[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 86.799 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bedankt voor de tips voor 'three leaf clover'.
spoiler:
Er bleek inderdaad bij het buitenkomen van de metro aan de rechterkant een wagen te staan. Daarna stelde het niet meer veel voor om weg te komen met de drie sterren. De eerste keren liep ik steeds naar links en heb ook een aantal malen de metrotunnels doorgelopen op zoek naar andere uitgangen.

Achteraf gezien valt die eigenlijk nog mee en heb ik teveel lopen prutsen denk ik, maar dat maakt het halen van de missie weer leuker ;)

41% gehad nu in iets van 25 uur meen ik. Het gaat niet hard, maar ik kom er wel, ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:30
Tankbuster schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:57:
[...]

Je hebt gelijk! Dus het is geen M16( Sorry, we zitten niet in Vietnam :) ) Het is de M4,of beter gezegd de M4A1
Het spijt me vreselijk! I stand corrected :P.
Waar het mij om ging, was dat ik de M4(!) toch wat stabieler vond dat de AK-47 lookalike :D.

Gopal

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

Afbeeldingslocatie: http://i97.photobucket.com/albums/l227/Ypuh/Games/Afbeelding001.jpg
Humor, Heli staat geparkeerd voor mn huis en blijft er ook gewoon staan (door de saves heen). :)

Edit:
@ Mn nieuwe FullHD 24" monitor, met dus de VGA kabel én de 2xtulp>stereo kabel :P. Nog bedankt voor die tips trouwens!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 125292 op 29-05-2008 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:22
Psychokiller schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:21:
Bedankt voor de tips voor 'three leaf clover'.
spoiler:
Er bleek inderdaad bij het buitenkomen van de metro aan de rechterkant een wagen te staan. Daarna stelde het niet meer veel voor om weg te komen met de drie sterren. De eerste keren liep ik steeds naar links en heb ook een aantal malen de metrotunnels doorgelopen op zoek naar andere uitgangen.

Achteraf gezien valt die eigenlijk nog mee en heb ik teveel lopen prutsen denk ik, maar dat maakt het halen van de missie weer leuker ;)

41% gehad nu in iets van 25 uur meen ik. Het gaat niet hard, maar ik kom er wel, ooit.
spoiler: Three leaf clover
Je kan ook eerst richting die laatste trap lopen (Dat je in een keer van 5 naar 3 sterren terug gaat) en dan weer terug naar beneden lopen en dan over het spoor uit het cirkeltje lopen 8)

Zo heb ik hem gisteren gedaan.

@Ypuh Ik had ook heel lang dezelfde chopper voor de deur staan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ritsjert schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:43:
[...]

@Ypuh Ik had ook heel lang dezelfde chopper voor de deur staan :*)
Waar haal je die chopper vandaan? Heb er laatst eentje gejat
spoiler:
van de rondvluchten
maar dan heb je ineens veel sterren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261784

Walkman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:21:
[...]

spoiler:
van de rondvluchten
Dat overkomt mij dus nooit, heb ze daar vaak gejat, maar ik krijg er nooit sterren voor. Niet dat je me hoort klagen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:23
Onder de staart van je helikopter op je parkeerplaats kan overigens ook nog een auto staan, als je zo'n Ferrari namaak ding hebt past dat er makkelijk nog onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Maksvr schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:59:
Onder de staart van je helikopter op je parkeerplaats kan overigens ook nog een auto staan, als je zo'n Ferrari namaak ding hebt past dat er makkelijk nog onder :)
Er kunnen veel meer auto's staan naast de helicopter..als er maar een deel van de auto binnen het parkeervak staat wordt ie gesaved :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Meelobee schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Er kunnen veel meer auto's staan naast de helicopter..als er maar een deel van de auto binnen het parkeervak staat wordt ie gesaved :)
hmmm... ik heb vaker geprobeerd meer dan 2 auto's te saven en tis me nog nooit gelukt... 2 auto's en een motor passen precies in het vak. Toch verdwijnt er altijd één als ik een save laad.

Ik heb Three Leave Clover nog niet gehad en zit al op de 41% met ruim 35 uur. Ik speel dan ook eerst alle sidemissions voordat ik verder ga met de verhaallijn.

Spoilertags zijn altijd nodig vind ik. Er wordt in dit topic meer besproken dan alleen de verhaallijn, dus ook mensen die iets willen weten wat niet over het verhaal gaat, willen dit topic lezen.

Bijvoorbeeld multiplayer... ook al heel wat uurtjes in vertoeft... (niet in die 35 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 10:06
Meelobee schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:46:
[...]

Met een maximum van 2.

Op het moment dat je saved, of ergens een gebied in waar geladen moet worden dan zijn er nog maar 2 over.

Ik ben er alleen nog niet achter hoe veel auto's je in totaal kan hebben, want je eindigd 5 safehouses waar je auto's kan parkeren, maar ik geloof niet dat je 10 auto's kan parkeren.

Wel balen, wand mijn Zonda replica was weg na het parkeren en herstarten. En Ferarri's genoeg in het spel, maar die Zonda heb ik echt maar 1x gezien (en gepikt) en daarna nooit meer. :'(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

wat ik begrepen heb
je kan er meer dan 2 opslaan - totdat je de console restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik was alsmaar heel voorzichting met mijn 2 turismo's die ik gevonden had.
Kom ik er na een hele tijd achter dat als ik vanuit mijn safehouse op het 2e eiland de hoek omloop, een grote schowroom heb met minstens 6 turismo's erin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 15:13

Pronk

Koffie?

