Panasonic Plasma 8, 80, 85, 800 en 850 serie - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 81.044 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
BigSurf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:18:
Analoog zie ik de flikkering niet. Heeft iemand anders dat 'probleem' ook? Vraag me af of het aan de decoder of aan de televisie ligt..
Wat denk je? ;) Als de TV het goed analoog weergeeft maar niet digitaal dan ligt het aan het digitaal signaal niet?
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:51:
Ik heb gisteren mijn oorspronkelijke favoriet, de 800 gezien bij Correct in Rdam. Dat ding is (net als de andere pana's) zoooo gruwelijk afgewerkt, niet normaal. Om het glas heen zit een el cheapo metalen randje dat echt heel slecht is afgewerkt. Alsof ze later pas hebben besloten om dat erbij te doen omdat anders de plaat ervanaf donderde ofzo. Ik hoop nog dat dat alleen voor transport bedoeld is ofzo, maar ik vrees het ergste. En eronder zit idd een spiegelend oppervlak en van dat goedkope zilver gespoten plastic. Oogt heel rommelig allemaal. Echt ongelooflijk dat ze daar op bezuinigen.
Ik zou de 85 kiezen, want die ziet er nog het beste uit. Al zou ik dan proberen dat zilveren randje matzwart te spuiten ofzo.
Maar omdat ik het one-sheet-of-glass concept te mooi vind denk ik maar dat ik maar over ga stappen op de LG. Scoort ook vrij ok in reviews en is WEL een design kunststukje. :X
Ik heb nu de 42PX80 en het is niet dat deze niet voldoet, integendeel. Het kan gewoon wat groter ;)
En ik twijfel nu tussen een pio 5090 en een pana 50PZ850. Vind het design van de pio wel een stuk gelikter als van de PZ80/85 en dan zit ik toch te twijfelen. Spijt is nimmer goed ;) Maar meestal ben ik wel rationeel en zou ik toch voor de PZ80/85 gaan en het bespaarde geld aan randapparatuur uitgeven.

Maar het is nog niet voor direct, eerst wil ik focal speakers kopen ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Chevy454 op 11-06-2008 09:48 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:28
Chevy454 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:08:
Ik heb nu de 42PX80 en het is niet dat deze niet voldoet, integendeel. Het kan gewoon wat groter ;)
En ik twijfel nu tussen een pio 5090 en een pana 50PZ85. Vind het design van de pio wel een stuk gelikter als van de PZ85 en dan zit ik toch te twijfelen. Spijt is nimmer goed ;) Maar meestal ben ik wel rationeel en zou ik toch voor de PZ85 gaan en het bespaarde geld aan randapparatuur uitgeven.

Maar het is nog niet voor direct, eerst wil ik focal speakers kopen ;)
Waar heb jij de 50PZ85 gezien dan? Voor zover ik na kan gaan komt deze niet toch?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
A3-D schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:44:
Waar heb jij de 50PZ85 gezien dan? Voor zover ik na kan gaan komt deze niet toch?
Ik was in de war met de 46PZ85 en de 50PZ80 :) I stand corrected.
Stom dat ze niet in iedere reeks dezelfde maten voeren :(

[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 11-06-2008 09:48 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satanic_Surfer schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:58:
[...]

Ik ben na lang twijfelen voor een Pioneer 4280XD gegaan ipv de Panasonic 42pz85. Nog geen spijt van gehad... Naar mijn idee wint de Pio het als op het kleuren, zwart waarden, SD weergave en deinterlacing aankomt. Van dichtbij zal de Pana op een 1080p bron ongetwijfeld scherper zijn, maar dit zie je op >3m en 42" ook niet meer. Niet dat de pz85 een slechte tv is, de verschillen zullen klein zijn en als je de prijs/kwaliteit verhouding meeneemt heb je met de pz85 een hele goede Full HD plasma.
Ik neig ook meer naar de Pioneer, mede dankzij het verrotte design van de 800. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DH.FiReHaWK schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:27:
Denk ook dat je je moet afvragen wat je belangrijker vind. Het design of de kwaliteit van het beeld, als je vanwege een zilveren randje overstapt op een minder beeld...ben je wel erg fixed op design. Ik heb de 85, voor de televisie staat ook nog een front speaker waardoor het randje, dat ik toch al niet lelijk vond, bijna helemaal wegvalt. Bovendien als je tv zit te kijken, let je daar helemaal niet meer op. Het beeld is groot genoeg, dat randje daar hoef je niet naar te kijken.
Het is bij mij een combi van beeldkwaliteit (neem niet voor niets plasma), design EN prijs. Voor die 1000 euro verschil koop ik een tv die qua specs wel iets minder is (maar desondanks vrij goed), die qua design prachtig is (is ook belangrijk, als je een 50" monster aan je chica wil slijten ;)).
Dan neem ik er nog een xbox 360 bij en hou ik 500 euro in mijn zak die ik wel opspaar voor mijn opvolger ergens over 3 a 4 jaar ;)

tests van de LG voor hen die teleurgesteld zijn in de 800:
http://www.homecinemachoi...yreview.php?reviewid=7560
http://www.hdtvtest.co.uk/LG-42PG6000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PZ80 nu 2 weken in bezit en zit nu op zo'n 180 uur. :+
In het begin viel de beeldkwaliteit nogal tegen , ik vond de kleuren nogal flets vergeleken met mijn '' oude'' Pana PV62EH. :?
Maar nu is het beeld echt fantastisch, heb het idee dat ie toch wat moet inwerken ofzo , gisteren bijv. Earth in 1080p gezien, waanzinnig gewoon. :9~ :9~
Ook digitale tv ziet er een stuk beter uit nu, kleuren zijn voller geworden. *O*
Hier zit dus weer een tevreden Pana bezitter !! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de 42PZ800 ergens in de buurt van Utrecht te bezichten is?
Ik heb hem besteld en komt volgende week binnen.... maar als hij echt zo "lelijk" is moet ik ff verder kijken (zou wel flink balen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

BigSurf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:18:
Ik heb al een tijdje de 42px80, prachtig beeld uiteraard maar tijdens het voetbal viel me op dat er een flinkering optreed bij de randen van rode/oranje vlakken. Vooral bij de voetbalshirts (Nederlands elftal _/-\o_ ) viel dat erg op.

Ik kijk via een Humax Fox decoder (RGB scart) digitale televisie van Casema/Ziggo. Heb gespeeld met de opties in het beeld menu maar dat maakt niet uit. Analoog zie ik de flikkering niet. Heeft iemand anders dat 'probleem' ook? Vraag me af of het aan de decoder of aan de televisie ligt..
Wat me opviel is dat het ook via HDMI niet helemaal flikkervij is (PZ85). Dit valt op bij grote witte vlakken. Je ziet het alleen als je er echt op gaat letten.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:48
Ik heb ondertussen nog steeds niks gehoord van de Wehkamp. Heb nog keer om opheldering gevraagd maar ze sturen gewoon niks meer terug. Waarschijnlijk krijg ik een keer een reactie als de tv wel voor 1100 euro te leveren is zonder er verlies op te maken en dan met excuses enzo en dat de hij dan weer leverbaar is.

