Ik denk ook aan de cache waar veel games gebruik van maken. Het scheelt bij spellen als GTA IV echt aanzienlijk in de laadtijden. Ik heb zelf 2 xboxen en gebruik een 512 MB memcard om mijn profiel en saves heen en weer te slepen. Dat gaat prima, maar de tweede xbox is wel een elite geworden, juist zodat ik geen content hoef te deleten en gewoon al mijn arcade games, content en demo's die ik wil houden daar op kan laten staan.RatedR schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:46:
[...]
Want? wat doe jij met je hdd dat je echt niet zou willen missen?
Ben opzich niet te beroert wat euro's uit te geven aan een hdd maar als het alleen om de demo's gaat hoeft het van mij niet..
Vergeet de arcade games nietsekeroglan schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:51:
[...]
ik denk meer voor de savegame's en extra's/uitbreidingen voor games en die nemen best veel ruimte inbeslag
Ik zit momenteel met een vaag probleem. In mijn huishouden zijn er 2 Xbox 360 consoles. De mijne gaat via een kabel online, de andere (sinds vandaag, voorheen niet online) via de wireless adapter.
Xbox 1: xbox -> kabel -> router -> modem = internet
Xbox 2: xbox -> wireless -> router -> modem = internet
Nu wil mijn Xbox niet meer verbinden met Xbox Live. Alle instellingen (IP, DNS, etc) staan goed en kunnen verbinding maken, alleen de verbinding met Xbox Live kan niet gemaakt worden. Nu heb ik gebeld met de Xbox Live helpdesk en kreeg ik (via 2e lijns support) te horen dat er per huishouden maximaal 1 Xbox verbonden mag zijn met Xbox Live.
Nu vind ik dit wel een heel raar iets. Microsoft zou toch wel slim genoeg zijn om ervoor te zorgen dat meerdere Xboxen online kunnen. Hebben meerdere dit probleem gehad?
Xbox 1: xbox -> kabel -> router -> modem = internet
Xbox 2: xbox -> wireless -> router -> modem = internet
Nu wil mijn Xbox niet meer verbinden met Xbox Live. Alle instellingen (IP, DNS, etc) staan goed en kunnen verbinding maken, alleen de verbinding met Xbox Live kan niet gemaakt worden. Nu heb ik gebeld met de Xbox Live helpdesk en kreeg ik (via 2e lijns support) te horen dat er per huishouden maximaal 1 Xbox verbonden mag zijn met Xbox Live.
Nu vind ik dit wel een heel raar iets. Microsoft zou toch wel slim genoeg zijn om ervoor te zorgen dat meerdere Xboxen online kunnen. Hebben meerdere dit probleem gehad?
Nu dat is onzin. Ik heb dit weekend nog bij een vriend een kleine lanparty gehouden en daar zaten we met 4 xbox consoles op live achter 1 IP adres.iBenshi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:34:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
inderdaad, ik zit hier op het bedrade netwerk van het studentenhuis naast me en daar staan ook 2 xboxen. Heb er nooit problemen mee gehad, ook niet als we alledrie tegelijkertijd op xboxlive zaten. Dus wellicht dat het toch een router probleem is?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Oplossing gevonden: aanzetten van UPNP 
Update: 20 min later.
Werkt toch niet. De ene Xbox kickt de ander er toch gewoon uit. Hebben jullie nog speciale dingen moeten instellen?
Werkt toch niet. De ene Xbox kickt de ander er toch gewoon uit. Hebben jullie nog speciale dingen moeten instellen?
[ Voor 63% gewijzigd door iBenshi op 23-06-2008 21:14 ]
zorg er voor dat allebij de Xboxen een statisch IP hebben, bijv xxx.xxx.x.7 en xxx.xxx.x.8 (dus niet zelfde
)
en laat dan is wat poorten door de router naar de IP's van de Xboxen.
gaat over poorten 88 en 3074 als ik het goed heb.
als dat niet werkt, kijk dan of je ook in je modem moet doorlaten.
misschien komt het namelijk daardoor, want die poorten gebruikt Xbox Live.
en miss als die deel tegen worden gehouden, zou het kunnen dat er maar 1 Xbox Live verbinding kan zijn
hopelijk heb je er wat aan
en laat dan is wat poorten door de router naar de IP's van de Xboxen.
gaat over poorten 88 en 3074 als ik het goed heb.
als dat niet werkt, kijk dan of je ook in je modem moet doorlaten.
misschien komt het namelijk daardoor, want die poorten gebruikt Xbox Live.
en miss als die deel tegen worden gehouden, zou het kunnen dat er maar 1 Xbox Live verbinding kan zijn
hopelijk heb je er wat aan
Hoe kom je daar nou bij? Heb je het wel geprobeerd? Want GTA4 maakt naar mijn idee geen gebruik van cache, ik heb beide circa anderhalf uur gedraaid en het maakt geen snars uit met of zonder HDD.Sh0ckTr00per schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:56:
[...]
Ik denk ook aan de cache waar veel games gebruik van maken. Het scheelt bij spellen als GTA IV echt aanzienlijk in de laadtijden.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
GTA4 maakt zeer zeker gebruik van cache. Daarom dat het ook aangeraden wordt om de cache te legen als het allemaal niet zo soepel draait. Een mooi verschil in laadtijden ook. Zonder cache durf je als eens plots verschijnende texturen zien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb UPnP aangezet en allow upnp devices to make configuration changes. Op mijn router komen dan translation tables te staan; elke xbox geeft aan op welk ip-adres welke poorten gebruikt moeten worden. Geen problemen hier met 2 xboxen tegelijk online.iBenshi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 20:56:
Oplossing gevonden: aanzetten van UPNP
Ik heb het wel gespeeld op een xbox zonder hdd, en een plek waar ik het goed kon zien was in een safehouse waar er zonder hdd alleen een trapgat is waar alles ingeladen wordt, en met hdd alleen de textures van de kast en verfblikken nog geladen moeten worden.Armada schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:37:
[...]
