Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.778 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

In de topic start kon ik niet veel informatie vinden over de Xbox360 Elite. Momenteel heb ik een Wii en wil ik nog een tweede HD console (Xbox360 of PS3) om andere games op te spelen. Mijn Pc gaat namelijk de deur uit, aangezien er weinig tot geen leuke games ontwikkeld worden voor de Pc.

Voor ik verder ga: ik heb twee keer een Xbox360 gehad, maar beide keren verkocht omdat ik gek werd van de geluidsproductie van de DVD drives. Nu de Xbox360 Elite uit is (met HDMI, wat me erg aanspreek, daar ik sinds kort een LG LCD TV heb met HD Ready) ben ik erg benieuwd naar de geluidsproductie van deze console.

Heeft de Xbox360 Elite nog altijd de "opstijgende helikopter" nijgingen, of is de geluidsproductie inmiddels flink afgenomen? Met de nieuwe BenQ drive schijnt het al verbeterd te zijn, maar helaas ken ik niemand in mijn omgeving met een Xbox360 met BenQ drive om te luisteren naar de geluidsproductie ervan.

De PS3 zou ik alleen al nemen omdat deze stil is, maar het game aanbod voor de Xbox360 is echt stukken beter dan die van de PS3.

Ik hoop via dit bericht een betere keus te kunnen maken.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Godjira schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:17:
In de topic start kon ik niet veel informatie vinden over de Xbox360 Elite. Momenteel heb ik een Wii en wil ik nog een tweede HD console (Xbox360 of PS3) om andere games op te spelen. Mijn Pc gaat namelijk de deur uit, aangezien er weinig tot geen leuke games ontwikkeld worden voor de Pc.

Voor ik verder ga: ik heb twee keer een Xbox360 gehad, maar beide keren verkocht omdat ik gek werd van de geluidsproductie van de DVD drives. Nu de Xbox360 Elite uit is (met HDMI, wat me erg aanspreek, daar ik sinds kort een LG LCD TV heb met HD Ready) ben ik erg benieuwd naar de geluidsproductie van deze console.

Heeft de Xbox360 Elite nog altijd de "opstijgende helikopter" nijgingen, of is de geluidsproductie inmiddels flink afgenomen? Met de nieuwe BenQ drive schijnt het al verbeterd te zijn, maar helaas ken ik niemand in mijn omgeving met een Xbox360 met BenQ drive om te luisteren naar de geluidsproductie ervan.

De PS3 zou ik alleen al nemen omdat deze stil is, maar het game aanbod voor de Xbox360 is echt stukken beter dan die van de PS3.

Ik snap niet waar die mensen dat vanaf halen dat die BenQ stiller is, jah relatief gezien ja, maar het is nog een heli die opstijgt, dus verwacht geen wonderen :)

(ik heb zelf de elite met hdmi en benq)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal Tournament III is regiovrij voor 32 euro bij play-asia.

Ik heb van de week weer eens Assassins Creed in mijn Xbox gedaan en nu toch nog uitgespeeld :) Was weer best even leuk na een pauze van een half jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanaf maandag zal op de 360 de E3 te volgen zijn. Elke dag nieuws, demo's trailers en presentaties :)

Overigens komt ook de Too Human demo online maandag, maar daar heb ik zelf helemaal niets mee :)

O.a. http://www.gamer.nl/doc/4...-de-E3-naar-de-huiskamers

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 10-07-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 22:35:
Vanaf maandag zal op de 360 de E3 te volgen zijn. Elke dag nieuws, demo's trailers en presentaties :)
Doet je wel stilstaan bij hoe prachtig de evolutie van spelconsoles is: vroeger nam ik een IGN abonnementje om de E3 te kunnen volgen: nu kunnen we met 2 drukken op onze controller alles in high def op onze console bekijken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lees de FAQ nog maar eens goed na

[ Voor 63% gewijzigd door Fuelke op 11-07-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

340 posts, ik dacht dat je wel beter zou weten...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
alt.binaries.ik.solliciteer.naar.een.ban.x360.games

[ Voor 9% gewijzigd door BM op 11-07-2008 00:07 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Boeboe schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:01:
340 posts, ik dacht dat je wel beter zou weten...
Hey Downloaden is niet illegaal he ;)

Lees toch de FAQ nog maar eens goed na

[ Voor 11% gewijzigd door Fuelke op 11-07-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Floris-K schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:21:
[...]

360 (PS3/Wii/etc.) games downloaden niet illegaal, right 8)7 Denk dat iemand zich nog eens goed in het Nederlandse recht moet inlezen :X

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 11-07-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Jongens, jongens een TR is genoeg, dit voegt niks extra's toe. You all should know :) !
Godjira schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:17:

Ik snap dit nooit zo. Koop je een console voor de games of het geluid? Je speelt toch ook niet met het geluid uit? Jouw keuze lees ik als volgt:

Xbox 360
+ veel games
- veel geluid

PS3
+ stil
- weinig games

Dat is toch geen moeilijke keuze :P !

Mijn ervaring is dat hij bij mijn ouders in de tv kast veel meer geluid maakt dan op mijn eigen kamer. Misschien iets met een afgesloten kast te maken oid. Overigens vind ik het geluid wel meevallen. I.v.m. met een GC en PS2 niet overigens, maar in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Floris-K schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:21:
[...]

Het downloaden van films/muziek waar je geen licentie voor hebt is legaal, mits het voor thuis gebruik is, omdat dit binnen de auteurswet artikel 16 valt (let op, het uploaden is wel illegaal). Het downloaden van software waar je geen licentie voor hebt is wel illegaal, deze valt namelijk onder een ander hoofdstuk van de auteurswet (hoofdstuk VI).

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 11-07-2008 01:22 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 21:37

S2S

PWM schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:28:
[...]

360 (PS3/Wii/etc.) games downloaden niet illegaal, right 8)7 Denk dat iemand zich nog eens goed in het Nederlandse recht moet inlezen :X
Yup niet illegaal, tenminste nog niet ;)

zie hier onder.

Nederland he ;)
Chester schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:19:
[...]

Het downloaden van films/muziek waar je geen licentie voor hebt is legaal, mits het voor thuis gebruik is, omdat dit binnen de auteurswet artikel 16 valt (let op, het uploaden is wel illegaal). Het downloaden van software waar je geen licentie voor hebt is wel illegaal, deze valt namelijk onder een ander hoofdstuk van de auteurswet (hoofdstuk VI).

