Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.634 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:24:
[...]

Veel games ondersteunen 'maar' 720p en de xbox zal dan 720p uitsturen of het beeld upscalen naar 1080p signaal.
Ik probeer een afgewogen keuze te maken tussen de xbox360 en de ps3 en het weergeven van 1080p content is voor mij wel belangrijk omdat het anders zonde is om te investeren in een mooi plasma scherm met native 1080p resolutie.
Persoonlijk vind ik het raar om hier je keuze op te baseren. Het enige belangrijke criterium is wat mij betreft welk systeem de meeste spellen heeft die je wil spelen. Wat nu als er geen enkel PS3 spel is dat je interessant vindt? Koop je dan toch een PS3 omdat je dan in ieder geval 1080p hebt? Of wat als er superveel Wii titels zijn die je geweldig vindt, koop je dan een 360 of PS3 omdat de Wii geen HD ondersteunt?

Koop wat je leuk vindt, en heb maling aan resoluties, framerates, of andere niets betekenende getallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 247379 op 16-06-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 10:32
ps3 heeft volgens mij maar 1 game die native op 1080p draait, en dat is dat race spel met ruimteschepen (naam ff kwijt). Voorderest is hetzelfde als 360. Je moet gewoon afweging maken, welke console heeft de spellen die ik wil spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 12:13

rajackar

Blood Minister

Tja, de meeste spellen die ik wil spelen komen/zijn op beide consoles. Op too human en MGS4 na dan. Dus dan gaat het toch meespelen hoe mijn films er straks uit gaan zien en of spellen mijn toekomstige tv volledig kunnen benutten e.d.

En daarnaast ben je ook tweaker en wil je overal het maximale uithalen toch? ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ps3 games renderen ook meestal "maar" op 720p hoor. Het is de upscaler die de uiteindelijke resolutie bepaalt.

en als je -ongeacht onze tegenargumenten- toch al voor de ps3 beslist hebt, wat kom je hier dan eigenlijk nog vragen? :p

[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 16-06-2008 16:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Boeboe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:42:
ps3 games renderen ook meestal "maar" op 720p hoor. Het is de upscaler die de uiteindelijke resolutie bepaalt.

en als je -ongeacht onze tegenargumenten- toch al voor de ps3 beslist hebt, wat kom je hier dan eigenlijk nog vragen? :p
Hoe zit het met CoD4 op de X360, op de PS3 is deze 1080P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

It has now been 100% confirmed that the Playstation 3 version of Call of Duty 4 has a Native Resolution of only 720p.

The reason why people thought that the PS3 version had a Native Resolution of 1080p is because the PS3 version of COD4 says that the game is compatible with 1080p resolutons on the back of the box. But 1080p is definitely NOT the Native Resolution of the game.
Op bijna al mijn xbox doosjes staat dat het spel 1080p compatibel is. Wil niets zeggen natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 16-06-2008 16:48 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Beide consoles spelen bij een hoop games vals en renderen op een (veel) lagere resolutie dan de daadwerkelijke output. Beide doen ook gewoon aan upscaling naar de door jouw ingestelde resolutie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Boeboe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:42:

Ik heb nog niks besloten ;)
Daarom was ik ook benieuwd of iemand hier wat ervaring mee heeft.
Net als HD content streamen naar de xbox of ps3. Schijnt ook te kunnen maar over de uiteindelijke kwaliteit en het gemak ervan is maar weinig te vinden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:50:
[...]

Ik heb nog niks besloten ;)
Daarom was ik ook benieuwd of iemand hier wat ervaring mee heeft.
Net als HD content streamen naar de xbox of ps3. Schijnt ook te kunnen maar over de uiteindelijke kwaliteit en het gemak ervan is maar weinig te vinden.
Beide console doen aan upscalen. Ik zou dit niet meenemen in je keuze, omdat het bij beide consoles hetzelfde is en omdat het toch niet te zien is. De enige mogelijkheid om het te zien is om zeer nauwkeurig te vergelijken met twee sets naast elkaar.

Daarbij komt dat je het verschil tussen HD-Ready enFullHD sowieso al niet ziet als je niet met je neus op het scherm zit. Het is dus meer het gebruik van marketingtermen waar je je druk om maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 10:32
Je bent zowiezo wel gelukkig met het resultaat op je tv als je nog nooit hd spellen hebt gespeeld :P. Als ik zou moeten kiezen zou ik toch voor de 360 gaan tenminste als je geen uberfilmfreak bent die alle blu-rays meteen inslaat. Het enige waar ik een ps3 voor zou willen hebben is mgs4, maar na de voorlopige review van gamekings gezien te hebben hoef ik die eigenlijk ook niet meer. Xbox 360 aanbod is gewoon een stuk beter op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 37384 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:04:
[...]

Beide console doen aan upscalen. Ik zou dit niet meenemen in je keuze, omdat het bij beide consoles hetzelfde is en omdat het toch niet te zien is. De enige mogelijkheid om het te zien is om zeer nauwkeurig te vergelijken met twee sets naast elkaar.

Daarbij komt dat je het verschil tussen HD-Ready enFullHD sowieso al niet ziet als je niet met je neus op het scherm zit. Het is dus meer het gebruik van marketingtermen waar je je druk om maakt.
Ik zou in eerste instantie ook voor de PS3 gaan, maar heb2 vrienden uitgenodigt. En ik ben om naar de Xbox 360. Alhoewel de Xbox 360 ook negatieve punten heeft(powerbrick etc..). Ik zal voornamelijk de xbox gebruiken als mediacenter. Ik vond de upscaler van de xbox beter dan die van de PS3. Die van de PS3 schokt meer dan de xbox360. Ook de HD film zaggen er beter uit met de Xbox. Ik zat letterlijk met mijn neus op de tv :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ben ook wel van plan om voor de xbox te gaan. Als ik tenminste ergens een falcon premium kan vinden ;)
Maar kun je nou ook HD content kijken zonder de HD spelen. Dus via die download dienst oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die powerbrick.. is dat nou echt zo'n probleem? Ik bedoel, ja, hij is groot. Op de dag dat ik het ding neerzette gooide ik hem echter achter een kast en heb ik er nooit meer aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Anoniem: 247379 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:14:
Die powerbrick.. is dat nou echt zo'n probleem? Ik bedoel, ja, hij is groot. Op de dag dat ik het ding neerzette gooide ik hem echter achter een kast en heb ik er nooit meer aan gedacht.
Nee, het is geen probleem. Maar als je het gaat vergelijken met een PS3 dan is het wel minder ja.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265218

Ik heb een paar vragen over internet verbinding met de 360..
Ik had vorig jaar een 360 (voor slecht 2 dagen, na de 2de dag al RROD en maakte ongeloofelijk veel lawaai), maar heb die ingeruild voor een Wii later. Nu met de Falcon lijkt het mij perfect een nieuwe aan te schaffen.

