[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 86.847 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-06 05:58
Dus met de achterkant van de aut o ertegen aan? heb versie 1.01 PS3 en bij mij werkt ie nie. Uitleg graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-06 21:54
Ik heb alle 50 stunt jumps gedaan en alle vigilante missies (10) en een ben nu bezig met de "most wanted" missies. Maar wat krijg je eigenlijk als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Bij SA kreeg je bijvoorbeeld alle wapens in je savehouse en een hydra op je dak. Maar wat krijg je in IV? als het niet boeiend is stop ik snel met deze side missions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

johnnyv.nl schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:00:
[...]

Niet met je voorkant maar met je achterkant er tegenaan rijden kán helpen natuurlijk :P
aaah, detail over het hoofd gezien, wat ik ook merk is dat de ZIJ palen ook een andere uitwerking hebben dan de middelste paal :)
Tankbuster schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:00:
Dus met de achterkant van de aut o ertegen aan? heb versie 1.01 PS3 en bij mij werkt ie nie. Uitleg graag :)
Je moet even flink BLIJVEN doorduwen, pas na een tijdje schiet je weg

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Weet iemand hoe je de redneck farmer stemmetjes krijg bij karakter creatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Je moet zorgen dat die ketting van de schommel gaat bewegen

dus dit doe je

rijd er een paar x met je achterkant van de auto tegen aan en dan gaat de ketting die in de stellage hangt bewegen en maakt van je car een vliegtuig :P

je kunt het beste de middelste paal pakken en kijken hoe ver je komt,Als je het een paar keer doet zie je vanzelf dat je je auto zelfs een beetje kan richten :P

Edit: net te sloom :P

[ Voor 29% gewijzigd door tooter op 25-05-2008 21:19 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Ligt er ook aan wat voor auto je pakt, met een pickup eindig ik zon beetje in het park, terwijl ik met een peyote niet eens de speeltuin uit kwam :) (Ik gok dat het te maken heeft met de hoogte en de hoek waaronder die buis dan onder je auto staat ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nu wou ik dit gebruiken om mijn "flip 5 keer over met wagen" achievement te halen. Op deze manier kan ik bijna 10 keer ronddraaien, maar nog altijd niets van achievement :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

soms wordt ik echt zo moei van die online feature, de leider (dat kroontje) start dat stomme spel maar niet :/ 5 minuten later, van 11 naar 4 man en start hij opeens.

Die cannon kon ik al, had ik idd eerder gezien. Met motor lukt me het alleen nog steeds niet goed :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2008 22:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Anoniem: 217897 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Ga met hem 'daten' tot hij je boven de 75% mag. Dan kun je hem vragen langs te komen met een kofferbak vol met wapens.

Edit: spuit elf
thanks...dan maar ff "daten" met hem..zit nu op 73% dus kan nooit lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 13:10
Anoniem: 217324 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:53:
[...]

Uhm... Lawchick kan je toch alleen maar op lovemeet.net daten?
Dat heb ik dus gedaan. Heb haar via "een" site uitgenodigd (de site die je als add ziet als je de mail op haalt), en ben met haar op date geweest. Daarna niks meer gehoord. Niet via de mail, niet via de telefoon, en kan haar ook niet bellen.

Maar wil wel graag haar ability unlocken. Zou af en toe wel eens mooi uitkomen namelijk... Wat nu? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
heb je na haar eerste date toch wel om haar nummer gevraagd toen je haar thuis afgezet had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 13:10
M a r c o schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:32:
heb je na haar eerste date toch wel om haar nummer gevraagd toen je haar thuis afgezet had?
Nope, ze stapte de auto uit met de mededeling: Ik vond het niks (het restaurant). En daarna niks meer van gehoord 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 13:54
Acid__Burn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:48:
[...]

Nope, ze stapte de auto uit met de mededeling: Ik vond het niks (het restaurant). En daarna niks meer van gehoord 8)7
Dan weet je volgens mij genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Acid__Burn schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:48:
[...]

Oh, maar je krijgt geloof ik later nog een kans, dan lukt het vast wel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik wil een tankstation opblazen met min 10 auto's, voor de lol en de achievement. Ik krijg alleen bijna iedere keer wel te maken met de politie, heel vervelend. De politie afschieten is geen oplossing, want dat maakt het alleen maar erger. Als ik ze probeer af te schudden, dan zijn de auto's bij het tankstation natuurlijk ook weer verdwenen. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 15:21

rCk

rickyy schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:59:
[...]