Drinken met Packie is geweldig: :D

spoiler:
Toen ik de 2e keer met hem ging drinken, begon Packie het Ierse liedje "Danny Boy"' te zingen. Halverwege werd hij geschept door een auto en was dus stil. Staat hij na 30 seconden pas op, en gaat daarna verder waar hij gebleven is en zingt het complete liedje uit terwijl ik wanhopig een taxi probeerde te zoeken. Maar de manier waarop hij stomdronken en vol passie dat typische Ierse liedje zingt is echt fantastisch. _O-

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

en ik maar poolen en shows gaan kijken met die kerel :o. Tijd om nog eens dronken te worden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192118

Hallo,

Ik heb net de multiplayer ondekt en die rockt wel echter hek niemand om samen een game te spelen... Dus zoek ik wat "vriendjes" dus als jullie zin hebben kan je me adden..

Nerosweeper is men ps3 name.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:22
Walkman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:21:
[...]

spoiler:
van de rondvluchten
spoiler:
Volgens mij moet je met deze chopper in een missie vliegen (samen met Jacob)

Bij jouw locatie heb ik ook nog nooit problemen gehad met sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Volgens zijn er genoeg op PSN die willen multiplayeren, maar werken de servers gewoon niet goed, Duurt zo'n half uur voordat je normaal kan spelen, terwijl je op xboxlive na een paar minuten al aan het gamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

yzf1kr schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:39:
[...]

Met een maximum van 2.

Op het moment dat je saved, of ergens een gebied in waar geladen moet worden dan zijn er nog maar 2 over.

Ik ben er alleen nog niet achter hoe veel auto's je in totaal kan hebben, want je eindigd 5 safehouses waar je auto's kan parkeren, maar ik geloof niet dat je 10 auto's kan parkeren.

Wel balen, wand mijn Zonda replica was weg na het parkeren en herstarten. En Ferarri's genoeg in het spel, maar die Zonda heb ik echt maar 1x gezien (en gepikt) en daarna nooit meer. :'(
Je kan bij elke safehouse 2 auto's kwijt (degene die ik tot nu toe heb - 2de eiland pas) en deze slaat hij allemaal op. Bij 1 huis heb ik een helicopter staan en bij weer een andere 2 comets >:). Zelfs als de stroom eraf gehaald wordt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 03-06 19:14
SCIxX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:32:
Volgens zijn er genoeg op PSN die willen multiplayeren, maar werken de servers gewoon niet goed, Duurt zo'n half uur voordat je normaal kan spelen, terwijl je op xboxlive na een paar minuten al aan het gamen bent.
Onzin, ik zit elke keer meteen in een spel, even wachten tot er begonnen wordt en gaan met die banaan.

@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
--- Vraagje over Chubby Charlie ---

spoiler:
Als je iedereen in en rond om de fabriek hebt afgeknald vlucht Chubby Charlie via een ladder naar het dak. En volgens moet ik ook die trap omhoog om bij em te komen. Maar ik kom met geen mogelijkheid die ladder op. Heeft iemand anders hier ook last van of doe ik iets verkeerd ?

Ik speel trouwens op de 360.

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196025

Anoniem: 125292 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:28:
[afbeelding]
Humor, Heli staat geparkeerd voor mn huis en blijft er ook gewoon staan (door de saves heen). :)

Edit:
@ Mn nieuwe FullHD 24" monitor, met dus de VGA kabel én de 2xtulp>stereo kabel :P. Nog bedankt voor die tips trouwens!
Welke monitor heb je ?
WIl namelijk ook een scherm voor zowel PC als Xbox hebbe en bij jou ziet het er heel prettig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Svennie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:56:
[...]

Onzin, ik zit elke keer meteen in een spel, even wachten tot er begonnen wordt en gaan met die banaan.

@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen.
Misschien een idee om zowel PSN id's als XBOX live gamertags op te nemen in de startpost.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX

@Burner23, ik voeg je zo wel even toe, een paar bladzijden terug in dit topic staan nog meer PSN ID's van mensen die je toe kan voegen
Ja daarom zit iedereen op PSN altijd te klagen dat ze geen game kunnen vinden of niet kunnen connecten.

Of je nou PS hebt of een xbox kan me weinig schelen, XBOXlive voor GTA werkt momenteel gewoon stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220164

Vandaag volgens mij de duurste auto (reallife) gejacked. Leek mij maybach achtige limousine. Reed echt smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 19-03 17:32
Anoniem: 220164 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:
Vandaag volgens mij de duurste auto (reallife) gejacked. Leek mij maybach achtige limousine. Reed echt smooth.
spoiler:
Die staat ook bij Jimmy :)

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 13-05 10:59
Een vraagje over de GTA Channel,als ik erop klik staat er :"Firefox heeft geen idee hoe dit te openen is"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Tankbuster schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:00:
Een vraagje over de GTA Channel,als ik erop klik staat er :"Firefox heeft geen idee hoe dit te openen is"
Je hebt een irc client nodig uiteraard ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 20:04

MethodP

baanaan

CycloneX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:38:
[...]

Misschien een idee om zowel PSN id's als XBOX live gamertags op te nemen in de startpost.
misschien een idee om even naar de startpost te kijken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

MethodP schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:23:
[...]

misschien een idee om even naar de startpost te kijken? :+
Had m'n bril niet op B) zo mezelf erook maar ff tussen gezet :)

[ Voor 8% gewijzigd door CycloneX op 29-05-2008 18:41 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
SCIxX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:47:
[...]

Ja daarom zit iedereen op PSN altijd te klagen dat ze geen game kunnen vinden of niet kunnen connecten.

Of je nou PS hebt of een xbox kan me weinig schelen, XBOXlive voor GTA werkt momenteel gewoon stukken beter.
Komt daar nog eens een fix/patch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

[...]
Ben ik toch niet helemaal met je eens.
Connecten met live is soms behoorlijk bagger.
Komt vaak genoeg voor dat ik drie keer word terug gestuurd naar de singleplayer.
Ik denk dat het eerder aan het tijdstip en andere tijdzones die online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

[...]

