Vanwege voor jou bekende redenen ben je uitgesloten van het

Pagina: 1
Acties:
  • 519 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Hallo

Ik kan al geruime tijd niet meer modereren, Na wat zoeken om dit weer te activeren bleek dit niet te kunnen:

Vanwege voor jou bekende redenen ben je uitgesloten van het moderatie-systeem en derhalve kan je dit ook niet activeren.

Ik heb geen idee waar deze melding vandaan komt, Ik maak weinig gebruik van het moderatie systeem, en heb niet de indruk dat ik iets fout heb gedaan. en mocht dat zo zijn dan heb ik daar geen bericht van gezien. Systeem fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:01

Nobby

Nuts!

Check de mailadressen waarmee je geregistreerd bent?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je modstatus is (als ik het goed zie) al op 17 juli 2007 uitgeschakeld. Een reden zie ik er zo niet bij staan maar je geeft zelf aan dat je weinig gebruik maakt van het moderatiesysteem en bij mensen die langere tijd niet modereren zijn wordt het uitgeschakeld.

Lees ook even TMF FAQ door (incl. de links die daar weer in staan) voor meer info.

[edit]
Iemand die een maand lang geen moderaties heeft gedaan wordt ook op inactief gezet, maar kan zijn modrechten direct weer heractiveren. Boven de reacties verschijnt een melding over heractivitatie van je moderatie-mogelijkheden.

[ Voor 30% gewijzigd door FlipFluitketel op 28-01-2008 09:03 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00

crisp

Devver

Pixelated

FlipFluitketel: mensen bij wie de modstatus indertijd handmatig is uitgezet moeten in de admin wel weer eerst op 'inactief' gezet worden

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wanneer de modmogelijkheden na een maand niet gebruikt te zijn worden uitgeschakeld, dan kan er op elk willekeurig moment weer worden geactiveerd. Worden ze automatisch na schijnbaar misbruik uitgeschakeld dan kan er na een maand weer worden geactiveerd. Worden de rechten handmatig uitgeschakeld, dan kunnen ze ook alleen handmatig weer worden ingeschakeld.
Vooral voordat de modfaq er was (zolas in dit geval) werden er van veel mensen de rechten afgenomen, omdat deze niet goed gebruikt werden. Dit gebeurde altijd handmatig, want toen was de modbot er nog niet. Deze mensen moeten dus ook allemaal weer handmatig geactiveerd worden nadat ze beloofd hebben zich aan de modfaq te houden.

Het laatste is hier dus overduidelijk ook aan de hand.

edit:
Beetje traag...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen wordt er over dit soort acties een e-mail gestuurd, echter is in een periode afgelopen jaar besloten voorlopig zonder melding moderatiemogelijkheden uit te schakelen. Zo kan het zijn dat jij zonder melding bent uitgeschakeld, terwijl er tegenwoordig in de meldingen vanuitgegaan wordt dat er een mail is geweest.

Het wachten is even op een PowerMod om te bepalen of je moderatiemogelijkheden al dan niet weer ingeschakeld kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:28

botoo

💀 too old to die young

Pandit, jouw modmogelijkheden zijn destijds vanwege mismodden handmatig uitgezet.

Enkele voorbeeldmoderaties die door jou op +2 zijn beoordeeld:
Mooi zo!
Wat is vista toch ook een drama ... ik snap echt niet dat XP niet meer verkocht wordt na dec.2007.
Windows zit al meer dan 20 jaar in beta fase
Microsoft is de software mafia...
Ik vermoed dat je kunt begrijpen waarom ik weinig heil zie in het opnieuw aanzetten van je modmogelijkheden.

[edit]
Bij het uitzetten van modmogelijkheden word geen mail gestuurd, dat is te arbeidsintensief. Oprechte en serieuze klagers zullen het traject naar ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o ) moeten volgen.

[ Voor 20% gewijzigd door botoo op 28-01-2008 10:27 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Hallo Botoo

Bedankt voor het uitzoeken, Ik kan me niet herinneren dat ik me zo misdragen hebt. Ik kan de betreffende post niet vinden om het zelf te checken. Mogelijk heb jij alleen regels uit langere reacties gekwoot. In het oude moderatie systeem heb ik nooit een panalty ontvangen. Mogelijk was ik in een anti MS bui toen ik deze moderaties uitvoerde, en je moet natuurlijk objectief blijven. Jammer dat ik geen waarschuwing heb gehad middels mail en dat mijn keurige moderatie verleden niet is meegenomen. Ik hoop dat deze blokade ongedaan kan worden gemaakt.

Vriendelijke groet

Pandit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:28

botoo

💀 too old to die young

Nee het zijn geen quotes uit langere reacties, ze zijn volledig weergegeven.

Ik zal je mogelijkheden aanzetten en hoop dat je de ModFAQ er bij wilt houden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
botoo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:55:
Ik zal je mogelijkheden aanzetten en hoop dat je de ModFAQ er bij wilt houden.
Zal ik zeker doen, enorm bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bo, als er inderdaad geen mails gestuurd worden, is het dan zinnig even naar de melding uit de topictitel te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik wou dus vandaag mijn moderatie weer activeren, en ik krijg hetzelfde melding als TS. Ik wou geen nieuw topic voor me vraag openen omdat het hier al wordt behandeld.

"Vanwege een reeds aan jou medegedeelde reden ben je uitgesloten van het moderatie-systeem en derhalve kan je dit ook niet activeren."

Zoals TS heb ik geen waarschuwing/penalty ontvangen?

Kan iemand mij toelichten waarom ik ben uitgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou het even melden in ModBot / Modstatus klachtenloket; dat topic is er voor moderatieperikelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:56
RoD schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:10:
Ik zou het even melden in ModBot / Modstatus klachtenloket; dat topic is er voor moderatieperikelen :)
Bedankt, ik zal daar even reageren.
Pagina: 1