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

S2S schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 07:05:
[...]

Yup niet illegaal, tenminste nog niet ;)

zie hier onder.

Nederland he ;)

[...]
Het downloaden van software waar je geen licentie voor hebt is wel illegaal, deze valt namelijk onder een ander hoofdstuk van de auteurswet (hoofdstuk VI).
Dit betekent dus dat het downloaden van games (software) wel illegaal is wanneer je de licentie niet hebt. En die krijg je er niet gratis bij wanneer je het spel van een nieuwsgroep haalt ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Smoonshine op 11-07-2008 08:55 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Het mag niet, maar om even uit 'Kassa' te quoten:
Is er controle? - Nee.

@Godjira: Eensch met Waypoint.
Je kunt die 360 evt. nog in een kastje zetten (met open achterkant!) dan komt het geluid ook minder naar je toe. Je gaat toch geen honderden euro's uitgeven aan iets wat stiller is maar je een stuk minder leuk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de mensen die hun xbox via de VGA kabel hebben aangesloten op hun LCD of plasma televisie, aangezien compononent meestal niet de progressive aangeeft op 1080.

Is het verschil van kleur dermate groot, zoals ik in een eerdere post heb gelezen?
Heb van die gebruiker begrepen dat hij of zij het heeft opgelost door met de kleuren te spelen, maar dit lijkt me toch niet de bedoeling dat telkens als je een spelletje speelt, de kleuren van de televisie aangepast moeten worden.

Is het signaal van de VGA kabel dus minder goed dan van het component?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Waypoint schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 01:11:
Jongens, jongens een TR is genoeg, dit voegt niks extra's toe. You all should know :) !

[...]

Ik snap dit nooit zo. Koop je een console voor de games of het geluid? Je speelt toch ook niet met het geluid uit? Jouw keuze lees ik als volgt:

Xbox 360
+ veel games
- veel geluid

PS3
+ stil
- weinig games

Dat is toch geen moeilijke keuze :P !

Mijn ervaring is dat hij bij mijn ouders in de tv kast veel meer geluid maakt dan op mijn eigen kamer. Misschien iets met een afgesloten kast te maken oid. Overigens vind ik het geluid wel meevallen. I.v.m. met een GC en PS2 niet overigens, maar in het algemeen.
Voor jou is het misschien niet zo heel erg belangrijk, maar ik hecht wel enige waarde aan weinig herrie uit een console. Mijn Pc is ook zo stil mogelijk, puur omdat ik een hekel heb aan blazende geluiden ;). En nee, ik speel niet met het geluid uit, maar hard zet ik het geluid ook niet om rekening te houden met de mensen om mij heen die daar last van zouden kunnen hebben.

Maar je hebt wel gelijk wat betreft het games aanbod.

Klopt het trouwens dat Microsoft op alle Xbox360 consoles tegenwoordig 3 jaar garantie geeft? Zoiets heb ik gelezen in de TS, maar op alle webshops en in de winkels staat 12 maanden garantie. Ben wel benieuwd wat nu eigenlijk waar is.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
3 jaar garantie op rrod, dat is dus een specifieke fout. Stel je voor dat je dvd speler het begeeft na 2 jaar dan is het gewoon dokken.

De garantie duurt voor de rest wel gewoon 2 jaar en niet 1 jaar, wat winkels ook zeggen.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkShadow op 11-07-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 09:20
Godjira schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:44:
[...]

Voor jou is het misschien niet zo heel erg belangrijk, maar ik hecht wel enige waarde aan weinig herrie uit een console. Mijn Pc is ook zo stil mogelijk, puur omdat ik een hekel heb aan blazende geluiden ;). En nee, ik speel niet met het geluid uit, maar hard zet ik het geluid ook niet om rekening te houden met de mensen om mij heen die daar last van zouden kunnen hebben.
Ik vind de 360 echt een super console kwa games aanbod, heerlijke controller, Xbox Live. Echter heb ik zelf ook een enorm hekel aan het pokken geluid dat het maakt.

PS3 is gewoon geen fijn ding kwa controller, games aanbod is gewoon slecht, PSN is niet super(wel veel verbeteringen geweest). Maar kwa bouw van console is het gewoon een super ding heerlijk stil en geen zorgen hoeven maken dat je een RoD krijgt :P

Ik weet het meeste mensen zeggen "zet je het geluid toch harder?". Sorry hoor maar als ik om 23:00-02:00 aan het spelen ben ga ik het geluid niet harder zetten.
Vandaar speel ik vaak liever op mijn PS3 dan op de 360, misschien moet ik maar is een goede draadloze koptelefoon kopen dan kan ik fatsoenlijk op de 360 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 23:07

mace

Sapere Aude

Ik heb een gehackte firmware erin zitten die sowieso niet harder draait dan 5x. Is lekker stil, maar je hebt langere laadtijden. Ik heb last van popup bij GTA, dus ik ga de 8x firmware proberen. De standaard 12x komt er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Had dit al eerder gepost, maar de Elite kost €333 bij de MM in Alphen aan de Rijn: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17602&langId=-11

Als ik geen HTPC had besteld dan had um zeker overwogen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
De mijne staat in een kast die dicht kan. Hij is dan wel aan de achterkant genoeg geventileerd dus ik maak me geen zorgen over oververhitting. Je hoort dan heel veel minder geluid. Die wireless controllers hebben geen last van een afgesloten kast, dat signaal gaat er dwars doorheen. Sterker, ik heb gemerkt dat het signaal zelfs wordt opgepikt als ik op een verdieping hoger sta, met betonnen muren ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:57:
Sterker, ik heb gemerkt dat het signaal zelfs wordt opgepikt als ik op een verdieping hoger sta, met betonnen muren ertussen.
Dat speelt waarschijnlijk alleen wat minder lekker, maar dan hoor je je 360 in ieder geval helemaal niet ;)

Heb van de week eindelijk GTAIV uitgespeeld en het was weer een lekkere game (alhoewel ik 'm wel relatief makkelijk vond)....nu wachten op Saint's row 2 en ondertussen nog wat andere games spelen (heb pas GRID en Bioshock gekocht)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Walkman schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Dat speelt waarschijnlijk alleen wat minder lekker, maar dan hoor je je 360 in ieder geval helemaal niet ;)

Heb van de week eindelijk GTAIV uitgespeeld en het was weer een lekkere game (alhoewel ik 'm wel relatief makkelijk vond)....nu wachten op Saint's row 2 en ondertussen nog wat andere games spelen (heb pas GRID en Bioshock gekocht)....
Bioshock is super immersive, en GRID super verslavend. Tip van SeamusXanthus: speel ze niet beide door elkaar. Grote kans dat je door de GRID verslaving niet in de Bioshock 'vibe' komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mace schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:00:
Ik heb een gehackte firmware erin zitten die sowieso niet harder draait dan 5x. Is lekker stil, maar je hebt langere laadtijden. Ik heb last van popup bij GTA, dus ik ga de 8x firmware proberen. De standaard 12x komt er bij mij niet in.
tsk tsk, maar kom niet klagen als je live eruit ligt he :)

ps gebruik je mulleter ?

