Het Xbox 360 ervaringen Topic #49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 51.632 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:34:
Square-Enix x Tri Ace x Namco x Microsoft

Tales of Vesperia - Namco - Xbox 360 Exclusive - US: augustus 2008, JP: juli 2008, EU: 2009
[afbeelding]

The Last Remnant- Square-Enix - Xbox 360(2008)/PS3(TBA) - Worldwide release: winter
[afbeelding]

Infinite Undiscovery - Tri-Ace inc. - Xbox 360 Exclusive - Worldwide release: 5 september 2008
[afbeelding]

Star Ocean: The Last Hope - Tri-Ace inc. - Xbox 360 Exclusive - 2009
[afbeelding]
Star Ocean komt ook naar de 360? Dat wist ik niet eens, terwijl ik een grote Star Ocean fan ben.

Waar is de tijd dat de ps3 fanboys het argument "maar de ps3 krijgt alle coole japanse rpg's" naar voor brachten? Het aantal ps3 exclusieve rpg's dat momenteel uit is kan je op nul vingers tellen en de toekomst ziet er niet veel beter uit :+

offtopic:
OK, ik geef toe dat het een beetje gemeen was. De japanners hebben wél al disgaea 3, waar ik bijna een ps3 voor had gekocht. Valkyria die momenteel ook JP-only is ziet er ook best lekker uit)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Is het trouwens mogelijk om DVD's naar mijn Xbox te streamen? En dan bedoel ik ongebrande "Video_TS" bestanden. Ik brand geen DVD's meer namelijk. Mij teveel werk.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zijn er nog mensen die triggerheart exelica spelen op xbla?
Had het spel een tijdje geleden al gedownload, maar ben pas deze weeks eens serieus beginnen oefenen. Vandaag EINDELIJk de true ending kunnen krijgen _/-\o_. Wat is dat spel toch plots een stuk moeilijker wanneer je effectief met alles moet rekening houden om toch maar zo veel mogelijk te scoren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

jagermeister schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:29:
Is het trouwens mogelijk om DVD's naar mijn Xbox te streamen? En dan bedoel ik ongebrande "Video_TS" bestanden. Ik brand geen DVD's meer namelijk. Mij teveel werk.
Nee helaas niet, zelf ook al eens geprobeerd maar niet aan de gang gekregen.
Als iemand weet hoe het moet hoor ik het graag, maar het is mij niet gelukt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261723

Er zullen hier vast wel mensen zijn die GTA IV hebben uitgespeeld.

Ik zit nu op 20%. Heb twee vragen:

1. Op hoeveel procent kan je andere wapens kiezen?
Kan nu alleen nog maar uzi en shotgun kiezen in de wapenwinkel. Bij die andere wapens zegt ie nog steeds 'display model'.

2. Op hoeveel procent kan je bootje varen?
Loop vaak langs water of daar bootjes staan, maar helaas nog nergens een gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Anoniem: 261723 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:31:
Er zullen hier vast wel mensen zijn die GTA IV hebben uitgespeeld.

Ik zit nu op 20%. Heb twee vragen:

1. Op hoeveel procent kan je andere wapens kiezen?
Kan nu alleen nog maar uzi en shotgun kiezen in de wapenwinkel. Bij die andere wapens zegt ie nog steeds 'display model'.

2. Op hoeveel procent kan je bootje varen?
Loop vaak langs water of daar bootjes staan, maar helaas nog nergens een gespot.
Wapens komen vanzelf beschikbaar. Zit zelf nu op iets van 26% en heb er al een sniperrifle, Ak47 en handgranaten bij gekregen. Ligt er ook aan welke missie je gaat doen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vyo schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:43:
[...]

Weinig mensen die Ninja Gaiden 2 spelen? :+
Wat betreft die camera, mijn ervaring met zowel de oude als nieuwe Ninja Gaiden is dat je meestal toch de hele tijd heen en weer moet dodgen etc waardoor je eigenlijk alleen bij de platformdelen veel aan de camera zit... en anders gewoon een hit op de R-trigger en hij staat weer goed! :)

Had vanmiddag een bug though, wees gewaarschuwd en maak een aparte save eind chapter 9/ begin 10, er is ergens in chapter 10 een kamer waar je, als je doodgaat, vast kunt komen te zitten doordat de enemies niet meer spawnen. De enige oplossing nu was de game overnieuw beginnen :(

hier een link naar het gamespot forum erover

[...]
* Jerry meldt zich als Ninja Gaiden 2 speler.

Tot nu toe een erg leuk spel. Camerawerk is af en toe wat lastig, maar daar ben ik wel aan gewend na de xbox-versie. Ik ben nog maar net in Chapter 4 dus heb nog een lange weg te gaan ;).
Bedankt voor de tip van die bug :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zo dan.. per toeval stuitte ik op deze teaser-trailer:

http://www.thq-games.com/uk/thqtv/index/1406

Ultimate Fighting Championship :9~

Lijkt me niet verkeerd. Jammer dat er bar weinig over deze upcoming game te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:13:
[...]

Star Ocean komt ook naar de 360? Dat wist ik niet eens, terwijl ik een grote Star Ocean fan ben.

Waar is de tijd dat de ps3 fanboys het argument "maar de ps3 krijgt alle coole japanse rpg's" naar voor brachten? Het aantal ps3 exclusieve rpg's dat momenteel uit is kan je op nul vingers tellen en de toekomst ziet er niet veel beter uit :+

offtopic:
OK, ik geef toe dat het een beetje gemeen was. De japanners hebben wél al disgaea 3, waar ik bijna een ps3 voor had gekocht. Valkyria die momenteel ook JP-only is ziet er ook best lekker uit)
Star Ocean is waarschijnlijk een Timed Exclusive (overigens heeft MS ook zelf niet het woord exclusive gebruikt). Om precies te zijn:
"We cannot announce anything on that. We can say that it will be released first [on the Xbox 360]. Whether we'll release it on the PS3 is undecided. We may release it, we may not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb nu van al die rpg's eens de trailers bekeken (ze zijn beschikbaar op de marketplace. Tales of Vesperia vind je op de Japanse marketplace).
Star Ocean laat het minst ingame zien, maar lijkt mij het meest sfeervol, ook wat voice-acting betreft.
The last remnant ziet er dan weer ronduit slecht uit. De hele sfeer doet me denken aan FF12 en ik had een bloedhekel aan FF12. De voice-acting en de animaties zijn ook lang niet alles, dus laten we hopen dat daar nog veel aan gewerkt wordt.

Tales of Vesperia...als je het moet vergelijken met de andere "tales of" games lijkt het nog het meest op de symphonia. Cell-shading is leuk, maar de gezichten zijn jammergenoeg ook even emotieloos als in symphonia: met een vaste textuur voor iedere emotie. Komaan zeg, Eternal Sonata heeft bewezen dat je HELE knappe dingen kan doen in cell-shading wat betreft gezichten en emoties.

Infinite Undiscovery....weet ik niet goed. Het ziet er allemaal netjes uit, maar het lijkt me zo'n generische titel. De waanzinnig ongeïnspireerde naam draagt daar ook aan bij (gekozen door met dartspijltjes naar een bord met woordfragmenten te werpen?).

