5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Een achievement is geen bewijs van skills, je haalt ze toch vanzelf wel. Ik heb paar van mn pyro dingen gegrinded op achievement box. Wil je 1v1 doen? Zullen we kijken hoeveel skill je meer hebt door het wel op de juiste manier te halenAtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:26:
De pyro update is wat mij betreft net zo'n failure als de medic update. Weer achievements whores die niet op een normale manier hun achievements kunnen halen en dus achievements parties gaan houden of zelfs op achievement servers spelen. Ik heb begrepen dat iig het GoT 6 team dat ook gaat doen.Een achievement is een bewijs van je skills, als je op zo'n manier die dingen moet halen ben je gewoon 1 of andere prutsnaab die het spelplezier voor anderen verpest.

Was van plan alles legaal te doen maar werd gister al helemaal gestoord van alle chaos.
Heb nu de nieuwe items en daar gaat t mij om, de rest van de achievs haal ik wel lekker op de GoT server als t weer normaal spelen is daar
Heb gewoon geen zin om weken te werken voor een paar virtuele wapens terwijl ik om mij heen iedereen ze al zie gebruiken die ze niet legaal hebben verkregen, danwel 24/7 spelen.
Btw, het unlocken van achievs op de achievement server bracht vrijwel evenveel euforische emoties bij mij op dan dat ik dit legaal deed. Dus lekker PUH!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
dan weet je iig meer als mij...AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 16:26:
De pyro update is wat mij betreft net zo'n failure als de medic update. Weer achievements whores die niet op een normale manier hun achievements kunnen halen en dus achievements parties gaan houden of zelfs op achievement servers spelen. Ik heb begrepen dat iig het GoT 6 team dat ook gaat doen.Een achievement is een bewijs van je skills, als je op zo'n manier die dingen moet halen ben je gewoon 1 of andere prutsnaab die het spelplezier voor anderen verpest.
Daarnaast, al zou het zo zijn, zijn er vast meer teams die het doen dus om nou special team6 te noemen vind ik nogal triest.
De achievement zijn wel leuk maar soms irritant om te doen en met 7 van de 12 mensen als pyro, mits het niet meer zijn, is het gewoon te chaotisch. De helft bakt er niets van en pyro v pyro is niet echt waar de class voor gemaakt is
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 20-06-2008 18:03 ]
Bvb spy in brand steken terwijl hij zijn sigaret opsteekt.
Die haal je toch bijna nooit op een gewone server.
En die achievement halen vind ik echt geen blijk van skill.
En dankzij achievement servers wordt het wat sneller normaal.
Anders denk ik dat het nog lang kan duren voordat we niet meer 8 pyros/team zien.
Als demo ben ik trouwens niet helemaal zot van die backburner.
Ik had gehoopt dat het bij vliegende projectielen blijft maar stickies op de grond kunnen ze ook wegdoen.
Niet zo geinig als demo, ik heb het zo al irritant genoeg als ze in mijn buurt komen.
Verwijderd
GoT server nummer 3 is aardig balanced atmSimon Verhoeven schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:09:
Anders denk ik dat het nog lang kan duren voordat we niet meer 8 pyros/team zien.
EDIT: vergeet wat ik zei, t is nu pyro rampage -_-
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 18:49 ]

Verder raar dat het gratis weekend meteen na de update komt. Als iemand het voor het eerst speelt zijn al die pyro's ook alleen maar irritant en krijg je geen goed beeld van het 'echte' spel.
[ Voor 36% gewijzigd door Gizz op 20-06-2008 18:52 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik heb dat niet bij downloaden of bij surfen, maar het gebeurt elke keer wel tijdens TF2.
Ik heb een screenshot gemaakt met netgraph aan.
http://i25.tinypic.com/309h92a.jpg
http://i31.tinypic.com/if34fn.jpg
http://i30.tinypic.com/2w7g4dx.jpg
Ik maak verbinding met een simpel e-tech usb wireless adaptertje, het signaal is sterk zit ongeveer 10 meter van mijn sitecom router.
Het speelt echt voor geen meter zo, staat mijn beeld weer stil en opeens ben ik weer 10 meter verder of dood
Wat kan ik er aan doen?
