Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 51.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:52
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:10:
MIcrosoft heeft met deze conferentie niet alleen zichzelf maar ook Sony gesloopt.
Hoezo zichzelf, ik vroeg me enkel af waar de Newton controller was en nieuwe of nog onbekende titels zoals bv Alan Awake. Maar dat komt nog wel, de line up voor de herfst is sterk genoeg. Dont spill all the beans.

Ik vind de veranderingen van het dashboard + de miis echt tof, zal live zeker gaan verbeteren. Ik verwacht ook een soort home, maar dan meer cartoony en dat is opzich wel ok want aan een second live heb ik helemaal geen behoefte. Final Fantasy XIII ga ik zeker halen, scheelt me weer een ps3 aankoop (alhoewel die er misschien toch nog wel komt). Dat lips etc boeit me niet enorm veel, in the movies was opzich wel grappig, dat dansende vrouwtje stond flink voor lul :{ (maar dat bewijst dus dat de game best goed kan zijn, lekker met je vrienden voor lul staan, idd na een biertje op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor de liefhebber, Bungie brengt zijn nieuws op woensdag :)

http://www.bungie.net/defaultsi.aspx

We zijn er nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

Phydomir

Dennis

Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de Sony persconferentie. FF13 was een van de games waar ik een PS3 voor zou gaan kopen. Op deze manier blijft er weinig aan exclusieve games over.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:23
Pijnlijk... pijnlijk... Final Fantasy XIII ook voor de Xbox 360... De belangrijkste titel voor de PS3 na MGS4 en Sony heeft hem uit zijn handen laten glippen... Ik denk dat Square Enix in zekere mate gedwongen was om multiplatform te gaan vanwege de gigantische ontwikkelingskosten van het spel afgezet tegen het verwachte aantal verkochte PS3s in 2009. Ik neem aan dat Sony niet de financiën (er voor over) had om flink in de geldbuidel te tasten om toch FFXIII exclusief voor de PS3 te houden. Het is in ieder geval een fors verlies, want FFXIII als exclusieve PS3-titel was een absolute troef. MS is veel makkelijker met het graaien in de rijkgevulde geldbuidels, want ze hebben het afgelopen jaar veel geinvesteerd in JRPGs. Dit is hun voorlopige hoogtepunt. De enige vraag wat al die investeringen MS zal opleveren in Japan, want tot nu toe wil het absoluut niet vlotten. JRPGs hebben in EU en de VS eerder een nichestatus (afgezien van FFXIII)

Wat de rest van de presentatie betreft heb ik iets te veel casual/muziek-games gezien. Totale overkill, zelfs al ben ik op zich een fan van muziekgames (GH!) RE5 zag er goed uit maar ik hoop toch niet dat je verplicht bent coop te spelen. Fable 2 zag er fantastisch uit maar waarom krijg ik alleen maar info over bijzaken in het spel (de hond, coop mogeljkheden, een wereld die met je meeleeft) maar niks over het eigenlijke spel zelf? Is dat opeens een bijzaak geworden? Bestaat fable voornamelijk uit partygames of zo? Gears of War zag er erg goed uit, maar ik heb er te weinig van gezien omdat op dat moment mijn IGN-feed in elkaar aan het storten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phydomir schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:22:
Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de Sony persconferentie. FF13 was een van de games waar ik een PS3 voor zou gaan kopen. Op deze manier blijft er weinig aan exclusieve games over.
Games zijn tegenwoordig zo kostbaar en het marktaandeel van zowel de PS3 als 360 is nog zo klein vergeleken met de PS2 na twee, drie jaar dat 3rd party exclusives niet meer rendabel zijn tenzij MS of Sony heel diep in de buidel tasten. Uiteindelijk zullen alleen 1st party exclusives overblijven. Veel van MS's 3rd party exclusives zijn tijdelijk, zoals Last Remnant en Rock Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

De helft wat je daar zag: NetFlix, films etc. komt voorlopig niet naar Europa.

De line-up van MS was vooral meer van hetzelfde. Scene it 2(wie zit hier op te wachten?), dat film gedoe(regelrechte rip-off van Eyetoy), LIPS(zwaar overbodig met Guitar Hero en Rock Band op de markt en daarnaast een regelrechte kopie van Singstar). Gears of War 2 zag er vet uit en Resident Evil 5 natuurlijk ook maar voor de rest was de line-up qua games een beetje matig. Vooral als je kijkt naar de echte exclusieve games:
Gears of War 2
Viva Pinata 2
Banjo
Infinite Undiscovery
Fable
Portal Alive+andere XBLA games en wat casual meuk.

Final Fantasy XIII was de redding van deze conferentie en het enige "belangrijke" moment. De rest bepaalde niet de uitkomst van deze generatie en was allang bekend. Microsoft bevind zich nu in een lastig pakket ze proberen zowel de hardcore als de "casual" binnen te slepen en dat gaat nooit werken. XboxLive is niet sociaal door trash talking en waar waren Alan Wake en HALO Wars? Daarmaast is XboxLive niet de toekomst als je maar in 1 regio die features hebt. We hebben in Nederland geen videomarktplace e.d. dus daar falen ze al mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb anders prima ervaringen op live wat betreft sociaal zijn, je moet alleen niet naar die 12-jarige Amerikanen luisteren, maar daar heb je de mute functie voor.

Een een 7-tal steengoede exclusives binnen 3 maanden mager noemen? Sony heeft er naast Metal Gear geen meer (GT ok, maar daar staat Forza tegenover) en Nintendo heeft in het afgelopen jaar twee goede exclusives uitgebracht (Mario Kart en Smash Bros)

Daarnaast hebben beiden géén noemenswaardige concurrent voor x-box live.

Kun je bij sing star je eigen nummers importeren van je iPod?

[ Voor 57% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:29:
De helft wat je daar zag: NetFlix, films etc. komt voorlopig niet naar Europa.

De line-up van MS was vooral meer van hetzelfde. Scene it 2(wie zit hier op te wachten?), dat film gedoe(regelrechte rip-off van Eyetoy), LIPS(zwaar overbodig met Guitar Hero en Rock Band op de markt en daarnaast een regelrechte kopie van Singstar). Gears of War 2 zag er vet uit en Resident Evil 5 natuurlijk ook maar voor de rest was de line-up qua games een beetje matig. Vooral als je kijkt naar de echte exclusieve games:
Gears of War 2
Viva Pinata 2
Banjo
Infinite Undiscovery
Fable
Portal Alive+andere XBLA games en wat casual meuk.

Final Fantasy XIII was de redding van deze conferentie en het enige "belangrijke" moment. De rest bepaalde niet de uitkomst van deze generatie en was allang bekend. Microsoft bevind zich nu in een lastig pakket ze proberen zowel de hardcore als de "casual" binnen te slepen en dat gaat nooit werken. XboxLive is niet sociaal door trash talking en waar waren Alan Wake en HALO Wars? Daarmaast is XboxLive niet de toekomst als je maar in 1 regio die features hebt. We hebben in Nederland geen videomarktplace e.d. dus daar falen ze al mee.
Ik ben het deels met je eens. De Xbox Live Arcade-aankondigingen hadden weinig om het lijf. Nieuwe Uno? Opvolger van Galaga? Geometry Wars 2? Meh. Allles wat ze lieten zien was al bekend op Lips na. FFXIII was de enige verrassing. En wat te denken van de avatars? Soort kruising tussen Miis en Home-karakters.

Fable 2 en Gears of War 2 is wel een ijzersterk duo, die gaan absoluut in de verzameling. Infinite Undiscovery komt er ook waarschijnlijk bij. Ik ben heel wat minder optimistisch over de nieuwe Viva Pinata en Banjo en Kazooie.