Ow ja, Ninja Gaiden 2 is zeer sterk :). Vooral de controls zijn gigantisch veel verbeterd tegenover zijn voorganger. De achievements vind ik dan weer over the top. Je moet het spel bijna 10 keer uitspelen alvorens je ze allemaal kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Omdat ik mijn eindgesprek voor het afstuderen (ondanks ontzettend hard werken) en vol ongeloof niet gehaald heb, heb ik besloten CoD4 maar te halen O-) . Moet toch wat doen als oppepper. Gelijk maar the Orange Box ook gekocht.

Nu nog een leuke racegame zoeken denk ik en ff mijn zinnen ergens anders opzetten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:08
Mooi voorbeeld van retail therapy Waypoint ;)

Ik hoop overigens wel dat die nieuwe RPGs regiovrij zullen zijn, vindt het altijd zo zinloos dat ze Europa zo lang laten wachten omdat enkele landen te lui zijn om Engels te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-01 13:50
@Jagermeister (en andere pc battlefieldspelers)

Geeft Battlefield Bad Company echt het bf-gevoel?
Is het goed te doen met de controller t.o.v. pc-bf?

Zou namelijk kunnen dat, door het uitblijven van de nieuwe versie voor de PC (en om 10 andere redenen waarvoor ik nu de voorkeur heb voor een console), ik kies voor een 360 i.p.v. een pc upgrade.

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 12-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb even wat problemen afgesplitst naar Xbox 360 - draadloos te verbinden met PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Van de week Fifa 2008 gespeeld bij een collega, en toch wel best wat lol gehad. Ik dacht het spel even te halen voor weinig, maar hij is gewoon nog 69,99 :? Dat valt dan toch wel een beetje tegen na een half jaar. Is Fifa 2007 echt heel erg veel slechter?

Niet goed gekeken. PS3 versie is 69,99, de X360 versie is "gewoon" 24,99.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 12-06-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Frank76NL schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:25:

Zou namelijk kunnen dat, door het uitblijven van de nieuwe versie voor de PC (en om 10 andere redenen waarvoor ik nu de voorkeur heb voor een console), ik kies voor een 360 i.p.v. een pc upgrade.
Af en toe heb je wel even het oude Battlefield gevoel terug. De game voelt alleen wat afgeraffeld aan en dat is iets waar de BF reeks wel vaker last van had in het verleden. Ook zijn de mogelijkheden wat beperkter op een console. Voicechat is niet zo uitgebreid en ook mis ik de mogelijkheid om zelf de server te selecteren waar je wilt spelen.

Het voordeel van een console-shooter is simpel: Iedereen in het zelfde schuitje, met dezelfde specs. Wat dat betreft is het dus misschien wel een stuk leuker ook, omdat het nu echt op skills aankomt en niet deels op een dikke config.

In het begin is het echt lastig om met de controller overweg te leren gaan, maar oefening baart kunst. Ik was altijd erg skeptisch, maar omdat ik geen zin had om bakken geld uit te geven aan een nieuwe pc en ik ook weleens lekker vanuit de luie stoel wilde gamen, heb ik maar een 360 gehaald. Tot nu toe geen moment spijt van gehad... heerlijk apparaat!

Heb je geen vrienden met een Xbox? Ga daar anders eens kijken hoe BF:BC eruit ziet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-06-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Spullen kan je te koop zetten bij Vraag & Aanbod

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-06-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-06 00:31
ijskonijn schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:39:
[...]

Nee helaas niet, zelf ook al eens geprobeerd maar niet aan de gang gekregen.
Als iemand weet hoe het moet hoor ik het graag, maar het is mij niet gelukt.
Ik heb het maanden geleden aan de gang gekregen met behulp van deze 2 links;
http://forums.tversity.co...?t=9234&highlight=videots
http://iukini.com/downloa...g-directions-01282008.pdf

Succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Super!! Binnenkort eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
jagermeister schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 22:29:
moet je even transcode 360 downloaden. via media center is het dan wel mogelijk

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Frank76NL schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 17:25:

nee imo geeft bc een stuk minder het bf gevoel. Als je bf2 of bf42 gewend bent dan is dit een behoorlijke achteruitgang. Qua gameplay, physics. Het enige pluspunt is dat je de omgevingen kan kapot schieten, maar daar ben je ook al snel op uit gekeken. Bad company is meer recht toe recht aan, het zal bijvoorbeeld weinig voorkomen dat je met een mijn een tank probeert uit te schakelen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 12:13

rajackar

Blood Minister

dikki dik schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:22:
[...]

moet je even transcode 360 downloaden. via media center is het dan wel mogelijk
Weet jij of transcode 360 de audio in 5.1 (dd of dts) doorgeeft?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik overweeg nu ook om een Xbox 360 te kopen, maar heb nog een paar vragen die niet in de FAQ beantwoord werden:

1. De 'Pro' lijkt het beste bij me te passen, maar ik kan hem eigenlijk niet vinden, op internet in ieder geval. E-plaza heeft hem niet en bij andere winkels is hij niet op voorrad. Behalve dat, is het wel de moeite met die kleinere schijf?

2. In de openingspost staat dat 4:3 geen probleem is, maar is dat nog steeds zo? Zijn bij games de letters niet zo klein dat het onleesbaar is? Ik heb een 4:3 CRT scherm, maar het is wel één van de wat latere modellen, van niet lang voordat de LCD mainstream werd.

3. Kan hij standaard gebruik maken van WiFi? Op internet staat er het een en ander over adapters, maar ik weet niet of dat voor de Pro of Elite nog steeds geldt.

4. Zijn er nog verborgen kosten ergens? Of is het gewoon plug en play de hele nacht door? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sijmen schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:57:
Ik overweeg nu ook om een Xbox 360 te kopen, maar heb nog een paar vragen die niet in de FAQ beantwoord werden:

1. De 'Pro' lijkt het beste bij me te passen, maar ik kan hem eigenlijk niet vinden, op internet in ieder geval. E-plaza heeft hem niet en bij andere winkels is hij niet op voorrad. Behalve dat, is het wel de moeite met die kleinere schijf? Volgens mij is de Pro hetzelfde als de Premium. Dus... inclusief 20 GB Hard-disk, 1 controller en een headset

2. In de openingspost staat dat 4:3 geen probleem is, maar is dat nog steeds zo? Zijn bij games de letters niet zo klein dat het onleesbaar is? Ik heb een 4:3 CRT scherm, maar het is wel één van de wat latere modellen, van niet lang voordat de LCD mainstream werd.Geen idee

3. Kan hij standaard gebruik maken van WiFi? Op internet staat er het een en ander over adapters, maar ik weet niet of dat voor de Pro of Elite nog steeds geldt.Nee. Je hebt een WiFi-adapter nodig die je achterin je Xbox steekt. Deze zijn vrij prijzig. Om en nabij de 70 Euro naar ik meen.

4. Zijn er nog verborgen kosten ergens? Of is het gewoon plug en play de hele nacht door? :PAls je online wilt gamen, zul je een Xbox Live Gold abonnement moeten aanschaffen. Rond de 6 Euro per maand. Daarnaast zul je misschien eens een x-tra kabeltje moeten aanschaffen. Oja.. en de xtra controller niet te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
extra kabel is ook niet nodig, bij de premium (en ook vast de elite) zat standaard een utp-kabel bijgeleverd (cross cable dacht ik) van een metertje of 5..