Bij mij blijft íe gewoon op zn kop liggen, je zult dus moet uitstappen.
Tja dat moest je eerst ook wel doen, als een gek de auto uit of het was boem met jou drin. Maar das wel beter dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Niet per se een tankstation willen gebruiken als locatie :p.
Aan de exit van die grote brug naar het tweede eiland staan vaak massas taxi's te wachten. Knal daarop in met je wagen en door de chaos heb je meteen al een hoopje stilstaande wagens bij elkaar. Tel ze en als je nog niet toekomt haal je snel nog wat wagens bij van de andere kant van het kruispunt. Vervolgens granaatje eronder en je hebt weer een achievement erbij :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Boeboe schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:22:
Niet per se een tankstation willen gebruiken als locatie :p.
Aan de exit van die grote brug naar het tweede eiland staan vaak massas taxi's te wachten. Knal daarop in met je wagen en door de chaos heb je meteen al een hoopje stilstaande wagens bij elkaar. Tel ze en als je nog niet toekomt haal je snel nog wat wagens bij van de andere kant van het kruispunt. Vervolgens granaatje eronder en je hebt weer een achievement erbij :)
Of je blokt een kant van een drukke brug (met een vrachtwagen, limo of bus) en wacht tot er flink wat autotjes aan zijn komen rijden. Paar granaatjes er tussen en BOEM achievement!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 00:40
Vet spel zeg, heb gisteren toch ook maar een xbox gehaald >:) Moet wel nog serieus wennen aan die consoles, de laatste console wat ik had was een SNES :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-06 15:25
Het valt me op dat de brandweer en ambulance zo slecht werken.
De brandweer komt eigelijk helemaal niet of heel zelden en doet dan erg weinig.
De ambulance knalt tegen alles op, om vervolgens weer weg te rijden, ze doen niet heel veel. :+

Ik hoop dat ze dat wel gaan aanpassen, vind het juist wel tof...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:15
Heb je al eens in zo'n ambulance gereden? Die rijden ook gewoon slecht :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261784

vond ik wel meevallen... je moet wel op tijd remmen voor de bochten, want je gaat anders wel gewoon rechtdoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

die brandweerwagen gaat dan weer enorm snel voor zo'n groot voertuig te zijn. Vooral online kan je daar enorme chaos mee veroorzaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond tijdje GTA racing gedaan. Best grappig eigelijk :) Met 8 man is het echt chaos, zeker als iedereen zijn uzi krijgt. Wel leuk, mocht je je auto volledig wrecken en je gaat dood, respawn je met een scootertje :P Ook die 20 minuten 'landje pikken' vind ik grappig gedaan, zeker toen het 6 vs 6 werd was het flink racen&knallen :)

Cop's & Crooks vind ik weinig aan, veelal is politie te ver weg, beetje crook komt makkelijk weg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 14:21

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb even een vraag, want ik kan iets niet meer vinden:

spoiler:
Ik heb in mijn organizer een herinnering voor een sollicitatie bij een of ander advocatenbureau staan. Nu heb ik alleen geen waypoint er naar toe. Weet iemand waar dat advocatenkantoor zich bevindt? Thanks alvast

Laat maar... al gevonden :)

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 26-05-2008 16:59 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jagermeister schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:53:

spoiler:
Ik heb in mijn organizer een herinnering voor een sollicitatie bij een of ander advocatenbureau staan. Nu heb ik alleen geen waypoint er naar toe. Weet iemand waar dat advocatenkantoor zich bevindt? Thanks alvast
wordt vanzelf aangegeven als je nog 1 uur de tijd hebt om d'r te komen.

tip voor die missie:
spoiler:
steek hem neer ipv schieten. kun je zonder problemen naar buiten lopen

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasplank op 26-05-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:44

sopsop

[v] [;,,;] [v]

spoiler:
onderaan het middelste eiland staat een uitroeptekentje op de kaart, dat is het kantoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online

spoiler:
in het zuiden van het middelste eiland (algonquin ofzoiets). waypoint krijg je 2 uur vooraf aan je afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 12:53
Kaasplank schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
[...]

wordt vanzelf aangegeven als je nog 1 uur de tijd hebt om d'r te komen.

tip voor die missie:
spoiler:
steek hem neer ipv schieten. kun je zonder problemen naar buiten lopen
Of zoals ik gister deed,

spoiler:
Knal hem door z'n hoofd en spring door het raam achter hem naar buiten >:)

We zijn Nico Bellic, niet Jack the ripper :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 26-05-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh, my, god.!
Het word met de dag beter en beter..
Op een groot eiland met een groepje in sportwagens op maximale snelheid door de straten scheuren en proberen door een groepje vijanden heen te raggen.
Lichamen die door het beeld vliegen.. Just like in the movie yo!
Ik zou het bijna eens zijn met de 100 punten die het spel krijgt in de nieuwe PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Even een leuk detail ontdekt in het spel :)

