Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:59

DoctorV64

Cosmopoliet

1600 live points voor 12,79 is niet duur bij boxeddeal.com, echter wat ik raar vind is dat er staat works worldwide terwijl als je de uitgebreide informatie bekijkt er staat "works only in usa"?!

http://boxeddeal.com/cart...uct_id=260&category_id=53

Ik snap het even niet meer. Zijn er hier mensen die dus livepoints bij boxeddeal hebben gehaald en werken de punten?

Goedkope points zijn altijd leuk, zeker als je DLC van Rockband wil downloaden dan gaat het hard met de punten. Online via mijn 360 ben je voor 1000 punten als 12 euro kwijt. Tel uit je winst :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kan je dat in co-op spelen?

ik zie net dat dit kan, even kijken of er een demo van is

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 19-06-2008 13:50 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

DoctorV64 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:47:
1600 live points voor 12,79 is niet duur bij boxeddeal.com, echter wat ik raar vind is dat er staat works worldwide terwijl als je de uitgebreide informatie bekijkt er staat "works only in usa"?!

http://boxeddeal.com/cart...uct_id=260&category_id=53

Ik snap het even niet meer. Zijn er hier mensen die dus livepoints bij boxeddeal hebben gehaald en werken de punten?

Goedkope points zijn altijd leuk, zeker als je DLC van Rockband wil downloaden dan gaat het hard met de punten. Online via mijn 360 ben je voor 1000 punten als 12 euro kwijt. Tel uit je winst :D
Ja die had ik ook gezien, maar werd door de 'only for usa' tekst afgeschrikt... Apart verhaal want de Xbox live abo kun je daar wél ophalen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Xbox Live abonnementen zijn niet regio gebonden, Microsoft Points wel. Amerikaanse MS Points gaan niet werken op een EU Xbox 360

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 22:59

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ijskonijn schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:03:

Xbox Live abonnementen zijn niet regio gebonden, Microsoft Points wel. Amerikaanse MS Points gaan niet werken op een EU Xbox 360
Weet je dat heel zeker? Want volgens mij zijn Live! abo's ook regio gebonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Slasher schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:29:
Zijn er, behalve race,vecht, voetbalspellen, spellen die je met zijn tweeen goed kan spelen?
Guitar Hero *O*

en op live arcade: Worms

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:18
amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:42:
[...]

dude, nogmaals: lees mijn post eens door (inclusief quote)

ik heb het over BoxedDeal.com en dus niet over Gamehubs! :P
Ow, zo... zeg dat dan meteen :+

offtopic:
Dacht dat we het nogsteeds over gamehubs hadden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Jobbie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:19:
[...]

Ik heb mijn live abo verlengd via gamehubs en dat was geen probleem.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
DoctorV64 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:32:
[...]

Ik heb mijn live abo verlengd via gamehubs en dat was geen probleem.
We hadden het over boxeddeal.com :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Dat was om aan te geven dat abo verlengen wel met non-eu kaarten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:52
MochiGohan schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:42:
[...]

Alle spellen op Gamehubs zijn regionfree (muv. Inital D en Hellboy dacht ik). Staat er ook duidelijk bij als de game niet regionfree is.
Nou weet je - ik dacht dat het hele PAL/NTSC en regiocode belangrijk was - totdat ik een keer een game kocht bij een mannetje af marktplaats - hij gaf aan dat het allemaal bullshit was. Ik heb toen de NTSC/Japanese versie van PGR4 bij 'm gekocht - en inderdaad het werkt prima...

Dus volgens mij maakt het allemaal geen kont uit...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
1-0-Ed schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:43:
[...]
Zeker wel, sommige spellen werken op alle regio's (regiovrij dus) en andere spellen werken op 2 of 1 regio. Het is echt niet zo dat alle spellen op elke XBOX360 werken, was dat maar waar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 24-06 02:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Jobbie schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:19:
[...]

Zit idd een regio op... meer dan genoeg klachten over gehad in eerdere topics :)

Er zijn echter ook US verkopers die EU Live abbo`s verkopen en dan zit je wel weer goed.
Komt dus neer op: controleren voordat je overgaat tot aanschaf !

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Niet alle NTSC games spelen af op een PAL xbox 360! Gamehubs verkoopt alleen de regiovrije versies van de NTSC-games. Bij Play-asia.com staan de regiovrije games in een aparte categorie.

Ik zou dus wel oppassen om al je games in NTSC formaat te kopen, voor je het weet zit je met een game die het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Laatst online: 19-06 09:52
Hmmmm, ok - maar het NTSC/J (Japan) op PAL (Europe) maakt dus niks uit - want dat staat er toch echt op - en hij werkt prima... (op mijn PAL Xbox - lijkt me ook alleen voor TV 480P (SD) standaard, maar goed....

Wie kan het met duidelijkheid zeggen? :/

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
1-0-Ed schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:47:
Wie kan het met duidelijkheid zeggen? :/
Op de doos staat nooit dat een game regiovrij is.
Er staat altijd een regio op (waar die vandaan komt dus), maar dat wil niet zeggen dat die game alleen in die regio werkt.
NTSC/J hoeft niet te werken op een PAL XBOX360, zie bijvoorbeeld: http://www.gamehubs.com/X...c-j-free-ups-express.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

PGR 4 JAP is regio vrij volgens Play-Asia.com.

Daarom werkt ie dus ook bij jou...

