[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 39.528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Oh, oeps :P Dat wist ik niet, keek paar maanden geleden en volgens mij was het toen alleen maar CC. Anyway, op naar de Steam Store dan maar :Y) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zal toch tevreden zijn als het free weekend gedaan is.
Daarjuist op 12 man team bij 2fort.
3 medics, 3 snipers.
2 medics zaten elk een sniper te healen.
Ik had net 2 pyros gedood als pyro dus ik zat laag op health.
Komt een pyro onze basis binnen ik ga er dus op af want ik zag een medic staan.
Wat doet die medic, begint te schieten met needlegun Afbeeldingslocatie: http://media.cuvedev.net/smilies/shutup.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Of die prutsmedics die elkaar gaan healen, dan zie je een heavy lopen die gehealed wordt door een medic, en die medic wordt ook weer gehealed door een andere. Het hele team wordt dan afgeslacht, en vervolgens kunnen alle enemies zich richten op die ene heavy. :X

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Switch schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:56:
Steam doet niet aan iDeal of Paypal voor zover ik weet, dus bij gcshop ofzo is een goed alternatief voor de mensens zonder CC :)

Dom dat Steam niet aan PayPal doet, anders had ik al een hoop spellen van ze gekocht
iDEAL is ook mogelijk. Kies Clickandbuy bij het betalen en daarna iDEAL 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchmega op 23-06-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:33:
Argh, dit is echt niet te doen als spy zijnde.
Elke pyro checkt op spies, en laat er nou eens een hele stampede van pyros in elke map zitten.
Ik ben hardcore spy speler en ik ben NOT amused met deze update.
Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Heb zaterdag heel wat uurtjes zitten spelen (vooral als medic) maar ik heb niet echt een overschot aan pyros ervaren was meestal wel in balans.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:33:
Argh, dit is echt niet te doen als spy zijnde.
Elke pyro checkt op spies, en laat er nou eens een hele stampede van pyros in elke map zitten.
Ik ben hardcore spy speler en ik ben NOT amused met deze update.
Wilde zo ie zo al wat plaatsen over de spy. Als spy spelen ging bij mij best goed, vooral bij de nieuwe maps op server 1. Een pyro stabben geeft een 10x grotere kick vooral als ze net uit de spawn lopen, lullig :X .

Kan niet wachten op de spy updates.

(kaluro2, wat is je ingame naam)

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 23-06-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Volgens mij haalt zo'n weekeind best veel mensen over. Heb vorige week een collega van me gepushed en die heeft dit weekeinde ook 9,5 uur gespeeld. Hij kan nu niet wachten tot het vijf uur is, zodat hij Orange Box kan gaan kopen.

Oh, en hij plakt nu uitgedraaide plaatjes van Sappers op mijn laptop. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
LUH-3417 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:15:
geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Cabo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:13:
[...]

Wilde zo ie zo al wat plaatsen over de spy. Als spy spelen ging bij mij best goed, vooral bij de nieuwe maps op server 1. Een pyro stabben geeft een 10x grotere kick vooral als ze net uit de spawn lopen, lullig :X .

Kan niet wachten op de spy updates.

(kaluro2, wat is je ingame naam)
Haal die 2 eens weg en je hebt m'n steam en tevens in-game name ;)

"Kaluro" dus :), ik heet vrijwel overal waar ik kom kaluro :p, alleen had foutje gemaakt @ Tweakers, dus loop ik nu met kaluro2 rond ~.~
.Gertjan. schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Heb zaterdag heel wat uurtjes zitten spelen (vooral als medic) maar ik heb niet echt een overschot aan pyros ervaren was meestal wel in balans.
Ik heb een twintigtal screenshots gemaakt waar ik ineen team van 7 man zat, waarvan er 5 pyro waren bijvoorbeeld, of dat de enemy opeens met 6 pyros te base uit kwam rushen O_O en dan zat er 1 zo'n scout achteraan te bunnyhoppen.. ging nergens over :p

[ Voor 31% gewijzigd door kaluro2 op 23-06-2008 12:44 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja dat was te verwachten he ? Dit had je ook toen de medic update was uitgekomen, alleen gaat dit denk ik iets langer aanhouden aangezien ze de pyro veel maar dan ook veel te leuk hebben gemaakt nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:12:
Ach ja dat was te verwachten he ? Dit had je ook toen de medic update was uitgekomen, alleen gaat dit denk ik iets langer aanhouden aangezien ze de pyro veel maar dan ook veel te leuk hebben gemaakt nu :+
Zodra de sniper achievements uitkomen, dan zal het lekker rustig blijven :+ Gezien niet veel mensen dat willen en/of kunnen spelen :P

Maar dan blijf ik wel ff van de server af als jij er ook bent. Anders is het niet grappig :P :(

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Zodra de sniper achievements uitkomen, dan zal het lekker rustig blijven :+ Gezien niet veel mensen dat willen en/of kunnen spelen :P
Moet je eens nagaan wat er gebeurt als er achievements voor de heavy of soldier komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zeg me aub dat free weekend bijna gedaan is.
5 snipers in een 12 man team op 2fort.
volgende ronde 3 snipers 3 engies, ander team kan vrolijk in ons basis rondlopen & een engie van het andere team kan een sentrie bouwen op hun battlements...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Net een rondje 2fort, 8 vs 8. Wij hadden 1 sniper, 1 medic, 1 heavy, 2 soldiers, 1 pyro
(ik) en 2 engineers. De tegenstander (blauw) had 4 scouts en 4 pyro's. :X We wonnen uiteindelijk binnen 4 minuten met 3 captures. Onze heavy ging samen met de medic de intel halen, de 2 soldiers bleven rondlopen in hun basis, en ik verdedigde samen met de sniper en de engineers. Piece of cake dus.

