Nou, i.v.m. ons vorige bericht heb ik een e-mail geschreven. Het was allemaal wat vertraagd, bla bla. Sindsdien alweer bijna 2 weken stil, heb dus nog steeds geen hardware laat staan een afspraak kunnen maken met de planning. 26 FEBRUARI aangevraagd...
Eigenlijk maakt het nou ook niet meer uit, het voorjaar begint dus straks download ik een stuk minder, tv kijken idem. Als het aan mij ligt mogen ze me eind van de zomer aansluiten, scheelt gelijk weer 42,95 euro per maand (100/100 Mbit + extra tuner) t.o.v. mijn huidige 16 Mbit abbo (Tweak ADSL 2+ met goedwerkende VoIP, ik wordt gebeld via Tweak maar bel zelf met VoIP Stunt, veel goedkoper).
Misschien ook wel beter, dan zijn de kinderziektes er hopelijk uit. Heb jij trouwens nog een tuner met hd recorder gekregen? Ik heb zwart op wit dat ik er twee krijg (1x betaald natuurlijk) dus als ze die dan niet meer kunnen leveren, is het niet mijn schuld en zorgen ze maar voor een goede vervanging mocht de voorraad op zijn.
Eigenlijk maakt het nou ook niet meer uit, het voorjaar begint dus straks download ik een stuk minder, tv kijken idem. Als het aan mij ligt mogen ze me eind van de zomer aansluiten, scheelt gelijk weer 42,95 euro per maand (100/100 Mbit + extra tuner) t.o.v. mijn huidige 16 Mbit abbo (Tweak ADSL 2+ met goedwerkende VoIP, ik wordt gebeld via Tweak maar bel zelf met VoIP Stunt, veel goedkoper).
Misschien ook wel beter, dan zijn de kinderziektes er hopelijk uit. Heb jij trouwens nog een tuner met hd recorder gekregen? Ik heb zwart op wit dat ik er twee krijg (1x betaald natuurlijk) dus als ze die dan niet meer kunnen leveren, is het niet mijn schuld en zorgen ze maar voor een goede vervanging mocht de voorraad op zijn.
JeanJeremy schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:26:
Vandaag KPN monteur aan de deur gehad voor installatie Tweak.
Binnen uurtje was alles gepiept.
Alleen heeft Tweak nog een probleem met VoiP waardoor mijn nummer nog niet functioneert.
Na de installatie belde iemand van Tweak me om te vragen hoe de ervaring van de installatie was verlopen.
Nog nooit meegemaakt zo'n after-sales actie, maar vind het wel heel netjes eigenlijk.
nog wat info:
Tracing route to tweakers.net [213.239.154.35]
over a maximum of 30 hops:
1 22 ms 99 ms 99 ms dsldevice.lan [192.168.2.254]
2 9 ms 9 ms 9 ms 217.19.16.82
3 22 ms 17 ms 17 ms 20ge-po-1.e600-2.ams7.true.nl [195.69.144.171]
4 10 ms 9 ms 9 ms www.tweakers.net [213.239.154.35]