Verwijderd
Ik heb er ook last van, ik heb zelf hetnet als provider, maar zelfs als ik naast men router zit krijg ik dat soort dingenaalekss schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:55:
Ik ben sinds kort overgestapt van upc naar telfort en ben nu ook wireless in plaats van kabel. Mijn ping is iets hoger, maar het vervelendste is dat de connectie met de server af en toe lijkt weg te vallen.
Ik heb dat niet bij downloaden of bij surfen, maar het gebeurt elke keer wel tijdens TF2.
Ik maak verbinding met een simpel e-tech usb wireless adaptertje, het signaal is sterk zit ongeveer 10 meter van mijn sitecom router.
Het speelt echt voor geen meter zo, staat mijn beeld weer stil en opeens ben ik weer 10 meter verder of dood
Wat kan ik er aan doen?
net als na het eerste 'free' weekend na de medic update. maar toch blijkt het wel te werken, ik had het idee dat de aandacht van veel regular spelers begon te verslappen voor die eerste update, maar sindsdien is het weer behoorlijk druk en komen er ook steeds meer mensen bij in de GoT TF2 community.Gizz schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:51:
Jammer dat er niet tegelijk een HW/engineer update is uitgebracht. Het is nu wel heel makkelijk kills scoren, met die 100% pyroteams die zo naar het CP komen wandelen
Verder raar dat het gratis weekend meteen na de update komt. Als iemand het voor het eerst speelt zijn al die pyro's ook alleen maar irritant en krijg je geen goed beeld van het 'echte' spel.
en de onbalans door een overvloed aan spelers met pyro zal, net als met de medic, na een week of twee ook wel weer ver over zijn.
Nederlandse TF2 lolaalekss schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:55:
Ik ben sinds kort overgestapt van upc naar telfort en ben nu ook wireless in plaats van kabel. Mijn ping is iets hoger, maar het vervelendste is dat de connectie met de server af en toe lijkt weg te vallen.
Wat kan ik er aan doen?
Hoe kortzichtig kun je zijn.AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:11:
Omdat ik het van het GoT 6 team weet.
Ik heb gezegd dat ik achievements zou grinden op arie's server.
Ik ben daarop terug gekomen nadat ik zag hoe makkelijk ze zijn.
Dus kom met proof dat GoT 6 die achievements gaat grinden.
Hier even een lijst met members om het je makkelijk te maken.
Ulysses
Reinie
Tonygappa
Napo
Cabo
Redrum
Dark-mist
Ik zie graag je bewijzen tegemoet en anders verzoek ik je ons niet meer vals te beschuldigen.
Dank je.
Tony liep in ieder geval gisteren al met de BackBurner rond, dus die is 'schuldig"
guided missles (naar engy gebouwen) voor soldier ofzo, wie weet ;p.Yonni schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 21:01:
Stellen jullie je eens voor wat voor updates de Soldier, Engie, Demo, Heavy, Spy, Sniper en Scout gaan krijgen. Aan het einde van de rit staat er een nog gevarieerdere spel ervaring te wachten (meer variabelen, meer mogelijkheden).
Verwijderd
Ik zie wel potentieel in de nieuwe wapens, maar op dit moment valt dat toch niet te testen.
Het bewijs? Dat je atm bezig bent op een map die speciaal hiervoor gemaakt lijkt samen met nog iemand van je lijstje die vanmiddag nog geen 1 pyro achievement had en er nu 20 heeft.UlyssesNL schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 19:13:
[...]
Dus kom met proof dat GoT 6 die achievements gaat grinden.
Hier even een lijst met members om het je makkelijk te maken.
*snip*
Ik zie graag je bewijzen tegemoet en anders verzoek ik je ons niet meer vals te beschuldigen.
Dank je.
[ Voor 25% gewijzigd door AtleX op 20-06-2008 22:40 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Het kan nog erger. Op de pubservers ben ik al een paar gasten tegengekomen met de critaxe.frickY schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 20:58:
Nou nou, die neemt het hoog op
Tony liep in ieder geval gisteren al met de BackBurner rond, dus die is 'schuldig"
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Net wat op 1 gespeeld.
Was wel leuk met dat getennis maar er zaten in het begin nogal wat achievementwhores.
En Koeitje die weeral hetzelfde aan het spelen was >->
das geen team 6AtleX schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:36:
[...]
