Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.777 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 14:27
Ik was daarstraks aan het aarzelen om Top Spin 3 te kopen. Toch nog maar eventjes wachten om dat game te kopen. Ik moet nog wel wat (uit)spelen.

Top Spin 3 Demo: http://majornelson.com/ar...6/26/demo-top-spin-3.aspx
Nu kan ik mij ook eventjes vermaken met de demo die op de xbox live te vinden is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

thomasvdw schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:14:
Ik was daarstraks aan het aarzelen om Top Spin 3 te kopen. Toch nog maar eventjes wachten om dat game te kopen. Ik moet nog wel wat (uit)spelen.

Nu kan ik mij ook eventjes vermaken met de demo die op de xbox live te vinden is. :P
Hij schijnt in ieder geval een stuk moeilijker te zijn dan de voorgaande delen. Ik heb de demo gespeeld (en deel 1 en 2 in bezit), en het lijkt er inderdaad op, dat ik goed moet gaan oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Arfman schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:10:
[...]

Mijn Elite heeft in ieder geval een BenQ drive.
mijne dus ook (ik heb er toch maar 1 gehaald)
kassa ,weer 450+ armer :D

Bestaat er trouwens ondertussen een manier om media vanuit een linux machine te streamen/delen naar de 360 ?

[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-06-2008 10:53 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:52:
[...]
Bestaat er trouwens ondertussen een manier om media vanuit een linux machine te streamen/delen naar de 360 ?
Ken alleen Twonky Media.
Er is een 30 dagen versie, daarna moet je 'm kopen (€30).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Armada schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:01:
[...]

Ik heb het dus getest en het maakt geen ene moer uit. Plots verschijnende textures zijn zonder en met even erg. Het hangt helemaal af van de situatie hoe snel textures inladen, waar kijk je daarvoor naar, hoeveel heeft er gestreamt, etc. Dat je cache kan legen bewijst niets, want je kan nergens zien of de 360 bij een specifiek spel cache gebruikt.
Het duurt wel lang voordat ie die HD cache gevuld heeft hoor. Dat is echt niet na een kwartiertje ofzo. Speel het een paar uur en je zult zien dat het wel verschil uitmaakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:52:
[...]

mijne dus ook (ik heb er toch maar 1 gehaald)
kassa ,weer 450+ armer :D

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=632428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 10:24
Misschien leuk voor de mensen die HD films willen afspelen op de xbox 360. Via externe hdd usb 2.0 (bestand moet wel wmv zijn)

PC:
Download het programma
Macdrive:
http://www.mediafour.com/products/macdrive/

Format de externe hdd naar Hfs+
De schijf blijft gewoon benaderbaar via de explorer.

Sleep je HD bestand (wmv) naar de externe hdd.

Zodra het bestand op de hdd staat, koppel je de hdd via de usb poort aan de xbox 360.

Op de 360 selecteer je de blauwe-blade en selecteer je je usb aansluiting het bestand is nu zichtbaar op de hdd en kan worden afgespeeld. (als de hdd niet wordt herkent selecteer dan select media source op het scherm X-knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chris84 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:50:
Misschien leuk voor de mensen die HD films willen afspelen op de xbox 360. Via externe hdd usb 2.0 (bestand moet wel wmv zijn)

PC:
Download het programma
Macdrive:
http://www.mediafour.com/products/macdrive/

Format de externe hdd naar Hfs+
De schijf blijft gewoon benaderbaar via de explorer.

Sleep je HD bestand (wmv) naar de externe hdd.

Zodra het bestand op de hdd staat, koppel je de hdd via de usb poort aan de xbox 360.

Op de 360 selecteer je de blauwe-blade en selecteer je je usb aansluiting het bestand is nu zichtbaar op de hdd en kan worden afgespeeld. (als de hdd niet wordt herkent selecteer dan select media source op het scherm X-knop)
Als je toch gewoon WMVHD bestanden gaat kijken kun je ze ook gewoon direct streamen of zelfs op een dvd branden. Scheelt weer een externe harddisk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 10:24
ja okey dat is waar. Maar het is altijd handig om meerdere manieren te weten.
Het scheelt je toch weer dvd's (splitsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

thomasvdw schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 00:14:

PWM schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:20:
[...]

Hij schijnt in ieder geval een stuk moeilijker te zijn dan de voorgaande delen. Ik heb de demo gespeeld (en deel 1 en 2 in bezit), en het lijkt er inderdaad op, dat ik goed moet gaan oefenen :)
Top Spin 3 is echt een supergame! Je moet de game wel compleet opnieuw leren, aangezien ze de besturing vergeleken met deel 1 en 2 compleet hebben gewijzigd. Vond ik in het begin erg irritant, maar dit is wel eerlijker voor iedereen.

Je kunt uiteraard weer je eigen speler maken en deze helemaal vormen op de manier hoe jij wilt waarin het moet uitblinken. De toernooien zijn wel vrij simpel opgezet. Maximaal 12 toernooien per jaar (elke maand 1) en dan kies je voor een makkelijk of moeilijk toernooi (weinig of veel punten te winnen uiteraard). Na elke gewonnen wedstrijd win je 2 soorten punten; 1 om je speler beter te maken en 1 om accesoires te kopen. De laatste win je overigens in overvloed (ik heb er nu ruim 120.000 terwijl een shirtje misschien 100 kost). De experience points om je speler te verbeteren worden heel wat schaarser verdeeld, maar deze kun je wel na elke wedstrijd toevoegen waardoor je per wedstrijd een klein beetje beter wordt en niet na een heel toernooi pas. Overigens mag het, je kunt ze ook gewoon opsparen. Je kunt na elke wedstrijd dus ook ff "shoppen". Veel merken zijn aanwezig en je kunt hier je kleding en schoenen aanschaffen en rackets. Je haar laten knippen en dat soort ongein. In de careermodus zit buiten de wedstrijden om weinig ander vermaak. Geen speciale wedstrijden ofzo. Nadat je de nummer 1 positie hebt bereikt (1 seizoen lang meen ik), krijg je nog wel een speciaal doel voor ogen, maar dat moeten jullie zelf nog maar ontdekken. ;)

Tijdens een wedstrijd zie je buiten de stand echt helemaal niks meer in beeld. De manier van slaan is compleet 'verborgen' en weet alleen jij. Veel leuker met multiplayer, want dat blijft het echt continu de vraag waar iemand naartoe slaat, maar vooral welke slag en met welke snelheid iemand wilt gaan slaan. Die powermeters zijn dus volledig verdwenen. Indien je elke bal goed raakt en met een goede timing, kun je vrijwel niet uitslaan met de gewone knoppen. Raak je een bal half of is je timing verkeerd dan wel. Er zijn 2 special-knoppen. 1 om de scherpte te optimaliseren, dus hoeken maken of langs de lijn slaan en 1 om meer power in de slag te krijgen. Je kunt ze ook tegelijkertijd gebruiken. Timing en precisie moeten goed zijn, anders sla je snel uit of in het net.

