[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 59.754 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Dan is ie inderdaad niet meer unlocked, maar 1.1.4 is ook al lang 'unlockable', dus als je tijd en zin hebt kan je overstappen naar 1.1.4 en je iPhone opnieuw unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-05 09:25

amphora

Websites & Fotografie

carfreak02 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:32:
Als je zo'n 'geweldige' primeur hebt maak je toch goede foto's of hou je tenminste de iPhone normaal vast. 8)7
De persoon die die foto's gemaakt heeft moest dat misschien stiekem doen. En dan heb je vaak niet de mogelijkheid om even een mooie opstelling klaar te zetten met goed licht en je spiegelreflex camera erbij te pakken. Maar ja, het blijft speculeren.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 08:15
Wat ik me afvraag, ik had gelezen dat Apple alleen maar het Headset profiel over Bluetooth ondersteunt bij de iPhone... hoe zit het dan met file transfer, caller ID en phonebooks?

Als je namelijk een carkit hebt met een display, of een (dure) headset met display, dan betekent dat dat je toch nog altijd naar je iPhone moet grijpen om te zien wie belt, en om nummers te draaien? Kan iemand zeggen dat dit inderdaad zo werkt? Of dat het toch mogelijk is om zulke functies te gebruiken met de iPhone?

Sommige voorbeelden zijn sommige Parrot Carkit's, car entertainment systemen (origineel of aftermarket), en enkele duurdere headsets van Nokia en SE (er zijn vast nog meer merken, maar dit zijn de eerste 2 waar ik wat van weet)... dat zou namelijk wel echt zonde zijn als je die niet kon gebruiken i.c.m. een iPhone. (Al dan niet de 2G of de 3G over een tijdje, maar ik verwacht dat als de 2G het niet ondersteunt dat de 3G dat ook niet doet)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259858

hoe gaat die iphone in landschape ??? en bij welke apps gebreurd idt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Door je iPhone 90 graden te draaien gaan Safari, foto's, camera en iPod in landscape :)

[ Voor 13% gewijzigd door Muthas op 29-05-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe kan je eigen belton toe voegen als beltone ???? krijg namelijk nu al grijzen haren van dat ding :(
leuk hoor grrrrrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Daarvoor moet je via Installer Ringtones installeren, standaard kan de iPhone dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe doe ik dat ?? kan ik gewoon weg een mp3 pakken en dan ??? ik voel me wel heel dom zo met me vragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Heb je Installer op je iPhone staan? Dan open je dat programma, vervolgens worden de resources gerefreshed, installeer alle updates dan, refresh nog een keer, en zoek vervolgens tussen alle programma's naar 'Ringtones'.

[ Voor 71% gewijzigd door Muthas op 29-05-2008 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 21:30
Anoniem: 259858 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:02:
en hoe doe ik dat ?? kan ik gewoon weg een mp3 pakken en dan ??? ik voel me wel heel dom zo met me vragen :(
http://www.iphoneclub.nl/.../wiki/2091-ringtones.html

Bekijk ook eens: http://www.iphoneclub.nl/...nu-handleiding-beginners/

Voor heel veel vragen die hier gesteld worden kun je het antwoord vinden in het iphoneclub.nl forum of de iphoneclub.nl wiki.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
vanaf aanstaande zaterdag kan ik mij ook aansluiten bij het groepje iphone gebruikers. ben echt reuze benieuwd. :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:34
ik heb op marktplaats een prachtige screenprotector gescoord. Het bevestigen van dat ding is echt een verschrikking, zeker in een stoffig studentenhuis als waar ik woon. Maar het is geluk. Nadeel is alleen dat dat ding krast bij het leven, beetje jammer..
Verder past het wel perfect en prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-05 08:50

Fab1Man

Live life to the fullest

Muthas schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:00:
Daarvoor moet je via Installer Ringtones installeren, standaard kan de iPhone dat niet :)
Standaard kan de iPhone dit wél! In iTunes je nummer inkorten tot 40 seconden, converteren naar AAC en dan hernoemen van .m4a naar .m4r. De .m4r aanklikken en syncen, makkelijk kan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:29
F-Tim schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:17:
Wat ik me afvraag, ik had gelezen dat Apple alleen maar het Headset profiel over Bluetooth ondersteunt bij de iPhone... hoe zit het dan met file transfer, caller ID en phonebooks?

Als je namelijk een carkit hebt met een display, of een (dure) headset met display, dan betekent dat dat je toch nog altijd naar je iPhone moet grijpen om te zien wie belt, en om nummers te draaien? Kan iemand zeggen dat dit inderdaad zo werkt? Of dat het toch mogelijk is om zulke functies te gebruiken met de iPhone?

Sommige voorbeelden zijn sommige Parrot Carkit's, car entertainment systemen (origineel of aftermarket), en enkele duurdere headsets van Nokia en SE (er zijn vast nog meer merken, maar dit zijn de eerste 2 waar ik wat van weet)... dat zou namelijk wel echt zonde zijn als je die niet kon gebruiken i.c.m. een iPhone. (Al dan niet de 2G of de 3G over een tijdje, maar ik verwacht dat als de 2G het niet ondersteunt dat de 3G dat ook niet doet)
Bij mij werkt de iphone helemaal goed samen met de parrot 3200, heb alle contacten er netjes in staan, met meerdere nummers als ze die hebben.
(dit is volgens mij een externe sim functie)

Verder over bestands overdracht heb ik geen idee, maar de carkit werkt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat moet ik op geven bij hostnaam sever inkomende post en sever uit gaan de post ?? en dit voor hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:01

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Anoniem: 259858 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:29:
wat moet ik op geven bij hostnaam sever inkomende post en sever uit gaan de post ?? en dit voor hotmail.
Hotmail wordt niet ondersteunt omdat Hotmail geen pop3/smtp of wat dan ook voor een server heeft. er zijn wel HTTP plugins, maar niet voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Niks. Hotmail ondersteunt geen POP3, met IzyMail kan je je Hotmail openen met POP3 maar dat is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 03-05 08:15
juanp schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:05:
[...]