Zo heb ik al de volgende games bij P-A gekocht:

CoD4 (US version)
The Orange Box (asian version)
Lost Odyssey (asian version)

Allemaal rond de 30-35 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Regiocodering is vrij willekeurig.
Zo is de Amerikaanse versie van Lost Odyssey regiovrij, de Chinese versie NTSC-J/PAL en de Japanse versie alleen NTSC-J.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-06 22:15
Slasher schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Ok en iets wat je met je vrouw kan spelen op de xbox die niet zo van actie houd? ;)
XBLA: Catan, Aegis Wing, Arkadian Warriors, Cloning Clyde, Geon: Emotions, Mutant Storm Empire en Reloaded, Switchball, Bomberman Live, Shrek 'n Roll

En Viva Pinata Party Animals heb ik best veel gespeeld samen met mijn vrouw..

[ Voor 31% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 19-06-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Vriend van mij kreeg gisteren €17,- naheffing over zijn bij Play-Asia bestelde Grid Racedriver. Hoop niet dat dat de regel is, maar een aantal posts terug las ik dat het niet altijd gebeurd.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:30
Bah, fifa08 is hier bij de intertoys en toys r us in groningen nog 30euro, en bij de bartsmit zelfs 40.

Het is maar 10euro duurder wat natuurlijk niks is maar toch zorgt die psychische prijs ervoor dat ik hem niet wil kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

SCIxX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:29:
Bah, fifa08 is hier bij de intertoys en toys r us in groningen nog 30euro, en bij de bartsmit zelfs 40.

Het is maar 10euro duurder wat natuurlijk niks is maar toch zorgt die psychische prijs ervoor dat ik hem niet wil kopen. :P
Koop dan ook gewoon een voetbalspel dat zijn geld wel waard is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 19-06-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

1-0-Ed schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:43:
[...]
Maakt wel uit. Ik heb hier een Japanse "Idolmaster" liggen die met geen stokken aan de praat te krijgen is op een Europese 360.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 10:55

amahusu

taking over the world!

niet lullig bedoeld, maar als er 1 spel z'n geld niet waard is, dan is het pes2008 wel. Ik ben een winning eleven/international superstar soccer/pro evolution soccer-fanboy sinds de NES, maar wat Konami heeft geflikt met pes2008 vergeef ik ze nooit. Vrijwel geen verbeteringen t.o.v. pes 6, in acht nemende dat het een next-gen spel zou moeten zijn. En laat ik maar helemaal niet beginnen over het online-gedeelte, wat op z'n zachtst gezegd ronduit schandalig slecht is.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

jagermeister schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:
Vriend van mij kreeg gisteren €17,- naheffing over zijn bij Play-Asia bestelde Grid Racedriver. Hoop niet dat dat de regel is, maar een aantal posts terug las ik dat het niet altijd gebeurd.
In de meeste gevallen niet.
In het ergste geval is hij net zo duur als hier, en als je vaker zo bestelt wegen de keren dat het goed gaat ruim op tegen de ene keer dat het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:50:
[...]

niet lullig bedoeld, maar als er 1 spel z'n geld niet waard is, dan is het pes2008 wel. Ik ben een winning eleven/international superstar soccer/pro evolution soccer-fanboy sinds de NES, maar wat Konami heeft geflikt met pes2008 vergeef ik ze nooit. Vrijwel geen verbeteringen t.o.v. pes 6, in acht nemende dat het een next-gen spel zou moeten zijn. En laat ik maar helemaal niet beginnen over het online-gedeelte, wat op z'n zachtst gezegd ronduit schandalig slecht is.
LOL, ok ik kom van PES 5 (vorige console was een xbox 1) dus voor mij is PES 2008 hemels ;) (Heb laatst Fifa 2008 bij een vriend gespeeld en vond t toch echt minder) Ook ziet het er een stuk mooier uit dan op de PS2 (gespeeld bij weer een andere vriend) en vind ik de controller bijzonder prettig afgesteld.
Wat is je probleem overigens met online mode ? Ik heb tot nog toe geen problemen hiermee ? (overigens pas 3x geprobeerd en 3x kunnen spelen achter een restricted NAT)

PS Ik zette de ;) ook neer omdat wat je beter vindt puur persoonlijk is natuurlijk ! Ik vond Pes2008 de 30 euro die hij mij gekost heeft dubbel en dwars waard, maar ja wellicht komt dat omdat ik het vooral offline (single of met vrienden) speel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 23-06 10:55

amahusu

taking over the world!

Wellicht dat het online gedeelte nu wat minder brak is, maar de eerste paar maanden was het om te janken. Ik kan me geeneen potje herinneren zonder lag of disconnects. Dus ik heb em maar snel weer doorverkocht en ben weer lekker pes6 op de ps2 gaan spelen :p

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

jagermeister schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:
Bij Play-Asia was het bij mij ook vaak raak, maar bij GameHubs nog geen een keer!! Misschien omdat er geen waarde op de pakket staat en/of niet wat het is :)

Er waren wel stempels van de doaune dat ze zijn goedgekeurd :? En 17 euro is veel hoor, ik kreeg iets van 9 euro...per spel

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

hmm net Cod4 voor het eerst anderhalve uur gespeeld, maar ik snap niet dat deze game zulke goede cijfers krijgen! Ziet er netjes uit verder, maar ik mis dingen zoals schuilen achter muren (ala Rainbow Six/ Gear of War) en die navigator waar je heen moet is ook erg onduidelijk. Tot nu toe heb ik veel close combat gezien en je kan niet je team besturen (ze volgen je als kip zonder kop). Weinig vooruitgang in vergelijking met voorgaande delen. Verhaal is wel leuk gedaan moet ik zeggen.

