Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:34:
[knip]
Heeft iemand enig idee hoe je tot de administratie door kan dringen anders als middels brieven?
De rekening is al gestorneerd in de hoop dat dat een reactie losweekt, maar het risico bestaat dat er gewoon afgesloten wordt....
Iemand suggesties? Bij voorbaat dank!
Je wordt sowieso pas afgesloten na een derde herinnering, en als die er aan zit te komen dan zou ik toch maar gaan betalen want her-aansluitkosten zijn voor je eigen rekening, iets van 40 euro.
Zo ver ik weet is er verder ook geen manier om op een andere manier tot de administratie door te dringen. Zij zien de feiten wss als volgt:
- Klant heeft aangegeven op het aanmeldformulier dat hij uitgestelde diensten heeft, dat heeft hij met een handtekening ondertekend.
- Net nadat de modem is opgehangen komt de klant aan dat hij toch nog direct wil. Onder de noemer "ik wilde gewoon direct aangesloten" probeert de klant zijn eigen fout goed te praten, terwijl zwart op wit staat dat de korting alleen geldt voor mensen die al gelijk diensten af wilden nemen. Dit kon nog doorgegeven worden tot enkele dagen voor het ophangen van de modem, heeft de klant niet gedaan, dus sorry, maar daar trappen wij niet in.
En dan zeg ik niet dat het in dit geval zo is, maar voor de administratie is er geen mogelijkheid om onderscheid te maken tussen de oprechte mensen en de mensen die op die manier een eigen fout willen rechtzetten in het nadeel van OBN.
Het enige wat ze er aan zouden kunnen doen is om de regels wat te versoepelen, maar reken daar maar niet op
Dus ik ben het niet eens met die regels, maar ik snap het wel...
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.