Bij mij werkt de iphone helemaal goed samen met de parrot 3200, heb alle contacten er netjes in staan, met meerdere nummers als ze die hebben.
(dit is volgens mij een externe sim functie)

Verder over bestands overdracht heb ik geen idee, maar de carkit werkt super!!
Thanx! Dat kon ik nergens terug vinden op het net, nu nog eens een keertje iemand hier in de buurt vinden met een iPhone die het eens met mij wil proberen, dan kan ik tenminste er eens over denken om de 3G variant te gaan halen :-)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
* Carnagy gaat ook voor de 3G variant. het liefst koop ik de Iphone simlockvrij zodat ik een vodafone abbonement erin kan stoppen. Dat ICM de snelheid van #3G is erg lekker :)

de Iphone ondersteunt geen HDSPA of wel?

En is er al meer bekend over die GPS chip die erin zou zitten? of is dat nog niet duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe verwijder je eigenlijk de muziek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Anoniem: 259858 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:06:
hoe verwijder je eigenlijk de muziek ?
in iTunes wissen en opnieuw syncen.
Carnagy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:59:
Dat weet nog niemand
En is er al meer bekend over die GPS chip die erin zou zitten? of is dat nog niet duidelijk?
Dat weet nog niemand. Nou ja, Steve Jobs dan, maar die verteld het pas op 10 juni.

[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 30-05-2008 17:11 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Carnagy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:59:
* Carnagy gaat ook voor de 3G variant. het liefst koop ik de Iphone simlockvrij zodat ik een vodafone abbonement erin kan stoppen. Dat ICM de snelheid van #3G is erg lekker :)

UMTS zonder HSDPA is ook niet zoveel soeps, van die 384 Kbit/s wordt ik echt niet blij ofzo.
Dus ga er maar vanuit dat een iPhone met UMTS ondersteuning ook gewoon HSDPA doet.
Anders zouden diensten als bijvoorbeeld een draadloze iTunes musicstore niet eens mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Muthas schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:37:
Niks. Hotmail ondersteunt geen POP3, met IzyMail kan je je Hotmail openen met POP3 maar dat is niet gratis.
Zozo... humeurtje... Je zegt het zelf al, alleen met een plugin werkt het. Wat ik ook al poste... voor de iPhone heb ik er echter nog nooit van gehoord, nu dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Eheh? Relax, die 'Niks.' was bedoeld op zijn vraag, zoals je ziet was ik een paar seconde later met posten als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Anoniem: 76468 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:46:
[...]

UMTS zonder HSDPA is ook niet zoveel soeps, van die 384 Kbit/s wordt ik echt niet blij ofzo.
Dus ga er maar vanuit dat een iPhone met UMTS ondersteuning ook gewoon HSDPA doet.
Anders zouden diensten als bijvoorbeeld een draadloze iTunes musicstore niet eens mogelijk zijn.
De iTunes musicstore is eigenlijk bedoeld om via Wi-Fi te werken http://www.apple.com/itunes/store/wifistore.html
Het kan dus goed zijn dat de nieuwe iPhone geen HSDPA ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand ervaring met die dingen zo als iwater dat glas bier en zo ?

volgens mij doe ik iets ook niet goed ,als k in summerbord een ander tema kiez en ik ga terug naar het menu met al die incons blijft dat het zelfde en bosspreff krijg ik niet aan de gang wat doe ik verkeerd ?

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 259858 op 30-05-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:57
Ik heb sinds gisteren een iMac, en toen sloot ik mijn iPhone erop aan en deze kwam keurig onder apparaten te staan in 'finder' .

Ik kon zo dus de met me iPhone gemaakte foto's op de iMac zetten. Maar nu wil ik dat net weer doen, maar de iPhone verschijnt niet onder Finder. iTunes ziet hem wel gewoon.

Hoe kan ik de iPhone weer in Finder krijgen? Of is er een andere manier om bij mijn foto's te komen?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 16:44
Via iPhoto of fotolader.app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:57
Via iPhoto kan ik de iPhone inderdaad zien. Dacht dat het finder was.

Thanx! (ben helemaal nieuw op het gebied van OS X)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:40
Dat weet nog niemand. Nou ja, Steve Jobs dan, maar die verteld het pas op 10 juni.
GPS zou aanwezig zijn, zie deze link:
http://www.iphoneclub.nl/...gt-gps-chip-van-broadcom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:18
En hoe zat het met 3G nu ? Ik bedoel, zou het dan echt de volle 3G (3,6mbit) benutten of maar de lichte variant ?

Is er ook een applicatie beschikbaar (aldaniet gehackt) waarmee de iPhone via Wifi als client voor een sip-server gebruikt kan worden? Een client die niet gebonden is aan een provider maar waarbij je kan kiezen wie de sip-provider is? zoals Ekiga voor linux/windows ?

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 01-06-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Hebben jullie ook het "probleem" dat de WebApp van Facebook de foto's niet meer actualiseert?
Sinds dat de lay-out van de fotopagina verandert is (4albums naast elkaar ipv 2), blijft de WebApp steken op de laatst-geupdate album van VOOR die layout wijziging (in de gewone versie)...
Opnieuw inloggen enzo helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Op basis van alle geruchten zal waarschijnlijk vandaag over een week de nieuwe iPhone aangekondigd worden, met als ik het goed heb firmware versie 2.0.

Wat ik me afvroeg: kunnen wij met onze "iPhone 1", zonder front camera, G3, GPS-module en nog meer andere features die de "iPhone 2" zal hebben (volgens de geruchten), gewoon firmware versie 2.0 erop zetten (zonder problemen)?

Ik weet dat d.m.v. de Pownage tool de beta van 2.0 erop gezet kan worden, maar ik heb het meer over de originele firmware 2.0 die straks uit gaat komen.

