Als dat dezelfde boxeddeal is die ook een winkel heeft @ eBay, dan heb ik daar een tijdje geleden nog een 12 maanden code gekocht. Kreeg 'm gewoon toegemaild en hij deed het ook prima.Licko schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:53:
heeft iemand hier ooit xbox live besteld bij boxeddeal.com?
krijg je daadwerkelijk meteen de code via mail, en belangrijker nog; gaat het zeker werken in europa?
Nej, je wordt niet gebanned. Alleen je vorige console is gebanned.DJH schreef op maandag 30 juni 2008 @ 21:03:
Ik had een xbox360 die gebanned was van live. Nu heb een nieuwe arcade 360 console gekocht. De harde schrijf van mijn oude xbox heb ik op de nieuwe gezet, waar dus ook mijn live account opstaat (waarmee ik niet meer kon inloggen op live).
Ik ben niet vanplan de nieuwe xbox om te bouwen of iets dergelijks, alles legaalmaarrr, als ik het oude account gebruik, wordt die dan weer gebanned? Of is de ban op serial van de console gedaan..
Tevens heb je toch recht op 1 maand gold als je een nieuwe hebt? Ik heb dat niet met mn bestaande account van de hardeschijf van die oude xbox. Moet ik hiervoor een nieuw live account aanmaken?
Sig
Stond me iets van bij dat het bannen op HD niveau ging.
Alleen nu ik daar over na denk, zal dat misschien bij de vorige Xbox zo geweest zijn, omdat je nu natuurlijk met core/arcade versies zonder HD zit.
@DJH, ja, die 1 maand trial is alleen voor nieuwe accounts.
Alleen nu ik daar over na denk, zal dat misschien bij de vorige Xbox zo geweest zijn, omdat je nu natuurlijk met core/arcade versies zonder HD zit.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Merhaba Sekeroglan,sekeroglan schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:46:
[...]
Vorige week besteld en betaald maar nog niks ontvangen.
[...]
Waar heb jij een mail naar toe gestuurd? Ik kan niks vinden op een site, heb namelijk ook live gekocht maar na een week nog steeds niks gehoord en kan ze ook niet bereiken
mijn issue was binnen een dag opgelost. Je moet even op die "need help" button rechtsboven klikken tussen 10 en 17 uur en dan opend een chatscreen met de helpdesk. Je moet wel ingelogd zijn met jouw account.
Merhaba Mohawk!mohawk0618 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:53:
[...]
Merhaba Sekeroglan,
mijn issue was binnen een dag opgelost. Je moet even op die "need help" button rechtsboven klikken tussen 10 en 17 uur en dan opend een chatscreen met de helpdesk. Je moet wel ingelogd zijn met jouw account.
Mij lukt het niet, ik kan ook geen mails sturen, krijg ze iedere keer terug! Met melding dat de mail adres niet bestaat. Dit is de melding als ik op de chatscreen druk.
Message cannot be sent to Online Support
because company email address was not specified
by company administrator.
Please try contacting the company directly
by email address you may find on the company web site.
[ Voor 17% gewijzigd door sekeroglan op 01-07-2008 10:14 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Op HD niveau? Dat zou niet goed zijn, want heb de oude HD er weer in.BM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:51:
Stond me iets van bij dat het bannen op HD niveau ging.
Kan iemand dit bevestigen, dat dit op HD niveau is?
Voor zover ik het weet, word je xbox geband niet je account of HD.DJH schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:19:
[...]
Op HD niveau? Dat zou niet goed zijn, want heb de oude HD er weer in.
Kan iemand dit bevestigen, dat dit op HD niveau is?
De firmware van de Xbox 360 dvd drive wordt geflashed met een aangepaste firmware die bekend staat als de "iXtreme firmware". De unieke dvd drive key wordt overgenomen uit de originele firmware van de Xbox 360 drive welke door de hacker wordt uitgelezen. Deze key wordt ingebracht in de iXtreme firmware. De Xbox 360 moet worden opengemaakt maar in bijna alle gevallen wordt de garantie van MS behouden. Alle software die verkrijgbaar is werkt dan prima.
Dacht dus dat deze key wordt gebruikt i.v.m. bannen van xbox live. Maar elke XBox heeft toch een eigen serie-nummer die wordt toch gewoon gebanned. Kun je geloof ik zien bij de opties op de XBox zelf.
Dacht dus dat deze key wordt gebruikt i.v.m. bannen van xbox live. Maar elke XBox heeft toch een eigen serie-nummer die wordt toch gewoon gebanned. Kun je geloof ik zien bij de opties op de XBox zelf.
[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 01-07-2008 10:50 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
leuk, maar hoe heeft dat hier enige relevantie
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat heb ik ook gehad, probeer het rond 15 of 16, toen kreeg ik een chatscreen, ze zitten waarschijnlijk in de US. Als ik het nu ook druk, krijg ik dezelfde foutmelding, maar rond 16 denk ik wel dat het je gaat lukken, net als bij mij. Wel ingelogd zijn he als je op die button drukt he!sekeroglan schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:13:
[...]
Merhaba Mohawk!
Mij lukt het niet, ik kan ook geen mails sturen, krijg ze iedere keer terug! Met melding dat de mail adres niet bestaat. Dit is de melding als ik op de chatscreen druk.
Message cannot be sent to Online Support
because company email address was not specified
by company administrator.
Please try contacting the company directly
by email address you may find on the company web site.
Ervaringen over iXtreme kun je hier ook kwijt/navragen?
Is het echt zo dat je op Live kunt? En als je eenmal gebanned bent, dan is dat voorgoed?
Kun je niet met een firmware update de ban weer omzetten? Heb net Xbox Live gekocht en als het teveel risico is, dan laat ik het zo, maar er zijn teveel spellen die ik wil spelen, dan mijn portemonnee aan kan haha
Is het echt zo dat je op Live kunt? En als je eenmal gebanned bent, dan is dat voorgoed?
Kun je niet met een firmware update de ban weer omzetten? Heb net Xbox Live gekocht en als het teveel risico is, dan laat ik het zo, maar er zijn teveel spellen die ik wil spelen, dan mijn portemonnee aan kan haha
Discussie over gemodificeerde firmware is hier niet toegelaten, meer info --> GoogleFloris-K schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:09:
Ervaringen over iXtreme kun je hier ook kwijt/navragen?
Frag_Zero
Ja inderdaad, had ik niet aan gedachtVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:09:
[...]
Als je normaal op 4:3 speelt en je hangt hem daarna aan een widescreen display moet je natuurlijk wel je display settings wijzigen... Verder weet ik niet wat voor resolutie die samsung ondersteunt maar de 360 poept niet alle gangbare resoluties uit, dus het kan zijn dat ie sowieso wat stretched.
1280*1024 kan de 360 wel uitpoepen. Intern wordt dat natuurlijk gewoon gescaled van de resolutie waar de game intern op draait naar 1280*1024, en dan gaat er gewoon een 1280*1024 signaal uit de xbox. In principe is dat hetzelfde dan wanneer je een 720P game speelt en je xbox op 1080p zet, wordt gewoon geupscaled.