In vergelijking met Rainbow is dit echt een teleurstelling (tot nu toe) zeg! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Waypoint schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:05:
hmm net Cod4 voor het eerst anderhalve uur gespeeld, maar ik snap niet dat deze game zulke goede cijfers krijgen! Ziet er netjes uit verder, maar ik mis dingen zoals schuilen achter muren (ala Rainbow Six/ Gear of War) en die navigator waar je heen moet is ook erg onduidelijk. Tot nu toe heb ik veel close combat gezien en je kan niet je team besturen (ze volgen je als kip zonder kop). Weinig vooruitgang in vergelijking met voorgaande delen. Verhaal is wel leuk gedaan moet ik zeggen.

Als je niet hoeft te schuilen heb je de moeilijkheidsgraad veel te laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

johnnyv.nl schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:32:
[...]

Als je niet hoeft te schuilen heb je de moeilijkheidsgraad veel te laag staan.
Inderdaad, probeer dat maar op veteran :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Waypoint schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 22:05:

Het is gewoon niet zo een type spel, dus om het daar nu op af te branden... Wil je squad based games spelen moet je GRAW, RSV, of BiA gaan spelen. En we weten allemaal hoe vlot een team besturen daar is :s

Dat vond ik net eens van de grootste pluspunten van CoD (2-4) Een team dat zich tenminste zelf wat kan redden zodat je je eigen ding kan doen. En ja, jij moet het team als het ware 'leiden'. Jij loopt voorop en zij 'volgen' dus jij triggert de volgende events. Nogal logisch, anders kon je je het hele spel in de buik van het AI team 'verstoppen' zodat zij we alles even gaan oplossen. Jij draagt gewoon de belangrijkste verantwoordelijkheid.

Het heeft zoveel meer inleving als het team rondom jou gewoon zelf z'n ding doet zonder dat je daar zelf verantwoordelijk voor moet zijn. Teammembers die zelf (al dan niet scripted) beginnen schieten, schuilen, schreeuwen... Heerlijk gewoon, erg filmisch.

Een game die én 'filmisch' is en nog een game genoemd kan worden. _/-\o_ Heerlijke vette ingeleefde actie...

Het is als zeggen: hmm, in race driver grid zitten geen orcs, dus ik vind oblivion beter... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

haha tja ik zal er eens beter opletten. Maar ik wil soms wel eens naar voren stormen en dan snel schuilen, maar mijn teammates volgen dan (iets dat ik niet wil) waardoor ze soms afgeslacht worden doordat ze niet schuilen.

Ik schuil wel, maar je kan niet ff om de hoek schieten o.i.d. Dat vind ik wel een groot gemis, dat had echt wel gemogen in een next gen game. Met om de hoek schieten bedoel ik overigens dat je zijwaarts kan leunen, of tegen de muur (ala rainbow) :). Om nu te zeggen dat het niet zo'n type game is... misschien heb je voor de aansturing van de je collega's daarmee gelijk, maar het zijwaarts leunen o.i.d. hoort wel tegenwoordig bij dit soort combat games vind ik. Gewoon omdat je dat in het echt ook zal doen (mag ik hopen) ;)

Even een ander onderwerp: volgens mij speelt 90% van de xbox community online lijkt wel ;) . Ook hier veel tweakers of niet? Ik speel niet online, omdat ik geen zin heb telkens te moeten connecten e.d. Zit er wel aan te denken, met name voor de racegames (lijkt mij spannender) :) Helaas speel ik ook weer niet zoveel dat ik het uit vindt kunnen...

[ Voor 41% gewijzigd door Waypoint op 20-06-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:14
Waypoint schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:47:
haha tja ik zal er eens beter opletten. Maar ik wil soms wel eens naar voren stormen en dan snel schuilen, maar mijn teammates volgen dan (iets dat ik niet wil) waardoor ze soms afgeslacht worden doordat ze niet schuilen.

Ik schuil wel, maar je kan niet ff om de hoek schieten o.i.d. Dat vind ik wel een groot gemis, dat had echt wel gemogen in een next gen game. Met om de hoek schieten bedoel ik overigens dat je zijwaarts kan leunen, of tegen de muur (ala rainbow) :). Om nu te zeggen dat het niet zo'n type game is... misschien heb je voor de aansturing van de je collega's daarmee gelijk, maar het zijwaarts leunen o.i.d. hoort wel tegenwoordig bij dit soort combat games vind ik. Gewoon omdat je dat in het echt ook zal doen (mag ik hopen) ;)
COD is een action arcade shooter. Dat wil zeggen dat je hierbij geen realistische gevechten hebt, geen teammates moet besturen en sommige dingen ook gewoon anders zijn. Schuilen achter een muurtje doe je neit met een knop maar gewoon bukken en achter het muurtje staan. Jij speelt zeker veel in 3rd person zodat dat ook kan, maar COD is 1st person en daarbij heb je dat vrijwel nooit.
Ik denk ook dat je het spel teveel benaderd als een nieuwe Rainbow Six, Ghost Recon of Gears of War. Ik zou zeggen, speel het verhaal gewoon lekker door want zoveel actie kun je gewoon niet missen. Ook denk ik dat je misschien de moeilijkheidsgraad moet verhogen als je het spel niet zo heel spannend of moeilijk vind. Dan valt het erg tegen :>
En trouwens, als je eenmaal de snipermissie hebt gehad (over de helft van het verhaal geloof ik), dan zul je snappen waarom dit spel hoge cijfers krijgt. En anders moet je de multiplayer toch eens doen, die is ook de moeite waard. Het speelt alleen wel wat snel soms.
Even een ander onderwerp: volgens mij speelt 90% van de xbox community online lijkt wel ;) . Ook hier veel tweakers of niet? Ik speel niet online, omdat ik geen zin heb telkens te moeten connecten e.d. Zit er wel aan te denken, met name voor de racegames (lijkt mij spannender) :) Helaas speel ik ook weer niet zoveel dat ik het uit vindt kunnen...
Er zijn juist heel veel tweakers online (check het xbox live topic maar). Dit brengt veel leuke spelervaringen mee aan de goede games en hierdoor zul je je 360 meer gaan waarderen denk ik, want hierin blinkt het echt uit.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Voor zover ik mij kan herinneren zijn er geen repercussies voor 'teammates' die sterven. Het zijn gewoon medesoldaten. Vrij onbekend en weinig van belang. Dat zal je altijd hebben en maakt deel uit van het 'immersie' concept. Midden in de actie, battleground action...