[ Voor 7% gewijzigd door ymmv op 14-07-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:31:
Ik heb anders prima ervaringen op live wat betreft sociaal zijn, je moet alleen niet naar die 12-jarige Amerikanen luisteren, maar daar heb je de mute functie voor.

Een een 7-tal steengoede exclusives binnen 3 maanden mager noemen? Sony heeft er naast Metal Gear geen meer (GT ok, maar daar staat Forza tegenover) en Nintendo heeft in het afgelopen jaar twee goede exclusives uitgebracht (Mario Kart en Smash Bros)

Daarnaast hebben beiden géén noemenswaardige concurrent voor x-box live.
Waarom vergelijk je het gelijk met Sony en Nintendo?

Vergelijk dit eens met de 2007 line-up van de Xbox 360 toen de ene na de andere grote titel werd uitgebracht.
ymmv schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:34:
[...]

Ik ben het aardig met je eens. De Xbox Live Arcade-aankondigingen hadden weinig om het lijf. Nieuwe Uno? Opvolger van Galaga? Geometry Wars 2? Meh. Allles wat ze lieten zien was al bekend op Lips na. FFXIII was de enige verrassing. En wat te denken van de avatars? Soort kruising tussen Miis en Home-karakters.
Juistem, ik had graag nog een teaser van Forza 3 of zo willen zien. Daarnaast is HALO Wars gewoon verdwenen en daar keek ik ook best wel naar uit. Over het algemeen meer een samenvatting van wat we al wisten dan echt nieuw materiaal behalve het gebrabbel van Yoichi Wada natuurlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 14-07-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik moest toch wel even opspringen van mijn stoel dat ik las dat FF13 naar de X360 komt :P scheelt me uiteindelijk toch dat ik de PS3 niet meer hoef te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:35:
[...]

Vergelijk dit eens met de 2007 line-up van de Xbox 360 toen de ene na de andere grote titel werd uitgebracht.
Welke ene na andere? Vorige jaar was dé exclusive voor de 360 Halo 3. Daarnaast Bioshock, en dat was het wel.

* pagani kijkt nog even stiekem in z'n kast of hij iets gemist heeft.

Daar staan nu gears 2, fable 2, FFXIII en nog een shitload aan games tegenover :*)

En waarom zou ik het niet vergelijken met de enige concurrenten?

[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Mis ik nu iets? RE5, GoW2, Fable 2, Final Fantasy, Halo Wars, 2 Square Enix RPG's, Bungie aankondiging woensdag, nieuwe SIM Race game, etc. etc.

Volgens mij is er een prima line-up :)

EDIT:

Soulcalibur
Too Human
Brother in Arms
Heist
World in Conflict
Star Wars: Force Unleashed
HAWX
Rock Band 2
Red Alert 3
Saints Row 2
Tom Clancy's Endwar
Call of Duty
Prince of Persia

En nog stapels meer alleen al in het komende half jaar (Van 201 games is bekend dat ze nog dit jaar op de 360 uitkomen)

Verder niet zoveel nee :+

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 14-07-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

[...]
omdat jij ongetwijfeld een van de mensen was die heel enthousiast was over de 2 boeiende aankondigingen van nintendo vorig jaar (mario kart en brawl).

en wat PWM zegt: ik zie inderdaad een prima lineup. Misschien dat de klagers gewoon meer shooters willen spelen? Dan ben je inderdaad beter thuis op de ps3.

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 14-07-2008 21:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:36:
[...]

Welke ene na andere? Vorige jaar was dé exclusive voor de 360 Halo 3. Daarnaast Bioshock, en dat was het wel.

* Anoniem: 104593 kijkt nog even stiekem in z'n kast of hij iets gemist heeft.

Daar staan nu gears 2, fable 2, FFXIII en nog een shitload aan games tegenover :*)
Och, Forza 2, PGR4, Bioshock(had je genoemd), HALO 3 en nog een aantal hele toffe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Forza 2 E3 was in 2006 :P Dan had ik alleen PGR4 gemist, en die staat hier inderdaad niet in de kast :+

Ik was overigens mass effect vergeten, die staat wel in de kast maar heb ik zelden gespeeld :X

[ Voor 93% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:38:
[...]

omdat jij ongetwijfeld een van de mensen was die heel enthousiast was over de 2 boeiende aankondigingen van nintendo vorig jaar (mario kart en brawl).
Verre van dat, Nintendo was vorig jaar echt bagger en bagger slecht. Ze moeten dit jaar bewijzen dat ze het aankunnen om marktleider te zijn. Iets dat Sony keer op keer deed met de Playstation 2 op allerlei manieren. Die slappe hap met WiiFit en Youtube montages van vorig jaar was echt rampzalig. Heel E3 2007 was overigens een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:39:
Forza 2 E3 was in 2006 :P Dan had ik alleen PGR4 gemist, en die staat hier inderdaad niet in de kast :+
7 juni 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Daarnaast is HALO Wars gewoon verdwenen en daar keek ik ook best wel naar uit.
Woensdag is de Bungie persconferentie. Ik denk dat daar ook nog iets moois uit gaat komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
We hadden het over de E3... Zie net dat ook PGR4 níet was aangekondigd op de E3 van vorig jaar maar al eerder :P (2006)

[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:50

Nitai

Live the life you love.

Ligt er ook maar aan welke genre je boeit. Ik heb me prima vermaakt met Devil May Cry 4, Ninja Gaiden, Half Life, COD4, e.d.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:41:
[...]

Woensdag is de Bungie persconferentie. Ik denk dat daar ook nog iets moois uit gaat komen.
Ik hoop het, er waren geruchten over HALO "Blue" vandaag een soort van uitbreidingspakket en natuurlijk Halo Wars.
johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:39:
Dan waren er ook nog: Crackdown Blue Dragon, Ace Combat 6, Eternal Sonata, Naruto en misschien zegt Mass Effect je nog iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-05 11:28

rajackar

Blood Minister

Damn, hele presentatie gemist terwijl ik too human zat te spelen ;)
De demo is leuk maar het kan nog alle kanten op heb ik het gevoel. De menu systeemen moeten iig erg op de schop en ook de graphics zijn niet super mooi. Ook zijn de teksten op een standaard tv lastig te lezen. Lijkt me duidelijk bedoelt voor HD allemaal. Ik kijk iig nog steeds uit naar deze game.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phydomir schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:41:
[...]

Halo Wars is overigens niet van Bungie, maar van Ensemble Studios. Misschien dat we erachter komen wat met Halo Blue wordt bedoeld..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik ook jammer vond is dat er niet meer third party titels in verschillende genres werden getoond. Ze hebben tijd voor een select groepje games en dan doen ze Guitar Hero, LIPS en Rock Band, 3 muziek games. Dan is de volgende stap 3 RPG"s van Square Enix. De andere games als Prince of Persia werden wel genoemd maar niet getoond. Sonic Unleashed, Mirror's Edge, Call of Duty World at War. Best gave games allemaal maar compleet genegeerd door Microsoft en ik denk dat de third parties daar blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:46:
[...]
Dan waren er ook nog: Crackdown 2005 Blue Dragon2005, Ace Combat 62007, Eternal Sonata2005, Naruto2006 en misschien zegt Mass Effecthad ik al genoemd je nog iets...
Vet: aangekondigd in...
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:52:
Wat ik ook jammer vond is dat er niet meer third party titels in verschillende genres werden getoond. Ze hebben tijd voor een select groepje games en dan doen ze Guitar Hero, LIPS en Rock Band, 3 muziek games. Dan is de volgende stap 3 RPG"s van Square Enix. De andere games als Prince of Persia werden wel genoemd maar niet getoond. Sonic Unleashed, Mirror's Edge, Call of Duty World at War. Best gave games allemaal maar compleet genegeerd door Microsoft en ik denk dat de third parties daar blij mee zijn.
Zouden third party developers misschien hun eigen presentatie geven op de E3? :+

[ Voor 50% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:53:
[...]