Ik vloog met de politie auto over de kop heen en dit was het effect :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

is het trouwens normaal dat het opstarten van IV erg lang duurt? Krijg elke keer die loadingscreens... je zou toch verwachten dat ie wat op de hdd laadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Anoniem: 45950 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:12:
is het trouwens normaal dat het opstarten van IV erg lang duurt? Krijg elke keer die loadingscreens... je zou toch verwachten dat ie wat op de hdd laadt?
Op mijn PS3 laadt ie wel fftjes in het begin ja. Met al die screens enzo ;)
Maar daar heb ik mee leren leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

ja dat is normaal .. vergelijk het eens met het laden van san andreas
duurt niet veel langer maar de textures/models die geladen worden zijn wel van *iets* betere kwaliteit

laat ik het anders zeggen , voor dit spel vind ik de laadtijd acceptabel

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 26-05-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ff koffie zetten, tweakers checken of peukie roken en je kan weer los ;)

Heb m inmiddels uitgespeeld *woei* maar twijfel nog over doorspelen. Online is het er nog niet van gekomen, dat eerst maar eens !

[ Voor 48% gewijzigd door KeeZ op 26-05-2008 23:09 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

The heart of the city _O_ Geniaal, in het vrijheidsbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
-Thunder- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:02:
Even een leuk detail ontdekt in het spel :)

Ik vloog met de politie auto over de kop heen en dit was het effect :D

[video]
Ghehe nice, ik had dat maar een paar seconden, vliegen zeker uit als je ze nog verder sloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06 15:51

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

gister een paar potjes MP Race gespeeld..... en wat me opvalt, is hoe tof de gameplay is....

maar het lobby systeem is echt super bagger! mi hadden ze dat anders/beter kunnen doen.

trouwens, een paar potjes had ik een race type freerace of zoiets...: je begint te voet en moet zo snel mogelijk naar een bepaald punt komen...
Potje met 12 spelers.... we beginnen en iedereen begint te rennen..... komen we 3 auto's tegen en .... that's it!
geen enkele auto meer gezien! ik speeld op alonquin en ben van het meest noorderlijke puntje naar Times Square gerend... niemand meer gezien en er was dus uiteindelijk geen zak aan... 1 van de weinige potjes die ik heb verlaten...

ligt dat aan de instellingen ofzo? of probeert de host met de rest te fucken door geen peds en trafic aan te zetten...

ik begrijp hier de lol niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Even een vraagje.. betreft de mp.

Als ik online wil gaan spelen, moet je dan altijd quick game doen ? kan je niet kiezen in welke server je gaat ? En als je naar een andere wilt, moet je dan de mp afsluiten en de mp opnieuw opstarten :? want zo doe ik het momenteel.. lijkt mij een beetje omslachtig namelijk

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

spoiler:
Ik dacht gisteren ik begin effe aan die assassin missies. Heb het verhaal uit maar had die nog allemaal staan. Viel even tegen, half uurtje ben je daar uit. Die zijn wel heel erg simpel.

Ik vind wel.. san andreas, daar zat veel meer in, als je daar een basketbal vond, kon je al gaan basketballen bijvoorbeeld. Ik snap wel dat ze met tijd zitten om het allemaal te maken, maar dat ze kleine dingen eruit laten zoals surfen op autos en treinen, parachutes, de jetpack en zoiets. Niko werkt zeg maar ook omdat ie geld nodig heeft...waarvoor? een taxi te bestellen, wapens en keuze uit 10 lelijke outfits :) Ik ga niks af liggen zeiken maar misschien hadden ze het internetten beter kunnen ruilen tegen wat meer winkels, safehouses die te koop zijn, autos pimpen en zoiets. Sommige dingen mis ik wel uit San Andreas. Kleine dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 13:56
ik had toenet iets vaags! ik was met roman gaan bowlen. uiteraard vraagt hij me om hem thuis af te zetten. Ik ben de kwaaiste niet natuurlijk, dus ik rijd erheen. staan we voor zijn deur .... duwt hij mij uit de auto en rijdt hij er met mijn auto vandoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:19
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:21:
ik had toenet iets vaags! ik was met roman gaan bowlen. uiteraard vraagt hij me om hem thuis af te zetten. Ik ben de kwaaiste niet natuurlijk, dus ik rijd erheen. staan we voor zijn deur .... duwt hij mij uit de auto en rijdt hij er met mijn auto vandoor!
ik ben al een aantal keer de auto door hem uitgeslagen, eerste keer dacht ik ook: wtf :o