Ik ga hem mooi ergens anders bestellen nu, de 42PZ80. Nog even bellen waar ik 2 jaar garantie aan huis krijg en hij uit voorraad leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 11:57:
Weet iemand of de 42PZ800 ergens in de buurt van Utrecht te bezichten is?
Ik heb hem besteld en komt volgende week binnen.... maar als hij echt zo "lelijk" is moet ik ff verder kijken (zou wel flink balen zijn).
Hallo,
Ik ben nieuw hier (hoewel ik al maanden diverse fora op tweakers volg) en wilde ook vragen of iemand een zaak in Almere weet waar ik de pz800 kan bezichtigen. Bij mij is het design nauwelijks van invloed op mijn keuze maar helaas heb ik het niet alleen voor het zeggen en is bij mijn ega het design (en ook de grootte) wel van invloed op de keuze. Feitelijk wil zij niet groter gaan dan 37 inch en vindt ze de philips mooi qua design. Zucht. :N ....dat beperkt mijn keuzemogelijkheden nogal ben ik bang. Ik wil eigenlijk geen LCD want ik ben allergisch voor bewegingsonscherpte waar vrijwel alle LCD schermen last van hebben. De beste LCD schermen kunnen een heel eind meekomen maar dat gaat gepaard met een enorme benodigde rekencapaciteit die resulteerd in een onacceptabele inputlag en dan nog ziet het er dan te kunstmatig uit. Ik hoop dus stiekum dat de pz800 qua design dusdanig aanspreekt bij mijn ega (hoewel een aantal reacties hier niet erg bemoedigend zijn) zodat ik toch een full HD plasma kan aanschaffen (ik wil toch ook voor de toekomst klaar zijn anders moet ik weer op zoek) :P .

alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Of je gaat nu voor de 42PX80, geweldig design (vind ik) en dan pak je over een paar jaar een goedkopere F-HD Panasonic op met een mooi design.

Vanaf meer dan 2,5 meter zie je het verschil toch niet tussen F-HD en HD-R. Ik niet in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Hier zijn wat foto's van de 42pz800 . Paar pagina's terug geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:33:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3076/2558940792_30e8dd1f0f.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3108/2558115325_fa1e6825dd.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3099/2558938962_6966a03924.jpg?v=0

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3165/2558960304_8715416db5.jpg?v=0

Dit kijkt wat makkelijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik bij het kopen van een beugel om te Pana 42pz80 tegen de muur op te hangen letten op de afstand? Of kan je met alle beugels de kabels gewoon goed insteken? iemand ervaing mee?

Trouwens nog een vraag, deze heb ik al eerder gesteld alleen geen antwoord gekregen: hebben ze veel koeiling nodig, is het een probleem als het inbouwd in een kleine dichte kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Mijn PZ85 wordt nauwelijks warm. Ook de bovenkant niet. Dit is wel afhankelijk van hoe hoog je je contrast hebt staan, want hoe meer licht er vanaf moet komen, hoe meer stroomverbruik, hoe meer warmte. Ik heb het op 50% staan.

Ik zou in een dichte kast wel aan de achterkant wat koelingsgaten maken, voor de zekerheid :)

[ Voor 17% gewijzigd door psy op 11-06-2008 14:20 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09
Ben net naar de MM hier in Brussel naar dePZ80 gaan kijken.
Ik weet niet wat iedereen hier zit te schreeuwen over het design hoor, voor mij was er echt niks mis mee. :P
Geen spiegeltje, geen rubberen stootrand, rand rond het scherm was mooi afgewerkt...

Jullie hadden me allemaal serieus bang gemaakt, maar nu weet ik wel zeker dat het de PZ80 gaat worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:22:
Ben net naar de MM hier in Brussel naar dePZ80 gaan kijken.
Ik weet niet wat iedereen hier zit te schreeuwen over het design hoor, voor mij was er echt niks mis mee. :P
Geen spiegeltje, geen rubberen stootrand, rand rond het scherm was mooi afgewerkt...

Jullie hadden me allemaal serieus bang gemaakt, maar nu weet ik wel zeker dat het de PZ80 gaat worden 8)
Het spiegeltje waarnaar jij refereert, is dan ook niet aanwezig op de pz80,

je haalt een paar Pana's door elkaar want het design issue gaat over de PZ800. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2008 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zie ik t pas, de onderste foto staat je center speaker voor.
Vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:32:
[...]

Het spiegeltje waarnaar jij refereert, is dan ook niet aanwezig op de pz80,

je haalt een paar Pana's door elkaar want het design issue gaat over de PZ800. >:)
Ow, enkel de 800? :P
Lucky me, heb ik een mooiere tv dan de 800 en kost me nog minder ook :+
Moet wel zeggen, de 85 die ernaast stond vond ik ook maar een rare bedoening. Die rand die eronder 'hangt' vind ik vreemder dan een spiegeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Fire69 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Moet wel zeggen, de 85 die ernaast stond vond ik ook maar een rare bedoening. Die rand die eronder 'hangt' vind ik vreemder dan een spiegeltje...
Hier ben ik het volledig mee eens. Maar de PZ80 is zeker niet lelijk nee maar er zijn gewoon mooiere tv's. Ieder merk heeft dan ook wel weer goedkopere minder mooie modellen maar er zijn erg mooie tv's qua design vind ik en PZ80 is maar gewoon. De PZ85 vind ik ook wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 13:33:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Die foto's heb ik gezien inderdaad en ik zie daarop geen enkele reden voor een zo heftige (misschien overtrokken??) reactie op het design als ik hier diverse malen heb gelezen. Kortom ik denk dat foto's bedriegen en wil het met eigen ogen aanschouwen. In Almere nog geen zaak gevonden (MM, It's, BCC) die de pz800 durft te showen. Is al wel via internet overal verkrijgbaar. Het zelfde fenomeen heb ik ook al gezien met het oude "luxe" model, de 42pv700, die ook nergens te bekijken was in Almere. Ziet er naar uit dat ik dus naar Amsterdam moet of zo om te kijken. Is er in de buurt van de Arena een zaak die 'm heeft staan of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pymle
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05 19:02
Ik heb vandaag m'n 42PX80 binnen gekregen. Prachtig apparaat, maar nu vraag ik me af of je DVB FTA kanalen (Nederland 1, 2, 3 en regionaal) ook zou moeten kunnen kijken zonder digitenne. De TV beweert namelijk geen zenders te vinden. Iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Fire69 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:
[...]

precies zo denk ik er ook over. maar alleen maar moooir, een mooiere tv voor een lagere prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Pymle schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:56:
Ik heb vandaag m'n 42PX80 binnen gekregen. Prachtig apparaat, maar nu vraag ik me af of je DVB FTA kanalen (Nederland 1, 2, 3 en regionaal) ook zou moeten kunnen kijken zonder digitenne. De TV beweert namelijk geen zenders te vinden. Iemand enig idee hoe dat kan?
Je hebt wel een antenne aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hoe werkt het nu eigenlijk met dat DVB-T?
Er zit een cam in het toestel, daar moet je dan een smart-card in steken? Ook als je enkel FTA-zenders wil ontvangen?
En je hebt blijkbaar nog een aparte antenne nodig, of moet die in de plaats komen van je coax-kabel?
* Fire69 is confused... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 17:50

Fritske

'Knowledge' is power

DH.FiReHaWK schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:27:
Denk ook dat je je moet afvragen wat je belangrijker vind. Het design of de kwaliteit van het beeld, als je vanwege een zilveren randje overstapt op een minder beeld...ben je wel erg fixed op design. Ik heb de 85, voor de televisie staat ook nog een front speaker waardoor het randje, dat ik toch al niet lelijk vond, bijna helemaal wegvalt. Bovendien als je tv zit te kijken, let je daar helemaal niet meer op. Het beeld is groot genoeg, dat randje daar hoef je niet naar te kijken.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb zelf de 42pz800. Deze heeft een soort "spiegel" en een zilveren rand onder het beeld zitten. Ik had er eerst ook een center speaker voor staan, maar ik heb die net weggehaald. Veel mooier zo. Het stoort totaal niet als je tv aan het kijken bent. Natuurlijk als je erop gaat letten is het misschien storend, maar voor mij niets.