Ik had em ook al op 1280 x 1024 gezet. Maar ik denk dat het licht aan de omslag 17" nara 22". De afstand van ogen tot scherm is hierbij niet veranderd. Dus vandaar dat 17" er misschien beter uitziet. ook licht het natuurlijk aan het feit dat het een CRT scherm is, zonder native resolutie.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:23:
[...]
Ik heb dezelfde monitor, en lelijk ziet het er zeker niet uit. Vergeleken met mijn HDTV is het beeld minimaal gelijk aan dat van de TV, maakt niet uit of dat GTAIV is of een andere game. Misschien dat je even de resolutie moet veranderen naar 1280x1024, daarop ziet het beeld er het beste uit.
De beeldverhoudingen zijn uiteraard wel anders, waardoor het beeld verticaal ietwat oprekt. Ik heb hier geen problemen mee.
Hoe zit dat dan met een HDTV eigenlijk? die heeft lijkt mij toch ook een native resolutie van bv. 1368 bij 768, als je dan gaat xboxen, op 720p is dat dan niet lelijk? Of moet ik gewoon niet zo zeuren?
Veel LCDs kun je ook instellen op 1280×720; rond het zichtbare deel komt dan een zwart kader.MethodP schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:28:
Hoe zit dat dan met een HDTV eigenlijk? die heeft lijkt mij toch ook een native resolutie van bv. 1368 bij 768, als je dan gaat xboxen, op 720p is dat dan niet lelijk? Of moet ik gewoon niet zo zeuren?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Ik heb een 42 inch plasma (HDReady), en het beeld is op zowel 720p als op 1080i perfect hoor. Ook geen randen oid, gewoon fullscreen en haarscherp en zonder iets in hoeven te stellen.Icelus schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:48:
[...]
Veel LCDs kun je ook instellen op 1280×720; rond het zichtbare deel komt dan een zwart kader.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 14:54 ]
Same here, nergens problemen mee, geen rare stretch-effecten ofzo, haarscherp en supermooi beeld op 720p en 1080i, ook niks speciaals ingesteld!Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Ik heb een 42 inch plasma (HDReady), en het beeld is op zowel 720p als op 1080i perfect hoor. Ook geen randen oid, gewoon fullscreen en haarscherp en zonder iets in hoeven te stellen.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ja.Floris-K schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:09:
En als je eenmal gebanned bent, dan is dat voorgoed?
Nee.Kun je niet met een firmware update de ban weer omzetten?
Je hoeft toch niet alle spellen in 1x te kopen?Heb net Xbox Live gekocht en als het teveel risico is, dan laat ik het zo, maar er zijn teveel spellen die ik wil spelen, dan mijn portemonnee aan kan haha
Ik (en een hoop anderen hier denk ik zo) hebben nog zat spellen die nog niet uit zijn en soms sla je zo'n nieuwe release daar zelfs voor over omdat je anders echt ver achter komt
En tegen de tijd dat je hem wel wilt aanschaffen, dan haal je hem voor een prikkie op Ebay, Marktplaats, etc.
Anders is in het buitenland een spel halen je meest voordelige optie (heb je wel Paypal of een CC nodig).
Anders is in het buitenland een spel halen je meest voordelige optie (heb je wel Paypal of een CC nodig).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik gebruik nu zo'n ding als Headset/Mic:

Het werkt ideaal
Je kan gewoon gamen, en als je online gaat schuif je je Mic even voor je mond. Vooral bedoeld voor huishoudens waar vriendinnen niet willen dat ze wakker worden van Halo om 02.00

Het werkt ideaal
Waar heb je die vandaan PWM?PWM schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:02:
Ik gebruik nu zo'n ding als Headset/Mic:
[afbeelding]
Het werkt ideaalJe kan gewoon gamen, en als je online gaat schuif je je Mic even voor je mond. Vooral bedoeld voor huishoudens waar vriendinnen niet willen dat ze wakker worden van Halo om 02.00
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Even een crosspost op het slechtbezochte Xbox Live ervaringentopic:
Ik weet niet hoe het komt maar meestal kom ik in de nacht pas met ideeën (die ik dan na lang uitslapen ga proberen uit te voeren
)
Maar is er hier interesse in het opzetten van een GoT Clan-achtige community?
Dus een plek waar iedereen van GoT kan regelen om een potje te gaan spelen met wat leuke mensen? En dat kan dan varieëren van serieuze matches (bv door mee te doen aan een ladder), vriendschappelijke matches, fun-games of gewoon afspreken om es een avondje te gaan knallen met wat mensen. En dan niet weken van tevoren plannen (al kan een rooster van populaire games geen kwaad), maar dat je gewoon om 19.30 beslist om met 16 man Halo 3 te spelen om 8u met specifieke gameinfo, regels en dergelijke.
Niet alleen om ervoor te zorgen dat je wat meer mensen leert kennen (zonder verplicht in een clan te zitten), maar ook gewoon omdat het vele malen leuker is om te spelen met mensen die je (ergens van) kent. Zodat je er nog (jaren) over kunt praten of gewoon een leuke tijd kunt hebben.
Eventuele webspace of andere webgerelateerde zaken komen wel als er animo voor is. Webspace heb ik nog veel over dus dat is geen probleem en aangezien ik vakantie heb, is tijd ook ff geen issue.
Nou probeer ik niet hier een "laten-we-een-clan-beginnen" of "ik-zoek-een-clan" verhaaltje op te hangen, maar ik wil gewoon wat meer met mensen spelen die het gewoon leuk vinden om zo af en toe eens iets te gaan organiseren, zonder ergens aan vast te zitten. Gewoon met zn allen op een avond beslissen om eens met een grote groep Battlefield Bad Company te doen (dus een serieuze match, maar zonder verdere verplichtingen). Het lijkt me dat dit met zoveel GoTters best makkelijk op te zetten moet zijn.
De reden voor dit alles is dat ik eigenlijk nog weinig met mensen speel uit mn friendslist, omdat ik die eigenlijk alleen toegevoegd heb omdat ze bij GoT zitten, maar niet omdat ik ze ken of aanspreek. Ook merk ik online dat er maar weinig gecommuniceerd wordt, waarop iedereen maar voor zichzelf gaat beginnen (en je dus een hoop punten misloopt omdat er niemand kijkt naar choppers, snipers of andere zaken.
Om het maar eventjes wat duidelijker te maken:
Poll: Lijkt het je een goed idee om een Xbox Live matchmaker voor GoTters op te zetten?
• Ja, ik doe mee
• Ja, maar wil eerst meer info
• Nee, geen interesse
• Nee, dit gaat nooit werken
• Weet niet / geen mening

Ook een poll maken? Klik hier
Ik weet niet of dit misschien wordt weggemodereerd, maar PM kan ook.
En als tag kunnen we dan gewoon GoT gebruiken wat we eventueel kunnen herleiden tot Gaming occasionally Together oid.