Hoe kom je daar nou bij? Heb je het wel geprobeerd? Want GTA4 maakt naar mijn idee geen gebruik van cache, ik heb beide circa anderhalf uur gedraaid en het maakt geen snars uit met of zonder HDD.
bij mijn xbox met hardeschijf heb ik dus soms ook een leeg trappegat, of als ik uit de auto stap dat er opeens vuilnisbakken opduiken enzoSh0ckTr00per schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 07:43:
Ik heb het wel gespeeld op een xbox zonder hdd, en een plek waar ik het goed kon zien was in een safehouse waar er zonder hdd alleen een trapgat is waar alles ingeladen wordt, en met hdd alleen de textures van de kast en verfblikken nog geladen moeten worden.
[ Voor 36% gewijzigd door hellboy123 op 24-06-2008 09:17 ]
Even cache legen. Heb ik ook last van als ik bijvoorbeeld een ander spel gespeeld heb wat veel cached, zoals Crackdown bijvoorbeeld. De cache van GTA verdwijnt dan en dat maakt het traag. GTA IV moet alles weer inladen in het cache en dat duurt langer dan wanneer je cache leeg is. Dus je cache even legenhellboy123 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:56:
[...]
bij mijn xbox met hardeschijf heb ik dus soms ook een leeg trappegat, of als ik uit de auto stap dat er opeens vuilnisbakken opduiken enzo
oke, dacht ik al maar hoe kan ik nou precies de cahce clearen? Ik ga naar settings, memory en sta dan op het HDD icoontje. Dan doe ik X,X LB, RB , X,X Maar dan gebeurt er totaal niets. ALs ik het met de LT en de RT doe gebeurt er ook niets....Cubic X schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:16:
[...]
Even cache legen. Heb ik ook last van als ik bijvoorbeeld een ander spel gespeeld heb wat veel cached, zoals Crackdown bijvoorbeeld. De cache van GTA verdwijnt dan en dat maakt het traag. GTA IV moet alles weer inladen in het cache en dat duurt langer dan wanneer je cache leeg is. Dus je cache even legen
Dit invoeren bij setting, memory: X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X.hellboy123 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:17:
[...]
oke, dacht ik al maar hoe kan ik nou precies de cahce clearen? Ik ga naar settings, memory en sta dan op het HDD icoontje. Dan doe ik X,X LB, RB , X,X Maar dan gebeurt er totaal niets. ALs ik het met de LT en de RT doe gebeurt er ook niets....
Voordat je deze invoert moet je eerst op HDD gaan staan en Y indrukken, daarna die code invoeren
Cubic X schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:37:
[...]
Dit invoeren bij setting, memory: X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X.
Voordat je deze invoert moet je eerst op HDD gaan staan en Y indrukken, daarna die code invoeren
inderdaad, dat vergat ik dusAnoniem: 37384 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:50:
Je moet inderdaad niet vergeten eerst Y in te drukken, dan pas X, X, LB, RB, X, X
[ Voor 35% gewijzigd door hellboy123 op 24-06-2008 10:06 ]
heeft iemand trouwens enig idee wat de nieuwe GTA4 patch juist doet?
staat nu net op de frontpage...online spul dus.
[ Voor 29% gewijzigd door boe2 op 24-06-2008 13:00 ]
Was toch alleen voor de ps3?Boeboe schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:50:
heeft iemand trouwens enig idee wat de nieuwe GTA4 patch juist doet?
Elect a clown, expect a circus.
Nop de update is ook voor de Xbox, alleen er komt nog een aparte die is alleen voor de PS3

https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ok, heb al een tijdje niet meer gespeeldsekeroglan schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Nop de update is ook voor de Xbox, alleen er komt nog een aparte die is alleen voor de PS3![]()
Hoi

Elect a clown, expect a circus.
voorzichtig schopje, niemand een goedkopere plek voor Beautifil Katamari en/of Live Points ?Tomba schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:44:
[...]
Live is wat mij betreft trouwens de uitvinding van de eeuw ! (Heb wel een Xbox1 gehad maar daar draait XBMCop dus weinig Live voor mij destijds
) Heb al best veel demo's gedownload en ben behoorlijk verslaafd aan SWOS en Beautifil Katamari. Wil nu SWOS kopen maaaaar waar o waar vind ik een plek voor goedkope Live points ?
(en on a different note; weet iemand een goedkopere leverancier dan Play voor Beautiful Katamari en/of een vergelijkbare game ? Heb Viva Piñata al op mijn wishlist staan)
Iemand die nog is gaan checken?: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17602&langId=-11
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Iedereen die ik erop attendeer denkt dat het een foutje is of dat het de mindere core/arcade versie is.FrankGuthrie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:24:
Iemand die nog is gaan checken?: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17602&langId=-11
Het is dat ik allang een premium heb en dat ik een tweede 360 maar dan Elite wil, anders had ik deze zeker gehaald.
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
ebay? Of check anders ff op www.gamehubs.com of www.boxeddeal.comTomba schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:57:
[...]
voorzichtig schopje, niemand een goedkopere plek voor Beautifil Katamari en/of Live Points ?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Beautiful Katamari kwam ik net toevallig tegen voor 39,99 bij de FRS in Bussum. Foutje wellicht, maar goedamahusu schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:03:
[...]
ebay? Of check anders ff op www.gamehubs.com of www.boxeddeal.com
Straks even The Orange Box scoren voor 25,- bij de Videoland.
EDIT:
Mmm, ik zie hem wel meer voor 4 tientjes staan.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 24-06-2008 16:33 ]
Bij play.com voor 28 euro http://www.play.com/Games...ful-Katamari/Product.htmlPWM schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:33:
[...]
Beautiful Katamari kwam ik net toevallig tegen voor 39,99 bij de FRS in Bussum. Foutje wellicht, maar goed
Straks even The Orange Box scoren voor 25,- bij de Videoland.
EDIT:
Mmm, ik zie hem wel meer voor 4 tientjes staan.
Ik speel momenteel Viking: Battle for Asgard...kan er hier niks over vinden, vind niemand deze game benoemswaardig ?
Wie heeft hem gespeeld of speelt hem, en wat vinden jullie ervan ?
Wie heeft hem gespeeld of speelt hem, en wat vinden jullie ervan ?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik ga vandaag effe kijken. Ik laat mijn bevindingen wel hier weten. Ik wil zelf ook een Elite maar voor de prijs wil ik het misschien overwegen.Lud0v1c schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:54:
[...]
Iedereen die ik erop attendeer denkt dat het een foutje is of dat het de mindere core/arcade versie is.
Het is dat ik allang een premium heb en dat ik een tweede 360 maar dan Elite wil, anders had ik deze zeker gehaald.