Qua afwerking moet ik wel zeggen dat de rand om de glasplaat wat goedkoop lijkt, maar het stoort me totaal niet. Het is nu net alsof het een schilderij rand is of van een foto lijstje.

Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak voor iedereen. Je kan hier idd wel zeggen dat je het niet mooi vindt, maar natuurlijk is dat een persoonlijke mening. Ik heb alle 3 de versies gezien (80, 85, 800) en de 85 is voor mij dan weer niet echt mooi.

Voor de rest wil ik zeker even melden dat het een perfecte plasma is. Ik ben er super tevreden over. Als ik de calibratie dvd heb ga ik nog eens goed kijken naar de kleuren, maar nu staan ze al geweldig. Zeker een aanbeveling voor eenieder die twijfelt.

nog ff een foto, ik zal later nog posten zonder de center speaker

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3135/2561022711_5232d5841e.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Fritske op 11-06-2008 20:51 . Reden: nog een fototje ]

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de thx instelling niet ergens vandaan te halen?
Jammer dat wij dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

StealthyPeanut schreef op maandag 09 juni 2008 @ 09:28:
[...]
Hardstikke mooi! Die Decoder koop ik idd bij een webshop voor 170 euro ongeveer. Kan deze decoder trouwens 720p, 1080i en 1080p aan? Kan dit niet direct ergens terugvinden namelijk.
Pfff, meer fora dan dat er uren in een dag zitten ;)

Om even terug te komen op je vraag:
1080p wordt dor geen enkele zender doorgegeven, dus dat zal er niet op zitten. 720p daarentegen wel. Volgens de manual: 1080i, 720p, 576p, 576i.
Kijk anders even op het Samsung DCB-H360 forum: Het Samsung DCB-H360RS HDTV DVB-C kabelontvanger topic
Of in de manual: http://downloadcenter.sam..._DCB_H360R_draft_0604.pdf (25 Mb!)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pymle
  • Laatst online: 26-05 19:02
Fire69 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:15:
Hoe werkt het nu eigenlijk met dat DVB-T?
Er zit een cam in het toestel, daar moet je dan een smart-card in steken? Ook als je enkel FTA-zenders wil ontvangen?
En je hebt blijkbaar nog een aparte antenne nodig, of moet die in de plaats komen van je coax-kabel?
* Fire69 is confused... :S
Ik ben er intussen uit hoe het zit (in ieder geval op de 42PX80). De antenne-ingang heeft een dubbele functie. Enerzijds gebruik je hem om je kabelaansluiting aan te hangen. Als je die echter uit je aansluiting in de muur trekt, kun je dezelfde kabel gebruiken als antenne voor de DVB-T.

Als de coaxkabel dus los aan de TV aangesloten is, kun je FTA zenders zonder problemen ontvangen. Je hebt verder niets nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hm, zou je dan in je tv een coax-splitser kunnen steken, waarbij 1 ingang naar de muur loopt en aan de andere kant gewoon een stuk coax los hangt? Dat zou wel een leuke test zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Fire69 schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:24:
Hm, zou je dan in je tv een coax-splitser kunnen steken, waarbij 1 ingang naar de muur loopt en aan de andere kant gewoon een stuk coax los hangt? Dat zou wel een leuke test zijn :)
Hoezo? Zo lang er niks aan hangt, doet die splitter toch niks.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 16:39:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Die foto's heb ik gezien inderdaad en ik zie daarop geen enkele reden voor een zo heftige (misschien overtrokken??) reactie op het design als ik hier diverse malen heb gelezen. Kortom ik denk dat foto's bedriegen en wil het met eigen ogen aanschouwen. In Almere nog geen zaak gevonden (MM, It's, BCC) die de pz800 durft te showen. Is al wel via internet overal verkrijgbaar. Het zelfde fenomeen heb ik ook al gezien met het oude "luxe" model, de 42pv700, die ook nergens te bekijken was in Almere. Ziet er naar uit dat ik dus naar Amsterdam moet of zo om te kijken. Is er in de buurt van de Arena een zaak die 'm heeft staan of iemand weet?
Dat zou ik zeker gaan doen, want ik had ook het idee dat het allemaal overdreven was, maar in het echt ziet het geheel er net te 'El Cheapo' uit. Zeker voor die prijs. HET grote onderscheidend vermogen van de 800 tov de 85 zou het design moeten zijn, en dat is gewoon niet premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:52:
[...]

Dat zou ik zeker gaan doen, want ik had ook het idee dat het allemaal overdreven was, maar in het echt ziet het geheel er net te 'El Cheapo' uit. Zeker voor die prijs. HET grote onderscheidend vermogen van de 800 tov de 85 zou het design moeten zijn, en dat is gewoon niet premium.
Er schijnt nu ook een pz81 uit te zijn met de looks van een PZ80. Zelfde spec (en prijs) als 85 plus HD dvb-t tuner (MPEG4) en nu kan het SD kaartje ook opeens AVCHD en MPEG2 filmpjes afspelen! Enige verschil met de veel duurdere 800 is dan uiterlijk en geluid. Dat is me sowieso geen 400 euro extra meer waard (tenzij mijn ega op het design kikt natuurlijk).

zie: http://www.hdtvtest.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een 46PZ85. Een prachtig scherm, maar ik merk toch wat bewegingsonscherpte (motion blur) op. Het scherm wordt aangestuurd door mijn HTPC met een Asus P5E-VM (G35 chip) via onboard HDMI, uiteraard op 1920 * 1080 op 60Hz.

Het doet zich vooral voor bij snelle beelden, onder andere bij snelle voetbalbeelden (digitale kabel TV via een FloppyDTV) zijn de gezichten soms niet helemaal scherp. De replays zijn daarentegen wel weer gewoon scherp. Ook onder windows heb ik met een statisch beeld een haarscherp beeld, maar als ik bijvoorbeeld een venster versleep, worden letters onscherp en zie ik wat 'distortion' of trails bij scherpe lijnen. Als ik HD materiaal of DVD's afspeel, is het wel wat minder.

Is dit normaal voor een plasma en vergt het gewoon wat gewenning van mijn kant (kom van een oude, kleine CRT af)? Of is er misschien iets in te stellen dat dit kan verhelpen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:06:
[...]

Er schijnt nu ook een pz81 uit te zijn met de looks van een PZ80. Zelfde spec (en prijs) als 85 plus HD dvb-t tuner (MPEG4) en nu kan het SD kaartje ook opeens AVCHD en MPEG2 filmpjes afspelen! Enige verschil met de veel duurdere 800 is dan uiterlijk en geluid. Dat is me sowieso geen 400 euro extra meer waard (tenzij mijn ega op het design kikt natuurlijk).

zie: http://www.hdtvtest.co.uk/
In Engeland hebben ze veel betere initiatieven dan in Nederland. Hier in de NL zijn we allemaal afhankelijk van de kabel-maffia, maar in GB hebben ze Free-Sat. Via de satelliet 30 ofzo HD-kanalen ontvangen zonder maandelijks abonnement (alleen eenmalig een decoder en jaarlijks je "TV licence", zeg maak kijk en luistergeld). Deze TV heeft gewoon de FreeSat decoder/tuner ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zolang de tv langer aanstaat verdwijnt dit. Dit was bij mij wel het geval. De eerste keer dat ik de tv aan had staan waren de bewegingen niet helemaal goed, maar nu na 200 uur is alles perfect. Dit was sowieso analoge kabel dus bij digitale tv zal het wel iets anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 08:28:
[...]