Mijn vragen dus (kheb dit niet uitgeprobeerd toen ik m'n 360 had):
- Kan ik mijne "gewone" internet kabel (die ik gebruik voor mijn PC) ook gewoon aansluiten op m'n 360?
- Zoniet: ik heb ook een Wireless network hier bij mij thuis.. of moet ik toch 70 euro neertellen voor de WiFi 360 adapter (of w/e je het ook alweer noemt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Zo, net Ninja Gaiden 2 uitgespeeld.

En damn wat een vette game zeg :D Echt tijden niet meer zo vermaakt met een game als deze. GTA IV is geweldig, maar is toch heel wat anders. En imo is dat positief. Echt lekker lastig (warrior mode), dan krijg je tenminste nog een beetje voldoening als je een lastig stukje haalt.

spoiler:
Laatste vorm van de eindbaas was trouwens erg vet. Ik had geen health dingen meer over. Enkel zo'n revive scroll. In het begin werd ik gigantisch geowned. Eerste rondje was na 20 seconden al voorbij :P Maar na veel oefenen had ik em gemastered, en uiteindelijk heb ik em verslagen met maar 50% damage en zonder de scroll te gebruikten. :D

Ook qua duur vond ik het een prima game. Sommige reviews zeiden dat je er een uur of 13/14 over doet, maar dat is het tellertje dat enkel de tijd telt waar je niet dood bent gegaan (en je gaat vaak dood :+ ) bij mij stond die op 14 uur, maar de echte gameplay tijd stond op 20 uur (bij options). Dus in lijn met deel 1.

Cijfer: 9+

Zet em wel op warrior, maar dan moet je wel tegen een stootje kunnen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik lees er veel goede dingen over. Zo de demo maar eens proberen.
Zal allicht beter zijn dan de Kung Fu Panda demo die ik vannacht heb gespeeld :+
Anoniem: 247379 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:14:
Als meerdere mensen zo met dat ding overweg gaan snap ik ineens de hoge frequentie van de RROD :D Toen ik dé RROD kreeg lag het aan de adapter.. Deze had ik ook lekker achterin de kast geplempt en er verder niet meer naar omgekeken. Toen ik een nieuwe kreeg heb ik 'm gelijk maar op een andere plek neergezet, en all is well so far :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 16-06-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:15
rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:24:
[...]

Veel games ondersteunen 'maar' 720p en de xbox zal dan 720p uitsturen of het beeld upscalen naar 1080p signaal.
Ik probeer een afgewogen keuze te maken tussen de xbox360 en de ps3 en het weergeven van 1080p content is voor mij wel belangrijk omdat het anders zonde is om te investeren in een mooi plasma scherm met native 1080p resolutie.
Dat is een lastige keuze. Op de PS3 draait GTA IV 'maar' in 600p, op de 360 in 720p. COD4 draait op beide systemen in 600p, en zo zijn er nog wel wat. Tegelijk heeft de 360 wel een, naar mijn idee, veel betere scaler (de dedicated ANA chip).

Er zijn op dit moment 3 echte 1080p titels te krijgen:

Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
Street Home Court
Virtual Tennis 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 22:52
Sh0ckTr00per schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:59:
[...]

Dat is een lastige keuze. Op de PS3 draait GTA IV 'maar' in 600p, op de 360 in 720p. COD4 draait op beide systemen in 600p, en zo zijn er nog wel wat.
Da's een van de opvallendste ontwikkelingen van deze HD-generatie: dat een aantal van de grafisch fraaiste games in sub-HD-resoluties draaien. Halo 3 draait in 640p, Ninja Gaiden 2 in 585p, PGR3 600p, etc.
Er zijn op dit moment 3 echte 1080p titels te krijgen:

Boogie Bunnies [Xbox Live Arcade]
Street Home Court
Virtual Tennis 3
De PS3 heeft meer echte 1080p-titels: Gran Turismo 5 Prologue, Tekken Dark Resurrection, Pixeljunk Monster, Calling All Cars, Wipeout HD, Super Stardus HD, Flow en nog een stel. Volgens deze site zijn het er dan 27 (als ik Wipeout HD meetel).

Meer dan de 360 maar nog steeds niet echt veel. Aan de andere kant zitten hier wel een paar grote titels tussen en Wipeout HD zal zelfs ondanks de 1080p-resolutie 60fps moeten halen. Zie bijv deze trailer: http://www.gamersyde.com/leech_4082_en.html Ik denk wel dat Wipeout een uitzondering op de regel zal zijn. Pas in de volgende console-generatie zullen alle nieuwe games standaard in 1080p zijn. Wachten op de Xbox 720/PS4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Anoniem: 265218 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:24:

- Kan ik mijne "gewone" internet kabel (die ik gebruik voor mijn PC) ook gewoon aansluiten op m'n 360?
Ja, een standaard ethernet kabel werkt.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 13:51
ymmv schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:44:
[...]

Da's een van de opvallendste ontwikkelingen van deze HD-generatie: dat een aantal van de grafisch fraaiste games in sub-HD-resoluties draaien. Halo 3 draait in 640p, Ninja Gaiden 2 in 585p, PGR3 600p, etc.
[...]

De PS3 heeft meer echte 1080p-titels: Gran Turismo 5 Prologue, Tekken Dark Resurrection, Pixeljunk Monster, Calling All Cars, Wipeout HD, Super Stardus HD, Flow en nog een stel. Volgens deze site zijn het er dan 27 (als ik Wipeout HD meetel).

Meer dan de 360 maar nog steeds niet echt veel. Aan de andere kant zitten hier wel een paar grote titels tussen en Wipeout HD zal zelfs ondanks de 1080p-resolutie 60fps moeten halen. Zie bijv deze trailer: http://www.gamersyde.com/leech_4082_en.html Ik denk wel dat Wipeout een uitzondering op de regel zal zijn. Pas in de volgende console-generatie zullen alle nieuwe games standaard in 1080p zijn. Wachten op de Xbox 720/PS4 dus.
Ik dacht dat een hoop van die PS3 games ook niet renderen op 1080p, maar dat de ps3 ze upscaled. Maar ik kan me vergissen.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoe zit het nu met aanmaken van je Gamerstag? Als je het doet met een email adres, wat geregistreerd staat in een ander land, dan ga je ook op die servers spelen? of de shop krijg je dan van een ander continent?