Een pyro is een pure support class voor soldiers en heavies. Met alleen pyros aanvallen werkt niet, want je wordt op afstand verrot geschoten door soldiers en snipers. Als je als support voor heavies of soldiers gaat kan je eenvoudig de tegenstander in een hoek drijven, die in de fik zetten en laten finishen door de anderen.

[ Voor 29% gewijzigd door AtleX op 23-06-2008 13:27 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
Simon Verhoeven schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:21:
Zeg me aub dat free weekend bijna gedaan is.
5 snipers in een 12 man team op 2fort.
volgende ronde 3 snipers 3 engies, ander team kan vrolijk in ons basis rondlopen & een engie van het andere team kan een sentrie bouwen op hun battlements...
Gisternacht al, er zijn ook genoeg mensen die gewoon hun eigen (solo) gang gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

Maar dan blijf ik wel ff van de server af als jij er ook bent. Anders is het niet grappig :P :(
[/quote]

Ach joh, dat zal wel wat meevallen.. zit de laatste tijd iets meer uitleg te geven over de sniper aan mijn andere teamleden op een andere server... ( ivm wars en ik niet altijd aanwezig kunnen zijn enzo) dus je zult tijd zat hebben denk ik 8)
AtleX schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:25:

Een pyro is een pure support class voor soldiers en heavies. Met alleen pyros aanvallen werkt niet, want je wordt op afstand verrot geschoten door soldiers en snipers. Als je als support voor heavies of soldiers gaat kan je eenvoudig de tegenstander in een hoek drijven, die in de fik zetten en laten finishen door de anderen.
Dat is niet helemaal correct, de pyro is na de update een stuk aggresiever geworden kwa gameplay als je kiest voor de offensieve kant met backburner of de defensieve kant met die airblast maakt echt een wereld van verschil.

Komt nog bij dat het helemaal map afhankelijk is, bij closecombat zijn de kansjes van de pyro behoorlijk gestegen en zelfs op een afstandje kan ie nog redelijk schade doen. pyro als support class ik dacht het niet, tenminste niet op de manier zoals jij hem nu schetst

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
@Painkilla: ik vind TF2 onder DX8 een leukere stijl hebben dan onder DX9. Veel meer cartoony. Qua FPS is DX8 echt niet altijd stappen beter dan DX9 hoor. Processor is vaak de bottleneck, de grafische kaart minder.

En joepie, ze hebben een update gegeven:
Team Fortress 2

* Fixed "Hot on your Heels" counting non-flamethrower based kills
* Fixed some Pyro achievements not working on some servers
* Fixed Compression Blast and Flare Gun trail particles on DX8
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes
Fuck Yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

LUH-3417 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:15:
Volgens mij haalt zo'n weekeind best veel mensen over. Heb vorige week een collega van me gepushed en die heeft dit weekeinde ook 9,5 uur gespeeld. Hij kan nu niet wachten tot het vijf uur is, zodat hij Orange Box kan gaan kopen.

Spy sapping my macbook!

Ik ben dan ook snel verslaafd aan spellen :)

O, en hoi iedereen. ;)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:41:
[...]

Haal die 2 eens weg en je hebt m'n steam en tevens in-game name ;)

"Kaluro" dus :), ik heet vrijwel overal waar ik kom kaluro :p, alleen had foutje gemaakt @ Tweakers, dus loop ik nu met kaluro2 rond ~.~
Nog nooit gezien, daarom vroeg ik het. Succes hardcore spy :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Die achievement waarin je 100 projectiles moet blasten met je flamethrower is trouwens heel gemakkelijk te halen. Als er ergens een veld van acht stickies ligt gewoon die een paar keer opbezemen. Is per blast weer 8 projectiles erbij.

Yo, Gonzo, als je goed je best doet, mag je straks vast ook wel op de GoT-servers spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Cabo schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:42:
[...]

Nog nooit gezien, daarom vroeg ik het. Succes hardcore spy :Y)
ik zit nooit op de GoT server :) dus je zult me niet snel tegenkomen nee idd, daar komt bovenop dat ik tot 5 stage moet lopen, en 4 van de 5 dagen 's avonds naar de gym ga ;) dan blijft er de woensdag+weekend over :P

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:32:
quote]Notna schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:16:
[...]

[/quote]

Ach joh, dat zal wel wat meevallen.. zit de laatste tijd iets meer uitleg te geven over de sniper aan mijn andere teamleden op een andere server... ( ivm wars en ik niet altijd aanwezig kunnen zijn enzo) dus je zult tijd zat hebben denk ik 8)

[...]

Dat is niet helemaal correct, de pyro is na de update een stuk aggresiever geworden kwa gameplay als je kiest voor de offensieve kant met backburner of de defensieve kant met die airblast maakt echt een wereld van verschil.

Komt nog bij dat het helemaal map afhankelijk is, bij closecombat zijn de kansjes van de pyro behoorlijk gestegen en zelfs op een afstandje kan ie nog redelijk schade doen. pyro als support class ik dacht het niet, tenminste niet op de manier zoals jij hem nu schetst
Dat was een beetje mijn punt ook. De maps zijn vaak erg klein met veel obstakels en weinig beweegruimte. Pyro's, met hun nieuwe abilities, hebben nu een flink voordeel. Ambushen konden ze al. Snipers en soldiers waren de counter-class. Maar met die flaregun (in handen van betere spelers) worden Snipers gefucked. Soldiers hebben veel lol met de compression blast. Ook de Stickies van demomen zijn een makkelijk obstakel geworden voor een Pyro

Met de introductie van de achievements wil bijna iedereen wel ff Pyro zijn. Scouts en Spies zie je gewoon weinig op deze maps.

Probeer (voor de grap) eens een OrangeX map. Veel ruimere maps waar de pyro echt de underdog is.