Hoezo? Zo lang er niks aan hangt, doet die splitter toch niks.
Pymle zegt dat je (van de muur) losgekoppelde coax dienst doet als DVB-T antenne.
Als je nou in de tv zelf een T-stukje steekt, en aan één kant de coax naar de muur hangt, en aan de andere kant een losse coax? Dan heb je toch signaal uit de muur en het loshangende stuk kan dan dienen als antenne voor DVB-T?
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:36:
[...]

In Engeland hebben ze veel betere initiatieven dan in Nederland. Hier in de NL zijn we allemaal afhankelijk van de kabel-maffia, maar in GB hebben ze Free-Sat. Via de satelliet 30 ofzo HD-kanalen ontvangen zonder maandelijks abonnement (alleen eenmalig een decoder en jaarlijks je "TV licence", zeg maak kijk en luistergeld). Deze TV heeft gewoon de FreeSat decoder/tuner ingebouwd.
Dus niet bruikbaar in NL/BE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RubenDJ schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:13:
Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een 46PZ85. Een prachtig scherm, maar ik merk toch wat bewegingsonscherpte (motion blur) op. Het scherm wordt aangestuurd door mijn HTPC met een Asus P5E-VM (G35 chip) via onboard HDMI, uiteraard op 1920 * 1080 op 60Hz.

Het doet zich vooral voor bij snelle beelden, onder andere bij snelle voetbalbeelden (digitale kabel TV via een FloppyDTV) zijn de gezichten soms niet helemaal scherp. De replays zijn daarentegen wel weer gewoon scherp. Ook onder windows heb ik met een statisch beeld een haarscherp beeld, maar als ik bijvoorbeeld een venster versleep, worden letters onscherp en zie ik wat 'distortion' of trails bij scherpe lijnen. Als ik HD materiaal of DVD's afspeel, is het wel wat minder.

Is dit normaal voor een plasma en vergt het gewoon wat gewenning van mijn kant (kom van een oude, kleine CRT af)? Of is er misschien iets in te stellen dat dit kan verhelpen?
Ik had hetzelfde met mijn PZ80 maar na een uurtje of 180 is het weg. Hij moet ff inspelen vermoed ik . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

RubenDJ schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 09:13:

Heb je IFC uitstaan? En geeft de HTPC een pixelperfect beeld (1:1) dus zonder randen eromheen? Dit was bij mij eerst niet het geval.

Kan je trouwens eens goed kijken of je een perfect vloeiend beeld hebt met je FloppyDTV? Ik blijf last hebben van kleine hickups in beeld. Vooral bij RTL7 goed te zien, met de ticker onderin beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 12:20
psy schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:20:
Hmm. Ik wilde altijd een 42 inch. Heb nu een 46 inch gezien en dat is toch net ietsje mooier. Hebben meer mensen dit dillema gehad (50 inch vind ik echt te groot). Zit nu te dubben of ik een 46PZ85 moet halen. Hoe snel went zo'n formaat? Ja ik weet, het is erg persoonlijk, maar toch :)
We zitten op zo'n 3 meter.
Wij of liever gezegd ik had hetzelfde probleem. 46" leek mij te groot voor weergave SD materiaal op zo'n 3 à 3,5 mtr. zit afstand. Op aandringen van mijn vriendin, die bijvoorkeur nog groter wilde, heb ik de 46" aangeschaft en we zijn helemaal blij.

Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Ik zit op 3,5 m met een 42PZ85 en zou niet groter willen. Houd er rekening mee hoe groter het beeld, hoe beter je de individuele pixels ziet, dus minder scherp.

En natuurlijk went een 46" ook, iedere dag een deegroller in je **** went ook, maar is ook niet fijn :)

Bovendien vind ik het verspilling van geld.

;) Tis natuurlijk maar mijn mening.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:40:
iedere dag een deegroller in je **** went ook, maar is ook niet fijn :)

Ik mag hopen dat je niet uit ervaring spreekt? :X
Houd er rekening mee hoe groter het beeld, hoe beter je de individuele pixels ziet, dus minder scherp.
Ja dat kan wel een rol spelen maar ik denk niet dat we met zen allen op 2.5m naar een 60" gaan kijken ;) 46" FHD kan volgens mij nog op een afstand van 2.5m. 50" FHD zit volgens mij aan de limiet. Maar dat vind ik niet erg, dan schuif ik alles maar een halve meter naar achteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Nou ik denk dat 46 ook wel had gekund. Analoog ziet op 42 inch niet al te goed uit (kartels) maar digitaal kan het wel (afstand ~2,9m). Sommige uitzendingen zijn echt groot, als ze beeldvullend filmen. Maar als ik bv een 720p of 1080p aanzet, in 2,35 formaat, dan denk ik wel dat 46 ook prima kijkbaar was. Maar ik ben dik tevreden met de 42 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DH.FiReHaWK schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:40:
Ik zit op 3,5 m met een 42PZ85 en zou niet groter willen. Houd er rekening mee hoe groter het beeld, hoe beter je de individuele pixels ziet, dus minder scherp.

En natuurlijk went een 46" ook, iedere dag een deegroller in je **** went ook, maar is ook niet fijn :)

Bovendien vind ik het verspilling van geld.

Iets teveel Theo Maassen gekeken sheriff? :D (ben er zelf ook schuldig aan :z )

Maar de grootte is gewoon heel erg persoonlijk. De ene wil het bioscoop gevoel ervaren en daar is 62" eigenlijk nog te klein voor maar de andere vind 32" groot zat om af en toe een filmpje op te kijken.

Niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn 42PZ80 had ook last van een zoemend geluid. Hetzelfde geluid wat een slechte dimmer maakt.
Vorige week heeft een monteur hierna gekeken. Zonder kap op de TV was er niks te horen en ook niet nadat de kap er weer op was gezet.

Dit probleem bleek volgens de monteur vaker voor te kopen en Panasonic schijnt het fabricage proces al te hebben aangepast om dit te voorkopen.

De oplossing was het plakken van stukjes speciaal tape op de plekken waar de behuizing de TV raakt. Dit is vandaag dus ook gedaan. De TV is nu helemaal stil, op het fluisteren van de fans na, maar dan moet je er wel je oor tegen aan houden.

Aangezien de TV open was heb ik maar wat foto's geschoten van de binnen kant.

Afbeeldingslocatie: http://www.yattsu.nl/photos/42PZ80/image/595/IMG_2021.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.yattsu.nl/photos/42PZ80/image/595/IMG_2022.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.yattsu.nl/photos//42PZ80/image/595/IMG_2023.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.yattsu.nl/photos//42PZ80/image/595/IMG_2024.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.yattsu.nl/photos//42PZ80/image/595/IMG_2025.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Interessante foto's, heb je een mailtje gestuurd Xanthorax . :)

*edit*
Hmmm jammer het mail adres in je profiel bestaat schijnbaar niet (meer)
Kan ik je op een ander bereiken?

[ Voor 47% gewijzigd door Nasty Nate op 12-06-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbree
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-01 12:20
quote]Service = -/V (op tv) + 3x 0 (op afstandsbediening)

Met de toets 1 of 2 kom je in de menu's. En dan met 3 en 4 in de submenu's.
Wanneer je een keer op 1 hebt gedrukt, komt er een ander balkje waar de cijfers voor staan.
Ja kan het veranderen van FC naar EF en rood in nu wel mooier, 'echt' rood. [/quote]

Deze vraag werd al eerder gesteld. Maar heeft iemand met een 46PZ85 al deze truuk uitgeprobeerd?
En zo ja hoe kom je bij die FC?

Ik kan het niet vinden.

Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-12-2019
we hebben nu net ook de pz85 binnen,
analoog beeld is niet zo mooi, zelfs opmerkelijk slechter dan analoog op oude beeldbuis, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk veranderen eens we morgen digitaal zullen kijken met de hd-digicorder van telenet :)....(ik hou jullie op de hoogte)

en dvd's waren niet slecht, maar ik denk dat het beter kan, onze dvd-speler stuurt niet progressief uit, en is verbonden via composite. Vroeg me af of verbinden met Component duidelijk verschil zou geven?

en nog niets: hoe kan je zien met welke pixelwaarde en met welke frequentie een dvd word afgespeelt op deze televisie? want ik dacht dat je zo een informatie functie gaf die je allerlei gegevens kon tonen over je bron materiaal zoals dvd's, of vergis ik mij hierin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Composiet is de slechts denkbare verbinding dus... beter is S-Video, nog beter RGB, nog beter component. Maar heeft jouw dvd speler dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-rikootje schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 18:44:
we hebben nu net ook de pz85 binnen,
analoog beeld is niet zo mooi, zelfs opmerkelijk slechter dan analoog op oude beeldbuis, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk veranderen eens we morgen digitaal zullen kijken met de hd-digicorder van telenet :)....(ik hou jullie op de hoogte)

en dvd's waren niet slecht, maar ik denk dat het beter kan, onze dvd-speler stuurt niet progressief uit, en is verbonden via composite. Vroeg me af of verbinden met Component duidelijk verschil zou geven?

en nog niets: hoe kan je zien met welke pixelwaarde en met welke frequentie een dvd word afgespeelt op deze televisie? want ik dacht dat je zo een informatie functie gaf die je allerlei gegevens kon tonen over je bron materiaal zoals dvd's, of vergis ik mij hierin...
Ik vind het verschil tussen component en HDMI behoorlijk groot. In dit geval is digitaal zeker beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
psy schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:58:
Composiet is de slechts denkbare verbinding dus... beter is S-Video, nog beter RGB, nog beter component. Maar heeft jouw dvd speler dat dan?
aha! bedankt allersinds

maar wat ik me wel nog afvroeg: wat en hoe ziet zo een rgb kabel er uit?
ik zie aansluitingen op die pz85 voor s-video, composite, component, scart, hdmi, ....maar rgb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:26:
[...]

Ik vind het verschil tussen component en HDMI behoorlijk groot. In dit geval is digitaal zeker beter.
ja, sowieso zullen we hdmi gebruiken bij aankoop van een PS3 later...

maar in tussentijds is RGB precies het beste, en daarna component, en daarna S-video.

probleem is: heb geen component kabels, maar alleen een S-video. En wat een RGB-kabel is en hoe dat eruitziet, weet ik niet...kdacht altijd dat dat scart was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
is het normaal dat ik niet zoveel verbetering zie bij overschakelen van composite naar s-video?....

(mijn dvd speler kan geen progressive beelden uitsturen btw naar de hd-tv)

[ Voor 17% gewijzigd door E-rikootje op 13-06-2008 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
3 berichten achter elkaar posten is niet echt de bedoeling, dat kan prima in 1 bericht.

RGB kan over scart, dat klopt. Alleen zijn scart kabels er in veel smaken dus scart is niet perse RGB. En ja, S-video is beter dan composite... waarom kun je makkelijk zelf opzoeken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Laatst online: 07-10-2024
Even een pats/impressie van de Pansonic PX80:

De fotos zijn allemaal gemaakt om dit tijdstip, 23:30uur.
De flitser stond uit.
TV is een Panasonic 37PX80.
Films afgespeeld op mijn Xbox 360, streamend vanaf mijn PC terwijl de PC ook nog met 1,4mb/sec aan het downloaden was.
Films op pauze gezet en daarna de foto gemaakt.

In het echt ziet het er dus BETER uit, aangezien je dan frames hebt die in elkaar overlopen.
De 'lijnen' zie je in het echt NIET. Absoluut NIET. Als ik de camera liet scherpstellen kreeg ik die lijnen.
Foto's zijn gemaakt vanaf ong 0,5 meter, een paar verderweg zoals je wel zult zien.

Klik op foto om naar de ware grote te gaan.

Afbeeldingslocatie: http://img137.imagevenue.com/loc919/th_06673_IMG_0232_122_919lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img191.imagevenue.com/loc341/th_06679_IMG_0235_122_341lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img235.imagevenue.com/loc69/th_06712_IMG_0236_122_69lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img28.imagevenue.com/loc1118/th_06722_IMG_0237_122_1118lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img107.imagevenue.com/loc402/th_06730_IMG_0243_122_402lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img223.imagevenue.com/loc206/th_06757_IMG_0245_122_206lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img242.imagevenue.com/loc71/th_06760_IMG_0246_122_71lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img211.imagevenue.com/loc119/th_06434_IMG_0221_122_119lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img157.imagevenue.com/loc961/th_06460_IMG_0225_122_961lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img229.imagevenue.com/loc20/th_06497_IMG_0226_122_20lo.JPGAfbeeldingslocatie: http://img28.imagevenue.com/loc977/th_06501_IMG_0227_122_977lo.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img143.imagevenue.com/loc969/th_06517_IMG_0229_122_969lo.JPG

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
1 vraagje over het menu:

en de "24p Real Cinema functie" zie ik nergens staan, wordt deze alleen zichtbaar bij het afspelen van 24p materiaal dan?

[ Voor 38% gewijzigd door E-rikootje op 13-06-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Als je een bepaalde beeldverhouding hebt die niet breedbeeld is, dan krijg je van die "balken" rechts en links in beeld. Als de Zijpaneel hoog zet wordt het lichtgrijzig en uit = zwart.

Dit is het volgens mij, correct me if I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede upscalende dvd speler van Panasonic?
Deze wil ik dan icm mijn nieuwe Pana plasma kan gaan kopen/ gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over HDMI aansluitingen: het zou toch zo moeten zijn dat de tv automatisch overschakelt naar HDMI als íe daar iets op detecteert? Ik heb nu sinds een paar dagen een digitale HD decoder (samsung 360) via HDMI aangesloten op mijn HDMI 1 poort. Als ik de tv aanzet schakelt hij niet automatisch over naar HDMI1 als de decoder aan staat of aangezet wordt. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren...

Ik wacht trouwens met spanning af wanneer ik mijn nieuwe HDMI kabels krijg. Ik heb er nu tijdelijk eentje te leen en heb er een stel besteld. Dan kan ik nl kijken of de HDMI 3 poort aan de zijkant werkt. De eerste pogingen met de decoder gaven op die poort een zwart beeld... Dat in combinatie met het niet lekker werken van mijn aan/uit schakelaar doet mij het ergste vrezen voor de electronica 'aan de linkerzijde'... Ik wacht ff met aanmeldenm tot na de EK, voro hetzelfde geld zit ik ineens zonder tv ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:15:Als ik de tv aanzet schakelt hij niet automatisch over naar HDMI1 als de decoder aan staat of aangezet wordt. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren...
HDMI heeft zover ik weet geen stuursignaal om de TV te laten overschakelen. Ik heb daar zelf geen probleem mee, ik gebruik een harmony. SWEEEET!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
theRedDevilNL schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:40:
Even een pats/impressie van de Pansonic PX80:

De fotos zijn allemaal gemaakt om dit tijdstip, 23:30uur.
De flitser stond uit.
TV is een Panasonic 37PX80.
Films afgespeeld op mijn Xbox 360, streamend vanaf mijn PC terwijl de PC ook nog met 1,4mb/sec aan het downloaden was.
Films op pauze gezet en daarna de foto gemaakt.