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jobbie schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:12:
trouwens, een paar potjes had ik een race type freerace of zoiets...: je begint te voet en moet zo snel mogelijk naar een bepaald punt komen...
Potje met 12 spelers.... we beginnen en iedereen begint te rennen..... komen we 3 auto's tegen en .... that's it!
geen enkele auto meer gezien! ik speeld op alonquin en ben van het meest noorderlijke puntje naar Times Square gerend... niemand meer gezien en er was dus uiteindelijk geen zak aan... 1 van de weinige potjes die ik heb verlaten...
Cannonball run noemt het ;). Er zit inderdaad een geluksfactor in dit spel doordat je in het begin wanhopig naar een wagen moet zoeken en die dingen zijn natuurlijk altijd onvindbaar, tenzij je tegen 180 over een kruispunt wil rijden. Toch sla ik er in dit type vaak te winnen. Ik heb zo de indruk dat veel mensen hun GPS niet gebruiken om de waypoints te vinden. Een goede kandidaat voor de "Join The Midnight Club" achievement (aangezien niet iedereen direct tegen je aanknalt).
.
Ik kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden. Dit gaat vrij extreem: Ik bel hem voor een race en hij zegt dat er geen races zijn. 2 minuten later stuurt hij me een bericht dat er allerlei nieuwe races plaatsvinden in de stad en ik hem moet contacteren. Ik bel hem direct op en hij vertelt me weer dat er geen enkele race gepland staat :?.

"I'll take her" was trouwens een heel leuke missie. Ik zat echt te vloeken op die trut _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 27-05-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:35:
[...]

.
Ik kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden.
Heb je geprobeerd om hem te bellen vanaf alle 3 de eilanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Laatst online: 11:49
sopsop schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:55:
[...]

spoiler:
onderaan het middelste eiland staat een uitroeptekentje op de kaart, dat is het kantoor
spoiler:
Ik dacht dat het een stropdas was ipv een uitroepteken :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 13:56
is het trouwens normaal dat je kiki je stalkt met smsjes dat ze je graag wilt zien en als je dan vervolgens belt zegt ze dat je nog een paar dagen moet wachten tot we weer gaan daten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:35
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:57:
is het trouwens normaal dat je kiki je stalkt met smsjes dat ze je graag wilt zien en als je dan vervolgens belt zegt ze dat je nog een paar dagen moet wachten tot we weer gaan daten.... 8)7
Ook virtuele vrouwen zijn niet te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer flink wat online potjes erop zitten, bij GTA racing even flinke actie meegemaakt. Ik reed vlak achter iemand volle snelheid, tik hem paar keer aan. Opeens hij vol op de handrem en begint een 360 te doen, in de draai begint hij vol op mij te schieten en schiet mij zelfs dood. Hij draait door, herstelt en rijd vrolijk door. Grandioze actie :P Beetje jammer dat je daarna op de scooter verder moet ;(

Daarna alleen maar die Turf War gespeeld, blijft gewoon heerlijk. Moeten we keer eens avondje prikken om met GoT zo'n Turf War te doen, beetje berg spelers op elkaar zal wel grappig zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:14:
Even een vraagje.. betreft de mp.

Als ik online wil gaan spelen, moet je dan altijd quick game doen ? kan je niet kiezen in welke server je gaat ? En als je naar een andere wilt, moet je dan de mp afsluiten en de mp opnieuw opstarten :? want zo doe ik het momenteel.. lijkt mij een beetje omslachtig namelijk
En als ik weet hoe het moet..

mensen zin om vanavond tegen elkaar te racen ? :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vanuit je telefoon-> multiplayer -> costum game -> selecteer je game.

Dan in de 'room' kan je middels de select-knop andere game kiezen (als je op niet-ready staat). Tijdens de MP game zelf kan dit niet, dan moet je eerst terug naar SP en opnieuw naar MP.

Nadeel is, de host bepaald na afloop van de MP game (race bv) of je terug gaat naar de 'lobby' of het spel restart. Bij restart moet je terug naar SP, bij de lobby kan je via select dus andere game kiezen (of de host kiest ander spel).

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:12:
[...]