En pro is een oudere naam, je hebt nu de arcade (alleen xbox, geen HD), premium (20 gb HD) en elite (120 gb HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb effe een vraagje. Ik las dat de xbox via wireless geen WPA2 support, klopt dit? En komt er in de toekomst een wirless N adapter? Zou prettig zijn, dan kan ik HD films streamen. Ander moet ik een oplossing zoals homeplug gaan gebruiken.

Hmmzzz: http://www.xbox.com/en-AU...ories/wirelessadapter.htm

Moet dan me netwerk dan downgraden qua security hierom :(. Hmm zware minpunt voor de xbox in mijn quest naar een console. Had mijn vizier gericht op de Xbox360, maar zo komt de PS3 weer in beeld. Wat een idiote actie van Microsoft!

Weet imand hoe het zit het het homplug verhaal. Dus network over de stroom kabels. Hoe zit het met security. Ik vraag me af of het signaal niet door de kast gaat naar de buren??? Of is je meterkast een beetje te vergelijken met een router en wordt het verkeerd tegen gehouden en niet verder gebroadcast over de lijn? Iemand die dit kan vertellen?

[ Voor 58% gewijzigd door FrankGuthrie op 13-06-2008 10:35 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Loop je door een als 'Premium' aangemerkte 360 te kopen niet het risico dat je een HDMI-loze, verouderde console koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 21:36
Thrilled schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:16:
extra kabel is ook niet nodig, bij de premium (en ook vast de elite) zat standaard een utp-kabel bijgeleverd (cross cable dacht ik) van een metertje of 5..

En pro is een oudere naam, je hebt nu de arcade (alleen xbox, geen HD), premium (20 gb HD) en elite (120 gb HD)
Klopt bijna, alleen de Pro is de opvolger van de Premium ! ;) Kijk maar eens op google...
Trouwens ik heb vorige maand zelf een Pro versie met hdmi en nieuw 175w moederbord gekocht.
Anoniem: 247379 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:22:
Loop je door een als 'Premium' aangemerkte 360 te kopen niet het risico dat je een HDMI-loze, verouderde console koopt?
Ja inderdaad.

[ Voor 18% gewijzigd door Kozz op 13-06-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Het lijkt erop dat er nergens Premium/Pro consoles in voorraad zijn. Hoe zit het daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Hoe zit het nou wanneer je aan tweede hands 360 koopt?
Je moet letten op het wattage.
Je hebt geen garantie als de gebruiker zich reeds geregistreerd heeft bij MS?
Je hebt het risico dat het gemod is en gebanned van Live?

Klopt dit alles?

[ Voor 4% gewijzigd door FrankNLD op 13-06-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:30
FrankGuthrie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:
Heb effe een vraagje. Ik las dat de xbox via wireless geen WPA2 support, klopt dit? En komt er in de toekomst een wirless N adapter? Zou prettig zijn, dan kan ik HD films streamen. Ander moet ik een oplossing zoals homeplug gaan gebruiken.

Hmmzzz: http://www.xbox.com/en-AU...ories/wirelessadapter.htm

Moet dan me netwerk dan downgraden qua security hierom :(. Hmm zware minpunt voor de xbox in mijn quest naar een console. Had mijn vizier gericht op de Xbox360, maar zo komt de PS3 weer in beeld. Wat een idiote actie van Microsoft!

Weet imand hoe het zit het het homplug verhaal. Dus network over de stroom kabels. Hoe zit het met security. Ik vraag me af of het signaal niet door de kast gaat naar de buren??? Of is je meterkast een beetje te vergelijken met een router en wordt het verkeerd tegen gehouden en niet verder gebroadcast over de lijn? Iemand die dit kan vertellen?
Tip: (al vaker gegeven in deze serie topics) Koop een draadloze switch en zet deze bij je xbox, waarna je de xbox met draad aansluit aan die switch. Zo blijft je netwerk goed beveiligd en ben je ook een stuk goedkoper uit dan met de wireless adapter van Microsoft.
Frank76NL schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:47:

Klopt dit alles?
Ja, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Thx. Dan koop ik wel een nieuwe. Voor die paar tientjes wil ik die risico's niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FrankGuthrie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:20:Weet imand hoe het zit het het homplug verhaal. Dus network over de stroom kabels. Hoe zit het met security. Ik vraag me af of het signaal niet door de kast gaat naar de buren??? Of is je meterkast een beetje te vergelijken met een router en wordt het verkeerd tegen gehouden en niet verder gebroadcast over de lijn? Iemand die dit kan vertellen?
De kans dat het bij de buren uitkomt is bijna 0,0. Verder hebben de nieuwe generatieplugs ook gewoon beveiliging tot WPA2, dus dat is ook het probleem niet.

De PC Active van mei heeft 40 Homeplugs getest, en de techniek uitgelegd. Volgens mij ligt die nog steeds in de winkel.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 13-06-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-06 21:36
Sijmen schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:44:
Het lijkt erop dat er nergens Premium/Pro consoles in voorraad zijn. Hoe zit het daarmee?
Bij webshops wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
Ik zie het. Had op eplaza, BS, Dynabyte, FRS gekeken, maar deze kende ik niet :) dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Weet iemand een goedkope winkel voor xbox360 games ?

Tegenwoordig bestel ik alleen nog maar in het buitenland (gamehubs, biz-com2, playasia etc.), maar omdat Battlefield: Bad Company blijkbaar region locked is zul je die niet vinden in die winkels. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sijmen schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:44:
Er staan hele rijen Pro's in de MediaMarkt in Rotterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-02 21:41
MochiGohan schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:41:
Weet iemand een goedkope winkel voor xbox360 games ?

Tegenwoordig bestel ik alleen nog maar in het buitenland (gamehubs, biz-com2, playasia etc.), maar omdat Battlefield: Bad Company blijkbaar region locked is zul je die niet vinden in die winkels. :9
Ja ik wel.
http://www.bestelstudio.com/ BF:BC = €56,99
http://www.12game.com BF:BC = €56,69
http://www.consoleshop.nl BF:BC = €62,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kan nog goedkoper hoor, ik gebruik altijd deze site: Budgetgaming, staat voor elk console alle games op met een hele hoop shops !

Hier de Directe link naar Bad Company a 53 euro.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 247379 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:06:
[...]

Er staan hele rijen Pro's in de MediaMarkt in Rotterdam...
Dan bedoel je niet alexandrium neem ik aan. Daar hadden ze alleen de elite en de arcade gisteren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt dit alles?
Nee, dit klopt niet.
Als je een product van iemand koopt, krijg je de rechten er ook bij. Dus ook het recht op garantie.
Mits de wettelijke garantie natuurlijk niet al is verlopen :P

EDIT: En of 'ie van Live! is gebanned kun je natuurlijk gewoon ter plekke checken.

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 13-06-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik had een console van iemand overgenomen. Er zit standaard 4 jaar garantie op. Hij ging laatst stuk gewoon gebeld met microsoft en ze hielpen me gewoon prima.