Het bewijs? Dat je atm bezig bent op een map die speciaal hiervoor gemaakt lijkt samen met nog iemand van je lijstje die vanmiddag nog geen 1 pyro achievement had en er nu 20 heeft.
maar ik hou er wel over op
[ Voor 4% gewijzigd door 4ourty2 op 21-06-2008 00:08 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Team Fortress 2
* Fixed "Hot on your Heels" counting non-flamethrower based kills
* Fixed some Pyro achievements not working on some servers
* Fixed Compression Blast and Flare Gun trail particles on DX8
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes
Die laatste fix snap ik niet echt?
Ik bedoelde dat sommige op de fun server bezig lagen met elkaar in brand te steken, zaten axen.
Bezig lagen van doe dit even dan heb ik die achievement, ...
Als een spy vermomd was als scout riep hij soms dingen van een demo of een andere class, ideaal om 'm te ontmaskeren.LUH-3417 schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:18:
* Fixed Spy cloaked as Scout in response rules for all classes
Die laatste fix snap ik niet echt?
Dit was even in het algemeen Simon. Dat het gister gebeurde, nja goed, dat is op een gegeven moment de keuze die men maakt. Mensen die dat niet willen die kunnen weg, de mensen die dat wel willen blijven. Ik bedoel gewoon te zeggen dat men op moet houden met dat gezeur over het achievementwhoren. We hebben het al gezien bij de medicachievements, dat is rechtgetrokken. Ik heb zelf in die tijd me ook wel op lopen winden dat men het deed, maar goed accepteer het en speel gewoon jouw spelletje. Zie het ook als bijvoorbeeld een kans om je nu te ontwikkelen als heavy bijvoorbeeld. Voor de medics die de big pharma nog niet hebben of die waar ze zoveel mensen moeten redden van het vuur zijn dit ideale momenten. En anders zit er niets anders op dan een andere server te zoeken of gewoon een paar dagen wegblijven van tf2Simon Verhoeven schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 09:47:
Mik dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde dat sommige op de fun server bezig lagen met elkaar in brand te steken, zaten axen.
Bezig lagen van doe dit even dan heb ik die achievement, ...
Maar ik heb liever dat ze het zo laten op een fun server.
Op het einde pingpongen met sentry rockets was wel leuk.
Maakte het iets spannender dan gewone rockets.
[ Voor 0% gewijzigd door Simon Verhoeven op 21-06-2008 10:26 . Reden: typo ]
Kill somebody in the same second that your sentry kills somebody else.

CTRL+Spatie.AtleX schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:17:
Hoe doe ik in godsnaam rocket jumps sinds de pyro update? Daarvoor keek ik gewoon naar beneden, ik ramde op de spatiebalk en tegelijk schoot ik een rocket. Als ik dat nu doe ben ik direct dood, en da's niet zo prettig. Ik gebruikte rocket jumps nog weleens om aan pyro's te ontsnappen, en nu kan dat niet meer. Ook kan ik niet meer vanachter een rotsblok oid snel tussen de vijand springen, en dat was altijd een leuke verrassing.
Dus vlak voordat je gaat jumpen, kijk naar beneden, ram snel je CTRL in en dan DIRECT spatie en schieten maar.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Demomans hebben precies ook een stealth nerf gekregen

Stickies doen precies meer schade bij een sticky jump.
Verwijderd
In de VS is het een aantal uur vroeger, dus even geduld denk ik? Zal nu onderhand wel werken als ik je posttime zo zie.--Christiaan-- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 12:31:
Zeg, als ik op mijn gepreloade TF2 klik, ga ik naar de store, hoe kan ik hem spelen? Nu is toch free weekend?
't is zonde! beetje verkeerd geplaatste stick bij een jump deed sowiezo al behoorlijk veel schade. beetje nodeloos dus imao.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:46:
Ze hebben de ontvangen schade verhoogd, stond in de patchnotes.
Demomans hebben precies ook een stealth nerf gekregen [afbeelding]
Stickies doen precies meer schade bij een sticky jump.
rondvliegende soldiers en demo's voegen een hoop toe aan het spel, moeten ze niet teveel nerven.
krijg je gezeik dat je teveel spammed en wil je dus volle bak offence spelen, blaas je jezelf op als je een keertje springt!
haalt een hoop vaart uit de game.