Ik weet niet hoe het komt maar meestal kom ik in de nacht pas met ideeën (die ik dan na lang uitslapen ga proberen uit te voeren
Maar is er hier interesse in het opzetten van een GoT Clan-achtige community?
Dus een plek waar iedereen van GoT kan regelen om een potje te gaan spelen met wat leuke mensen? En dat kan dan varieëren van serieuze matches (bv door mee te doen aan een ladder), vriendschappelijke matches, fun-games of gewoon afspreken om es een avondje te gaan knallen met wat mensen. En dan niet weken van tevoren plannen (al kan een rooster van populaire games geen kwaad), maar dat je gewoon om 19.30 beslist om met 16 man Halo 3 te spelen om 8u met specifieke gameinfo, regels en dergelijke.
Niet alleen om ervoor te zorgen dat je wat meer mensen leert kennen (zonder verplicht in een clan te zitten), maar ook gewoon omdat het vele malen leuker is om te spelen met mensen die je (ergens van) kent. Zodat je er nog (jaren) over kunt praten of gewoon een leuke tijd kunt hebben.
Eventuele webspace of andere webgerelateerde zaken komen wel als er animo voor is. Webspace heb ik nog veel over dus dat is geen probleem en aangezien ik vakantie heb, is tijd ook ff geen issue.
Nou probeer ik niet hier een "laten-we-een-clan-beginnen" of "ik-zoek-een-clan" verhaaltje op te hangen, maar ik wil gewoon wat meer met mensen spelen die het gewoon leuk vinden om zo af en toe eens iets te gaan organiseren, zonder ergens aan vast te zitten. Gewoon met zn allen op een avond beslissen om eens met een grote groep Battlefield Bad Company te doen (dus een serieuze match, maar zonder verdere verplichtingen). Het lijkt me dat dit met zoveel GoTters best makkelijk op te zetten moet zijn.
De reden voor dit alles is dat ik eigenlijk nog weinig met mensen speel uit mn friendslist, omdat ik die eigenlijk alleen toegevoegd heb omdat ze bij GoT zitten, maar niet omdat ik ze ken of aanspreek. Ook merk ik online dat er maar weinig gecommuniceerd wordt, waarop iedereen maar voor zichzelf gaat beginnen (en je dus een hoop punten misloopt omdat er niemand kijkt naar choppers, snipers of andere zaken.
Om het maar eventjes wat duidelijker te maken:
Poll: Lijkt het je een goed idee om een Xbox Live matchmaker voor GoTters op te zetten?
• Ja, ik doe mee
• Ja, maar wil eerst meer info
• Nee, geen interesse
• Nee, dit gaat nooit werken
• Weet niet / geen mening
Ook een poll maken? Klik hier
Ik weet niet of dit misschien wordt weggemodereerd, maar PM kan ook.
En als tag kunnen we dan gewoon GoT gebruiken wat we eventueel kunnen herleiden tot Gaming occasionally Together oid.
Damn zeg.. heb ik net een 360Pro gehaald vorige week, lees ik dat er in de VS weer 50 dollar vanaf is. Zal hier binnenkort ook wel gebeuren... Daar betaal je dus nog maar 175 euro voor een Pro.. Grmbl..
Ik vind het een tof idee. Ik ga vanaf vrijdag online, maar ik heb haast geen vrienden die een Xbox bezitten, behalve een van me beste vrienden maar die is alleen in het weekend thuis
Ik zal niet vaak gamen, maar gamen met mensen die ik toch nog een 'beetje' ken is altijd leuker.
Dus ik doe mee.
ik doe ook mee --- DeFianCeNLMethodP schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:20:
[...]
Ik vind het een tof idee. Ik ga vanaf vrijdag online, maar ik heb haast geen vrienden die een Xbox bezitten, behalve een van me beste vrienden maar die is alleen in het weekend thuis![]()
Ik zal niet vaak gamen, maar gamen met mensen die ik toch nog een 'beetje' ken is altijd leuker.
Dus ik doe mee.
als iemand dan even netjes een lijstje bijhoud met de xblive gamernamen
[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 02-07-2008 10:33 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan zal ik je maar even blij maken.Floris-K schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:27:
Damn zeg.. heb ik net een 360Pro gehaald vorige week, lees ik dat er in de VS weer 50 dollar vanaf is. Zal hier binnenkort ook wel gebeuren... Daar betaal je dus nog maar 175 euro voor een Pro.. Grmbl..
Er komt hier geen prijsverlaging, wij hebben een paar maanden geleden een prijsverlaging gehad die men in de US niet gehad heeft. Nu is de US aan de beurt.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Goed idee!. Voor mij ontbreekt de motivatie vaak een beetje om online te gaan, maar met semi-bekenden is het toch altijd wel een stukje leuker. Ook ben je er een stukje zekerder van dat iedereen serieus meedoet en geen ongein gaat uithalen. Ik doe iig mee. Tag: Smoonshine.
uhm...
Hallo
Ik heb 3ROD.
Ik heb saves van GTA 4 en Forza 2 die ik niet wil verliezen.
plan: memory card kopen en daarop gamertag en de 2 bovenstaande saves tijdelijk daarop plaatsen en na reparatie weer terug zetten en verder spelen.
echter, ik lees op Wikipedia: Xbox 360 accessories dat : "Some game saves and downloaded content cannot be copied from hard drives to memory cards."
en verder:
" Forza Motorsport 2 Saved game (cannot be copied, but can be moved)"
Begrijp ik dan goed dat ik de savegame wel kan knippen en plakken op memory card maar niet kopieren en plakken???
De save hoeft dus niet op de HDD te blijven staan dus dat lijkt me geen probleem..
edit: misschien hoort dit in defecten topic maarja...
Ik heb 3ROD.
plan: memory card kopen en daarop gamertag en de 2 bovenstaande saves tijdelijk daarop plaatsen en na reparatie weer terug zetten en verder spelen.
echter, ik lees op Wikipedia: Xbox 360 accessories dat : "Some game saves and downloaded content cannot be copied from hard drives to memory cards."
en verder:
" Forza Motorsport 2 Saved game (cannot be copied, but can be moved)"
Begrijp ik dan goed dat ik de savegame wel kan knippen en plakken op memory card maar niet kopieren en plakken???
De save hoeft dus niet op de HDD te blijven staan dus dat lijkt me geen probleem..
edit: misschien hoort dit in defecten topic maarja...
[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 02-07-2008 11:26 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik ben op dit moment ff aan het kijken van wat er allemaal mogelijk is of wat er op zou moeten komen staan. Als er mensen zijn die mee willen helpen, dan hoor ik het graag (PM me), maar ik weet niet of het zinvol is om nu allemaal op te sommen dat je meedoet (stem er gewoon op in de poll) dan komt overige informatie binnenkort nog wel.
Ik zat trouwens al wel langer met zo'n idee in mn hoofd, maar aangezien ik nu toch vrij ben kan ik het ook nog uitvoeren.
In ieder geval zijn ideeën welkom.
