.
[ Voor 8% gewijzigd door mohawk0618 op 07-07-2008 15:55 ]
Yep is eindelijk gelukt, alleen ik denk niet dat ik daar weer wat koop. Het heeft 10 dagen geduurd in mij geval om de code te krijgen. En tot op heden nog geen reactie gehad op mijn mail's. Alleen een bericht op Xbox met de code.mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:49:
@sekeroglan,
heb je die issue al met boxeddeal al opgelost??
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik gebruik XP en om mijn externe HD te benaderen gebruik ik Macdrive. Dat is een Windows programma (welke ook op Vista werkt) wat Mac-geformatteerde schijven kan lezen. Je kunt met dit programma ook je HD formatteren in elk gewenst Apple-formaat.mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:55:
[...]
Hoe zet jij je films op een HFS+ systeem? Via XP/Vista omgeving of iets anders?
Ik kan dus ook met dit prog, nadat ik mijn externe hdd heb omgezet in HFS+, gewoon films op zetten?Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:15:
[...]
Ik gebruik XP en om mijn externe HD te benaderen gebruik ik Macdrive. Dat is een Windows programma (welke ook op Vista werkt) wat Mac-geformatteerde schijven kan lezen. Je kunt met dit programma ook je HD formatteren in elk gewenst Apple-formaat.
Eenmaal geinstalleerd werkt het gewoon als een normale externe schijf. Icoontje in je verkenner erbij.
Wat heeft dat extra t.o.v. WMC ?CrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:31:
[...]
ik gebruik liever twonkywerkt perfect,
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Yep. Je Windows ziet de schijf gewoon in de verkenner zitten en je kunt net als elke andere (externe) schijf/partitie copyen + pasten, deleten etc. Het enige wat je ziet is dat er een klein appeltje als icoontje bijhangt. Voor de rest merk je geen verschil. Maar Macdrive zorgt juist voor de compatibiliteit tussen Mac-geformatteerde schijven en Windows XP/Vista.mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:44:
Ik kan dus ook met dit prog, nadat ik mijn externe hdd heb omgezet in HFS+, gewoon films op zetten?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
dat ik geen windows bak hoef aan te laten misschien ?
Hang je xdoos eens direct aan je pc , weet je meteen of de livebox de schuldige is (wat ik wel vermoedGoUdViS schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:14:
lang verhaal......
[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-07-2008 20:21 ]
wat een gigantisch voordeel jaCrankyGamerOG schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:18:
[...]
dat ik geen windows bak hoef aan te laten misschien ?![]()
Ik heb hier al 24/7 een 1U linux bak lopen, das al duur genoeg in de stroom
(1U server + 24ports 1gbit switch + modem + la fonera(Wifi voor de mensen die fonera niet kennen)
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 07-07-2008 22:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wow het werkt perfect! Geen streaming meer! Mijn 2.5 hdd neemt zijn stroom van de xbox en hd films kijken is nu echt top!! Bedankt!Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:09:
[...]
Yep. Je Windows ziet de schijf gewoon in de verkenner zitten en je kunt net als elke andere (externe) schijf/partitie copyen + pasten, deleten etc. Het enige wat je ziet is dat er een klein appeltje als icoontje bijhangt. Voor de rest merk je geen verschil. Maar Macdrive zorgt juist voor de compatibiliteit tussen Mac-geformatteerde schijven en Windows XP/Vista.
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 08-07-2008 09:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Goed om te lezen dat er een manier is om HD films te kijken op de xbox 360. Ik heb jullie posts zojuist gelezen. Maar even kijken of ik het goed begrijp:mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:47:
Wow het werkt perfect! Geen streaming meer! Mijn 2.5 hdd neemt zijn stroom van de xbox en hd films kijken is nu echt top!! Bedankt!
Mooi dat het werkt! Ik had hiervoor een 3,5" externe schijf, maar heb ook al een tijdje een 2,5" schijf. Die wordt inderdaad gevoed via USB, scheelt weer een grote voedingskabel/adapter en hij is superklein!mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:47:
[...]
Wow het werkt perfect! Geen streaming meer! Mijn 2.5 hdd neemt zijn stroom van de xbox en hd films kijken is nu echt top!! Bedankt!
Ja, eerst Macdrive installeren, daarna een externe schijf inpluggen en via Macdrive initialiseren (formatteren). Kies voor HFS+ bestandssysteem (er zijn nog een paar andere mogelijkheden). Dan is de schijf gewoon weer in verkenner te zien als externe schijf, maar met een appel-logo'tje. Dan begint het copyen + pasten etc. wat je er ook mee wilt gaan doen, ofwel done.knackje schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 08:27:
[...]
Goed om te lezen dat er een manier is om HD films te kijken op de xbox 360. Ik heb jullie posts zojuist gelezen. Maar even kijken of ik het goed begrijp:
- Je externe hd formatteer je in het HFS+ (mac) formaat. Dit doe je met het progje macdrive? kan het ook met pqmagic?
- Je kopieert de film via het programma macdrive naar je geformateerde harddisk
- Done! ?
Voor het bekijken van hd films, moet ik daarvoor nog iets doen. Las laatst dat je de extentie moet wijzigen naar mpeg. Klopt dit? Of zijn er andere dingen wat je moet wijzigen.
Leuk om vanmiddag ff te proberen. En wat doe je met die HD films. gewoon ook er opzetten of moet je nog wat wijzigen. extensie of iets dergelijks?