Het is wel spijtig dat dubbele stickie dus niet meer gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Simon Verhoeven op 21-06-2008 18:14 ]
Het speelt ook nogal gaar dit weekend, dus ik zou het spel niet meteen afschrijven. Alle pyro's, prutsende teams vol met noobs, het speelt gewoon niet lekker.--Christiaan-- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:18:
Spel weet me totaal niet te boeien, heb maar weer snel TFC opgezet en ben gaan concen. Wel leuk idee, dat free weekend.
Zat net tijdens het voetbal op één van de gotservers met allemaal mensen die een beetje rond de spawn bleven hangen en niet wisten hoe het cappen werkt. Uiteindelijk had ik 40 punten of iets dergelijks en de nummer twee 5. Dan ga ik ook een ander spel spelen ja
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Mik! schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 10:32:
Vind ik ook hoor ^^ Sommige zijn gewoon gemaakt voor achievementservers

Ik meen toch echt dat het idee van de achievements is;
- de populariteit van een class te pushen
- het niveau van spelers van een class te verhogen
- spelers die een class veel spelen te belonen.
Het kan nooit Valve's bedoeling zijn in 2 dagen de 1mlj damagepoints te halen. Net zo min is het de bedoeling dat je binnen 2 weken een spy met een sigaret in de fik weet te steken.
De bedoeling is dat dat een keer toevallig gebeurd, en de kans op dat toeval wordt groter naarmate je meer met de class speelt.
Ik blijf het triest vinden dat men perse alle achievements wilt halen op een speciale map/server, maar ieder zijn ding. Wat ik nog veel triester vind is dat die personen vervolgens op de normale pubs met oneerlijk voordeel komen spelen. Maandfag avond al werd ik op fastlane verschillende keren platgebrand in een 1vs1, omdat die ander de +50 hp van zijn backburner had

@Simon Verhoeven
Strikt genomen hebben ze de gegeven schade gelijk getrokken met bijv. demoman. Soldier ontving 40% minder damage van zijn eigen rockets, dat voordeel is nuv weggehaalt.
Aan demoman is niets aangepast, voor zover ik weet. Maar een dubbele sticky zou je sowieso nooit nodig moeten hebben
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 21-06-2008 23:54 ]
Volgens mij haak je te snel af. Ik heb ook TFC gespeeld en je kan het niet met elkaar vergelijken. Je moet zo ie zo aan de snelheid snelheid wennen. Maar als je het even tijd geeft is het zo gruwlijk--Christiaan-- schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:18:
Spel weet me totaal niet te boeien, heb maar weer snel TFC opgezet en ben gaan concen. Wel leuk idee, dat free weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door Cabo op 22-06-2008 02:26 ]
Verwijderd
Daarintegen speel ik ook al heel wat jaren CounterStrike 1.6, maar ik kan niet overstappen op Source...
En ik ben precies niet de enigste.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=694636
15 kills is zeker niet mis~!Killzone schreef op zondag 22 juni 2008 @ 01:17:
Is 15 kills een beetje goed zonder dood te gaan? Net namelijk na een dag spelen gehaald, als heavy met een supportende medic (+1 voor die kerel) lekker maaien.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
En die 50 extra HP voor de backburner helpen ook niet.
Nou de meeste demo jump maps kunnen de prullenbak in, leuk.Simon Verhoeven schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:22:
frickY, ik heb toch de indruk dat ze demo's hebben aangepast.
En ik ben precies niet de enigste.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=694636

In die thread lees ook dat er iets aan de hand is met de schade die (crit?)stickies doen bij buildings. Twee stickies schijnt nu al genoeg te zijn voor een lv3 sentry.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.CapTVK schreef op zondag 22 juni 2008 @ 11:13:
[...]
Nou de meeste demo jump maps kunnen de prullenbak in, leuk.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
maar ff een vraagje:
Is er geen mogelijk meer om je stats resetten ?
Staat toch gewoon een reset knop?
Verwijderd
Bij Stats onder Character info en Setup zie ik geen reset knop meer staan. Ik weet uit het verleden dat die mogelijkheid er wel was.Simon Verhoeven schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:19:
Played time/class e.d.?