Ik zat trouwens al wel langer met zo'n idee in mn hoofd, maar aangezien ik nu toch vrij ben kan ik het ook nog uitvoeren.
Goed idee in ieder geval!Martinspire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:17:
Ik ben op dit moment ff aan het kijken van wat er allemaal mogelijk is of wat er op zou moeten komen staan. Als er mensen zijn die mee willen helpen, dan hoor ik het graag (PM me), maar ik weet niet of het zinvol is om nu allemaal op te sommen dat je meedoet (stem er gewoon op in de poll) dan komt overige informatie binnenkort nog wel.
Ik heb jouw al in m'n vriendenlijst staan bij Xbox Live, ook anderen hier maar lang niet allemaal volgens mij. Ik doe iig wel mee
Ik ben ook wel in voor het clan idee, ik heb zelf ook tijdje terug allemaal mensen van GoT toegevoegd dus als mensen dachten WTF nou ik was het en ik heb geen slechte bedoelingen 
Voor gamertag zie SIG -->
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Het lijkt mij in ieder geval wel handig om een aparte sectie te hebben. Dus in de zin van forum/website.Martinspire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:17:
Ik ben ook voor zo'n community, merk toch wel dat ik veel meer spelplezier beleef als er goed wordt samengewerkt (bijvoorbeeld in Battlefield: Bad Company)
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Je harde schijf kan je gewoon van je xbox halen hoorShao Kahn schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:16:
Hallo
Ik heb 3ROD.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
CycloneX schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:11:
Ik ben ook wel in voor het clan idee, ik heb zelf ook tijdje terug allemaal mensen van GoT toegevoegd dus als mensen dachten WTF nou ik was het en ik heb geen slechte bedoelingen
Gamertag'sijskonijn schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:44:
[...]
Goed idee in ieder geval!
Ik heb jouw al in m'n vriendenlijst staan bij Xbox Live, ook anderen hier maar lang niet allemaal volgens mij. Ik doe iig wel mee
Hier staan veel gamertag's natuurlijk allemaal van GOT
Ik heb eventjes geprobeerd mijn ideeën wat vorm te geven. Maar aangezien ik het hier niet wil onderspammen heb ik het eventjes op mn site neergezet. Niet om te spammen oid. Ook ga ik die niet voor dit project gebruiken, maar het lijkt me wel handig om het wel enigszins gescheiden te houden.
In ieder geval vind je het hier: http://martinspire.nl/web...ccasionally-together-plan
Feedback kun je me sturen via mijn site (contact of reacties) of via PM
In ieder geval vind je het hier: http://martinspire.nl/web...ccasionally-together-plan
correct, echter als het een premium is MOET de HDD mee anders bestaat er een kans dat ze weigeren te repareren. En ik weet dat dit soms (niet altijd) ook iid gebeurd.Boeboe schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:18:
[...]
Je harde schijf kan je gewoon van je xbox halen hoor
Wat? Toen ik mijn premium moest opsturen vroegen ze expliciet om de HD NIET mee te geven, en ik weet dat dit bij andere mensen ook het geval is.
Iets anders: Soul Calibur (dreamcast versie dus) is te downloaden op de marketplace! Deel 1 is imo nog steeds de beste
Iets anders: Soul Calibur (dreamcast versie dus) is te downloaden op de marketplace! Deel 1 is imo nog steeds de beste
thanks! Ik ben een complete nieuweling op xboxlive-gebied, dus had deze site nog niet gezien. Heb me maar meteen ff aangemeld (zie sigsekeroglan schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:34:
[...]
[...]
Gamertag's
Hier staan veel gamertag's natuurlijk allemaal van GOTJe kan je zelf ook toevoegen
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Klopt bij mij ook. Ik moest alleen de kale xbox360 opsturen. Geen kabels/voeding/HDD en natuurlijk games uit de DVD drive halen.Boeboe schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:49:
Wat? Toen ik mijn premium moest opsturen vroegen ze expliciet om de HD NIET mee te geven, en ik weet dat dit bij andere mensen ook het geval is.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
hmm vreemd. Ik ken nl iemand die in het reparatiecentrum in Duitsland werkt en die vertelde me dat.Lud0v1c schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:08:
[...]
Klopt bij mij ook. Ik moest alleen de kale xbox360 opsturen. Geen kabels/voeding/HDD en natuurlijk games uit de DVD drive halen.
Anyway, just to be sure weet iemand dus of Forza 2 saves overzetbaar zijn?
Ik ga binnenkort ook een xbox kopen (bol.com actie), alleen twijfel ik nog tussen de Elite en de Pro.
De grote verschillen wat mij zijn opgevallen is eigenlijk de HD en de kleur.
Maar wat ik ook heb gehoord is dat de Elite ook betere kwaliteit beeld heef, minder lawaai maakt en betere koeling heeft. Klopt dit of komt dit pas bij nieuwe revisie's?
Als ik alleen hoefde te kiezen voor HD dan zou ik voor de 20gb gaan, aangezien dat alleen word gebruikt voor extra demo's op te slaan (en een deel systemfiles/cache), toch?
Tevens wil ik zeker mee gaan doen met het online gedeelte (ook via GOT)
.
Maar wat ik ook heb gehoord is dat de Elite ook betere kwaliteit beeld heef, minder lawaai maakt en betere koeling heeft. Klopt dit of komt dit pas bij nieuwe revisie's?
Als ik alleen hoefde te kiezen voor HD dan zou ik voor de 20gb gaan, aangezien dat alleen word gebruikt voor extra demo's op te slaan (en een deel systemfiles/cache), toch?
Tevens wil ik zeker mee gaan doen met het online gedeelte (ook via GOT)
mijn xbox heeft het net ook weer begeven (elite) en ik moest ook niet de hd meesturen. Ik kwam terug van vakantie, de xbox had 2 weken uitgestaan. wil ik lekker ninja gaiden gaan doen heb ik meteen een rrod.
Ik heb overigens eens ProBld- schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:43:
Ik ga binnenkort ook een xbox kopen (bol.com actie), alleen twijfel ik nog tussen de Elite en de Pro.
Tevens wil ik zeker mee gaan doen met het online gedeelte (ook via GOT).
Ligt puur aan of je demo's gaat downloaden en op je disk laat staan, ik doe dat bijvoorbeeld niet af en toe een demo en die gaat er na een tijdje weer af. Zodra je al overbodig meuk van je Xbox afhaalt dan heb je ongeveer 13,5gb vrij. Tenzij je veel muziek en films erop zet dan is 120gb handig.
Beeldkwaliteit is hetzelfde, een fabeltje dus.
Kwa lawaai lijkt me weinig verschil althans een vriend van me heeft een Elite en die klonk rustiger, alleen ja ik speel veel GTA4 en dan spint de DVD drive constant. Zodra die idle is vind ik het allemaal wel meevallen.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Het verschilt inderdaad per Xbox360 DVD drive, check onderste plaatje maar:CycloneX schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:57:
[...]
