Dat er zat klaagtopics zijn lijkt me toch genoeg te zeggen imho.
Of jij het nu eens of oneens bent met een reactie maakt niet uit voor de score die je eraan geeft. Die geef je op basis van argumentatie en relevantie.
Wat
ik relevant vind of een goede argumentatie vind heeft wel degelijk met mijn mening te maken.
Dit merk je het sterkst in posts die "grappig" bedoelt zijn. Deze worden (bijna) altijd weggemod omdat het niet relevant zou zijn. Zou dit betekenen dat het op tweakers.net niet gewenst is om "grappige" posts te plaatsen? Dan is het een vorm van censuur.
Of iets grappig is of niet wordt bepaald door je mening. Dit kun je beargumenteren door aan te geven waarom iets al dan niet grappig is. Maar als puntje bij paaltje komt dan blijft het altijd je mening.
Natuurlijk moet de grappige post te maken hebben (relevant zijn dus) met de topic. Anders kunnen we net zo goed moppen gaan tappen in elke topic.
Niet op basis van jouw mening over een onderwerp. Zolang je je daaraan houdt kun je dus ook niet cencureren door middel van moderatie en wij letten er hier goed op dat dat inderdaad ook niet gebeurd. En behalve dat is het ook nog zo dat moderatie sowieso alleen onderscheid aanbrengt en geen dingen volledig verbergt. Daarmee is er dus per definitie al geen sprake van censuur.
Euhm als ik een nieuwstopic bekijk en er zijn posts met in -1 mod status zijn ze toch echt niet zichtbaar voor me. Moet er op klikken om ze te bekijken. Dan kun je zeggen; "dan kun je ze toch zien?", maar dat is toch echt een beetje te flauw.
In China (en andere landen) worden bepaalde zaken toch echt niet op tv vertoond of op internet toe gelaten, omdat ze volgens de partij niet
relevant zijn voor de bevolking. Wil nog niet zeggen dat bepaalde zaken niet plaats vinden.
Het is enkel zo dat het onderscheid dat jij maakte dusdaning afweek van het onderscheid dat normaal gemaakt wordt, dat jij blijkbaar niet het goede onderscheid maakte, dus niet volgens de moderatiefaq.
Levensgevaarlijke zin...
Het past bijna letterlijk in propaganda materiaal van elke dictatuur van het ergste soort.
In ieder geval ben ik sinds vandaag ook mijn modstatus kwijt, maar nadat ik naar dit klachtenloket ben geweest, wil ik het ook niet meer terug. Hier wil ik gewoon niet aan meedoen en ja had ik de faq doorgelezen, dan was ik er ook niet aan begonnen.
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.