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-07-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

Ik en mijn broer hebben samen een Xbox gekocht.
Nu gaat hij uit huis en heb ik ondertussen een nieuwe Xbox gekocht.

Ik neem het Live Account over (CoD4 Level wil ik wel behouden natuurlijk :))..

Alleen hoe zit dit met save games (oa GTA IV)

Is dit over te zetten ?

En als ik het Live Account migreer, is die dan niet meer aan te roepen op de andere Xbox ?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia houdt zomeruitverkoop met 25% korting op alles. Bijvoorbeeld Halo 3 (regio-vrij) voor € 9,60.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
ari3 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:06:
Play-Asia houdt zomeruitverkoop met 25% korting op alles. Bijvoorbeeld Halo 3 (regio-vrij) voor € 9,60.
Helaas niet Engels
Language Voice: Korean; Subtitles: English, Korean

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:26:
Even een vraag voor de mensen die hun xbox via de VGA kabel hebben aangesloten op hun LCD of plasma televisie, aangezien compononent meestal niet de progressive aangeeft op 1080.

Is het verschil van kleur dermate groot, zoals ik in een eerdere post heb gelezen?
Heb van die gebruiker begrepen dat hij of zij het heeft opgelost door met de kleuren te spelen, maar dit lijkt me toch niet de bedoeling dat telkens als je een spelletje speelt, de kleuren van de televisie aangepast moeten worden.

Is het signaal van de VGA kabel dus minder goed dan van het component?
Smarron in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49"

Mijn TV heeft per ingang (VGA, HDMI, SCART etc.) een eigen kleureninstelling. Maar je zou wel kunnen zeggen dat VGA in de basis wat fletsere kleuren geeft dan component, jammer genoeg.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Thanks, ik zie zat andere titels die regiovrij zijn en heel goedkoop.....echt even checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Hoe kun je eigenlijk media opslaan op je Xbox 360 zonder het te kopen via marketplace. Dus bijv. je eigen muziek gewoon op je xbox hebben staan zonder telkens een device aan te koppelen of je pc aan te hebben om media te sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:01:
[...]

ps gebruik je mulleter ?
Gehackte firmware is niet gelijk aan "ik kopieer/download games".
Ik speel gewoon originele disks in mijn gehackte drive, het ging mij om stilte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Hey bedankt voor de tip ;)

Net Gta 4 , flatout en dirt besteld voor 60 euro incl. verzending.
Kan geen miskoop zijn :)

Weet iemand hoe je met de media remote het geluid op xbox harder en zachter zet ? (Bij muziek afspelen).
Hij zet alleen mijn tv harder en zachter maar mijn xbox staat rechtstreeks op de stereo dus bedien liever het geluid van de xbox. (heb hem gekocht zonder handleiding )

Verder heb ik 600gb in mijn albumsmap staan en gisteren het streamen ontdekt _/-\o_
Is er een optie om hem per map te laten lezen ? Hij zet nu alles onder artiesten en alleen de .m3u staan netjes op een rijtje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:54:
Ik en mijn broer hebben samen een Xbox gekocht.
Nu gaat hij uit huis en heb ik ondertussen een nieuwe Xbox gekocht.

Ik neem het Live Account over (CoD4 Level wil ik wel behouden natuurlijk :))..

Alleen hoe zit dit met save games (oa GTA IV)

Is dit over te zetten ?

En als ik het Live Account migreer, is die dan niet meer aan te roepen op de andere Xbox ?

Thnx
je hebt een programma xplorer 360, waarmee je bestanden van je xbox hd kan plukken. Om dit programma te kunnnen gebruiken moet je wel de seal verbreken van je hd behuizing, vervolgens kan je dan je xbox hd hangen aan je pc en de savegames overzetten naar pc. Met je eigen hd doe je hetzelfde maar dan zet je de bestanden over op je hd.

Makkelijker is misschien om een memory card te kopen en daar je save games op te zetten. Kost alleen wel geldt, maar je behoudt de garantie van je hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

SH4D3H schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 18:09:
[...]

Gehackte firmware is niet gelijk aan "ik kopieer/download games".
Ik speel gewoon originele disks in mijn gehackte drive, het ging mij om stilte :)
En je antwoord slaat op welk gedeelte van mijn post ?
Eerst lezen dan replyen maat, ik heb het puur over het feit dat MS gehackte firmwares banned !
Ik heb GEEN woord gerept over warez
ow en alle bajesklanten zijn ook allemaal ongeschuldig ;)
Beakzz schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 21:15:
[...]
Verder heb ik 600gb in mijn albumsmap staan en gisteren het streamen ontdekt _/-\o_
Is er een optie om hem per map te laten lezen ? Hij zet nu alles onder artiesten en alleen de .m3u staan netjes op een rijtje :?
Tip : Zoek op TwonkyMediaServer ;)
Werkt veel beter dan standaard WMC imho

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-07-2008 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In al het gamegeweld van de afgelopen maanden, ben ik de XBLA games een beetje uit het oog verloren. Aangezien er 1 of 2 per week uitkomen, moet ik er echt een stuk of 25 gemist hebben :+

Zijn er nog pareltjes uitgekomen? Op Xbox.com staat niet echt een duidelijke lijst.

Ik zie in ieder geval Golf: Tee It Up! wat leuk moet zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 12-07-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 12:58:
In al het gamegeweld van de afgelopen maanden, ben ik de XBLA games een beetje uit het oog verloren. Aangezien er 1 of 2 per week uitkomen, moet ik er echt een stuk of 25 gemist hebben :+

Zijn er nog pareltjes uitgekomen? Op Xbox.com staat niet echt een duidelijke lijst.