En als ik weet hoe het moet..

mensen zin om vanavond tegen elkaar te racen ? :D
Ik heb er wel zin in, lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 30-06 15:25
WTF. was ik boeven aan het vangen voor oom agent... krijg ik een shotgun van oom agent in me nek... zwaar dood... 8)7

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik snap er niks van, zie denk ik echt iets over het hoofd. Heb voorzover ik kan vinden alles gedaan, maar ik blijf steken op 98.73% :X
Heb al zo vaak rond gereden in de hoop ergens nog een stranger tegen te komen die niet afgerond is, maar tot op heden helaas.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:16:Ik vind wel.. san andreas, daar zat veel meer in, als je daar een basketbal vond, kon je al gaan basketballen bijvoorbeeld. Ik snap wel dat ze met tijd zitten om het allemaal te maken, maar dat ze kleine dingen eruit laten zoals surfen op autos en treinen, parachutes, de jetpack en zoiets. Niko werkt zeg maar ook omdat ie geld nodig heeft...waarvoor? een taxi te bestellen, wapens en keuze uit 10 lelijke outfits :) Ik ga niks af liggen zeiken maar misschien hadden ze het internetten beter kunnen ruilen tegen wat meer winkels, safehouses die te koop zijn, autos pimpen en zoiets. Sommige dingen mis ik wel uit San Andreas. Kleine dingen...
tja.. deel op sommige punten wel het gevoel,
maar aan de andere kant durf ik het wel te relativeren.

winkels,safehouses,autos pimpen.. allemaal bult extra textures en modellen
internet,., beetje text , opmaakcode, en wat plaatjes

ik denk dat ze gewoon tegen een limiet aanliepen door alle grafische details, en gekozen hebben voor de details en grafische kant versus wat extra features ..

goede keuze of niet, tja ..dat moet iedereen zelf maar even bepalen denk ik dan

wel jammer dat ze nu nog steeds niet echt gedacht hebben over wat je nog meer kan doen als je het echt uitgespeeld hebt. nou is dat natuurlijk ook te relativeren.. maar het zou grappig zijn als je op de een of andere manier (bijvoorbeeld via een menu die je activeerd via de dvd speler naast de tv - ik roep maar wat) gewoon een missie kan selecteren om nog een keer te doen..en/of nog mooier dat je een soort van film kan kijken (combinatie van cutscenes en ingame actie wat je niet zelf bestuurt))

*waar is de rockstar ideeen bus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Anoniem: 171114 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:00:
[...]

wel jammer dat ze nu nog steeds niet echt gedacht hebben over wat je nog meer kan doen als je het echt uitgespeeld hebt.
Wat dacht je van de multiplayer optie ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 30-06 13:48
UgotHeinzzd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:42:
Ik snap er niks van, zie denk ik echt iets over het hoofd. Heb voorzover ik kan vinden alles gedaan, maar ik blijf steken op 98.73% :X
Heb al zo vaak rond gereden in de hoop ergens nog een stranger tegen te komen die niet afgerond is, maar tot op heden helaas.
PERCENTAGE BREAKDOWN
(originally posted by Wyld24)
Main Story Missions - 90
(60 total%)

Procedural Mission - 4
(2% per mission = 8%)

20 Current Crimes (Vigilante) -
(2.5%)

30 Most Wanted Criminals -
(2.5%)

Find 200 Flying Rats -
(2.5%)

30 Unique Stunt Jumps
(2.5%)

30 Text Message Car Thefts
(2%)

Complete All Activities (Win Full Game of Bowling, Win Darts, Win Pool, High Score in QUB3D)
(1.25% per Activity = 5%)

Meet All Random Characters and Complete Their Missions - 10 required characters with 16 missions total
(.5% each character completed = 5%)

Friends - One of the Trickier Ones, So I'll Break it Down
Unlock Brucie's Ability - 1.67%
Unlock Jacob's Ability - 1.67%
Unlock Packie's Ability - 1.67%
Complete Every Activity with Brucie once - 1.67%
Complete Every Activity with Jacob once - 1.67%
Complete Every Activity with Packie once - 1.67%
(10% total, I know the above total would be 10.02, but it's 1.2/3%)
Die laatste 3 zijn een beetje tricky.

Je moet met alledrie een keer alle opties uit de telefoon gedaan hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 27-05-2008 14:16 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 26-06 17:12

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik heb vanavond ook wel even zin om met een select gezelschap te gaan racen.
Lees hier wel waar, en hoe laat. ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zit te denken om het rond half 9/9 uur te doen als de tv niet is ingenomen door me vrouwtje thuis :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

half 9/9 uur is goed tijdstip :)
PSN ID: SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Van mij mag het eerder, zeg vanaf 20:00

PSN-ID: Svennie-NL

[ Voor 22% gewijzigd door Svennie op 27-05-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162339

Ik hou het in de gaten...

PSN; InZanEBaboOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zal wel vanaaf beginnen met iedereen in buddy lijst te krijgen, zien we wel hoever we komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 30-06 17:26
Anoniem: 162339 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:54:
Ik hou het in de gaten...