Aangezien de besturing dus is aangepast, draait eigenlijk alles om timing. Knoppen ingedrukt houden en wanneer de bal de grond raakt, laat je los om een perfecte slag te slaan. Als je dit dus eenmaal doorhebt, is het echt een heerlijke tennisgame en wat mij betreft dus beter dan de voorgaande delen en ook veel beter dan Virtua Tennis.

Heb je de moeilijkheidsgraad te laag of te hoog staan bij het beginnen van je carriere, geen probleem. Na elke wedstrijd kun je deze aanpassen.

Er zit ook een trainingsoptie in (buiten de carriere modus om). Dit is compleet vrijwillig en hier kun je elke slag leren. Het enige nadeel van het hele spel tot nu toe: de gameplay lijkt ietwat langzamer, maar de bewegingen ogen daarentegen nog realistischer.

Wat mij betreft een regelrechte aanrader!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:22:
[...]

[...]
Top Spin 3 is echt een supergame! Je moet de game wel compleet opnieuw leren, aangezien ze de besturing vergeleken met deel 1 en 2 compleet hebben gewijzigd. Vond ik in het begin erg irritant, maar dit is wel eerlijker voor iedereen.

[...]

Wat mij betreft een regelrechte aanrader!
Eens. Heb pas paar uurtjes gespeeld en de besturing is nog steeds uitdagend. Het is niet rennen en als de bal komt op een knopje drukken, het vergt heel wat anticipatie. Tot nu toe erg leuk. Wel vind ik een minpuntje dat je al vroeg de A, B, X of Y knop ingedrukt moet houden voor kracht. Dan weet je vaak nog niet welke slag het beste is op dat moment. Je kan als je A ingedrukt houdt en hierna ziet dat B beter is voor een mooie cross op dat moment, niet nog even snel wisselen. Dan sla je gewoon mis. Verder is het een tennisgame met een wat diepere gameplay met stijle leercurve. Ik ben benieuwd naar online, dat heb ik nog niet gedaan. Tot nu toe zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Moeten jullie niet naar wimbledon kijken i.p.v. gamen .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Roely schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:33:
wtf?? daar hebben we virtua tennis voor noob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

* Smarron heeft z'n PiP continu aanstaan, Sport1 HD en Top Spin3 dus. ;) Laptop 30cm naast mij om niet van de buitenwereld afgesloten te zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik wil zo nog even de Orange box halen (jaja, van de week ook al, maar toen was ie weg ;) ).

Zijn er nog mensne die TF2 online spelen, of ben ik de enige als ik zo wil beginnen. Ik zou hem namelijk vooral kopen voor Portal en TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 14:27
Smarron schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 13:22:
Leuke ondervindingen van Smarron.
Aargh, ik wil dit niet zien. :P
Ik wil nog eventjes wachten met deze game te kopen maar jullie lokken me meer en meer naar de winkel. >:)
Doe ik ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

chris84 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:10:
ja okey dat is waar. Maar het is altijd handig om meerdere manieren te weten.
Het scheelt je toch weer dvd's (splitsen)
Hoe kost direct streamen (PC -> 360) je precies DVD's dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

thnx thnx thnx, ushare werkt perfect (naja verre van, maar ik krijg me muziek op de xbox :) )

enige jammere is dat je alle mappen in je shared als 1 hoop krijgt :(

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-06-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Orange box was op :(

Maar, ik heb een gokje genomen, en gekocht: Beijing 2008

Ben benieuwd. Waarschijnlijk of leuk, of heel bagger :) Release date staat overigens ergens in juli :?

Eerste Bevindingen Beijing 2008:
  • Grafisch prima
  • Zeer zeer uitgebreid
Maar helaas, ik ben er al weer klaar mee :/ Ik begon met hoogspringen, erg leuk, en origineel. Een beetje Guitar Hero achtig op de juiste momenten op de juiste knoppen drukken. Zo ook een paar ander sporten leuk uitgewerkt. Maar dan, waar ik al bang voor was:

Het hardlopen, het zwemmen e.d. is weer echt, echt button smashing. Hoe fucking snel je ook drukt, het moet nog veel sneller. 10 seconden voor de 100 meter lijkt al lang, maar 70 seconden voor een zwemwedstrijden, geloof me, dan ben je het wel zat.

Als je de Olymische Spelen gaat spelen kan je er niet om heen. Niet halen, is niet doorgaan. Ik had gehoopt dat ze het wat origineler zouden oplossen, zoals ze dat dus wel bij diverse andere disciplines hebben gedaan. Helaas.

[ Voor 71% gewijzigd door PWM op 27-06-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
In schiphol was the orange box voor 19e !! Ik wilde hem halen, maar was al weer weg, vandaag even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomasvdw schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:57:
[...]

[...]

Ik wil nog eventjes wachten met deze game te kopen maar jullie lokken me meer en meer naar de winkel. >:)
De demo is available op de Marketplace (voor Goldmembers dan)
Kun je 'm ff checken. Ik ben trouwens zelf ook bezweken onder de druk. Heb hem gekocht zonder demo gezien te hebben, alleen wat reviews en posts op verschillende fora (XBWorld en gamefaqs e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:42

SkyStreaker

Move on up!

ijskonijn schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:46:
[...]