Even iets anders. Ik zit erover te denken om een stuurtje te kopen welke is het best?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik werd pas gebeld door microsoft, mijn xbox die ik 2dehands verkocht had aan iemand was als defect aangemeld, microsoft wilde checken of hij niet toevallig gestolen was. Toen ik vertelde dat ik hem aan die persoon had verkocht ging hij de registratie van de console aanpassen naar die andere persoon zodat hij hem kon opsturen. Heel erg netjes van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-06 13:40
Ik zit me hier nu ff iets af te vragen.
Heeft er iemand Fifa 08 of Uefa 2008? Want ik zou daar graag van willen weten of daar ondertussen het nederlandse elftal met goede namen in zit of een mogelijkheid dat dit uiteindelijk wel kan. Ik heb ondertussen wel gelezen dat er een rosterpatch aan kwam voor uefa 2008 (is deze er al?).

Het lijkt me namelijk wel leuk om met een maat de wedstrijden een beetje na te spelen. Hoeft niet 100% accurraat maar het NL-elftal moet er wel in zitten met in ieder geval goede namen. Nou weet ik niet hoe dat zit tegenwoordig.

De laatste fifa die ik heb gekocht is namelijk world cup 2006. Dat is de versie met de wk teams (NL zit hier wel in) en hierbij kun je bovendien ook nog de scheids uitzetten en onzichtbare muren langs het veld wat enorm leuke situaties oplevert met mensen die niet zo heel goed in fifa zijn.

Maar aangezien Nederland het nu wel goed doet op het EK wil ik ff weten of er nog een mogelijkheid is om in de nieuwere versies zoals Fifa 08 of Uefa 2008 te spelen met Nederland.

Ik weet trouwens ook wel dat er voor de PC diverse patches in de rondte zijn, maar ik speel gewoon liever op mn 360 (ook nog online tegen mensen in mn friendslist)

Oh en nog iets, ik weet wel dat ze in PES zitten, maar vroeg me gewoon af hoe het met Fifa zit.

Edit: ik zie dat ze die rosters al wel online hebben staan maar dat Nederland nog niet is aangepast. Jammer, maar er schijnen al wel dingen online te staan waar je kunt zien hoe ze moeten worden ingevuld. Naja dan gaan we maar een dagje dingen aanpassen denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2008 15:04 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:49:
Ik zit me hier nu ff iets af te vragen.
Heeft er iemand Fifa 08 of Uefa 2008? Want ik zou daar graag van willen weten of daar ondertussen het nederlandse elftal met goede namen in zit of een mogelijkheid dat dit uiteindelijk wel kan. Ik heb ondertussen wel gelezen dat er een rosterpatch aan kwam voor uefa 2008 (is deze er al?).

Het lijkt me namelijk wel leuk om met een maat de wedstrijden een beetje na te spelen. Hoeft niet 100% accurraat maar het NL-elftal moet er wel in zitten met in ieder geval goede namen. Nou weet ik niet hoe dat zit tegenwoordig.

De laatste fifa die ik heb gekocht is namelijk world cup 2006. Dat is de versie met de wk teams (NL zit hier wel in) en hierbij kun je bovendien ook nog de scheids uitzetten en onzichtbare muren langs het veld wat enorm leuke situaties oplevert met mensen die niet zo heel goed in fifa zijn.

Maar aangezien Nederland het nu wel goed doet op het EK wil ik ff weten of er nog een mogelijkheid is om in de nieuwere versies zoals Fifa 08 of Uefa 2008 te spelen met Nederland.

Ik weet trouwens ook wel dat er voor de PC diverse patches in de rondte zijn, maar ik speel gewoon liever op mn 360 (ook nog online tegen mensen in mn friendslist)

Oh en nog iets, ik weet wel dat ze in PES zitten, maar vroeg me gewoon af hoe het met Fifa zit.

Edit: ik zie dat ze die rosters al wel online hebben staan maar dat Nederland nog niet is aangepast. Jammer, maar er schijnen al wel dingen online te staan waar je kunt zien hoe ze moeten worden ingevuld. Naja dan gaan we maar een dagje dingen aanpassen denk ik.
Fifa 2008 en Eufa 2008 hebben beide geen licenties van het Nederlands elftal.

http://www.xboxworld.nl/article/779/review-uefa-euro-2008/
http://www.xboxworld.nl/article/728/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

BM

Moderator Spielerij
Postius schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:32:
Ik had een console van iemand overgenomen. Er zit standaard 4 jaar garantie op. Hij ging laatst stuk gewoon gebeld met microsoft en ze hielpen me gewoon prima.
4 jaar?
Volgens mij gewoon 2 jaar. Met een extra jaar op RROD. 4 jaar heb ik nog nergens gehoord?
Even iets anders. Ik zit erover te denken om een stuurtje te kopen welke is het best?
Volgens mij is het enige serieuze stuurtje, het stuur van Microsoft zelf. Volgens mij tegenwoordig <100 euro te krijgen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Daar was ik ook al achter, maar zijn er nergens usermade patches oid te downloaden? Ik bedoel, zo moeilijk schijnt dat niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:15:
[...]

Daar was ik ook al achter, maar zijn er nergens usermade patches oid te downloaden? Ik bedoel, zo moeilijk schijnt dat niet te zijn.
Nee, zijn geen patches voor, usermade dingen kun je namelijk niet op xbox live zetten.
Als je naar Internationale Transfers gaat ergens in het menu kun je wel de goede spelers erin zetten. Enige wat niet kan is online spelen met dat team, zodra je online Nederland kiest, laadt ie die standaard mongolen-namen :+

edit: ik heb het over fifa 2008, hoe dat bij UEFA Euro 2008 zit weet ik niet

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 13-06-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ijskonijn schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:21:
[...]

Nee, zijn geen patches voor, usermade dingen kun je namelijk niet op xbox live zetten.
Als je naar Internationale Transfers gaat ergens in het menu kun je wel de goede spelers erin zetten. Enige wat niet kan is online spelen met dat team, zodra je online Nederland kiest, laadt ie die standaard mongolen-namen :+

edit: ik heb het over fifa 2008, hoe dat bij UEFA Euro 2008 zit weet ik niet
Hmm via International Tranfsers zal het in fifa 2008 wel lukken, maar die spelers zitten niet in UEFA 2008 denk ik aangezien die geen clubs bevat. Naja misschien es een avondje namen erin zetten. Want op de PC vind ik hem wel erg relaxed spelen namelijk. Maar daar heeft ie de kwaliteit van de PS2 versie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:00:
[...]

Hmm via International Tranfsers zal het in fifa 2008 wel lukken, maar die spelers zitten niet in UEFA 2008 denk ik aangezien die geen clubs bevat. Naja misschien es een avondje namen erin zetten. Want op de PC vind ik hem wel erg relaxed spelen namelijk. Maar daar heeft ie de kwaliteit van de PS2 versie :X
Dat dit niet kan in UEFA 2008 had ik al verwacht eigenlijk...

De PC versie is trouwens inderdaad geen "Next-Gen" fifa, net als de PS2 versie. De PS3 en 360 versies zijn de enige Next-gen versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Ik heb dus wel EURO2008 op de 360, en inderdaad zijn de models en de namen bij Nederland niet kloppend. Op de 360 kun je dit niet aanpassen voor zover ik weet. Je kunt de spelers alleen andere rugnummers geven.