Als dit zonder problemen kan dan zal ik niet zo snel de need hebben om over te schakelen naar de nieuwe iPhone. Persoonlijk zullen de softwarematige features van firmware versie 2.0 mij meer interesseren dan de GPS-functie (heb TomTom) of bijv. G3 (niet echt een must-have) van de nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Het is nog helemaal niet zeker dat er een front-camera, 3G en/of GPS op de nieuwe iPhone komt ;) En tuurlijk komt die nieuwe firmware er ook voor de huidige iPhone, aan AppStore kunnen ze alleen maar verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108824

Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:34:
Het is nog helemaal niet zeker dat er een front-camera, 3G en/of GPS op de nieuwe iPhone komt ;)
Psst.... Ik had zojuist Steve aan de iPhone en hij zei het zelf ;) Kzei toch "volgens de geruchten" :)
Muthas schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:34:
En tuurlijk komt die nieuwe firmware er ook voor de huidige iPhone, aan AppStore kunnen ze alleen maar verdienen :)
Das inderdaad ook waar. Het blijft een Cashcow die iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 02-06-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Nog een week! Ben benieuwd, weet iemand hoe laat de keynote is want 9 juni voetbalt Nederland - Italie ook om kwart voor 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 02-05 16:44
Pixxa schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:51:
Nog een week! Ben benieuwd, weet iemand hoe laat de keynote is want 9 juni voetbalt Nederland - Italie ook om kwart voor 9
19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Muthas schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:12:
Eheh? Relax, die 'Niks.' was bedoeld op zijn vraag, zoals je ziet was ik een paar seconde later met posten als jij.
Ok. Vrienden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-04 13:07

Shaidar



Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen ...

Dan ben ik ineens ook van die vervelende aux-kabel in m'n auto af...

http://www.ipmart.com/mai...?&prod=42756&ref=2dayblog

Niet eens zo heel duur:)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als k me thema met summer bord wil aan passen gebreurt er niets ! doe ik iets fout ,of kan iemand mij uit leggen hoe dit heel simpel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Shaidar schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:41:
Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen ...

Dan ben ik ineens ook van die vervelende aux-kabel in m'n auto af...

Niet eens zo heel duur :)
Pas op hoor. Prijs is niet veel, maar waarschijnlijk de functionaliteit ook niet.
Zelf heb ik tijdenlang een Belkin FM zender/dock gebruikt voor in de auto.
Koste een fractie meer dan die jij wil bestellen (Belkin kostte 100,=).
Heel veel plezier aan gehad met mijn iPod, dus ik dacht "lekker voor mijn iPhone :9 "
Helaas, omdat de iPhone, zoals de naam al doet vermoeden, ook een phone is heeft deze radio contact met zendmasten (ook wel bekend als GSM).
Wel eens een mobiel (b.v. iPhone) bij een speaker gehouden?
Je kent het wel, dat lekkere geknetter van de straling.
Probleem met zo'n FM transmitter is dus dat het vreselijk stoort, let wel, heel erg dus.
Ik heb mijn iPhone er 1 keer ingehad voor zo'n 5 minuten, toen werd ik gek.
Natuurlijk kun je je iPhone in flightmodus zetten, maar ja, daar neem je je mobiel niet voor mee :|

Zoals ik al eerder postte heb ik deze gekocht en werkt perfect!
Inmiddels heb ik er nog 2 bijbesteld voor in andere auto's, kan niet meer zonder 8)
Als je die transmitter al besteld heb zou ik nog even wachten met het aux kabeltje weg te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:40
Ik zit al een tijdje te denken een iPhone aan te schaffen als opvolger van m'n Nokia 6230. Aan m'n nieuwe telefoon stel ik echter wat eisen:

-IMAP Mail (Gmail) (kan gewoon voor zover ik weet)
-Exchange voor calendar/agenda (kan vanaf Firmware 2.0)
-Tethering (iPhone gebruiken om via m'n laptop op internet te komen)

Vooral op het laatste punt zit ik een beetje vast. Apple heeft geen mogelijkheid om via Bluetooth de modem te gebruiken en hiermee (via GPRS/EDGE) via een laptop op internet te komen. Nu zijn er wel mogelijkheden met een iPhone die gejailbraked is. Je kan dan mbv SSH een verbinding naar de iPhone opzetten (via WiFi), waarna je via een proxy kan internetten.

Zeer omslachtig en een manier die ik ook liever niet gebruik. Mijn vraag is dan ook als volgt: Is tethering ook via een andere manier mogelijk? Dat ik er eenmalig veel voor moet doen maakt mij niet uit, maar ik wil daarna wel simpel kunnen verbinden met internet via m'n iPhone zonder dat ik proxy's e.d. daarvoor op m'n laptop moet instellen. Ik vrees van niet, maar vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Wellicht dat de nieuwe iPhone deze functie wel gaat ondersteunen, maar tot de release valt daar natuurlijk weinig over te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Milenco schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:34:
Ik zit al een tijdje te denken een iPhone aan te schaffen als opvolger van m'n Nokia 6230. Aan m'n nieuwe telefoon stel ik echter wat eisen:

Vooral op het laatste punt zit ik een beetje vast. Apple heeft geen mogelijkheid om via Bluetooth de modem te gebruiken en hiermee (via GPRS/EDGE) via een laptop op internet te komen. Nu zijn er wel mogelijkheden met een iPhone die gejailbraked is. Je kan dan mbv SSH een verbinding naar de iPhone opzetten (via WiFi), waarna je via een proxy kan internetten.

Zeer omslachtig en een manier die ik ook liever niet gebruik. Mijn vraag is dan ook als volgt: Is tethering ook via een andere manier mogelijk? Dat ik er eenmalig veel voor moet doen maakt mij niet uit, maar ik wil daarna wel simpel kunnen verbinden met internet via m'n iPhone zonder dat ik proxy's e.d. daarvoor op m'n laptop moet instellen. Ik vrees van niet, maar vragen kan natuurlijk geen kwaad.

Wellicht dat de nieuwe iPhone deze functie wel gaat ondersteunen, maar tot de release valt daar natuurlijk weinig over te zeggen...
toon volledige bericht
Ik heb het ooit eens een keer werkend gekregen via een SOCKS-proxy, vraag me niet meer hoe. Ik hoefde iig geen gekke dingen te installeren. De iPhone had wel SSH nodig om een aantal commands uit te voeren. Er hoeft niks te worden geinstalleerd, dus geen TinyProxy oid. Op Google is hier vast wel wat over te vinden. Het nadeel van deze methode was (is) dat je geen DNS server hebt. Misschien is daar nu wel weer een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk

http://www.iphoneatlas.co.../better-iphone-tethering/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
is het nu al zeker dat op 10 juni de iphone v2 wordt gepresenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 08:40
wd200 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:17:
is het nu al zeker dat op 10 juni de iphone v2 wordt gepresenteerd?
Nee, dat is niet zeker... Apple maakt dat soort dingen nooit van te voren bekend. Het is echter als je kijkt naar de geruchtenstroom vrijwel onverwijdelijk dat niet op de keynote of anders voor eind juni de nieuwe iPhone geintroduceerd zal worden :) .