Hij ondersteunt wel toetsenbord in het dashboard en in sommige games (bij het surfen op internet in GTA IV bijvoorbeeld). Het ligt dus aan het spel of toetsenbord ondersteund is of niet. Het is dus niet zo dat de Xbox 360 in z'n geheel geen toetsenbord ondersteunt!
Is er een manier om dat uit te vinden via een site voor bioshock?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
PWM schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:28:
Orange box was op :(

Maar, ik heb een gokje genomen, en gekocht: Beijing 2008

Ben benieuwd. Waarschijnlijk of leuk, of heel bagger :) Release date staat overigens ergens in juli :?

Maar helaas, ik ben er al weer klaar mee :/ Ik begon met hoogspringen, erg leuk, en origineel. Een beetje Guitar Hero achtig op de juiste momenten op de juiste knoppen drukken. Zo ook een paar ander sporten leuk uitgewerkt. Maar dan, waar ik al bang voor was:

Het hardlopen, het zwemmen e.d. is weer echt, echt button smashing. Hoe fucking snel je ook drukt, het moet nog veel sneller. 10 seconden voor de 100 meter lijkt al lang, maar 70 seconden voor een zwemwedstrijden, geloof me, dan ben je het wel zat.
De releasedatum staat inderdaad nog overal op 9 juli.
Klinkt niet zo mooi wat je daar zegt want ik keek er echt naar uit.
Ik was zwaar veslaafd aan Track & Field op de Dreamcast en dat was toch vooral ook button bashen.
Maar 70 sec button bashen is mij ook een beetje te gek.
Is het niet dat je juist te snel drukt en dat je misschien juist op het tempo van de slagen moet drukken ?

Want juist dat button bashen ontkennen ze op gamespot :?
Dit spel had ik zonder aarzelen gehaald maar toch maar even wachten op de demo en anders maar op gamehubs kopen. Dan is het maar een miskoop voor de halve prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Beakzz schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:23:
[...]

De releasedatum staat inderdaad nog overal op 9 juli.
Klinkt niet zo mooi wat je daar zegt want ik keek er echt naar uit.
Ik was zwaar veslaafd aan Track & Field op de Dreamcast en dat was toch vooral ook button bashen.
Maar 70 sec button bashen is mij ook een beetje te gek.
Is het niet dat je juist te snel drukt en dat je misschien juist op het tempo van de slagen moet drukken ?

Want juist dat button bashen ontkennen ze op gamespot :?
Dit spel had ik zonder aarzelen gehaald maar toch maar even wachten op de demo en anders maar op gamehubs kopen. Dan is het maar een miskoop voor de halve prijs ;)
Ik zeg ook niet dat het een slechte game is hoor :) Als je geen bezwaar heb tegen af en toe buttonbashen is het best te doen. Zoals gezegd, er zijn echt heel erg veel verschillende onderdelen (echt heel veel :P ), en lang niet allemaal hebben die bashing nodig.

Je moet het af en toe echter wel doen. I.p.v. buttons (ABABABABAB etc) kan je ook de thumbsticks gebruiken, en die heel snel heen en weer bewegen, of op een bepaalde manier ronddraaien (tegengesteld b.v.).

Er is dus best wat te doen :) Als jij er goed in bent, ben je er zo doorheen. Ik suck alleen in dat soort dingen :) Overigens nog wel even snel een OR gehaald met hoogspringen ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DzvIsdapXMe8N9PZD9t8iIII/full.jpg

Had ik al verteld dat er echt heel veel onderdelen zijn? Er was ook overduidelijk zorg aan de game besteed.

p.s. Zowel de FRS als de Intertoys had hem in de schappen.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 27-06-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Icelus schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:57:
[...]
Ken alleen Twonky Media.
Er is een 30 dagen versie, daarna moet je 'm kopen (€30).
Deze werkt perfect , thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net 2100 puntjes besteld en maar gelijk The Simpsons game. Leek me wel geinig, voor 30 Euro wel (niet voor 62).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
RedDragon schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:45:
Vraag je als ik de hdmi kabel koop van microsoft met de audio kabel er bij zou ik dan mijn pc speakers daar op kunnen aansluiten met een audio adaptor zo dat er van 3 groen geel en zwart naar de 2 rood en wit of zie ik het iets te simpel
iemand daar antwoord op

het gaat hier om een Creative Gigaworks Progamer g500

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

thomasvdw schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 14:57:
Heb ik mijn verhaal in elk geval niet voor niks geschreven. :)

Ik ben overigens eerst begonnen met een vrouw in de careermodus, scheelt weer wat sets bij de grote toernooien en de ballen hebben iets minder snelheid. :D

Jaja, watje. Ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
PWM schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:36:
[...]

Ik zeg ook niet dat het een slechte game is hoor :) Als je geen bezwaar heb tegen af en toe buttonbashen is het best te doen. Zoals gezegd, er zijn echt heel erg veel verschillende onderdelen (echt heel veel :P ), en lang niet allemaal hebben die bashing nodig.

Je moet het af en toe echter wel doen. I.p.v. buttons (ABABABABAB etc) kan je ook de thumbsticks gebruiken, en die heel snel heen en weer bewegen, of op een bepaalde manier ronddraaien (tegengesteld b.v.).

Er is dus best wat te doen :) Als jij er goed in bent, ben je er zo doorheen. Ik suck alleen in dat soort dingen :) Overigens nog wel even snel een OR gehaald met hoogspringen ;)

[afbeelding]

Had ik al verteld dat er echt heel veel onderdelen zijn? Er was ook overduidelijk zorg aan de game besteed.

p.s. Zowel de FRS als de Intertoys had hem in de schappen.
Ik zag hem hier ook bij de Media Markt staan.. Zit er wel over te denken aangezien mijn vrouw en ik dat soort spellen al vanaf de C64 spelen :) Zag alleen niet zo snel of er ook local multiplayer ondersteunt wordt..

Congrats met je record ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:48:
[...]

Ik zag hem hier ook bij de Media Markt staan.. Zit er wel over te denken aangezien mijn vrouw en ik dat soort spellen al vanaf de C64 spelen :) Zag alleen niet zo snel of er ook local multiplayer ondersteunt wordt..

Congrats met je record ;)
Multiplayer: four people can play on one system, up to eight can compete online. Leaderboards will be present, of course, to track records.