Hoe zit het nu precies in elkaar EN kun je het later nog aanpassen? zoiets mag best in de TS van mij :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:44:
Ik lees er veel goede dingen over. Zo de demo maar eens proberen.
Zal allicht beter zijn dan de Kung Fu Panda demo die ik vannacht heb gespeeld :+

[...]

Als meerdere mensen zo met dat ding overweg gaan snap ik ineens de hoge frequentie van de RROD :D Toen ik dé RROD kreeg lag het aan de adapter.. Deze had ik ook lekker achterin de kast geplempt en er verder niet meer naar omgekeken. Toen ik een nieuwe kreeg heb ik 'm gelijk maar op een andere plek neergezet, en all is well so far :)
Dat lijkt me ontzettend sterk, aangezien de RROD veroorzaakt wordt door oververhitting ivm loslaten van de koeler op de GPU. Je kan hooguit (en dan moet je wel een -hele- smalle ruimte achter je kast hebben) de powerbrick oververhitten, maar dat veroorzaakt geen RROD aangezien die niet in het systeem zit.

Complete onzin dus dat dat ermee te maken zou hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

JuliettPapa schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:13:
Hoe zit het nu met aanmaken van je Gamerstag? Als je het doet met een email adres, wat geregistreerd staat in een ander land, dan ga je ook op die servers spelen? of de shop krijg je dan van een ander continent?

Hoe zit het nu precies in elkaar EN kun je het later nog aanpassen? zoiets mag best in de TS van mij :p
Het spelen op een server weet ik niet, ik denk dat dat afhangt van je IP( weet het niet zeker)

Dat van het shoppen scheelt inderdaad op welke land hij is geregistreerd. ( Meeste hebben ook Japanse of Amerikaanse accounts om eerder de demo's te kunnen downloaden of extra content die daar eerder uikomt)

Je kan het helaas niet aanpassen, dus je moet weer een nieuwe gamertag aanmaken. (zie ook de vele problemen bij mensen die hun adres nog in Amerika hadden i.v.m de tweak om meer ruimte te hebben in hum mailbox met msn)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 247379 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:21:
[...]

Dat lijkt me ontzettend sterk, aangezien de RROD veroorzaakt wordt door oververhitting ivm loslaten van de koeler op de GPU. Je kan hooguit (en dan moet je wel een -hele- smalle ruimte achter je kast hebben) de powerbrick oververhitten, maar dat veroorzaakt geen RROD aangezien die niet in het systeem zit.

Complete onzin dus dat dat ermee te maken zou hebben. :)
Nee, ik zeg niet dat het puur en alleen los door de brick kwam:
De adapter zat achterin dezelfde 'etage' in mijn kast waar ook mijn 360 stond.
De hitte van de adapter icm de 360 hebben een RROD tevoorschijn getoverd. Vervolgens wilde 'ie niet meer aan, tot ik de adapter van een vriend van me probeerde, waarmee de xbox het wel gewoon deed :)

EDIT: http://digg.com/xbox/WTF_..._brick_red_light_of_Death
en
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=261364

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 16-06-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

punisher007 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:02:
[...]
Ik dacht dat een hoop van die PS3 games ook niet renderen op 1080p, maar dat de ps3 ze upscaled. Maar ik kan me vergissen.
je vergist je niet: dat is inderdaad een lijst met titels die de ps3 zelf kan upscalen.
Upscalen kan op de 360 standaard voor alle titels omdat die een gedediceerde chip daarvoor heeft. De ps3 moet daarvoor processorkracht afstaan, waardoor niet alle games die hoge resolutie kunnen halen.

Ik denk dat sommige mensen het concept "kunnen upscalen naar 1080p" en "native 1080p renderen" door elkaar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
punisher007 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:02:
[...]

Ik had de bron met 1080p-games vergeten: http://www.makeyougohmm.com/ps3-1080p-games/. Volgens die site zouden het native 1080p-games zijn. De lijst is trouwens niet helemaal compleet, want Ridge Racer 7 en Super Rub a Dub zijn op de PS3 ook native in 1080p.

Overigens zijn een paar van de titels ook niet 100% 1080p. Super Stardust HD is bijv in 1280x1080, Super Rub a Dub is 1600x1080 en Gran Turismo HD: 1440x1080.
Boeboe schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:41:
[...]
je vergist je niet: dat is inderdaad een lijst met titels die de ps3 zelf kan upscalen.
Upscalen kan op de 360 standaard voor alle titels omdat die een gedediceerde chip daarvoor heeft. De ps3 moet daarvoor processorkracht afstaan, waardoor niet alle games die hoge resolutie kunnen halen.

Ik denk dat sommige mensen het concept "kunnen upscalen naar 1080p" en "native 1080p renderen" door elkaar halen.
Eh, zoals boven al gezegd zijn al die titels wel native 1080p. Van de meeste titels weet ik dat dit kloopt. Ik heb alleen mijn twijfels over The Darkness, ik geloof nooit dat die native 1080p is. Dat spel draaide in 720p al niet eens soepel.

Wat het upscalen van de PS3 betreft, Sony heeft dit vorig jaar al in een firmware gefixt had en dit gebeurt hardwarematig. Het moet wel door het spel ondersteund worden (of liever gezegd: het spel moet die firmware-functionaliteit ondersteunen), het is geen automatisme. Daarom kunnen bijna alle Xbox 360-games in (geupscaled) 1080p draaien, terwijl je dat op de PS3 een loterij is. Aan de andere kant, ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen een 720p-game die via de hw-scaler van de PS3 naar 1080p wordt getild of wanneer dat door de TV zelf gedaan wordt. Xbox 360-games kan ik "slechts" in 1080i max spelen, omdat ik geen HDMI op mijn 360 heb zitten en mijn Denon-versteker geen 1080i naar 1080p kan deinterlacen.

BTW Het viel me trouwens op dat niet alle nieuwe Xbox 360-games 1080p ondersteunen. Lost Odyssey is max 1080i.