Kwa lawaai lijkt me weinig verschil althans een vriend van me heeft een Elite en die klonk rustiger, alleen ja ik speel veel GTA4 en dan spint de DVD drive constant. Zodra die idle is vind ik het allemaal wel meevallen.

Deze drives kunnen in alle versie van je xbox komen. Gelukkig heb ik de Benq Philips, die is volgens het plaatje stiller en heeft betere performance. Ik hoorde ook dat deze drive de nieuwste is in omloop.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Wellicht al eens gevraagd maar 49 topics doorspitten is geen hobby van me.
Kan ik met een in de UK gekochte Live Gold prepaid kaartje mijn NL account upgraden?
Kan ik met een in de UK gekochte Live Gold prepaid kaartje mijn NL account upgraden?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ja. Zit geen regio lock op, dus je kunt ze ook in de US kopen. Kost je nog minder, 30 euroPhydomir schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:46:
Wellicht al eens gevraagd maar 49 topics doorspitten is geen hobby van me.
US werkt volgens mij nietVerwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:50:
[...]
Ja. Zit geen regio lock op, dus je kunt ze ook in de US kopen. Kost je nog minder, 30 euro
offtopic:
Iemand nog een trial kaartje (48 uur, of 1 maand van GTA IV?
) over
? DM!
Iemand nog een trial kaartje (48 uur, of 1 maand van GTA IV?

[ Voor 15% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-07-2008 17:37 ]
Xbox Live Gold is volgens mij niet regio gebonden, Live Points geloof ik weer wel (zelfs landelijk).barzi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:27:
[...]
US werkt volgens mij niet. Het is regio locked zoals films/games: NTSC / PAL.
offtopic:
Iemand nog een trial kaartje (48 uur, of 1 maand van GTA IV?) over
? DM!
Die prepaidkaarten zijn wel regiogebonden, maar bij gamehubs hebben ze wel goedkope werkende kaarten.CycloneX schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:58:
[...]
Xbox Live Gold is volgens mij niet regio gebonden, Live Points geloof ik weer wel (zelfs landelijk).
Weet iemand een oplossing/waardoor het komt voor dit probleem (Notna gequote, maar ik heb exact hetzelfde probleem):
Notna schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:48:
Uiteraard heb ik voor de volgende vraag research gepleegt, maar kreeg niet echt een tevredenstellend antwoord:
Ik heb mijn Xbox nu aangesloten via een VGA van een no-name merk (ik denk Monster) aan een 24"iiYama TN panel TFT. Werkt allemaal prima, alleen zie ik veel 'dubbele beelden' . Wat bedoel ik hier mee: als je een woord in het wit op een donkere achtergrond hebt, dan zit er (in een stuk minder sterke aanwezigheid ) het woord erachter en weer daarachter, en weer daarachter enz. Hierdoor wordt het beeld een beetje wazig voor mijn gevoel.(hetzelfde al je muistrail in windows, soort van lag dus) Nu kan dit 2 dingen betekenen imo:
-TN panel is gewoon niet echt geschikt en ik moet het ermee doen (geen ramp)
-De VGA kabel is niet van goede kwaliteit en ik kan beter MS zijn eigen kabel kopen.
Kan iemand mij hier een zinnig antwoord op geven? Ik denk namelijk dat het aan optie 1 ligt, maar weet dit niet zeker. Indien er beeld materiaal nodig is, hoor ik dat graag
ff een vraagje mensen, ik heb voorlopig geen lcd tv tot m'n beschikking wegens een te pletter gevallen samsung... ja echt... ik huil nu al 3 weken...
Ik zit nu met een hdmi kabel waarmee ik niks kan op de tv die ik nu gebruik en composiet kabel die echt brak beeld geeft. ik begrijp dus dat een advanced scart kabel veel beter is dan de composiet voor SD tvs . Enig idee welke ik het beste kan nemen? Is die van microsoft zelf echt zoveel beter of kan ik net zo goed een goedkopere nemen, zo ja, welke. bedankt alvast.
Ik zit nu met een hdmi kabel waarmee ik niks kan op de tv die ik nu gebruik en composiet kabel die echt brak beeld geeft. ik begrijp dus dat een advanced scart kabel veel beter is dan de composiet voor SD tvs . Enig idee welke ik het beste kan nemen? Is die van microsoft zelf echt zoveel beter of kan ik net zo goed een goedkopere nemen, zo ja, welke. bedankt alvast.
Ik heb mijn Premium ook 3 keer opgestuurd en er is mij drie keer expliciet verteld de harde schijf niet mee te sturen omdat dat bij een 3RLOD gewoon niet nodig zou zijn.Shao Kahn schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:12:
[...]
hmm vreemd. Ik ken nl iemand die in het reparatiecentrum in Duitsland werkt en die vertelde me dat.
Anyway, just to be sure weet iemand dus of Forza 2 saves overzetbaar zijn?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ze zeggen dat de BenQ extreem stil is, nou, de mijne echt niet hoor!
Het valt me sinds kort op dat Xbox 360 games, weleens van die zwarte ruis hebben, ala Battlefield Bad Company, Mass Effect, waar andere games dat niet hebben (hele rits o.a burnout, naruto, virtual fighter), is dit nu een keuze of heb ik nu gewoon een gare xbox
.
Nope, dat is zgn. film grainJ_star schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:09:
Het valt me sinds kort op dat Xbox 360 games, weleens van die zwarte ruis hebben, ala Battlefield Bad Company, Mass Effect, waar andere games dat niet hebben (hele rits o.a burnout, naruto, virtual fighter), is dit nu een keuze of heb ik nu gewoon een gare xbox.
Ik vind het wel iets hebben
nope, optie menu is erg krap dus dat zal ik toch niet gemist hebben mag ik hopen, zal mass effect eens bekijken dan.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:16:
Bij Mass Effect kon je het uitzetten, bij Bad Company niet dan?
Bij Mass effect vond ik het lelijk. Ik was dan ook blij dat het uit kon.J_star schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:34:
[...]
nope, optie menu is erg krap dus dat zal ik toch niet gemist hebben mag ik hopen, zal mass effect eens bekijken dan.
Is er nu iemand die soulcalibur al gekocht heeft op live arcade? Standaard draait het op 4:3 en in de trialversie kan je niet in het optiemenu geraken. Nu wil ik dus weten of er ergens in dat optiemenu nog een mogelijkheid zit om je aspect ratio te veranderen.
Zo, heb dan ook eindelijk mijn xbox binnen
al bijna 3 weken. duurde ff bij bol.com omdat mijn pakket was kwijt geraakt. Maar goed, ik heb nu een elite en ben er erg blij mee! Heb ondertussen al 8games :x en moet nog veel spelen 
Ook ben ik erg te spreken over Xbox-live Marktplace. Dat is echt gaaf
heb al 6 demo's gedownload en gespeeld, trailers bekeken etc
echt handig en leuk is dit!