Ik zie in ieder geval Golf: Tee It Up! wat leuk moet zijn :)
Penny-Arcade Adventures Episode 1 is wat mij betreft één van de beste spellen van de afgelopen tijd en van alle XBLA spellen. Ik had hele lage verwachtingen, maar het is een zeer leuk spel geworden. Ik heb er zelfs GTA IV een paar dagen voor aan de kant geschoven.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 12-07-2008 14:30 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Even niet xbox (live), maar toch gezien bovenstaande post.... penny arcade adventures is dit weekend 10$ op steam : http://storefront.steampo....php?area=app&AppId=18000

Vind zelf de prijs van 20$ op steam en 1600 punten op live teveel, maar voor 10$ kun je niet echt een grote miskoop doen :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:01:
[...]

ps gebruik je mulleter ?
Neuh, ik ken de risico's. :)

Ik heb nu toch alleen maar live silver op het moment.
Overigens is de iXtreme firmware dusdanig goed dat het op het moment stil is in ban-land. :P

En ja, ik gebruik mulleter, erg handig programma.
Heb er zelfs nog een tutorial voor geschreven ooit op xbox-scene.com, voor een van de eerdere versies, het programma is nu compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mace schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:08:
[...]

Neuh, ik ken de risico's. :)

Ik heb nu toch alleen maar live silver op het moment.
Overigens is de iXtreme firmware dusdanig goed dat het op het moment stil is in ban-land. :P
jah dat zeiden we toen ook voor de grote banwave ;) :w
Ze doen gewoon een flinke tijd aan mining, en dan *pats* .... gebanned })

mij iig niet meer gezien, de meerwaarde van de 360 zit voor mij juist online dus ik loop het risico liever niet meer

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-07-2008 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 18:13:
[...]

jah dat zeiden we toen ook voor de grote banwave ;) :w
Ze doen gewoon een flinke tijd aan mining, en dan *pats* .... gebanned })

mij iig niet meer gezien, de meerwaarde van de 360 zit voor mij juist online dus ik loop het risico liever niet meer
Meh, ik heb al een keyvault enz. klaarliggen van een RROD console. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

punisher007 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 16:54:
Even niet xbox (live), maar toch gezien bovenstaande post.... penny arcade adventures is dit weekend 10$ op steam : http://storefront.steampo....php?area=app&AppId=18000

Vind zelf de prijs van 20$ op steam en 1600 punten op live teveel, maar voor 10$ kun je niet echt een grote miskoop doen :)
Uit Penny-Arcade Adventures haal je makkelijk 8 uur speelplezier. Er zijn tegenwoordig genoeg spellen van €60 die niet veel langer dan dat zijn. Voor een XBLA titel is het veel, daar heb je wel gelijk in, maar ik vond het spel toch wel de moeite waard.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber, Live op diverse gamesites:

E3 2008 Microsoft Press Conf
Mon 07/14 10:30 am PT

Ook de Sony en Nintendo press conferences zullen live te volgen zijn. Heerlijk vind ik dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:47

Twazerty

AVCHDCoder developer

Zojuist een xbox 360 premium gekocht en al gelijk een probleem gevonden. Het signaal wat uit de optische uitgang komt ruist. Ik kwam er vrijwel meteen achter. Harman Kardon AVR 145 receiver stond op -20db en ik hoor de ruis. Zet ik mijn Samsung Cabel tuner aan via optisch dan hoor ik de ruis niet. Als ik de versterker maximaal openzet dan hoor je de ruis van de versterker zelf omdat die te hard is. Maar de ruis via optisch van de xbox360 komt hier bovenop. 100% zeker. Ik heb de AV/Component kabel uit de receiver gehaald en de ruis blijft. Zou iemand het kunnen checken op zijn receiver of wel of geen ruis door de optisch komt. Btw ook te merken aan het feit dat de receiver continu signaal krijgt omdat normaal bij geen signaal de input even wegvalt. Ik zou dit probleem graag opgelost zien. Want misschien is mijn xbox niet goed.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ruis door optisch zou zeer vreemd zijn. Dat zou betekenen dat ie zijn digitaal signaal standaard omzet naar analoog, waarna die -ingeval voor optical out gekozen wordt- het signaal TERUG naar digitaal omzet.

* boe2 gaat even experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Twazerty schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:
Zojuist een xbox 360 premium gekocht en al gelijk een probleem gevonden. Het signaal wat uit de optische uitgang komt ruist. Ik kwam er vrijwel meteen achter. Harman Kardon AVR 145 receiver stond op -20db en ik hoor de ruis. Zet ik mijn Samsung Cabel tuner aan via optisch dan hoor ik de ruis niet. Als ik de versterker maximaal openzet dan hoor je de ruis van de versterker zelf omdat die te hard is. Maar de ruis via optisch van de xbox360 komt hier bovenop. 100% zeker. Ik heb de AV/Component kabel uit de receiver gehaald en de ruis blijft. Zou iemand het kunnen checken op zijn receiver of wel of geen ruis door de optisch komt. Btw ook te merken aan het feit dat de receiver continu signaal krijgt omdat normaal bij geen signaal de input even wegvalt. Ik zou dit probleem graag opgelost zien. Want misschien is mijn xbox niet goed.
Heb je de Audio instellingen goed op de 360? Volgens mij moet je daar ook bij Audio aangeven dat je het digitaal wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

als je digitaal er niet doorkomt zal er niet veel geluid door zijn kabeltje komen :p

In ieder geval, bij mij klinkt het prima, maar ik weet niet hoe duur jouw set is.

[ Voor 33% gewijzigd door boe2 op 12-07-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 22:53:
als je digitaal er niet doorkomt zal er niet veel geluid door zijn kabeltje komen :p

In ieder geval, bij mij klinkt het prima, maar ik weet niet hoe duur jouw set is.
Ik bedoelde meer Dolby Digital selecteren. Standaard staat die optie op Stereo. Je moet handmatig in je 360 aangeven dat hij 5.1 Digitaal moet outputten om het maar eens in het Nederlands te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

PWM schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:00:
[...]

Ik bedoelde meer Dolby Digital selecteren. Standaard staat die optie op Stereo. Je moet handmatig in je 360 aangeven dat hij 5.1 Digitaal moet outputten om het maar eens in het Nederlands te zeggen :P
Ik heb ook gewoon 5.1 surround geluid ingame. Versterker geeft ook netjes aan dat er dolby 5.1 binnekomt. In de xbox 360 staat er bij Digital output settings: Dolby Digital 5.1. De xbox mixt er volgens mij gewoon ruis bij. dat kan eigenlijk niet anders. Ik wacht met smart op jullie resultaten mocht er nog iemand tijd en zin hebben om het te proberen voor mij.