In het echt ziet het er dus BETER uit, aangezien je dan frames hebt die in elkaar overlopen.
De 'lijnen' zie je in het echt NIET. Absoluut NIET. Als ik de camera liet scherpstellen kreeg ik die lijnen.
Foto's zijn gemaakt vanaf ong 0,5 meter, een paar verderweg zoals je wel zult zien.

Klik op foto om naar de ware grote te gaan.

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Wat wil je precies laten zien? Want op de foto's ziet alles er belabberd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:15:
Even een vraagje over HDMI aansluitingen: het zou toch zo moeten zijn dat de tv automatisch overschakelt naar HDMI als íe daar iets op detecteert? Ik heb nu sinds een paar dagen een digitale HD decoder (samsung 360) via HDMI aangesloten op mijn HDMI 1 poort. Als ik de tv aanzet schakelt hij niet automatisch over naar HDMI1 als de decoder aan staat of aangezet wordt. Ik dacht dat dat wel zou gebeuren...

Ik wacht trouwens met spanning af wanneer ik mijn nieuwe HDMI kabels krijg. Ik heb er nu tijdelijk eentje te leen en heb er een stel besteld. Dan kan ik nl kijken of de HDMI 3 poort aan de zijkant werkt. De eerste pogingen met de decoder gaven op die poort een zwart beeld... Dat in combinatie met het niet lekker werken van mijn aan/uit schakelaar doet mij het ergste vrezen voor de electronica 'aan de linkerzijde'... Ik wacht ff met aanmeldenm tot na de EK, voro hetzelfde geld zit ik ineens zonder tv ;(
kan mij vergissen, maar je kan es proberen als je met je pijltjesknop op hdm staat, en je ziet een rood en zwart balkje, dat je nog es naar rechts moet duwen op je pijltjesknop om te activeren...ben niet zeker of dit voor de hdmi poorten zo is, maar ik zou es proberen link-rechts de duwen met de knop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

/\/\|) schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:56:
[...]

Wat wil je precies laten zien? Want op de foto's ziet alles er belabberd uit.
Ik wilde het niet zeggen. Maar met ^^
wat wil je aantonen met die brakke plaatjes?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord is te vinden in het hotel menu. -/AV ingedrukt houden op de tv en dan 3x op de AV toets op de AB drukken. Alleen hotel menu aanzetten en initial input op HDMI 1 zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang wachten kan ik vanmiddag eindelijk mijn 42PZ800 ophalen, ik ben benieuwd hoe hij in het echt is.....

Mocht iemand er nog 1 zoeken, deze winkel in Utrecht heeft er nog 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 19:01
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:14:
daar zat ik nou ook precies naar te zoeken. eentje die gewoon upscalet naar 1080p en dan met viera link zou mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:14:
dangerpaki schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:16:
[...]

daar zat ik nou ook precies naar te zoeken. eentje die gewoon upscalet naar 1080p en dan met viera link zou mooi zijn
Ik zou gewoon de PS3 kopen.

- BluRay speler
- Hele goede DVD-upscaler
- Nette spelcomputer
- Multimedia center
- Erg stil tijdens afspelen DVD/BluRay

Ik ga er binnenkort ook één halen, erg leuk multimedia apparaat :). Viera Link is wel leuk maar voegt erg weinig toe imho

[ Voor 57% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-06-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Waarom een DVD-speler, kijk eens naar de Blu-ray spelers van Panasonic. Die voldoen aan al die eisen, en is niet schokkend veel duurder dan een knappe DVD-speler.

Ik heb tegelijkertijd met mijn 42PZ85 de DMP-BD30 (=Panasonic blu-ray speler dus) aangeschaft. Prima machien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-06-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 15:54

RUFFNECK

Poentje

Deze gast heeft zijn 50pz800 al..(htforum). Ziet er op zich toch niet zo slecht uit ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68261.1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
RUFFNECK schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:33:
Deze gast heeft zijn 50pz800 al..(htforum). Ziet er op zich toch niet zo slecht uit ;)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68261.1400
Die gast ben ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Wat heeft dat ding je gekost? Ziet er erg strak uit!!

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
DeeJee schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:40:
[...]

Incl. bezorgen en ophangen € 2700 ,-

Hij is echt fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

DeeJee schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:40:
[...]

haha ik had al gehoopt dat je ook hier zou zitten, maar aangezien ik nog geen foto's hier gezien had, zette ik de link maar neer.

Maar echt netjes ! Wat meer (duidelijkere) foto's zouden mooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-rikootje schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 22:35:
is het normaal dat ik niet zoveel verbetering zie bij overschakelen van composite naar s-video?....

(mijn dvd speler kan geen progressive beelden uitsturen btw naar de hd-tv)
Volgens mij is het zo dat composiet en S-video allebei analoge signalen zijn die door de TV geen andere bewerking dan een opschaling ondergaan. Geen enkele beeldverbetering zal er op worden losgelaten. Dus ja, het is normaal dat je nauwelijks verschil ziet tussen composiet en S-Video. Wil je echt een verbetering zien dan moet je het binnenkomende signaal door de TV laten bewerken. Dat kan via component (is zelfde als RGB maar dan via drie aparte kabels voor rood groen en blauw) en via HMDI die ook nog eens het geluid digitaal doorgeeft (want via component is het geluid nog steeds analoog!). Daarnaast heb je ook nog twee scart aansluitingen die echter niet hetzelfde zijn. In principe is scart nog steeds analoog en dus vergelijkbaar met composiet en S-video, echter, tegenwoordig is één van de scarts ook aangesloten op de beeldverbeterings-chip in de TV en die scart heeft RGB als aansluitmogelijkheid staan. De andere scart heeft S-video als aansluitmogelijkheid staan. Het maakt dus nogal uit welke scart je gebruikt. Ik weet echter niet of je dan ook nog een speciale scartkabel nodig heeft om van het RGB verhaal gebruik te kunnen maken. Ik heb bij BCC in Almere het verschil tussen de twee scarts kunnen zien op een philips LCD en dat is echt ongelooflijk. Dan besef je pas hoeveel rekenwerk zo'n TV moet doen. Zonder dit rekenwerk is het beeld gewoon niet om aan te zien en zou ik nooit een plat scherm kopen. Kennelijk gaat ook het TV signaal dat via de coax binnenkomt nog langs de chip want analoog Tv zag er niet eens zo slecht uit vergeleken met een dvd op de analoge scart.

edit; ik zojuist in de specs dat bij panasonic beide scarts RGB ondersteunen. Enige verschil is dat S-video niet wordt ondersteund door AV1 scart.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
ok, dank voor het antwoord Stag
maar volgens de handleiding hebben de 2 scarts een rgb mogelijkheid...

andere vraag nu: waar in het Service menu kan je zien hoelang de tv al speelt heeft?

en ook als je een dvd afspeelt en je wilt informatie over de pixel waarde en de frequentie waar moet je daarvoor zijn?
edit: via service menu kan ik niet aan informatie geraken over de afgespeelde dvd...

[ Voor 20% gewijzigd door E-rikootje op 13-06-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RUFFNECK schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:33:
[/quote
Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/5732/11jlk7rvb0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/837/4ue9o6vy3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
RUFFNECK schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:52:
[...]

haha ik had al gehoopt dat je ook hier zou zitten, maar aangezien ik nog geen foto's hier gezien had, zette ik de link maar neer.

Maar echt netjes ! Wat meer (duidelijkere) foto's zouden mooi zijn ;)
Waar zou je foto's van willen zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

picardo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:36:
[...]

Waar zou je foto's van willen zien ?
Zijkant o.a. en wat duidelijker beeld van dat zilveren gedeelte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:
[...]