Wat is het verschil behalve dat het betalend is? :z

Ik ken hier niemand op mijn PSN lijst die klaagt hoor.
SCIxX schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:32:
Haha een half uur voor je normaal kan spelen? U spreekt overduidelijk niet uit ervaring.

Ik heb al makkelijk 500 partijtjes online gespeeld, enkel de eerste twee dagen na release waren er problemen. Ik zit direct in multiplayer modes, maakt niet uit met wie / wat / waar.

Dus voor je een beetje gaat PS3-bashen, zorg er dan voor dat het geen zever is hé!

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 29-05-2008 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:13:
[...]

Wat is het verschil behalve dat het betalend is? :z

Ik ken hier niemand op mijn PSN lijst die klaagt hoor.

[...]

Haha een half uur voor je normaal kan spelen? U spreekt overduidelijk niet uit ervaring.

Ik heb al makkelijk 500 partijtjes online gespeeld, enkel de eerste twee dagen na release waren er problemen. Ik zit direct in multiplayer modes, maakt niet uit met wie / wat / waar.

Dus voor je een beetje gaat PS3-bashen, zorg er dan voor dat het geen zever is hé!
Het klopt wel, ik kan het zelf ook beamen.
Heb het gezien bij een vriend, wat een drama was dat zeg! :(

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dennus2006 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:23:
[...]

Het klopt wel, ik kan het zelf ook beamen.
Heb het gezien bij een vriend, wat een drama was dat zeg! :(
Dat was dan één van de eerste dagen. En die verhaaltjes via-via... tja.

Ik spreek uit ervaring, al genoeg partijtjes gespeeld om te merken dat het dik in orde is met die servers. Of ben ik dan, als één van de gelukkigen ter aarde met een PS3 en GTA4 die er geen probleem mee heeft?

Sure, sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:27:
[...]

Ik spreek uit ervaring, al genoeg partijtjes gespeeld om te merken dat het dik in orde is met die servers. Of ben ik dan, als één van de gelukkigen ter aarde met een PS3 en GTA4 die er geen probleem mee heeft?

Sure, sure
Dat was niet een van de eerste dagen ;) En het is geen via-via verhaal, ik zat er zelf bij.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

Nakebod

Nope.

Als je de goede poorten in je firewall/router/modem/iets open hebt ben je binnen een minuut of wat online aan het spelen.
Natuurlijk ook weer afhankelijk of die anderen op ready gaan staan of niet.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nakebod schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:35:
Als je de goede poorten in je firewall/router/modem/iets open hebt ben je binnen een minuut of wat online aan het spelen.
Precies, ik denk dat sommigen hun instellingen niet goed hebben staan.

Dat ze daarbij proberen om de PS3 / PSN te bashen is tamelijk grappig, toont dan weer hoeveel ze er van 'kennen' :)

De beste stuurlui staan aan wal.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 29-05-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik heb geen enkele poort open hoeven zetten en het werkt prima, nog niet 1 keer problemen gehad gelukkig (even afkloppen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 12:50

Arfman

Drome!

[...]

Sure, sure
Dus omdat jij geen problemen hebt, kan en mag niemand problemen hebben? En als ze dat toch hebben, dan zijn ze een PS3 basher/Xbox fanboy? :')
Ik heb nieuws voor je: ik heb ook zelf gezien dat het op de PS3 niet altijd vlekkeloos werkt bij een vriend. Nog een nieuwtje: ook op mijn Xbox360 heb ik problemen gehad om online te komen, dat ging ook niet helemaal vloeiend. Later wel, maar geen systeem is onfeilbaar. Laat je niet zo opnaaien ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Weet je dan welke poorten van de router/modem moet open zetten?

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:54

Nakebod

Nope.

Als ik het goed heb:

UDP 6672
UDP 28900
TCP 8001
TCP 27900

Editje: Wat ook kan werken, misschien is dat wat Svennie gebruikt, is UPnP, dan worden die poorten automatisch geopend als het goed is.

[ Voor 52% gewijzigd door Nakebod op 29-05-2008 22:43 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arfman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:34:
[...]

Dus omdat jij geen problemen hebt, kan en mag niemand problemen hebben? En als ze dat toch hebben, dan zijn ze een PS3 basher/Xbox fanboy? :')
Ik heb nieuws voor je: ik heb ook zelf gezien dat het op de PS3 niet altijd vlekkeloos werkt bij een vriend. Nog een nieuwtje: ook op mijn Xbox360 heb ik problemen gehad om online te komen, dat ging ook niet helemaal vloeiend. Later wel, maar geen systeem is onfeilbaar. Laat je niet zo opnaaien ;)
Tuurlijk kan het zijn dat er hier en daar wat problemen zijn, maar de manier waarop zij erover praten is net alsof het een ramp is, terwijl ze zelf niet eens een PS3 hebben
Ik laat me niet opnaaien, ik kan gewoon niet tegen het feit dat sommigen willen afbreuk doen aan iets, terwijl het onzin is. Dus moet daar gecorrigeerd worden zie je? Liefst door mensen die er zelf ervaring mee hebben. Ik kan hier beginnen met vanalles te zeggen over Xbox, maar ik heb die console niet, en ga daar dan ook niet over zitten zeveren.
Als er nog problemen zijn moeten ze eens hun router instellingen enzo maar eens bekijken.
RB6 Vegas 2 had dito problemen, ik heb dat toen ook gedaan en sindsdien no problems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 255271 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Tuurlijk kan het zijn dat er hier en daar wat problemen zijn, maar de manier waarop zij erover praten is net alsof het een ramp is, terwijl ze zelf niet eens een PS3 hebben
Ik laat me niet opnaaien, ik kan gewoon niet tegen het feit dat sommigen willen afbreuk doen aan iets, terwijl het onzin is.
Maar de jongen spreekt uit ervaring, wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?! De xbox360 versie heeft ook problemen gehad. Ben ik daarmee plots een grote PS3 fanboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:14:
[...]