[ Voor 8% gewijzigd door FrankGuthrie op 24-06-2008 17:14 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Had ik idd gezien vandaar ook:it0 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:55:
[...]
Bij play.com voor 28 euro http://www.play.com/Games...ful-Katamari/Product.html
(hijs zelfs maar € 25,49 overigens)Tomba schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:44:
[...]
(en on a different note; weet iemand een goedkopere leverancier dan Play voor Beautiful Katamari [...]
OK play lijkt toch echt de goedkoopste te zijn, dus heb hem daar maar besteld
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Item : Beautiful Katamari Price : EUR 25.49 Quantity : 1 Delivery Cost : Free Payment : Credit Card Item : Xbox Live 2100 Points Card Price : EUR 23.99 Quantity : 1 Delivery Cost : Free Payment : Credit Card |
[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 24-06-2008 17:35 ]
Ben benieuwd welke het nu is, woon zelf in Ehv, maar als het een goeje deal is ben ik wel bereid de trein te pakken naar AadR. (heb toch een OV kaart)FrankGuthrie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:13:
[...]
Ik ga vandaag effe kijken. Ik laat mijn bevindingen wel hier weten. Ik wil zelf ook een Elite maar voor de prijs wil ik het misschien overwegen.
Zo, mijn console is wéér naar het Repaircenter gestuurd. Met wéér bedoel ik de 3e keer. Dit gaat dus mijn vierde console in 1 jaar worden 
Console 1 : Gekocht, Binnen de garantie de geest gegeven
Console 2 : Ontvangen van MS, sluit hem aan. Ring of Light, weer aan de telefoon hangen met MS
Console 3 : 8 weken nadat het defect voor het eerst is gemeld ontvang ik dan eindelijk een werkende console. Deze zit nu weer in de doos.
Console 4 : Afwachten....
Heb er een net briefje bijgedaan waarin ik aangeef niet tevreden te zijn met het product en geen gereviseerd product meer hoef. Niet dat dit gaat werken, maar het is toch van de zotten dat een product van €400 zo maar defect gaat.
Console 2 : Ontvangen van MS, sluit hem aan. Ring of Light, weer aan de telefoon hangen met MS
Console 3 : 8 weken nadat het defect voor het eerst is gemeld ontvang ik dan eindelijk een werkende console. Deze zit nu weer in de doos.
Heb er een net briefje bijgedaan waarin ik aangeef niet tevreden te zijn met het product en geen gereviseerd product meer hoef. Niet dat dit gaat werken, maar het is toch van de zotten dat een product van €400 zo maar defect gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Calitomnication op 24-06-2008 17:59 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Soms geeft m'n controler met ge guide led's een patroontje weer, het zijn er steeds 2 die om en om aangaan. Ik kan er maar niet achter komen waar het voor is. Hij lijkt willekeurig aan te gaan. Het gebeurt namelijk niet als er vriened online komen of als ik een bericht krijg. Iemand een idee waar het voor is?
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Vervang je batterijen eensBorgoth schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:03:
Soms geeft m'n controler met ge guide led's een patroontje weer, het zijn er steeds 2 die om en om aangaan. Ik kan er maar niet achter komen waar het voor is. Hij lijkt willekeurig aan te gaan. Het gebeurt namelijk niet als er vriened online komen of als ik een bericht krijg. Iemand een idee waar het voor is?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Calitomnication schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:58:
Zo, mijn console is wéér naar het Repaircenter gestuurd. Met wéér bedoel ik de 3e keer. Dit gaat dus mijn vierde console in 1 jaar worden
Muthas schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:29:
Xbox 360 defecten topic Deel 2
Je 360 heeft kuren of je hebt hem net opgestuurd?
Ga naar dat topic en post het niet hier!
[ Voor 56% gewijzigd door Ken. op 24-06-2008 18:07 ]
ofwel low battery, ofwel iemand die online komtBorgoth schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:03:
Oke, net terug van MM AadR. Oplichters!!! Het is dus een Xbox Arcade. De 20GB HD is een drukfout. Volgens mij weten ze dit donders goed!RatedR schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 17:49:
[...]
Ben benieuwd welke het nu is, woon zelf in Ehv, maar als het een goeje deal is ben ik wel bereid de trein te pakken naar AadR. (heb toch een OV kaart)
Want uiteindelijk komen mensen er helemaal naartoe en bestellen ze toch de Arcade. Ook sommige xbox spellen die 30 euro zijn waren hier 60 euro. Mij zien ze daar niet terug. Stelletje neperds. Die flyer kunnen ze best weghalen van de site. Lijkt een beetje op de actie van otis tijdje terug.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Voor de RPG fans: Tales of Vesperia demo is downloadbaar op de japanse marketplace
*edit* de demo bevat trouwens volledig de Engelstalige versie
Eerste indruk: cell shaded, maar lang niet zo mooi als Eternal Sonata. Aangezien Eternal Sonata wel een van de allerknapste games is die ik ooit gezien heb wil ik dit wel door de vingers zien, het ziet er nog altijd aardig uit
. De Engelstalige stemmen zijn ronduit lelijk. Net als ik dacht dat ze het begonnen te leren (Lost Odyssey had prachtige Engelstalige stemmen) komen ze weer met zoiets aan. Laten we hopen dat je in de finale versie tussen Engels en Japans kan kiezen.
Voor de rest: een typische "tales of ..." game, en dat is een dik pluspunt voor mij. Het typische combatsysteem met het uitgebreide skillsysteem dat je toelaat om de skills van ieder personage real-time te beheren, met de mogelijkheid om het gevecht te pauzeren om de meer speciale skills/items boven te halen: het is geen haar veranderd
*edit* alsook een hagelnieuwe trailer van Otomedius G, voor de liefhebber van Japanse shmups en schaarsgeklede vrouwen (werkelijk, ik dacht dat exelica triggerheart al "ondeugende" art had)
Eerste indruk: cell shaded, maar lang niet zo mooi als Eternal Sonata. Aangezien Eternal Sonata wel een van de allerknapste games is die ik ooit gezien heb wil ik dit wel door de vingers zien, het ziet er nog altijd aardig uit
Voor de rest: een typische "tales of ..." game, en dat is een dik pluspunt voor mij. Het typische combatsysteem met het uitgebreide skillsysteem dat je toelaat om de skills van ieder personage real-time te beheren, met de mogelijkheid om het gevecht te pauzeren om de meer speciale skills/items boven te halen: het is geen haar veranderd
*edit* alsook een hagelnieuwe trailer van Otomedius G, voor de liefhebber van Japanse shmups en schaarsgeklede vrouwen (werkelijk, ik dacht dat exelica triggerheart al "ondeugende" art had)
[ Voor 117% gewijzigd door boe2 op 25-06-2008 00:51 ]
Wauw, Half-Live 2 is echt heel vet. Leuke puzzels in het spel en mooie graphics!!