Vier mensen op 1 systeem dus. Zou het ook wel raar vinden als deze game dat niet had.
Dus have fun 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Nog wat leesvoer voor het weekend over de eventuele komende E3 presentatie van MS.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=319490

Ik hoop niet dat ze te veel de Wii achterna gaan met hun Wii-mote en Avatars

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 28-06-2008 08:33 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
yzf1kr schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 08:33:
Nog wat leesvoer voor het weekend over de eventuele komende E3 presentatie van MS.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=319490

Ik hoop niet dat ze te veel de Wii achterna gaan met hun Wii-mote en Avatars
dat is nog helemaal niet bevestigd. Maar ik verwacht wel dat ze meer casual markten willen aanboren. Ik denk trouwens niet dat MS hun hardcore zal vergeten, dat is toch wat ze groot maakt. Casual blijft voorlopig zwaar in de minderheid en ik betwijfel ten zeerste of ze dat uberhaupt kunnen winnen (MS is niet goed in casual producten behalve office en windows). Qua hardcore gamer hebben ze al een slag gewonnen, MS heeft de groep die het meeste tijd besteed aan hun console en er ook het meest voor uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
Welke Xbox360 game moet ik kopen?

Als ik een spel zoek, vergelijkbaar met de Zelda's van Nintendo. Dus het liefst een RPG met een personage, in een wereld met wat fantasie (maar niet te onrealistisch) en die verslavende sfeer..

Oblivion heb ik op de PC gehad, dat vind ik behoorlijk tijdrovend/complex. Wel gaaf :) Hebben jullie tips? Of moet ik gewoon Oblivion aanschaffen?

[ Voor 9% gewijzigd door buddow op 28-06-2008 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Mass Effect?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Fable 2 komt rond oktober uit, en dat is wel iets wat jij zoekt, anders kan je via de marketplace fable 1 downloaden om te kijken wat je er van denkt.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Fable 2 lijkt me erg gaaf, maar ik zoek iets voor de komende maanden.. Ik heb vanaf september namelijk niet zoveel tijd, en straks vakantie.

Mass Effect heb ik al bekeken, maar het SFeertje ( :P ) spreekt me niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
O en dat ik die vergeet! Crackdown en vooral Dead Rising zijn fantastisch, vooral dead rising heeft mij heel lang bezig gehouden. Het is wel een moeilijk spel maar wel zeer uitgebreid. (en lekker zombies hakken 8) )

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Zo de elite is uitgepakt en aangesloten en heeft een mooie prominente plaats onder me samsung tv :D

Meteen maar weer live gekocht , vriendin wilt perse online uno-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
edit: foutje

Ik dacht even dat Fable: The Lost Chapters voor de 360 was 8)7

[ Voor 160% gewijzigd door buddow op 28-06-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

buddow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 11:00:
Welke Xbox360 game moet ik kopen?

Als ik een spel zoek, vergelijkbaar met de Zelda's van Nintendo. Dus het liefst een RPG met een personage, in een wereld met wat fantasie (maar niet te onrealistisch) en die verslavende sfeer..

Oblivion heb ik op de PC gehad, dat vind ik behoorlijk tijdrovend/complex. Wel gaaf :) Hebben jullie tips? Of moet ik gewoon Oblivion aanschaffen?
Is wel moeilijk hoor vergelijken met Zelda ;) Ik speel zelf ook Zelda's.

Mass Effect is cool jah. SF RPG (must have imo)
Bioshock (wel een shooter maar must have imo)
Eternal Sonata (fantasy RPG cartoony getekend)
Blue Dragon RPG (dragonball tekenaar, ook cartoony)
Lost Odyssey RPG (meer serieus, realistisch zou je kunnen zeggen)
Enchanted Arms.

Heb nu zo'n beetje alle X360 RPG's wel gehad. Maar er komen nog ene paar mooie, onder andere van Square-enix.

Google ze maar ff zou ik zeggen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
bedankt! ik ben er nog niet uit maar heb wel een aardig overzicht. Op zich wel jammer, heb niet het idee dat er echt een Zelda-gelijke tussen zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
RedDragon schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:41:
[...]

iemand daar antwoord op

het gaat hier om een Creative Gigaworks Progamer g500
Ik heb s voor je gekeken en ik zag deze site

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=44196

Bij het antwoord van Lord Wo Nov 08, 2006 18:15 zie je een foto met de adapter die jij zoekt: 3 surround stekkertjes naar 2 stereo.
Kijk ff bij een onderdelenshop ofzo. Ze zijn er dus wel.

Deze dus
Afbeeldingslocatie: http://img2.putfile.com/thumb/6/17906212557.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Ferry34 op 28-06-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of the 360 Pro bij Dixons al een Falcon is? Ga namelijk anders daar een kopen volgende week :P

Vanaf 18 juli: X360 Supersized Pack voor 300 euro bij Bart Smit.. mss is het beter dat ik daar ff op wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

buddow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:15:
bedankt! ik ben er nog niet uit maar heb wel een aardig overzicht. Op zich wel jammer, heb niet het idee dat er echt een Zelda-gelijke tussen zit..
Niet echt nee ;) Maar Zelda is dan ook niet echt een traditionele RPG, maar meer een action RPG. Wil natuurlijk niet zeggen dat de boven genoemde RPG's niet leuk zijn.

Zelf ben ik erg onder de indruk van Mass Effect (zelf normaal niet into SF RPG's). Deze game is echt ongelofelijk mooi, maar het beste is nog het verhaal. Zoals ik al zei een must have..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Misschien een beetje een rare keuze icm met het voorgaande, maar het is Assassin's Creed geworden. Gescoord voor 25€ (nog in plastic! ) in de buurt via Markplaats. De combinatie van Action/Adventure, de goede reviews en de sfeer sprak mij wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door buddow op 28-06-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

buddow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:53:
Misschien een beetje een rare keuze icm met het voorgaande, maar het is Assassin's Creed geworden. Gescoord voor 25€ in de buurt via Markplaats. De combinatie van Action/Adventure, de goede reviews en de sfeer sprak mij wel aan.
Geen geld voor die game. AC is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las op www.maxconsole.net dat 6 juli de prijs van de XBox 360 Pro vermoedelijk met $50 omlaag gaat naar $299 :*)

Weet iemand of dit ook in Europa gaat worden doorgevoerd? :?
MS heeft aangegeven 'aggressiever' te gaan promoten in Europa; wellicht dat dit er ook bij hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ferry34 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:19:
[...]