Nu heb ik ookal een Gamertag, alleen die wil ik niet. kan ik deze gerust deleten en een nieuwe aanmaken? (ik heb toch nog niet veel punten en stats enzo....) maar wie bevestigt dit voor mij? daarna kan ik dan kijken voor wat friendtags van hier
----------------------
voordeel van Xbox is juist, spel erin, online gaan en spelen. Nu moet je wel erg veel dingen instellen en doen voor een leuk potje
Je idee vind ik zeker tof en goed, maar hou het simpel en makkelijk!
alleen vond ik dat Halo 3 er niet mooi uitzag... lijkt wel 640x480 
blijft heerlijk deze game. Ik kijk echt uit naar de nieuwe SC
(wel jammer van de 4:3 verhouding btw...)
Ook ben ik erg te spreken over Xbox-live Marktplace. Dat is echt gaaf
Nu heb ik ookal een Gamertag, alleen die wil ik niet. kan ik deze gerust deleten en een nieuwe aanmaken? (ik heb toch nog niet veel punten en stats enzo....) maar wie bevestigt dit voor mij? daarna kan ik dan kijken voor wat friendtags van hier
----------------------
Maak het niet te ingewikkeld heMartinspire schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:44:
Ik heb eventjes geprobeerd mijn ideeën wat vorm te geven. Maar aangezien ik het hier niet wil onderspammen heb ik het eventjes op mn site neergezet. Niet om te spammen oid. Ook ga ik die niet voor dit project gebruiken, maar het lijkt me wel handig om het wel enigszins gescheiden te houden.
Overgens heb ik mijn elite ook bij bol.com vandaanBld- schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:43:
Maar wat ik ook heb gehoord is dat de Elite ook betere kwaliteit beeld heef, minder lawaai maakt en betere koeling heeft. Klopt dit of komt dit pas bij nieuwe revisie's? Geen beter beeld, niet minder lawaai en wel betere koeling, omdat de binnenkant vernieuwd is. mobo+ proc? (not sure), als je een nieuwe pro haalt heb je dezelfde voordelen als een elite (op de HD na)
Tevens wil ik zeker mee gaan doen met het online gedeelte (ook via GOT).
Mijn xbox 360 zit aan een samsung 22" TFT + VGA kabel van microsoft en ik heb nog niks kunnen ontdekkenbarzi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:56:
Weet iemand een oplossing/waardoor het komt voor dit probleem (Notna gequote, maar ik heb exact hetzelfde probleem):
[...]
Nog niet gekocht, wel de trail gedaanBoeboe schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:58:
Is er nu iemand die soulcalibur al gekocht heeft op live arcade? Standaard draait het op 4:3 en in de trialversie kan je niet in het optiemenu geraken. Nu wil ik dus weten of er ergens in dat optiemenu nog een mogelijkheid zit om je aspect ratio te veranderen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja je kan gewoon een nieuwe maken geen probleem. Je krijg zelfs de 3x een maand gold bij je 1ste 3 accounts op je nieuwe boxJuliettPapa schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:58:
Alleen vergeet niet alles(save game's, downloads enz..) wordt gekoppeld aan je account.
zou niks uit moeten maken wat voor merk het is. Ik zit hier met een piranha vga kabel op mn 22" iiyama en dat ziet er echt superstrak uit op elke resolutiebarzi schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 19:56:
[...]
Thnxsekeroglan schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:06:
[...]
Ja je kan gewoon een nieuwe maken geen probleem. Je krijg zelfs de 3x een maand gold bij je 1ste 3 accounts op je nieuwe box![]()
Alleen vergeet niet alles(save game's, downloads enz..) wordt gekoppeld aan je account.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zo ik ben helemaal blij met mijn xbox. heb hem nu een week of 2 en ga helemaal los met spellen kopen en voel me af en toe weer net een klein kind 
Het blijft een lekker gevoel om een spel goedkoop op internet te vinden of voor een 10tje een goed spel 2ehands te scoren
Mijn Xbox classic had ik toen gelijk omgebouwd maar ik heb toen ondervonden dat je dan helemaal niks meer uitspeelt en alles heel snel gaat vervelen.
Zag eerder dat idee van een GOT community voor de xbox en dat vind ik een superplan,want ik heb maar een paar vrienden op Live ( mijn reallife vrienden hebben allemaal een ps3) en dat zijn dan mensen die het prettig vonden om tegen me te spelen.
(waarschijnlijk omdat ze me inmaakten
)
Toch heb ik nog een paar kleine vraagjes /irritaties ;
* Ben ik de enige die niet kan wennen aan de prijzen van xbox arcade ? ik bedoel sensible soccer was ik gek op bv. , maar om er nu nog 800!! punten voor neer te leggen ? Het is en blijft maar een voetbalspelletje met 1 knop. Carcasonne ook ...ach ik zal wel oud worden ?
* Ik gebruik een advanced scart omdat ik een sneue simpele Sony (100 hz geloof ik )heb staan maar het beeld van mijn xbox staat aan de zijkanten net een beetje uit beeld.
Is daar iets aan te doen ? als ik de xbox op 50 zet is het weg maar dan kan ik de helft van de games niet spelen.Of is de enige oplossing een nieuwe tv ?
* Wat zijn goede batterypacks en is het een goed alternatief voor normale batterijen zonder te kijken naar het kostenplaatje ?
Het blijft een lekker gevoel om een spel goedkoop op internet te vinden of voor een 10tje een goed spel 2ehands te scoren
Mijn Xbox classic had ik toen gelijk omgebouwd maar ik heb toen ondervonden dat je dan helemaal niks meer uitspeelt en alles heel snel gaat vervelen.
Zag eerder dat idee van een GOT community voor de xbox en dat vind ik een superplan,want ik heb maar een paar vrienden op Live ( mijn reallife vrienden hebben allemaal een ps3) en dat zijn dan mensen die het prettig vonden om tegen me te spelen.
(waarschijnlijk omdat ze me inmaakten
* Ben ik de enige die niet kan wennen aan de prijzen van xbox arcade ? ik bedoel sensible soccer was ik gek op bv. , maar om er nu nog 800!! punten voor neer te leggen ? Het is en blijft maar een voetbalspelletje met 1 knop. Carcasonne ook ...ach ik zal wel oud worden ?
* Ik gebruik een advanced scart omdat ik een sneue simpele Sony (100 hz geloof ik )heb staan maar het beeld van mijn xbox staat aan de zijkanten net een beetje uit beeld.
Is daar iets aan te doen ? als ik de xbox op 50 zet is het weg maar dan kan ik de helft van de games niet spelen.Of is de enige oplossing een nieuwe tv ?
* Wat zijn goede batterypacks en is het een goed alternatief voor normale batterijen zonder te kijken naar het kostenplaatje ?
Beakzz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 01:01:
Zo ik ben helemaal blij met mijn xbox. heb hem nu een week of 2 en ga helemaal los met spellen kopen en voel me af en toe weer net een klein kind
Het blijft een lekker gevoel om een spel goedkoop op internet te vinden of voor een 10tje een goed spel 2ehands te scoren![]()
(waarschijnlijk omdat ze me inmaakten)
Yep jij bent de enige![]()
Ik had er ook last van en nee geen oplossing of wel, maar dat wordt dan een nieuwe tv
Wat ik zelf gebruik en heel handig vind is de Quick Charge Kit.