Vet: aangekondigd in...

[...]

Zouden third party developers misschien hun eigen presentatie geven op de E3? :+
Ik kan net zo goed praten tegen mijn monitor.

Heb je vorig jaar de conferentie bekeken? MS doet altijd zo'n toffe montage van alle games met een hip nummer eronder. Dit jaar deden ze dat niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:52:
Het viel me op dat er niets van Ubisoft en EA getoond werd. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat die bij Sony morgen op het podium worden getrokken. EA zou dit jaar Madden op de PS3 extra hard willen pushen, dus die zien we morgen zeker terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ymmv schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:55:
[...]

Het viel me op dat er niets van Ubisoft en EA getoond werd. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat die bij Sony morgen op het podium worden getrokken. EA scheen dit keer Madden op de PS3 extra hard willen pushen, dus die zien we morgen zeker terug.
Sony heeft een beejte de neiging om op het verkeerde paard te wedden:
Unreal Tournament III, HAZE etc. en ik ben bang dat ze ook dit jaar toffe games binnen slepen maar toch niet de volgende blockbusters. Ik ben vooral morgen erg benieuwd naar God of War 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:55:
[...]

Nutteloze bash

Heb je vorig jaar de conferentie bekeken? MS doet altijd zo'n toffe montage van alle games met een hip nummer eronder. Dit jaar deden ze dat niet :/
Misschien omdat ze er geen tijd voor hadden naast de 7 games die geshowcased werden?

(ok, ze hadden Duffy kunnen skippen, maar toch :P)

Ik wacht liever een dag of wat op een presentatie waar ze een demo spelen van zeg Banjo Kazooie dan dat ik het spel in een gelikte pre-rendered mtv-clip voorbij zie komen.

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 14-07-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Volgens mij is dit ook nog wel interresant:
Dear Xbox LIVE Member,

When we launched Xbox 360 in November 2005, Xbox LIVE was integrated directly into the console. Back then, Xbox 360 was the first system to deliver access to experiences beyond just the disc in the tray. With the Xbox guide and dashboard you had access to everything on your console as well as your community.

We also imagined that Xbox experience would continuously improve over time, through the power of software.

Since launch, you’ve always pushed us to continuously innovate. It is because you spoke with one loud voice that we added new features like background downloading, 1080p support, movies and TV shows, video chat, a Marketplace blade and instant messaging.

Over time, as we’ve delivered more and more content into the Xbox LIVE Marketplace, we’ve heard from many of you that it has become increasingly difficult to find the games and content you want.

And that brings us to today.

Because of your feedback, we started rethinking the entire Xbox experience. What we discovered was that we could not only provide a better experience for you, but also something that reaches out to new audiences.

What John Schappert unveiled for the world on stage at E3 was just a sneak preview, so I wanted to share some deeper details on some of the new features in the new Xbox experience.

Here is a look at some additional features you will find interesting:

· Play from hard drive. Copy your games from the game disc and play directly from the hard drive. Not only will the drive not spin, but load times are quicker, as well. Of course, you will still need the disc in the tray to prove you own the game.

· Access Xbox LIVE Marketplace on the Web. Browse and purchase Marketplace content whenever you want from Xbox.com and it downloads automatically to your console. Purchase that new map, television episode, the latest Xbox LIVE Arcade game or set up a movie to watch when you get home from work.

· Dashboard built into the new Xbox Guide. For everyone who loves the blades interface, it’s not going away; they are now built directly in to the new Xbox guide. Every feature and option is available right from the guide. You can even access your full games library at all times. No matter where you are (in dash or in game), immediately call up your games played list and directly launch a game.

· LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing.

· Xbox LIVE Primetime. This whole new category of games is going to give you more reasons to get online with your friends. Games will support everything you’d expect, like Achievements and leader boards, but many of these games will include real prizes. You can invite your friends, and even set a reminder for an upcoming show. Each game is broadcast simultaneously, so everyone is answering the same questions. Many events will have a live host, calling the shots as they happen.

· Avatars. Your online identity started as a Gamertag - it then grew into a personalized Gamercard. Now, it has evolved even further into avatars. You can express your style, check out new outfits and share this with the community. Avatars will also be integrated into Xbox LIVE Arcade games, LIVE Party, as well as retail games.

· New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.

This is only the beginning. Over the next few months, we will share more details on the upcoming changes.

See you online,

Marc Whitten
zelf ff doorlezen dan edit ik nog met wat comments :)

[edit]

- Eindelijk eens nuttig gebruik maken van die 120GB drive!
- 16*10 support zou ook eens tijd worden voor de monitor users
- MArketplace via het web is ook wel handig voor als je vast een game/addon/content wil kopen zonder direct bij de xbox in de buurt te zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Jaguar645 op 14-07-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu eerst over naar Square Enix voor meer info over FFXIII helaas heeft alleen de grafsite Otaku een live-blog lopen hiervan en is de rest nog op de intensive care om bij te komen:
http://kotaku.com/5025033...are-enix-press-conference

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jaguar645 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:57:
New display support. Because you asked for it, we are adding 16X10 over VGA or HDMI, and support for 1440x900 or 1680x1050.
Daar zullen veel mensen blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wordt tijd om een 120GB hard drive te kopen dan.

(kan ik net zo goed een Elite halen en de Pro naar de slaapkamer verhuizen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:57:
[...]

Sony heeft een beejte de neiging om op het verkeerde paard te wedden:
Unreal Tournament III, HAZE etc. en ik ben bang dat ze ook dit jaar toffe games binnen slepen maar toch niet de volgende blockbusters. Ik ben vooral morgen erg benieuwd naar God of War 3!
MS heeft ook genoeg flops onder de eigen vlag gepubliceerd (Shadowrun, Tenchu Z, Vampire Rain, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Fusion Frenzy 2, Viva Piñata: Party Animals, Project Sylpheed ). Het verschil is dat alle echt belangrijke MGS-titels wel heel succesvol waren (Gears of War, Crackdown, Mass Effect, Lost Odyssey, Ninja Gaiden 2, etc) terwijl Sony naast successen als Motorstorm, Resistance, Ratchet & Clank en Uncharted met Lair en Haze het schip in ging terwijl Unreal Tournament commercieel flopte op zowel PC als PS3.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 14-07-2008 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 21:53
PWM schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:00:
[...]

Daar zullen veel mensen blij mee zijn :)
Het zou toch gvd eens tijd worden!!

Trouwens, opvallend hoeveel PS Exclusives nu ineens (ook) op de 360 zijn:
GTA, Final Fantasy, Resident Evil, PES, Guitar hero, Sing Star (Lips), Eye toy (Movie dinges), Buzz (Scene It, welke eindelijk wat makkelijker schijnt te zijn) en weet ik wat wel niet meer. Denk dat ze inderdaad meer Xbox 360's dan PS3's gaan verkopen!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Jaguar645 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:57:
Volgens mij is dit ook nog wel interresant:

[...]

zelf ff doorlezen dan edit ik nog met wat comments :)

[edit]

- Eindelijk eens nuttig gebruik maken van die 120GB drive!
- 16*10 support zou ook eens tijd worden voor de monitor users
- MArketplace via het web is ook wel handig voor als je vast een game/addon/content wil kopen zonder direct bij de xbox in de buurt te zijn
Het werd wel tijd dat je alle Xbox 360 Dashboard functies vanuit de nieuwe guide kunt benaderen. Ik heb het al vaak genoeg gehad dat ik een spel startte en mij dan realiseer dat ik een bepaalde demo of trailer wilde klaarzetten. Nu moet je dan het spel stoppen, je download starten en dan weer je spel opnieuw opstarten.