PSN; InZanEBaboOn
m2 lache ff het ouwe gevoel van samp omhoog halen haha _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.pqg.nl/picture8.gif

psn: Galatios

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-06 13:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

-30 Text Message Car Thefts

Ik heb 2 sms'jes gehad hier voor en die heb ik uitgevoerd, echter daarna ben ik druk met missies door gegaan. Nu krijg ik geen sms;jes meer van hem. Is hier een oplossing voor.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
wil ook wel meracen. Voeg ma toe psn id xusem. ben tege 8u al wel bezig

zijn hier trouwns meer mensen met een ps3 headsetje ? dat is ook wel laggen

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Iedereen nu een invite gestuurd voor buddy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Eindelijk werkt social-club goed :D
Als je nu zit belt staat ie binnen een kwartier online en krijg je een mailtje :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tooter schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:50:
wil ook wel meracen. Voeg ma toe psn id xusem. ben tege 8u al wel bezig

zijn hier trouwns meer mensen met een ps3 headsetje ? dat is ook wel laggen
Lag door een headsetje, dat lijkt me niet handig. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:41

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ghostrider schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:32:
-30 Text Message Car Thefts

Ik heb 2 sms'jes gehad hier voor en die heb ik uitgevoerd, echter daarna ben ik druk met missies door gegaan. Nu krijg ik geen sms;jes meer van hem. Is hier een oplossing voor.
Gewoon je laatst ontvangen SMSje van Steve afhandelen, krijg je weer een nieuwe.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:54
mag ik ook meedoen vanavond..plssss haha :+
PSN: Gussev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm...

Is dit een begin van een GoT GTA4 clan... 8)7

Misschien kunnen we na race ff wat TD doen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nou de laaste missie is weer lekker moeilijk , kom steeds niet met dat bootje bij de schopper, snap er niks van, lijkt wel of je weer eerst 5x moet proberen en er dan een keer bijkomt, ben er 1x bijgeweest, en toen was de heli ineens verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Mensen voeg mij ook maar toe : NL-Thunder

Geen idee hoe het werkt.. maar ik heb een PS3... en wat ik moet doen oid .. :+

[ Voor 50% gewijzigd door -Thunder- op 27-05-2008 19:13 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Is er eigenlijk wel wat te doen aan de ''connection has been lost with one or more players'' message?

Heb het sinds een weekje en nu is multiplayer met quickmatch onspeelbaar tenzij ik host ben.

(PS3 aangesloten op een speedtouch modem, verbonden met het KPN Netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Boeboe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:35:
[...]

k kan trouwens "Genetically superior" niet unlocken omdat Brucy maar blijft zeggen dat er geen races plaatsvinden. Dit gaat vrij extreem: Ik bel hem voor een race en hij zegt dat er geen races zijn. 2 minuten later stuurt hij me een bericht dat er allerlei nieuwe races plaatsvinden in de stad en ik hem moet contacteren. Ik bel hem direct op en hij vertelt me weer dat er geen enkele race gepland staat :?.
Kwestie van ff naar een ander eilandje gaan en dan Brucie nog een keer bellen. De races die gehouden worden, kun je alleen doen als je je ook op dat eiland bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb een aantal mensen toegevoegd op mijn ps3 :)

@ hieronder, we have contact :Y)

[ Voor 26% gewijzigd door -Thunder- op 27-05-2008 19:56 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 07:59
Ah, dat ziet er leuk uit. Ik ga er ook maar ff wat toevoegen ;)
Wordt het een race of deathmatch?

PSN ID: djmurcielago

[ Voor 10% gewijzigd door Murcielago op 27-05-2008 19:49 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murcielago schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:49:
Ah, dat ziet er leuk uit. Ik ga er ook maar ff wat toevoegen ;)
Wordt het een race of deathmatch?

PSN ID: djmurcielago
Race volgens mij, wel het leek mij ook leuk om ff TD te doen sinds we toch online zijn...

Edit:

Gussev en ik zijn beide online de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb djmurcielago en svennie-nl onilne... maar eerst gaat gtst hier op tv voor de vrouw :P dus ik zie nu even niks meer :P

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:58

Nakebod

Nope.

Niet om het een of ander, maar kunnen de dames hun dates niet via irc regelen?
Beetje nutteloze topicvulling zo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-06 15:30
Klopt, hier hebben we dus #GTA4 op irc.tweakers.net voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Kan je daar even de volledig link van doen ? ik ben niet zo bekend met mirc en erop klikken is fijner :) dankje

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
-Thunder- schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:19:
Kan je daar even de volledig link van doen ? ik ben niet zo bekend met mirc en erop klikken is fijner :) dankje
Ik heb 'm speciaal voor je in de topicwarning gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Lekker,. ik heb een koptelefoon + mic (nog van de PS2), werkt niet, ten minste, ik hoor niks en de anderen ook niet (neem ik aan).