Bij het antwoord van Lord Wo Nov 08, 2006 18:15 zie je een foto met de adapter die jij zoekt: 3 surround stekkertjes naar 2 stereo.

Deze dus
[afbeelding]
Dit kun je inderdaad doen, maar meestal heb je die toch al op je pc aangesloten? Dus kun je beter zo'n verloopstekkertje doen van wit en rood naar een normale headsetplug waardoor je die in de line-in kunt doen van de geluidskaart van je pc waardoor je niet alleen geluid van je pc hebt maar ook van je 360 (en je kunt ook nog es muziek draaien tijdens het gamen zonder dat je dat via je 360 hoeft te regelen :P )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:32:
Ik las op www.maxconsole.net dat 6 juli de prijs van de XBox 360 Pro vermoedelijk met $50 omlaag gaat naar $299 :*)

MS heeft aangegeven 'aggressiever' te gaan promoten in Europa; wellicht dat dit er ook bij hoort :)
Prijs is net verlaagd in Europa.
Er is alleen een gerucht over een verlaging: Icelus in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:32:

$299,- is in Nederland 245,- in de BTW. De Pro kost nu 249,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:47:
[...]

$299,- is in Nederland 245,- in de BTW. De Pro kost nu 249,- :+
Ja? De meeste plekken waar ik geweest ben staat ie nog gewoon op 269 hoor.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:03:
[...]

hehe, da's de prijs die ik ook steeds tegen kom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:03:
[...]

My bet. Was net in de MM waar hij gewoon voor 249,- stond.

Ach, voor die 20,- hoef je ook niet te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 15:47:
[...]
Prijs is net verlaagd in Europa.
Er is alleen een gerucht over een verlaging: Icelus in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49"
Die prijs verlaging is toch gelijk gegaan met de US ?

Maar als het pas rond de kerst zou worden dan is het niet heel zinnig; dan is die 60,= voor die paar maanden de moeite waard :) ..

Zijn er nog aan te raden bundels????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Die prijs verlaging is toch gelijk gegaan met de US ?
Nope, hun prijsverlaging word pas volgende week/is deze week ingevoerd.. heb dr onlangs ook nog over gehoord tijdens Hard News (ScrewAttack.com) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Op de discussiepagina van Wikipedia zegt iemand dat de Arcade versie nu met een 512MB memory card wordt geleverd.
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Icelus schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:55:
Op de discussiepagina van Wikipedia zegt iemand dat de Arcade versie nu met een 512MB memory card wordt geleverd.
Weet iemand hier meer van?
Voor zover ik weet geldt dat hier niet. Allemaal 256 mb wat ik zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 22:30:
[...]

Voor zover ik weet geldt dat hier niet. Allemaal 256 mb wat ik zie..
Ik heb ook enkel nog maar 256MB gezien.. mss dat die gast een aanbieding had gezien waar ze een extra 256MB kaartje bijstaken (zijn die verkrijgbaar?) of zich gwn vergist? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
buddow schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 14:53:
Misschien een beetje een rare keuze icm met het voorgaande, maar het is Assassin's Creed geworden. Gescoord voor 25€ (nog in plastic! ) in de buurt via Markplaats. De combinatie van Action/Adventure, de goede reviews en de sfeer sprak mij wel aan.
Ik denk dat ik al een beetje weet wat je zoekt:

- Conan (~25 euro)
Lijkt heel erg op God of War. Brute actie en adventure elementen.
- Devil May Cry 4(~40 euro)
Stylish action met veel toffe cutscenes!
- Viking: Battle For Asgard(~35 euro)
Meer richting Action-RPG, maar toch ook veel brute moves...
- Ninja Gaiden II (~55 euro)
Japanse moeilijkheidsgraad met veel blood and gore.

Prijzen zijn allemaal laagste prijs binnelandse (web)winkels.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rocky & Bullwinkle zijn koel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Martinspire schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Het duurt wel lang voordat ie die HD cache gevuld heeft hoor. Dat is echt niet na een kwartiertje ofzo. Speel het een paar uur en je zult zien dat het wel verschil uitmaakt.
Ik heb direct na het kopen van GTA 4 juist anderhalf uur zonder en een half uur met HDD gespeeld. In beide gevallen waren de pop-ins en de laadtijden _exact_ hetzelfde. Ik heb zelfs met een vriend daarna twee systemen naast elkaar gezet en we zagen geen verschil tussen met en zonder HDD. Ik heb dan ook geen idee waarom dit fabeltje blijft bestaan. Misschien omdat we allemaal zouden willen dat het zo werkte?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

S2S schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Niet echt nee ;) Maar Zelda is dan ook niet echt een traditionele RPG, maar meer een action RPG. Wil natuurlijk niet zeggen dat de boven genoemde RPG's niet leuk zijn.

Zelf ben ik erg onder de indruk van Mass Effect (zelf normaal niet into SF RPG's). Deze game is echt ongelofelijk mooi, maar het beste is nog het verhaal. Zoals ik al zei een must have..
Mass Effect deed nog niet zo heel veel voor mij, totdat ik gisteravond eindelijk (ja, ja, ook real life verplichtingen :) ) bij Ilos aankwam en daar begon het pas echt te klikken. Virmire bracht een flinke twist, maar bij Ilos kwam het verhaal pas echt los. Het was leuk tot zover om te spelen, maar het verhaal kreeg een zes voor de moeite. maar nu is dat cijfer flink geklommen. Tot die tijd was de impact van wat er gebeurde redelijk klein, maar nu is het inderdaad universum omspannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Armada schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Ik heb direct na het kopen van GTA 4 juist anderhalf uur zonder en een half uur met HDD gespeeld. In beide gevallen waren de pop-ins en de laadtijden _exact_ hetzelfde. Ik heb zelfs met een vriend daarna twee systemen naast elkaar gezet en we zagen geen verschil tussen met en zonder HDD. Ik heb dan ook geen idee waarom dit fabeltje blijft bestaan. Misschien omdat we allemaal zouden willen dat het zo werkte?
Opzich logisch aangezien je de hele tijd de DVD hoort spinnen ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

CycloneX schreef op zondag 29 juni 2008 @ 12:36:
[...]