Alleen jammer dat ik een goed uur opnieuw moest spelen, omdat ik de waterhoofer niet mee had genomen op een gegeven moment en ik niet terug kon om hem te halen (liep tegen onzichtbare muur aan) en ik niet vooruit kon met een helikopter voor mij en 40 HP.
Daarna het hoofdstuk met die zombies is kut, maar volgens mij kom ik weer snel in de stad. Misschien ga ik voor het eerst van mijn leven het niveau eens hoger zetten. Nu op normal is het best gemakkelijk vind ik.
Portal vind ik overigens wel heeeeeeel erg gemakkelijk. Snap niet echt wat er nou de lol van is
Alleen jammer dat ik een goed uur opnieuw moest spelen, omdat ik de waterhoofer niet mee had genomen op een gegeven moment en ik niet terug kon om hem te halen (liep tegen onzichtbare muur aan) en ik niet vooruit kon met een helikopter voor mij en 40 HP.

Portal vind ik overigens wel heeeeeeel erg gemakkelijk. Snap niet echt wat er nou de lol van is
Nu weet ik zeker dat de xbox slecht voor mijn toch al matige slaappatroon is.
Sinds ik hem gekocht heb vrijdag lig ik geen 1x meer optijd in mijn bed en over 4 uurtjes gaat die verrekte wekker weer.
En dat is alleen nog maar met fifa 2008 en de demo van Battlefield
Grid is onderweg van Gamebubs en net nog even Burnout Paradise (35,-) en Fight Night Round 3 (25,-) besteld bij Play.
Games op mijn verlanglijstje zijn Fable 2 , Beijing 2008 en Banjoo Kazooie. Snap niet waarom ik zo lang getwijfeld hebt om de xbox te kopen.
Nu zie ik overal op het illegale circuit Beijing opduiken maar de releasedatum die ik kan vinden is 9 juli. is hij al ergens "stiekem"uit ?
Nog even een vraagje over gamehubs : Zijn alle xboxspellen op die site geschikt voor PAL ?
Bij play-asia staat bij Beijing namelijk ntcs, maar bij gamehubs staat hij wel weer voor die bekende mooie prijs. Ik hoop zo dat ze de besturing niet verkloten want ik wil terug naar de tijd dat ik track & field speelde op mijn Dreamcast
Sinds ik hem gekocht heb vrijdag lig ik geen 1x meer optijd in mijn bed en over 4 uurtjes gaat die verrekte wekker weer.
Grid is onderweg van Gamebubs en net nog even Burnout Paradise (35,-) en Fight Night Round 3 (25,-) besteld bij Play.
Games op mijn verlanglijstje zijn Fable 2 , Beijing 2008 en Banjoo Kazooie. Snap niet waarom ik zo lang getwijfeld hebt om de xbox te kopen.
Nu zie ik overal op het illegale circuit Beijing opduiken maar de releasedatum die ik kan vinden is 9 juli. is hij al ergens "stiekem"uit ?
Nog even een vraagje over gamehubs : Zijn alle xboxspellen op die site geschikt voor PAL ?
Bij play-asia staat bij Beijing namelijk ntcs, maar bij gamehubs staat hij wel weer voor die bekende mooie prijs. Ik hoop zo dat ze de besturing niet verkloten want ik wil terug naar de tijd dat ik track & field speelde op mijn Dreamcast
Nog niet uitgespeeld zo te lezen ?Waypoint schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:56:
Zitten toch wel leuke puzzeltjes tussen zo tegen het einde. En het verhaal is ook leuk gedaan.
Mooi sfeertje, en het is ook maar een extra'tje. Hoewel ik 'm ook wel los had gekocht voor 30 euro ofzo.
Het mooiste level van Half Life twee is toch echt Ravenholm. In de stad met alleen maar zombies. Probeer daar eens alleen je gracity gun te gebruiken (is een achievement waard). Dit maakt het level nog spannender en leuker.
Let vooral maar eens op de details van het spel, en dan bedoel ik niet de grafische details, maar hoe het in elkaar zit. De geluiden, overal waar je op tikt of schiet heeft het goede geluid. Speel maar eens de de versie waarbij het commnentaar van de makers zit, dan kom je er achter hoe goed er is nagedacht over de levels
* 5 zombies met een worp van een circelzaagblad onthoofden blijft leuk *
Let vooral maar eens op de details van het spel, en dan bedoel ik niet de grafische details, maar hoe het in elkaar zit. De geluiden, overal waar je op tikt of schiet heeft het goede geluid. Speel maar eens de de versie waarbij het commnentaar van de makers zit, dan kom je er achter hoe goed er is nagedacht over de levels
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Die low battery indicatie komt altijd wel erg vroeg vind ik, bij mij altijd als er nog 2 streepjes over zijn. Ik negeer het ook altijd en kan dan altijd nog een paar uur spelen.Boeboe schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 18:24:
[...]
ofwel low battery, ofwel iemand die online komt
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Half life 2
Op de PC al heel veel gespeeld maar is idd geweldig.
Portal is het ook waard om helemaal naar het einde te spelen. Geweldige humor. Ik heb zelden een hele game lang zo'n grote glimlach op m'n gezicht gehad.
Is het hier btw iemand die z'n xbox360 ook als media extender voor media center gebruikt?
Ik was benieuwd of het tv kijken en timeshiften dan te bedienen is vanaf de xbox (met remote).
Op de PC al heel veel gespeeld maar is idd geweldig.
Portal is het ook waard om helemaal naar het einde te spelen. Geweldige humor. Ik heb zelden een hele game lang zo'n grote glimlach op m'n gezicht gehad.
Is het hier btw iemand die z'n xbox360 ook als media extender voor media center gebruikt?