Achievements zijn leuk, alleen vernaggelen ze de verhoudingen in de eerste weken van release. In dat opzicht pleit ik voor een full achievement patch als ze allemaal klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
lekker voor soldiers en demo's, hoop dat ze het moeilijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach als ik demo speel valt het best goed mee.
Gewoon af en toe een paar stickies bij een hoekje leggen voor je rondloopt.
Maar zelfs als ik pyro speel vind ik backburner OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mja, ik vind het niet erg al die pyro's, het is nog steeds easy op een klein afstandje met de Heavy of Demo. Huppa, gaan d'r weer 2, en daar weer 2, en daar nog 1... zo ging het althans vanmiddag ffies.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpt.com/img/files/sx016c979n8wvg914uga_thumb.jpg
Arnie de Pyro Soldier !

Viel me vanmiddag ineens op :P

De flaregun vind ik overigens erg handig, maar meer om mensen te pesten, dan ze echt te killen.
Had ook een mooie actie bij Granary geloof ik. Was samen met Dersan.
Als pyro was ik C in de toren aan het verdedigen, komt Dersan de demoman ineens van voor naar C toe vliegen. Dus ik ging hooghouden met Dersan :D met die airburst zeg maar. Nadat Dersan 3 of 4 keer in de lucht werd geblazen, waren helaas mijn kogels op. Dersan + team had gewonnen. _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Gisteren TF2 gekocht. Zoek ik achter servers, staat de [GoT] server meteen bovenaan!
En het was erg leuk, ook al moet ik nog veel ontdekken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:37:
[afbeelding]
Arnie de Pyro !

De flaregun vind ik overigens erg handig, maar meer om mensen te pesten, dan ze echt te killen.
Als pyro was ik C in de toren aan het verdedigen, komt Dersan de demoman ineens van voor naar C toe vliegen. Dus ik ging hooghouden met Dersan :D met die airburst zeg maar. Nadat Dersan 3 of 4 keer in de lucht werd geblazen, waren helaas mijn kogels op. Dersan + team had gewonnen. _/-\o_
Arnie de Pyro met een plaatje van een soldier....

Wat is het nou!? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:06
En weer een nieuwe update...het is wel update week deze week....3 in 1 week tijd...zover
# Reduced Medic's unlockable requirements to match that of the Pyro's. Medic players now meeting the requirements will receive their unlockables shortly after joining a server
# Fixed Spy sapper viewmodel animation popping
# Fixed another issue with the Hot on your Heels achievement
# Incorporated the new Russian fonts into the base Team Fortress 2 fonts. Fixes the missing fonts problem when running in Russian with English VO
Nu heb ik dus eindelijke alle medic achievements... had bijna de 1.000.000 healing points, alleen die heavy met 2 punches lukte me niet...geen heavy die tijdens een normale game even 2 slachtoffers wilde neermeppen... en achievementservers daar ben ik tegen...
Moet wel zeggen dat de pyro achievements stukken makkelijker zijn dan die van de medic... je hoeft er ook geen rare dingen voor te doen....gewoon je team helpen het doel van de map te bereiken en de achievements vliegen je om de oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:21:
[...]

Arnie de Pyro met een plaatje van een soldier....

Wat is het nou!? :P :+
Gefixt :) Arnie de Soldier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
chrisO schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:41:
En weer een nieuwe update...het is wel update week deze week....3 in 1 week tijd...zover

Nu heb ik dus eindelijke alle medic achievements... had bijna de 1.000.000 healing points, alleen die heavy met 2 punches lukte me niet...geen heavy die tijdens een normale game even 2 slachtoffers wilde neermeppen... en achievementservers daar ben ik tegen...
Moet wel zeggen dat de pyro achievements stukken makkelijker zijn dan die van de medic... je hoeft er ook geen rare dingen voor te doen....gewoon je team helpen het doel van de map te bereiken en de achievements vliegen je om de oren :)
Neen, je hebt dan niet alle achievements, je hebt alle unlockables. Als medic moest je 3 x 12 achievements halen om alles vrij te spelen, bij de pyro was dit 10, 15 en 20 (volgens mij). Voor de pyro betekent het dat je niet alles hoeft te halen om alle unlockables te krijgen. Dit is nu ook het geval voor de medic. Je kunt die laatste achievements dus nog gewoon halen, maar het hoeft niet meer voor de unlockables.

Ik was gister hard op weg om de 10.000 healing in 1 leven te halen, ga ik dood door splashdamage van een k*tsticky. En het ging net zo lekker op Dustbowl met ons team.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 09:06
Mik! schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:24:
[...]

Neen, je hebt dan niet alle achievements, je hebt alle unlockables. Als medic moest je 3 x 12 achievements halen om alles vrij te spelen, bij de pyro was dit 10, 15 en 20 (volgens mij). Voor de pyro betekent het dat je niet alles hoeft te halen om alle unlockables te krijgen. Dit is nu ook het geval voor de medic. Je kunt die laatste achievements dus nog gewoon halen, maar het hoeft niet meer voor de unlockables.

Ik was gister hard op weg om de 10.000 healing in 1 leven te halen, ga ik dood door splashdamage van een k*tsticky. En het ging net zo lekker op Dustbowl met ons team.
hmmm typfoutje van mijn kant...ik bedoelde ook dat ik dan eindelijk alle unlocks heb natuurlijk... die achievement dat ik een heavy moet uberen en dat hij/zij 2 tegenstanders dood moet stompen kan me dan verder gestolen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Join the club : Ik zat op 9685 en toen zat een Spy opeens achter me => stabbed :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
nero355 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:36:
[...]