[ Voor 56% gewijzigd door ymmv op 17-06-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:04
Yup, het zal allemaal wel, maar ik zou nog steeds niet op basis daarvan beslissen. Het verschil tussen 1080p en 720p valt nog steeds lastig te zien en de games die wel 1080p ondersteunen zijn zelden de echte toppers. Wat veel belangrijker is zijn de games en de algehele functionaliteit en ruwweg kan je dan het volgende zeggen:

-online play is de xbox360 wat beter (live etc)
-UI en uiterlijk zijn persoonlijk
-Qua mediacenter zit er niet al teveel verschil tussen, allebei ondersteunen ze ongeveer dezelfde formaten, xbox360 heeft vooral als voordeel met hd wmv goed om te kunnen gaan en die vind je vrij veel terug (at the usual places).
-Multiplatform games zagen er in het verleden op de xbox360 vaak beter uit, tegenwoordig is dat hooguit een smaakverschil.
-Exclusieve games op de xbox360 zijn Mass Effect, Gears of War (2), Too Human, Fable, Banjo Kazooie, een reeks japanse RPGs waaronder Lost Oddysey, Alan awake, GTA4 extra episodes
-Exclusieve games op de PS3 zijn MGS4, Final Fantasy, Killzone, Little Big Planet, Resistance

Dus ik zou vooral naar de games kijken. (ben er voor beide platforms vast heel veel vergeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257962

ymmv schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:44:

Sorry hoor maar hier raak je een gevoelige snaar bij mij.

Ik heb beide consoles. Ik heb de PS3 speciaal gekocht voor WipeOut HD. Deze zou namelijk uitkomen in Nov2007!!! ( click ) Dit geeft natuurlijk al meteen aan hoe immens de problemen zijn die Studio Liverpool heeft met het ontwikkelen van WipeOut HD in 1080p/60fps.

Ook keek ik enorm uit naar GT5p. Ik had immers Forza2 met heel veel plezier gespeeld. GT5p mag dan wel in 1080p zijn en daarmee dus "beter" zijn dan Forza2 die maar in 720p is lol. GT5p viel dus echt enorm tegen. Ja het ziet er idd erg mooi uit maar dat is het dan ook wel. Ik begrijp heel goed dat er nog van alles gaat toegevoegd gaat worden, schade, tuning parts, etc etc. Maar als je ziet dat GT5p nu al soms slowdown heeft zullen toevoegingen van schade, tuning parts etc etc de slowdown niet ten goede komen. Dat vergt namelijk een berg extra rekenwerk. Om nog maar te zwijgen over de implementatie van een fatsoenlijke AI. Want de AI in GT5p is natuurlijk van een ongekend bedroevend niveau!

Rachet & Clank op de PS3, in 720p, ziet er trouwens super mooi uit!

Moraal van het verhaal; laat je niet gek maken door dat 1080p geblaat. 1080p in games is echt overrated!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mooie post DarkShadow! Daar heb je als twijfelaar wat aan :)
het zal idd een Xbox360 gaan worden. Enige voordeel dat de PS3 nog echt heeft is de blu ray speler. Maar ja je kan niet alles hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Nee, ik zeg niet dat het puur en alleen los door de brick kwam:
De adapter zat achterin dezelfde 'etage' in mijn kast waar ook mijn 360 stond.
De hitte van de adapter icm de 360 hebben een RROD tevoorschijn getoverd. Vervolgens wilde 'ie niet meer aan, tot ik de adapter van een vriend van me probeerde, waarmee de xbox het wel gewoon deed :)

EDIT: http://digg.com/xbox/WTF_..._brick_red_light_of_Death
en
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=261364
Ah, dan kan ik het begrijpen. Dit is zo'n beetje het equivalent van "Ik had m'n 360 in de oven gezet en ineens had 'ie een RROD!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Bedankt voor de reacties allemaal!
Heb zojuist een xbox 360 pro falcon met GTA 4 besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 247379 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:39:
[...]

Ah, dan kan ik het begrijpen. Dit is zo'n beetje het equivalent van "Ik had m'n 360 in de oven gezet en ineens had 'ie een RROD!" :P
Hehe precies :P
Maar daar konden al mijn andere consoles wel gewoon tegen. Die staan ook in diezelfde kast, in dezelfde soort vakken. Ik moest gewoon even wennen aan de 'next-gen' xbox hardware (handle with extreme caution ! ;))

Maar goed, mijn punt was dus dat je wel enigszins op je brick moet letten.
Die kan ook gewoon kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rajackar schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:55:
Bedankt voor de reacties allemaal!
Heb zojuist een xbox 360 pro falcon met GTA 4 besteld :)
Welcome to the club :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:18:
[...]

Hehe precies :P
Maar daar konden al mijn andere consoles wel gewoon tegen. Die staan ook in diezelfde kast, in dezelfde soort vakken. Ik moest gewoon even wennen aan de 'next-gen' xbox hardware (handle with extreme caution ! ;))

Maar goed, mijn punt was dus dat je wel enigszins op je brick moet letten.
Die kan ook gewoon kapot :P
Correct. De brick van mijn laptop wil nog wel eens tussen de kussens van de bank glippen, en die schakelt zichzelf dan gewoon uit voor hij ontbrandbare temperaturen aan gaat nemen.

Maar wat ik met "achter de kast gooien" bedoelde was meer dat ik hem uit het zicht gooi en de grootte van dat ding dus geen enkel probleem meer is. En ja, mijn kast staat ver genoeg van de muur om het ding nog te laten ademen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

TNX!

Ik twijfel nog tussen burnout paradise en race driver grid om erbij te halen. Ik was helemaal debiel van burnout 2 op de gamecube. Komt GRID daar ook een beetje in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

rajackar schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:36:
[...]

TNX!

Ik twijfel nog tussen burnout paradise en race driver grid om erbij te halen. Ik was helemaal debiel van burnout 2 op de gamecube. Komt GRID daar ook een beetje in de buurt?
Ik heb ze allebei en Grid heeft mijn voorkeur.

Grid is voor als je echt van racen houd en Paradise meer voor het free roamen en af en toe een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 247379 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:35:
[...]

Correct. De brick van mijn laptop wil nog wel eens tussen de kussens van de bank glippen, en die schakelt zichzelf dan gewoon uit voor hij ontbrandbare temperaturen aan gaat nemen.

Maar wat ik met "achter de kast gooien" bedoelde was meer dat ik hem uit het zicht gooi en de grootte van dat ding dus geen enkel probleem meer is. En ja, mijn kast staat ver genoeg van de muur om het ding nog te laten ademen. :P
Dan bedoelden we (uiteindelijk) toch hetzelfde :)
Had die brick ook maar zo'n zelfbeschermingsmechanisme.. Had me veel gedoe bespaard destijds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://www.gamehubs.com/boxart/XBOX360/131/mf

Deze game komt bijna uit. Ik ben erg benieuwd. Vroegah, had je de games "Summer Games" en "Winter Games" voor DOS. Dat zag er ongeveer zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.abandonware-paradise.eu/Gifs/Abandonware/Winter_games.png

Dat was zo leuk om te spelen met meerdere mensen. Daarna is er nooit meer een goede vervanger geweest.