Opzich logisch aangezien je de hele tijd de DVD hoort spinnen ;)
Ik denk dat het zelfs met cachen niet mogelijk is om de DVD stil te laten staan of langzamer te laten spinnen. Op het moment dat er dan nieuwe textures ingeladen moeten worden, zou de DVD weer op moeten spinnen en dat kan voor ernstige haperingen zorgen in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lian Li heeft ook iets leuks bedacht:

Xbox 360 Casemod

Leuk idee, maar het zit er nog er concept-achtig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Ferry34 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:19:
[...]

Deze dus
[afbeelding]
zal je dan 5.1 surround geluid krijgen? ik heb zelf ook zo'n setje, maar ik ben van plan een pc er tussen te hangen met een x-fi kaart. kan natuurlijk, maar is wel iets duurder :P :+

ik had vandaag me Xbox ff aangesloten op de Samsung 226BW die we beneden hebben staan. Wat ziet dat er lelijk uit! Ik speelde dan GTA4. Het kan natuurlijk liggen aan de afstand waar ik zat, maar licht het ook niet aan het feit dat de native resolutie van zo'n monitor veel anders is? dat ie alles stretched, en dat het daarom zo lelijk wordt? Ik vond het echt erg.

Nou moet ik toegeven dat ik normaal dus mijn xbox aan een 17" CRT monitortje @ 1280x1024 heb hangen, en het daarom niet te vergelijken is, maar toch.

Nu ik er toch over heb, hoe zit dat met de resolutie van zo'n 4:3 monitor? lijkt mij niet dat de Xbox games 1280 x 1024 ondersteunen, maar de monitor geeft dit wel aan, en de spellen ogen scherp. Weet iemand dit toevallig.

Maar hoe dan ook ga ik ook niet lang blijven spelen op dat monitor'tje. Dit omdat ie oud is, en dus donker van beeld is. 4:3 is, en je ziet dus veel minder, en klein is :P
Ik ga eind deze vakantie een 32" HD ready tv kopen :9~

[ Voor 41% gewijzigd door MethodP op 29-06-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
Beste Tweakers,
zit hier met een issue, heb via boxeddeal een 12+1 maanden gekocht bij boxeddeal. Kreeg het netjes als message, maar als ik het invoer via de xbox website, dan krijg ik de melding dat die al gebruikt is. Ik heb net via de console en via de support page geemailed, hoop dat ze het oplossen. Heeft iemand eerder zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:46

FeaR

In GoT we trust

MethodP schreef op zondag 29 juni 2008 @ 19:51:
[...]zal je dan 5.1 surround geluid krijgen? ik heb zelf ook zo'n setje, maar ik ben van plan een pc er tussen te hangen met een x-fi kaart. kan natuurlijk, maar is wel iets duurder :P :+
Volledig digitaal 5.1 geluid zal je niet krijgen met tulp/mini-jack stekkers.
En al helemaal niet als je alleen de twee tulp-stekkers aan sluit (rood en wit).
Enige wat je dan kan krijgen is Dolby Pro Logic (II). Niet volledig 5.1 geluid, maar het is beter dan de 2.0 stereo. Maar nog steeds analoog en niet digitaal.
De drie jacks zou nog gaan. Dan geef je elk kanaal appart door en kan je dus 5.1 geluid krijgen.
Zwart is voor de boxen achter, geel voor de subwoofer plus center kanaal en groen is boxen voor.
Maar dus ook hier weer niet digitaal....

Maar over de X-Fi kaart.
Hadden de X-Fi kaarten niet dat ze geen Dolby Digital en DTS signalen ondersteunen en/of doorsturen? Zou toch wel jammer zijn aangezien alle Xbox 360 spellen toch zeker in DD 5.1 zijn uitgevoerd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 02:49
Hmm... fijn!
Mijn 360 loopt compleet vast tijdens het opstarten van media center.
Ik heb geprobeerd een nieuwe verbinding te maken, met/zonder hdd, initiele setup draaien en slaan maar niks..

Zou het ook met m'n pc te maken kunnen hebben ergens?
Heeft iemand een idee? Of issie beetje dood....
Het irritante is, aanschaf was 2,5 jaar terug en heb hem 3 maal opgestuurd, garantie is over nietwaar, enkel nog op RROD?

[ Voor 9% gewijzigd door Mutatie op 30-06-2008 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Mutatie schreef op maandag 30 juni 2008 @ 01:53:
Hmm... fijn!
Mijn 360 loopt compleet vast tijdens het opstarten van media center.
Ik heb geprobeerd een nieuwe verbinding te maken, met/zonder hdd, initiele setup draaien en slaan maar niks..

Zou het ook met m'n pc te maken kunnen hebben ergens?
Heeft iemand een idee? Of issie beetje dood....
Het irritante is, aanschaf was 2,5 jaar terug en heb hem 3 maal opgestuurd, garantie is over nietwaar, enkel nog op RROD?
Heb je ook een PS3 aan je netwerk hangen? Bij mij werkt dan namelijk mn X360 niet meer goed met mediacenter en mediasharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Oplossing voor Xbox 360 DRM-probleem
Microsoft heeft het mogelijk gemaakt om de registraties van Premium Content over te zetten van de ene naar de andere Xbox 360 console. Hierdoor is inloggen op Xbox Live niet meer nodig.

Door beveiligingsmaatregelen was het tot dusver niet mogelijk om Premium Content van een oude Xbox 360 op een nieuw exemplaar te gebruiken, zonder op Xbox Live ingelogd te zijn. Dit tot ongenoegen van sommige gamers van wie de console in de loop der tijd vervangen is, of die de overstap hebben gemaakt naar een Xbox 360 Elite.

Microsoft heeft nu maatregelen genomen en heeft het mogelijk gemaakt om Premium Content te koppelen aan een andere Xbox 360 dan waarop ze oorspronkelijk aangeschaft is. Voorbeelden van dergelijke content zijn volledige versies van Xbox Live Arcade games, thema’s, Gamer Pictures, en bepaalde extra’s voor Xbox 360 games zoals mappacks.

Website en tutorial
De stappen die gamers moeten volgen om hun registraties over te zetten staan beschreven op de speciale website van Microsoft. Verder is er een Video Tutorial te vinden op de blog van Major Nelson van Microsoft die het proces beschrijft. Microsoft verklaart verder dat bij reparaties en vervanging van consoles inmiddels de registraties van Premiun Content automatisch worden overgezet.
Bron: Nu.nl.