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-04 16:15
Ik heb volgens mij een hele domme vraag maar ik heb dit nog nooit begrepen. Heb zelf al een half jaar een iPod Touch maar nu er een nieuwe iPhone komt ben ik daar best wel geïnteresseerd in. Hier mijn vraag:

In Nederland komt de iPhone (nog) niet officieel uit, dus als je er een wilt gebruiken moet je een SIM-lock vrije hebben right? Maar hoe zit het dan met de firmware, heb je dan nog gewoon van de rest een normale iPhone of heb je dan een gejailbreakte zoals ze dat noemen.

Want ik zou graag een gewone iPhone bezitter willen zijn met wel de bel-functie. Kan iemand me dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

FerdiV schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:45:
Ik heb volgens mij een hele domme vraag maar ik heb dit nog nooit begrepen. Heb zelf al een half jaar een iPod Touch maar nu er een nieuwe iPhone komt ben ik daar best wel geïnteresseerd in. Hier mijn vraag:

In Nederland komt de iPhone (nog) niet officieel uit, dus als je er een wilt gebruiken moet je een SIM-lock vrije hebben right? Maar hoe zit het dan met de firmware, heb je dan nog gewoon van de rest een normale iPhone of heb je dan een gejailbreakte zoals ze dat noemen.

Want ik zou graag een gewone iPhone bezitter willen zijn met wel de bel-functie. Kan iemand me dat uitleggen?
je kan er gewoon mee bellen en al het andere wat een niet gehackte iphone ook kan, maak je maar geen zorgen ;) hoe dit werkt mogen we hier niet bespreken, kijk anders even op iphoneclub.nl, daar vind je alle informatie die je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
FerdiV schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:45:

Ik val in herhaling, maar kijk eens op www.iphoneclub.nl, daar kan je alle informatie die je zoekt vinden.
Ik zal je alvast even op weg helpen:
http://www.iphoneclub.nl/...nu-handleiding-beginners/
http://www.iphoneclub.nl/...194-wiki.html#iphone_wiki

Lees vooral die eerste link goed door, daar staat alles in wat je moet weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Anoniem: 189953 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:01:
Zoals ik al eerder postte heb ik deze gekocht en werkt perfect!
Inmiddels heb ik er nog 2 bijbesteld voor in andere auto's, kan niet meer zonder 8)
Als je die transmitter al besteld heb zou ik nog even wachten met het aux kabeltje weg te halen ;)
Toevallig ook een plaatje van je auto met de HK ingebouwd? Ik ben huiverig voor weer een display en ab in mn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Bedankt voor je link! Hoewel het nog steeds flink wat stappen zijn, is het in ieder geval niet meer nodig om in elke applicatie een SOCKS proxy op te geven. Het is jammer dat het nog steeds wel zo'n 5 min werk is, elke keer als ik via m'n iPhone op internet wil.

Ondersteund de iPhone ook shell scripts? Volgens mij kan ik namelijk het grootste gedeelte van wat hier staat automatiseren: verbinden met een netwerk (toch?), IP instellen, Socks deamon starten, BIND deamon starten, SSH instellen. Hier zou ik toch gewoon een .sh scriptje voor kunnen maken die ik start vanuit de iPhone, en iets vergelijkbaars doe op m'n laptop (via OSX/Windows)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Milenco schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:06:
[...]

Bedankt voor je link! Hoewel het nog steeds flink wat stappen zijn, is het in ieder geval niet meer nodig om in elke applicatie een SOCKS proxy op te geven. Het is jammer dat het nog steeds wel zo'n 5 min werk is, elke keer als ik via m'n iPhone op internet wil.

Ondersteund de iPhone ook shell scripts? Volgens mij kan ik namelijk het grootste gedeelte van wat hier staat automatiseren: verbinden met een netwerk (toch?), IP instellen, Socks deamon starten, BIND deamon starten, SSH instellen. Hier zou ik toch gewoon een .sh scriptje voor kunnen maken die ik start vanuit de iPhone, en iets vergelijkbaars doe op m'n laptop (via OSX/Windows)?
Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar zoek eens op het forum van iphoneclub.nl, daar staat ontzettend veel info op, en daar is vast iemand die jou verder kan helpen.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
w.d schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:05:
[...]

Ik zou het je niet kunnen vertellen, maar zoek eens op het forum van iphoneclub.nl, daar staat ontzettend veel info op, en daar is vast iemand die jou verder kan helpen.
Succes!
Bedankt voor de tip! Voor de geïnteresseerden, ik heb hier een topic geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 02-05 21:57
vanmiddag op school lekker met water lopen kloten tijdens de praktijkuren, groot watergevecht met de hele klas maar op een gegeven moment kreeg ik een emmer water over me heen en ik had mijn iPhone nog in mijn zak, zo snel mogelijk afdrogen en hij werkt gelukkig nog helemaal alleen zegt ie nu af en toe dat er accesoires is aangesloten die neit voor de iPhone is terwijl ik er niets aan heb hangen.

waarschijnlijk is gewoon de connector van het dock vies ofzo maar is die melding ook uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
KillaH87 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:07:
vanmiddag op school lekker met water lopen kloten tijdens de praktijkuren, groot watergevecht met de hele klas maar op een gegeven moment kreeg ik een emmer water over me heen en ik had mijn iPhone nog in mijn zak, zo snel mogelijk afdrogen en hij werkt gelukkig nog helemaal alleen zegt ie nu af en toe dat er accesoires is aangesloten die neit voor de iPhone is terwijl ik er niets aan heb hangen.

waarschijnlijk is gewoon de connector van het dock vies ofzo maar is die melding ook uit te zetten?
Ik zou hem in ieder geval uit laten en goed laten drogen.. je weet nooit of er water in het binnenwerk is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
KillaH87 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:07:

Ik heb het zelfde voor gehad. Bij mij zat er wat water in de headphone jack waardoor de iphone helemaal in de war was. Eenmal terug thuis heb ik mijn oortjes er eens ingestoken en het probleem was op gelost. Goed laten drogen is de boodschap (haardroger kan helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-05 16:33

the mod man

iets van beeldmaker

Ik heb m'n iphone 1.1.4 jailbreakt maar krijg mail niet aan de praat, net als op m'n ipod touch) ik heb gmail geprobeerd en hotmail via inzymail. Ook yahoo wil niet.

bij hotmail via inzymail krijg ik dat de server niet beschikbaar is en dat ik m'n verbinding moet checken (vol bereik wifi) bij gmail soort gelijk probleem.