Ik ben benieuwd of dit wat word (verwacht het niet).

Gaat iemand nog voor Unreal Tournament 3? Volgens mij word dat de slechtst verkochte game voor de 360 tot heden. Ik hoor niemand erover.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 17-06-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ben wel geinteresseerd in UT3, speel het ook op de PC, maar of ik er 60 euro uit wil geven voor op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:11:
Ben wel geinteresseerd in UT3, speel het ook op de PC, maar of ik er 60 euro uit wil geven voor op de 360?
32,- ;)

http://www.gamehubs.com/XBOX360/unreal-tournament-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je speelt het al op de PC zeg je? Dan zie ik niet echt een reden om het spel nog eens te kopen op de 360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252362

PWM schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:01:

[afbeelding]

Dat was zo leuk om te spelen met meerdere mensen. Daarna is er nooit meer een goede vervanger geweest.

Ik ben benieuwd of dit wat word (verwacht het niet).
Winter Challenge heette het _/-\o_

Met m'n ouwe joystick altijd als een gek op de knoppen rammen bij het schaatsen, prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Anoniem: 252362 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:33:
[...]
Met m'n ouwe joystick altijd als een gek op de knoppen rammen bij het schaatsen, prachtig.
Daar kon ik me toen ook prima mee vermaken, nu verwacht ik toch wel wat meer controle dan wat button bashing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04:48
Gisteren heb ik de demo van Civilization Revolution gespeeld en dat is echt een heel lekkere game geworden _/-\o_
Enige nadeel tot nu was dat je elke beurt perse alle units langs gaat maar ik kan ook wat hebben gemist.
Heb geen ervaring met andere Civilization games maar vind deze erg goed.

Edit:

LoL ben maar Rise of Nations gaan instaleren op peeceetje, te oud voor de nieuwere games :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 17-06-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tijdens racen met race driver grid raak ik steeds de verbinding van mijn wireless wheel kwijt.en de force feedback. iemand ook dit weleens gehad?
ligt dat aan de xbox , of aan het spel?
stuur is er 1 die vervangen is door microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Laatst online: 05:45
Heb van het weekend Civilization Revolution gekocht en ben er gister eens flink mee aan de slag gegaan. De eerste 2 potjes waren al snel verloren omdat ik geen goede verdediging in mijn stad had. het derde potje ging super. Eerst met iedereen vriendjes worden, ondertussen een dikke verdedeging bouwen en later met tanks de meeste 'vriendjes' van de kaart te vegen.

Tot nu toe 1 groot - punt van het spel gevonden. Ook in het volledige spel zit een max aantal beurten. Was ik met mijn tanks lekker al die tegenstanders te vernietigen, krijg ik opeens een melding dat het spel na 5 beurten is afgelopen en degene die dan boven aan staat qua overheersen, wint het spel. Dus na 5 ronden nog steeds dik bovenaan en dus dus gewonnen. Maar ja had de rest dus nog wel even willen afmaken...

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het max aantal beurten uit te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255448

Hallo, ben in het bezit van een 37" Panasonic Plasma 37pa50 met max 480p.

Wat kan ik verwachten vwb de grapics op mijn scherm na aansluiten van een xbox360? Is dit wel de moeite waard of raak ik echt aan een (full) HD of ready???? Iemand ervaringen op 480p?

Thanx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-06 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Wauw!
Dat zijn nog eens prijzen die ze daar hanteren zeg.
Zit er nog een catch aan ergens? Ik wordt er namelijk bijna wantrouwig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
rajackar schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:13:
[...]

Wauw!
Dat zijn nog eens prijzen die ze daar hanteren zeg.
Zit er nog een catch aan ergens? Ik wordt er namelijk bijna wantrouwig van.
Gamehubs.com is betrouwbaar, ik heb er zelf ook wel 'ns besteld. Ze zitten in Maleisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

OK tnx!

Al blijf ik die prijzen echt bizar laag vinden. Race drvier grip voor 32 euro bijvoorbeeld. Laagste prijs hier is 51 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 10:55

amahusu

taking over the world!

Gamehubs is idd geweldig. Heb daar een xbox live gold abbo voor 12 maanden voor 37,- gekocht, terwijl je er hier minstens 59,- voor betaald.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

amahusu schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:55:
Gamehubs is idd geweldig. Heb daar een xbox live gold abbo voor 12 maanden voor 37,- gekocht, terwijl je er hier minstens 59,- voor betaald.
49 euro bij de Mediamarkt.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Live 12+1 maand 30 euri bij www.boxeddeal.com. Heb hem daar zelf ook gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

amahusu schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:55:
Gamehubs kicks ass inderdaad, had ook zo'n 12 maanden abbo gekocht voor 37 euro een paar maanden terug, na invullen bleek het een 12+1 abbo te zijn :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 09:52
Maar je moet volgens mij wel erg lang wachten op je bestelling bij Gamehubs... net als Play Asia - en je hebt wss ook kans dat je alsnog dikke belasting moet betalen (waardoor je nog langer wacht omdat de douane je pakketje dan heeft onderschept)

Hmmmm, rather just pay the extra?

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
1-0-Ed schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:48:
Maar je moet volgens mij wel erg lang wachten op je bestelling bij Gamehubs... net als Play Asia - en je hebt wss ook kans dat je alsnog dikke belasting moet betalen (waardoor je nog langer wacht omdat de douane je pakketje dan heeft onderschept)

Ik heb tot nu toe nog nooit extra kosten moeten betalen :)
En je kunt bij Gamehubs ook voor de Express service kiezen zodat je het sneller hebt, maar vaak heb je je pakketje wel na een dag of 7. Ik denk niet dat het spel daar minder leuk van wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-06 16:21

Smoonshine

Feyenoord!!

1-0-Ed schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:48:

Ik heb met de standaard verzendmethode mijn pakketje (GRID) binnen 5 werkdagen binnen gehad bij gamehubs. Dat is ongeveer hetzelfde als wat Play.com er meestal over doet. Ik weet niet hoe het zit met belastingen enz, maar ik heb er de vorige keer geen last van gehad. Ik denk dat het ook een beetje afhankelijk is van de grootte van het pakket. Een Rock Band pakket of iets in die richting springt natuurlijk veel meer in het oog dan een simpele envelop met daarin een dvd-doosje.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 20:55
Ik ben dus geinteresseerd in het kopen van de Xbox 360 Elite pack met GTAIV en Halo 3. Om er zeker van te zijn dat de Falcon chip en de voeding van 175 Watt aan boord van het apparaat zou zijn heb ik gemaild met Xboxhome.nl en ConsoleShop.nl.