Het is niet zoals in BiA dat je 'persoonlijk' de teammates kent, en dat ze belangrijk zijn voor het verhaal of dat je er enige binding mee hebt. De belangrijkste (captain price enz) blijven in elk geval leven, de rest wordt zelfs scripted omver geknald volgens mij, gewoon om dat filmische in de game te hebben. Of anders is er bij mij per toeval nooit iemand belangrijk afgeknald geweest, kan ook... (ook al een tijdje geleden dat ik deze game, op de pc dan wel, gespeeld heb)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 20-06-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 22:42

Smarron

The bend

Gisteren Topspin3 gespeeld. Het spel is echt compleet anders dan deel 2, dus je moet de game weer helemaal opnieuw leren. Dat bevalt me wel, heb ik weer een extra uitdaging. Het is wel wennen, want timing is nu enorm belangrijk en de positie waar je staat voordat je de bal slaat heeft enorm veel invloed op de manier hoe je de bal retourneert. Het is er allemaal dus net wat realistischer op geworden. De gameplay oogt iets langzamer dan het vorige deel, maar die vond ik weer net iets te snel. Tot nu toe tevreden. Goed serveren is wel moeilijker geworden.

Ook de powermeters zijn verdwenen wat met multiplayer leuker is, omdat je dan totaal niet weet wat de tegenstander doet. Er is wel een hartslagmeter bijgekomen tijdens het serveren, moet ik nog even uitzoeken wat dat inhoudt. Maar voorlopig kan ik mij naast GRID prima vermaken met deze nieuwe tennisgame. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-06 16:21

Smoonshine

Feyenoord!!

amahusu schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:50:
[...]

Nu het 30 euro kost vindt ik het spel meer dan zijn geld waard. Grafisch is het wel degelijk een stuk mooier dan PES 6. Online speel ik het niet, maar ik vind het wel echt een tof voetbalspel. Fifa 08 is wel een stuk completer zowel kwa competities als kwa online, maar na een half jaar Fifa 08 had ik dat wel gezien. PES 2008 houdt me nu mooi een half jaar bezig tot Fifa 09 of PES 2009 :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-06 08:25

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Even een applausje voor EA. Ik had EURO2008 gekocht en een paar keer gespeeld. Toen wilde ik even mijn nieuwe optische kabel aansluiten, echter was ik vergeten de Xbox uit te zetten. Stom natuurlijk maar ja, niet bij na gedacht. En wat bleek. Mijn DVD was niet meer speelbaar. Er zaten een paar dikke krassen op. Toen was ik toevallig in het boekje aan het lezen dat je beschadigde DVD's binnen 90 dagen na aankoop op kon sturen samen met de kassabon en een briefje van 5 euro en dan zou je een nieuwe krijgen. Dat heb ik dus gedaan en binnen een week of 3 had ik dus een spliksplinternieuwe DVD in huis. Best wel netjes eigenlijk.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Best netjes voor iets wat je eigen fout is ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het Xbox Live ervaringen topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Slasher schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:53:
Best netjes voor iets wat je eigen fout is ;)
Het blijft natuurlijk onzin dat er krassen verschijnen, ook al heb je de xbox 5 dagen aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Niet als je aan t apparaat gaat zitten terwijl die aan staat. 8)7

Je gaat toch ook geen kabels in je PC doen als die aan staat... gewoon vragen om problemen...

Dus ik vind zelfs dat ze je te erg aardig hebben behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 06-06 15:33
SCIxX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 16:29:

waarom koop je 'em niet bij gcshop a 25 euro?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jobbie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:40:

Je gaat toch ook geen kabels in je PC doen als die aan staat... gewoon vragen om problemen...

Het is zn eigen schuld, maar daar zijn die 5 Euro voor. Dekkende kosten voor versturen en een schijfje, kost dat bedrijf niet zoveel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Exorcist schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:00:
[...]

Het is zn eigen schuld, maar daar zijn die 5 Euro voor. Dekkende kosten voor versturen en een schijfje, kost dat bedrijf niet zoveel hoor.
ik heb toendertijd ook zoiets gehad, ik had een krassende drive in de Xbox, Assassin's Creed onherstelbaar beschadigd, de andere spellen heb ik nog kunnen redden, doen het tot op de dag van vandaag nog perfect.
Ik heb de webshop gemaild waar ik 'm vandaan had en die hebben mijn exemplaar gratis vervangen, moest alleen de verzendkosten naar hun toe betalen. Dit was bij Xboxhome.nl. Hulde! _O_

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exorcist schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:00:
[...]