Hoe hebben jullie en wat voor mail (gratis) gebruiken jullie en hoe zit het met ssl

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik heb een review geschreven van de Seidio innocase voor de iPhone

hier is de review :)

Hallo forumgangers en iPhone liefhebbers. Ik heb sinds een week al mijn Seidio Innocase en heb hiervan geen reviews(behalve een halve gare op youtube) gezien, dus hierbij mijn review, sorry voor de slechte kwaliteit foto's. Het is geschoten met een hele oude digicam, vandaar(hopelijk komt er snel een spiegelreflex)

Hoe dan ook.

Het besluit om een Seidio Innocase aan te schaffen kwam eigenlijk doordat ik in Amerika(door tijdgebrek en iets wat men "vergeten" noemt) geen Incase Slider heb kunnen aanschaffen heb ik lang gezocht naar een goede vervanger voor een goede prijs. Dat bracht mij naar de Seidio innocase. Na wat ervaringen gelezen te hebben ben ik er voor gegaan, meerendeels ook omdat je het kon docken.

Eerst even wat foto's voor we verder gaan (nogmaals, sorry voor de kwaliteit en mijn photshop skills )

i.v.m. met dit forum en het blokkeren van plaatjes naar imageshack heb ik slechts de thumbs hier geplaatst, de grote foto's zijn in mijn orginele review te bekijken

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/3278/beide2te7cw3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/6585/beideio8wa3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/3932/beideomgedraaidfg0cn9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/4657/aleenstaandwc7sr4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/4152/dockjh9qo9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/779/dsc09058copyyh7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/415/dsc09048copygr7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/7039/dsc09044copyqq3.jpg

De kleur op de foto's is burgundy(en komt het best naar voren op de laatste 3 foto's)

De kleur zelf is in het echt heel mooi, geeft het een extra luxe look, de zwarte(die mijn broertje bezit) is tevens ook mooi.

Gebruikersgemak:

De Innocase is zeer gemakkelijk te gebruiken. Het komt in een simpele doos zonder instructies, deze zijn ook niet nodig omdat het eigenlijk wel voor zich spreekt hoe zoiets in elkaar moet zitten. De behuizing bevat aan de binnenkant felt(ben de nederlandse benaming even kwijt), hierdoor blijft de achterkant van je iPhone geheel krasvrij. Het docken is wel weer een klein probleem, aangezien het onderste stukje er moeilijk vanaf komt en bij het afkomen ook wat kleine krasjes op het chrome kan zetten, dit is ook de reden waarom ik nu alleen nog het kabeltje gebruik ipv de dock.

Looks:

Op looks scoort deze behuizing zeer hoog, de rood met zwart straalt luxe uit, terwijl de zwarte versie meer "stealth" uitstraalt. Het enige wat ik jammer vind is dat het onderste deel van de case een beetje recht is en niet mooi afgerond als de bovenkant(waarschijnlijk voor extra stevigheid).
Een pluspunt is wel dat het een deel van de chrome bezel laat zien, waardoor het toch de Iphone look behoud

Materiaal en kwaliteit:

Materiaal is een van de redenen waarom ik deze case heb gekozen. Ik hou niet van siliconen cases die verslappen en stof naar binnen laten,en tevens ook een groot deel van de phone bedekken. Een sok is wel beschermend(voor een groot deel), maar laat niks van de iphone zien, idem met flip over cases.

Het materiaal waar Seidio gebruik van heeft gemaakt is een hard plastic voor de binnenkant, en een rubberen buitenkant. Het rubber is zeer duurzaam en kleine krassen kun je er zo van wegvegen. Ook zal het rubber zeer goed helpen bij een val om wat kracht te absorberen en zal het er voor zorgen dat het niet zo snel uit je handen glipt.
Een bijkomend pluspunt is dat deze hardcase de iPhone niet veel dikker maakt waardoor de iPhone toch wat van zijn looks en stijl behoud.

De kwaliteit is ook goed, maar de afwerking(bij mijn case in ieder geval) laat veel te wensen over. Er zit op sommige plekken nog wat residu van het rubber in de vorm van kleine spikkels, dit is niet storend, maar valt wel op. De afwerking van het bovenste deel aan de binnenkant is goed, zeker door het gebruik van felt, maar helaas is dit niet toegepast voor de chrome bezel waardoor deze licht bekrast kan raken(maar dat hou je altijd wel)

Bij het onderste deel heeft Seidio besloten geen gebruik te maken van felt, de reden kan ik niet inzien, aangezien het plastic wel de achterkant zou kunnen beschadigen, maar dit is tot op het heden bij mij niet gebeurt.

Dus even samenvattend, plus en minpunten:

Pluspunten +
Mooie looks
Dockable zonder de hele behuizing eraf te halen
Goede bescherming
Grip door gebruik van rubber aan buitenkant
Zeer dun, waardoor de iPhone zijn charmes behoud

Minpunten -
Geen felt bij het chrome en onderkant
Beschadigd de chrome bezel lichtjes
Afwerking kan iets beter

Al met al is deze case een aanrader, de kleine krassen vallen geeneens op als de telefoon in de case zit(tevens zou m'n bezel er erger uit hebben gezien zonder de Innocase). De looks zijn zeer goed, qua looks is het nek aan nek met de Incase Slider en de bescherming is top

Als ik het een punt zou moeten geven zou ik het een 8 geven, aangezien de afwerking iets beter kan en er een beetje meer aan bescherming voor de chrome bezel gedaan kan worden. Maar voor 16 euro hoor je mij niet klagen

Ps: 16 euro is de prijs waar ik het van ebay heb gekocht, bij iphone2you staat dezelfde behuizing voor 39 euro, maar als je op ebay zoekt kom je geheid goedkoper uit

Als er nog op of aanmerkingen zijn of deze review is hier in GOT misplaatst(ik vind het wel een ervaring met de iphone, maarja, daar mogen de mods verder over beslissen :) ), meld deze aan mij. Dit is mijn eerste review dus het kan zijn dat ik een hoop moet aanpassen.