Maar de jongen spreekt uit ervaring, wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?! De xbox360 versie heeft ook problemen gehad. Ben ik daarmee plots een grote PS3 fanboy?
De jongen heeft geen PS3 dus is het moeilijk uit ervaring te spreken, niet? Als je het 1 of 2 keer gezien hebt bij een vriend, kan dat niet vergeleken worden met het zelf X-aantal keren gespeeld te hebben.

Ik geef gewoon aan dat de problemen zich voordeden voor iedereen tijdens de eerste twee dagen na release. Als er nu nog issues zijn, is het beter dat ze hun instellingen eens bekijken voordat ze klagen over één of ander merk.

En nee je bent geen grote PS3 fanboy als je zegt dat 360 ook problemen heeft.

Dat ben je wel als je iets als dit zegt:
[...]

Alrighty then.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 255271 op 30-05-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Naar mijn weten is er ook weinig mis met GTA online op de PS3. Ik heb iig nooit problemen gehad.

Waar ik wel problemen mee heb is de laatste missie en het verhaal daar naartoe.
spoiler:
Ik zit nu bij de laatste missie volgens mij. Ik heb gekozen om revenge te nemen, Kate is vermoord. En ik moet nu Penigrino omleggen. Ten eerste vind ik de 'lovestory' erg slecht uitgewerkt. Sinds wanneer zit die liefde voor Kate zo diep bij Nico, terwijl hij ondertussen een paar andere vriendinnen er op nahoud? Sowieso is Kate een niet al te knappe rooie frigide meid waar ik tijdens het spel echt 0,0 binding mee heb gekregen. En waarom schiet die maffioso Kate neer? Daar heb ik volgens mij iets in het verhaal gemist.

Tot zover het verhaal. Dan de missie. Vandaag bijna mijn DS3 weggegooid uit frustratie omdat het gewoon niet lukt. Eerst dat stuk met de auto. Dat gaat meestal wel goed, maar duurt vrij lang. Het volgende deel wil nog wel eens fout gaan. Metname door domme foutjes van mij of van het spel. Als ik dan eindelijk op de motor zit om de boot te achtervolgen (wat de eerste keer dat ik zo ver kwam compleet onduidelijk was en ik pas op de motor zat toen hij al weg was.....). De volgende keren mijzelf een paar keer gemold omdat een granaat bleef steken achter een onzichtbaar drempeltje, of omdat ik een alternatieve route bedacht had waardoor een hele berg vijanden tegelijk bij me in de buurt spawnde.

Als ik dan eindelijk de boot gevolgd heb, niet achter een rots ben blivjen steken en ik in een helicopter heb springen probeer ik de boot te slopen. Niet te doen joh. Heb al een paar keer een RPG in de cockpit gehad. Met als gevolg dat je weer het hele schietstuk kan doen, zonder armor, met minder ammo en als je de helicrash overleeft zelfs met weinig health. De andere optie is om het hele stuk opnieuw te rijden.

Ik heb bij GTA:VC de laatste missie ook nooit gehaald, dus ik voel me verplicht om het te halen, maar eigenlijk interesseert het me weing. Stiekem vind ik de storymode van GTA4 lang niet zo cool als iedereen zegt.

Zo dan. Is nogal een lang verhaal geworden. Moest even wat frustratie uit :+

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Laatst online: 03-04 10:07
Nakebod schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:42:
Als ik het goed heb:

UDP 6672
UDP 28900
TCP 8001
TCP 27900

Editje: Wat ook kan werken, misschien is dat wat Svennie gebruikt, is UPnP, dan worden die poorten automatisch geopend als het goed is.
Ik heb NAT2 en UPnP enabled maar krijg nog steeds connection lost berichten als ik wil multiplayen. Alleen als host kan ik multiplayen.

Na dit weekend zet ik de PS3 bij mijn vriendin in de woonkamer. Ander modem, misschien krijg ik het dan wel voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:55:
Naar mijn weten is er ook weinig mis met GTA online op de PS3. Ik heb iig nooit problemen gehad.

spoiler:
spoilers

Zo dan. Is nogal een lang verhaal geworden. Moest even wat frustratie uit :+
Spoilers over de laatste missie en over een stervend karakter.
spoiler:
De laatste missie is soms wel irritant, de eerste keer dacht ik slim te zijn en na de cutscène even een stukje terug te lopen en via de achterkant de loods te besluipen, werkt best ok. Kon de meeste vijanden binnen door de gaten in het dak doodschieten. eenmaal door een gat naar binnen springen om er achter te komen dat er nog iemand met een schotgun is.
Het motor rijden ging wel.
Het vliegen stelde weinig voor, volgens mij hoef je de boot niet eens te raken, branden doet hij toch wel met als je helicopter.

Dat van kate die word geraakt is volgens mij toeval voor het verhaal, de vijand wil jouw raken maar dood je liedje. Drama, extra sterk wraak gevoel enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Als ik het goed heb:

UDP 6672
UDP 28900
TCP 8001
TCP 27900

Is het de UDP 6672 t/m 28900 (range) of enkel die 2 UDP poorten? Idem voor de TCP, ik heb af en toe ook last van lost connection..