Staat toch gewoon een reset knop?
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ik vind nog altijd dat je gewoon achievements hoort te halen op een normale manier. Maar ik vind wel dat er gewoon altijd een paar 'fun' of 'loze' achievements tussen zitten. Dat was bij de medic al zo en dat is bij de pyro weer zo.frickY schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:49:
[...]
![]()
Het kan nooit Valve's bedoeling zijn in 2 dagen de 1mlj damagepoints te halen. Net zo min is het de bedoeling dat je binnen 2 weken een spy met een sigaret in de fik weet te steken.
De bedoeling is dat dat een keer toevallig gebeurd, en de kans op dat toeval wordt groter naarmate je meer met de class speelt.
Ik blijf het triest vinden dat men perse alle achievements wilt halen op een speciale map/server, maar ieder zijn ding. Wat ik nog veel triester vind is dat die personen vervolgens op de normale pubs met oneerlijk voordeel komen spelen. Maandfag avond al werd ik op fastlane verschillende keren platgebrand in een 1vs1, omdat die ander de +50 hp van zijn backburner had
Alleen mijn pc is niet echt meer top-of-the-notch
Het spel is niet echt zwaar te noemen.
System Requirements
Minimum: 1.7 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX® 8 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Recommended: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better), 1GB RAM, DirectX® 9 level Graphics Card, Windows® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Verwijderd
Zelfs zonder achievements servers haal je sowieso al de backburner in een dagje spelen. De nieuwe axe kost je 2 dagen. Poehee, wat een moeite.frickY schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 23:49:
[...]
![]()
@Simon Verhoeven
Strikt genomen hebben ze de gegeven schade gelijk getrokken met bijv. demoman. Soldier ontving 40% minder damage van zijn eigen rockets, dat voordeel is nuv weggehaalt.
Aan demoman is niets aangepast, voor zover ik weet. Maar een dubbele sticky zou je sowieso nooit nodig moeten hebben
Gaat wel op zich. Maar ligt echt aan de tegenstand. 10-15 kills is makkelijk te doen tegen een zuigend team. 42/38/32 demo/soldier/hwg voor mij, maar dat zegt weing. Gemiddeldes zijn veel leukerKillzone schreef op zondag 22 juni 2008 @ 01:17:
Is 15 kills een beetje goed zonder dood te gaan? Net namelijk na een dag spelen gehaald, als heavy met een supportende medic (+1 voor die kerel) lekker maaien.
Oeh das balen zeg! Ik zit bij m'n moederGizz schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:13:
spokje: je kunt het spel juist gratis proberen vandaag, dus waar wacht je op?
Sta nu heel vaak bovenaan maar dat zal ook wel door dat week-end komen en de teams
Dan begreep ik je inderdaad niet goed.Mik! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 12:54:
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ik vind nog altijd dat je gewoon achievements hoort te halen op een normale manier. Maar ik vind wel dat er gewoon altijd een paar 'fun' of 'loze' achievements tussen zitten. Dat was bij de medic al zo en dat is bij de pyro weer zo.
@spokje
Het is Free Weekend! Download het spel en probeer het, vandaag kan het nog.
@Koeitje
Een groot deel van de eerste dag waren de achievement-servers down, en kon je helamaal niets behalen. Laat staan 20 achievements. Niet op #1 athans.
Voor mij is de pyro patch eigenlijk wel een goede zaak.
Ervoor had ik pyro nooit echt gespeeld maar dankzij de patch heb ik een zekere waardering gekregen voor pyro. En dat ik het nog vrij goed kan helpt ook
En backburner is echt zalig voor maps met meerdere verdiepingen & hoekjes.
Ik amuseer me rot op 2fort bvb. .
Net 500ste kill gehaald dus een achievement erbij.
Ik speel het soms op mn oude pc en t gaat nog prima als je t niet erg vind om alles op low en 800x600 te hebben enz. Jij kan t wel wat hoger denk ik...spokje schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:08:
Ik heb TFC vanaf het begin gespeeld en nu het TF2 topic storm loopt lijkt het me toch wel weer eens leuk om te gaan proberen, dus ik denk dat ik maar op aanschaf over ga.