Ik was benieuwd of het tv kijken en timeshiften dan te bedienen is vanaf de xbox (met remote).
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ja klopt, zelf vind ik het ook irritand want je word steeds een beetje "afgeleid" aangezien je toch eventjes wil kijken, Maar ik kan ook nog makkelijk 3 uur spelen met een "lege" batterij.ijskonijn schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:57:
[...]
Die low battery indicatie komt altijd wel erg vroeg vind ik, bij mij altijd als er nog 2 streepjes over zijn. Ik negeer het ook altijd en kan dan altijd nog een paar uur spelen.
Ha ha...FrankGuthrie schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:51:
[...]
Oke, net terug van MM AadR. Oplichters!!! Het is dus een Xbox Arcade. De 20GB HD is een drukfout. Volgens mij weten ze dit donders goed!
Dat je toch nog bent gaan kijken tegen beter weten in......

Volgens mij was het toch meer dan duidelijk dat de advertentie niet klopte, en dat de prijs veel te laag was.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
yzf1kr schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:27:
[...]
Ha ha...
Dat je toch nog bent gaan kijken tegen beter weten in......![]()
Volgens mij was het toch meer dan duidelijk dat de advertentie niet klopte, en dat de prijs veel te laag was.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Naja, 150 euro voor een arcade is ook niet slecht, op andere plekken kost 'ie 199 EU. Maarja, 150 euro + een HD, kun je beter een premium kopen voor een tientje meer.FrankGuthrie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Het was ook te mooi om waar te zijn. En het was inderdaad wel af te leiden, maar toch. De mens is gierig
Ik snap het niet. ik heb altijd op xbox live kunnen komen, echter vandaag heb ik constant DNS problemen volgens de live test.
Nou zou dit best kunnen, maar ik kan op mijn computer gewoon overal heen surfen zonder problemen. ook heb ik al alternatieve dns-en gebruikt die normaal werken, maar ik krijg steeds dezelfde fout.
WTF
Nou zou dit best kunnen, maar ik kan op mijn computer gewoon overal heen surfen zonder problemen. ook heb ik al alternatieve dns-en gebruikt die normaal werken, maar ik krijg steeds dezelfde fout.
WTF
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
track & field is al als XBLA te downloaden. Ben je wel ff zoet tot 9 juliBeakzz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 03:12:
Nu weet ik zeker dat de xbox slecht voor mijn toch al matige slaappatroon is.
Sig
Dat is het nou juist. Maar goed. Ik wacht op de nieuwe revisie van de Xbox en dan koop ik de EliteRatedR schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:58:
[...]
Naja, 150 euro voor een arcade is ook niet slecht, op andere plekken kost 'ie 199 EU. Maarja, 150 euro + een HD, kun je beter een premium kopen voor een tientje meer.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Is Bioshock te spelen als ik een usb muis en usb tbord aansluit? Overigens, maakt het uit als ik cheap ass sweex meuk gebruik?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Voor zover ik weet ondersteund xbox360 nog in zijn geheel geen toetsenbord en muis.
En maar goed ook trouwens!
Beetje off-topic, maar hoe doen jullie het met shooters en gamepads? Ik kan maar niet wennen aan het richten, ik heb Halo wat geprobeerd. Ik laat het meestal verticaal hangen en richt horizontaal. Is er een 'tactiek' of is het gewoon een kwestie van doorzetten en eraan wennen?
Vind the Orange Box trouwens een verplichte aanschaf voor iedereen met een xboxRoely schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 08:53:
Het mooiste level van Half Life twee is toch echt Ravenholm. In de stad met alleen maar zombies. Probeer daar eens alleen je gracity gun te gebruiken (is een achievement waard). Dit maakt het level nog spannender en leuker.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Sowieso een kwestie van wennen, maar niets kan tegen een keyboard en muis op (met shooters that is), imho.mister_S schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:48:
Beetje off-topic, maar hoe doen jullie het met shooters en gamepads? Ik kan maar niet wennen aan het richten, ik heb Halo wat geprobeerd. Ik laat het meestal verticaal hangen en richt horizontaal. Is er een 'tactiek' of is het gewoon een kwestie van doorzetten en eraan wennen?
ik heb sinds enkele maanden voor het eerst een spelcomputer. Shooters zijn echt erg wennen, maar het lukt op een gegeven moment wel. Ik speel dan vooral GearsOfWar, en dat gaat na een tijdje best wel goed. Bij GTAIV is het handig dat je een lock systeem hebt.mister_S schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:48:
Nieuwe revisie? Wat is er dan allemaal nieuw aan?FrankGuthrie schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:32:
[...]
Dat is het nou juist. Maar goed. Ik wacht op de nieuwe revisie van de Xbox en dan koop ik de Elite
Had even gezocht op internet, maar vondt niet veel hierover.
Want ben misschien ook van plan om de elite te gaan halen.
inderdaad, zijn dit nu eindelijk de 65nm revisies?Bld- schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:40:
[...]
Nieuwe revisie? Wat is er dan allemaal nieuw aan?
Had even gezocht op internet, maar vondt niet veel hierover.
Want ben misschien ook van plan om de elite te gaan halen.
Intussen Ninja Gaiden II alweer uitgespeeld, helaas nooit meer een deel 3. Ik hoop dat Itagaki snel aankondigt wat z'n nieuwe project word
Ja daar heb ik de demo inderdaag al van te pakken.treative schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:21:
[...]
track & field is al als XBLA te downloaden. Ben je wel ff zoet tot 9 juli
Grappig om weer eens te spelen maar heb mijn xbox zo kort dat ik nog een beetje moet wennen aan de prijzen van Xbla
Dus nog geen points gescoord
waarschijnlijk al wel vaker gevraagd maar is er wat te doen aan het langzame dashboard? Met name de "games library" duurt lang om op te bouwen (met andere woorden, de volledige lijst van games te laten zien). Ook na het inloggen op live zie je dat "busy" icoontje een tijdje...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Poorten open zetten in de firewall en oude meuk die je niet gebruikt weggooien.party42 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 08:23:
waarschijnlijk al wel vaker gevraagd maar is er wat te doen aan het langzame dashboard? Met name de "games library" duurt lang om op te bouwen (met andere woorden, de volledige lijst van games te laten zien). Ook na het inloggen op live zie je dat "busy" icoontje een tijdje...