Hier de reacties:

Xboxhome.nl:

Geachte heer,

Ja, dit betreft de falcon versie met een 175 watt voeding.

ConsoleShop.nl:

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw e-mail. De realiteit is wel dat er vaak over de falcon chip is geschreven, maar deze is niet meer in productie genomen, behalve in een handjevol test modellen. Wellicht had mijn collega dit anders kunnen formuleren, maar de realiteit is wel, dat u deze niet in de consoles terug zult aantreffen.De Elite heeft een CPU 3.2 GHz PPC Tri-Core Xenon, GPU 500 MHz ATI Xenos. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Ik heb geen idee wat nu de realiteit is. Weet iemand meer met bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

richardcore schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:
Ik ben dus geinteresseerd in het kopen van de Xbox 360 Elite pack met GTAIV en Halo 3. Om er zeker van te zijn dat de Falcon chip en de voeding van 175 Watt aan boord van het apparaat zou zijn heb ik gemaild met Xboxhome.nl en ConsoleShop.nl.

Hier de reacties:

Xboxhome.nl:

Geachte heer,

Ja, dit betreft de falcon versie met een 175 watt voeding.

ConsoleShop.nl:

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw e-mail. De realiteit is wel dat er vaak over de falcon chip is geschreven, maar deze is niet meer in productie genomen, behalve in een handjevol test modellen. Wellicht had mijn collega dit anders kunnen formuleren, maar de realiteit is wel, dat u deze niet in de consoles terug zult aantreffen.De Elite heeft een CPU 3.2 GHz PPC Tri-Core Xenon, GPU 500 MHz ATI Xenos. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Ik heb geen idee wat nu de realiteit is. Weet iemand meer met bron?
Ik heb van xboxhome de garantie gehad dat het een falcon betreft. Op internet staan ook genoeg guides om te kijken wat voor console je hebt. Lijkt me dat die figuur van consoleshop gewoon niet weet waar hij het over heeft.

bronnen:

http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3152
Wikipedia: Xbox 360

[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 18-06-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253743

^
Moet als het goed is op je voeding staan ook toch?
Als er geen 175 watt op staat kun je hem dan niet gewoon terug sturen ivm niet te vreden policy ofzo?

Toen ik mijn xbox kocht werd de 175 watt ook niet meer op de doos vermeld maar de beste verkoper haalde de xbox wel even uit de doos om er zeker van te zijn of hij mij de 175 watt versie aansmeerde, anders hoefde ik hem namelijk niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:43
Nu we thuis 4 controllers in bezit hebbnen mis ik pas het gemis van goede 4player split screen games. Fuzion frenzy 2 schijnt erg slecht te zijn. De enige spellen echt leuk met zijn 4en zijn momenteel COD4 en FIFA08. Topspin lijkt me ook nog wel leuk maar ik mis toch echt nmeer simpele spellen die je lekker met zijn 4en kan spelen. Halo3 vind ik tegenvallen met zijn 4en. (vergelijken met cod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:33
mobygo76 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:23:
damn dat ziet er goed uit hé
heb jij die code ook echt snel gehad?
zoals ze daar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Jammer, dat ik helemaal blij fifa08 te gaan halen voor 15euro bij de bartsmit, blijkt het fifa07 te zijn. Fifa08 was alsnog 40euro, PES08 was 30.... Iemand toevallig fifa of pes ergens goedkoper gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-06 17:06
Saturn Tilburg heeft geen aanbiedingen in de folder staan, maar wel een aantal 360 games voor maar 11 euro in een grote bak in de winkel staan waaronder: Crackdown, Tetris Revolution, Ratatouille, The Outfit, Stuntman Ignition
Mooie aanbiedingen voor mensen die rond/in Tilburg wonen (jammer voor ons in Zuid Holland), had er voor die prijs wel een aantal willen meepikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

SCIxX schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:40:
Fuzion frenzy 2 schijnt erg slecht te zijn.
FF2 is echt geweldig met zijn vieren ! :)
Heel veel leuke mini-games (die helaas vaak een variant of herhaling zijn van de games uit het eerste deel, maar dat mag de pret niet drukken) die erg divers zijn. Tons 'o fun dus. En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Twee tientjes max. (zie er op dit moment zelfs een voor 12.50 staan @ Marktplaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
08 is 20,- bij de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SCIxX schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:20:
Jammer, dat ik helemaal blij fifa08 te gaan halen voor 15euro bij de bartsmit, blijkt het fifa07 te zijn. Fifa08 was alsnog 40euro, PES08 was 30.... Iemand toevallig fifa of pes ergens goedkoper gezien?
Fifa08 is toch classic, dus 30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
08 is 20,- bij de Intertoys
Thanks, morgen meteen even kijken. Ik vind fifa08 toch nog altijd wel het leukst met 2 of 4 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 20:55
rajackar schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:48:
[...]

Ik heb van xboxhome de garantie gehad dat het een falcon betreft. Op internet staan ook genoeg guides om te kijken wat voor console je hebt. Lijkt me dat die figuur van consoleshop gewoon niet weet waar hij het over heeft.

bronnen:

http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3152
Wikipedia: Xbox 360
Dank, ik heb 'm inmiddels besteld bij Xboxhome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoooky
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 21:09

Spoooky

Core temp 37°C

Weet iemand nog een bedrijf waar ik een HD-DVD drive voor de 360 kan bestellen/kopen?

Ik ben spuit 1011, aangenaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47318

Zag er laatst nog een liggen bij Makro delft, stond helaas geen prijs bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
ymmv schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:18:
[...]

Gamehubs.com is betrouwbaar, ik heb er zelf ook wel 'ns besteld. Ze zitten in Maleisie.
Na de demo gespeeld te hebben heb ik 2 weken terug The Bourne Conspiracy voor xbox360 besteld (bij gamehubs) en die is maandag netjes afgeleverd, met seal en zegel. Toch 2 weken voor de release hier in Nederland en dat voor 32 euro :D. Het spel is leuk vooral die QTE's zijn goed gedaan, als je een level opnieuw speelt is er weer een andere knop die moet indrukken. Ook zijn de Bourne Instincts en de combo's mooi gedaan.
Alleen het racen met de auto's doet me denken aan A2racer 8)7

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

buran schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:38:
[...]

Dat kan nooit goed zijn, ondanks de hoge verkopen destijds van A2 racer 1 en 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

mobygo76 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:23:
hmm zie daar dat CoD4 35,- is. Wat zijn jouw ervaringen met die shop? Beetje snel? En waar zitten ze, want ik kan niet zo 1,2,3 zien of het PAL is of niet

[ Voor 11% gewijzigd door amahusu op 18-06-2008 20:57 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 22-06 20:14

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Exorcist schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:46:
[...]