Volgens mij is het zo dat composiet en S-video allebei analoge signalen zijn die door de TV geen andere bewerking dan een opschaling ondergaan. Geen enkele beeldverbetering zal er op worden losgelaten. Dus ja, het is normaal dat je nauwelijks verschil ziet tussen composiet en S-Video. Wil je echt een verbetering zien dan moet je het binnenkomende signaal door de TV laten bewerken. Dat kan via component (is zelfde als RGB maar dan via drie aparte kabels voor rood groen en blauw) en via HMDI die ook nog eens het geluid digitaal doorgeeft (want via component is het geluid nog steeds analoog!). Daarnaast heb je ook nog twee scart aansluitingen die echter niet hetzelfde zijn. In principe is scart nog steeds analoog en dus vergelijkbaar met composiet en S-video, echter, tegenwoordig is één van de scarts ook aangesloten op de beeldverbeterings-chip in de TV en die scart heeft RGB als aansluitmogelijkheid staan. De andere scart heeft S-video als aansluitmogelijkheid staan. Het maakt dus nogal uit welke scart je gebruikt. Ik weet echter niet of je dan ook nog een speciale scartkabel nodig heeft om van het RGB verhaal gebruik te kunnen maken. Ik heb bij BCC in Almere het verschil tussen de twee scarts kunnen zien op een philips LCD en dat is echt ongelooflijk. Dan besef je pas hoeveel rekenwerk zo'n TV moet doen. Zonder dit rekenwerk is het beeld gewoon niet om aan te zien en zou ik nooit een plat scherm kopen. Kennelijk gaat ook het TV signaal dat via de coax binnenkomt nog langs de chip want analoog Tv zag er niet eens zo slecht uit vergeleken met een dvd op de analoge scart.
Hier klopt niet veel van.... Even voor de duidelijkheid: (in volgorde van kwaliteit)
Composiet: Alle beeldinformatie via 1 signaallijn, analoog, kan via een scart kabel
S-Video: Kleurinformatie en helderheid gescheiden via 2 signaallijnen, analoog, kan via een scart kabel
RGB: De 3 basiskleuren (Rood, Groen en Blauw) via 3 signaallijnen, analoog, wordt meestal via een scart kabel doorgegeven
Component YPbPr: Uit het RGB signaal wordt de helderheid gehaald (Y), dit wordt samen met 2 verschilsignalen over 3 signaallijnen verstuurd, analoog
HDMI: Alle beeld en geluid informatie wordt digitaal verstuurd.

De reden dat er verschil optreedt tussen 2 scart ingangen is dat vaak slecht 1 van de 2 RGB ondersteund. Via de andere ingang kijk je dus naar composiet of s-video, wat dus een slechtere kwaliteit is. Met de beeldverwerkingschip heeft het niets te maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Sikkek op 13-06-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:02:
[...]

nofi, maar van deze post klopt niet zo heel veel.
Verschil tussen composite of s-video heeft niks met je tv te maken. Composite stuurt alle info gecomprimeerd over 1 kabeltje, terwijl S-Video de kleuren en helderheid apart verstuurd. Dit maakt al een redelijk verschil in beeld. Beiden zijn analoog.
Scart is enkel de standaard voor een stekker. Deze kan volledig bedraad zijn (21pins) of niet. Scart is full-duplex (a/v in en uit dus) en verschillende signalen doorsturen (composite, s-video, rgb)
Als je RGB over je scart gebruikt, heeft het betere signaal niks met je beeldverbeterings-chip te maken, maar puur met het veel betere signaal dat je doorstuurt.
Scart is ook analoog.
Dan is er component (wat niet hetzelfde is als RGB, want meestal wordt YPbPr doorgestuurd), deze stuurt elke kleur (ongecompresseert) apart door. Deze geeft het beste (analoge) beeld en is geschikt voor HD-signalen tot 1080p.
Dan heb je natuurlijk HDMI die alles volledig digitaal doorgeeft en de beste keuze van allemaal is.

[edit]
Damn, volgende keer EERST posten, en dan hier verder doen op't werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 13:09:
[quote]RUFFNECK schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:33:
[/quote
[afbeelding]

[afbeelding]
is dat 50 inch, lijkt wel 42 inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:15:

Nee, tenminste voor zover ik weet heeft alleen Scart de mogelijkheid om automatisch een toestel te laten schakelen naar de bron die op dat moment wordt aangezet. Nooit begrepen, ook niet echt gewaardeerd (tegelijkertijd durfde ik het niet aan om kabeltje 13 van de scart-kabel door te knippen want met mijn geluk kost me dat mijn rug ;) ).

Er zijn wel andere mogelijkheden:
- via het service menu schijn je in te kunnen stellen met welke bron je Pana aangaat
- met een Logitech Harmony kun je instellen wat er allemaal tegelijk aan moet gaan. Voor de Pana kun je zelfs kiezen naar welke bron er geschakeld moet worden na het aanzetten (toffe optie, ben ik ERG blij mee! _/-\o_ )

Hoop dat de "schade" aan de linkerkant meevalt. Maar zo te lezen heb je wel wat rare dingetjes daar...
Waar heb je trouwens de HDMI-kabels besteld? En waarom daar en wat kosten ze? (ff nieuwsgierig O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
Pietervs schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:57:
[...]

Nee, tenminste voor zover ik weet heeft alleen Scart de mogelijkheid om automatisch een toestel te laten schakelen naar de bron die op dat moment wordt aangezet. Nooit begrepen, ook niet echt gewaardeerd (tegelijkertijd durfde ik het niet aan om kabeltje 13 van de scart-kabel door te knippen want met mijn geluk kost me dat mijn rug ;) ).
Vind je dat een mindere functie? Dat is juist de beste van scart. Probeer maar eens aan je ouders uit te leggen dat je de tv op hdmi3 poort moet zetten of zo als je tv wilt kijken. Dat is bij scart juist automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sikkek schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:24:
[...]

Hier klopt niet veel van.... Even voor de duidelijkheid: (in volgorde van kwaliteit)
Composiet: Alle beeldinformatie via 1 signaallijn, analoog, kan via een scart kabel
S-Video: Kleurinformatie en helderheid gescheiden via 2 signaallijnen, analoog, kan via een scart kabel
RGB: De 3 basiskleuren (Rood, Groen en Blauw) via 3 signaallijnen, analoog, wordt meestal via een scart kabel doorgegeven
Component YPbPr: Uit het RGB signaal wordt de helderheid gehaald (Y), dit wordt samen met 2 verschilsignalen over 3 signaallijnen verstuurd, analoog
HDMI: Alle beeld en geluid informatie wordt digitaal verstuurd.

De reden dat er verschil optreedt tussen 2 scart ingangen is dat vaak slecht 1 van de 2 RGB ondersteund. Via de andere ingang kijk je dus naar composiet of s-video, wat dus een slechtere kwaliteit is. Met de beeldverwerkingschip heeft het niets te maken.
Ik was al bang dat niet alles zou kloppen, maar dit is wat ze mij bij BCC wilde laten geloven. Ik vind het wel een plausibel verhaal gezien het grote verschil tussen de twee scartaansluitingen op deze Philips TV (ik geloof de 42pfl7662). Ik kan me niet voorstellen dat een scartkabel van 1 meter aangesloten op de ene scart en daarna op de ander scart zo'n groot verschil maakt als het alleen om 2 signaallijnen tov 3 signaallijnen zou gaan. Volgens deze verkoper wordt het RGB signaal wel nog met de pixel plus technologie bewerkt (of zoiets) en het s-video signaal niet. Dus zou er toch een beeldverbeteringschip bij betrokken zijn. Kan zijn dat alleen de Philips dit heeft want ik heb al gezien dat de panasonic op beide scarts RGB ondersteund (of het dan ook bewerkt wordt zoals bij de Philips weet ik niet). Dat er weinig verschil zit tussen S-video en composiet zijn we het wel eens geloof ik, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
psy schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:04:
[...]

is dat 50 inch, lijkt wel 42 inch...
Is toch echt 50 inch. 127 cm .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

wiene schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:03:
[...]