De receiver/versterker die ik heb was ooit duur. Rond de 600 euro d8 ik. Maar is al nieuw te koop voor rond de 200 euro. Harman Kardon AVR145. Hangen wat High end speakers aan. Wat mid end. En wat ertussenin. De ruis gaat het hards/is het duidelijkst te horen op mijn PA Boxen. Zodra ik een filmpie start zonder enig geluid dan is de ruis weg omdat de xbox dan geen geluid heeft om uit persen. En nee films zonder geluid kijken is geen optie :P

[ Voor 30% gewijzigd door Twazerty op 13-07-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Fifa Street is een stuk vermakelijker dan ik dacht. En, easy achievements..eindelijk straks boven de 10.000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Er staat een nieuwe Tales of Vesperia trailer op de Japanse marktplaats (dit is dus de tweede trailer), en ik moet zeggen: deze is enorm kwijlmateriaal vergeleken met de vorige trailer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Grmbl nu heb ik weer exact hetzelfde probleem.. de Xbox loopt random volledig vast en moet gereboot worden. Dit heeft te maken met profielen ofzo.. moet de savegames verwijderen en/of een nieuw profiel aanmaken. Betekent dit dat de Xbox langzaam kapot aan het gaan is, of hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Syntagma schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:57:
Grmbl nu heb ik weer exact hetzelfde probleem.. de Xbox loopt random volledig vast en moet gereboot worden. Dit heeft te maken met profielen ofzo.. moet de savegames verwijderen en/of een nieuw profiel aanmaken. Betekent dit dat de Xbox langzaam kapot aan het gaan is, of hebben meer mensen dit?
Wie zegt dat dat te maken heeft met je profielen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:30:
Hoe kun je eigenlijk media opslaan op je Xbox 360 zonder het te kopen via marketplace. Dus bijv. je eigen muziek gewoon op je xbox hebben staan zonder telkens een device aan te koppelen of je pc aan te hebben om media te sharen.
Hoe zet je dus gewoon media op je HDD?

[ Voor 5% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 13-07-2008 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Syntagma schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:57:
Probeer de cache eens te legen.

http://www.joystiq.com/20...he-clear-code-discovered/
Kn4kw0r5t schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:01:
Je kan muziek rippen, dus CD er in en dan op je disk zetten. Maar je kan niet filmpjes of mp3's erop zetten, die moet je streamen of met de externe HD doen.

[ Voor 32% gewijzigd door mace op 13-07-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

op verzoek even getest en op mijn onkyo reciever heb ik helemaal geen ruis uit de xbox 360. Ook optisch aangesloten. Het lijkt mij ook heel erg vreemd dat een digitaal signaal ruis geeft aangezien dat echt iets is van analoge signalen. Lijkt me eeder een fout in de reciever dan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Smarron schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:22:
[...]

[...]
Top Spin 3 is echt een supergame! Je moet de game wel compleet opnieuw leren, aangezien ze de besturing vergeleken met deel 1 en 2 compleet hebben gewijzigd. Vond ik in het begin erg irritant, maar dit is wel eerlijker voor iedereen.

Je kunt uiteraard weer je eigen speler maken en deze helemaal vormen op de manier hoe jij wilt waarin het moet uitblinken. De toernooien zijn wel vrij simpel opgezet. Maximaal 12 toernooien per jaar (elke maand 1) en dan kies je voor een makkelijk of moeilijk toernooi (weinig of veel punten te winnen uiteraard). Na elke gewonnen wedstrijd win je 2 soorten punten; 1 om je speler beter te maken en 1 om accesoires te kopen. De laatste win je overigens in overvloed (ik heb er nu ruim 120.000 terwijl een shirtje misschien 100 kost). De experience points om je speler te verbeteren worden heel wat schaarser verdeeld, maar deze kun je wel na elke wedstrijd toevoegen waardoor je per wedstrijd een klein beetje beter wordt en niet na een heel toernooi pas. Overigens mag het, je kunt ze ook gewoon opsparen. Je kunt na elke wedstrijd dus ook ff "shoppen". Veel merken zijn aanwezig en je kunt hier je kleding en schoenen aanschaffen en rackets. Je haar laten knippen en dat soort ongein. In de careermodus zit buiten de wedstrijden om weinig ander vermaak. Geen speciale wedstrijden ofzo. Nadat je de nummer 1 positie hebt bereikt (1 seizoen lang meen ik), krijg je nog wel een speciaal doel voor ogen, maar dat moeten jullie zelf nog maar ontdekken. ;)

Tijdens een wedstrijd zie je buiten de stand echt helemaal niks meer in beeld. De manier van slaan is compleet 'verborgen' en weet alleen jij. Veel leuker met multiplayer, want dat blijft het echt continu de vraag waar iemand naartoe slaat, maar vooral welke slag en met welke snelheid iemand wilt gaan slaan. Die powermeters zijn dus volledig verdwenen. Indien je elke bal goed raakt en met een goede timing, kun je vrijwel niet uitslaan met de gewone knoppen. Raak je een bal half of is je timing verkeerd dan wel. Er zijn 2 special-knoppen. 1 om de scherpte te optimaliseren, dus hoeken maken of langs de lijn slaan en 1 om meer power in de slag te krijgen. Je kunt ze ook tegelijkertijd gebruiken. Timing en precisie moeten goed zijn, anders sla je snel uit of in het net.

Aangezien de besturing dus is aangepast, draait eigenlijk alles om timing. Knoppen ingedrukt houden en wanneer de bal de grond raakt, laat je los om een perfecte slag te slaan. Als je dit dus eenmaal doorhebt, is het echt een heerlijke tennisgame en wat mij betreft dus beter dan de voorgaande delen en ook veel beter dan Virtua Tennis.

Heb je de moeilijkheidsgraad te laag of te hoog staan bij het beginnen van je carriere, geen probleem. Na elke wedstrijd kun je deze aanpassen.

Er zit ook een trainingsoptie in (buiten de carriere modus om). Dit is compleet vrijwillig en hier kun je elke slag leren. Het enige nadeel van het hele spel tot nu toe: de gameplay lijkt ietwat langzamer, maar de bewegingen ogen daarentegen nog realistischer.