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 21:18

painkill

Pain(k)(ill)

Shiver23 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:55:

[spoiler]
Ik had er na een tijdje genoeg van, en heb maar besloten om health cheats te gebruiken, je toetst MED 5550100 in, en dan staat hij in het cheat menu van je telefoon :)

Ik had er echt na 20x genoeg van.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

ik zou niet het hele spel normaal spelen en dan op het einde een blikje cheats lostrekken ..

spoiler:
als je hem al te vaak gedaan hebt ..

of .. rpg richting autos op parkeerplaats en laatste paar alsnog afschieten
of teruglopen, door tunnel , links, achterkant van casino kun je met trap omhoog . er staan er dan 2 of 3 links van je en dan moet je nog iets verder over het dak
schiet zo veel mogelijk lui door het kapotte dak. als je het goede gat kiest kun je naar binnen springen en zonder al te veel health te verliezen zelfs al staat er nog een paar op je te schieten meteen doorhoppen naar het andere kamertje waar de cutscene begint

-in het kort, zo snel mogelijk naar de plek komen waar de cutscene begint

oh en . je hoort neergehaald te worden met je heli .. maar zoals mij ook al was overkomen , je moet de rpgs wel een klein beetje ontwijken anders heb je een rpg in je cockpit in plaats van een kapotte staart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dat staat idd aan ja. Ik vroeg me al waarom het ineens werkte zonder problemen en poorten open te hoeven zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 22:55
[...]

Sure, sure
bij mij werkt het perfect! alleen jammer dat er in de servers maar 3 mensen zitten... Waarom doen ze op consoles niet hetzelfde als op de PC. Dat je zelf de server uit kan zoeken. met filters voor het aantal spelers en welke map/mode gespeeld wordt. Dat zou bij CoD4 ook een stuk fijner zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Anoniem: 255271 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:30:
[...]

De jongen heeft geen PS3 dus is het moeilijk uit ervaring te spreken, niet? Als je het 1 of 2 keer gezien hebt bij een vriend, kan dat niet vergeleken worden met het zelf X-aantal keren gespeeld te hebben.

Ik geef gewoon aan dat de problemen zich voordeden voor iedereen tijdens de eerste twee dagen na release. Als er nu nog issues zijn, is het beter dat ze hun instellingen eens bekijken voordat ze klagen over één of ander merk.

En nee je bent geen grote PS3 fanboy als je zegt dat 360 ook problemen heeft.

Dat ben je wel als je iets als dit zegt:

[...]

Alrighty then.
Ja ik ben een fanboy. :+ Flikker toch op man. Zoals hierboven wederom aangegeven staan zijn de servers ook vaak leeg, je hoeft niet toe te geven dat xboxlive voor gta momenteel beter werkt, maar dat doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SCIxX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:22:
[...]

Ja ik ben een fanboy. :+ Flikker toch op man. Zoals hierboven wederom aangegeven staan zijn de servers ook vaak leeg, je hoeft niet toe te geven dat xboxlive voor gta momenteel beter werkt, maar dat doet het wel.
Er zit nogal een groot verschil tussen "werkt beter" (wat kan zijn, spreek ik persoonlijk ook niet tegen) en "het werkt niet totaal niet, je moet een half uur minstens wachten, BLA BLA BLA". Over het laatste gaat deze discussie, niet welke console online beter werkt, dat kan best de 360 zijn, ik ben enkel met de PS3 online geweest en dat werkt vlekkeloos tot zo ver.

Ik heb wel een aantal keer gehad "connection lost met een player, returning to single mode", is dat PS3 specifiek of heeft de 360 dat ook?

[ Voor 9% gewijzigd door Svennie op 30-05-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat heeft de 360 ook.

Slecht hoor: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=301889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Dat hadden ze inderdaad anders kunnen implementeren, je bent de verbinding kwijt met een speler, nou en? Dan staat er 1 minder in de lijst, ik zie het probleem niet zo, of verdeel de mensen die in de room aan het wachten zijn over andere rooms of zo, dit lijkt inderdaad nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:39
Svennie schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Dat hadden ze inderdaad anders kunnen implementeren, je bent de verbinding kwijt met een speler, nou en? Dan staat er 1 minder in de lijst, ik zie het probleem niet zo, of verdeel de mensen die in de room aan het wachten zijn over andere rooms of zo, dit lijkt inderdaad nergens op.
Is het niet zo dat je de verbinding kwijt raakt met de speler die de game host in dit geval? Het zou inderdaad een erg vreemde implementatie zijn als je direct de verbinding verliest als er één speler wegvalt.

Zelf heb ik nog niet veel on-line gespeeld met GTA4, in het begin had ik ook last van connectie problemen en ik vermaak me intussen prima in de singleplayer mode. Zal binnenkort wel eens on-line weer uitproberen en kijken of dat nu is verbeterd.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
YdieresiS schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:21:
[...]

Is het niet zo dat je de verbinding kwijt raakt met de speler die de game host in dit geval? Het zou inderdaad een erg vreemde implementatie zijn als je direct de verbinding verliest als er één speler wegvalt.
Dat kan een verklaring zijn, dan slaat de melding nergens op maar is het gedrag al iets logischer. Maar dan nog: waarom terug naar single player? Waarom worden de spelers die "over" zijn niet bij een andere room ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
@ de poorten questie:Moet je altijd wat poorten open of ga dit soms wel goed? En hoe kan ik dit dan merken/checken? Moet dit ook voor de PSN Store?(Had een keer gehoord dat de je van de PSN langzaam download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20

BreeeZe

Devt

Bij mij ging GTA multiplayer pas vlekkeloos na de volgende stappen:

Op het adsl-modem (Speedtouch 546) het externe ip-adres toewijzen aan mijn router (Asus WL500gx)
Op mijn router mijn ps3 een vast ip-adres geven en instellen als DMZ-host.
UPnP op m'n Asus aanzetten.

Hierna had ik bij de netwerk test op m'n ps3 nat-type 2 en loopt het nu perfect.

Multiplayer GT5:P en BurnoutParadise gingen al prima, maar GTA4 bleef problemen geven voor het uitvoeren van de bovenstaande stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik had ook moeite met die laatste missie.
spoiler:
Neem vooral veel exploderende dingen mee. Oefen de motorrit een paar keer als je failed. Gewoon datzelfde traject een paar keer op en neer rijden, dan krijg je dat ook in de vingers. Als je uiteindelijk in de heli zit, gewoon lekker hoog die boot achtervolgen en een beetje slingeren om de RPG te ontwijken. Uiteindelijk wordt je alsnog geraakt, want dat is gescript.