Join the club : Ik zat op 9685 en toen zat een Spy opeens achter me => stabbed :'(
Ik weet niet precies wat mijn aantal gister was, maar mijn 'record' staat nog steeds op 9845 ofzo.. So close, yet so far. Op de GoT-server heb ik sporadisch maar de mogelijkheid om enigzins in de buurt te komen van de 10.000. Je past je speelstijl aan aan het niveau van dat moment. Speel ik met veel bekenden dan ben ik continue in de voorhoede aanwezig en ga ik regelmatig dood. Speel ik met mensen die ik (nog) niet goed ken, dan speel ik veel meer op safe en heb je meer kans op het behalen van de achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:37:
[afbeelding]
Arnie de Pyro Soldier !

Dat was echt geniaal, ik stickyjump dus erop en schiet wat sticky's naar beneden ondertussen, maar ik bleef maar in de lucht hangen ik dacht eerst van huh wat gebeurt er nu dan en toen dacht ik een tijdje later, owja.....airblast pyro :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
[...]

Ga dan ook niet bij een sentry staan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ik zie het al helemaal voor me, airblast mappen. Paar pyro's staan onderaan in een cliff en vormen een brug voor het andere team dat erover heen gaat zweven ofzo. :)

Het verminderen van de unlockables van de Medic vind ik heel fijn, heb ze nu meteen alle 3 :) ipv. dat ik er bijna 2 had met m'n 24 achievements. Wat betreft de 10.000 healpoints heb ik die lekker op safe gehaald een keer in de spawn van dm_store, eerst de map in, toen ik erg veel punten had ging ik op safe ff naar binnen :+ . Misschien flauw maar zoals jullie ook al aangeven, heel frustrerend als je er telkens nét naast pist :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Morti schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:01:
[...]

Ga dan ook niet bij een sentry staan! ;)
:(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Mooi, heb ik dus eindelijk die ubersaw (+/- 33 achievements) \o/

Verder kunnen de meeste achievements me gestolen worden, maar ik vind ht wel komisch als je toevallig eentje haalt en er dan achterkomt dat je medics met een undeployed ubercharge in de fik hebt gestoken (die dominated player die disconnect is ook prachtig om plots te halen) :)

Overigens had ik enorm veel mazzel met mijn medic achievements: zowel 1 miljoen als 10.000 healing had ik al enige tijd voor de update kwam. Mijn record hangt nu ergens rond de 24600 healing in 1 life of zo, dankzij een clanmatch/training (met vele close calls). Mag op mn blote knietjes daarvoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nieuwe update .... medic krijgt nu alle wapens na 22 achievements net zoals bij de Pyro.
Ik heb nu dus eindelijk voor het eerst de übersaw ! Ik moet trouwens nog alleen de million health achievement en ik heb ze allemaal. En op 4 na, allemaal eerlijk op publics gehaald !
Ik heb nu 22 Pyro achievements maar die heb ik bijna allemaal gegrind.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:25:
Nieuwe update .... medic krijgt nu alle wapens na 22 achievements net zoals bij de Pyro.
Ik heb nu dus eindelijk voor het eerst de übersaw ! Ik moet trouwens nog alleen de million health achievement en ik heb ze allemaal. En op 4 na, allemaal eerlijk op publics gehaald !
Ik heb nu 22 Pyro achievements maar die heb ik bijna allemaal gegrind.
chrisO in "[PC] Team Fortress 2, deel 7" :+

Verder wel fijn, hoef ik niet van die debiele achieves meer te halen. Kan ik tenminste weer lekker sniper en soldier spelen. Ik grind dan ook alleen die wapens om ze te hebben. Niet om ze te gebruiken. Speel amper die classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik speel alle klassen ... al is het wel al een maand geleden dat ik nog engineer ben geweest. Zo'n lame klasse en tegen goede spelers ben je kansloos als engineer zonder een goed support team. Het wegblazen van stickies met een paar pyro's is nu wel een goede tacktiek.
Als ik een medic ben dan haat ik de demoman.
Als ik een demoman ben dan haat ik de soldier.
Ben ik een soldier dan haat ik de scout.
Ben ik een scout heb ik een bloedhekel aan de engineer.
Ben ik een engineer dan haat ik de spy
Ben ik een spy dan haat ik de pyro
En als pyro heb ik een hekel aan de heavy.
En als heavy haat ik de sniper!
Rock around the clock ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Laatst online: 02-03 14:36
Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:44:
Rock, paper, scissors....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik speel alle klassen ... al is het wel al een maand geleden dat ik nog engineer ben geweest. Zo'n lame klasse en tegen goede spelers ben je kansloos als engineer zonder een goed support team. Het wegblazen van stickies met een paar pyro's is nu wel een goede tacktiek.
En daarom heet het ook Team-Fortress. Het moet balanced blijven eh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
En met de sniper, aan wie hebt gij dan een ware hekel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Countersniper

Endless loop ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik moet er nog één verzinnen die echt een endless loop is waar de laatste de eerste haat maar die is wel moeilijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Zo, net ook maar even via steam Team Fortress 2 aangeschaft. Ziet er veelbelovend uit, gelijk de hele "Orange Box" maar aangeschaft voor 25 euro :P (Geweldig die dollarkoers ;) )

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Geweldig die dollarkoers ..... jij rijd zeker geen auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Daarnet sinds een paar dagen weer op de GoT-server gespeeld, maar kennelijk is het daar ook Pyro Fortress 2. Vooral jammer dat de meeste mensen er geen kont van bakken. Is een class limit echt geen idee?

Laat ze alsjeblieft naar de achievementservers gaan, daar die troep grinden en dan weer gewoon TF2 spelen. Bah zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:46

The Zep Man

🏴‍☠️

LUH-3417 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:21:
Daarnet sinds een paar dagen weer op de GoT-server gespeeld, maar kennelijk is het daar ook Pyro Fortress 2. Vooral jammer dat de meeste mensen er geen kont van bakken. Is een class limit echt geen idee?