Hoe kan je dat ding testen?

[ Voor 10% gewijzigd door Svennie op 27-05-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 30-06 17:26
Toch jammer, ik werd steeds geinvited voor de race, alleen kreeg ik steeds die foutmelding dat hij geen connectie kan maken en terug knalt naar singleplayer. Kan alleen maar multiplayer spelen als ik zelf iets host. Wel jammer want als ik dat doe en het werkt een keer dan is het toch wel heel vet en leuk! Ligt dit aan mij of aan mijn router instellingen. Want andere spellen zoals, cod4 en warhawk werken wel gewoon.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

yzf1kr schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:13:
[...]

[...]

Die laatste 3 zijn een beetje tricky.

Je moet met alledrie een keer alle opties uit de telefoon gedaan hebben.
Thnx mate,..zal het nog eens nalopen.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Drie uur geprobeerd de bank overval te halen, zonder succes.
Tot en met het metrodeel kom ik er nog aardig doorheen, daarna kom je boven en rijden er geen wagens rond om in te stappen. Lopend kom je niet ver als je 3 blokken moet zoeken.
Wellicht de missie op een ander tijdstip doen dan half in de nacht o.i.d.
Iemand nog tips wellicht voor het deel vanaf het naar de oppervlakte teruggaan ?
LawChick heb ik nog niet in me telefoon, dus die gaat niet helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:10

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Psychokiller schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:18:
Tot en met het metrodeel kom ik er nog aardig doorheen, daarna kom je boven en rijden er geen wagens rond om in te stappen. Lopend kom je niet ver als je 3 blokken moet zoeken.
Iemand nog tips wellicht voor het deel vanaf het naar de oppervlakte teruggaan ?
Vreemd, als ik bij mij via de Metro naar buiten kom, staat er direct rechts om de hoek een auto geparkeerd, klaar om mee weg te karren. Maar misschien zijn er meer wegen naar buiten.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 21:33:
Lekker,. ik heb een koptelefoon + mic (nog van de PS2), werkt niet, ten minste, ik hoor niks en de anderen ook niet (neem ik aan).

Hoe kan je dat ding testen?
bij mij werkt het perfect. Die logitech headset die toen bij SOCOM zat.
je moet bij de instellingen op de ps3 xmb naar randapparatuur of wat dan ook (weet uit mn hoofd niet wat er staat) en daar kijken bij headset. Dan kun je bij invoer apparaat en uitvoer apparaat die headset selecteren.
[...]
spoiler tags zijn wel zo handig.
spoiler:
Bij mij stond er ook gewoon een auto klaar. Ik stap in, rijd weg, en zonder nog maar 1 politie auto tegen te komen kon ik de search circel uitrijden. En lawchick helpt je in zulke missies volgens mij niet

[ Voor 28% gewijzigd door M a r c o op 27-05-2008 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 24-06 12:24
(jarig!)
Ik heb die missie in een keer gehaald (vond hem wel leuk trouwens), bij mij stond er juist net een auto geparkeerd precies waar ik de metro uit kwam. Ik weet het niet precies meer maar als je net die bank hebt beroofd en door de metro etc. gaat heb je toch 6 sterren? Volgensmij krijg je zodra je in een auto stapt waar iedereen dan in kan maar 3 sterren waardoor je vrij eenvoudig kan wegkomen.

Er móet gewoon een auto staan eigenlijk, anders kan je het niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-06 22:27

Aight!

'A toy robot...'

Toch maar net gehaald GTA 4, zeer leuke game, ben pas op 5% of zo maar vermaak me prima.
Ook ff online gechecked maar met niemand kunnen gamen helaas.

PSN name: jemoeder1337

Lijkt me wel vet, mega vette chaos maken met z'n in Free For All

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bankoverval, metro, politie, autoloos, dood, uh-oh.
Je bent buiten gekomen via de nooduitgang? Niet via een station. Want dan staat er idd zoals al eerder genoemd een Huntley suv klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Laatst online: 23-06 20:03
Misschien een vraag die al eerder is gesteld maar kan em niet vinden in de vorige topics, kan je in dat ski lift achtige ding? ik heb het geprobeert maar lukte op 1 of andere manier niet, doe ik wat verkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS

LWaS

Dus.