[mbr]De review is prima en past hier goed, maar de foto's zijn een beetje groot (bij elkaar ongeveer 4 mb). Ik heb er linkjes van gemaakt. Je kunt het beste thumbnails maken van 600 pixels breed en dan linken naar het origineel[/]:
code:
1
[url=origineel.jpg][img]thumbnail.jpg[/img][/url]

Edit: thumbnails erbij gezet :)

Edit2: ivm met dit forum en het blokkeren van plaatjes naar imageshack heb ik slechts de thumbs hier geplaatst, de grote foto's zijn in mijn orginele review te bekijken

[ Voor 13% gewijzigd door YoghurtO_o op 04-06-2008 20:57 . Reden: Thumbnails toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
the mod man schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:51:
Ik heb m'n iphone 1.1.4 jailbreakt maar krijg mail niet aan de praat, net als op m'n ipod touch) ik heb gmail geprobeerd en hotmail via inzymail. Ook yahoo wil niet.

bij hotmail via inzymail krijg ik dat de server niet beschikbaar is en dat ik m'n verbinding moet checken (vol bereik wifi) bij gmail soort gelijk probleem.

Hoe hebben jullie en wat voor mail (gratis) gebruiken jullie en hoe zit het met ssl
Hey,

wat ik heb gedaan is mijn msn account doorgelinked naar mijn gmail account(dus stuurt alle post door en maakt kopieen)
http://www.iphoneclub.nl/...turen-gratis-truukje.html

werkwijze gaat als volgt:
Zo ga je te werk:
1. ga naar Microsoft Online Services Home
2. Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons".
3. Lees de informatie goed door! Ook het deel over de prijzen.
4. Klik op "nu aanmelden" en daarna nog een keer op "nu aanmelden".
5. Kies je mobiele operator en vul je mobiele nummer in zonder 0 ervoor.
6. Doorloop de rest van het aanmeldproces. Vink bij Hotmail alerts of MSN alerts niks aan!
7. Zet in de settings meteen aan dat je geen SMS alerts voor Hotmail wilt ontvangen en dat de rest van je hotmail instellingen moeten blijven zoals ze zijn.
8. Rond de aanmelding af. Nu ontvang je een SMS met een 4-cijferige code om de service te activeren. Dit is de enige SMS die je krijgt en moet betalen via je mobiele operator!
9. Na de aanmelding ga je in je Hotmail naar "opties"=>"meer opties".
10. Nu in de sectie "Je hotmail aanpassen" naar de optie "Mobile alerts voor nieuwe berichten" en controleer of daar de optie "Geen. Stuur mij nooit Mobile alerts" aan staat. Je ontvangt hierdoor dus nooit een SMS en maakt dus ook geen verdere kosten. Klik op opslaan.
11. Ga nu in de sectie "je account beheren" naar "E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen".
12. Nu vul je ieder gewenst e-mail adres in, bijvoorbeeld je Gmail adres of een andere mailaccount van je. Je zult zien dat Hotmail dit adres nu wel accepteert!
13. Stel je iPhone in voor het ontvangen van Gmail of via het pop of IMAP account van je andere emailaccount en ontvang je hotmailtjes!

Veel plezier!

Let op! Als je iets verkeerd instelt en dus toch "mobile alert" SMS-jes ontvangt, dan maak je kosten!
Let goed op wat je doet. Het is je eigen verantwoordelijkheid dat je de juiste instellingen maakt!
Bij mij werkt het prima en gratis!

Groet,
Marco
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
ik probeer ringtones te instaleren. maar nu wordt er in dit topic gesproken over ringtones in installer.ap.
alleen welke sourch moet ik dan hebben voor die tool?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoghurtO_o
Dutchzilla schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:13:
ik probeer ringtones te instaleren. maar nu wordt er in dit topic gesproken over ringtones in installer.ap.
alleen welke sourch moet ik dan hebben voor die tool?
verwijderd omdat het mischien tegen de forumregels is

ps: kijk in je gallery

[ Voor 14% gewijzigd door YoghurtO_o op 04-06-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Je hebt een nette review gefabbed man, profi !

Verder: ik ben dus echt aan het wachten op de dev days of ze daar nu de 3G gaan voorstellen of niet.

Vraagje voor de mensen die hie rwat vaker passeren: stel dat er ééntje uitkomt, zou ik dan het beste er direct een laten komen om te voorkomen dat ze op zijn? (want ik dacht dat de huidige generatie op was, ergens hier gelezen te hebben). Of wacht ik beter tot ik ZEKER ben dat ze te unlocken zijn en de dingen al online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
mooie review van die case !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pixxa schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:56:
[...]

Toevallig ook een plaatje van je auto met de HK ingebouwd? Ik ben huiverig voor weer een display en ab in mn auto.
Ben vanmiddag bezig geweest met een van de nieuwe in te bouwen in mijn mini (classic :+ ),
helaas klein foutje gemaakt, sluiting in radio gemaakt :|
HK werkt perfect, mooi verwerkt, maar radio doet ff niets.
Morgen eerst dat probleempje de wereld uit helpen, dan zal ik foto's maken en posten.
Ik heb dan voorbeelden van HK in de Mini en een Citoen Jumper (bedrijfs auto).
Volgende week bouw ik de laatste in, deze komt in een Opel Safira,
die foto's volgen dan TZT ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik gebruik mn iPhone incombinatie met T-Mobile en uiteraard ook de Web 'n Walk dienst.
Enkel ik wordt constant 'gepest' door die irritante Speedmanager melding. Op een of andere manier wil hij de cookie hiervan niet opslaan waardoor Speedmanager bij elke Safari sessie minstens 1 keer om de hoek komt kijken. Heeft iemand een idee hoe ik hier vanaf kom ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Heb je firmware 1.1.4 al? Ik had met 1.1.3 namelijk ook dat probleem, Safari kon geen cookies onthouden, met 1.1.4 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
ricost schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:19:
Ik gebruik mn iPhone incombinatie met T-Mobile en uiteraard ook de Web 'n Walk dienst.
Enkel ik wordt constant 'gepest' door die irritante Speedmanager melding. Op een of andere manier wil hij de cookie hiervan niet opslaan waardoor Speedmanager bij elke Safari sessie minstens 1 keer om de hoek komt kijken. Heeft iemand een idee hoe ik hier vanaf kom ?
Zoek in de iFoneguide eXpirimental repo naar de cookie fix, dat werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Ik vraag me eigenlijk af of de Iphone simlock vrij zal zijn in Nederland zodra hij uitkomt. Of zal deze alleen icm met een abbonement te kopen zijn?