Dat is best jammer, maar ik moet zeggen dat het als voetbalgame wel erg top is.
De animaties lopen vloeiend en je ziet dus bijvoorbeeld niet ineens de bal verspringen in de replay, omdat je mannetje net naast de bal schopte eigenlijk, maar hij schoot hem wel. Nee, als je de bal geschoten hebt, of de keeper heeft hem gestopt, dan klopt dit gewoon ook op je scherm. Ook het aannemen bij verschillende balsnelheden e.d. is heel goed gedaan. Ik was positief verrast in ieder geval.

Dus tenzij je het heel erg vindt, zou ik gewoon die game kopen als je toe bent aan een voetbalgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Thrilled schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:16:
extra kabel is ook niet nodig, bij de premium (en ook vast de elite) zat standaard een utp-kabel bijgeleverd (cross patch (straight) cable van een metertje of 3..

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Dat is goedkoop?
Ben je weleens op de sites in je quote geweest?
Dat scheelt nog eens 20 euro.
Ik denk dat hij dan ook op zoek is naar <50€, liefst zelfs nog minder :)

En @PWM: FIFA08 is 2 tientjes bij de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rajackar schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:59:
[...]

Dan bedoel je niet alexandrium neem ik aan. Daar hadden ze alleen de elite en de arcade gisteren.
Net ook geweest, je hebt gelijk. Bizar, vorig weekend stonden de schappen nog vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:41

ko9

Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:57:
Ik heb dus wel EURO2008 op de 360, en inderdaad zijn de models en de namen bij Nederland niet kloppend. Op de 360 kun je dit niet aanpassen voor zover ik weet. Je kunt de spelers alleen andere rugnummers geven.

Dat is best jammer, maar ik moet zeggen dat het als voetbalgame wel erg top is.
De animaties lopen vloeiend en je ziet dus bijvoorbeeld niet ineens de bal verspringen in de replay, omdat je mannetje net naast de bal schopte eigenlijk, maar hij schoot hem wel. Nee, als je de bal geschoten hebt, of de keeper heeft hem gestopt, dan klopt dit gewoon ook op je scherm. Ook het aannemen bij verschillende balsnelheden e.d. is heel goed gedaan. Ik was positief verrast in ieder geval.

Dus tenzij je het heel erg vindt, zou ik gewoon die game kopen als je toe bent aan een voetbalgame.
uhhm, namen, uiterlijk etc kun je wel aanpassen op de 360 hoor. Weet zo uit mn hoofd ff niet hoe (kan ik maandag pas evt voor je nakijken) maar ik heb gister het NL 11tal aangepast. Toetsenbordje aansluiten en na half uurtje kloppen ze.
onderaan deze pagina staat zelfs een lijst met de goede namen en geboortedata, want in principe zitten de nederlandse spelers er kwa eigenschappen in, alleen de namen en uiterlijk kloppen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
SH4D3H schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:14:
[...]

Dat is goedkoop?
Ben je weleens op de sites in je quote geweest?
Dat scheelt nog eens 20 euro.
Ik denk dat hij dan ook op zoek is naar <50€, liefst zelfs nog minder :)

En @PWM: FIFA08 is 2 tientjes bij de Intertoys.
Dat hoopte ik inderdaad wel, het viel me op dat GTA bij de release wel hier in NL voor 40-50 euro te krijgen was (oke, ik betaalde nogsteeds maar 32 bij gamehubs :+ ). Maar ik denk dat 50 euro helaas in Nederland een gangbare prijs is.. naja, 1x flink geld uitgeven voor een spel mag ook wel, alleen jammer dat je in je achterhoofd weet dat je daar eigenlijk 2 andere topspellen voor kan kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

ko9 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:15:
[...]

uhhm, namen, uiterlijk etc kun je wel aanpassen op de 360 hoor. Weet zo uit mn hoofd ff niet hoe (kan ik maandag pas evt voor je nakijken) maar ik heb gister het NL 11tal aangepast. Toetsenbordje aansluiten en na half uurtje kloppen ze.
onderaan deze pagina staat zelfs een lijst met de goede namen en geboortedata, want in principe zitten de nederlandse spelers er kwa eigenschappen in, alleen de namen en uiterlijk kloppen niet
Ok, raar. Ik had laatst even gezocht maar kon het niet vinden. Dan ga ik vanavond maar even een aantal aanpassen (heb geen keyboard, dus dat wordt hell om te typen met mn controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Iemand die dit kan bevestigen. Volgens een vriend van mij kan ie sinds kort niet meer zijn Externe harde schijf aan de XBOX koppelen sinds de laatste update. Hij moet de drive omzetten met Macdrive en dan worden de bestanden wel gezien. Een beetje jammer dit.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
lekker dan, race driver grid via bol.com gekregen vandaag, stop hem net in de xbox selecteer grid world, race begint.....
disc unreadable :(
hij komt net nieuw uit de doos geen stofje te bekennen

wat nu, game terug sturen naar bol.com of nog eens extra 10 euro betalen voor een replacement disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb met mijn Grid disc de afgelopen weken ook echt veel te veel disc read errors gehad.
Bij Gears Of War was het destijds ook al zo'n feest, maar dit is nog een tikje erger.
Andere spellen doen het prima verder. DiRT draaide prima, dus aan Codemasters lijkt het niet te liggen. Nog meer mensen met dit probleem naast nnndoh en ik ?

En een replacement disc is volgens mij alleen voor MS spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
.KeN. schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:45:
Ik heb met mijn Grid disc de afgelopen weken ook echt veel te veel disc read errors gehad.
Bij Gears Of War was het destijds ook al zo'n feest, maar dit is nog een tikje erger.
Andere spellen doen het prima verder. DiRT draaide prima, dus aan Codemasters lijkt het niet te liggen. Nog meer mensen met dit probleem naast nnndoh en ik ?

En een replacement disc is volgens mij alleen voor MS spellen.
Over de replacement, betaal je nog wel extra geld voor zelfs. Je kunt even contact opnemen met de uitgever van het spel, degene die het op DVD zet, Activision was bij mij ook bereidt om mij een nieuwe DVD te geven van COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

nnndoh schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:08:
lekker dan, race driver grid via bol.com gekregen vandaag, stop hem net in de xbox selecteer grid world, race begint.....
disc unreadable :(
hij komt net nieuw uit de doos geen stofje te bekennen

wat nu, game terug sturen naar bol.com of nog eens extra 10 euro betalen voor een replacement disc?
Lijkt mij meer een probleem van je Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Toevallig dat ik het dan ook heb, niet ?
En, zoals ik al had gepost, bij andere spellen (CoD4, GTA4, GH3) die ik recentelijk heb gespeeld krijg ik géén read errors.
Kn4kw0r5t schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:51:
[...]

Over de replacement, betaal je nog wel extra geld voor zelfs. Je kunt even contact opnemen met de uitgever van het spel, degene die het op DVD zet, Activision was bij mij ook bereidt om mij een nieuwe DVD te geven van COD4.
Ik zal eens contact met ze opnemen. Kan nooit kwaad inderdaad.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 00:38:
[...]

