Jammer, ook ik heb het probleem met UpNP en NAT, kan bijna niks meer met mijn xbox360.
Edit:
Via nieuwsgroepen haal ik een snelheid van gem. 800 KB/s, terwijl het eigenlijk natuurlijk 5 MB/s moet zijn.
Heel de avond zitten zoeken wat het kan zijn: Als ik de UTP van de tv uit de router trek haalt ie wel gewoon 5 MB/s. Verkeerd aangesloten? Ook mis ik tientallen zenders, wij hebben het zilver pakket besteld, hier zou het plus pakket bij moeten zitten, maar die zenders zijn nergens te vinden.
Edit 2:
Snelheid lijkt nu wel constant en stabiel:
Zenders moest ik blijkbaar zelf nog activeren via internet, ik heb nog niet gekeken of ie het doet, maar ik heb goede hoop.
Nu dus wel redelijk tevreden, al blijft het jammer dat mijn xbox zeer beperkt wordt door de Thomson.
edit 3 alweer:
Nu blijkt dus dat de HD zenders extra gaan kosten en dat het Eredivisie Live pakket gaat verdwijnen bij de Gold-members. Het HD-pakket gaat het Eredivisie Live pakket vervangen.
Met andere woorden: BELACHELIJK!
Mensen die een Gold pakket hebben gekozen speciaal voor Eredivisie Live zijn dus de sjaak.
Wij hebben zelf een zilver pakket, en namen aan dat het HD pakket hier dan ook onder zal vallen, NIET DUS! Dit pakket verdwijnt vanaf 10 februari en is dan alleen tegen 10 euro te krijgen.
Ook is de interactieve tv tuner zo traag als stront.
Wie is hier wel tevreden met glasvezel van KPN?
Ik lees alleen maar ontevreden gebruikers ivm trage tuners, prijsverhogingen, gamen met xbox360 en PS3 wat bijna onmogelijk is.
Ik weet wel, als hier een andere goede aanbieder komt, zijn wij weg.
[
Voor 128% gewijzigd door
Verwijderd op 06-02-2010 15:00
]