Wat zijn de verwachting voor de prijs m.b.t. een simlockvrije Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

w.d schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:36:
[...]

Zoek in de iFoneguide eXpirimental repo naar de cookie fix, dat werkt!
Thx, heb het geinstalleerd en verder geen problemen meer ondervonden _/-\o_
Ik heb 1.1.4 ja ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Carnagy schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:10:
Ik vraag me eigenlijk af of de Iphone simlock vrij zal zijn in Nederland zodra hij uitkomt. Of zal deze alleen icm met een abbonement te kopen zijn?

Wat zijn de verwachting voor de prijs m.b.t. een simlockvrije Iphone?
Het is niet eens zeker of en wanneer die komt, laat staan voor welke prijs.
Waarom komen dit soort vragen toch nog dagelijks aan de orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amphora schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:21:
[..vragen over iets wat er (nog) niet is..]

Het is niet eens zeker of en wanneer die komt, laat staan voor welke prijs.
Waarom komen dit soort vragen toch nog dagelijks aan de orde?
Dat vroeg ik me nu ook af :X

p.s. Radio in Mini werkt weer, zo ff beeldmateriaal verzamelen :+
(was enkel draadbreukje in massa, simpel opgelost, maar eer je het gevonden hebt :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Laatst online: 01-05 20:46
In de openingspost staat:
Je kunt wel op vastgestelde tijden je mailboxen laten controleren
Kun je ook om de x-minuten controlleren op nieuwe mail? En zoja, wat is dan de minimale tijd die hiertussen zit? Ik heb nu een Nokia, die kan het (bij pop3) maximaal elke 30 minuten. Kan de iPhone dit vaker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Johnvh schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:17:

[...]

Kun je ook om de x-minuten controlleren op nieuwe mail? En zoja, wat is dan de minimale tijd die hiertussen zit? Ik heb nu een Nokia, die kan het (bij pop3) maximaal elke 30 minuten. Kan de iPhone dit vaker? :)
De tijden voor mail controleren zijn 15 minuten, 30 minuten, 60 minuten, of handmatige controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 13:30
Johnvh schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:17:

[...]

Elke 15 minuten kan dit bij POP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234171

Help!

ik heb een vreemd probleem met mijn Iphone
Op het springboard kan ik alles "touchen"en openen de programma's
Echter kan ik in de programma's niets meer aanraken. Het reageert niet!
Weet iemand misschien wat hier het probleem van is? Wss softwarematig aangezien het in het springboard wel allemaal werkt.
Als ik ga restoren, ben ik dan al mijn nummers en smsjes kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:01
Heb ik laatst ook iemand mee geholpen, de oplossing was, herstart even je iphone ;)
Waarschijnlijk zal hij weer werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:11
Vreemd :s Zit denk indd in je software, heb je voordat het gebeurde nog iets nieuws geinstalleerd? Misschien is het daardoor wel gekomen.

Anders lijkt mij restoren dan de beste oplossing. Je kan je contacten (met iTunes) naar outlook oid synchroniseren en daarna met iTunes weer erop zetten. Smsjes ben je indd kwijt. Maar dat wist je natuurlijk al, want dat is al tig keer gezegd hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:06
Anoniem: 234171 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:41:
Help!

Weet iemand misschien wat hier het probleem van is? Wss softwarematig aangezien het in het springboard wel allemaal werkt.
Gebruik iPhone PC Suite, hiermee kun je je smsjes backen, en al je nummers en nog veeeelll meer. heb je ook al geprobeert om hem te resetten ofzo?? bovenste knopje + t ronde knopje lang indrukken??
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

toon volledige bericht
Vind het altijd wel leuk om te lezen dat mensen een iPhone nemen omdat die gewoon aan hun eisen voldoet ipv hebbedingetje/meelopen. Juich ik toe. Zelf ben ik iemand die veel met een telefoon doet en erg weinig belt (mailen via imap en surfen vooral). Ik wacht dan ook met de rest op de 3G variant iPhone en graag gewoon "legaal" verkrijgbaar, zodat ik niet hoef te importeren en truukjes uithalen en je geen garantie kunt claimen of daarvoor ook weer een hoop moeite moet doen. Als het echt een te duur toestel wordt (los) kan ik anders vast vrij cheap een non-3G modelletje scoren, die zal nl veelvuldig van de hand gedaan worden dan ;)

[ Voor 0% gewijzigd door 2Dutch op 06-06-2008 12:35 . Reden: moe :/ ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
op de voorpagina van de pers staat.

Apple lanceeert maandag een nieuwe versie van de iPhone... etc

Ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
darryl schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:08:
[...]

Gebruik iPhone PC Suite, hiermee kun je je smsjes backen, en al je nummers en nog veeeelll meer. heb je ook al geprobeert om hem te resetten ofzo?? bovenste knopje + t ronde knopje lang indrukken??
suc6
Eindelijk een GSM waarvan ik weet dat ik mijn smsjes kan backuppen !!!!

Hoe worden die opgeslagen trouwens als je een backup neemt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:18
2Dutch schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:32:
[...]
Als het echt een te duur toestel wordt (los) kan ik anders vast vrij cheap een non-3G modelletje scoren, die zal nl veelvuldig van de hand gedaan worden dan ;)
Gelukkig hebben die wel garantie en is het legaal om te importeren. Anders zou jij hem toch ook niet van iemand overkopen, gezien het "illegaal" zou kunnen zijn he ;)

Niets illegaal/"legaal" aan de iphone uit de US hoor.