Wat mij betreft een regelrechte aanrader!
Beetje late reactie maar heb deze game ook besteld en speel momenteel de demo. Toen ik de gameplay doorhad was het opeens een brilliant spel. Soms geweldige rallies met de tegenstander. Jammer dat je alleen 1 tie-break kunt doen in de demo.

zit alleen met paar nieuwsgierigheid vraagjes.
1: Kun je ook op Nederlandse tournooien spelen, zo ja alleen fictieve of ook bestaande? Heb iets met games en eigen land....
2: Je kunt ook dubbel spel doen, is dit ook een optie tijdens career-mode? Dat je dus bij bepaalde tournooien ook het dubbels-tournooi meedoet?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik had niet eens in de gaten dat er inmiddels een nieuwe topic was aangemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Exorcist schreef op zondag 13 juli 2008 @ 00:58:
[...]

Wie zegt dat dat te maken heeft met je profielen dan?
Omdat ik dit al eerder gehad heb, toen heb ik de cache gereset maar dat hielp niet. Daarna vond ik een artikel van Microsoft zelf dat zegt dat je profiel corrupt geraakt kan zijn en dat je dan alle savegames moet wegdoen, of een nieuw profiel aanmaken.

Xbox 360: The screen freezes
If this problem occurs with the hard drive attached and clearing the cache did not resolve the issue, create a new gamer profile, and then test to see whether the issue still occurs. If the issue does not occur when you use a new gamer profile, the issue may be related to the original gamer profile or saved game information for one or more games that are associated with the original gamer profile. To verify this, delete the saved games for all games that show this problem for the original gamer profile.
Ik heb destijds even gespeeld met een ander profiel en toen deed ie het weer. Nu is het probleem terug, gisteren waren vrienden aan het spelen met twee andere profielen. Weet niet hoe het zit met mijn eigen profiel, maar iets gaat dus niet helemaal lekker..

Ik heb vastlopers gehad bij de demo van Grid, de demo van Blazing Angels 2 en bij de volledige versie van PGR3. Soms bevriest ie al meteen op het opstartscherm.

[ Voor 34% gewijzigd door Syntagma op 13-07-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

rajackar schreef op zondag 13 juli 2008 @ 04:00:
op verzoek even getest en op mijn onkyo reciever heb ik helemaal geen ruis uit de xbox 360. Ook optisch aangesloten. Het lijkt mij ook heel erg vreemd dat een digitaal signaal ruis geeft aangezien dat echt iets is van analoge signalen. Lijkt me eeder een fout in de reciever dan.
Bedankt voor de test. Weet je echt 100% zeker dat de xbox geen ruis over optisch stuurt. Want met andere aparatuur via optisch heb ik namelijk geen ruis over optisch. Als je je xbox gewoon aan hebt staan op het dashboard. Knippert de versterker dan dat hij geen signaal heeft of blijft de input gewoon branden van er is signaal. Dit is namelijk een crusiaal gegeven. Zouden aub nog meer mensen dit even willen testen voor mij. Want anders ga ik gewoon terug naar de winkel met een niet deugdelijk product.

Edit: Je zou denken dat het eventueel aan de optische ingang ligt maar hij doet het op alle 3 de optische ingangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Twazerty op 13-07-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik krijg alleen een heel klein beetje ruis als ik de versterker helemaal open zet. Dit heb ik niet alleen bij de xbox dus dat zal wel in de versterker zitten, Op het dashboard heb ik btw gewoon een input signaal. Is ook wel logisch aangezien het dashboard ook geluid maakt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

rajackar schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:40:
Ik krijg alleen een heel klein beetje ruis als ik de versterker helemaal open zet. Dit heb ik niet alleen bij de xbox dus dat zal wel in de versterker zitten, Op het dashboard heb ik btw gewoon een input signaal. Is ook wel logisch aangezien het dashboard ook geluid maakt.
Mmh. Dat je versterker ruist is normaal omdat ie helemaal open staat. Ze sturen dus bewust signaal om de input actief te houden. Ook bij geen geluid. Ik hoor een ruis en jij niet. Heb je vergelijkingsmeteriaal. Zoals een digitale tuner. Even volume dichtdraaien van tuner. Dan het volume van de ruis van de versterker vergelijken. Welke gaat dan harder. Tuner of xbox. Of beide evene hard. Bij mij gaat dus de xbox een heel stuk harder dan mijn tuner. Zo hard dat ik de ruis nog kan horen op normaal volume.

Zojuist xbox support aan de lijn gehad. En ze kende het probleem niet. De medewerker had wel het vermoeden dat het aan de xbox ligt en raade me aan om terug te gaan naar de winkel. Morgen ga ik dus terug naar de winkel. En het resultaat van een eventuele andere xbox komt online.

[ Voor 13% gewijzigd door Twazerty op 13-07-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 12:56
De geruchtenmachine was al behoorlijk aanwezig; in USA en Canada wordt de premium (20gb) in prijs verlaagd - EN per augustus komt er ook nog een 60gb bij (die dan weer de originele oude prijs gaat krijgen).....

Jammer dat europa weer even wordt vergeten in de meldingen van Microsoft..... :(

http://sjeltur.nl/xbox-360-the-60gb-hd-is-coming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Hen3s schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:50:
De geruchtenmachine was al behoorlijk aanwezig; in USA en Canada wordt de premium (20gb) in prijs verlaagd - EN per augustus komt er ook nog een 60gb bij (die dan weer de originele oude prijs gaat krijgen).....

Jammer dat europa weer even wordt vergeten in de meldingen van Microsoft..... :(

Komt vanzelf wel, duurt alleen eventjes, wordt dan waarschijnlijk

Als er geen regio-lockout bestond had ik al mijn consoles gewoon in de US gehaald, aangezien hier alles veel duurder is.

[ Voor 3% gewijzigd door mace op 13-07-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht omdat wij al een prijsverlaging hebben gehad waarbij Amerika werd overgeslagen?

Dit is overigens niet echt een prijsverlaging, de Arcade blijft nog op $279 en de Elite op $449 de 60GB wordt $349. Microsoft stopt met de 20GB en vervangt deze voor de 60GB versie. Hierdoor is de prijs van de 20GB nu $299 maar zodra deze op zijn is de deal afgelopen. Of Microsoft moet vervolgens de 60GB naar $299 verlagen maar dat zie ik niet zo heel snel gebeuren(niet voor november iig). Sony heeft hetzelfde gedaan met de 20GB versie van de PS3.