Ik had na flinke frustratie al eerder onderweg wat cheats gebruikt, maar ik ben de game nu opnieuw aan het doen. De hele story mode zonder cheats. Puur voor mijzelf. Maar ik moet zeggen; Als je eenmaal weet wat je behoort te doen, hoe de stad in elkaar zit en wat meer feeling met de controls hebt is het allemaal een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:36

f.h

Merkte net iets grappigs op, ik zit op 30% en nog steeds op het eerste eiland. Brucie net voor het eerst opgebeld voor een race en vanaf het moment dat ik ophing reden overal snelle sportwagens. Niets nieuws, had de meeste ingame al eens gezien, totdat ik opeens een turbo hoor fluiten. Ben nu trotse eigenaar van een Sultan RS :+

Dacht overigens dat die alleen via die plek op dat derde eiland te vinden waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Needakill
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-06 19:00
Ben ik de enige die Three Loafer echt kut vind?

Dat cover systeem achter een auto werkt voor geen ene meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank2006 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:44:

Dacht overigens dat die alleen via die plek op dat derde eiland te vinden waren :)
Ik heb ook wel eens gehad dat er ineens een hele zooi sultan's rondreed.
Ik wat zelf in een andere sportwagen.
Needakill schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:50:

Ik vond hem goed te doen, al heb je gelijk over het coversysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:36

f.h

Nog wat anders trouwens. Omdat ik net eindelijk de highscore bij dat qub3b oid spelletje gehaald heb, was ik te laat voor de eerste date met Carmen. Op lovemeet staat ze ook niet meer, krijg ik nog een mogelijkheid om met der te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Needakill schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:50:

Cover systeem vind ik best lekker werken, maar als de agenten op grote afstand staan is het niet echt nodig om te coveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 21:19
ik snap geen zak van het auto systeem.

ben bijna klaar met die storyline maar ben die Aston Martin db9 nog nooit tegengekomen, evenals die Lambo Murcielago look-a-like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 04-06 01:46
Frank2006 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:07:
Nog wat anders trouwens. Omdat ik net eindelijk de highscore bij dat qub3b oid spelletje gehaald heb, was ik te laat voor de eerste date met Carmen. Op lovemeet staat ze ook niet meer, krijg ik nog een mogelijkheid om met der te daten?
Ja, volgende week, zelfde tijd. ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 00:03

Huig

Merino Fanatic

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:06:

ben bijna klaar met die storyline maar ben die Aston Martin db9 nog nooit tegengekomen, evenals die Lambo Murcielago look-a-like.
spoiler:
Beide auto's komen voor bij de missies van Bernie. Wanneer je een stel afpersers moet volgen in een auto, rijden die gasten en een super gt (db9). Wanneer je alle missies van Bernie hebt gedaan dan geeft hij je een belletje en mag je de infernus (lambo) van z'n vriend hebben.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

Ben nu net met de Multiplayer begonnen op mn xbox360, maar hoe lang doen jullie er gemiddeld over om een volle game te vinden? Vaak ben ik de eerste in een room, en zo nu en dan ook disconnected from game session. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik direct een game vind met een man of 10. Zo nu en dan gaat t wel prima, maar dit is niet echt consistent te noemen.

Kan dat aan de gamemode liggen die ik kies? Heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niets zorgt dat ik echt snel ingame zit. Heb helemaal geen zin om zelf een game te starten, maar wil gewoon binnen een minuut aan t knallen zijn. Ranked of unranked maakt geen verschil. Zit wel achter een router, maar heb met andere xbox live spellen ook nooit echt een probleem gehad.

Is dit een veelvoorkomend probleem?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 24527 op 30-05-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:06:

Gewoon in die Ferrari (Turismo) of Porsche (Comet) rondrijden, zie je ze vanzelf verschijnen op een gegeven moment.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:50

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Anoniem: 24527 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:21:
Ben nu net met de Multiplayer begonnen op mn xbox360, maar hoe lang doen jullie er gemiddeld over om een volle game te vinden? Vaak ben ik de eerste in een room, en zo nu en dan ook disconnected from game session. Het gebeurt eigenlijk zelden dat ik direct een game vind met een man of 10. Zo nu en dan gaat t wel prima, maar dit is niet echt consistent te noemen.

Kan dat aan de gamemode liggen die ik kies? Heb zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niets zorgt dat ik echt snel ingame zit. Heb helemaal geen zin om zelf een game te starten, maar wil gewoon binnen een minuut aan t knallen zijn. Ranked of unranked maakt geen verschil. Zit wel achter een router, maar heb met andere xbox live spellen ook nooit echt een probleem gehad.

Is dit een veelvoorkomend probleem?
De keren dat ik Team Deathmatch speel zit de room binnen no-time vol. Met cops and crooks (wat ik vaker speel) is het wisselvallig: de ene keer meteen een volle room, de andere keer duurt het een tijdje.
Ik speel alleen maar ranked trouwens, zie het nut van unranked niet zo (behalve dan voor free mode).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192118

Lees de topicstart liever eens en houd het hier nuttig.

[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 30-05-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

RedFox schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:36:
[...]

De keren dat ik Team Deathmatch speel zit de room binnen no-time vol. Met cops and crooks (wat ik vaker speel) is het wisselvallig: de ene keer meteen een volle room, de andere keer duurt het een tijdje.
Ik speel alleen maar ranked trouwens, zie het nut van unranked niet zo (behalve dan voor free mode).
Same here,

Team Deathmatch best moeizaam, Deathmatch redelijk snel, andere varianten ook vrij moeizaam. Idd vaak disconnected lijkt wel of met de juiste timing moet inloggen om goede game te hebben. Heb net 1,5 uur gespeeld ging wel redelijk ook de variant Turf War gespeeld erg geinig. Ook Deathmatch gespeeld met aardig wat man. (Xbox Live)

Juist als ik Ranked wil doen gaat het 9 van de 10x fout, terwijl unRanked (quickmatch) vaak sneller een game opleverd.