Lijkt mij meer een probleem van je Xbox.
lijkt me sterk, mijn exbox elite is slechts enkele weken oud en heb er tot nu toe alleen gta4 en rock band op gespeeld zonder problemen.
andere races kan ik wel selecteren, alleen stopt ie bij grid world, en elke keer bij hetzelfde punt.

op mijn 1 jaar oudere xbox heb ik hetzelfde probleem

[ Voor 6% gewijzigd door nnndoh op 14-06-2008 10:53 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:21
Boeboe schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:13:
[...]

offtopic:
Ik snap japan ook niet, met zon lijst moet men toch wel eens een keer overwegen een xbox360 te halen. Laat ze dat apparaat anders speciaal voor de jp markt redesignen en een nieuwe start wagen, met veel nieuwe marketing. Met blue dragon, eternal sonata en lost oddysey is de xbox360 al een must en dat wordt het steeds meer. Jammer van Final Fantasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

.KeN. schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Nee, dit klopt niet.
Als je een product van iemand koopt, krijg je de rechten er ook bij. Dus ook het recht op garantie.
Mits de wettelijke garantie natuurlijk niet al is verlopen :P

EDIT: En of 'ie van Live! is gebanned kun je natuurlijk gewoon ter plekke checken.
Bij de X360 heb je een boekje gekregen wat de garantie betreft. Hier staat het tegendeel. Ik snap niet dat Microsoft dit juridisch gezien kan maken. Maar ze doen het wel.

Ik heb hier in ieder geval erg veel gezeur mee gehad, en ik moest mijn garantie ook krijgen via de persoon van wie ik de Xbox tweedehands gekocht heb. Absurd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 20:28
DarkShadow schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 11:05:
[...]
Ik snap japan ook niet, met zon lijst moet men toch wel eens een keer overwegen een xbox360 te halen.
Alles draait in Japan op dit moment om de Wii. De PS3 verkoopt ook voor geen meter, wellis waar een stuk beter als de 360, maar dat verschil is eigenlijk te verwaarozen als je kijkt naar wat de Wii doet en wat de PS2 gedaan heeft.

De echte Jap-RPG fans in Japan hebben ook al een 360, maar de grote massa gaat gewoon voor de Wii.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
yzf1kr schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:28:
[...]
Alles draait in Japan op dit moment om de Wii PSP.
De PSP verkoopt (door MH 2G) al een paar beter dan de Wii & NDS.
code:
1
2
3
4
Hardware - This Week | Last Week
1. PSP   -    62,016 |    71,986 
2. WII   -    44,639 |    50,851 
3. NDS   -    35,020 |    38,355

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Zo, ik was al overtuigd dat de Xbox 360 dé gameconsole was voor mij, maar ook als Windows Media Center Extender werkt hij perfect, net even Windows Vista geinstalleerd vanwege zijn WMC. Het connecten van Xbox360 naar PC en andersom ging perfect, binnen 3 minuten blaasde de muziek vanaf de 360 me oren in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 12:59:
Zo, ik was al overtuigd dat de Xbox 360 dé gameconsole was voor mij, maar ook als Windows Media Center Extender werkt hij perfect, net even Windows Vista geinstalleerd vanwege zijn WMC. Het connecten van Xbox360 naar PC en andersom ging perfect, binnen 3 minuten blaasde de muziek vanaf de 360 me oren in.
Dat werkt inderdaad heel eenvoudig, maar toch vind ik het een beetje zonde om een PC van ~150 Watt en een 360 van ~170 Watt aan te hebben staan om muziek te luisteren.

Gister FIFA08 gekregen van iemand, wat is dat NLse commentaar irritant! Ik wil engelse! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Crackh34d schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:13:
[...]

Dat werkt inderdaad heel eenvoudig, maar toch vind ik het een beetje zonde om een PC van ~150 Watt en een 360 van ~170 Watt aan te hebben staan om muziek te luisteren.

Gister FIFA08 gekregen van iemand, wat is dat NLse commentaar irritant! Ik wil engelse! :'(
Ik zal het ook niet gebruiken om even een muziekje te downloaden, maar stel je hebt een goedkope oplossing van een HTCP nodig is dit een oplossing, een 100 euro kostent servertje ergens in je huis, en een 360 Arcade van 160 euro in je huiskamer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 14:28

S2S

Hier een koopje:

Virtua Fighter 5 X360 (dus met online) 19.99 Freerecordshop, net ff besteld.
http://www.freerecordshop...earchcategory=all&x=0&y=0

Geen geld natuurlijk.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Ik heb momenteel nog ongeveer 11 maanden Xbox Live over, al ingevult enzo, heb nog een maand Xbox Live liggen van GTA4, als ik die nu al invul bij redeem card, komt die maand er dan gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
kon het niet vinden, daarom toch 'n postje:
iemand ervaring met die externe koeler?
stond vandaag bij de mediamarkt, 20 arie. vond 't (nu nog) even iets te veel om als probeerseltje te doen. als 't echt extra koelt (dus stiller is enz. enz. bla bla ;) ) is dat wel aantrekkelijk :)

dus: ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vandaag in een Elite in mijn hand gehad, maar niet tot de ko0p overgegaan omdat ik voordat ik het huis had verlaten al de geruchten over de 'jJasper' systeemboard heb gelezen. Ondanks dat de 'Falcon' nu best betrouwbaar is neem ik liever het risico niet. De grootste veroorzaker van de RROD is dan ook aangepakt. Denk dat ze daarmee de Xbox360 eindelijk net zo betrouwbaar hebben als de PS3. Alhoewel deze nu ook kuren begint te vertonen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
.KeN. schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 03:04:
Toevallig dat ik het dan ook heb, niet ?
En, zoals ik al had gepost, bij andere spellen (CoD4, GTA4, GH3) die ik recentelijk heb gespeeld krijg ik géén read errors.

[...]

Ik zal eens contact met ze opnemen. Kan nooit kwaad inderdaad.
Bedankt voor de tip :)
heb de mijne terug gestuurd naar bol.com en gelijk 1 gehaald bij de free record shop , en die loopt niet vast.
dus schijnbaar toch een foute cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264977

Pinokkio schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:38:
kon het niet vinden, daarom toch 'n postje:
iemand ervaring met die externe koeler?
stond vandaag bij de mediamarkt, 20 arie. vond 't (nu nog) even iets te veel om als probeerseltje te doen. als 't echt extra koelt (dus stiller is enz. enz. bla bla ;) ) is dat wel aantrekkelijk :)

dus: ervaringen?
Pfff zou vet zijn ! Ik wist niet dat die bestond !!!Ik ga ff googlen die handel ;) must have !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Anoniem: 264977 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:40:
[...]

