Wat denk je?BigSurf schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:18:
Analoog zie ik de flikkering niet. Heeft iemand anders dat 'probleem' ook? Vraag me af of het aan de decoder of aan de televisie ligt..
Ik heb nu de 42PX80 en het is niet dat deze niet voldoet, integendeel. Het kan gewoon wat groterVerwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:51:
Ik heb gisteren mijn oorspronkelijke favoriet, de 800 gezien bij Correct in Rdam. Dat ding is (net als de andere pana's) zoooo gruwelijk afgewerkt, niet normaal. Om het glas heen zit een el cheapo metalen randje dat echt heel slecht is afgewerkt. Alsof ze later pas hebben besloten om dat erbij te doen omdat anders de plaat ervanaf donderde ofzo. Ik hoop nog dat dat alleen voor transport bedoeld is ofzo, maar ik vrees het ergste. En eronder zit idd een spiegelend oppervlak en van dat goedkope zilver gespoten plastic. Oogt heel rommelig allemaal. Echt ongelooflijk dat ze daar op bezuinigen.
Ik zou de 85 kiezen, want die ziet er nog het beste uit. Al zou ik dan proberen dat zilveren randje matzwart te spuiten ofzo.
Maar omdat ik het one-sheet-of-glass concept te mooi vind denk ik maar dat ik maar over ga stappen op de LG. Scoort ook vrij ok in reviews en is WEL een design kunststukje.
En ik twijfel nu tussen een pio 5090 en een pana 50PZ850. Vind het design van de pio wel een stuk gelikter als van de PZ80/85 en dan zit ik toch te twijfelen. Spijt is nimmer goed
Maar het is nog niet voor direct, eerst wil ik focal speakers kopen
[ Voor 67% gewijzigd door Chevy454 op 11-06-2008 09:48 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.