Voor elke game/demo checkt hij de DRM. Inderdaad heel storend, ik geloof wel dat er een patch aankomt waardoor de DRM niet meer voortdurend online gecontroleerd hoeft te worden, dat zal wel een hoop schelen.
Gerucht op Fok!games:
Lijkt me niet helemaal onwaarschijnlijk dat de prijs rond november wordt aangepast. Aankondigen zullen ze dit waarschijnlijk niet.De augustus editie van de Electronic Gaming Monthly, die begin juli uitkomt, meldt dat Microsoft binnenkort zal aankondigen dat de Xbox360 eind dit jaar in prijs zal worden verlaagd. Het gaat niet om zomaar een prijsverlaging, maar om een enorme prijsverlaging. Zo kan het zijn dat de Xbox360 binnenkort 100-150 euro zal gaan kosten.
Meer details hierover zijn er nog niet. Microsoft heeft echter nog geen officieel antwoord op dit gerucht.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Zou een interessante zet zijn van MS.
Zeker omdat de laatste maanden wel is aangetoond dat de prijs van een systeem stukken belangrijker is als de games die er voor zijn.
De vraag is natuurlijk wel, voor welke versie van de console ze dit doen. Als het ze lukt om de Pro in de buurt van de Wii te krijgen dan doen ze een heel goede zet.
Zeker gezien het feit dat de kans dat hun directe concurrent nog een prijsverlaging gaat doen dit jaar, vrijwel nihil is.
Zeker omdat de laatste maanden wel is aangetoond dat de prijs van een systeem stukken belangrijker is als de games die er voor zijn.
De vraag is natuurlijk wel, voor welke versie van de console ze dit doen. Als het ze lukt om de Pro in de buurt van de Wii te krijgen dan doen ze een heel goede zet.
Zeker gezien het feit dat de kans dat hun directe concurrent nog een prijsverlaging gaat doen dit jaar, vrijwel nihil is.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Dit lijkt weer op het oude verhaal:Icelus schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:15:
Gerucht op Fok!games:
[...]
Lijkt me niet helemaal onwaarschijnlijk dat de prijs rond november wordt aangepast. Aankondigen zullen ze dit waarschijnlijk niet.
Vanaf begin 2007 werd elke maand door een website of blad de prijsverlaging aangekondigd. Uiteindelijk (1 1/2 jaar later) was hij er, en toen konden degene die net die maand ervoor maar eens wat had gezegd, nu vertellen: "Zie je wel"

Verwacht vanaf nu maar weer elke maand zo'n bericht
Hij ondersteunt wel toetsenbord in het dashboard en in sommige games (bij het surfen op internet in GTA IV bijvoorbeeld). Het ligt dus aan het spel of toetsenbord ondersteund is of niet. Het is dus niet zo dat de Xbox 360 in z'n geheel geen toetsenbord ondersteunt!SCIxX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 20:08:
Voor zover ik weet ondersteund xbox360 nog in zijn geheel geen toetsenbord en muis.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Er komt een nieuw revisie van het moederbord die Jasper heeft. Het geucht is erg sterk en vernomen uit betrouwbare bronnen. Een hoofd van Microsoft heeft aangegeven dat in het najaar de Falcon moederbord wordt vervangen door Jasper. Bij deze nieuwe moederbord is de GPU verkleint naar 65nm. De prijsverlaging komt omdat de 65nm goedkoper is om te produceren.
Zoek maar eens op google maar Xbox 360 Jasper.
Zoek maar eens op google maar Xbox 360 Jasper.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik denk dat de prijsverlaging wel klopt maar dan rond de kerstdagen en lang niet zo laag als het gerucht. Misschien de Arcade 150, Pro 200 en de Elite 250. Dit om Sony nog meer onder druk te zetten en natuurlijk om hun eigen titels te kunnen promoten: Too Human, Fable 2 en GeOW2.
Als dit gebeurt dan koop ik er zeker nog 1. Dan natuurlijk de Elite in mn woonkamer en dan mn oude premium naar de slaapkamer om te functioneren als media extender. (TVersity)
Als dit gebeurt dan koop ik er zeker nog 1. Dan natuurlijk de Elite in mn woonkamer en dan mn oude premium naar de slaapkamer om te functioneren als media extender. (TVersity)
Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves
Ik word er echt niet meer wijs uit
De arcade bundel, die met hdmi, heeft deze een Falcon ?
De arcade bundel, die met hdmi, heeft deze een Falcon ?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Iemand ervaring met gamehubs.com? Ik heb daar gisteravond een Xbox Live Gold abonnement aangeschaft en betaald via PayPal. Ik had begrepen dat het een digital delivery zou zijn, dus dat je een mailtje zou krijgen. Ik heb echter nog steeds geen mailtje binnen van gamehubs, maar PayPal geeft wel aan dat er betaald is, en ik heb eenberichtje van gamehubs dat mijn order binnen is.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zitten toch in Noord-Amerika? Dan is het daar nu nacht. Binnen 24 uur hoor je wel wat.Arfman schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:03:
Iemand ervaring met gamehubs.com? Ik heb daar gisteravond een Xbox Live Gold abonnement aangeschaft en betaald via PayPal. Ik had begrepen dat het een digital delivery zou zijn, dus dat je een mailtje zou krijgen. Ik heb echter nog steeds geen mailtje binnen van gamehubs, maar PayPal geeft wel aan dat er betaald is, en ik heb eenberichtje van gamehubs dat mijn order binnen is.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja ik heb daar al 2 games besteld. GTA4 voor 36 euro en NG2 voor 32 euro inclusief verzending. Goede prijzen en ze zijn betrouwbaar. Aangetekende verzending duurt gemiddeld 1 week.Arfman schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:03:
Duurt ongeveer tussen 12-24 uur voordat je XBL prepaid code krijg toegestuurd. Kijk maar eens onder "Feedback". Daar zie je dat de meeste mensen goede ervaringen hebben. Ze zitten trouwens volgens de site in Singapore, maar op de pakketjes zie ik altijd postzegels uit Maleisië. (In ieder geval in Azië). De games zijn ook vaak aziatische versies.