Mooie oplossing.
Iets dat Nintendo ook wel zou mogen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Icelus schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:10:
[...]
Bron: Nu.nl.

Mooie oplossing.
Iets dat Nintendo ook wel zou mogen maken...
Alleen jammer dat het maar 1 keer per 12 maanden mag, iets wat voor sommige xbox eigenaren niet echt voldoende is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Sh0ckTr00per schreef op maandag 30 juni 2008 @ 11:12:
[...]

Alleen jammer dat het maar 1 keer per 12 maanden mag, iets wat voor sommige xbox eigenaren niet echt voldoende is..
En voor wie dan niet? Maar het is wel beter iets dan niets. En als je hem laat maken doet MS het voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Echt helemaal geen alternatieven voor Xbox live? Die gratis zijn?

Gvd net mijn creditcard de deur uit gedaan ivm de komst iDeal, waardoor deze overbodig is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Floris-K schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:18:

Gvd net mijn creditcard de deur uit gedaan ivm de komst iDeal, waardoor deze overbodig is geworden.
Je hoeft toch geen CC te hebben voor een Live abo :? Bij gcshop kan je hem kopen voor 49,- met Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46

Gewoon online bestellen?
Al te verkrijgen vanaf 30 euro ofzo voor 12 maanden.
Weet alleen niet meer precies of dat nou in dit topic of het vorige was geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Diverse aanbieders waar je met behulp van Paypal Live voor circa €30 kan kopen, geloof Gamehubs.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

en anders gewoon bij
gamecard.nu ;)

werkt perfect, eergister toevallig zelf gedaan (huiverig ofc de eerste keer)

[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-06-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ok dat is mooi ! Ik had begrepen dat je Xbox Live weer met een CC zou moeten kopen.
Vond het eerlijk gezegd vroeger ook altijd fijner spelen via XBconnect en Xlink, gezien daar wat meer volwassen mensen aanwezig waren.

In ieder geval bendankt voor de links ! Meteen even besteld ;)

[ Voor 13% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-06-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zal je dan 5.1 surround geluid krijgen? ik heb zelf ook zo'n setje, maar ik ben van plan een pc er tussen te hangen met een x-fi kaart. kan natuurlijk, maar is wel iets duurder :P :+

ik had vandaag me Xbox ff aangesloten op de Samsung 226BW die we beneden hebben staan. Wat ziet dat er lelijk uit! Ik speelde dan GTA4. Het kan natuurlijk liggen aan de afstand waar ik zat, maar licht het ook niet aan het feit dat de native resolutie van zo'n monitor veel anders is? dat ie alles stretched, en dat het daarom zo lelijk wordt? Ik vond het echt erg.

Nou moet ik toegeven dat ik normaal dus mijn xbox aan een 17" CRT monitortje @ 1280x1024 heb hangen, en het daarom niet te vergelijken is, maar toch.

Nu ik er toch over heb, hoe zit dat met de resolutie van zo'n 4:3 monitor? lijkt mij niet dat de Xbox games 1280 x 1024 ondersteunen, maar de monitor geeft dit wel aan, en de spellen ogen scherp. Weet iemand dit toevallig.

Maar hoe dan ook ga ik ook niet lang blijven spelen op dat monitor'tje. Dit omdat ie oud is, en dus donker van beeld is. 4:3 is, en je ziet dus veel minder, en klein is :P
Ik ga eind deze vakantie een 32" HD ready tv kopen :9~
Als je normaal op 4:3 speelt en je hangt hem daarna aan een widescreen display moet je natuurlijk wel je display settings wijzigen... Verder weet ik niet wat voor resolutie die samsung ondersteunt maar de 360 poept niet alle gangbare resoluties uit, dus het kan zijn dat ie sowieso wat stretched.

1280*1024 kan de 360 wel uitpoepen. Intern wordt dat natuurlijk gewoon gescaled van de resolutie waar de game intern op draait naar 1280*1024, en dan gaat er gewoon een 1280*1024 signaal uit de xbox. In principe is dat hetzelfde dan wanneer je een 720P game speelt en je xbox op 1080p zet, wordt gewoon geupscaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...

...
Ik heb dezelfde monitor, en lelijk ziet het er zeker niet uit. Vergeleken met mijn HDTV is het beeld minimaal gelijk aan dat van de TV, maakt niet uit of dat GTAIV is of een andere game. Misschien dat je even de resolutie moet veranderen naar 1280x1024, daarop ziet het beeld er het beste uit.
De beeldverhoudingen zijn uiteraard wel anders, waardoor het beeld verticaal ietwat oprekt. Ik heb hier geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
S2S schreef op maandag 30 juni 2008 @ 13:05:
[...]
En voor wie dan niet? Maar het is wel beter iets dan niets. En als je hem laat maken doet MS het voor je.
Ik heb diverse mensen op mijn vriendenlijst staan die ook online hun sega games alleen in trial mode kunnen spelen. Dit is wel opgelost door de drm tool, maar als je xbox vervolgens kapot gaat kun je wel tot volgend jaar wachten voor je het weer kunt omzetten. En MS ontkent dat probleem nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 02:49
S2S schreef op maandag 30 juni 2008 @ 07:57:
[...]

Heb je ook een PS3 aan je netwerk hangen? Bij mij werkt dan namelijk mn X360 niet meer goed met mediacenter en mediasharing.
Nope, heb enkel pc en 360 aan het netwerk hangen.
Hij blijft gewoon compleet hangen bij het mediacenter laadscherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vind het wel grappig dat de XBox controller steeds aangeeft dat de ( meegeleverde ) batterijen eindelijk op zijn. Heb inmiddels GTA4 + Assasins Creed uitgespeeld, en ben nu bezig met Viking: Battle of Asgard. Heb al twee eilanden vrijgespeeld, en hij valt om de zoveel tijd uit. Het is niet echt hinderlijk, want je drukt het knopje in en je kunt weer een half uur. Wel vreemd trouwens, want zo gaat het al meerdere dagen. Als ie dadelijk echt helemaal op is, dan stop ik er weer nieuwe in. Vind het wel opmerkelijk. Heb dadelijk drie games uitgespeeld om een setje batterijen. Dus als er iemand is die een battery pack wil gaan kopen, daar doe je niet veel goeds aan. Dat kan ik je afraden, gewoon batterijen erin en werkt als een zonnetje.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds niet al te lang geleden een play and charge-kit gekocht, en ik zie altijd maar 1 groen lampje aanstaan, ook na 4 uur lang opladen van de meegeleverde accu (hoe lang kun/moet je dit ding eigenlijk opladen?)