Het vrijwillig kunnen installeren van alle Xbox 360 spellen is wat mij betreft ook een enorm pluspunt. Bij GTA 4 ratelt de DVD drive bij mij als een gek.

Zijn er trouwens al screenshots/filmpjes van de nieuwe dashboard en guide, buiten wat Microsoft op de persconferentie getoond heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 14-07-2008 22:23 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:13:
[...]

GTA, Final Fantasy, Resident Evil, PES, Guitar hero, Sing Star (Lips), Eye toy (Movie dinges), Buzz (Scene It, welke eindelijk wat makkelijker schijnt te zijn) en weet ik wat wel niet meer. Denk dat ze inderdaad meer Xbox 360's dan PS3's gaan verkopen!
Microsoft investeert miljarden in een strategie om Sony onderuit te halen, dat lijkt me duidelijk, maar laten we sowieso de persconferentie van Sony afwachten. Als die met iets komen als "PS3 exlusive World of Warcraft 2" dan wordt het verhaal ineens heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

Martinspire schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:13:
[...]

MS is altijd de beste gebleven met jatten van anderen :)
johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:26:
[...]

Microsoft investeert miljarden in een strategie om Sony onderuit te halen, dat lijkt me duidelijk, maar laten we sowieso de persconferentie van Sony afwachten. Als die met iets komen als "PS3 exlusive World of Warcraft 2" dan wordt het verhaal ineens heel anders.
Ook al komen ze who cares als MS FFX13 kan krijgen op xbox 360 wat kunnen we nog meer verwachten ? Sony moet meerdere studios kopen en houden.. Of meer investeren dat het excl. blijft.
MetroidPrime schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:21:
[...]

Het werd wel tijd dat je alle Xbox 360 Dashboard functies vanuit de nieuwe guide kunt benaderen. Ik heb het al vaak genoeg gehad dat ik een spel startte en mij dan realiseer dat ik een bepaalde demo of trailer wilde klaarzetten. Nu moet je dan het spel stoppen, je download starten en dan weer je spel opnieuw opstarten.

Het vrijwillig kunnen installeren van alle Xbox 360 spellen is wat mij betreft ook een enorm pluspunt. Bij GTA 4 ratelt de DVD drive bij mij als een gek.

Zijn er trouwens al screenshots/filmpjes van de nieuwe dashboard en guide, buiten wat Microsoft op de persconferentie getoond heeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2008/07/livemarketplaceold.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2008/07/msft-e308-keynote-9-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2008/07/msft-e308-netflix-6.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 14-07-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 169123 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:27:
[...]

Dat doen ze allemaal van elkaar, en dat is ook echt niet iets van de afgelopen paar jaar ofzo ;)

Uiteindelijk gaat het toch om het gamen, de een doet dat op zijn PS3, de ander op zijn X360. Prima toch? Gewoon lekker gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Klopt het dat ‘alleen’ Final Fantasy XIII 360/PS3 wordt en Final Fantasy XIII Versus PS3 exclusief blijft?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:26:
[...]

Realistisch gezien kan Sony niet een grotere stunt uithalen dan dit, wellicht Gears of War 2 naar PS3? Maar dan had CliffyB niet gezegd dat de game Xbox 360 exclusive was. Sony is pas na Nintendo aan de beurt met de conferentie dus als Nintendo ook nog eens een exclusive heeft 'gestolen' dan is het einde helemaal zoek.

Wat Sony zoal is kwijtgeraakt: Monster Hunter 3(Wii exclusive), Dragon Quest 9(DS Exclusive), Final Fantasy XIII(Multiplatform) en nog een aantal franchises. De verwachtingen zijn nu hoger dan ooit voor morgen, Sony moet echt de boel rechtrekken anders staan ze voorlopig buiten spel aangezien de Financial manager van het bedrijf een prijsverlaging van de PS3 niet toelaat en ze al diverse games hebben gecancellend(The Getaway en Eight Days bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Microsoft details other 360 improvements, including hard drive game installs

Microsoft sure had itself a doozy of a press conference this year, but there's still more in store for Xbox 360 users than what was detailed during the keynote. First off, with the upcoming update, Microsoft will let users store and play back games from their hard drives. You'll have to have the disc in your drive for piracy reasons, but it won't be spinning during game play, which means quieter gaming and quicker load times (and more 60GB sales, we thinks, how convenient). Next up, Microsoft will let users make Xbox LIVE Marketplace purchases on the web, which are then automatically downloaded to your 360 for your enjoyment when you get home -- or walk across the room. The old "blades" Dashboard interface will be moved to the new Xbox Guide, which will provide a quick way to access everything on your 360. Finally, the 360 will support the 16:10 aspect ratio over VGA or HDMI, and work in 1440 X 900 and 1680 X 1050 resolutions.

http://www.engadget.com/2...s-including-hard-drive-g/

Zou dit de idee zijn HDD install vs Bluray.. Dus installeren op je HD die meer dan 9 GB zal zijn..

En payback time voor de hackers van xbox 360..

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 14-07-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hoezo payback, ik neem aan dat een geflashte drive met daarin een kopie van zo'n nieuwe game gewoon zal blijven werken :P

* pagani heeft géén gemodde box, laat dat duidelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Jaguar645 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:30:
[...]

Dat doen ze allemaal van elkaar, en dat is ook echt niet iets van de afgelopen paar jaar ofzo ;)

Uiteindelijk gaat het toch om het gamen, de een doet dat op zijn PS3, de ander op zijn X360. Prima toch? Gewoon lekker gamen!
Waar zouen ze trouwens het idee van die avatars vandaan hebben? ;)
Dat idee van die tv shows met live gebruikers lijkt me trouwens iets waarvan Nintendo zich nu afvraagt waarom ze dat niet eerder hebben gedaan, lijkt me typisch een wii iets.

[ Voor 17% gewijzigd door rajackar op 14-07-2008 22:48 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Icelus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:31:
Klopt het dat ‘alleen’ Final Fantasy XIII 360/PS3 wordt en Final Fantasy XIII Versus PS3 exclusief blijft?
Zie dat dit inderdaad het geval is:
http://www.gamed.nl/view/43284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Icelus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:31:
Dat werd tijden de Square Enix-persconferentie bevestigd. De Xbox 360-versie zal verder ook niet in Japan uitkomen. Eerst wordt FF13 voor de PS3 in Japan uitgebracht. Daarna gaan ze lokaliseren voor de Amerikaanse/Europese markt. Pas na de Japanse release gaan ze beginnen met de Xbox 360-port.

Wat trouwens heel onduidelijk is, is of de PS3 en 360-versie gelijktijdig zullen uitkomen. Als ze pas na de release van FF13 in Japan met de 360-versie beginnen EN beide versies moeten gelijktijdig uitkomen EN ze hebben meer tijd nodig voor de lokalisatie voor de Europese markt, dan zal het toch minstens een jaar langer duren voor we het spel hier kunnen spelen. In dat geval hebben PS3-bezitters toch een voordeel, want die kunnen de Amerikaanse versie importeren die hoogstwaarschijnlijk eerder zal uitkomen. SE belooft om het gat tussen de Amerikaanse en Europese release klein te houden, maar daar zijn ze in het verleden helaas verschrikkelijk slecht in geweest. Met FFX en FFXII was het gat steeds vier maanden.