[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 03-07-2008 01:15 ]
Goed, er zit progressie in, ik heb nu het volgende gedaan:JuliettPapa schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:58:
[...]
Maak het niet te ingewikkeld hevoordeel van Xbox is juist, spel erin, online gaan en spelen. Nu moet je wel erg veel dingen instellen en doen voor een leuk potje
Je idee vind ik zeker tof en goed, maar hou het simpel en makkelijk!
Ik heb 4 domeinen aangemaakt namelijk http://www.gotonline.nl, http://www.gotlive.nl, http://www.gotpsn.nl en http://www.gotpc.nl (wii komt denk ik ook nog wel maar ik heb geen idee hoe dat werkt of hoe dat het daarbij geregeld is, maar komt ook nog wel. Al is gotwii.nl nog wel vrij). Ik heb deze namen zelf gekozen omdat ik ze wel aardig vond klinken en je kunt op zich nog alle kanten op. Zo kunnen we "Gaming occasionally Together" behouden, maar ook een slagzin als "Have you got Xbox Live" oid. De domeinnamen kunnen nog wel veranderd worden, maar op dit moment denk ik dat het handiger is als we ons eerst gaan richten op het systeem zelf, dan op zulke bijzaken).
Verder als je naar 1 van deze links gaat kom je uit op http://www.gotonline.nl/prelaunch/
Dit omdat ik nog niet zeker weet of we het forum uiteindelijk gaan blijven gebruiken, eventueel als developing forum, maar het werkt in ieder geval al wel en bied voldoende voor nu.
De websites kunnen dadelijk allemaal uitkomen op gotonline.nl, maar ook kan worden gekozen om de domeinen ongezien te linken naar gotonline, maar dat ze dan op live.gotonline.nl of gotonline.nl/live komen te zitten terwijl je in de browser kijkt naar gotlive.nl
In ieder geval heb ik er een vBulletin forum neer gezet wat we kunnen gebruiken om het 1 en ander op te zetten en een eerste versie mee te maken. Deze is trouwens legaal, want die had ik nog
Dus ik zou zeggen, kijk er ff, registreer er effe en help mee met dit leuke (zomer) project!
Goed, het doel heb ik al geprobeerd te formulieren dus ik zou zeggen, kijk maar even: http://www.gotonline.nl/prelaunch/showthread.php?t=6
Verder is het plan wat ik had gemaakt nog wel te lezen op mijn weblog pagina, maar ik weet niet in hoeverre dit gebruikt gaat worden. Het lijkt me handiger als we eerst gaan kijken wat we fijner vinden werken en de mogelijkheden gaan bekijken, voordat we meteen iets in elkaar gaan zetten. Daarvoor kun je dus terecht op het forum en lijkt het me dat we de zaken over dit project niet allemaal op GoT gaan bespreken, maar dus gewoon daar. Niet alleen omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben of tweakers het hier allemaal mee eens is en ik geen zin heb om dat uit te zoeken (op dit tijdstip)
Ja, die dingen zijn gewoon perfect.Serman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:00:
ff een vraagje mensen, ik heb voorlopig geen lcd tv tot m'n beschikking wegens een te pletter gevallen samsung... ja echt... ik huil nu al 3 weken...
Evt. kun je voor een goedkopere kabel gaan bij bv. Dixons (20€, dacht ik), maar ga niet voor de uberbudget meuk van Piranha van +/- 10€, want die geven wat minder beeld..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Ik wordt een beetje gek van de xbox360 als media device, voor games perfect, maar films afspelen?
- je harde schijf moet als een mac schijf (HFS+) geformatteerd zijn wil je er normale grootte bestanden opkrijgen voor hd-tv (4gb +). NTFS (ontwikkeld door Microsoft) wordt niet ondersteund op een MICROSOFT xbox, maar een APPLE file systeem wel?
- gisteren probeerde ik een wmv (WINDOWS media file) af te spelen; deze deed het niet op mijn MICROSOFT xbox, maar wel op een SONY playstation 3... dan vraag ik je?
- je harde schijf moet als een mac schijf (HFS+) geformatteerd zijn wil je er normale grootte bestanden opkrijgen voor hd-tv (4gb +). NTFS (ontwikkeld door Microsoft) wordt niet ondersteund op een MICROSOFT xbox, maar een APPLE file systeem wel?
- gisteren probeerde ik een wmv (WINDOWS media file) af te spelen; deze deed het niet op mijn MICROSOFT xbox, maar wel op een SONY playstation 3... dan vraag ik je?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Beste xboxers, ik lees dat sommigen van jullie een xbox via bol.com hebben besteld. Ik wil gaan voor de pro voor E 369 met die 3 games (oa GTA en HALO) maar is deze xbox wel de nieuwste in zijn soort? Ik las dat je moest letten op HDMI aansluiting (dat heeft ie) en voornamelijk op de juiste voeding (staat mij iets bij van 175 watt van Falcon oid) Heeft deze dat ????
Greeeetz
Greeeetz
wmv's werken hier altijd?Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:21:
Wellicht iemand die een verkeerde codec in die wmv container heeft gestopt.
Je hoeft helemaal niet te letten op de juiste voeding, want die ander doet het ook prima.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Om mijn eigen vraag te beäntwoorden: Ik heb hem gekocht en er blijkt geen 16:9 in te zitten. Er is wel een "full screen" mode aanwezig die je beeld breder maakt. "breder beeld" ipv gewoon breedbeeld dus; in ieder geval een stuk minder claustrofobisch dan de standaardinstelling.Boeboe schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:58:
Ik heb het even gevraagd aan Notna en hij heeft het opgelost door een officiele VGA kabel te kopen. Misschien ligt het bij bepaalde schermen toch aan de kabel..amahusu schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:16:
[...]
zou niks uit moeten maken wat voor merk het is. Ik zit hier met een piranha vga kabel op mn 22" iiyama en dat ziet er echt superstrak uit op elke resolutie
Zou dus betekenen dat ik een Elite met Hitachi drive heb... beetje vaag dan, want de Elite is niet van net na de launch ofzoLud0v1c schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 16:13:
[...]
Het verschilt inderdaad per Xbox360 DVD drive, check onderste plaatje maar:
[afbeelding]
Deze drives kunnen in alle versie van je xbox komen. Gelukkig heb ik de Benq Philips, die is volgens het plaatje stiller en heeft betere performance. Ik hoorde ook dat deze drive de nieuwste is in omloop.
Kijk gewoon naar het laatje, dan weet je het meteen!TheKeeper schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:10:
[...]
Zou dus betekenen dat ik een Elite met Hitachi drive heb... beetje vaag dan, want de Elite is niet van net na de launch ofzo
Dat staat gewoon in de aanbieding zelf he..Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:26:
Beste xboxers, ik lees dat sommigen van jullie een xbox via bol.com hebben besteld. Ik wil gaan voor de pro voor E 369 met die 3 games (oa GTA en HALO) maar is deze xbox wel de nieuwste in zijn soort? Ik las dat je moest letten op HDMI aansluiting (dat heeft ie) en voornamelijk op de juiste voeding (staat mij iets bij van 175 watt van Falcon oid) Heeft deze dat ????