Laat ze alsjeblieft naar de achievementservers gaan, daar die troep grinden en dan weer gewoon TF2 spelen. Bah zeg.
Hetzelfde probleem. Ik zie op veels te veel servers dat er zo 6-8 pyro's in 1 team zitten. Het is jammer dat er geen demoman unlocks zijn, want als je merkt hoeveel ik er al heb opgeblazen... De meeste pyro's trappen namelijk nog steeds in stickies die verborgen zijn om een hoekje. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Wat is het probleem? Als je eigen team zuigt omdat iedereen pyro is ga je lekker naar het andere team als demo of sniper ... en dan neem je wraak ..... dan leren ze het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:31:
Wat is het probleem? Als je eigen team zuigt omdat iedereen pyro is ga je lekker naar het andere team als demo of sniper ... en dan neem je wraak ..... dan leren ze het wel af.
Probleem is dat beide teams elk 6-8 pyro's hebben. En er is niets dommers om te zien dan twee pyro's die elkaar in de fik proberen te zetten.

Ik ben ook voor een class limit-systeem gebaseerd op het aantal spelers binnen een team die standaard aan staat (zodat server-admins dit zelf uit kunnen zetten indien gewenst).

[edit]
Aan de andere kant: als spy 4 snipers achter elkaar neersteken op 2fort heeft ook wel wat. :+

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Maar het leuke van TF2 is dat je met elkaar kunt afspreken om allemaal één class te gaan en zo het andere team te ownen als ze niet op tijd counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:08:
Geweldig die dollarkoers ..... jij rijd zeker geen auto ?
Ik bedoel het ook in het opzicht van online aankopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Houd het ontopic

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 19:43:
Maar het leuke van TF2 is dat je met elkaar kunt afspreken om allemaal één class te gaan en zo het andere team te ownen als ze niet op tijd counteren.
Dat is zeker leuk, maar misschien is het een goed idee om tijdens de updates bepaalde classes te limiten. Dik de helft van alle servers houdt nu pyro vs pyro-matches, met hier en daar een verdwaalde demoman als scheidsrechter. Ik speel juist graag op GoT omdat daar vaak teams zijn te vinden die proberen samen te werken, na te denken en te winnen, maar daarnet was het gehalte van gelatexde achievement-jagers me iets te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Op teamfortress.be is een thread gestart om te bepalen of er animo is voor class limits.

Had trouwens gisteravond nog steeds maar 23 medic achievements, dus ben de rest maar bij elkaar gaan farmen (speel best veel medic, ben eigenlijk wel benieuwd naar de wapens). House Call is bugged voor mij, die wordt gewoon helemaal niet getriggerd. Anyway, paar uurtjes achievements gegrind, mijn stats overhoop gehaald (klopten voorheen precies, nu 91 kills als medic enzo)....

paar uur later patchen ze de medic achievements 8)7

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 08:43
Het spel moet eigenlijk zelf dusdanig in balans zijn dat class limits niet nodig zijn.
Maar als ze elke keer maar 1 class achievements geven, zou ik voor de betreffende class bijvoorbeeld een limiet van 3 zetten bijvoorbeeld. Totdat de hype weer overgewaaid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 08:26
Ik zal het ook nog even crossposten, maar mijn mening over classlimits is dat ze het probleem beperken, niet oplossen. Dan krijg je bijvoorbeeld met classlimit 2 of 3 (wat ik echt de max vind voor pyro's in bijna elk level), dat in 90% van de gevallen diegene de spots bezetten die NIET bezig zijn met het team, maw achievements whoren of gewoon vervelend willen zijn.

Ik spreek uit ervaring mbt servers waar scouts en snipers een classlimit hebben.

De echte oplossing is gewoon dat alle regulars NIET gaan achievement whoren op #1. Het is een mentaliteits probleem, dat je niet oplost met allerlei foefjes aan de serverkant. Er zijn altijd (zeker in de avond) een groot aantal regulars op de server, die het forum lezen en weten dat dit niet gewenst gedrag is. Wij (de regulars) moeten het voorbeeld geven aan de rest, en de admins moeten hard zijn voor ons door actief te warnen en eventueel te kicken. Dus ook niet, "aaaah ik wil even nog die spy burnen zodat ik die en die achievement krijg, daarna pak ik een andere class".

De admins zelf moeten natuurlijk dan helemaal een schoolvoorbeeld zijn.

Overigens vind ik ook de paar dagen nadat nieuwe classupdates uit zijn, achiev whoren tijdelijk toe te staan op #1 dubieus. Je geeft namelijk dan een verwarrend signaal af. Nu mag het wel en waarom straks niet? #1 is voor teamwerk, en daar horen pyro's bij maar geen 6 of 8.