Na drie keer proberen is het me de 4e keer gelukt om three leaf clover te halen :D Was al bijna uit frustatie met de DS3 gaan gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon naar waar die lift stopt gaan , trappetje op en voor de ingang van de gondel gaan staan, misschien nog op instappen rossen , maar thats about it .. \tis mij in ieder geval gelukt met de lift van derde naar 2e eiland

ben opnieuw begonnen om de achievement te halen ,,,blijkt dat al je socialclub statistieken meteen overoveenkomen daarme of hopelijk met de laatste save game .. maar nog niet getest

zit nu op 54 missies met 8 1/2 uur- (2 replays en 3 fails uit het hoofd - dit keer wat actiever safe games opnieuw geladen bij fouten en eigenlijk compleet zonder afleiding missies gedaan) en heb omdat ik het toch voor de 2e keer doe nu alle filmpjes, gesprekken en ritjes zo veel mogelijk over geslagen

rockstar heeft volgens mij geen check bij de 100% en story club op het gebruik van cheats ... vind ik eigenlijk wel een behoorlijke domper .. goed , vroegah heb ik ook behoorlijk wat gecheat bij diverse spellen, maar voor gta maak ik graag een uitzondering... maar los van dat is het gewoon jammer dat er een uitgebreide contest was om zo snel mogelijk het spel uit te spelen (wat ik op zich al een raare contest vond, maargoed) .. en dan ook nog -blijkbaar- mensen die cheaten toelaten.

stel je eens three leaf clover
spoiler:
zonder wanted sterren
voor, mogelijk hou je nog
spoiler:
de scripted peds over
, en moet je nog door de
spoiler:
metro
heen -geen idee, maar je bent sowieso makkelijk en sneller klaar dan iemand die het spel speelt zoals het bedoeld is- .. maarja waar
spoiler:
cops
staan schiet je een gecheat raketje heen, extra
spoiler:
cops
heb je toch geen last van , nouja .. enzenz ..

nouja .. hopelijk zien ze dat nog in en kijken ze dat nog even na voordat ze allerlei key to the cities uitdelen .. helicopter naast je spawnen en van duif naar duif vliegen aan de hand van je strategy guide gaat stukken minder tijd kosten dan de die hard way.. - etcetcetc

btw , ben nu zo snel bij nieuwe missies dat ik nauwelijks telefoon krijg, behalve de verplichte dingen
ben serieus nog maar 3 of 4 keer gebeld voor een date
sterker nog
spoiler:
heel die michelle deze keer links laten liggen, op de allereerste verplichte date na, ze heeft me zelfs niet eens gebeld voor een date

dus.. dat bevalt wel voorlopig, ..

overigens brilliante tip voor iedereen , je moet eerst zo'n afspraak accepteren als je gebeld wordt en meteen terugbellen dat je niet kan.dan gebeurt er niets met je relatiepercentage
als je niet opneemt krijg je een neerwaardse duim , als je nee zegt ook .. zeg je ja en bel je af is er niets aan de hand ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 28-05-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136772

Anoniem: 171114 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:51:
rockstar heeft volgens mij geen check bij de 100% en story club op het gebruik van cheats
Als je cheat kom je toch niet meer aan de 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm, alleen story mode dan
laat ik het anders zeggen, ik vind de 9 uur die sommige mensen in de top 10 op hun naam hebben staan wel verdacht snel

editje: volgens mij zijn er een paar cheats die de 100% niet beinvloeden, maar weet niet zeker

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 28-05-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik bijna de tweede keer Three leaf clover gehaald....de opdracht was "Drive to Packie's house", alleen was het me even niet duidelijk dat je je wanted level ook kwijt moest raken. Dus ik echt helemaal tot zijn huis gereden, bots daar op een paal van de metro en de auto doet het niet meer....vervolgens door de politie omsingeld waarna m'n laatste beetje health weg was.....niet gehaald. Het is wel een leuke missie, maar ik wacht even voordat ik 'm weer ga proberen.

Trouwens van de week een geldtransport overvallen en daarna de auto opgeblazen....er ligt dan best een hoop geld op straat....dus als je geld nodig hebt is dat een goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
De eerste keer wilde ik de auto in stappen staat er een agent een meter achter me en die schoot me neer, toen was het gebeurd, ik dacht de auto red ik nog wel.... of niet dus :9

Vond het gisteren wel mooi met zijn vieren elk in een gevechtshelikopter en elkaar neer proberen te schieten, met zijn vieren in 1 heli was ook lachen.

[ Voor 30% gewijzigd door Svennie op 28-05-2008 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:44

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Mensen, denk nou eens aan de spoilertags. De 'three leaf clover'-missie staat nu zo'n beetje in zijn geheel op deze pagina. Zo is de zo'n beetje enige vernieuwende missie van GTA IV ineens niet zo vernieuwend meer, als je 'm nog niet gespeeld hebt.

[ Voor 74% gewijzigd door sopsop op 28-05-2008 09:17 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)