Heb je ook weer gelijk in...

Dus Viva Piñata Party Animals is wel een leuk spel om samen met je vrouwtje te spelen?

Maar s bestellen dan.....

offtopic:
kdoe alles voor m'n vrouwtje... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Jobbie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:40:

Ok, was me niet duidelijk of hij idd nog aanstond bij het verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb net de nieuwe PU gelezen, en ben helemaal weg van Top Spin 3. Ik heb al gegoogled, maar weet iemand of er een demo op de marketplace komt?

(Zal wel niet of nog niet aangekondigd, anders had google me wel geholpen:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Crackh34d schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:41:
Ik heb net de nieuwe PU gelezen, en ben helemaal weg van Top Spin 3. Ik heb al gegoogled, maar weet iemand of er een demo op de marketplace komt?

(Zal wel niet of nog niet aangekondigd, anders had google me wel geholpen:P)
Mijn ervaring: Smarron in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #49" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Laatst online: 24-06 08:25

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Het was inderdaad mijn eigen schuld. Maar goed, het blijft netjes vind ik. Ik ben er in ieder geval blij mee. Had in de tussentijd al Fifa 08 gekocht, dus uiteindelijk verdienen ze er ook nog wat.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 03:15
Ik heb ook een vraag, ik heb nu een tijdje een xbox360 maar was er alleen helemaal in begin mee online geweest toen ik deze net had gekregen, nu heb ik een utp kabel getrokken naar mij xbox om weer online te gaan, maar ik heb al mijn gamepoints in mijn off-line account gehaald, kan ik deze ook omzette naar mijn online account, of mijn off-line account upgraden naar een online account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik zie nu pas dat de Europese release vandaag al is :D Zelfs eerder dan in US.

Maar ik koop spellen pas als ze nog max 25-30 euro zijn, meer heb ik voor geen enkel spel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:42
Crackh34d schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:25:
[...]
Is dat voor het volledige spel of wordt vandaag de demo van Top Spin 3 gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Crackh34d schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:25:
[...]

Maar ik koop spellen pas als ze nog max 25-30 euro zijn, meer heb ik voor geen enkel spel over
Nieuwe spellen zijn via bijv. gamehubs.com ook wel voor dat geld te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

iceme schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:16:
Ik heb ook een vraag, ik heb nu een tijdje een xbox360 maar was er alleen helemaal in begin mee online geweest toen ik deze net had gekregen, nu heb ik een utp kabel getrokken naar mij xbox om weer online te gaan, maar ik heb al mijn gamepoints in mijn off-line account gehaald, kan ik deze ook omzette naar mijn online account, of mijn off-line account upgraden naar een online account?
Je kan je gamerpoint (achievement) niet omzetten, maar je kan wel je off-line account upgraden! Dan behoud je gewoon de punten die je hebt verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

thomasvdw schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:32:
Is dat voor het volledige spel of wordt vandaag de demo van Top Spin 3 gereleased?
Het lijkt me niet dat de demo vandaag pas gereleased is. Ik heb de game hier al liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211516

Dit topic is niet bedoeld voor zoekvraagjes als deze ;)

[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 20-06-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140929

Dit topic is voor ervaringen, voor technische problemen en vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen. Lees wel eerst Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen door.

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 21-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik neem aan dat je geen divx/xvid probeert te streamen vanuit mediacenter, want dat werkt niet. Divx en xvid werken alleen via media connect. En ik neem aan dat internet delen op de pc uit staat.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 21-06-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Jobbie schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:20:
[...]

Dus Viva Piñata Party Animals is wel een leuk spel om samen met je vrouwtje te spelen?

Maar s bestellen dan.....

offtopic:
kdoe alles voor m'n vrouwtje... O-)
Ik heb de demo gespeeld (en werd hopeloos 4de overal omdat duidelijke uitleg niet aanwezig was), maar dit was een spel wat me deed denken aan avondje spelen op de Wii bij vrienden. Veel kleine games, veel fun en hier en daar ietsje kinderachtig... Ik denk ook zeer geschikt voor een avondje met vrienden (bijv.als er al een beetje drank in zit). Moet je natuurlijk niet zelf elke avond gaan oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:14
TheKeeper schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 11:10:
[...]

Ik heb de demo gespeeld (en werd hopeloos 4de overal omdat duidelijke uitleg niet aanwezig was), maar dit was een spel wat me deed denken aan avondje spelen op de Wii bij vrienden. Veel kleine games, veel fun en hier en daar ietsje kinderachtig... Ik denk ook zeer geschikt voor een avondje met vrienden (bijv.als er al een beetje drank in zit). Moet je natuurlijk niet zelf elke avond gaan oefenen ;)
Mja het lijkt een hele leuke game, totdat je merkt dat er maar 4 eigenlijke spellen zijn met telkens een andere instelling, waardoor je toch de hele tijd hetzelfde aan het doen bent. Bovendien zijn de spellen niet leuk genoeg om een avond mee door te komen, waardoor je al snel een film aanzet oid.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
Ik vind het jammer dat er weinig interessants uitkomt tot augustus (dan Too Human!). Voor die zomermaanden is het best lekker als je wat games hebt liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Soul Calibur dan? En BF:Bad Company?