Dat kan nooit goed zijn, ondanks de hoge verkopen destijds van A2 racer 1 en 2 :+
Ik maakte een week of twee terug de vergissing om de demo van Crash Time te downloaden van Xbox Live Marketplace. Het spel speelde net zo brak als A2 Racer en grafisch haalt het niet eens het niveau van de vorige generatie consoles. :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MetroidPrime schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:02:
[...]

Ik maakte een week of twee terug de vergissing om de demo van Crash Time te downloaden van Xbox Live Marketplace. Het spel speelde net zo brak als A2 Racer en grafisch haalt het niet eens het niveau van de vorige generatie consoles. :X
Had hem ook gedownload..nog niet gespeeld, maar dat ga ik dan ook maar niet meer doen, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KevinBel schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:02:
[...]

damn dat ziet er goed uit hé
heb jij die code ook echt snel gehad?
zoals ze daar zeggen.
Binnen 24 uur heb je hem.

Over Gamehubs:

Voor mij is het simpel. Spellen waarvan ik het niet zeker weet, of waar ik geen haast mee heb, besteld ik daar gewoon. Soms duurt het 2 weken, soms 4 dagen, maar altijd langer dan bij een normale bestelling binnen Nederland. Games die ik moet hebben, koop ik gewoon in NL, lekker naar huis en gamen.

GRID twijfel ik bijvoorbeeld over. Voor 30,-, is die twijfel al een stuk minder. Games als Halo 3 haal ik gewoon direct in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
amahusu schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:55:
[...]

hmm zie daar dat CoD4 35,- is. Wat zijn jouw ervaringen met die shop? Beetje snel? En waar zitten ze, want ik kan niet zo 1,2,3 zien of het PAL is of niet
Alle spellen op Gamehubs zijn regionfree (muv. Inital D en Hellboy dacht ik). Staat er ook duidelijk bij als de game niet regionfree is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

MochiGohan schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:42:
[...]

Alle spellen op Gamehubs zijn regionfree (muv. Inital D en Hellboy dacht ik). Staat er ook duidelijk bij als de game niet regionfree is.
ehm, lees m'n post nog eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
[...]

Tip: http://stores.ebay.nl/Biz...subZ6739652QQftidZ2QQtZkm

Cod 4 GOTY voor 30 exc verzenden, en andere games ook voor goede prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Samenvatting van het artikel: tegen het einde van dit jaar zijn er 21 exclusieve rpg's voor de 360 en 4 voor de ps3.

Ik zeg het al langere tijd: de ps3 is NIET het rpg platform dat de fans willen laten uitschijnen. En al zeker niet het platform van de console-exclusieve games.
Final Fantasy is al te uitgemelkt om een echte system seller te zijn (vooral omdat de vorige 2 games zwaar teleurstelden). De jrpg-toekomst voor de ps3 zal volledig afhangen van de Kingdom Hearts reeks: of deze (exclusief of niet) voor de ps3 of de 360 zal verder uitgebracht worden. Reken maar dat hiervoor grof geld zal neergelegd worden. Men ging echter pas na FF13 de KH reeks opnieuw oppikken, dus dit duurt nog wel een hele tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 18-06-2008 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:20
buran schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:38:
[...]

Na de demo gespeeld te hebben heb ik 2 weken terug The Bourne Conspiracy voor xbox360 besteld (bij gamehubs) en die is maandag netjes afgeleverd, met seal en zegel. Toch 2 weken voor de release hier in Nederland en dat voor 32 euro :D. Het spel is leuk vooral die QTE's zijn goed gedaan, als je een level opnieuw speelt is er weer een andere knop die moet indrukken. Ook zijn de Bourne Instincts en de combo's mooi gedaan.
Heb hem ook laatst even gespeeld, maar het lijkt erg snel repetitief te worden. Het bestaat eigenlijk uit 4 dingen:
-quickevents
-vechten met 3 knoppen (blok, light attack, hard attack) en af en toe een filmpje
-schieten
-(a2) racen

Waarbij quickevents wel tof zijn, net als de filmpjes van het vechten, maar de rest is zo repititief als wat! Kreeg ook maar een 7,6 op IGN geloof ik.
Boeboe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:42:
[...]

Samenvatting van het artikel: tegen het einde van dit jaar zijn er 21 exclusieve rpg's voor de 360 en 4 voor de ps3.

Ik zeg het al langere tijd: de ps3 is NIET het rpg platform dat de fans willen laten uitschijnen. En al zeker niet het platform van de console-exclusieve games.
Final Fantasy is al te uitgemelkt om een echte system seller te zijn (vooral omdat de vorige 2 games zwaar teleurstelden). De jrpg-toekomst voor de ps3 zal volledig afhangen van de Kingdom Hearts reeks: of deze (exclusief of niet) voor de ps3 of de 360 zal verder uitgebracht worden. Reken maar dat hiervoor grof geld zal neergelegd worden. Men ging echter pas na FF13 de KH reeks opnieuw oppikken, dus dit duurt nog wel een hele tijd.
Toch jammer dat 75% van de Europeanen en Amerikanen weinig om RPG's geeft (afgezien van enkele MMO's maar je hebt het nu toch over normalen RPG's)

Zoiezo vind ik dat soort games overrated. Beetje dingen upgraden, een vaag vechtsysteem en van die muffe monsters en je hebt een hit :/

Nee geef mij maar lekker actiegames, shooters of sportgames.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2008 01:56 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Boeboe schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:42:
[...]

MS is en blijft gewoon slim bezig :) . Zie ook bijv. dit sterke gerucht ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 22:15
Ik speel wel eens shooters, maar ik vind dat soort games een beetje overrated. Beetje dekking zoeken, simpel mannetjes afknallen en verder hobbelen. Nee, geef mij maar lekker rpg's. Mooie werelden verkennen, equipment en items verzamelen en zo inzetten dat je zo sterk mogelijk bent in de situatie waarin je je begeeft. Vaak zit er ook nog een keigoed verhaal achter waar je helemaal ingezogen wordt, en dan ben je zo 50 uur verder.

;)

Maar even over Crash Time, mijn zoontje is helemaal verkocht met de demo. Het is ook wel grappig hoe je realtime je spel kunt terugspoelen, en op elk moment naar elke plek toe kunt gaan om te kijken wat er ergens anders gebeurt. Het zit inderdaad wel vol grafische fouten enzo, maar daar kijkt hij toch niet naar.