Vind je dat een mindere functie? Dat is juist de beste van scart. Probeer maar eens aan je ouders uit te leggen dat je de tv op hdmi3 poort moet zetten of zo als je tv wilt kijken. Dat is bij scart juist automatisch.
Tja, "ieder voordeel heb zen nadeel" heeft iemand wel eens geroepen. Ik hou liever zelf wat dingen in de hand, zoals het moment waarop overgeschakeld wordt van het een naar het ander... :)
Maar inderdaad, voor anderen is het gemak wel weer een groot voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Laatst online: 16-09 13:10
Ik zag net bij de BCC de 42PZ82
Het model ziet er hetzelfde uit als de 42pz80, alleen de zilveren lip is nu zwart!
Een stuk mooier, dus, vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Picardo, gefeliciteerd met je aankoop. Ik vraag mij wel af of je een Nederlands model hebt? Ik heb gebeld met Panasonic en volgens hen komt het Nederlandse model van de 50PZ800E pas begin/midden augustus uit. Ik vind het maar vreemd dat het zo lang duurt en onduidelijk blijft.

Hier staat bij de review van de 50PZ800U uitleg over de THX en game mode die wel in de Amerikaanse versie zitten maar niet in de Nederlandse. Beiden blijken voornamelijk een bepaalde afstelling/calibratie te zijn van scherminstellingen waardoor het beeld natuurgetrouw wordt weergegeven. Er zit hiervoor geen extra hardware in volgens mij, maar voor de THX licentie moet wel betaald worden. Vandaar dat het in de VS een van de duurdere schermen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Hier nog wat detail foto's.

Het spiegeltje Alleen als je op 5 cm afstand kijkt kan je je zelf in scheren.
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/34dsr6g.jpg

Zijkant
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/5l5max.jpg

Aansluitingen achter het klepje aan de voorkant.
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/bdvdxd.jpg

De gehele onderkant , Spiegelt een beetje en een beetje onscherp . De zon begon net erop te schijnen.
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2n1alp1.jpg

Ingezoomde foto van gewoon digitale tv.
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2jfljxz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:48:
Hoi Picardo, gefeliciteerd met je aankoop. Ik vraag mij wel af of je een Nederlands model hebt? Ik heb gebeld met Panasonic en volgens hen komt het Nederlandse model van de 50PZ800E pas begin/midden augustus uit. Ik vind het maar vreemd dat het zo lang duurt en onduidelijk blijft.

Hier staat bij de review van de 50PZ800U uitleg over de THX en game mode die wel in de Amerikaanse versie zitten maar niet in de Nederlandse. Beiden blijken voornamelijk een bepaalde afstelling/calibratie te zijn van scherminstellingen waardoor het beeld natuurgetrouw wordt weergegeven. Er zit hiervoor geen extra hardware in volgens mij, maar voor de THX licentie moet wel betaald worden. Vandaar dat het in de VS een van de duurdere schermen is.
Het is een 100% nederlands model.
Er zijn er deze week maar enkele door panasonic uitgeleverd.
En ik was 1 van de eerste die er 1 kreeg.

De THX mode op de US versie is bijna gelijkwaardig aan de chinema stand .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

picardo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:48:

[afbeelding]

Zijkant
[afbeelding]

[afbeelding]

De gehele onderkant , Spiegelt een beetje en een beetje onscherp . De zon begon net erop te schijnen.
[afbeelding]

[afbeelding]
heb je ook scherpe foto's?
Mooi ding hoor, maar volgens mij ziet het beeld er zo wazig uit door je camera en niet door de tv :$

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 16:14:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat een scartkabel van 1 meter aangesloten op de ene scart en daarna op de ander scart zo'n groot verschil maakt als het alleen om 2 signaallijnen tov 3 signaallijnen zou gaan.
Vergeet dat verhaal van die verkoper maar gewoon helemaal. de uitkomst klopt, maar de verklaring is gewoon 100% lulkoek.

En CVBS (=composiet) en RGB zijn echt een wereld van verschil. Bij CVBS gaat het beeld signaal over slechts 1 lijn, bij RGB gaat het over 4 lijnen (synchronisatie is appart).

Y/C (= SVHS) can theoretisch wel over SCART maar in praktijk ben ik nog geen bron (buiten camcorder) tegen gekomen die het uitstuurt.

(dus niet 2 vs 3, maar 1 vs 4)

Voor een goede simpele samenvatting: http://repairfaq.cis.upenn.edu/sam/icets/connect.htm

[ Voor 5% gewijzigd door yzf1kr op 13-06-2008 18:07 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:54:
[...]
Het is een 100% nederlands model.
Er zijn er deze week maar enkele door panasonic uitgeleverd.
En ik was 1 van de eerste die er 1 kreeg.

De THX mode op de US versie is bijna gelijkwaardig aan de chinema stand .
Ik heb ergens eerder gehoord dat er nu enkele exemplaren geleverd zouden worden en de rest pas in augustus. Had hem wel al 25-04-2008 besteld, blijkbaar vis ik toch achter het net. Jammer, ik had hem graag nu willen hebben. Mooi om te weten dat de THX mode en cinema mode bijna gelijkwaardig zijn, aangezien de THX mode erg geprezen wordt. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en hoeveel je ervoor betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Paxlie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:55:
[...]

heb je ook scherpe foto's?
Mooi ding hoor, maar volgens mij ziet het beeld er zo wazig uit door je camera en niet door de tv :$
Wat haastig genomen . Maar je ziet genoeg ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:36:
[...]

Ik heb ergens eerder gehoord dat er nu enkele exemplaren geleverd zouden worden en de rest pas in augustus. Had hem wel al 25-04-2008 besteld, blijkbaar vis ik toch achter het net. Jammer, ik had hem graag nu willen hebben. Mooi om te weten dat de THX mode en cinema mode bijna gelijkwaardig zijn, aangezien de THX mode erg geprezen wordt. Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht en hoeveel je ervoor betaald hebt?
€2700 euo bij expert incl. bezorgen , beugel en ophangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:48:

[afbeelding]

Zijkant
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zeg doe is eventjes gewone tumbnails maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:57
Met welke toetsen loop je door het Hotelmenu van de PZ85 heen en verander je wat? Ik ben bang dat ik iets fout doe en dan niet meer kan herstellen. Slaat die trouwens een instelling automatisch op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-rikootje
supercop7373 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:36:
Met welke toetsen loop je door het Hotelmenu van de PZ85 heen en verander je wat? Ik ben bang dat ik iets fout doe en dan niet meer kan herstellen. Slaat die trouwens een instelling automatisch op?
op tv zelf (langs de zijkant schuin vanachter de rechterkant) klepje opendoen: daar knopje -/V blijven induwen, en dan tegelijkertijd 3x op AV duwen op je afstandsbediening, dan laat je de -/V knop los en verschijnt het Hotel - menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

picardo schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 18:58:
[...]

Wat haastig genomen . Maar je ziet genoeg ..
als ik dat zou vinden zou ik de opmerking niet gemaakt hebben.
antwoorden is een gave :)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we het AUB over de TVs hebben, en niet over webwinkels, garantievoorwaarden, blu-ray, PS3's of andere offtopic zooi!

Offtopic reacties zullen verwijderd worden.