[ Voor 35% gewijzigd door pagani op 22-06-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
DarkShadow schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:06:
Ik vind het jammer dat er weinig interessants uitkomt tot augustus (dan Too Human!). Voor die zomermaanden is het best lekker als je wat games hebt liggen.
Ik heb anders nog zat games die niet op 1000G zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 12:08

S2S

Ik vind echt dat er juist te veel interessante games uitkomen LOL. Net GRID gekocht, GTA4, MGS4, wil eigenlijk ook wel NG2, Battlefield BC, SC4, Too Human. EN dan vergeet ik er vast nog wat. Ik heb nog nooit zoveel games willen hebben in een zomer periode. Er waren zomers toen er maar 1 of 2 must haves uitkwamen.

[ Voor 12% gewijzigd door S2S op 22-06-2008 14:14 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

S2S schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:13:
Ik vind echt dat er juist te veel interessante games uitkomen LOL. Net GRID gekocht, GTA4, MGS4, wil eigenlijk ook wel NG2, Battlefield BC, SC4, Too Human. EN dan vergeet ik er vast nog wat. Ik heb nog nooit zoveel games willen hebben in een zomer periode. Er waren zomers toen er maar 1 of 2 must haves uitkwamen.
MSG4 is toch alleen PS3 only?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

CycloneX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:32:
[...]

MSG4 is toch alleen PS3 only?
Hij zegt toch alleen dat hij hem gekocht heeft? Dan zal hij wel een PS3 hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:30
Toch wel even wennen zeg, eerst fifa08 op een 42inch lcd spelen bij een maat en nu zelf op mijn eigen beeldbuis. Ik zit er erg dicht bovenop maar alsnog lijken de spelers onduidelijk, klein, en kan ik de score en tijd niet eens lezen.

Misschien toch maar overwegen zo'n advanced scart kabel te halen, maarja is toch weer 30 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

M'n vriendinnetje is helemaal verslaafd aan kameo: elements of power, maar heeft m nu bijna uitgespeeld. Weet iemand of er nog vergelijkbare platformers bestaan van eenzelfde kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 24-06 02:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

SCIxX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 17:56:
Toch wel even wennen zeg, eerst fifa08 op een 42inch lcd spelen bij een maat en nu zelf op mijn eigen beeldbuis. Ik zit er erg dicht bovenop maar alsnog lijken de spelers onduidelijk, klein, en kan ik de score en tijd niet eens lezen.

Misschien toch maar overwegen zo'n advanced scart kabel te halen, maarja is toch weer 30 euro....
Als je voorlopig niet overgaat op een lcd/plasma en je hebt een goede crt bak staan dan is die 30 euro zijn geld dubbel en dwars waard.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 24-06 13:51
Daarnaast heb je ook kabels die niet van MS zijn en die zijn stukken goedkoper.

Wellicht is deze interessant: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11056

Heb geen ervaring met deze, maar heb destijds ook zelf een niet-ms variant gehaald, maar met de huidige dollarkoers en gratis verzend, kun je je eigenlijk niet echt verkopen :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:27:
[...]

Mja het lijkt een hele leuke game, totdat je merkt dat er maar 4 eigenlijke spellen zijn met telkens een andere instelling, waardoor je toch de hele tijd hetzelfde aan het doen bent. Bovendien zijn de spellen niet leuk genoeg om een avond mee door te komen, waardoor je al snel een film aanzet oid.
Ik zag hem bij de Intertoys liggen voor 24,95. Denk dat dat wel een mooie prijs is :)

Er zijn best veel games, zoals Party Animals maar bijvoorbeeld imho ook Fifa Street 3, die echt wel leuk zijn om te spelen, als je ze voor een euro of 20,- a 30,- koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Voor wie interrese heeft in een Xbox360 Pro: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17602&langId=-11

Hij kost bij MM Alphen aan de Rijn €150!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:17
FrankGuthrie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:48:
Voor wie interrese heeft in een Xbox360 Pro: http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17602&langId=-11

Dat is wel erg cheap dit! Dit is gewoon inkoop-prijs

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wow...dat is inderdaad echt geen geld, die kost normaal 270,- Dit is de prijs van een PSP of DS ! Hoop dat ze er genoeg hebben, want daar komt veel man opaf !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:09:
[...]

Dat is wel erg cheap dit! Dit is gewoon inkoop-prijs
wat dacht je van ver onder de inkoopsprijs. Op die dingen zit maar 10 of 15 euro marge.

Maar het zal wel de core uitvoering zijn lijkt me

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Is de pro al de nieuwe versie met HDMI en "lichtere" voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Laatst online: 17-06 20:46
Is een typefout in die MM folder denk ik zelf. Er staat dik bovenaan 20GB schijf, maar onderaan staat dat weer niet vermeld en dat je een memorykaart krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Misschien is het een Premium. De versie voor de pro, dus zonder HDMI. Ik heb zelf interresse in de Elite, dus laat deze vorrbij gaan. Maar het is toch een leuke aanbieding als het klopt. Begin nu ook wel te twijfelen. Het is echt veels te goedkoop. Zelfs goedkoper dan de Arcade.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

FrankGuthrie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:43:
Misschien is het een Premium. De versie voor de pro, dus zonder HDMI. Ik heb zelf interresse in de Elite, dus laat deze vorrbij gaan. Maar het is toch een leuke aanbieding als het klopt. Begin nu ook wel te twijfelen. Het is echt veels te goedkoop. Zelfs goedkoper dan de Arcade.
De nieuwe generatie Premium heeft ook gewoon HDMI hoor (met Falcon voeding), nu noemen ze die de Pro denk marketingtechnisch interessanter ;)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Na maanden van twijfel en hem 10x bijna gekocht te hebben heb ik nu dan toch de xbox pro in huis gehaald. Was nog een aardige uitdaging om de verkoper bij de Frs te laten begrijpen wat ik bedoelde met de nieuwe versie.
Uiteindelijk maar de gok genomen omdat er Hdmi op de verpakking stond en gelukkig is hij 175 watt.