Alleen mijn pc is niet echt meer top-of-the-notchdat wil zeggen een AMD643000+ met 512ram en een Ati9800Pro. Heeft iemand ervaring met dit spel en een soortgelijk systeem? Want vind het jammer als ik het spel koop en het vervolgens nog niet kan draaien. En een upgrade zit er niet echt in de komende tijd namelijk
AMD XP 2800+
1 GB ram
ATI 9700
Wel beetje overclocked alles maargoed nog steeds antiek.
Verwijderd
dan ga je wel heel erg veel aan de beleving missen. Zou gewoon een kleine update doen. Kost haast niets meer tegenwoordig. videokaart al voor 150, cpu 150, 2 gb geheuge 40 etc..Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:23:
Het is al een paar keer gezegd maar ik zeg het nog een keer: Je kan tf2 met directx8 spelen ipv 9 (default) en dan krijg je veel betere fps..
dit geldt natuurlijk enkel op oude hardware.Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:23:
Het is al een paar keer gezegd maar ik zeg het nog een keer: Je kan tf2 met directx8 spelen ipv 9 (default) en dan krijg je veel betere fps..
Ik merk weinig verschil tussen 140 en 150 fps.
weet jij ook hoe je er voor kan zorgen dat TF2 ook op dx8 blijft staan want als ik hem op dx8 zet en dan het spel afsluit en dan weer opstart dan staat hij weer dood leuk op dx9Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:23:

skilled heavy medic pakt ze met het dozijnDeX schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:51:
Beetje jammer dat echt iedereen Pyro wil zijn. Ik neem mijn vorige statement terug: Scouts zijn niets tegen pyros. Je kan niet genoeg afstand krijgen tenzei je op open maps speelt. Niet leuk meer hoeveel er gepyrod word nu.
Of ze OP zijn of niet laat ik zo tot het aantal normalliseert.
Maar valve is goed in het balanceren van dingen dus ik denk dat het wel goed zit.
Misschien een nerf voor backburner want die vind ik zelf te krachtig maar voor de rest valt het goed mee.
En als demo kan ik pyros vrij goed aan.
Wat de meeste mensen vergeten is dat pyros goed zijn in maps met smalle gangen, maar demos zijn dat ook.
Ondanks de flare gun blijven pyros een melee class.
Ondertussen heb ik al meer dan genoeg pyros gedood door een paar stickies achter een hoek te plaatsen.
Gewoon kijken of er pyros zijn, proberen om ze te doden met gewone bommen en als het niet lukt om te herladen teruggelopen & als de pyro de hoek omkomt KA-BOEM!
Verwijderd
Je mist echt niks hoor... Alleen dat gare HDR/bloom en die witte reflecties op mannetjes die het geheel er plastic-achtig uit laat zien..PainkillA schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:34:
[...]
dan ga je wel heel erg veel aan de beleving missen. Zou gewoon een kleine update doen. Kost haast niets meer tegenwoordig. videokaart al voor 150, cpu 150, 2 gb geheuge 40 etc..

16 = backburner
20? = axtinguisher
Kun je ook zien bij de milestones.
I de launch options "-dxlevel 80" erbijplaatsen.dragon9114 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:56:
[...]
weet jij ook hoe je er voor kan zorgen dat TF2 ook op dx8 blijft staan want als ik hem op dx8 zet en dan het spel afsluit en dan weer opstart dan staat hij weer dood leuk op dx9
(voor launch options: naar je games lijst, reschtsklik op TF2 > properties > General > Set launch options knop) Maar da's al 10x verteld geloof ik.
Verder: flaregun is wel leuk vindik, lekker speelgoed, goed voor uren humor.
+50% en 100%crit van achteren. Dit is geen andere keus meer maar meer een upgrade. Ik zie weinig mensen die nog terug stappen op de flame thrower met combustion. Want zeg nou eerlijk, hoe vaak gebruik je combustion? Soms stickies weg blazen en zeldzaam een raket terug schieten, alhoewel de laatste nogal riskant is en in veel situaties geen goede keus is.
Van mij part mogen ze gewoon die +50hp eraf halen, dan lijkt het mij prima gebalanceerd. Vergeet niet dat een crit 3x zoveel damage doet, met die flamethrower kan je een groep die de andere kant op kijkt in een seconde of twee drie helemaal plat branden. En welke ambusher heeft er nou +50 hp nodig? Ik zie het meer gebruikt worden op de frontline dan echte ambush situaties.