[ Voor 12% gewijzigd door Lud0v1c op 26-06-2008 11:24 ]
OK, thanks. Krijg net het mailtje binnen

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vraagje, als je bij de statistieken van je Xbox Live kijkt zie je zeg maar welke games je hebt gespeeld en welke achievements je hebt gehaald. Nou heb ik diverse games ertussen staan die ik 1x heb opgestart en daarna nooit meer heb gespeeld (zelfs verkocht) is er een mogelijkheid dat je die weg kan halen of gaan die na een tijdje weg? Ik vind gewoon nutteloos dat ze er tussen staan
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Vraag je als ik de hdmi kabel koop van microsoft met de audio kabel er bij zou ik dan mijn pc speakers daar op kunnen aansluiten met een audio adaptor zo dat er van 3 groen geel en zwart naar de 2 rood en wit of zie ik het iets te simpel
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Ik krijg binnenkort Lost Odyssey binnen, en ik vroeg me af als je bijv disc 1 af hebt, of je die later in de game nog nodig hebt? Anders kan ik de eerste Disc meteen andat ik die uit heb doorpassen aan een vriend
Neen, die blijven er instaan.CycloneX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
Vraagje, als je bij de statistieken van je Xbox Live kijkt zie je zeg maar welke games je hebt gespeeld en welke achievements je hebt gehaald. Nou heb ik diverse games ertussen staan die ik 1x heb opgestart en daarna nooit meer heb gespeeld (zelfs verkocht) is er een mogelijkheid dat je die weg kan halen of gaan die na een tijdje weg? Ik vind gewoon nutteloos dat ze er tussen staan
Wees blij: vroeger zaten ook AL je trialgames in die lijst, goddank zijn die eruit nu
Crackh34d, je eerste schijfje kan je doorgeven ja, al kan je later nog in de problemen komen als je beiden serieus speelt: schijf 2 is bijvoorbeeld een stuk korter dan schijf 1 en 3
Moet hij maar wachtenBoeboe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:54:
[...]
Neen, die blijven er instaan.
Wees blij: vroeger zaten ook AL je trialgames in die lijst, goddank zijn die eruit nu
Crackh34d, je eerste schijfje kan je doorgeven ja, al kan je later nog in de problemen komen als je beiden serieus speelt: schijf 2 is bijvoorbeeld een stuk korter dan schijf 1 en 3
Anoniem: 37384
Er wordt nooit meer om disc 1 gevraagd. Vanaf disc 4 kun je ook weer terug naar de locaties van disc 1, behalve een klein aantal locaties, maar daar kun je sowieso niet meer komen.
Er vragen meer mensen om dus ik vraag het nog maar een keer :
Welke Xbox360 packs hebben de Falcon nu aan boord ?
Anoniem: 251512
ik las ergens een stukje dat dat in de volgende Update gaat zitten de Summer of Fall update.CycloneX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
Daarbij was het mogelijk om games met een gamerscore van 0 uit je lijst te verwijderen. Ik hoop dat het dan ook mogelijk is om xbla games te verwijderen zijn.
Serieus... dit is echt al ig keer beantwoord.CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:03:
Er vragen meer mensen om dus ik vraag het nog maar een keer :
Dat meerdere mensen erom vragen, geeft alleen maar aan dat er meer mensen te lui zijn om even wat posts door te lezen..
En dan ben ik nu niet aan het zeiken, want hetzelfde zei ik 15 topics terug ook al

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dat kan dan wel zo zijn, maar ik heb echt dit topic doorgelezen en kan het echt niet vinden,Michael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:09:
[...]
Serieus... dit is echt al ig keer beantwoord.
Dat meerdere mensen erom vragen, geeft alleen maar aan dat er meer mensen te lui zijn om even wat posts door te lezen..
En dan ben ik nu niet aan het zeiken, want hetzelfde zei ik 15 topics terug ook al
als je dan al de moeite neemt om me erop te wijzen, neem dan even die extra moeite om me even te wijzen waar, nu is je post vrij loos imho
Anoniem: 216382
Ach ja meeste mensen zijn niet zo behulpzaam.CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
[...]
Dat kan dan wel zo zijn, maar ik heb echt dit topic doorgelezen en kan het echt niet vinden,
als je dan al de moeite neemt om me erop te wijzen, neem dan even die extra moeite om me even te wijzen waar, nu is je post vrij loos imho
Afaik als je een 175watt op de doos ziet staan, dan is het een falcon
Zoek dan nog maar een keer, want als je zoekt op Falcon staat er genoeg info. Tip: kijk eens op Wikipedia ...CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
[...]
Dat kan dan wel zo zijn, maar ik heb echt dit topic doorgelezen en kan het echt niet vinden,
thnx, kijk jij wijst me erop dat het er echt moet staan(en ik dus gewoon beter moet kijken), maar geeft wel een TIPArfman schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:22:
[...]
Zoek dan nog maar een keer, want als je zoekt op Falcon staat er genoeg info. Tip: kijk eens op Wikipedia ...
daar kan ik wat mee thnx iig
175 watt, lotnummer en evt. aanwezigheid van hdmi kunnen erop duiden dat je een Falcon te pakken hebt.CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:14:
[...]
Verder is "dan kun je toch ook meteen de moeite nemen om te zeggen waar iets staat?!" een vrij passieve houding. Imho zijn continu herhalende posts pas zinloos. In diezelfde tijd had je allang deze info kunnen vinden.
Daarbij kan niet altijd alles voorgezegd worden. Dat doen ze op school ook niet.
Net alsof al jouw posts zo bijdragen..Anoniem: 216382 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:19:
[...]
Ach ja meeste mensen zijn niet zo behulpzaam.
Afaik als je een 175watt op de doos ziet staan, dan is het een falcon
Ik zeg alleen dat het er al staat; jij valt een ander meteen af.
Ik wijs je er ook op dat het er echt moet staan..CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:29:
[...]
thnx, kijk jij wijst me erop dat het er echt moet staan(en ik dus gewoon beter moet kijken), maar geeft wel een TIP
daar kan ik wat mee thnx iig

[ Voor 13% gewijzigd door Michael Knight op 26-06-2008 13:34 ]
Ik ben het helemaal met je eens dat je me het niet voor hoeft te kauwen, maar als dan iemand zo aardig is waarom nietMichael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:32:
[...]
175 watt, lotnummer en evt. aanwezigheid van hdmi kunnen erop duiden dat je een Falcon te pakken hebt.