[ Voor 7% gewijzigd door CycloneX op 30-05-2008 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ranked heeft bij mij altijd vrijwel onmiddelijk een spel, al moet ik wel zeggen dat ik vooral races speel.

Net de singleplayer uitgespeeld. Heb er 50 uur over gedaan en moet nog wat wagens binnenbrengen en assassination missies uitvoeren. Zeer sterk qua spelduur dus, enkel RPG's doen het beter wanneer we naar andere hedendaagse games kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 12:49
Eerste keer storyline uitgespeeld in 35 uur, met wat sidemissies erbij.
Meteen opnieuw begonnen, 13 uur 44 minuten later storyline uitgespeeld, verhaal blijft geweldig. Nu nog wat sidemissies gaan doen, en dan ben ik er eigenlijk wel weer klaar mee voor een tijdje :p. In de volgende winter kan ik bij verveling er weer mee beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste keer deed ik een kleine 35 uur over.
Ben nu voor de tweede keer bezig, zodra er een missie mogelijk is en er een letter op de kaart verschijnt dan zet ik de telefoon op stand by.

Al die telefoontjes van mensen die zich vervelen vind ik maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 20:04

MethodP

baanaan

Zonet GTA gekocht via eBay voor 43 euro. Hopelijk komende week binnen, me Xbox komt komende woensdag binnen. En dan, dan kan ik eindelijk GTA spelen ! :D Wat heb ik daar lang op gewacht zeg! (en dit topic bijhouden heeft ook niet echt goede invloed op je geduld :9 ).

Maar dan kan ik ook echt lekker lang GTA spelen, heb toch me voet gebroken haha :+

wel weer jammer dat er nog tentamens zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 26-05 13:32

amahusu

taking over the world!

Ik ben echt super benieuwd naar de pc versie en de te komen mods hiervoor, de console versie vind ik iets te mager om er helemaal lyrisch over te zijn

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe kun je iets waar je alleen al in de singleplayer meer dan 100 uur mee bezig kan zijn nou mager vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

amahusu schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:26:
Ik ben echt super benieuwd naar de pc versie en de te komen mods hiervoor, de console versie vind ik iets te mager om er helemaal lyrisch over te zijn
Je weet dat er nog altijd geen PC versie is aangekondigd en de vorige Rockstar games ook console-only waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Boeboe schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:57:
[...]
Je weet dat er nog altijd geen PC versie is aangekondigd en de vorige Rockstar games ook console-only waren?
GTA is tot nu toe altijd al op PC uitgekomen. GTA SA werd ook heel laat voor pc aangekondigd.
Als ze het niet uitbrengen op de pc dan lopen ze toch een redelijke doelgroep mis.
De (mogelijke) reden dat het nog niet aangekondigd is, is misschien wegen piraterij.
PC games zijn toch wat makkelijker illegaal te verkrijgen. Door een groot tijdverschil en onduidelijkheid over een pc versie worden warez users misschien toch eerder over gehaald een console versie te halen.
Ik vind een game als GTA4 zijn geld zeker waard, en zou er niet aan denken om die te downloaden.
Maar toch zijn er nog genoeg die er anders over denken. (zo ben ik er ook van overtuigd dat er hier ook vast een stel 360 users bijzitten die een illegale versie hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Als Rockstar het spel redelijk snel/goedkoop kan porten naar de PC zullen ze dat vast doen. De ontwikkelingskosten voor een port zijn een stuk lager zodat ze, ondanks de downloaders, toch nog winst maken. Want niet iedereen heeft een X360 of PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Er is een missie voor Jimmy waarbij je
spoiler:
'smart' clothes aan moet trekken. Iemand enige idee welke kleren dat dan precies zijn? Ik heb zowat alle kleren al aangetrokken, maar krijg constant de melding: 'You need to wear smart clothes and smart shoes in order to meet Jimmy'. Iemand tips? Wordt hier gek van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manfred Grooten schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:27:
Er is een missie voor Jimmy waarbij je
spoiler:
'smart' clothes aan moet trekken. Iemand enige idee welke kleren dat dan precies zijn? Ik heb zowat alle kleren al aangetrokken, maar krijg constant de melding: 'You need to wear smart clothes and smart shoes in order to meet Jimmy'. Iemand tips? Wordt hier gek van :P
spoiler:
Je gaat best naar de betere kledingwinkel in Manhattan en daar moet je een kostuum hebben, mét das, dus niet dat 'Tony Montana' kostuum. En ook zwarte, egale schoenen. Dan zou het wel moeten lukken. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:32:
[...]

spoiler:
Je gaat best naar de betere kledingwinkel in Manhattan en daar moet je een kostuum hebben, mét das, dus niet dat 'Tony Montana' kostuum. En ook zwarte, egale schoenen. Dan zou het wel moeten lukken. succes
Ai, ik had gehoopt het spel uit te kunnen spelen in mijn grijze pak met rood shirt en foute witte schoentjes. :P

Overigens, niet zo heel spannend maar wat ook wel leuk is is om "zo'n" dame mee te nemen en dan een rustig plekje op te gaan zoeken in de haven met je rechter wielen op de rand van de kade.
Kan zo'n vrouwtje lekker afkoelen in het water. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:32:
[...]

spoiler:
Gelukt, dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 26-05 13:32

amahusu

taking over the world!

johnnyv.nl schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:30:
Hoe kun je iets waar je alleen al in de singleplayer meer dan 100 uur mee bezig kan zijn nou mager vinden 8)7
- je kan geen reet doen met je geld
- weinig vernieuwende missies
- veel minder bewegingsvrijheid ivm voorgaande delen

Grafisch is het onovertroffen, maar qua gameplay vind ik gta4 nou niet echt een vooruitgang. Leuk en aardig dat je er 100 uur mee bezig kan zijn, maar voor mij doet niet niets af aan het feit dat het inhoudelijk mager is.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:43:
[...]