Vrijdag na het uitgaan wou ik toch nog even kijken hoe snel ik dat ding op xboxlive kon krijgen.
Te makkelijk dus en het was 9 uur sochtends (door fifa 08) voordat ik op bed lag en ik moest er om 11 uur weer uit.
Na 1 weekend weet ik al dat dit ding slecht voor mijn (toch al weinige ) slaaptijd is :)

Xboxlive werkt echt super op elke manier alleen jammer dat je zoveel punten moet neerleggen voor oude klassiekers enz. zou 2 of 3 euro veel redelijker vinden.

Toch even een vraagje over het headset :
Want ik was gisteren de demo van Battlefield BC aan het spelen (mis nog heel erg mijn muis ;) ) en toen plugde ik het headset in om met mijn team te kunnen communiceren maar volgens mij deed de mic helemaal niks.
Toen ik in het boekje keek zag ik ook dat er een puck op hoort te zitten (adapter van jack naar xboxaansluiting) en die heb ik helemaal niet.
Bij mij is het gewoon een kleine jackplug en ik zag ergens anders op internet dat er 2 versies in omloop zijn ?

Mijn vraag is nu dan ook ; mis ik nu die adapter of moet ik een bepaalde knop indrukken voordat ik kan praten bij BF ?
Zag ook nergens een optie om het headset te testen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:28

Ik denk niet dat dit een Pro is, maar gewoon een Arcade.

Pro's hebben geen 256MB memmorycard, en Arcades geen 20GB HD. Dus deze set bestaat gewoon niet.

Dit zal wel een (moedwillige?) blunder zijn van MM, er staat ook (bewust?) geen Pro of Arcade bij.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Beakzz schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:38:
Toch even een vraagje over het headset
Mijn headset heeft een schakelaartje om dat te regelen.
Jouwe niet begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
SH4D3H schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:23:
[...]

Jouwe niet begrijp ik?
Bij mijn zwarte elite headset zit ook zo'n schakelaar:

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2qscdhe.jpg

Edit: Zit er niet zo'n ding op?
Afbeeldingslocatie: http://www.gearlive.com:8090/blogimages/gallery/unboxing-messenger-kit/017-xbox-messenger-kit-unboxing_medium.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door MochiGohan op 23-06-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

[...]

Jouwe niet begrijp ik?
De nieuwe generatie headsets hebben idd alleen plug, vorige had zo'n uitgebreide Xbox aansluiting voor op je controller. Maar dat moet niks uitmaken die plug moet voldoende zijn, anders moet je ff met die schakelaar spelen aangezien ik gewoon kan praten met die plug versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Je kan er ook nog zo 1 hebben:

Afbeeldingslocatie: http://garceau.org/Reviews/review1_Chatpad/images/Parts.jpg

Die gebruik ik nu :) Daar zit de Mute knop aan de kabel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
Je kan er ook nog zo 1 hebben:

[afbeelding]

Die gebruik ik nu :) Daar zit de Mute knop aan de kabel vast.
Die heb ik hier inderdaad ook liggen, maar ik gebruik de chatpad zo weinig dat ik die er niet op heb zitten (en dan vind ik de orginele headset toch wat makkelijker).

Werkt die er trouwens in zonder dat je de chatpad hebt aangesloten?

[ Voor 7% gewijzigd door MochiGohan op 23-06-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:45:

Werkt die er trouwens in zonder dat je de chatpad hebt aangesloten?
Yep, ik gebruik hem zonder chatpad gewoon, nadat ik op die andere was gaan zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Beakzz schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:38:
....
Toch even een vraagje over het headset :
Want ik was gisteren de demo van Battlefield BC aan het spelen (mis nog heel erg mijn muis ;) ) en toen plugde ik het headset in om met mijn team te kunnen communiceren maar volgens mij deed de mic helemaal niks.
Toen ik in het boekje keek zag ik ook dat er een puck op hoort te zitten (adapter van jack naar xboxaansluiting) en die heb ik helemaal niet.
Bij mij is het gewoon een kleine jackplug en ik zag ergens anders op internet dat er 2 versies in omloop zijn ?

......
Ik heb geen idee wat er met een puck wordt bedoeld in deze context, maar ik dacht eerst ook dat mijn headset het niet goed deed. Bleek achteraf dat ik de connector die je in je controller prikt, niet goed erin had gedrukt. Hierdoor krijgen de andere mensen een echo als er iemand spreekt en kun je zelf niet praten. Omdat nu de mic direct op je sound zit aangesloten, creeer je een lus, waardoor de stemmen van de anderen direct weer je mic in worden gepompt en de rest vd spelers dus een echo krijgen van jou. Ik kom weleens mensen tegen die dat ook hebben, die moet je dus gewoon muten als ze niet naar je tip luisteren :)

Dat kun je ook dus even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Jouwe niet begrijp ik?
Tnx all voor het reageren.
Mijne heeft inderdaad zo'n schakelaartje maar dacht dat die 2 andere gaatjes van de controller ook benut moesten worden zoals bij het "normale "headset.
Wist niet eens dat 1 kleine jack tegelijk geluid heen en weer kon zenden (lekker technisch ben ik ;) )
Daarom d8 ik dus dat ik die puck miste en heb ik me gisterenavond kapot gezocht in de vuilnisbak enz :+
In het boekje staat namelijk ook die andere versie aangegeven.