[ Voor 46% gewijzigd door ymmv op 14-07-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:59:
Nu eerst over naar Square Enix voor meer info over FFXIII helaas heeft alleen de grafsite Otaku een live-blog lopen hiervan en is de rest nog op de intensive care om bij te komen:
http://kotaku.com/5025033...are-enix-press-conference
die live-blog is ongelofelijk saai op het moment: het gaat enkel over FF13. Waar blijft Kingdom Hearts verdorie :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
ymmv schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:49:
[...]

ze hebben meer tijd nodig voor de lokalisatie voor de Europese markt, dan zal het toch minstens een jaar langer duren voor we het spel hier kunnen spelen. In dat geval hebben PS3-bezitters toch een voordeel, want die kunnen de Amerikaanse versie importeren die hoogstwaarschijnlijk eerder zal uitkomen.
Of de 360-versie krijgt wat extra's; kunnen ze toch weer een ‘International’-versie later uitbrengen in Japan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:50:
[...]

die live-blog is ongelofelijk saai op het moment: het gaat enkel over FF13. Waar blijft Kingdom Hearts verdorie :(
als FX13 er niet was dan was het een FLOP net als vorig jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Boeboe schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:50:
[...]
Da's ook een interessante. SE heeft nog niks verteld over KH III. Er komen wel spin-offs voor de NDS, PSP en mobiele telefoons, maar het is onbekend naar welk platform de nieuwe maingame zal gaan. Ik denk persoonlijk gezien de doelgroep dat het de Wii zal worden, tenzij Sony nog een goedmakertje heeft verdiend van SE. Microsoft heeft voorlopig twee exclusieve SE-titels terwiijl Sony er nu maar 1 heeft. En hoe zit dat nou met de remake van Final Fantasy VII? Square Enix heeft ondertussen alle voorgaande games ontelbare malen opnieuw uitgebracht, terwijl iedereen eigenlijk zit te wachten op hun echte topper in current-gen kwaliteit.

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 14-07-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 17:12

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Anoniem: 169123 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:02:
[...]

als FX13 er niet was dan was het een FLOP net als vorig jaar
Alleen is het dus nu geen flop O-) De 360 heeft gewoon tot op heden een geweldige line-up waar nog geen andere next gen console in principe aan kan tippen. Dit is natuurlijk mijn mening :z

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Icelus schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:00:
[...]
Of de 360-versie krijgt wat extra's; kunnen ze toch weer een ‘International’-versie later uitbrengen in Japan ;)
He, da's het juiste antwoord. Die grap haalt Square altijd uit om de Japanse markt extra uit te persen. Die ontwikkelingskosten moeten tenslotte eruit en dan doe je door een rerelease. Het zou me eigenlijk niet verbazen als Metal Gear Solid 4 op die wijze alsnog de Xbox 360 haalt. MGS2 kwam eerst voor de PS2 uit, maar MGS2: Substance werd uiteindelijk voor PS2, Xbox en PC uitgebracht. Zoiets zou misschien met MGS4 ook kunnen gebeuren (hoewel dat toch echt problematisch wordt door de grootte van het spel). MGS4 kwam niet voor niets op een dual-layer Blu-Ray-disc uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:36
ymmv schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:10:
[...]
Zoiets zou misschien met MGS4 ook kunnen gebeuren (hoewel dat toch echt problematisch wordt door de grootte van het spel). MGS4 kwam niet voor niets op een dual-layer Blu-Ray-disc uit.
Ach, of je nou tussen ieder hoofdstuk een install moet uitvoeren of dat je om de paar hoofdstukken een DVD moet wisselen. Ik denk dat wat dat betreft een port geen probleem zal zijn.

Maar ik ben al tevreden met de huidige aankondigingen.

Vooral de aankondiging dat je nu spellen op de HD kan zetten brengt nu wat stilte (letterlijk) in het kamp van de klagers die de 360 veel te luid vinden. De 60GB Jasper versie is een stuk koeler, en zal met een HD install opeens stukken stiller worden.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

He, da's het juiste antwoord. Die grap haalt Square altijd uit om de Japanse markt extra uit te persen. Die ontwikkelingskosten moeten tenslotte eruit en dan doe je door een rerelease. Het zou me eigenlijk niet verbazen als Metal Gear Solid 4 op die wijze alsnog de Xbox 360 haalt. MGS2 kwam eerst voor de PS2 uit, maar MGS2: Substance werd uiteindelijk voor PS2, Xbox en PC uitgebracht. Zoiets zou misschien met MGS4 ook kunnen gebeuren (hoewel dat toch echt problematisch wordt door de grootte van het spel). MGS4 kwam niet voor niets op een dual-layer Blu-Ray-disc uit.
Het hoeft niet altijd slecht te zijn natuurlijk. Het nieuws dat FF13 later in europa komt vanwege vertaling betekent ook een grotere kans op een "betere" versie bij ons. Ik kijk daarbij naar Star Ocean 3 op de PS2, waarvan wij als enigen vanaf de eerste keer de "director's cut" kregen aan een normale prijs.

(al moet ik toegeven dat ik ook een sucker ben voor dat soort "re-release" grapjes. *kijkt naar zijn Kingdom Hearts Final Mix pakket*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230106

Hier een handig lijstje met de belangrijkste dingen die gaan komen,

Bron : 360power.nl

Games

* - Gears of War 2 ( 7 November 2008 )
* - Fable 2 ( Oktober 2008 )
* - Resident Evil 5 ( 13 Maart 2008 )
* - Final Fantasy XIII ( 2009 )
* - Halo Wars ( 2009 )
* - Portal : still alive (Onbekend)
* - Infinite Undiscovery ( 5 September 2008 )
* - The Last Remnant ( 20 November 2008 )
* - Star Ocean 4 ( 2009 )
* - Scene It? : Box office Smash ( December 2008 )
* - Rock Band ( 24 Juli 2008 )
* - Rock Band 2 ( september 2008 )
* - Guitar Hero : world tour ( Q4 2008 )
* - You're In The Movies ( december 2008 )
* - Viva Pinata 2 : trouble in paradise ( 5 September 2008 )
* - Banjo Kazooie - XBOX live Original download ( Q4 2008 )
* - Banjo Kazooie 2 ( Q4 2008 )
* - Too Human ( Q4 2008 )
* - Fallout 3 ( Q4 2008 )
* - Tom Clancy's Endwar ( Q4 2008 )
* - Lips ( December 2008 )

Features

* - Compleet nieuw dashboard systeem
* - Nieuwe 60 GB Variant Xbox 360 (USA only momenteel )
* - 1440x900 of 1680x1050 resolutie ondersteuning
* - Toevoeging van Avatars
* - Downloaden van Films en series via Netflix ( USA only momenteel )
* - Samenwerking met endemol voor live games zoals 1 tegen 100
* - Groepschat met 8 man tegelijk
* - Bekijken van foto's met 8 mensen tegelijk.
* - Mini dashboard tijdens gamen via Xbox Live knop
* - Marketplace toegangkelijk via PC
* - Installeren van games naar harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heb net even een filmpje gezien van die dashboard update (was ik gisteren te laat voor). Maar ik weet nog niet of ik het wel zo'n verbetering vind qua looks. Even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11

BM

Moderator Spielerij
VInd het nieuwe dashboard er wel strak uitzien, wat ik gister tijdens de persco zo kon zien.