Ik ben zelf op dit moment weer bezig met Crackdown. Een jaar geleden liep ik het spel redelijk af te fikken in dit topic omdat er eigenlijk compleet geen spel in zit. Dat vind ik nog steeds, alleen kun je er met z'n tweeen wel wat van maken. Ik zie het nu een beetje als een zandbak waar je alleen een schep bij krijgt, en je zelf moet gaan graven om te kijken of er wat boeiends onder het zand zit, terwijl je bij een spel als GTA er een doos vol vormpjes bij krijgt om een zandkasteel te maken.

Ik ben nu alleen nog op zoek naar 2 agility orbs, maar ik krijg het idee dat ik eerder mijn hoofd op tafel kapot aan het slaan ben dan dat ik die gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
[...]

Ik heb er alleen live gekocht(2x) en dat ging prima. Geen ervaring met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nou, ben erg blij met mijn aanschaf. Na anderhalf jaar alleen een wii met zeer gebrekkige online mogelijkheden gehad te hebben is dit echt een verademing. De zin die in mijn hoofd bleef spelen: "Ja! Dit is nou de bedoeling!" ;)
Marketplace is ook leuk, alleen jammer dat er geen volledige films op staan (of doe ik iets verkeerd?).
Ook online gamen werkt ook met prima met speech en alles.
* rajackar is een tevreden mensch :)

En ik weet dat deze post niks toevoegd maar ik moest het even kwijt en dit is tenslotte het ervaringen topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

rajackar schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:38:
Nou, ben erg blij met mijn aanschaf. Na anderhalf jaar alleen een wii met zeer gebrekkige online mogelijkheden gehad te hebben is dit echt een verademing. De zin die in mijn hoofd bleef spelen: "Ja! Dit is nou de bedoeling!" ;)
Marketplace is ook leuk, alleen jammer dat er geen volledige films op staan (of doe ik iets verkeerd?).
Ook online gamen werkt ook met prima met speech en alles.
* rajackar is een tevreden mensch :)

En ik weet dat deze post niks toevoegd maar ik moest het even kwijt en dit is tenslotte het ervaringen topic ;)
Welkom in de wondere wereld van Xbox 360! :+

En dan moet je de games nog gaan spelen... man, je gaat genieten! :Y

Films en tv-series zijn er idd nog niet... maar die komen nog wel...

Veel plezier!

[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 19-06-2008 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
amahusu schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:03:
[...]

ehm, lees m'n post nog eens door ;)
Wat zijn jouw ervaringen met die shop?
Zeer positief, ik heb er nu CoD4, Lost Odyssey 2x Assasins Creed, 4x GTA IV, Blazing Angels 2 en nog een aantal andere spellen besteld (en uiteraard ontvangen, zonder belasting of andere douanekosten te betalen).

Beetje snel?
De normale verzending is volgens gamehubs 7-14 werkdagen, de snelle (UPS) verzending is 2-4 werkdagen (uit mijn hoofd). Uit ervaring kan ik vertellen dat die indicatie juist is.

En waar zitten ze, want ik kan niet zo 1,2,3 zien of het PAL is of niet
Ze zitten in singapore, al hun spellen zijn regiovrij (muv. Inital D en Hellboy, maar dat staat er dan duidelijk bij vermeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

MochiGohan schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:38:
[...]

Wat zijn jouw ervaringen met die shop?
Zeer positief, ik heb er nu CoD4, Lost Odyssey 2x Assasins Creed, 4x GTA IV, Blazing Angels 2 en nog een aantal andere spellen besteld (en uiteraard ontvangen, zonder belasting of andere douanekosten te betalen).

Beetje snel?
De normale verzending is volgens gamehubs 7-14 werkdagen, de snelle (UPS) verzending is 2-4 werkdagen (uit mijn hoofd). Uit ervaring kan ik vertellen dat die indicatie juist is.

En waar zitten ze, want ik kan niet zo 1,2,3 zien of het PAL is of niet
Ze zitten in singapore, al hun spellen zijn regiovrij (muv. Inital D en Hellboy, maar dat staat er dan duidelijk bij vermeld).
dude, nogmaals: lees mijn post eens door (inclusief quote)

ik heb het over BoxedDeal.com en dus niet over Gamehubs! :P

[ Voor 3% gewijzigd door amahusu op 19-06-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:45

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Spoooky schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:12:
Weet iemand nog een bedrijf waar ik een HD-DVD drive voor de 360 kan bestellen/kopen?
Kwam m laatst tegen op marktplaats voor €39,95...

* Tomba meldt zich eigenlijk voor t eerst hier.
Ik heb sinds 2 weken een (2e handse) Xbox360 Elite en ben toch wel onder de indruk. Heb er CoD4, Forza2, Ace Combat 6 en Assassins creed bijgekregen en zelf PES2008 ( _/-\o_) en Bioshock bij gehaald.

Live is wat mij betreft trouwens de uitvinding van de eeuw ! (Heb wel een Xbox1 gehad maar daar draait XBMC O-) op dus weinig Live voor mij destijds ;)) Heb al best veel demo's gedownload en ben behoorlijk verslaafd aan SWOS en Beautifil Katamari. Wil nu SWOS kopen maaaaar waar o waar vind ik een plek voor goedkope Live points ?

(en on a different note; weet iemand een goedkopere leverancier dan Play voor Beautiful Katamari en/of een vergelijkbare game ? Heb Viva Piñata al op mijn wishlist staan)

[ Voor 55% gewijzigd door Tomba op 19-06-2008 12:10 . Reden: Aanvulling (x2) ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zijn er, behalve race,vecht, voetbalspellen, spellen die je met zijn tweeen goed kan spelen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBenshi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-06 10:43
Rummikub :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:17
Slasher schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:29:
Zijn er, behalve race,vecht, voetbalspellen, spellen die je met zijn tweeen goed kan spelen?
Army of Two
Gears of War
Halo 3

New releases:
Soul Calibur 4
Fable 2

[ Voor 4% gewijzigd door Lud0v1c op 19-06-2008 13:39 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 21:14
Soul Calibur 4 vind jij geen vechtspel :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Lud0v1c schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:38:
[...]

Army of Two
Gears of War
Halo 3

New releases:
Soul Calibur 4
Fable 2
Ok en iets wat je met je vrouw kan spelen op de xbox die niet zo van actie houd? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lego Indiana Jones. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:17
Slasher schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Ok en iets wat je met je vrouw kan spelen op de xbox die niet zo van actie houd? ;)
Scene IT : Lights, Camera, Action!

Xbox Live Arcade titels:
- Zuma
- Carcassonne

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.