Verder is "dan kun je toch ook meteen de moeite nemen om te zeggen waar iets staat?!" een vrij passieve houding. Imho zijn continu herhalende posts pas zinloos. In diezelfde tijd had je allang deze info kunnen vinden.
Daarbij kan niet altijd alles voorgezegd worden. Dat doen ze op school ook niet.
[...]
Anyway, ik wil dus het liefste een falcon MET hdmi, dan moet ik dus op de elite of naar de arcade kijken ?
Ik was dus aan het kijken naar de arcade, maar daar zit dan weer net niks bij, dus kom je dan op de pro uit, maar deze heeft dus geen hdmi en falcon ?
[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 26-06-2008 13:35 ]
De nieuwere batches hebben het zeker weten; altijd ff checken in de winkel dusCrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:34:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens dat je me het niet voor hoeft te kauwen, maar als dan iemand zo aardig is waarom niet![]()
Anyway, ik wil dus het liefste een falcon MET hdmi, dan moet ik dus op de elite of naar de arcade kijken ?
Ik was dus aan het kijken naar de arcade, maar daar zit dan weer net niks bij, dus kom je dan op de pro uit, maar deze heeft dus geen hdmi en falcon ?
Veel zaken hebben soms nog echt veel oude meuk staan, waardoor je een systeem zonder hdmi/falcon te pakken hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door Michael Knight op 26-06-2008 13:38 ]
lol jij maakt me nog meer in de war dan ik al was mkMichael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:36:
[...]
De nieuwere batches hebben het zeker weten; altijd ff checken in de winkel dus(of navragen via webformulier oid
)
Dus in feite kan elk xbox pack een falcon hebben ?
De Elite xbox is MET hdmi en MET falcon ? (wie weet welke drive het meeste voorkomt in de elite ?)
Yeuy!CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:39:
[...]
lol jij maakt me nog meer in de war dan ik al was mk
Als het de nieuwe batches zijn met 175 watt enzo wel ja.CrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:39:
[...]
Dus in feite kan elk xbox pack een falcon hebben ?
Wederom, als het nieuwe batches zijn met de 175 wattCrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:39:
[...]
De Elite xbox is MET hdmi en MET falcon ? (wie weet welke drive het meeste voorkomt in de elite ?)
Volgens mij zat er in de Elite een BenQ drive, maar dat moet iemand anders even bevestigen.
keke thnx voor zover mijn persoonlijke vraagbaak MKMichael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:44:
[...]
Yeuy!
[...]
Als het de nieuwe batches zijn met 175 watt enzo wel ja.
[...]
Wederom, als het nieuwe batches zijn met de 175 watt
Volgens mij zat er in de Elite een BenQ drive, maar dat moet iemand anders even bevestigen.
[offtopic]
Ken ik jou niet ergens van , van een game oid vroeger ?
ur welcomeCrankyGamerOG schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:46:
[...]
keke thnx voor zover mijn persoonlijke vraagbaak MK
[offtopic]
Ken ik jou niet ergens van , van een game oid vroeger ?
offtopic:
Ik ben alleen een tijd actief geweest in de UT scene, maar niet onder deze naam.
Als je wat meer info hebt, kan ik je vraag misschien beter beantwoorden. Via DM is dan het handigst denk ik
Vannacht viel mijn oog op de Street Fighter HD Remix Beta waaraan je mee kon doen als je Commando 3 kocht. Na een paar minuten wikken en wegen heb ik het maar gedaan.
Het ziet er allemaal goed uit, maar je kan alleen nog online spelen (of local, maar ik was in m'n eentje). Snel een gamepje gejoined.. en wát een klote controls
Ik speel Street Fighter 2 al sinds 1992 ofzo en ik kan echt mijn mannetje wel staan. Van de week nog twee avonden met vrienden gedaan en niks verloren. Maar hier voelde ik me echt een amateurtje. Elke move die ik deed kwam gewoon niet over en ik hoop dat het te maken heeft met host advantage. Een potje later wilde ik een andere game joinen en toen liep spontaan mijn xbox vast. Ze hadden het beter een alpha kunnen noemen (maar dat zou ook weer voor verwarring zorgen aangezien SF:Alpha er ook al is
)
Hopen dat deze beta ze genoeg bugreports oplevert waarmee ze de netwerkcode goed kunnen fixen, want ik kijk echt al zo lang uit naar deze release
Het ziet er allemaal goed uit, maar je kan alleen nog online spelen (of local, maar ik was in m'n eentje). Snel een gamepje gejoined.. en wát een klote controls

Hopen dat deze beta ze genoeg bugreports oplevert waarmee ze de netwerkcode goed kunnen fixen, want ik kijk echt al zo lang uit naar deze release
Mijn Elite heeft in ieder geval een BenQ drive.Michael Knight schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:44:
Kon dat maarCycloneX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
Maar die probeer je toch eerst alvorens je ze koopt? Ik geef toe dat ik niet op alle arcadegames een hoge score heb (alien hominidKaasje123 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:12:
[...]
Ook al die gare arcade games die ertussen staan.

Ja maar ook de trialversies van sommige arcadegames staan erbij en bij trialversies kan je niet eens achievements halenBoeboe schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:02:
[...]
Maar die probeer je toch eerst alvorens je ze koopt? Ik geef toe dat ik niet op alle arcadegames een hoge score heb (alien hominid), maar de meeste die je koopt wil je toch zoveel mogelijk unlocken?
Is er voor de x360 een xbox live alternatief zoals XBconnect en Xlink:Kai?
Heb ergens gelezen dat xlink het ondersteund, maar bij de installatie zie ik alleen oude xbox1 games
Heb ergens gelezen dat xlink het ondersteund, maar bij de installatie zie ik alleen oude xbox1 games
Ik heb het dus getest en het maakt geen ene moer uit. Plots verschijnende textures zijn zonder en met even erg. Het hangt helemaal af van de situatie hoe snel textures inladen, waar kijk je daarvoor naar, hoeveel heeft er gestreamt, etc. Dat je cache kan legen bewijst niets, want je kan nergens zien of de 360 bij een specifiek spel cache gebruikt.Boeboe schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:48:
GTA4 maakt zeer zeker gebruik van cache. Daarom dat het ook aangeraden wordt om de cache te legen als het allemaal niet zo soepel draait. Een mooi verschil in laadtijden ook. Zonder cache durf je als eens plots verschijnende texturen zien.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Dit topic is gesloten.