Pfff zou vet zijn ! Ik wist niet dat die bestond !!!Ik ga ff googlen die handel ;) must have !!
Snap niet waarom je 't wilt hebben, voor mij pas iets als me Xbox geen garantie heb, maar dan Casemod ik hem wel met wat goede koelers, maar zolang die garantie heb ga ik echt niet nog extra geld voor iets uitgeven wat goed hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
FrankGuthrie schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:58:
Vandaag in een Elite in mijn hand gehad, maar niet tot de ko0p overgegaan omdat ik voordat ik het huis had verlaten al de geruchten over de 'jJasper' systeemboard heb gelezen.
Met de Falcon is de 360 al net zo betrouwbaar als de PS3, zelfs de nieuwe lichting 203W consoles zijn al een stuk minder RROD gevoelig.
Na Jasper komt er nog een betere, wil je daar ook op wachten?
Je hebt gewoon garantie mocht er toch iets misgaan en tegenwoordig heb je je console in een week werkend terug. Gewoon kopen joh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Vraag me dan nog steeds af hoe het zit bij reparaties, of ze er dan gewoon meteen een Jaspertje van maken of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Jasper systeemboard, wat gemist?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-06 12:28

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:04:
Heel veel :P

:w
Hoi

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

milenko79 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:34:
Ik werd pas gebeld door microsoft, mijn xbox die ik 2dehands verkocht had aan iemand was als defect aangemeld, microsoft wilde checken of hij niet toevallig gestolen was. Toen ik vertelde dat ik hem aan die persoon had verkocht ging hij de registratie van de console aanpassen naar die andere persoon zodat hij hem kon opsturen. Heel erg netjes van MS.
Ik heb hem ook overgekocht van een onbekende, MS even gebeld en de registratie op mijn naam laten zetten.

De orginele aankoop bon en dus garantie heb ik ook nog, maar nog nooit nodig gehad.
Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:07:
Ik heb momenteel nog ongeveer 11 maanden Xbox Live over, al ingevult enzo, heb nog een maand Xbox Live liggen van GTA4, als ik die nu al invul bij redeem card, komt die maand er dan gewoon bij?
Ja
Je moet letten op het wattage. Maakt in mijn ogen niets uit hoor, ik heb de oude non-hdmi 203 watt versie en nog nooit problemen gehad. De vorige eigenaar had met zijn eerste XBox (Versie van de release) wel een vastloper, heeft een nieuwe gekregen en DIE dus aan mij nieuw verkocht.
Je hebt geen garantie als de gebruiker zich reeds geregistreerd heeft bij MS? Kun je over laten zetten.
Je hebt het risico dat het gemod is en gebanned van Live? Kun je testen door een silver account aan te maken :).

Klopt dit alles? Eigenlijk niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

nnndoh schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 15:33:
[...]

heb de mijne terug gestuurd naar bol.com en gelijk 1 gehaald bij de free record shop , en die loopt niet vast.
dus schijnbaar toch een foute cd
Ik heb Codemasters maar gemaild. Heb ze mijn probleem voorgelegd en gevraagd om een replacement disc. Ik ben benieuwd ! Erg vervelend als je online aan het racen bent en je weer eens een error krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

SH4D3H schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 19:01:
[...]

Met de Falcon is de 360 al net zo betrouwbaar als de PS3, zelfs de nieuwe lichting 203W consoles zijn al een stuk minder RROD gevoelig.
Na Jasper komt er nog een betere, wil je daar ook op wachten?
Je hebt gewoon garantie mocht er toch iets misgaan en tegenwoordig heb je je console in een week werkend terug. Gewoon kopen joh! :P
Nah, op de Valhalla ga ik niet wachten, maar Jasper komt al in Augustus. Die 1,5 maand kan ik echt wel wachten hoor. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben met moeite weggelopen :P. Maar ik denk wel dat het de moeite is om te wachten op een systeem die minder stroom trek en stabieler is.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:04:
There is not one but two secret Xbox cats that Microsoft has kept in the bag. Currently there are three more Xbox 360 motherboards in the works right now. They are.. dun dun dun.. Jasper, Opus and Valhalla.

It's well known that the next Xbox 360 motherboard is going to be Jasper and it going to have both a 65 nm CPU and a 65 nm GPU. Jasper is going to be a major advancement in reliability since it is going to run much quieter than previous Xbox 360 systems. Jasper's reliability is in part to the fact that there is no place on the motherboard that is going to be running as hot or as much power as previous Xbox 360 systems, also it might run a lot quieter since it will not need as much power.
Jasper is very real and they are testing prototypes right now. Word from Redmond is that progress on Jasper is going well and on schedule and you can expect it fall of 2008.

The Opus project is a "Falcon" generation motherboard designed to fit in a Xenon case. You can expect an 90 nm GPU but a 65 nm CPU. Opus solves a major hardware recycling and inventory problem since Microsoft currently has millions of used Xenon cases from RRODed dead systems and this lets them use most of the good parts from the millions of dead Xenons but with a newer tested more reliable motherboard.
There is no HDMI on Opus since the Xenon cases don't have openings for the port. Opus is a third generation Xbox 360 in the case of a first.

Now they are also in the very early stages of designing the fourth generation Xbox 360 called Valhalla.
At the heart of a Valhalla Xbox 360 is a combined 65nm CPU and 65nm GPU on a unified super chip. This also would only need one cooling system and be much quieter and hopefully more reliable than previous Xbox systems (if they include hardware JTAG testing reporting into the design).
It is really early in the design process but there are engineers at Microsoft working on it as you are reading this.

Microsoft has planned on near annual changes to the Xbox 360 motherboard generation designs.
First was the Xenon motherboard from 2005-06, then followed by the Zephyr motherboard 2006-2007, then the Falcon Motherboard 2007-now. Probably later on this year we will see the Jasper Motherboard 2008-2009. Then then comes Valhalla the year four motherboard in late 2009 or mid 2010.
Bron: Xbox-scene.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 16:16
Falcon geen HDMI? :?

Overigens geloof ik er niets van dat de Jasper versie stiller gaat zijn dan de huidige machines. Ik heb een launch machine en een Falcon gehad, beide maken even veel herrie.

Wat logisch is, zo lang MS de coolers of DVD drive niet vervangt door kwaliteit spul gaat het beestje nog steeds lawaai maken. Daar gaat een chip die minder energie sleurpt echt niets aan veranderen.

Of het verstandig is te wachten op een Jasper machine, ik denk dat het weinig uit maakt. Maar goed, ik heb ook nog geen problemen/vastlopers gehad met de xbox.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Cidolfas schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:04:
[...]

Overigens geloof ik er niets van dat de Jasper versie stiller gaat zijn dan de huidige machines. Ik heb een launch machine en een Falcon gehad, beide maken even veel herrie.

Wat logisch is, zo lang MS de coolers of DVD drive niet vervangt door kwaliteit spul gaat het beestje nog steeds lawaai maken. Daar gaat een chip die minder energie sleurpt echt niets aan veranderen.

Of het verstandig is te wachten op een Jasper machine, ik denk dat het weinig uit maakt. Maar goed, ik heb ook nog geen problemen/vastlopers gehad met de xbox.
Cidolfas schreef op maandag 16 juni 2008 @ 08:04:
[...]