Sentry verdedigen, sticky's wegblazen, rockets terugsturen, mensen die je proberen te hakken/knifen/stompen/batten wegblazen. Doe mij die maar.SniperFox schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:17:
... Want zeg nou eerlijk, hoe vaak gebruik je combustion? Soms stickies weg blazen en zeldzaam een raket terug schieten, alhoewel de laatste nogal riskant is en in veel situaties geen goede keus is.
...
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
for the record: ik gebruik een ATI 1950 pro met Cel D 3.3 Ghz en 3g ram.
Verwijderd
Verwijderd
Ehm, ligt toch een beetje aan je hardware. Moeilijk te vergelijken. Ik heb constant 60 fps (tft met vsync) met e6600, 3g ram en 8800gtx en eigenlijk is tf2 niet zo'n enorme zware game voor mijn kaartje.CapTVK schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:50:
Wat halen jullie gemid met fps op TF2? Ik heb er nooit zo op gelet maar sinds een poosje merk ik dat het niet lekker loopt. Ik heb nu voor het eerst met "cl_showfps 2" eens gekeken wat ik haal aan fps. Voornamelijk nu gele cijfers, gemid 40-50 bij lege ruimtes (af en toe groen op 55 fps) zonder spelers maar dat zakt snel terug richting 25 of lager als er een of twee spelers te zien zijn .Ook niet best maar als het druk wordt (veel spelers en actie te zien) valt het diep terug tot in de rode cijfers: 5-14 fps. Hoeveel fps is normaal bij de drukke scenes?
(woeps, had natuurlijk bij mijn andere post gemoeten,
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 02:00 ]
Rond de 100/140. 8800GTX + E6850. Goed te doenCapTVK schreef op maandag 23 juni 2008 @ 01:50:
Wat halen jullie gemid met fps op TF2? Ik heb er nooit zo op gelet maar sinds een poosje merk ik dat het niet lekker loopt. Ik heb nu voor het eerst met "cl_showfps 2" eens gekeken wat ik haal aan fps. Voornamelijk nu gele cijfers, gemid 40-50 bij lege ruimtes (af en toe groen op 55 fps) zonder spelers maar dat zakt snel terug richting 25 of lager als er een of twee spelers te zien zijn .Ook niet best maar als het druk wordt (veel spelers en actie te zien) valt het diep terug tot in de rode cijfers: 5-14 fps. Hoeveel fps is normaal bij de drukke scenes?
je kan het spel ook los kopen via steam als je niet zoveel geeft om de andere spellen is een stuk goedkoper ook zeker met de huidige dollar koersKillzone schreef op maandag 23 juni 2008 @ 02:28:
[...]
Rond de 100/140. 8800GTX + E6850. Goed te doen. Ik ga trouwens de oranje doos halen, het gratis weekend heeft mij overgehaald
.
Elke pyro checkt op spies, en laat er nou eens een hele stampede van pyros in elke map zitten.
Ik ben hardcore spy speler en ik ben NOT amused met deze update.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik wil ook Portal hebben, dus vandaarcraze_ schreef op maandag 23 juni 2008 @ 06:23:
[...]
je kan het spel ook los kopen via steam als je niet zoveel geeft om de andere spellen is een stuk goedkoper ook zeker met de huidige dollar koers
ik heb besloten om hem te kopen het is echt mooi etc.
Van het weekend beetje met die zware kerel (heavy) rond gelopen met Doktor maar dan is zo een pyro ook weinig hoor
kreeg gelijk al aanbod om in een clan te komen etc super :D:D
[ Voor 29% gewijzigd door Baazie op 23-06-2008 10:46 ]
mja okKillzone schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:36:
[...]
Ik wil ook Portal hebben, dus vandaar. En ik kooop The Orange Box via steam.
en via steam voor $19.99 dus dat is pak 'm beet 14 euro, de helft van de prijs dusSwitch schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:32:
Hij is tegenwoordig ook los te krijgen, voor 30 euro ofzo...
Dom dat Steam niet aan PayPal doet, anders had ik al een hoop spellen van ze gekocht
Dit topic is gesloten.