Ai, ik had gehoopt het spel uit te kunnen spelen in mijn grijze pak met rood shirt en foute witte schoentjes. :P

Overigens, niet zo heel spannend maar wat ook wel leuk is is om "zo'n" dame mee te nemen en dan een rustig plekje op te gaan zoeken in de haven met je rechter wielen op de rand van de kade.
Kan zo'n vrouwtje lekker afkoelen in het water. :P
Hehe dat kan ook, je moet gewoon een pak aan hebben voor de missies van een zekere maffiabaas. Nadien kan je terug je favoriete plunje aantrekken ;)

Als je zo'n dame meeneemt, dan doe je het toch met een cabrio zeker? Kun je het vanuit een strategisch oogpunt ook eens bekijken.
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 11:00

Scrummie

Think different

Even een tip voor de laatste missie:

spoiler:
Als je dood gaat tijdens het motor rijden of het schieten, en je zit dus zonder armor; negeer het smsje voor retry, en ga gewoon armor kopen. Vervolgens start je de missie, je rijd naar Roman en Jacob, achtervolging begint, en je schiet de auto die je achtervolgt gewoon kapot. Daarna is de missie gefailed, maar krijg je wel een retry smsje. Als je die dus accepteerd (waar je dus nog volledig armor hebt), begin je weer bij het schiet gedeelte en kan je die hele achtervolging overslaan.

Overigens had ik wel binding met Kate in het spel. Vond het echt kut dat ze dood ging nadat Niko eindelijk wat met haar kreeg op weg naar de bruiloft. Alles leek goed, ik dacht dat het het einde zou zijn van het spel, maar kut Peg.. Ik had daarna net als Niko ook echt een gevoel van grrrr, wraak.

Heb hem dus ook uitgespeeld, en heb er van genoten, iets van 50 uur played.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Laatst online: 14-05 19:26
amahusu schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:30:
[...]

- je kan geen reet doen met je geld
- weinig vernieuwende missies
- veel minder bewegingsvrijheid ivm voorgaande delen
- Te veel events die scripted zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Dit weekend GTA4 gekocht/gekregen bij de lokale videotheek. Tent gaat sluiten dus ik mocht voor mijn huurtegoed nu iets kopen (50%). Dat werd dus voor € 180,- shoppen... 2 PS3 titels en 2 Blu-rays meegenomen.

Dit is mijn eerste ervaring met GTA dus het was even wennen. Nu inmiddels Michelle al een paar keer een beurt gegeven, enkele klusjes voor Roman en Vlad gedaan en ik kan nu eindelijk schieten! ;-)

Vooral rijden in een gestolen politieauto is handig. Sirene aan en iedereen gaat voor je aan de kant. :)

Alleen de donkere scenes zijn soms best lastig. Ook na het bijstellen van de brightness/contrast helaas geen voldoende verbetering. Zal wel even wennen zijn. Tot op heden vermaak ik me prima met GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
Voor de donkere scenes heeft het bijstellen van het contrast ook meer zin, dan het bijstellen van de brightness ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
Scrummie schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:01:
Even een tip voor de laatste missie:

spoiler:
Als je dood gaat tijdens het motor rijden of het schieten, en je zit dus zonder armor; negeer het smsje voor retry, en ga gewoon armor kopen. Vervolgens start je de missie, je rijd naar Roman en Jacob, achtervolging begint, en je schiet de auto die je achtervolgt gewoon kapot. Daarna is de missie gefailed, maar krijg je wel een retry smsje. Als je die dus accepteerd (waar je dus nog volledig armor hebt), begin je weer bij het schiet gedeelte en kan je die hele achtervolging overslaan.

Overigens had ik wel binding met Kate in het spel. Vond het echt kut dat ze dood ging nadat Niko eindelijk wat met haar kreeg op weg naar de bruiloft. Alles leek goed, ik dacht dat het het einde zou zijn van het spel, maar kut Peg.. Ik had daarna net als Niko ook echt een gevoel van grrrr, wraak.

Heb hem dus ook uitgespeeld, en heb er van genoten, iets van 50 uur played.
spoiler:
Ik kreeg geen binding met Kate,en toen ze neergeschoten werd,dacht ik ,hehe eindelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door Fuelke op 01-06-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 12:50

Arfman

Drome!

Bedankt voor de spoiler Tankbuster! d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 21:58

Fuelke

Forza Ferrari

Opletten met spoiler tags ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125292

Anoniem: 196025 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:32:
[...]

Welke monitor heb je ?
WIl namelijk ook een scherm voor zowel PC als Xbox hebbe en bij jou ziet het er heel prettig uit :)
Iiyama ProLite E2403WS-B1. €340,- bij de Makro in de aanbieding, op het web rond de €380-€390 inclusief verzending.

Heb mijn PC via de HDMI > DVI kabel op de HDMI aansluiting en voor mijn XBox heb ik een VGA kabel (Piranha) en een Jack kabel (2x female, 1x stereo) (Samen €22,-) die op de VGA aansluiting zit op de monitor en op de component aansluiting op de XBox.

Draai nu dus op FullHD(1080p) met een resolutie van 1920x1200. Met 2 knopjes switch je tussen je HDMI en je VGA aansluiting ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
Gisteren stuitte ik op de missie: three leave clover.
Na alle geruchten hier ging ik meteen uit van het ergste :P
Maar eigenlijk gewoon in 1 keer gehaald, zo moeilijk was het helemaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor game-afspraakjes en ander offtopic geneuzel is er natuurlijk #GTA4 :-)