[ Voor 3% gewijzigd door Kiphaas7 op 24-06-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Net weer even op Steamstats zitten kijken. Die medic achievements patch heeft wel geholpen met milestone 3. 4,3%, laatste keer dat ik keek zat die rond de 1,6% of zo. Dat betekent dat gemiddeld bijna 1 op de 20 medics dus met een ubersaw rondloopt. Ik betwijfel of het snel boven de 10% komt.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kiphaas7 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:50:
Ik zal het ook nog even crossposten, maar mijn mening over classlimits is dat ze het probleem beperken, niet oplossen.
Beperken is goed (beter als niets doen). Je kan later de beperking weer opheffen zodra de bui over is. Een admin kan niet 24/7 beschikbaar. Een class limit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
The Zep Man schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:45:
[...]
Beperken is goed (beter als niets doen). Je kan later de beperking weer opheffen zodra de bui over is. Een admin kan niet 24/7 beschikbaar. Een class limit wel.
zo vaak zijn er niet meer als 4 pyro's meer, wat nog steeds een beetje veel is maar je ziet ook regelmatig 4 soldiers of demo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 03-09 21:47
CapTVK schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 23:04:
Net weer even op Steamstats zitten kijken. Die medic achievements patch heeft wel geholpen met milestone 3. 4,3%, laatste keer dat ik keek zat die rond de 1,6% of zo. Dat betekent dat gemiddeld bijna 1 op de 20 medics dus met een ubersaw rondloopt. Ik betwijfel of het snel boven de 10% komt.
Afgelopen maandag avond stond de teller op 2.5%, ik kwam er toevallig langs.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Ja natuurlijk zijn er meer pyro's dat is de hele bedoeling van die achievements, mensen pushen om een bepaalde class te spelen en te leren wat de voor-, en nadelen zijn.
Ik vind het echt helemaal geen probleem dat er veel mensen pyro spelen nu en als je een beetje de andere classes beheerst dan moeten die pyro's weinig problemen opleveren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 20:51
Werd ik gisterenavond weer uitgemaakt voor ene moonroach... :'(

Al die pyro's trekken vanzelf bij, sowieso merk je al dat ze op een gegeven moment van class wisselen zodra je ze met demo of sniper van de map af knalt. Gewoon even doorbijten denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

Die steam stats zijn wel vaag. Zo te zien heeft bijna de helft van alle spelers het nog nooit gepresteerd om 5 kills achter elkaar te halen. Wat ik ook wel vreemd is is dat er meer spelers zijn met 7500 heal points dan met Surgical prep. Surgical prep is wel de allermakkelijkste achievement.

Maar dat achievements door velen zwaar gefarmd worden kan je wel zien dat er 10 keer zo veel mensen met Sawbones dan met Chief of staff zijn. Ook Peer review scoort verdacht hoog...

Overigens staat mijn Does It Hurt When I Do This? score volgens mij op 1 van de benodigde 50, en ik speel best vaak medic.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

In snap zowiezo niet waarom spelers niet even wisselen als ze in een team zitten met het merendeel van één soort, achievements krijg je toch wel uiteindelijk. Laatst zat ik ook in een team en we hadden nog maar 1 CP over, dus ik switchte naar Engineer, omdat we er geen één hadden. 2 andere liepen langs en dachten, hé dat is een goed idee en opeens hadden we een engineer overschot. Moet ik dan als nieuwe speler op zo'n moment doorhebben dat dat geen goed plan is? :(

Over achievements: Ik ben ze langzaam spelenderwijs aan het halen en aangezien ik medic leuk vind om te spelen, zit ik daar ondertussen op 8. Nu heb ik steam vriendjes nodig voor mijn übercharge 10 van je vriendjes achievement. Zijn er hier mensen die er geen bezwaar tegen hebben als ik je in mijn friendlist gooi?

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Gisteren het spel voor het eerst gespeeld, erg verslavend als je er eenmaal een tijdje mee bezig bent! Ik ga vandaag maar eerst eens wat archievements grinden.

Ik heb alleen een klein probleem, Ongeacht wat ik bij de video-settings instel op sommige willekeurige momenten als er bijv. veel mensen om me heen zijn blijft het spel even 2 á 3 seconden hangen incl. het geluid (krijg je zo'n kapotte cd effect). Heb alle niet-vitale background processen en virusscanner al afgesloten maar dat mocht ook niet baten. Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben?

Het gaat om dit systeem: gallery: bastiaanN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik geef bij deze ook even mijn mening over de class limits. Ik ben tegen class limits.

En wel omdat als ik in een team zit en ik vindt bijvoorbeeld dat we teveel snipers hebben is het eerste wat ik schreeuw door mijn mic "guys we dont need so many snipers" en veelal zie je dan dat de regulars een class kiezen die meer nodig is.
Hetzelfde geldt voor een tekort aan een class (veelal medic) dan ga ik of zelf die class of als ik erin zuig galm ik weer eens in mijn mic.

Mijn punt is dus, er moet gewoon iemand in het team zijn die het voortouw neemt en de rest volgt wel. Dit werkt het beste als die persoon een mic heeft en een got tag met een nummertje heeft omdat om 1 of andere reden mensen dan beter luisteren.

Just my 2 cents.

(dit pyro gebeuren is tijdelijk en vind ik niet een reden om class limits erop te gaan zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ook geen tijdelijke classlimits? Maar ik snap ook wel weer wat andere mensen zeggen: ik zou ook gefrustreerd raken als ik drie demoman de class vol zie prutsen terwijl ik zelf het idee heb dat ik nuttiger zou zijn als demoman.

Ik schreeuw niet door microfoons, maar laat vaak genoeg via de chat horen dat 3 snipers in een team niet echt de beste manier is om dustbowl stage 3 cap 2 te pakken, of dat we meer pyro's moeten hebben, omdat we anders wel eens, *gasp*, een kans zouden maken om te winnen! Ik geloof in de goede bedoelingen van regulars en veel anderen, maar de helft van de server is vaak gevuld met zomaar mensen die ergens vandaan komen en die denken 'Steek die microfoon maar in je hol, ik vlam alles plat en speel Last Man Standing/Deathmatch'.

@Gonzo: Je kan via Steam zien met welke spelers je recent gespeeld hebt. Ik heb op een gegeven moment iedereen waarmee ik in een game zat toegevoegd. Als je altijd op dezelfde servers speelt, krijg je vanzelf dezelfde mensen in de games en als je ze ubercharged, krijg je die achievement vanzelf. Alleen wel rekening houden met verbaasde Russen die vragen waarom je ze in Godsnaam toegevoegd hebt aan je friendlist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
LUH-3417 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:04:
Ook geen tijdelijke classlimits? Maar ik snap ook wel weer wat andere mensen zeggen: ik zou ook gefrustreerd raken als ik drie demoman de class vol zie prutsen terwijl ik zelf het idee heb dat ik nuttiger zou zijn als demoman.
Tijdelijke classlimits vind ik helemaal poep om eerlijk te zijn.
Ten eerste geef je geen duidelijk statement dan en ten tweede krijg je dan het probleem van waarom nu wel en gister niet.