De lage dollar koers zorgt ervoor dat Microsoft zich richt op 'winst' en minder op 'marktaandeel'. Sony zal overigens niet kunnen reageren omdat de man die over de financiele zaken van het bedrijf gaat er geen goedkeuring voor geeft. Ook Sony gaat voor de winst en minder op marktaandeel, dit zorgt er wel voor dat de PS3 voorlopig niet beter gaat verkopen in Japan en Nintendo door het gebrek aan competitie de prijs van de Wii(die nog steeds overal $250/250 euro kost) niet hoeft te verlagen. Door de Amerikaanse economische situatie zal de markt voor HD consoles stagneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

L1nt schreef op zondag 13 juli 2008 @ 10:43:
Beetje late reactie maar heb deze game ook besteld en speel momenteel de demo. Toen ik de gameplay doorhad was het opeens een brilliant spel. Soms geweldige rallies met de tegenstander. Jammer dat je alleen 1 tie-break kunt doen in de demo.

zit alleen met paar nieuwsgierigheid vraagjes.
1: Kun je ook op Nederlandse tournooien spelen, zo ja alleen fictieve of ook bestaande? Heb iets met games en eigen land....
2: Je kunt ook dubbel spel doen, is dit ook een optie tijdens career-mode? Dat je dus bij bepaalde tournooien ook het dubbels-tournooi meedoet?
Er is 1 Nederlands toernooi, maar het is geen ABN-AMRO of Ordina helaas. Nep toernooi in Amsterdam. In career kun je ook geen dubbelspel spelen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Smarron schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:03:
[...]
Er is 1 Nederlands toernooi, maar het is geen ABN-AMRO of Ordina helaas. Nep toernooi in Amsterdam. In career kun je ook geen dubbelspel spelen.
beetje jammer maar ja, je kunt niet alles hebben.

kan niet wachten tot ie binnen is. Hopelijk maandag

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
mace schreef op zondag 13 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Komt vanzelf wel, duurt alleen eventjes, wordt dan waarschijnlijk

Als er geen regio-lockout bestond had ik al mijn consoles gewoon in de US gehaald, aangezien hier alles veel duurder is.
Ik was van plan morgen een 360 pro met 20 gig te bestellen, maar deze berichten doen je dan weer afvragen of je niet even moet wachten...wellicht komen er wat aanbiedingen van winkels die van de 20 gb modellen afwillen, of je koopt over enkele weken een 60 gb versie voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 10:05:
[...]

En je antwoord slaat op welk gedeelte van mijn post ?
Eerst lezen dan replyen maat, ik heb het puur over het feit dat MS gehackte firmwares banned !
Ik heb GEEN woord gerept over warez
En mulleter is niet voor warez? ;)
Beter weten wat je zegt dus maat ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Syntagma schreef op zondag 13 juli 2008 @ 12:52:
[...]

Omdat ik dit al eerder gehad heb, toen heb ik de cache gereset maar dat hielp niet. Daarna vond ik een artikel van Microsoft zelf dat zegt dat je profiel corrupt geraakt kan zijn en dat je dan alle savegames moet wegdoen, of een nieuw profiel aanmaken.

Xbox 360: The screen freezes

[...]

Ik heb destijds even gespeeld met een ander profiel en toen deed ie het weer. Nu is het probleem terug, gisteren waren vrienden aan het spelen met twee andere profielen. Weet niet hoe het zit met mijn eigen profiel, maar iets gaat dus niet helemaal lekker..

Ik heb vastlopers gehad bij de demo van Grid, de demo van Blazing Angels 2 en bij de volledige versie van PGR3. Soms bevriest ie al meteen op het opstartscherm.
Nu gaat het helemaal mis, heb een aantal keer een rode ring gehad (1,3 en 4) en hij loopt nu constant vast, met of zonder harddisk, met demo's, met volledige spellen. Ook nieuwe profielen aangemaakt en cache geleegd, niets werkt. Ga hem maar opsturen voor reparatie..

[ Voor 3% gewijzigd door Syntagma op 13-07-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Syntagma schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:36:
[...]

Nu gaat het helemaal mis, heb een aantal keer een rode ring gehad (1,3 en 4) en hij loopt nu constant vast, met of zonder harddisk, met demo's, met volledige spellen. Ook nieuwe profielen aangemaakt en cache geleegd, niets werkt. Ga hem maar opsturen voor reparatie..
Heb je ook geprobeerd om je account te recoveren? Een rode ring is sowieso niet goed, dus je kan hem denk ik beter opsturen voor de zekerheid :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ok, genoeg warez en gehackte firmware gebrabbel. Back ontopic please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
sekeroglan schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:42:
[...]

Heb je ook geprobeerd om je account te recoveren? Een rode ring is sowieso niet goed, dus je kan hem denk ik beter opsturen voor de zekerheid :)
Wat bedoel je met account recoveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Syntagma schreef op zondag 13 juli 2008 @ 18:58:
[...]

Wat bedoel je met account recoveren?
- Je moet eerst uitloggen op Live
- Op de guide knop drukken
- Optie recover gamertag kiezen
- Je gegevens invullen
- Hierna gaat die Live verbinding zoeken en je account herstellen op je xbox. ( duurt meestal 15 tot 45 min. )
- Hierna log je opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ok, maar ik snap niet wat dat zou moeten doen voor mijn probleem, want het gebeurt ook bij alle accounts die niet op live zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22

Hint:

Wanneer heb jij voor het laatst een Pro in een winkel in de schappen zien staan. ;)

Ik heb er hier in Heerlen al 2 maanden geen meer gezien, niet bij de MM, Eplaza of andere winkel.
Reken er maar op dat per 1 Augustus hier gewoon de 60GB's te koop zijn, en waarschijnlijk hebben deze dan ook de "Jasper" chipset (die misschien ook weer stiller is).