Maar dan snap ik niet waarom ik niet kon praten in die demo.( in fifa ook niet trouwens)
Je hoort jezelf toch ook terug in de koptelefoon als je praat ? dat is bij mijn headset van de pc in ieder geval wel.
Is er een manier om te testen of hij werkt of moet ik ergens een aanzetten in mijn xbox ?
want nu zie ik niet mijn naam verschijnen in beeld als ik praat en niemand reageert dus ga ik er van uit dat ook niemand mij hoort ?
Anoniem: 37384 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Ik heb geen idee wat er met een puck wordt bedoeld in deze context, maar ik dacht eerst ook dat mijn headset het niet goed deed. Bleek achteraf dat ik de connector die je in je controller prikt, niet goed erin had gedrukt. Hierdoor krijgen de andere mensen een echo als er iemand spreekt en kun je zelf niet praten. Omdat nu de mic direct op je sound zit aangesloten, creeer je een lus, waardoor de stemmen van de anderen direct weer je mic in worden gepompt en de rest vd spelers dus een echo krijgen van jou. Ik kom weleens mensen tegen die dat ook hebben, die moet je dus gewoon muten als ze niet naar je tip luisteren :)

Dat kun je ook dus even controleren.
Stiekem reageren als ik reageer :) heel goed.
De naam puck kwam ik ook maar tegen op internet toen ik naar een adapter zocht om van jack naar de controller te gaan.
Ik heb het gevoel dat hij er wel goed inzat, maar ik ga het zeker nog ff proberen als ik thuis ben.
Weet nu in ieder geval dat er niks ontbreekt 8)

[ Voor 52% gewijzigd door Beakzz op 23-06-2008 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je hoort jezelf niet praten in de koptelefoon. Doe even een voice chat, dan weet je of ie het doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Of stuur een 'friend' een voice bericht, deze neem je op met je headset en klan je afluisteren voordat je hem verzend .... ;-)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Beakzz schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:20:
[...]
Mijne heeft inderdaad zo'n schakelaartje maar dacht dat die 2 andere gaatjes van de controller ook benut moesten worden zoals bij het "normale "headset.
Dat zijn gewoon plastic pootjes zonder geleidend metaal erin/aan/op om dat ding netjes op z'n plek te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Laatst online: 25-05 17:17
Hey hallo,

Had even een vraag. Ben er al een tijdje over aan het denken een Xbox te kopen alleen weet ik niet goed voor welke versie ik moet gaan. Heb een beetje de verschillende uitvoeringen bekeken en zit te twijfelen tussen de premium en de arcade. Moet in ieder geval een HDMI uitgang hebben. Het heikele punt zit 'm dus eigenlijk in de hdd. Is deze nog ergens voor nodig buiten het downloaden van demo's en opslaan van savegames? En hoe groot is de gemiddelde savegame? (is een 256 mb flashkaartje enigzins geschikt om meerdere games te gelijk te spelen?)
Want die 100 eu (of meer) die ik uit zou sparen door voor een arcade te gaan kan ik goed gebruiken om te spenderen aan games.
M.a.w.: Is die hdd "vrijwel onmisbaar" of bied het eigenlijk alleen als extra (t.o.v. een flashkaartje) dat er demo's gedownt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zou niet zonder hdd kunnen. Ik zou ook niet begrijpen dat je daar op zou besparen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Laatst online: 25-05 17:17
Gunner schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:45:
Ik zou niet zonder hdd kunnen. Ik zou ook niet begrijpen dat je daar op zou besparen.
Want? wat doe jij met je hdd dat je echt niet zou willen missen?
Ben opzich niet te beroert wat euro's uit te geven aan een hdd maar als het alleen om de demo's gaat hoeft het van mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

RatedR schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:46:
[...]

Ben opzich niet te beroert wat euro's uit te geven aan een hdd maar als het alleen om de demo's gaat hoeft het van mij niet..
ik denk meer voor de savegame's en extra's/uitbreidingen voor games en die nemen best veel ruimte inbeslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RatedR schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:46:
[...]

Weet je het zeker van die demo's? Er staan er nu een stuk of 150, waaronder een aantal hele goede. Ik heb op basis van demo's spellen gekocht (Crackdown b.v.) en spellen laten liggen. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SH4D3H schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:48:
[...]

Dat zijn gewoon plastic pootjes zonder geleidend metaal erin/aan/op om dat ding netjes op z'n plek te houden :)
Lol vanaf een plaatje zag het er nog wel zo interessant uit :)
Net even getest met voicechat en de plug er nog eens goed ingeduwd en hij neemt goed op :)
zal het zo eens met BF proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
PWM schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:04:
[...]

Weet je het zeker van die demo's? Er staan er nu een stuk of 150, waaronder een aantal hele goede. Ik heb op basis van demo's spellen gekocht (Crackdown b.v.) en spellen laten liggen. Ideaal!
exactly, maar ook gametrailers is best grappig af en toe. Of beta's, goede herinneringen aan cod4 en halo 3 beta.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.