Lees eens goed waarom ze die Falcon's in de Arcade gaat propen. staat er letterlijk in :)

En misschien maakt het qua geluig niet veel uit, maar qua stroom wel. Tegenwooridg hebben we als consument zoveel apparaten staan in een huis. PC die 24x7 aanstaan, 5.1 set. Als ik ergens wat winst kan halen dan zal ik dat ook niet laten. Moet me eigen stroomrekening betalen, helaas.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 22:38
Ik heb er inmiddels twee thuis staan, een premium uit december 2005 en een elite van eind vorig jaar. Vastlopers heb ik met geen van beide last van. De premium maakt iets meer herrie op het dashboard, maar die staat in een kast dus daar heb ik niet zo veel last van. Qua stroomverbruik is het inderdaad niet echt prettig aangezien er bij beide een 81 cm lcd staat, maar of een Jasper op die 6000 kwh per jaar gaat opvallen betwijfel ik eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 10:50
Afgelopen zaterdag was het bij mij zover, de nachtmerrie die menig Xbox 360 eigenaar wakker houdt.

Ik ben Forza 2 aan het spelen en opeens loopt m'n beeld vast, de rumble van m'n controller ging nog constant door dus ik concludeer dat m'n 360 is vastgelopen. Ik zet hem uit en weer aan en ik krijg 'No Video Signal' op m'n TV. Op dit moment begon ik al een beetje buikpijn te krijgen. Nog een keer uitgezet en weer aangezet, nu bleef het beeld gewoon zwart, paar seconden later zie ik 3 rode knipperende lampjes. Via de debug sequence ben ik er achter gekomen dat het error 0102 is; "Failure in the digital backbone (CPU/GPU/RAM)."

Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen welk moederbord ik heb, de 360 Premium die ik heb is er een van de launch actie van Halo 3. Het is wel een HDMI model. Veel anders dan aanmelden bij MS zit er toch niet op, ik wil niet m'n garantie kwijtraken door een X-Clamp fix uit te laten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 247379 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:15:
[...]

Net ook geweest, je hebt gelijk. Bizar, vorig weekend stonden de schappen nog vol
Vanmiddag maar weer eens kijken dan.
Zaterdag ook heel Utrecht centrum doorgewandeld op zoek naar een premium. Ik heb er één gevonden maar dat bleek een omgestikkerde pro te zijn zonder HDMI en uit 2006. Doen ze leuk bij de free record shop.
Misschien toch maar online bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 14:28

S2S

UTwizard schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:35:
Afgelopen zaterdag was het bij mij zover, de nachtmerrie die menig Xbox 360 eigenaar wakker houdt.

Ik ben Forza 2 aan het spelen en opeens loopt m'n beeld vast, de rumble van m'n controller ging nog constant door dus ik concludeer dat m'n 360 is vastgelopen. Ik zet hem uit en weer aan en ik krijg 'No Video Signal' op m'n TV. Op dit moment begon ik al een beetje buikpijn te krijgen. Nog een keer uitgezet en weer aangezet, nu bleef het beeld gewoon zwart, paar seconden later zie ik 3 rode knipperende lampjes. Via de debug sequence ben ik er achter gekomen dat het error 0102 is; "Failure in the digital backbone (CPU/GPU/RAM)."

Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen welk moederbord ik heb, de 360 Premium die ik heb is er een van de launch actie van Halo 3. Het is wel een HDMI model. Veel anders dan aanmelden bij MS zit er toch niet op, ik wil niet m'n garantie kwijtraken door een X-Clamp fix uit te laten voeren.
MS bellen, terug sturen en met +- 10 dagen heb je weer een ander.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119871

Even een kort vraagje,
via xbox live log je ook automatisch in op msn. Hoe kan je dit uitzetten? Nu doe ik het steeds handmatig maar dat is natuurlijk vrij omslachtig. Er moet vast ergens een optie zijn om dit te voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Laatst online: 10:50
Anoniem: 119871 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 10:44:
Even een kort vraagje,
via xbox live log je ook automatisch in op msn. Hoe kan je dit uitzetten? Nu doe ik het steeds handmatig maar dat is natuurlijk vrij omslachtig. Er moet vast ergens een optie zijn om dit te voorkomen!
Als je op je 'Orb' drukt krijg je een menu, als je daar vervolgens op je Gamercard gaat staan en op A drukt kun je wat instellingen wijzigen. Een ervan is 'Auto sign-in'. Ik geloof dat het zo zat, ik heb me er ook lang aan gestoord totdat ik toevallig die optie zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Ik denk dat een stil DVD station voor een hoop mensen een welkome verbetering zou zijn.
Wellicht dat ik er dan zelfs nog één koop en deze in de huiskamer drop ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Sh0ckTr00per schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:22:
Ik heb er inmiddels twee thuis staan, een premium uit december 2005 en een elite van eind vorig jaar. Vastlopers heb ik met geen van beide last van. De premium maakt iets meer herrie op het dashboard, maar die staat in een kast dus daar heb ik niet zo veel last van. Qua stroomverbruik is het inderdaad niet echt prettig aangezien er bij beide een 81 cm lcd staat, maar of een Jasper op die 6000 kwh per jaar gaat opvallen betwijfel ik eigenlijk :)
Nope, maar alle beetjes helpen. Een LCD trek ook meer dan een CRT. Dus voor mij is het heel belangrijk. Mijn TV staat vaak aan en dat betekent toch een redelijk hoge rekening. En ondanks dat Microsoft nu 3 jaar garantie geeft heb ik toch weining zin om het apparaat op te sturen. Het is een beetje raar om een apparaat te gaan kopen als je weet dat er nog een redelijk kans op uitval is. Bij de 'Falcon' schijnt er nog een kans van 10% te zijn, vind ik nog best veel. Ik denk dat dit bij je 'Jasper' tot ongeveer op de 3-5%. dat zijn toch wat beter kansen. Ik ben ook van plan de xbox in een kast te plaaste waar eingelijk weinig ruimte is. Dus dan heb ik liever eentje die koeler blijft. En wat is nou nog 1,5 maand.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:32
Vraagje

Ik speel mp4 via mijn pc met Tversity af op mijn 360. Ondertitels werken zo niet, maar ik las ergens dat het wel mogelijk zou zijn. Alleen door het taalverschil kom ik er niet goed genoeg uit hoe het nou moet. Weet iemand of het wel kan, en hoe dat dan moet ? een link misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nog een vraagje, als ik het goed begrijp ondersteunt de xbox360 wel 1080p maar niet (of nauwelijks) tijdens games. Nu is mijn vraag, is dat verschil erg groot? In andere woorden, als je een dikke plasma tv hebt staan die 1080p native kan weergeven is het dan zonde om "maar" op 1080i of 720p te gaan zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
rajackar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:55:
Nog een vraagje, als ik het goed begrijp ondersteunt de xbox360 wel 1080p maar niet (of nauwelijks) tijdens games. Nu is mijn vraag, is dat verschil erg groot? In andere woorden, als je een dikke plasma tv hebt staan die 1080p native kan weergeven is het dan zonde om "maar" op 1080i of 720p te gaan zitten?
1080p = 1080p, volgens mij ook gewoon tijdens games hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Kn4kw0r5t schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:11:
[...]

1080p = 1080p, volgens mij ook gewoon tijdens games hoor :?
Veel games ondersteunen 'maar' 720p en de xbox zal dan 720p uitsturen of het beeld upscalen naar 1080p signaal.
Ik probeer een afgewogen keuze te maken tussen de xbox360 en de ps3 en het weergeven van 1080p content is voor mij wel belangrijk omdat het anders zonde is om te investeren in een mooi plasma scherm met native 1080p resolutie.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.