Ps: ik schreeuw ook niet echt maar zeg het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kom op zeg ... geen class limits .... TF2 is daar nooit voor bedoeld geweest. Dit is een fun game die zich zelf niet te serieus neemt. Laat iedereen lekker zelf de klasse spelen die hij wil spelen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik ben oook sterk tegen class-limits. Iedere speler moet voor zichzelf kunnen bepalen welke class hij speelt. Als de server-admin dat voor spelers gaat doen zoek ik een andere server.

Ja, momenteel zijn er meer pyro's dan voorheen. Net als dat er meer medics zijn als voor de medic-pack. En dat is precies de reden dat de achievement-packs in deze volgorde worden uitgegeven; populariteit van classes boosten.

Maar ook met 6 pyro's in je team kun je prima winnen. Kwestie van je aanpassen aan de situatie, dat waar het hele spel om draait.

Nadeel is wel dat nu veel newbs ook met pyro rondlopen, wat een rommelig idee geeft. Met een class-limit voorkom je dat niet maar maak je het alleen maar erger; de betere spelers kunnen geen pyro meer omdat de newbs die slots bezet houden.
Ik zou dus opteren om het te laten zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Classlimit gaat denk ik toch niet door. Heb nooit iemand horen klachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

frickY schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:15:

Maar ook met 6 pyro's in je team kun je prima winnen. Kwestie van je aanpassen aan de situatie, dat waar het hele spel om draait.

Nadeel is wel dat nu veel newbs ook met pyro rondlopen, wat een rommelig idee geeft. Met een class-limit voorkom je dat niet maar maak je het alleen maar erger; de betere spelers kunnen geen pyro meer omdat de newbs die slots bezet houden.
Ik zou dus opteren om het te laten zoals het is.
helemaal mee eensch..
6 Pyro's = 4 Soldiers + 2 medics.

Wie zich aanpast wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

En ach, hoe lang duurt nou eigenlijk zo'n achievement gekte? Meestal begint het al weer terug te lopen na een dag of drie, en na één tot twee weken is het al weer helemaal over. Ik maak mij daar niet echt druk over.
DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:33:
[...]

helemaal mee eensch..
6 Pyro's = 4 Soldiers + 2 medics.

Wie zich aanpast wint.
Of gewoon 6 heavies. :9

[ Voor 35% gewijzigd door Fox op 25-06-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Als je gewoon genoeg weerstand biedt dan gaan die Pyro's of weg of ze pakken een class die daadwerkelijk nuttig is op dat moment : Al 2 of 3 keer meegemaakt en 1 keer kwam dat zelfs door mij en nog 3 andere clan members, doordat we de boel als "heavy+medic setjes" zaten af te knallen >:)

Heb nog nooit zoveel lol als heavy gehad :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Brainstorm schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:46:
[...]

Afgelopen maandag avond stond de teller op 2.5%, ik kwam er toevallig langs.
2,5%? In dat geval valt de stijging tot vlak onder de 5% me een beetje tegen. Maar goed, een hoop medic achievements zijn zeker niet gemakkelijk. Zelf heb ik er ook een stuk of zes op een achievement server gehaald. Anders zit je geforceerd te spelen om net die ene achievement te halen en dat gaat alleen maar ten koste van het team. Ben ieder geval blij met die lagere milestones en de Pyro achievements gaan uberhaupt een stuk gemakkelijker dan bij de medic.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het is niet zozeer dat ze niet makkelijk zijn, ze zijn eerder ongebruikelijk
Geen enkele HWG gaat llopen punchen tijdens zijn uber, en geen enkele medic ubered een scout dit vervolgens nog 3 man omlegt ook.

Bij de pyros is dat een stuk beter aangepakt. Zijn stuk voor stuk achievements die je tijdens normaal spel kunt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:27:
Het is niet zozeer dat ze niet makkelijk zijn, ze zijn eerder ongebruikelijk
Geen enkele HWG gaat llopen punchen tijdens zijn uber, en geen enkele medic ubered een scout dit vervolgens nog 3 man omlegt ook.

Bij de pyros is dat een stuk beter aangepakt. Zijn stuk voor stuk achievements die je tijdens normaal spel kunt behalen.
Erm.... niet mee eens.... sommige achievements van de pyro zijn ook niet bepaald te doen, 1 klein voorbeeldje: De spy die zijn peukje flipt in de fik steken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:49:
[...]

Erm.... niet mee eens.... sommige achievements van de pyro zijn ook niet bepaald te doen, 1 klein voorbeeldje: De spy die zijn peukje flipt in de fik steken ;)
Dat is volgens mij zo'n beetje de enige die dicht bij het onmogelijke ligt. Al die pyro achieves zijn eigenlijk makkelijk te halen met een beetje normaal spel op een pub. Sommige moet je misschien wat meer kunsten uithalen dan anderen. Ik hoef er zelf nog maar een paar (o.a. de peuk inderdaad :p ) en gewoon een beetje pub spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:20:
[...]