Hmm Fable 2, toch wel een game waar ik naar uitkijk. Deel 1 heb ik me ook wel goed mee weten te vermaken. Ookal had die toch wel z'n tekortkomingen. Nog even wachten tot october (als ik het goed heb)PWM schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:12:
[afbeelding]
Mooi ding, en boordevol extra'sAls iemand hem spot in de pre-order...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Moet je wel vertellen wat je er allemaal bij krijgt in de Collectors editie:PWM schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:12:
[afbeelding]
Mooi ding, en boordevol extra'sAls iemand hem spot in de pre-order...
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Ik heb ze allemaal in *.wmv staan (Als je HD-films omzet, wordt deze met de WVC1 codec automatisch een wmv-file.) Daar hoef je niks meer aan te veranderen als je deze wilt afspelen.knackje schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 10:10:
[...]
Leuk om vanmiddag ff te proberen. En wat doe je met die HD films. gewoon ook er opzetten of moet je nog wat wijzigen. extensie of iets dergelijks?
onzin, hij moet niet mee.Shao Kahn schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:48:
[...]
correct, echter als het een premium is MOET de HDD mee anders bestaat er een kans dat ze weigeren te repareren. En ik weet dat dit soms (niet altijd) ook iid gebeurd.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 08-07-2008 21:04 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja alles begint erop te lijken dat Rare met deze Banjo game back is. De vids op IGN geven echt de Banjo humor weer imo.Phusebox schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:55:
net even de preview van de nieuwe Banjo gekeken, ziet er naar uit dat we eindelijk weer eens een juweeltje krijgen van Rare... plus ze hadden nog een aankondiging die nog niet bekend was;
- toch GoldenEye 360?
- nieuwe Conker?
Verder is er nu uitgelekt dat er waarschijnlijk een 60gb pro gaat komen, en dat de 20gb ongeveer de plaats van de arcade gaat innemen. Dit zou dus wel een prijsverlaging inhouden hier. Kan ik eindelijk wat meer vrienden aan de 360 krijgen (en misschien een arcade zonder HD scoren voor 150als 2e xbox)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ik denk Alan WakePhusebox schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:55:
net even de preview van de nieuwe Banjo gekeken, ziet er naar uit dat we eindelijk weer eens een juweeltje krijgen van Rare... plus ze hadden nog een aankondiging die nog niet bekend was;
- toch GoldenEye 360?
- nieuwe Conker?
Verder is er nu uitgelekt dat er waarschijnlijk een 60gb pro gaat komen, en dat de 20gb ongeveer de plaats van de arcade gaat innemen. Dit zou dus wel een prijsverlaging inhouden hier. Kan ik eindelijk wat meer vrienden aan de 360 krijgen (en misschien een arcade zonder HD scoren voor 150als 2e xbox)
Kun jij hd films groter dan 4 GB direct afspelen van een hdd die aan de xbox gekoppeld is?mohawk0618 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:47:
[...]
Smarron in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49"nijntje82 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:59:
[...]
Kun jij hd films groter dan 4 GB direct afspelen van een hdd die aan de xbox gekoppeld is?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Livestream weet ik niet. Wel komt waarschijnlijk de complete presentatie van Microsoft op Marketplace beschikbaar. Bij de GDC 2008 in Februari had ik deze ook gedownload en ik was ruim anderhalf uur zoet met het bekijken van al het moois!PWM schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:37:
Ik zit even de E3 pagina te bekijken van GameSpot: http://e3.gamespot.com/?o...multimodule;picks;title;1
Ik zoek een LiveStream voor de Keynote volgende week. Ik kan nergens vinden of die er komt of niet.
Waarschijnlijk wel. 2e tabblad — E3 Live — is nu nog niet te selecteren.PWM schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:37:
Ik zit even de E3 pagina te bekijken van GameSpot: http://e3.gamespot.com/?o...multimodule;picks;title;1
Ik zoek een LiveStream voor de Keynote volgende week. Ik kan nergens vinden of die er komt of niet.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Nu heb ik het 2 dagen in gebruik met deze methode en vind het top, maar de geluid is inderdaad zachter geworden dan met streamen. volume harder zetten lost het natuurlijk wel op!Smarron schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:06:
Mwoh, ik kijk al tijden met enorm veel plezier HD-films via mijn xbox360. Tuurlijk, externe schijf moet geformatteerd zijn in HFS+ formaat, maar is dat nou zo'n probleem?
En ik heb tot nu toe nog geen enkele WMV-HD gehad welke niet afspeelde. Bij mij dus 0,0 gezeur. Het enige wat tegenvalt is de geluidsproductie, maar met films valt dat toch niet op.
[ Voor 53% gewijzigd door mindcre8r op 10-07-2008 14:00 ]
Bears and Bulls
forza 3 is IMO alleen maar gerechtvaardigd als ze het volgende bieden:GranCanaria schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:49:
Ik hoop dat ze met beeldmateriaal van forza3 komen, kan hier echt niet op wachten.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zijn dat jouw belangrijkste punten?Phusebox schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:33:
[...]
forza 3 is IMO alleen maar gerechtvaardigd als ze het volgende bieden:
a) realistische weersomstandigheden (die kunnen veranderen tijdens een race, ook online)
a) meer players online (denk aan 16)
c) openwheel auto's
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Ik heb echt geen idee of er goede stereosets voor de xbox zijn ,maar mijn ervaring is wel dat alles voor de xbox duurder is.Licko schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:04:
iemand hier die gebruikt maakt van een stereo headset bij de 360?
probleem is dt ik 's avonds niet de mogelijkheid heb om m'n boxen aan te zetten en vandaar op zoek ben naar een stereo headset, uiteraard met een mic
[ Voor 11% gewijzigd door Beakzz op 10-07-2008 17:56 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq