Capo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:53:
[...]
Idd Ziggo, daarom dat we ze nog even wat kans geven om eea in orde te maken want er zullen wel overgangs problemen zijn. Als komende zaterdag weer geen oplossing bied word het zaterdag nog opgezegd

Hadden/Hebben een Humax 9200pvcr ofzoiets.
Fijne actie van Ziggo.
DTV-pak gehaald (nou ja, pak: DVD-doosje met wat onzin erin en het DTV-kaartje wat in de decoder moet).
Verkoper registreert het kaartje in de winkel. Op het scherm kwam te staan: informeer de klant dat hij
geen antwoordkaart meer op hoeft te sturen: de registratieprocedure is afgerond.
Ik naar huis, DTV-kaartje in de decoder. Twee weken proefabbonnement. Maar er stond zo vaak dat je de antwoordkaart op moet sturen, dat ik toch begon te twijfelen. Dus Ziggo maar een e-mail gestuurd. Nummer van de DTV-kaart erbij, mijn naam en adres erbij, hele rambam.
Krijg een e-mail terug: nee, ik hoef de kaart niet op te sturen, alles is geregeld. Prima.
Kom ik gistermiddag thuis, denk ik dus Roland Garros in HD te gaan kijken... Komt er op het scherm te staan: "Preview periode verlopen". En dat op alle zenders

Kun je je voorstellen dat ik even uit mijn dakkie ging?
Ik bellen (fijn 0900-nummer, 10 cent per minuut): wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten, gelieve later nog eens terug te bellen. Half uur later: maar weer gebeld. "Wachttijd bedraagt meer dan 10 minuten, gelieve later nog eens te bellen". Deze keer toch maar aan de lijn gebleven. Helpdesk: op uw adres is geen digitale televisie geregistreerd meneer. Dus ik: "oh, en die e-mail dan?" tja, dat is vreemd. Nou ja, we hebben hem nu alsnog geregistreerd, u heeft OVER 2 WERKDAGEN digitale televisie...
het begrip $%%*()(* ligt echt op het puntje van mijn tong. Kan het alleen niet uitspreken, maar anders...