Dat is volgens mij zo'n beetje de enige die dicht bij het onmogelijke ligt. Al die pyro achieves zijn eigenlijk makkelijk te halen met een beetje normaal spel op een pub. Sommige moet je misschien wat meer kunsten uithalen dan anderen. Ik hoef er zelf nog maar een paar (o.a. de peuk inderdaad :p ) en gewoon een beetje pub spelen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon met 2 players de achievement halen.
Ene als sniper die zijn peuk flipt en de andere die hem in de fik steekt, niet geheel eerlijk maar je hebt wel je achievement. Voor de pyro heb ik nu alle 3 de wapens en voor medic pas 2, laatste is te moeilijk met alle achievements unlocken -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Je bent of attention whore van de eeuw of je bent gepwnd door hem en loopt nu te huilen omdat je e-penis gekrenkt is.

Zoals hierboven al wordt gemeld door een heel wijs iemand. Koeitje bashen is echt pasé. Get over it or fuck off

En zelfs als grap is het nog te lame voor woorden. Zie daarom punt 1 werderom

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 25-06-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:49:
Die heb ik al vaker aangehaald. Als je genoeg pyro speelt komt er vanzelf een keer dat je die - per ongeluk - haalt.

En straks heeft de spy uiteraard ook nieuwe achievements dat hij moet taunten na een kill, en heb je servers vol met sigaret flippende spies. Alleen de meeste moeten en zullen om de een of andere reden alles binnen een paar speeluren halen :x

* frickY verbaasd zich verder over de plotse koeitje-geilheid boven zich :?
Hij is toch altijd diegene die mensen grof afblaft, zichzelf ophemelt, en medics sommeert alleen met hem mee te lopen?\
//Edit; Ohja, en zijn Backstreet Boys muziek voicespammed! -O-

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 25-06-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:49

Wimo.

Shake and Bake!

Daarom speel ik ook nooit op GOT servers, die meuk, die stemmen. Ik weet de naam even niet maar er is één persoon die net zo lacht als :

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/da/2005_0308_urkel.jpg/250px-2005_0308_urkel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

En klaar met het gezeik!
Terug naar TF2 chat.

Maggots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Blijkbaar nemen aantal mensen het koeitje bashen te serieus ;) Magoed heb al tijdje niet meer echt gespeeld, binnenkort maar weer eens server 1 onveilig maken.

Btw nog steeds geen nieuws omtrend multi-core updates :( ?

[ Voor 3% gewijzigd door punisher007 op 25-06-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

punisher007 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:31:
Blijkbaar nemen aantal mensen het koeitje bashen te serieus ;) Magoed heb al tijdje niet meer echt gespeeld, binnenkort maar weer eens server 1 onveilig maken.

Btw nog steeds geen nieuws omtrend multi-core updates :( ?
Met Multicore bedoel je Quad (en triple voor als je maf bent)?
Want HL2 engine was toch al lang dual core supporting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Zover ik weet, wordt het voor alsnog alleen gebruikt voor particle subsystem. Ook nog steeds aan het wachten op de beloofde grafische update voor de rest van de orange box (zoals in de 360 versie) :(

Maja op zich loopt het wel al perfect hier, maja meer performance is natuurlijk altijd mooi aangezien je dan andere details wat kunt opschroeven.

[EDIT] Zie btw in de update van 19 April en 21 mei wel het volgende:
Improved particle performance on multi-core machines
Optimized particle traces on multi-core machines [EDIT]

[ Voor 25% gewijzigd door punisher007 op 25-06-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:18:
* frickY verbaasd zich verder over de plotse koeitje-geilheid boven zich :?
Hij is toch altijd diegene die mensen grof afblaft, zichzelf ophemelt, en medics sommeert alleen met hem mee te lopen?\
//Edit; Ohja, en zijn Backstreet Boys muziek voicespammed! -O-
Niets met geilheid te maken. Gewoon het feit dat het ondertussen al bekend is hoe Koei is en al het gebash al een keer voorbij is gekomen. Maar goed, inderdaad weer ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wimo. schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:24:
Daarom speel ik ook nooit op GOT servers, die meuk, die stemmen. Ik weet de naam even niet maar er is één persoon die net zo lacht als :

[afbeelding]
Ik zit dus op me werk te internetten. Komt opeens deze foto langs, schiet enorm in de lach. :D

Ontopic: http://www.teamfortress.com/ is geupdated.

De spy achievements zijn uitgelekt. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Nice, lijkt erop dat valve de smaak goed te pakken heeft en de updates steeds sneller begint uit te rollen voor iedere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21

Shabbaman

Got love?

Leuk nieuwtje Cabo. Zo te zien zijn de spy unlocks niet overpowered ofzo, wel leuke tweaks van de bestaande gameplay. Overigens zou het me niets verbazen als dit nep is. Het taalgebruik is belabberd namelijk.

Om in de koeitje bash style te blijven... Two faced: backstab 3 of your friends. Dat wordt wel lastig voor jou Cabo, zo zonder vrienden :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Shabbaman schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:34:
Leuk nieuwtje Cabo. Zo te zien zijn de spy unlocks niet overpowered ofzo, wel leuke tweaks van de bestaande gameplay. Overigens zou het me niets verbazen als dit nep is. Het taalgebruik is belabberd namelijk.

Om in de koeitje bash style te blijven... Two faced: backstab 3 of your friends. Dat wordt wel lastig voor jou Cabo, zo zonder vrienden :+
Nou nou!
Liev blijven he :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik ga na het werk ook eens inloggen op de GoT server, zo te horen is het gezellig daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Cabo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:27:
[...]

Ik zit dus op me werk te internetten. Komt opeens deze foto langs, schiet enorm in de lach. :D

Ontopic: http://www.teamfortress.com/ is geupdated.

De spy achievements zijn uitgelekt. link
volgens mij is dit gewoon een goede soep gweeest. De namen zijn niet bijster origineel en ik weet niet, de wapens op de magnetic sapper na lijke mijn vrij waardeloos. Als dit waar is, dan is spy niet heel erg eropvooruit imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Hahaha, kijk anders op de officiele steamforums :)
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=80
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.