Natuurlijk even afwachten hoe heel dat social gebeuren met Avatars en Xbox Live Primetime gaat werken, maar ik vond het er best goed uit zien. Beter dan ik vooraf verwacht had (toen ik hoorde dat er waarschijnlijk avatars in zouden komen).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Wie kan mij hier helpen aan een XBOX HD DVD speler? Ik heb echt bijna elke MM gebeld maar zij hebben het niet meer op voorraad. Net als de FRS filialen. Waar moet ik zijn voor een goedkope HDspeler? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 16:41

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 08:21:
Wie kan mij hier helpen aan een XBOX HD DVD speler? Ik heb echt bijna elke MM gebeld maar zij hebben het niet meer op voorraad. Net als de FRS filialen. Waar moet ik zijn voor een goedkope HDspeler? :)
Ik heb vorige week via xboxworld.nl een gekocht. Hij was nog geseald!! Of anders via vraag/aanbod, Ebay of marktplaats misschien? Zie ze nog vaak langskomen daar.

Ik weet dat ze in England nog genoeg op voorraad hebben, want zag ze bijna in elk gameshop voor maar 26 euro met 2 films naar keuze :P toen ik vorig week daar was..

hoi :w

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 21:15

ijskonijn

Now MOVE!

Final Fantasy naar de 360????? :o :D Zal sony leuk vinden...
Features

* - Compleet nieuw dashboard systeem
* - Toevoeging van Avatars
* - Mini dashboard tijdens gamen via Xbox Live knop
* - Marketplace toegangkelijk via PC
* - Installeren van games naar harde schijf
Vet! :D

Is er ook aangegeven wanneer deze update ongeveer gaat verschijnen?

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 15-07-2008 09:12 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

ook zo'n spel is echt wel kleiner te maken. Andere compressie voor textures, compressie voor het geluid en de ingame filmpjes aanpakken. Het is natuurlijk wel wat minder, maar zeker niet gameplay brekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ijskonijn schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:04:
[...]

[...]

In de herfst, Fall update.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier staan wat HD video's:

http://features.teamxbox..../E3-2008-BRoll-Blowout/p1

Halo Wars staat er ook bij :) En natuurlijk de nieuwe Geometry Wars. Vind er zelf niets aan, maar een hoop mensen wel. Nu met 4-player coop

Edit:

Hier gameplay van "In the movies". De bedoeling is dus dat je na een paar van de spellen die je ziet, jezelf terugziet in een film.

http://www.gametrailers.com/player/36328.html

Het ziet er eigenlijk best leuk uit. Het werd gister even verpest door een live demo, die je met plaatsvervangende schaamte bekeek :)

[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 15-07-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

DarkShadow schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:21:
[...]

ook zo'n spel is echt wel kleiner te maken. Andere compressie voor textures, compressie voor het geluid en de ingame filmpjes aanpakken. Het is natuurlijk wel wat minder, maar zeker niet gameplay brekend.
En meerdere discs is ook een optie. MGS:TTS verscheen op de cube ook op twee discs en dat heb ik niet als een probleem ervaren.
Ik blijf iig hopen dat het gebeurt. Al denk ik van niet. MGS 3 is ook nooit op een ander platform verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ijskonijn schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:04:
[...]

[...]

tja fall, ga maar uit van november of december

[ Voor 75% gewijzigd door DarkShadow op 15-07-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:34:
Hier gameplay van "In the movies". De bedoeling is dus dat je na een paar van de spellen die je ziet, jezelf terugziet in een film.

http://www.gametrailers.com/player/36328.html

Het ziet er eigenlijk best leuk uit. Het werd gister even verpest door een live demo, die je met plaatsvervangende schaamte bekeek :)
Het feit dat je anderen met plaatsvervangende schaamte bekijkt (wat een prachtig woord) betekent al dat het spel wel eens heel leuk kan worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Wat een geleuter over het aantal discs tegenwoordig. Ik weet inmiddels uit ervaring dat ik op de PS3 veel meer tijd kwijt ben met wachten op allerlei installaties dan dat ik discs aan het wisselen ben. Werkelijk het enige voordeel van BR voor gaming op dit moment is dat het stiller is. Speller worden er niet mooier van, niet langer en niet beter. Vroeger was disc swappen nooit een probleem en ik zie niet in waarom dat nu wel zou moeten zijn. BR is pas nodig als sandbox games er niet meer oppassen. Tot nu toe zijn er welgeteld NUL games op de markt die niet hadden gewerkt op de 360 vanwege technische beperkingen van DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 17:31

nFo

Staan nu 27 items onder: E3 2008
Banjo Kazooie ziet er goed uit. :)

Too Human demo, een beetje een mixed bag kwa graphics.
Je kan wel merken dat ze erg lang met de game bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:18
Ik probeerde net de MS E3 presentatie nog te bekijken op de 360, maar die hebben ze er blijkbaar niet opstaan. Was het alleen live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:15:
Ik probeerde net de MS E3 presentatie nog te bekijken op de 360, maar die hebben ze er blijkbaar niet opstaan. Was het alleen live?
Komt vandaag waarschijnlijk op Marketplace (dat gebeurde in ieder geval met de vorige pressconferences)

EDIT:

En hier: http://media.xbox360.ign.com/articles/889/889016/vids_1.html

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 15-07-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nFo schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:14:

Too Human demo, een beetje een mixed bag kwa graphics.
Je kan wel merken dat ze erg lang met game bezig zijn.
Hou wel van dat soort spellen er ben er wel erg benieuwd naar..

Zag trouwens ook de nieuwe Portal (still alive) in de lijst. Ben echt heel benieuwd of hij net zo geniaal is als deel 1.

Nieuw dashboard is voor mijn doen net even wat te kiddy. Ze mogen juist met het next gen materiaal wel wat keus laten of je een wat serieuzere dash wilt of iets met poppetjes en weinig inhoud :/

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 15:37
Ja klopt. bij de GDC dit jaar heb ik ook een anderhalf uur durende presentatie bekeken van Microsoft. Dus die ga ik ook weer downloaden en bekijken met een bak chips op mn shoot!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:57
kan je alleen die xbox 360 wifi adapter van microsoft zelf gebruiken, of kan je ook een andere gebruiken?

vind em zo duur, of weet iemand nog waar ze goedkoper aangeboden worden?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:44:
BR is pas nodig als sandbox games er niet meer oppassen. Tot nu toe zijn er welgeteld NUL games op de markt die niet hadden gewerkt op de 360 vanwege technische beperkingen van DVD.
GTA 4 en Saint Row zijn aangepast omdat het anders niet op een 360 dvd paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-05 21:53
Phydomir schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Dat zijn tot nu toe alleen geruchten geweest en nooit bevestigd.

Trouwens, maar weinig nieuws over de E3 op tweakers.net

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:44:
Tot nu toe zijn er welgeteld NUL games op de markt die niet hadden gewerkt op de 360 vanwege technische beperkingen van DVD.
We weten natuurlijk niet welke features tijdens de ontwikkeling van een game sneuvelen omdat het anders niet zou hebben gepast op DVD. Zolang de Xbox 360 het hoofdontwikkelplatform is, zullen de capaciteiten en limieten van het 360-platform automatisch de grenzen van een game bepalen. Als een multiplatform developer zulke grote plannen heeft dat het spel niet meer op een DVD past, gaan ze niet de Xbox 360-versie schrappen maar zullen ze de grootse plannen naar een bescheidener niveau terugschalen. Zo werkt dat.

Van 1 game is trouwens wel bekend dat er features gesneuveld zijn vanwege de DVD: PGR4. Er was niet voldoende diskcapaciteit om naast de geplande nieuwe circuits ook nog alternatieve versies mee te leverden zodat je 's nachts zou kunnen racen. De devs zeiden hierover:
You won’t see different times of day per city because this involves recreating all the textures again (one for day and one for night). Whilst this wasn’t a problem for our dev team, it was a problem fitting all this data onto a single DVD. So we’ve worked around the problem by providing different lighting models per city. For example, Macau is always in the daytime, but if you play it during a storm everything looks darker and more foreboding. If you play during a blizzard then things are slightly tinged blue and everything seems more frozen. Of course, playing this track in sunshine will make everything appear bright and yellowy.