Greeeetz
Dit geweldige pakket bestaat uit:
Xbox 360 Pro console
1 Draadloze Controllers
Harddisk 20GB
Headset
HD AV Cable (met SCART adapter)
Ethernet kabel
HMDI-uitgang
Grand Theft Auto IV
Assassins Creed
Halo 3
Geeft dat al antwoord of het een Falcon betreft?Sander1991 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:47:
[...]
Dat staat gewoon in de aanbieding zelf he..
[...]
Yep, HDMI = FalconKn4kw0r5t schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:58:
[...]
Geeft dat al antwoord of het een Falcon betreft?
Toch niet, sorry.
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 03-07-2008 16:04 ]
zouden er hier ook nog prijsverlagingen komen? Een pro voor 229 ofzo is natuurlijk wel interessant t.o.v. de Wii als concurrentie
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb nu toch al zo'n 4x gehad "unable to read disc" terwijl ik een speel aan het spelen bent, het spel draait gewoon door maar als je dan op Ok drukt dan valt die dus helemaal uit. Vervolgens wacht ik even en kan ik het spel gewoon direct weer starten. Hebben jullie dit ook wel eens?
Alleen met Dead Rising, schijnt bij dat spel een bekende bug te zijn.SCIxX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:40:
Ik heb nu toch al zo'n 4x gehad "unable to read disc" terwijl ik een speel aan het spelen bent, het spel draait gewoon door maar als je dan op Ok drukt dan valt die dus helemaal uit. Vervolgens wacht ik even en kan ik het spel gewoon direct weer starten. Hebben jullie dit ook wel eens?
Voor de rest het ik het nog nooit gehad!
lijkt me toch sterk, in Australie is de prijs ook omlaag gegaan (naar ca. 220 euro voor de Pro). Dan mag er hier toch ook wel wat vanaf?
Dit heb ik ook heel vaak gehad. Ook de melding als de game opstart:"To play this disc, put this game in a Xbox 360 console" Hélaas was dit een voorbode op de RROD. Na reparatie nooit meer problemen mee gehad.SCIxX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:40:
Alle spellen doen het prima hier, behalve Gears of War (maar na een update heb ik daar nooit meer een error gehad) en recentelijk GRiD nog meerdere malen. Bekend verschijnsel dus helaas.SCIxX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:40:
Mijn Xbox heeft dat ook gehadSCIxX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:40:
Het is iig dus een hardware-defect waar je garantie op krijgt
Verwijderd
ik ook vanmiddag nog , bij fifa 2008 , het spel draait gewoon door en kan alleen op ok drukken , doe ik dat sluit het spel af , zat net in de 22 minuut van de halve finale nederland-Turkije
Ja ik heb het ook bij fifa, en bij 1 ander spel gehad.
Ik heb het gelukkig zo zelden dat het niet ernstig te noemen is.
Ik heb het gelukkig zo zelden dat het niet ernstig te noemen is.
Heeft iemand anders ook het probleem dat de Xbox blijft zoemen nadat hij uit is? En hij is dan echt uit, niet dat hij nog staat te downloaden oid. Ik denk dat het de koeling is en ik vermoed dat hij mss te heet is ofzo maar als ik hem voor een tweede keer uitzet gaat hij altijd uit.
Dit gebeurt trouwens alleen als ik hem op afstand uitzet met de controller of de AB, niet als ik hem uitdruk.
Dit gebeurt trouwens alleen als ik hem op afstand uitzet met de controller of de AB, niet als ik hem uitdruk.
Heb je er dan nog een controller aan de 360 zitten met battery-pack erin die aan het opladen is? Dan blijft ie namelijk (zachtjes) zoemen omdat ie aan het opladen en gaat ie pas helemaal uit als het opladen klaar is
Zijn er nog mensen die Halo 3 willen spelen ? Team Swat en Slayer.
voeg toe Mars NL
voeg toe Mars NL
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ben je nog steeds bezig met HaloMars18 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:30:
Zijn er nog mensen die Halo 3 willen spelen ? Team Swat en Slayer.
voeg toe Mars NL
nah, pas weer opgepakt het spel
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zie net dat Halo3 nog steed 2e staat in de xbox live lijst van meegespeeld online. Het verbaasd me wel. Ik was er vrij snel klaar mee, vooral door het beperkt aantal maps dat standaard werd meegeleverd. Inmiddels met Unreal(volgende week)Bf en COD4 verwacht ik ook niet meer dat ik de game ga oppicken. (Ik heb hem niet eens uitgespeeld op sp

Er zijn ook gratis mappacks voor Halo 3 hoor.mobygo76 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:59:
Ik zie net dat Halo3 nog steed 2e staat in de xbox live lijst van meegespeeld online. Het verbaasd me wel. Ik was er vrij snel klaar mee, vooral door het beperkt aantal maps dat standaard werd meegeleverd. Inmiddels met Unreal(volgende week)Bf en COD4 verwacht ik ook niet meer dat ik de game ga oppicken. (Ik heb hem niet eens uitgespeeld op sp
Tja, net zo sterk als de verlaging die wij 14 maart gehad hebben, en de US en Australië helemaal niet.Phusebox schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:49:
[...]
lijkt me toch sterk, in Australie is de prijs ook omlaag gegaan (naar ca. 220 euro voor de Pro). Dan mag er hier toch ook wel wat vanaf?
Heb net een xbox 360 elite met gta en halo besteld bij xboxhome.nl. Beetje gekeken bij tweakers voor ervaringen en het ziet er goed uit, dus zal allemaal wel goed verlopen.
Nou zou ik graag online gaan spelen met een gold account maar het probleem is dat mijn router boven staat, en mijn hdtv beneden. Nou dacht ik, dan koop ik een wifi adapter voor de 360 zodat ik met draadloos internet nog online kan. Maar dat ding is een stuk of 80 euro! Weet misschien iemand een goedkopere oplossing?
Nou zou ik graag online gaan spelen met een gold account maar het probleem is dat mijn router boven staat, en mijn hdtv beneden. Nou dacht ik, dan koop ik een wifi adapter voor de 360 zodat ik met draadloos internet nog online kan. Maar dat ding is een stuk of 80 euro! Weet misschien iemand een goedkopere oplossing?
Kabel trekken naar de Xbox 360?Sander1991 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:34:
Heb net een xbox 360 elite met gta en halo besteld bij xboxhome.nl. Beetje gekeken bij tweakers voor ervaringen en het ziet er goed uit, dus zal allemaal wel goed verlopen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Martkplaats.nlSander1991 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:34:
Maar dat ding is een stuk of 80 euro! Weet misschien iemand een goedkopere oplossing?
Heb mijn adapter voor 4 tientjes 2e hands gekocht.
Dit topic is gesloten.