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar kan iemand mij snel vertellne of je een xbox het beste rechtop kunt zetten(verticaal) of liggend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty

Twazerty

AVCHDCoder developer

Jaeger schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:24:
Het zal vast wel ergens in dit topic staan, maar kan iemand mij snel vertellne of je een xbox het beste rechtop kunt zetten(verticaal) of liggend ?
Ik hou niet van apparatuur die op zijn zij ligt. Ik zet mn tv toch oook niet op zn'n kant :+
Zou opzich niet uit moeten maken. Alleen ik denk dat liggend toch iets beter is omdat warme lucht opstijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jaeger schreef op zondag 13 juli 2008 @ 23:24:
Het maakt niet uit. Ik heb hem verticaal en nog nooit iets gebeurd. Daar is die ook voor gemaakt, om verticaal of horizontaal neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Mijn xbox laadt liggend sneller. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Die van mij ligt ook, maar dat is gewoon omdat hij verticaal niet in m'n tv-meubel past :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Vorige week voor 10 euro de HD DVD add on gehaald :P Best een geinig ding eigenlijk. Alleen ben niet echt bekend met winkels die HD DVD films verkopen(liefst online) Ben al bij MM geweest en ook een aantal gekocht( 4.95 p/stuk)

Zijn er nog online winkels die ook HD DVD's verkopen voor een goed prijs? En welke zijn bekend bij jullie(betrouwbaar) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

HDD DVD Add on....dat is gewoon de HDDVD Drive neem ik aan ?
Waar haal je die voor zon prijs ? dan word die nog best interessant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:53:
Vorige week voor 10 euro de HD DVD add on gehaald :P Best een geinig ding eigenlijk. Alleen ben niet echt bekend met winkels die HD DVD films verkopen(liefst online) Ben al bij MM geweest en ook een aantal gekocht( 4.95 p/stuk)

Zijn er nog online winkels die ook HD DVD's verkopen voor een goed prijs? En welke zijn bekend bij jullie(betrouwbaar) _/-\o_
www.play.com heeft nog stapels, waaronder veel voor +/- 10,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rg-mohwa schreef op maandag 14 juli 2008 @ 08:59:
HDD DVD Add on....dat is gewoon de HDDVD Drive neem ik aan ?
Waar haal je die voor zon prijs ? dan word die nog best interessant :+
Zag toevallig 1 via xboxworld.nl was nog nieuw en geseald :P Was van het weekend in England en daar kost het in de winkel nieuw 25 euro.
PWM schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:06:
[...]

www.play.com heeft nog stapels, waaronder veel voor +/- 10,-
Thx :>

Is er ook manier om achter te komen of het met NL ondertiteling is?

[ Voor 5% gewijzigd door sekeroglan op 14-07-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Iemand enig idee/vermoeden wanneer de E3 downloads beschikbaar zijn? zoals Too Human..

Edit: over Too Human lees ik net dit The demo features part of the first level of the game and will be available beginning Monday, July 14, at 2 A.M. PDT.

Edit2: Hij staat nu op xbox live.. enjoy

[ Voor 56% gewijzigd door bechown op 14-07-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19

Volgens mij zijn er ook genoeg hddvd films of niet? eigenlijk zou microsoft gewoon verder moeten gaan met ondersteuning ervoor, speciaal voor de xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Maar aangezien geen films uitgeeft schiet je daar niet bijster veel mee op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

bechown schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:27:
Iemand enig idee/vermoeden wanneer de E3 downloads beschikbaar zijn? zoals Too Human..

Edit: over Too Human lees ik net dit The demo features part of the first level of the game and will be available beginning Monday, July 14, at 2 A.M. PDT.

Edit2: Hij staat nu op xbox live.. enjoy
Ben benieuwd. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het spel aan zijn verwachtingen kan voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Waar heb je die gehaald? Ik heb de laserunit ervan nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het gerucht gaat dat vanavond op de E3 een Halo vervolg word aangekondigd.

Belangrijkste punten:
  • Squad Based
  • Geen Masterchief
  • 8 Player coop
Laat maar komen :)

bron: http://www.gamespot.com/f...=gs_xbox_360&subj=6193720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

PWM schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:51:
Het gerucht gaat dat vanavond op de E3 een Halo vervolg word aangekondigd.

Belangrijkste punten:
  • Squad Based
  • Geen Masterchief
  • 8 Player coop
Laat maar komen :)

bron: http://www.gamespot.com/f...=gs_xbox_360&subj=6193720
Interessant, het zal me verbazen als Master Chief er niet op één of andere manier wel inzit, al dan niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Moet zeggen dat Too Human na een beetje wennen wel lekker vind spelen.. De camera moest ik het meest aan wennen.. maar is net als Ninja Gaiden 2 niet super storend.. Vanavond maar de rest uitproberen.. Jammer is wel dat er maar 1 class is om te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Mensen die GTAIV spelen.....

Hoe lang duurt het voordat je uit het eerste stukje van het eiland mag, ik heb al zoveel hits gedaan, auto's gestolen, etc etc, maar nieuwe stukjes map erbij krijgen ho maar.
spoiler:
Faust = dood
Brucie = al 8 dingen voor gejat + wat missies
Roman = stomme taxi missies (boring !)
Little Jacob = wat mensen gekilld, dealers gekilled in hun huis.

Enig zicht op hoe lang het nog duurt voor het spel verder ontwikkeld ? dus nieuwe stukken land, eigen huis ofzo etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:59
hh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Na een bepaalde missie. "Romans Sorrow" zo uit m'n hoofd.

Overigens is daar het GTA-topic voor, hier ook in SGD.

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 14-07-2008 13:19 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

CrankyGamerOG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:16:

Hoe lang duurt het voordat je uit het eerste stukje van het eiland mag, ik heb al zoveel hits gedaan, auto's gestolen, etc etc, maar nieuwe stukjes map erbij krijgen ho maar.
spoiler:
Faust = dood

Enig zicht op hoe lang het nog duurt voor het spel verder ontwikkeld ? dus nieuwe stukken land, eigen huis ofzo etc ?
De taxi dingen en auto's jatten en drugs rondbrengen kan je later ook nog doen.
Je moet gewoon missies doen voor mensen, dan komt het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
CrankyGamerOG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:16:

spoiler:
Faust = dood

Kan beter in het GTA 4 topic, maarja.
spoiler:
Als het goed is wordt je daarna gebeld door Dimitri om het geld op te eisen voor de hit op Faustin, anders hem zelf eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Alexji schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:21:
[...]

Kan beter in het GTA 4 topic, maarja.
spoiler:
Als het goed is wordt je daarna gebeld door Dimitri om het geld op te eisen voor de hit op Faustin, anders hem zelf eens bellen
lol das toevallig, die missie ben ik net aangekomen, en ik zal idd in het GTAIV topic gaan loeren, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Iemand too human al geprobeerd?
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben en de demo kan gaan downloaden :)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.