[ Voor 38% gewijzigd door ymmv op 15-07-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:19
Lud0v1c schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:37:
Ja klopt. bij de GDC dit jaar heb ik ook een anderhalf uur durende presentatie bekeken van Microsoft. Dus die ga ik ook weer downloaden en bekijken met een bak chips op mn shoot!
Ik ook dan. Komt ie er vandaag op? :)

Daarnaast
Yes nieuwe resolutie 1650x1080
Yes nieuw dashboard
Yes Games instaleren... Wel nog ff een rete dure hardeschijf aanschaffen ander past er maar 1 game op de disk plus maar hopen dat je je savegames over kan zetten.

en YEs FF13 en GOW 2 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 12-05 15:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Martinspire schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Dat zijn tot nu toe alleen geruchten geweest en nooit bevestigd.

idd dat viel mij ook al op, nieuwsredactie slaapies doen ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 13:36
ymmv schreef op maandag 14 juli 2008 @ 21:24:
Pijnlijk... pijnlijk... Final Fantasy XIII ook voor de Xbox 360... De belangrijkste titel voor de PS3 na MGS4 en Sony heeft hem uit zijn handen laten glippen... Ik denk dat Square Enix in zekere mate gedwongen was om multiplatform te gaan vanwege de gigantische ontwikkelingskosten van het spel afgezet tegen het verwachte aantal verkochte PS3s in 2009. De enige vraag wat al die investeringen MS zal opleveren in Japan, want tot nu toe wil het absoluut niet vlotten. JRPGs hebben in EU en de VS eerder een nichestatus (afgezien van FFXIII)
De vraag is hoeveel belang MS nog hecht aan de Japanse markt. Die markt is sowieso verloren voor MS. Zelfs voor de PS3 is Japan tot nu to een zware deceptie. Wii is alles wat de klok slaat in Japan.

Maar juist in de westerse wereld is FF een goed lopende frachise die veel mensen aanzet tot het kopen van een console. Nu voor 360 bezitters de noodzaak om een PS3 aan te schaffen komt te vervallen is dit een klap voor Sony. Zowel op het game vlak als op het vlak van de marktpenetratie van Blu-ray.

MS zal door deze zet niet meer consoles gaan verkopen, maar wel meer games doordat men niet overstapt op de PS3.

Verder is het natuurlijk afwachten wat Sony vanavond gaat brengen. Laten we hopen dat ze het beter doen als in 2006. ;)
Anoniem: 169123 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:27:
[...]
Hmmm.... ik denk dat je eens aan je geschiedenis leraar moet vragen op wat voor manier Japan zijn economie heeft opgebouwd na 1945. ;)
Anoniem: 169123 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:33:
Microsoft details other 360 improvements, including hard drive game installs

Zou dit de idee zijn HDD install vs Bluray.. Dus installeren op je HD die meer dan 9 GB zal zijn..

En payback time voor de hackers van xbox 360..
Nee, het zijn geen installs. Het zijn copy's. De game wordt gewoon 1:1 op de HD gecopieerd, en de originele DVD moet in de speler blijven.

Het grote voordeel hiervan is dat het laden veel korter duurt, en dat het geluid een stuk minder wordt.

Wat MS hier goed doet is de installs op vrijwillige basis laten. (Ze moeten ook wel anders is de Arcade nutteloos)
Martinspire schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:12:
[...]
Yup, en schijnbaar is het grote nieuws dat ze uit de E3 presentatie van MS hebben opgepikt LIPS.

Bij de rest zullen ze wel een blackout gehad hebben. :P

[ Voor 6% gewijzigd door yzf1kr op 15-07-2008 12:36 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
yzf1kr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:32:
[...]

De vraag is hoeveel belang MS nog hecht aan de Japanse markt. Die markt is sowieso verloren voor MS. Zelfs voor de PS3 is Japan tot nu to een zware deceptie. Wii is alles wat de klok slaat in Japan.
Het bese voorbeeld is wel dat Square Enix FF13 voor de 360 niet eens uitbrengt in Japan.
Maar juist in de westerse wereld is FF een goed lopende frachise die veel mensen aanzet tot het kopen van een console. Nu voor 360 bezitters de noodzaak om een PS3 aan te schaffen komt te vervallen is dit een klap voor Sony. Zowel op het game vlak als op het vlak van de marktpenetratie van Blu-ray. MS zal door deze zet niet meer consoles gaan verkopen, maar wel meer games doordat men niet overstapt op de PS3.
Er is idd een belangrijke reden voor 360-bezitters weggevallen om een 360 ernaast te kopen, maar er zijn meer exclusieve games voor de PS3 en Blu-Ray blijft belangrijk. Ik denk alleen dat die groep mensen die serieus erover nadenkt om zowel de PS3 als 360 te kopen niet zo verschrikkelijk groot is. De meeste mensen zullen het bij 1 console houden - of anders twee als ze naast de Wii ook nog een echte console in huis willen halen. O-) Als je van een PS2 wil upgraden naar een PS3 of anders een 360 is het nog steeds lastig kiezen denk ik.
Verder is het natuurlijk afwachten wat Sony vanavond gaat brengen. Laten we hopen dat ze het beter doen als in 2006. ;)
Nee, het zijn geen installs. Het zijn copy's. De game wordt gewoon 1:1 op de HD gecopieerd, en de originele DVD moet in de speler blijven.

Het grote voordeel hiervan is dat het laden veel korter duurt, en dat het geluid een stuk minder wordt.
Mhwah, mijn 360 maakt ook veel te veel lawaai als de DVD-speler niet gebruikt wordt. Desondanks is het kopieren van een full game naar de HD een briljant idee. Alleen waarom moeten die officiele HDs nou zo gruwelijk duur zijn...? Het zou toch o zo prettig zijn geweest als je ook op de 360 gewoon zelf een andere HD erin had kunnen zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Microsoft moet mensen met een 20gb schijf of de mogelijkheid geven deze voor een inruil prijs te laten inruilen voor grotere HDD's, of er moet gewoon een mogelijkheid komen om met een 20gb hdd aangesloten, er een 3rd party USB-HDD aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggernaut1987
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 11:27
Ohjee wat origineel, ik vind die "avatars" wel heel erg op de ME van de Wii lijken.
Het scrollen lijkt weer heel erg appelig.
Vind het ook niet echt een verbetering.

Wel goed dat 1680x1050 nu wordt ondersteund, ziet alles er een keer scherp uit op mijn scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Juggernaut1987 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:54:
Ohjee wat origineel, ik vind die "avatars" wel heel erg op de ME van de Wii lijken.
Het scrollen lijkt weer heel erg appelig.
Vind het ook niet echt een verbetering.
  • Sony is druk bezig om Live na te bouwen
  • Achievements worden keurig Trophies.
  • Home is een Second Life rip-off
  • Nintendo heeft Motion Sensing van MS afgekeken die het in 1999 al op de markt had
  • etc. etc.
Voor alles is wat iets te zeggen :)

Persoonlijk vind ik het goed, dat alle 3, om zich heen kijken, en niet te trots zijn successen van anderen te bekijken en desnoods implementeren.

Avatars komt 100% zeker van de Mii's af, echter de uitvoering is volledig anders, en het is goed doordacht. Ik zie het probleem niet :)

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 15-07-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Laatst online: 19-05 17:15
GOT, GOT GOT wat een hoop veranderingen ( en wat een woordspeling toch he :P )

Ben benieuwd hoe het allemaal in werking gaat zijn. Wel apart dat ze zo kort na een Dashboard re-vamp, weer met iets heel anders komen. Maar ziet er wel gelikt uit, dus mij hoor je niet klagen.