Volgens mij was het met batterijen zo dat je bij volle batterijen er 4 lampjes brandden, maar dat weet ik eigenlijk niet meer zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Nee, als je goed kijkt zie je een heeeeel klein eentje, tweetje,drietje en viertje staan :P
Dus jij bent Player 1 ;)
Als je batterij vol is komt er niks te staan, dan vind de XBox het wel prima. Is ie bijna leeg, dan gaat ie rondjes draaien :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Die vier lampjes in het midden van je controller bedoel je? Elk partje van die lampjes duidt je controller-nummer aan? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh, dat wist ik niet. Dacht ergens gelezen te hebben dat dat het niveau van de battery aangeeft.
(Die vier groene ledjes om je X-knop in het midden van je controller heen). Ik heb maar 1 controller, dus dat klopt dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

heeft iemand hier ooit xbox live besteld bij boxeddeal.com?
krijg je daadwerkelijk meteen de code via mail, en belangrijker nog; gaat het zeker werken in europa?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je kunt als je op die guide botton drukt (die X dus) wel bovenin de status van de batterij bekijken.
Maar die is niet heel erg nauwkeurig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
Licko schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:53:
krijg je daadwerkelijk meteen de code via mail, en belangrijker nog; gaat het zeker werken in europa?
Hi Licko,

ja ik heb het gisteren besteld, en kreeg ook dezelfde dag de code in mijn messages op de console, maar nu blijkt die code al zijn gebruikt en heb hem gereplyed en een mail gestuurd, ik hou je op de hoogte. Fouten kunnen natuurlijk gebeuren, maar hij moet het nu wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

mohawk0618 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Hi Licko,

ja ik heb het gisteren besteld, en kreeg ook dezelfde dag de code in mijn messages op de console, maar nu blijkt die code al zijn gebruikt en heb hem gereplyed en een mail gestuurd, ik hou je op de hoogte. Fouten kunnen natuurlijk gebeuren, maar hij moet het nu wel oplossen.
ah kijk s aan, als je me (ons ;) ) op de hoogte zou willen houden zou idd fijn zijn!

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
Het is niet te geloven, ik start net een chat gesprek met iemand van de helpdesk van boxeddeal.com(rechtsboven aanklikken) en die sent mij een nieuwe 12+1 ppc en het werkt!

[ Voor 5% gewijzigd door mohawk0618 op 30-06-2008 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

mohawk0618 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:35:
Het is niet te geloven, ik start net een chat gesprek met iemand van de helpdesk van boxeddeal.com(rechtsboven aanklikken) en die sent mij een nieuwe 12+1 ppc en het werkt!
dat is goed om te lezen :)
ook maar s wat geld op paypal knallen, jammer dat dat weer een paar dagen duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Licko schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:52:
[...]

dat is goed om te lezen :)
ook maar s wat geld op paypal knallen, jammer dat dat weer een paar dagen duurt :)
je kan je rekeningnummer gewoon linken aan je paypalaccount. Op die manier kun je altijd betalen (zonder geld op je paypalrekening te hebben) en wordt het geld daarna van je rekening overgeschreven naar paypal.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

amahusu schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:01:
[...]

je kan je rekeningnummer gewoon linken aan je paypalaccount. Op die manier kun je altijd betalen (zonder geld op je paypalrekening te hebben) en wordt het geld daarna van je rekening overgeschreven naar paypal.
weer wat geleerd :)
ik heb het nu al overgeboekt, en om eerlijk te zijn maak ik er niet zoveel gebruik van, dus laat het deze keer maar een paar dagen duren...t wordt toch lekker weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik had een xbox360 die gebanned was van live. Nu heb een nieuwe arcade 360 console gekocht. De harde schrijf van mijn oude xbox heb ik op de nieuwe gezet, waar dus ook mijn live account opstaat (waarmee ik niet meer kon inloggen op live).

Ik ben niet vanplan de nieuwe xbox om te bouwen of iets dergelijks, alles legaal O-) maarrr, als ik het oude account gebruik, wordt die dan weer gebanned? Of is de ban op serial van de console gedaan..

Tevens heb je toch recht op 1 maand gold als je een nieuwe hebt? Ik heb dat niet met mn bestaande account van de hardeschijf van die oude xbox. Moet ik hiervoor een nieuw live account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 13-09 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik wil waarschijnlijk binnekort een xbox360 gaan kopen. Ik denk dat ik voor de Elite ga, omdat die mooi zwart is, een grote harde schijf heeft, en een hdmi poort (ookal lees ik dat die bij de laatste modellen ook zit). Heeft het zin om hem nu te kopen?
Of zou ik wachten tot na de E3? Van wat ik heb gelezen word daar alleen aangekondigd dat er 60 ipv 20 gb in komt (voor mij minder belangrijk ivm 120gb elite) en een prijsverlaging van 20 euro ofzo. Heeft het nog zin om te wachten of er nog iets anders aangekondigd word? Want voor die 20 euro hoef ik het niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:48:
Ohh, dat wist ik niet. Dacht ergens gelezen te hebben dat dat het niveau van de battery aangeeft.
(Die vier groene ledjes om je X-knop in het midden van je controller heen). Ik heb maar 1 controller, dus dat klopt dan wel :)
Het niveau van je batt. zie je als je op Y drukt. De led op je controller begint te knipperen (wisselt van part) als je batt. bijna leeg is. Nou ja, bijna, dan kun je nog uren door.

De leds op je Xbox geven aan hoeveel controllers er gejoined zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Licko schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:53:
Vorige week besteld en betaald maar nog niks ontvangen.
mohawk0618 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:16:
[...]

Hi Licko,

Waar heb jij een mail naar toe gestuurd? Ik kan niks vinden op een site, heb namelijk ook live gekocht maar na een week nog steeds niks gehoord en kan ze ook niet bereiken :(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.