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
LED-Maniak schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:05:
[...]
Als ie van daar komt is er idd niets illegaals aan

Totdat je er een ander firmware opzet, en importeren uit de US en gebruiken in Be of NL zijn nu éénmaal onlosmakelijk aan mekaar verbonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
HyperBart schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Als ie van daar komt is er idd niets illegaals aan

Totdat je er een ander firmware opzet, en importeren uit de US en gebruiken in Be of NL zijn nu éénmaal onlosmakelijk aan mekaar verbonden....
Dat is ook niet illegaal hoor. Denk niet dat de politie je er een boete voor zal geven, dus dan lijkt het mij niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
MarcoC schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:34:
[...]
Dat is ook niet illegaal hoor. Denk niet dat de politie je er een boete voor zal geven, dus dan lijkt het mij niet illegaal.
Het is het omzeilen van een veiligheidsmaatregel, en volgens mij is dat wel illegaal

Maar ik zat ook eerst in mijn kop van "illegaal" als in "ik heb er dan geen garantie meer voor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

In de EULA van Apple staat dat het niet mag, daar gaat om. Stel je houdt je niet aan zo'n EULA (in dit geval dus) wat kan Apple je dan maken? Volgens mij heeft Microsoft wel is personen aangeklaagd die Xbox-en ombouwden (ook tegen de EULA in dus) wat resulteerde in een boete meende ik. Dus als je jailbreakt schendt je de EULA en kan Apple je aanklagen (civiele procedure dus), maar ja, dat is de moeite niet waard.

Dan moet de EULA natuurlijk wel rechtsgeldig zijn in het land in kwestie.

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 06-06-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Wel wel wel :o

Hacker brengt VLC naar iPhone
ZottD - Bron - Site hacker

[ Voor 56% gewijzigd door HyperBart op 06-06-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

LED-Maniak schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:05:
[...]

Gelukkig hebben die wel garantie en is het legaal om te importeren. Anders zou jij hem toch ook niet van iemand overkopen, gezien het "illegaal" zou kunnen zijn he ;)

Okee, dacht dat daar wat moeilijk over kon worden gedaan, maar je kan dus je iPhone toch naar elke reseller brengen ter reparatie...mits je em kan herstellen naar normale staat. Bedoelde dan ook dat een non-3G goedkoper was en niet zo pijn doet als ie kapotgaat en je geen garantie hebt.

Overigens erg goed dat er meer en meer apps beschikbaar worden voor de iPhone, lekker alles naar je eigen wens/smaak :)

[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 06-06-2008 19:28 . Reden: nog steeds moe :/ :P ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb een composite kabel gekocht in een US Mac-Store, met als doel, mijn iPhone aan mijn tv te hangen. Alle kabels goed aangesloten, maar ik krijg noch beeld, noch geluid.

Mis ik iets?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
PAL versus NTSC? Beeldsysteem dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Pit kan beide aan, en ik krijg ook geen geluid via de tv ;(

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-04 12:22
In Spanje (ja, want ik woon daar) gaan er geruchten rond dat telefonica de Apple Iphone 2 gaat aanbieden voor 99 euro, mogelijk nog deze maand . Men zegt dat mogelijk heel Europa (behalve de UK, 126 euro) de Iphone voor deze prijs gaat krijgen. Apple zou hun inkomsten verkrijgen via andere kanalen, namelijk een deel van de abonnementskosten en natuurlijk de Itunesstore.
De aankoopprijs geldt natuurlijk alleen voor de duurdere abonnementen. (En in Spanje is 3G nog vrij duur naar mijn mening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:06
HyperBart schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Eindelijk een GSM waarvan ik weet dat ik mijn smsjes kan backuppen !!!!

Hoe worden die opgeslagen trouwens als je een backup neemt ?
ze worden in een bestandje opgeslagen op je PC in de map waar je t proggie hebt geinstalleerd, ik weet niet of je het uit kan lezen met de pc maar je kunt ze wel "restoren" naar je iphone

heb zelf nooit egt iets gebackuped, hij doet wel een paar backups automatisch: contacten, settings, sms'jes.
maar die heb ik nog nooit terug hoeven te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn iphone inderdaad moeten restoren.
Wel alles kunnen backuppen gelukkig.

Nu ik de jailbraik opnieuw heb uitgevoerd heb ik opeens geen VIDEO app meer
Weet iemand hoe ik deze er terug op kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 234171 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:38:
Ik heb mijn iphone inderdaad moeten restoren.
Wel alles kunnen backuppen gelukkig.

Nu ik de jailbraik opnieuw heb uitgevoerd heb ik opeens geen VIDEO app meer
Weet iemand hoe ik deze er terug op kan plaatsen?
Video app? Die heb ik nog nooit op de iphone gezien, alleen op de itouch.

Moet je bij installer even een mod zoeken. Dan krijg je een video app :)

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234171 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:41:
Help!

Bekend probleem voor mensen die today screen app's hebben gebruikt.
Ik weet voor 99,9% zeker dat je Kate er op hebt (gehad).
Helaas is de oplossing restore en zelfs dat gaat niet zonder slag of stoot.
Advies: gebruik de zoekfunctie op iphoneclub.nl , daar is dit al heel vaak langsgekomen.
Lees je even goed in en ga aan de slag, alvast heel veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joeltje schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:16:
Ik heb een composite kabel gekocht in een US Mac-Store, met als doel, mijn iPhone aan mijn tv te hangen. Alle kabels goed aangesloten, maar ik krijg noch beeld, noch geluid.

Mis ik iets?
Ik gebruikte eerst mijn kabels van de iPod Video,
omdat ik ook geen beeld/geluid kreeg ben ik gaan Google-en.
Blijkt de dock-conector iets veranderd te zijn waardoor deze niet bruikbaar zijn :/ .
Oplossing, je moet de nieuwe kabel hebben voor de iPod Touch, dan werkt het als een zonnetje.
Kost wel wat, maar er zit wel een extra adapter bij, altijd handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Anoniem: 189953 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:52:
[...]

Ik gebruikte eerst mijn kabels van de iPod Video,
omdat ik ook geen beeld/geluid kreeg ben ik gaan Google-en.
Blijkt de dock-conector iets veranderd te zijn waardoor deze niet bruikbaar zijn :/ .
Oplossing, je moet de nieuwe kabel hebben voor de iPod Touch, dan werkt het als een zonnetje.
Kost wel wat, maar er zit wel een extra adapter bij, altijd handig ;)
En die heb ik gekocht, maar werkt helaas niet....

Ik heb niets te melden.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.