Dat party systeem lijk me ook wel vet, tenminste, ALS het kan functioneren als group-chat.. Iets wat ik toch wel mis in de xbox interface zelf.

Heb de presentatie zelf niet gezien helaas, toch maar downloaden als ie ergens te vinden is..
Las net vluchtig dat ie vandaag online zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zwAf schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:09:
Heb de presentatie zelf niet gezien helaas, toch maar downloaden als ie ergens te vinden is..
Las net vluchtig dat ie vandaag online zou komen?
Psst

PWM in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14

Smoonshine

Feyenoord!!

yzf1kr schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:32:
[...]

Yup, en schijnbaar is het grote nieuws dat ze uit de E3 presentatie van MS hebben opgepikt LIPS.

Bij de rest zullen ze wel een blackout gehad hebben. :P
.
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat Lips me stiekem wel leuk lijkt. Zeker nu je je iPod/MP3 speler aan kunt sluiten op de 360 en alles meezingen. Ben trouwens wel benieuwd hoe dat gaat werken en of dat ook bij wat minder commerciële muziek gaat werken. Ik verwacht dat ze een soort van CDDB voor lyrics gaan creëeren, zodat bij het starten van een nummer automatisch de lyrics worden gedownload.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:07
Ik vind die avatars maar g*y(sorry, moest het zeggen), ik vind dit meer passen bij een Wii aangezien die voor voor het jeugdig publiek op de markt is. De 360 heeft meer een gamers-imago naar mijn mening, en daar passen van die funky avatar mannetjes niet bij. Voorderest vind ik het 3d dashboard wel vet uitzien, alleen vond ik het oude dashboard een stuk orineler door de tabbladen, als ze dat er nou in implementeren zou het nog iets beter zijn, maar dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Phydomir schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:55:
[...]

Dat maakt mijn stelling niet minder valide. De GTA4 versies zijn ongeveer identiek, behalve dat de PS3 versie op een lagere resolutie draait en Saints Row nooit is uitgekomen op de PS3. Ofwel, je mist niks wat andere versies wel hebben. En aangezien volgens mij alle PS3 exclusives zo ongeveer lineaire games zijn lijkt het mij geen enkel probleem deze te porten op meerdere DVD's. Je hebt voornamelijk kans op problemen bij sandbox games en racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:05

SD5k

>4&X

PWM schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:02:
  • Nintendo heeft Motion Sensing van MS afgekeken die het in 1999 al op de markt had
Je doelt hier op de Microsoft Sidewinder Freestyle Pro neem ik aan? Het is onzin dat Nintendo hun "motion sensing" techniek daarvan heeft afgekeken, het is niet alsof Microsoft de gyro-controllers heeft uitgevonden. Nintendo was gewoon opzoek naar een meer interactieve manier om games te besturen en beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Sander schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:47:
[...]

Je doelt hier op de Microsoft Sidewinder Freestyle Pro neem ik aan? Het is onzin dat Nintendo hun "motion sensing" techniek daarvan heeft afgekeken, het is niet alsof Microsoft de gyro-controllers heeft uitgevonden. Nintendo was gewoon opzoek naar een meer interactieve manier om games te besturen en beleven.
Het punt wat ik wilde maken is niet dat MS Motioncontroll heeft uitgevonden :+ Het punt is, dat je van 99% van de spullen en ideeen die uit komen kan zeggen dat bedrijf X dat al had, of dat het idee oud is :)

Net zoals Avatars in de vorm van poppetjes niet uitgevonden zijn door Nintendo. Zij zijn alleen de eerste die op een console deden.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 15-07-2008 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 13:59
Juggernaut1987 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:54:
Wel goed dat 1680x1050 nu wordt ondersteund, ziet alles er een keer scherp uit op mijn scherm :)
Zonde dat ze ook niet gelijk voor 1920x1200 ondersteuning maken. Wel fijn dat iig 16x10 ondersteuning er eindeliijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-05 19:02
Zoals het er naar uit ziet worden het een paar drukke maanden in aug/sept. Allemaal toptitels.
Vooral fallout 3 lijkt me wel vet, bioshock sfeertje is er ook in te vinden met bijbehorende humor, prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:47
Als je xbox op een of andere manier stuk gaat, moet je dan je HDD mee sturen?(20GB in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
barzi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:34:
Als je xbox op een of andere manier stuk gaat, moet je dan je HDD mee sturen?(20GB in mijn geval)
Vroeger wel, nu niet meer. Tenzij ze er om vragen natuurlijk, maar dat zullen ze alleen doen als je defect lijkt op een Harddisk probleem. En die kans is gelukkig wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 19-05 18:36

mace

Sapere Aude

SeamusXanthus schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 14:51:
[...]

Vroeger wel, nu niet meer. Tenzij ze er om vragen natuurlijk, maar dat zullen ze alleen doen als je defect lijkt op een Harddisk probleem. En die kans is gelukkig wel heel erg klein.
Stel je HD is defect en zorgt ervoor dat je xbox niet meer werkt, als je de HD loshaalt is er dan toch niks aan de hand? Andersom: Als je xbox kapot is is er niks met de HD.

Er is geen reden om ze samen op te sturen als er maar 1 van de 2 kapot is. :)

Ik heb 1,5~2 jaar geleden mijn xbox opgestuurd, gewoon zonder schijf en ik heb er niks over gehoord, kreeg gewoon een refurb xbox. Dus ik weet niet wat je met "vroeger" bedoelt, maar volgens mij was het nooit echt verplicht.

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 15-07-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
mace schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Ik heb 1,5~2 jaar geleden mijn xbox opgestuurd, gewoon zonder schijf en ik heb er niks over gehoord, kreeg gewoon een refurb xbox. Dus ik weet niet wat je met "vroeger" bedoelt, maar volgens mij was het nooit echt verplicht.
Nee maar ze vroegen het mij toen wel. Braaf als ik toen was heb ik het toen ook gedaan (omdat ik mijn saves nog had kunnen redden op een memory stick). Ik heb mijn 360 zeer regelmating een weekje vakantie naar Duitsland kado gedaan en in de loop van der tijd zijn er verschillende opvattingen geweest bij de helpdesk. Tegenwoordig gaat alles bijna volledig automatisch (Duitsland is een populaire vakantiebestemming voor xboxen in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 17:31

nFo

Elect schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:29:
[...]

Hou wel van dat soort spellen er ben er wel erg benieuwd naar..

Zag trouwens ook de nieuwe Portal (still alive) in de lijst. Ben echt heel benieuwd of hij net zo geniaal is als deel 1.

Nieuw dashboard is voor mijn doen net even wat te kiddy. Ze mogen juist met het next gen materiaal wel wat keus laten of je een wat serieuzere dash wilt of iets met poppetjes en weinig inhoud :/
Ik zag portal niet ? :?

Nog 2x door Too Human gespeeld.
Ik snap nu hoe het werkt, zat wat te klooien bij de grotere enemies. :X
Gewoon met rightstick van target wisselen, of met A erop springen.
Verhaal is voor mij nog steeds vaag, maargoed mijn engels & nederlands is ook niet alles.
Iets met een boom of zo. :?

Tja graphics, wisselt;
Intro ziet er oud uit: 6-7 , indoor kasteel ziet er goed uit: 8-9. :)
Tussen filmpjes is wel goed, alleen de NPC's zien er niet zo mooi uit.
Dat bos zag er ook wat oudated uit.

Misschien tijd voor een: Too Human topic.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 15-07-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 16:41

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316